PDA

View Full Version : Θεση σωματος/ποδιων στη στροφη



Σελίδες : 1 [2]

zireous
28/09/2007, 23:43
Ταξιδευτή, άκου και έναν άσχετο από πίστες να μάθεις μυαλό. :D

Μείωσε ταχύτητα και κλίσεις και ασχολήσου μόνο με σωστή στάση σώματος, όταν σιγουρέψεις αυτή τελείως, τότε άρχισε να ανεβάζεις σταδιακά τις ταχύτητες σου. Έχε κατά νού ότι οι αγωνιζόμενοι εκτός από κράνη ειδικά για το κεφάλι τους έχουν στημένη όλη τη μηχανή στα μέτρα τους και στα μέτρα της κάθε πίστας -που σημαίνει μην εμπιστεύεσαι πολύ τα άκρα χωρίς να είσαι απόλυτα σίγουρος για το τι κάνεις.

Κάτι μου λέει ότι είναι -ή θα έπρεπε να είναι- γνωστά τα χαω ανά ώρα και οι σχέσεις στο κιβώτιο που είναι επικίνδυνες για συγκεκριμένες στροφές σε πίστες ώστε να ενημερώνονται έγκαιρα οι νεώτεροι και να αποφεύγουν πτώσεις.

Τα έχετε ξαναπεί όμως αυτά και αλλού.
Ίσως θα μπορούσατε να το συζητήσετε εκτενώς για τις υπάρχουσες πίστες στην Ελλάδα, μπας και γίνει στίκι στο τσερβέλο των νεώτερων...

ZX-9R
29/09/2007, 02:10
Χωρις να θελω να προσβαλλω κανεναν, αλλα..

Καθεσαι και ρωτας οποιον να 'ναι πραματα που αφορουν την ασφαλεια σου, της μηχανης σου κτλ, κοιτα το ποστ του αφτερ (2ο στη σειρα) που αρχιζει με 'Χωρις να θελω να κανω τον γνωστη...', αυτη ειναι μια σωστη απαντηση.. Το να ρωτας τον καθεναν εδω και να παιρνεις και τις απαντησεις πολυ στα σοβαρα ειναι για μενα μεγα λαθος.. Και στο καφενειο της γειτονιας σου να πας και στην κυρα κουλα παλι θα ακουσεις απαντησεις με επιχειρηματα κι'ολας... Ειναι χαρακτηριστικο της φυλης, μην την πατας και συ :p

Εστω και να γνωριζει καποιος πολλα πρεπει να ειναι και ικανος να στα μεταδωσει, να θελει, κτλ.. Τι μπλεκεις, εαν εχεις καποιον που τον εμπιστευεσαι ρωτα τον με ενα πμ αλλιως τι περιμενεις να ακουσεις απο τον καθενα? Θα βρεις πολλους προθυμους ασχετους (δεν φταινε αυτοι) και λιγους απροθυμους σχετικους (ουτε αυτοι φταινε... λιγο ισως)... Αντε και καναν καλοπροαιρετο που δεν θα ξερει πολλα πιθανοτατα...

(καλα καλα, ακουγεται λιγο απαισιοδοξο αυτο... ειμαι λιγο πεσιμιστης, τι να κανουμε τωρα...)

Το αλλο παλι με τα μοιρογνωμονια τι κουλο ειναι ? το εχω ξαναδει εδω μεσα 3-4 φορες και γελαγα.. Το λιγοτερο που εχω να πω ειναι οτι ο τελευταιος που χρησιμοποιουσε τετοιες μεθοδους εγινε γνωστος για τον πυργο της πιζας... Την κλιση του οδοστρωματος την υπολογισε κανεις ? το οτι η φωτογραφια εχει βγει υπο καθετη γωνια επηρρεαζει μηπως το πως φαινονται τα πραματα ? Το οτι ο φωτογραφος μπορει να την κραταγε στραβα ? Μμμπαααα......

Οχι τιποτα αλλο, χαλας την ζαχαρενια σου, φορτιζεσαι και ψυχικα και θα σου φυγει και κανα μηχανακι στο τελος και κριμα στο κουκλι...........

Α, για να πω και εγω την εξυπναδα μου.. Για να οδηγας χωρις αγχος στην πιστα, επειδη μου φαινεσαι καπως αγχωμενος με το χαι σαιντινγ.. Το χαισαιντινγκ θα σου ερθει αν μπλοκαρεις τον πισω με κανα φρενο και το αφησεις αφου παρει κλιση αρκετη για να προκαλεσει το χαισαιντινγ η μοτο, η αλλιως αν ενω εχεις καποια κλιση αρχισεις να δινεις γκαζι αποτομα, γλυστρισει η ροδα και ξαναπιασει αφου εχεις παρει αρκετη κλιση για να προκληθει χαισαιντινγκ, αν στην βαρεσει να ανοιξεις παραπανω γκαζι εκεινη την ωρα (κακη συμβουλη που δινουν διαφοροι) το μηχανακι θα κανει λοου σαιντινγκ και εμενα γυριζε και σαν σβουρα μετα.... Το χαισαιντινγκ αποφευγεται με σταθερο γκαζι στο γλυστρημα (ισως και ελαχιστο κοψιμο κατα περιπτωση) την ωρα που σου συμβαινει, ενω παραλληλα θελει χαλαρο σωμα και χαλαρη στηριξη παντου στην μηχανη (και στα κλιπον) και καποια τυχη ετσι ωστε να εχεις χωρο και να μην βγεις στα λιβαδια μεχρι να μαζεψει το μηχανακι (μην πατησεις φρενα, επεσες) για να μην σου συμβει τωρα αυτο που πρεπει να κανεις ειναι να ανοιγεις στις εξοδους ηρεμα το γκαζι σου και να κοιτας ποτε θα αρχισει να γλυστραει-μαζευει το πισω, εκει εισαι κοντα στο οριο που αρχιζουν τα ντριφτ - χαισαιντινγκ.. Σκοπος σου ειναι να ανοιγεις το γκαζι τοσο γρηγορα ωστε αν δεν σε νοιαζει να συμβει αυτο που περιγραφω παραπανω, να αρχισει να φευγει γλυκα, οπως ειπα παραπανω, και να συνεχισεις με σταδιακο ανοιγμα ετσι ωστε να το ελεγχεις και να συμβαινει συνεχως στην ιδια κλιμακα και οχι αποτομα, μια και εξω και μετα πτηση...... Αυτο στο λεω απο οτι εχω δει εγω οδηγικα και χωρις να φερω ευθυνη για την σωματικη σου ακεραιοτητα :p ,μπορει καλλιστα να ειναι τελειως λαθος... Αν θελει κανεις το συζηταμε κι'ολας (πολιτισμενα παντα :D ) Αυτος ειναι και ο λογος που για μενα για να οδηγησεις μηχανακι με την ροπη σου θελει πολλα @@ (high siding - ever wheeling monsters.. και για αυτο πιστευω και οτι δεν μου ταιριαζουν για οδηγηση στην πιστα παρα μονο για μπαντηλικια εξω απο τις καφετεριες), α, το να ανοιγεις με 3η και ροπη 9 κιλα στις 5 χιλιαδες (!) η οσο ειπες τελος παντων σε στροφη των π.χ. 80 χλμ/ω ειναι συνταγη για χαισαιντινγ στην εξοδο, ενας λογος παραπανω γιατι οταν σου φυγει η τριτη με τον λογο μεταδοσης που εχει την εκατσες την βαρκα......

Μεχρι να βρει χρονο καποιος απο τους γρηγορους να φτιαξει ενα χαου του/γουικι............. κολοκυθοπιτα.........

Cpt. Haddock
29/09/2007, 09:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ταξιδευτής
ΥΓ. Sniper, βαλε αλλο ενα Μ στο ΜΑΕΘΡΑΤ... Ξερεις εσυ...

Απο το Μηχανόβιος....

:wacko:

gcrook
29/09/2007, 10:15
Γεια σου ρε ζιρεους Γιγαντα...:wave2:

Ταξιδευτής
29/09/2007, 13:50
Zireous και ZX9R.......

+999 :beer: :beer:

alexk
29/09/2007, 18:34
Σόρρυ παίδες, αλλά λέτε διάφορα κουλά.

1ον, είπατε στον άνθρωπο ότι βρίσκεται στο όριο και είναι λίγο πριν πέσει.
Έχει δει κανείς σας ότι το μαρσπιέ του έχει άλλους 2.5 περίπου πόντους για να ακουμπήσει κάτω? Πως είναι στο όριο της κλίσης ρε παλικάρια?

2ον, φίλε ταξιδευτή άν και δεν είμαι σε καμμία περίπτωση οδηγός επιπέδου για να σου δώσω την μαγικη συμβουλή, πιστεύω ότι πρέπει να δουλέψεις με το μυαλό σου πως σε βολεύει να οδηγείς το μηχανάκι σου. Σε καμμία περίπτωση δεν μπορούμε να είμαστε όλοι στο ίδιο καλούπι "εκεί το πόδι, εκεί το χέρι, εκεί το κεφάλι κτλ.". Οι βασικές αρχές ισχύουν, αλλά ο καθένας μας το προσαρμόζει στο στυλ του και στη σωματική του διάπλαση.

Τώρα, κάτι κουφά του στυλ κοίτα με πόσα μπαίνεις, τα θεωρώ αστεία γιατί είναι απίθανο κάποιος να κοιτάει το κοντέρ όταν στρίβει στην πίστα. Εκτός άν πηγαίνει με 40.

div400
29/09/2007, 18:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από alexk
......
Τώρα, κάτι κουφά του στυλ κοίτα με πόσα μπαίνεις, τα θεωρώ αστεία γιατί είναι απίθανο κάποιος να κοιτάει το κοντέρ όταν στρίβει στην πίστα. Εκτός άν πηγαίνει με 40.

σε αυτό θα μπορει να μας διαφωτήσει ο alx84.....

:lol: :rotflmao: :lol: :rotflmao: :lol:

σπαμμαρω ε? :look: