Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 21

Θέμα: ερωτησης για συντονισμο απο 5000-6000 στροφες

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της alfa156
    Εγγραφή
    06/06/2004
    Μηνύματα
    180

    ερωτησης για συντονισμο απο 5000-6000 στροφες

    το μηχανακι απο 5 μεχρι 6 000 στροφες εχει εντονο vibretion (δονηση)στο τιμονι..το κανει απο την πρωτη στιγμη που το πηρα με αποτελεσμα να μην μπορεις να πας για πολυ ωρα μεταξυ 120-140 κμ
    εχω την αισθηση οτι αν αλλαξω βαριδια στο τιμονι και βαλω μεγαλυτερα θα στρωσει.
    εχει κανεις απο εσας αναλογη εμπειρια?
    μου κανει εντυπωση οτι εχει πολυ μικρα βαριδακια σε σχεση με το ρ6 που ειχα,που δεν ειχα τετοιο πορβλημα εκει..
    υπποψιαζομαι τα αβριδια γιατι καποτε που ειχα ενα σουζουκι rf 400 οταν καποτε μου ειχα φυγει το ενα βαριδι,ειχα φοβερους κραδασμουσ στα χερια,μολις το εβαλα σταματησαν ολοι οι κραδασμοι...
    εσεις τι λετε?
    οποιος φοβαται πεφτει και κοιμαται

  2. #2
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605
    Στις 5-6.000 σαλ το κανει η στα 120-140 χλμ/ωρα? μαλλον το 2ο

    η θες ζυγοσταθμιση ή αλλαγη ελαστικου ή η ζαντα ειναι στραβη.

    αληθεια αν η χυτη αλουμινιενια ζαντα ειναι στραβη υπαρχει μαστορας στην Αθηνα που τις φτιαχνει?

    το πιθανοτερο ειναι να φταιει το λαστιχο βεβαια

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της alfa156
    Εγγραφή
    06/06/2004
    Μηνύματα
    180
    Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
    Στις 5-6.000 σαλ το κανει η στα 120-140 χλμ/ωρα? μαλλον το 2ο

    η θες ζυγοσταθμιση ή αλλαγη ελαστικου ή η ζαντα ειναι στραβη.

    αληθεια αν η χυτη αλουμινιενια ζαντα ειναι στραβη υπαρχει μαστορας στην Αθηνα που τις φτιαχνει?

    το πιθανοτερο ειναι να φταιει το λαστιχο βεβαια
    ειπα για κμ επειδη εκει ειναι ενοχλητικο...οταν εχεις 5η και πας ταξιδη εκει μουδιαζει το χερι μου...
    ειναι θεμα στροφων γιατι το κανει σε αυτες τις στροφες σε ολες τις ταχυτητες..
    φυσικα και δεν φταινε τροχοι ζυχοσταθμισεις κλπ γιατι προερχεται απο το μοτερ και οχι απο οτιδηποτε αλλο,δεν ειναι τρεμουλο,αν ηταν τρεμουλο ηξερα τι να κοιταξω γιατιειναι κλασικη περιπτωση τροχου-ελαστικου-ρυθμιση πισω αναρτησης..
    οποιος φοβαται πεφτει και κοιμαται

  4. #4
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605
    Τοτε δεν ειναι vibration μονο του τιμονιου αλλα ολοκληρης της μηχανης, απλα στο τιμονι φαινετε πιο εντονα...

    λογικα πρεπει να φταιει η τροφοδοσια καυσιμου. ποσα χλμ εχει η μηχανη?

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της alfa156
    Εγγραφή
    06/06/2004
    Μηνύματα
    180
    Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
    Τοτε δεν ειναι vibration μονο του τιμονιου αλλα ολοκληρης της μηχανης, απλα στο τιμονι φαινετε πιο εντονα...

    λογικα πρεπει να φταιει η τροφοδοσια καυσιμου. ποσα χλμ εχει η μηχανη?
    5700κμ
    οποιος φοβαται πεφτει και κοιμαται

  6. #6
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605
    οποτε δεν θελει καθαρισμα στα μπεκ...

    σε μηχανικο το πηγες?

    περιεργο προβλημα...

    δεν χανεις τιποτε να δοκιμασεις μεγαλυτερα αντιβαρα μπορει να στρωσει καπως...

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της alfa156
    Εγγραφή
    06/06/2004
    Μηνύματα
    180
    Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
    οποτε δεν θελει καθαρισμα στα μπεκ...

    σε μηχανικο το πηγες?

    περιεργο προβλημα...

    δεν χανεις τιποτε να δοκιμασεις μεγαλυτερα αντιβαρα μπορει να στρωσει καπως...
    ayth ειναι η επομενη μου κινηση...ο μηχανικος λεει οτι ολα τα μεγαλα κυβικα εχουν κραδασμους σε αυτες τις στροφες οι παραπλησιες....
    οποιος φοβαται πεφτει και κοιμαται

  8. #8
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605
    ο μηχανικος λεει οτι ολα τα μεγαλα κυβικα εχουν κραδασμους σε αυτες τις στροφες οι παραπλησιες....

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της alfa156
    Εγγραφή
    06/06/2004
    Μηνύματα
    180
    Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
    nai re ετσι μου ειπε..κουφο ε??
    οποιος φοβαται πεφτει και κοιμαται

  10. #10
    TL1000S....ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Το avatar του/της kostom
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    663
    Όλα τα μηχανάκια, ανεξαρτήτου κυβισμού, σε κάποιο συγκεκριμένο
    φάσμα στροφών, παρουσιάζουν το φαινόμενο του συντονισμού λόγω
    των κραδασμών του κινητήρα...
    Τώρα αυτά περί ζαντών και μπέκ είναι λίγο παρατραβηγμένα... και άν
    πραγματικά συνέβαιναν, τότε θα είχες πρόβλημα σε όλο το φάσμα στροφών
    και σε όλες τις ταχύτητες... Πάντως να ξέρεις ότι όλα τα μηχανάκια έχουν
    κραδασμούς και συντονίζουν..
    Και επειδή συγκεκριμένα ανέφερες μούδιασμα, αυτό τα λέει όλα...

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605
    1o ειπε οτι "το μηχανακι απο 5 μεχρι 6 000 στροφες εχει εντονο vibretion (δονηση)στο τιμονι.."

    τι πιο λογικο να αναφερω την ροδα ως μια πρωτη εκτιμηση

    2ο ειπα οτι απ τα μπεκ δεν ειναι σιγουρα το προβλημα

    3ο εχεις ταξιδεψει ποτε με μηχανη πανω απο 2 ωρες με 140-180χλμ ανα ωρα και δεν εχουν μουδιασει τα χερια σου???

    το μονο σιγουρο ειναι οτι προκεται περι συντονισμου. δικαιολογειται ομως ως φυσιολογικο σε μια μηχανη με τοσα λιγα χλμ??

  12. #12
    TL1000S....ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Το avatar του/της kostom
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    663
    Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
    1o ειπε οτι "το μηχανακι απο 5 μεχρι 6 000 στροφες εχει εντονο vibretion (δονηση)στο τιμονι.."

    τι πιο λογικο να αναφερω την ροδα ως μια πρωτη εκτιμηση

    Aκριβώς επειδή ανέφερε φάσμα στροφών, άν ήταν για ζυγοστάθμιση
    (είτε μπροστινή, είτε πισινή), το φαινόμενο θα ξεκίναγε από ένα σημείο
    και θα ήταν εντονότερο όσο οι στροφές και τα χιλιόμετρα αυξανόντουσαν.

    Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000


    2ο ειπα οτι απ τα μπεκ δεν ειναι σιγουρα το προβλημα

    Οι δονήσεις και ο συντονισμός στα ποδωστήρια και στα χειριστήρια
    δεν έχουν καμμιά σχέση με μπέκ, ούτε με τροφοδοσία...

    Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000



    3ο εχεις ταξιδεψει ποτε με μηχανη πανω απο 2 ωρες με 140-180χλμ ανα ωρα και δεν εχουν μουδιασει τα χερια σου???

    Έχω ταξιδέψει περισσότερες από 2 ώρες σε όλες τις ταχύτητες και απλά
    έμαθα που συντονίζει το δικό μου μηχανάκι και ψιλοαποφεύγω να το
    δουλεύω για πολλή ώρα σε εκείνες τις περιοχές στροφών και χαω...


    Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
    το μονο σιγουρο ειναι οτι προκεται περι συντονισμου. δικαιολογειται ομως ως φυσιολογικο σε μια μηχανη με τοσα λιγα χλμ??
    Μα δεν είναι κάτι το αφύσικο ή κάτι το αδικαιολόγητο... Είναι ένα απόλυτα
    φυσικό επακόλουθο της λειτουργίας του κινητήρα. Τόσα κινούμενα μέρη
    υπάρχουν μέσα του. Αυτή η κίνηση μεταφράζεται σε δόνηση.

  13. #13
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605
    Aκριβώς επειδή ανέφερε φάσμα στροφών, άν ήταν για ζυγοστάθμιση
    (είτε μπροστινή, είτε πισινή), το φαινόμενο θα ξεκίναγε από ένα σημείο
    και θα ήταν εντονότερο όσο οι στροφές και τα χιλιόμετρα αυξανόντουσαν.
    Ναι αλλα μετα ανεφερε και τα χαω "120-140 κμ " οποτε μιλαγε για 6η σχεση στις 5-6000.
    μετα το ξεκαθαρισε.

    δεν ειναι απαραιτητο αν ήταν για ζυγοστάθμιση, το φαινόμενο να ξεκίναγε από ένα σημείο
    και να ήταν εντονότερο όσο οι στροφές και τα χιλιόμετρα αυξανόντουσαν.


    Οι δονήσεις και ο συντονισμός στα ποδωστήρια και στα χειριστήρια
    δεν έχουν καμμιά σχέση με μπέκ, ούτε με τροφοδοσία...
    μπορει να εχουν σχεση και με ανωμαλη τροφοδοσια, οπως και με αναφλεξη.

    Έχω ταξιδέψει περισσότερες από 2 ώρες σε όλες τις ταχύτητες και απλά
    έμαθα που συντονίζει το δικό μου μηχανάκι και ψιλοαποφεύγω να το
    δουλεύω για πολλή ώρα σε εκείνες τις περιοχές στροφών και χαω...
    εγω που εχω ταξιδεψει και με tdm και με fzr1000 και με cbr900 και με r1 σε διαφορες ταχυτητες πανω απο 140χαω κ παντα μουδιαζαν τα χερια μου λες να παω να το κοιταξω?

    Μα δεν είναι κάτι το αφύσικο ή κάτι το αδικαιολόγητο... Είναι ένα απόλυτα
    φυσικό επακόλουθο της λειτουργίας του κινητήρα. Τόσα κινούμενα μέρη
    υπάρχουν μέσα του. Αυτή η κίνηση μεταφράζεται σε δόνηση.
    τοτε δεν θα επρεπε να συμβαινει σε ολα τα r1 '03?

  14. #14
    Όλοι οι κινητήρες έχουν ένα σημείο λειτουργίας στο οποίο εμφανίζεται αυτό το φαινόμενο που ονομάζεται CRITICAL POINT. Αν περάσεις από αυτές τις στροφές ενώ αυξάνεις δεν θα σου γίνει αισθητό ενώ αν παραμείνεις σε αυτό το σημείο για κάποια ώρα θα εμφανιστεί αυτό το τρέμουλο.Συνήθως γίνεται αρκετά έντονο όταν η καύση δεν γίνεται σωστά. Για να καταλάβεις έχω προσωπική εμπειρία απο πλοίο με 4 μηχανές ιπποδύναμης 16.500 hp η κάθε μία και διαστάσεις μηχανών Μ:10m Y: 5m & Π: 3m. Στη μία από αυτές λοιπόν δεν είχαμε ρυθμίσει σωστά τα μπεκ και την ώρα που μπήκαμε στο critical point η μηχανή αυτή άρχισε να "χορεύει" σε τέτοιο σημείο που όχι μόνο μπορούσες να το νιώσεις αλλα και να τη δεις να κουνιέται!!! Παρ'ολα αυτά θα σε συμβούλευα να τη δει κάποιος μηχανικός για να έχεις το κεφάλι σου ύσηχο.
    ΑΞΙΖΕΙ ΦΙΛΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΟΝΕΙΡΟ ΚΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΦΩΤΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΣΕ ΚΑΨΕΙ...


  15. #15
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    02/05/2003
    Μηνύματα
    605
    Οποτε συμβαινει σε ολες τις μηχανες απλα δεν το εχουμε αντιληφθει γιατι δεν καθομαστε στο critical point αρκετη ωρα?

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF