Σύνδεση

View Full Version : Κάθε πότε αλλάζετε λάδια?



Σελίδες : [1] 2

Ζεύκας
01/11/2007, 16:41
Το μάνουαλ γράφει να αλλάζω κάθε 10.000 χλμ αλλά ακούω πολλούς να αλλάζουν κάθε 5 ή 6 χιλιάδες χλμ.

Έχω βάλει φουλ συνθετικά λάδια 10W/60.
Αυτά έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής από τα ημι-συνθετικά, έτσι δεν είναι?

Επίσης προτείνετε μου λάδια για supersport με χρήση μόνο πίστα και ταξίδια.

:beer: :beer:




Αν υπάρχει σχετικό θρεντ στείλτε μου λινκ,με μια γρήγορη αναζήτηση δεν βρήκα κάτι σχετικό...

OldMan
01/11/2007, 17:39
Σαν πολλά δεν ζητάς με 2 μπύρες ??? :smokin:

div400
01/11/2007, 17:41
οπως και στο σεξ..ετσι και στις αλλαγες λαδιών ισχύει το...

ΟΣΟ ΠΙΟ ΣΥΧΝΑ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΚΑΛΑ!!!!

lazkal
01/11/2007, 22:57
Κάθε όταν δεν βαριέμαι ...
2.000 -3.000 -5.000 -7.000 (όπα , μετά με πιάνουν τύψεις - γιατί άραγε ;;;)

ΑΝ μπορούσα να βρώ σήμερα Motor Oil SH ή άντε SG , μεγάλης εταιρείας αυτό θα χρησιμοποιούσα ... Και θα το άλλαζα κάθε 2-3.000 Km .

ΔΕΝ μπορώ να βρώ όμως , οπότε αναγκάζομαι να χρησιμοποιώ motocycle Oil ,13-14 το λίτρο και τα αφήνω λίγο παραπάνω ...

Πάντως απο όλες τις ΠΑΠΑΡΟΛΟΓΙΕΣ σε ΟΛΑ τα φόρουμ που έχω διαβάσει (και είναι ΠΑΡΑ πολλές ) , η μόνη σοβαρή πληροφορία είναι μια Εσωτερική Οδηγία της
BMW (:rotflmao: ) που έλεγε ότι (για τη σειρά 1150):

Κυκλοφορία σε Εθνικούς και επαρχιακούς δρόμους , Αλλαγή στα 15.000 Κμ ή μιά φορά το χρόνο .
Κυκλοφορία σε πόλη - stop and go - με διαδρομές ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ των 3Κμ , Σταμάτημα -Κρύωμα - Ξαναξεκίνημα... : Αλλαγή Όχι αργότερα από 3 μήνες(!!!) ή 3.000 Κμ (!!!) .
Με βάση αυτήν την αρχή , ενημερώστε τους πελάτες σας -ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες του καθενός - για τα διαστήματα αλλαγής Λαδιού ΚΑΙ φίλτρου ...

Δυστυχώς δεν μπορώ να βρώ ξανά το link ...

Ζεύκας
02/11/2007, 01:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Σαν πολλά δεν ζητάς με 2 μπύρες ??? :smokin:

:hoegaarden: :hoegaarden: :hoegaarden: :hoegaarden: :hoegaarden:

:erdinger: :erdinger: :erdinger: :erdinger: :erdinger:


ok now?

answer. :smokin:

Ζεύκας
02/11/2007, 01:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από lzkl
Κάθε όταν δεν βαριέμαι ...
2.000 -3.000 -5.000 -7.000 (όπα , μετά με πιάνουν τύψεις - γιατί άραγε ;;;)

ΑΝ μπορούσα να βρώ σήμερα Motor Oil SH ή άντε SG , μεγάλης εταιρείας αυτό θα χρησιμοποιούσα ... Και θα το άλλαζα κάθε 2-3.000 Km .

ΔΕΝ μπορώ να βρώ όμως , οπότε αναγκάζομαι να χρησιμοποιώ motocycle Oil ,13-14 το λίτρο και τα αφήνω λίγο παραπάνω ...

Πάντως απο όλες τις ΠΑΠΑΡΟΛΟΓΙΕΣ σε ΟΛΑ τα φόρουμ που έχω διαβάσει (και είναι ΠΑΡΑ πολλές ) , η μόνη σοβαρή πληροφορία είναι μια Εσωτερική Οδηγία της
BMW (:rotflmao: ) που έλεγε ότι (για τη σειρά 1150):

Κυκλοφορία σε Εθνικούς και επαρχιακούς δρόμους , Αλλαγή στα 15.000 Κμ ή μιά φορά το χρόνο .
Κυκλοφορία σε πόλη - stop and go - με διαδρομές ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ των 3Κμ , Σταμάτημα -Κρύωμα - Ξαναξεκίνημα... : Αλλαγή Όχι αργότερα από 3 μήνες(!!!) ή 3.000 Κμ (!!!) .
Με βάση αυτήν την αρχή , ενημερώστε τους πελάτες σας -ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες του καθενός - για τα διαστήματα αλλαγής Λαδιού ΚΑΙ φίλτρου ...

Δυστυχώς δεν μπορώ να βρώ ξανά το link ...

λες να στείλω κανα μαιλ στην triumph?

μπα...μάλλον θα μου απαντήσουν σε 2-3 μήνες!

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

OldMan
02/11/2007, 12:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από zefkas
Έχω βάλει φουλ συνθετικά λάδια 10W/60.
Αυτά έχουν μεγαλύτερη διάρκεια ζωής από τα ημι-συνθετικά, έτσι δεν είναι?[/SIZE]
Ουδείς κατασκευαστής ισχυρίζεται κάτι τέτοιο ...!!! :nono:

ZX-9R
02/11/2007, 12:53
Σε σουπερσπορ αλλαγη λαδιων καθε 10000 χλμ ????????????????????????

palios_er500
02/11/2007, 12:55
Εγω βαζω ημισυνθετικα...

μου φαινεται παραλογο να βαλω συνθετικα στο er ( αν βαλω συνθετικα στο δικο μου τι πρεπει
να χρησιμοποιουσα αν ειχα supersport...??)

Αλλαζω καθε 6000 χλμ λαδια κατι συνηθισμενο τελικα για τα περισσοτερα μηχανακια

ΕΡΩΤΗΣΗ

Φιλτρο (λαδιου ε) αλλαζω καθε 12000

καλα κανω???

BUSA MAKIS
02/11/2007, 12:58
Εμένα το manual λέει κάθε 6.000 χιλιόμετρα.

Εγώ τα αλλάζω κάθε 5.000 χιλιόμετρα ή 6 μήνες ανάλογα τι θα έρθει πρώτα.:wave2:
Ημισυνθετικά.

Χωμάτινος
02/11/2007, 14:03
Όσο πιό νωρίς τόσο πιό καλά γιά την μακροβιότητα του κινητήρα. Ο κατασκευαστής λέει κάθε 6.000 και τα αλλάζω κάθε 2.000. Όσον αφορά δε γιά τα full συνθετικά είναι μάλλον καταλληλότερα γιά αγώνες, αποδίδουν καλύτερα μεν αλλά η σύστασή τους αλλοιώνεται γρηγορότερα.

καλά τα λέω αφεντικό; :look:

OldMan
02/11/2007, 14:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από χωμάτινος
Όσο πιό νωρίς τόσο πιό καλά γιά την μακροβιότητα του κινητήρα.
Το ακριβώς ανάποδο για την μακροβιότητα του περιβάλλοντος ..... :smokin:

zephyr1
02/11/2007, 14:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Ουδείς κατασκευαστής ισχυρίζεται κάτι τέτοιο ...!!! :nono:

μΕ αρεσει που παντα λες τι δεν κανει, οχι τι κανει.:rolleyes:

Χωματινε καθε 2000 χιλ. χιλιομετρα?:eyepop: :look:

Αλλαζω καθε 5000- με 6000 χιλ. ημισυνθετικα, δοκιμασα εως τωρα στο fazer1000 belray-motul5100-torco και καλυτερα ενιωσα με τα motul.:wave2:

Χωμάτινος
02/11/2007, 16:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Το ακριβώς ανάποδο για την μακροβιότητα του περιβάλλοντος ..... :smokin:

Μα γιατί; Αφού ανακυκλωνόσανται :confused:

Χωμάτινος
02/11/2007, 16:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από zephyr1
...

Χωματινε καθε 2000 χιλ. χιλιομετρα?:eyepop: :look:

...

Ενίοτε και κάθε 1500 (αν το 'χω "στίψει") :winka:

Tpap
02/11/2007, 18:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από lzkl
Πάντως απο όλες τις ΠΑΠΑΡΟΛΟΓΙΕΣ σε ΟΛΑ τα φόρουμ που έχω διαβάσει (και είναι ΠΑΡΑ πολλές ) , η μόνη σοβαρή πληροφορία είναι μια Εσωτερική Οδηγία της
BMW που έλεγε ότι....
....ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες του καθενός - για τα διαστήματα αλλαγής Λαδιού ΚΑΙ φίλτρου ...

απ' ολες τις παπαρολογιες που ακουω τοσα χρονια απο ασχετους ή ''σχετικους'' απο ''μηχανικους'' ή ''μαστορους'' ποτε δεν ακουσα κατι πραγματικα σοβαρο...

...και δεν υπαρχει κατι αλλο πιο σοβαρο απο το εξης απλουστατο: ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
αλλιως ενα hourmeter (ωρομετρον εις την ελληνικην), το οποιο ειναι παμφηνο και εχεις επαναληψιμοτητα με ακριβεια... ρολογιου θα ελεγα.

Κατι ξερουν και εκεινοι που βανουν μοτορια σε στατικα ή πετουμενα αργαλεια.

...το πως τωρα θα μετατρεψεις τα χλμ του κατασκευαστη σου, σε ωρες ειναι ενα αλλο θεμα (κοινης λογικης θα ελεγα) το οποιο το συζηταμε σε πρωτη ευκαιρια..

costas81
02/11/2007, 18:53
καθε 6 λεει σε εμενα το manuali αλλα εγώ μετα τις 4 δεν νιωθω/ακουω καλα το μοτερ/σασμαν

οπότε 3-4,000 χλμ η στην χειροτερη που θα ειναι ολα τα χιλιομετρα ταξιδι 5,000

τα χιλιομετρα ειναι κατα 80% αττικη οδο και τα αλλα 20% στον κηφησο!

apav
02/11/2007, 19:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από χωμάτινος
Μα γιατί; Αφού ανακυκλωνόσανται :confused:

... σπαταλώντας και πάλι φυσικούς πόρους. :winka:

Tpap
02/11/2007, 19:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
καθε 6 λεει σε εμενα το manuali αλλα εγώ μετα τις 4 δεν νιωθω/ακουω καλα το μοτερ/σασμαν

Στις 6,4 το πρωι ή το βραδυ??

Βλακεια για το ωρομετρο που εγραψα παιδες..
εδω υπαρχουν ανθρωποι που εχουν αναπτυξει κ αλλες ικανοτητες..αλλαζουν λαδια με feeling και αυτι...!!!

Θα το πω και στον κολλητο μου που πεταει τσεσνα στην αμερικα να κανει το ιδιο.
Για ασφαλεια.

ZX-9R
02/11/2007, 20:41
Μαλλον δεν εχεις επαφη με το μηχανακι σου αν δεν καταλαβαινεις ποτε 'σπασανε' τα λαδια.......

Tpap
02/11/2007, 21:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από ZX-9R
Μαλλον δεν εχεις επαφη με το μηχανακι σου αν δεν καταλαβαινεις ποτε 'σπασανε' τα λαδια.......

...συνεχεια της παπαρολογιας το αναγνωσμα...
ο παραπανω ορος δεν υπαρχει σε καμια βιβλιογραφια, αγαπητε..
βεβαιως υπαρχει ''σπασανε τα νερα'' εδω ομως αυτο δεν μας βοηθα.

εστω οτι υπαρχει η προαναφερθησα υπερανθρωπη ικανοτητα, (Χ-FILES)
1. αυτο που ακουσες ΔΕΝ ειναι θορυβος απο ξαφνικο ''ΣΠΑΣΙΜΟ'' λαδιων.
2. ειναι μαλλον μεταλλικος θορυβος τριβομενων επιφανειων (δεν παρεμβαλλεται φιλμ λαδιου), την συνεχεια την ΞΕΡΕΙΣ.
3. αν συμβαινει το (2) ειναι δυο τα τινα α. η τρομπα (οχι αυτη στο κεφαλι σου) λαδιου ρουφαει και αερα για καποιους λογους και β. εχεις καψει/χασει λαδια (οχι εσυ, η μηχανη σου)--
(μη επαρκης σταθμη)
4. αν συμβαινει τα παραπανω ο θορυβος που ακους ειναι '' σβησε με μ@λ@κ@ γιατι θα αυτοκαταστραφω αμεσα..!!!''
5. αν συμβαινει το (4) ΤΟΤΕ σημαινει οτι μαλλον ΕΣΥ δεν εχεις επαφη μετο μηχανακι σου και ΔΕΝ καταλαβαινεις τι σου ΛΕΕΙ.

Τελος, εστω για αλλη μια φορα να εισαι σωστος και να ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ποτε χαλανε τα λαδια σου. (εννοω της μηχανης σου).
ΘΑ ΑΦΗΝΕΣ ΠΟΤΕ να συμβει αυτο ή θα τα αντικαθιστουσες νωριτερα???
και αν ναι, με ποιον τροπο θα το ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΣ νωριτερα???

stefanos
02/11/2007, 21:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
απ' ολες τις παπαρολογιες που ακουω τοσα χρονια απο ασχετους ή ''σχετικους'' απο ''μηχανικους'' ή ''μαστορους'' ποτε δεν ακουσα κατι πραγματικα σοβαρο...

...και δεν υπαρχει κατι αλλο πιο σοβαρο απο το εξης απλουστατο: ΩΡΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
αλλιως ενα hourmeter (ωρομετρον εις την ελληνικην), το οποιο ειναι παμφηνο και εχεις επαναληψιμοτητα με ακριβεια... ρολογιου θα ελεγα.

Κατι ξερουν και εκεινοι που βανουν μοτορια σε στατικα ή πετουμενα αργαλεια.

...το πως τωρα θα μετατρεψεις τα χλμ του κατασκευαστη σου, σε ωρες ειναι ενα αλλο θεμα (κοινης λογικης θα ελεγα) το οποιο το συζηταμε σε πρωτη ευκαιρια..


Τα στατικά μοτόρια και τα πετούμενα δεν μπορούν να γράφουν τίποτα άλλο παρά μόνο ώρες και αυτό κάνουν, μονόδρομος.

Tpap
02/11/2007, 23:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Τα στατικά μοτόρια και τα πετούμενα δεν μπορούν να γράφουν τίποτα άλλο παρά μόνο ώρες και αυτό κάνουν, μονόδρομος.

Το κανουν και αυτοι που θελουν να ξερουν ΑΚΡΙΒΩΣ ποσο εχει δουλεψει το μοτερ τους.
Ασχετα με το που βρισκεται.

Σημ: στεφανε, εχει πλακα να ξανα-εξηγεις τα προφανη???

ZX-9R
02/11/2007, 23:26
Κανονικα δεν θα εγραφα ουτε το προηγουμενο μυνημα αλλα αυτο το περι παπαρολογιας μου εδωσε τα καταλληλα κινητρα......


Λοιπον υπερσοφε τυπε, ξαναλεω εαν δεν καταλαβαινεις ποτε στο μηχανακι σου εχουν σπασει τα λαδια και χρειαζεσαι το μισο μετσοβειο μαζι με ολη την εγκυκλοπαιδεια τεγοπουλου φυτρακη για να τα αλλαξεις καλυτερα μαλλον δεν εχεις πολυ επαφη μαζι του....... Καρφωτη υποθετω ξερεις τι ειναι ? Η επισης τι ειναι ο torque limiting clutch ? Εαν λοιπον ξερεις να χρησιμοποιεις τα διαφορα χειριστηρια (ασημενια μπλιμπλικια) της μηχανης με τροπους περαν απο το ον/οφ ανοιχτο/κλειστο καθολου φρενο/τερμα φρενο κτλ θα καταλαβαινεις και ποτε η ταχυτητα δεν σου κουμπωσε καλα, ποτε το κιβωτιο αρχισε να σκληραινει, ποτε ο συμπλεκτης αρχισε να τα παιζει, οτι το μηχανακι ανεβαζει πιο ευκολα θερμοκρασιες, με τον ιδιο τροπο που καταλαβαινεις και ποτε ζεσταθηκαν τα τακακια σου, η μηπως να φερω και κανεναν απο την νασα να στα μετραει με λεηζερ και να σε προειδοποιει ????

Πηγαινε τωρα να μετρησεις ποσες ωρες οδηγησες το μηχανακι και μετα οταν μαθεις να το χρησιμοποιεις κι'ολας περαν απο ταξι, τσεσνα, αεροπλοιο η κλαστηρι ελα να ξαναμιλησουμε......................

(Εναλλακτικα εαν πιστευεις οτι εχεις πολυ επαφη με το μηχανακι και νοιωσεις ασχημα με αυτα που σου ειπα σκεψου οτι ισως δεν ηταν ωραιο το στυλ και αυτα που εγραψες εσυ και ισως λεμε τωρα να υπαρχουν και αλλες αποψεις στο ματαιο τουτο κοσμο (ξερεις μωρε, εκεινοι οι περιεργοι που παιζουν και με εκεινα τα βιδακια στην αναρτηση χωρις να χρησιμοποιουν το μισο δημοκριτο η καταλαβαινουν οταν παραζεσταθουν τα λαστιχα και γλυστρανε κτλ ............))


Αυτα περι επιθετικων απαντησεων.................... :rotflmao: :rotflmao:


Α, ξεχασα (βοηθαει την αμνησια η τρομπα στο κεφαλι :rotflmao: ), ολα τα παραπανω φιλικα παντα :wave2: :D

stefanos
02/11/2007, 23:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Το κανουν και αυτοι που θελουν να ξερουν ΑΚΡΙΒΩΣ ποσο εχει δουλεψει το μοτερ τους.
Ασχετα με το που βρισκεται.

Σημ: στεφανε, εχει πλακα να ξανα-εξηγεις τα προφανη???

Το προφανές είναι οτι ούτε τα χιλιόμετρα ούτε οι ώρες και οποσδήποτε ούτε η μάρκα του λαδιού έχουν να κάνουν με την μακροζωία του κινητήρα.
Και πιθανόν ο κινητήρας να έχει την ίδια φθορά στην διαδρομή Παγκράτι-Ελληνικό με την Αθήνα-Θασσαλονίκη.
Αλλιώς δεν εξηγείται να υπάρχουν κουριεράδες στην Αμερική με 800000 σε cbr900.
Τώρα σωστός τρόπος να μετράς διαστήματα σέρβις, και γεμίσματα και ώρες και χιλιόμετρα μια χαρά είναι.
Ετσι κι αλλιώς μόνο τον διαφορετικό τρόπο οδήγησης του καθενός να βάλεις τελείωσες.

ktm lc4 620
03/11/2007, 02:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από zephyr1
μΕ αρεσει που παντα λες τι δεν κανει, οχι τι κανει.:rolleyes:

Χωματινε καθε 2000 χιλ. χιλιομετρα?:eyepop: :look:

Αλλαζω καθε 5000- με 6000 χιλ. ημισυνθετικα, δοκιμασα εως τωρα στο fazer1000 belray-motul5100-torco και καλυτερα ενιωσα με τα motul.:wave2: kala esy to exeis kanei piramatozow to kakomiro to mixanaki

OldMan
03/11/2007, 12:15
@ Trap : Δεν σου επιτέθηκε κανείς, ενώ εσύ το κάνεις μάλλον αδικαιολόγητα (look who's talking ... :lol: ).

Αν θέλεις να συζητηθούν τα (σωστά κατ' εμέ) πράγματα που γράφεις, άλλαξε στυλ γιατί προσβάλεις τους συνομιλητές σου !!!

Υ.Γ.
Μην αγνοείς /υποβιβάζεις το feeling που μπορεί να έχει αναπτύξει κάποιος για την λειτουργία του μοτέρ του ... :nono:

dirtbird
03/11/2007, 12:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
@ Trap :

Ο 'παγίδας'? :hypnotize :bigcry: :rotflmao: :rotflmao:

OldMan
03/11/2007, 12:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Ο 'παγίδας'? :hypnotize :bigcry: :rotflmao: :rotflmao:
Μάλλον είναι συντομογραφία του Trapist ...:winka:

argi6argi
03/11/2007, 13:29
Στο παπί κάθε 1500χλμ, στο R1 κάθε 3500χλμ

T-REX
03/11/2007, 13:43
Τις περισσότερες φορές που μιλάμε για λάδια γίνεται τις πόπης:lol:

Ρε παιδες χαλαρώστε και δώστε φώτα στο λαό:beer:

Tpap
03/11/2007, 13:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Τώρα σωστός τρόπος να μετράς διαστήματα σέρβις, και γεμίσματα και ώρες και χιλιόμετρα μια χαρά είναι.
Ετσι κι αλλιώς μόνο τον διαφορετικό τρόπο οδήγησης του καθενός να βάλεις τελείωσες.

Συμφωνω.


Αρχικά δημιουργήθηκε από ZX-9R
....... Καρφωτη υποθετω ξερεις τι ειναι ? Η επισης τι ειναι ο torque limiting clutch ? Εαν λοιπον ξερεις να χρησιμοποιεις τα διαφορα χειριστηρια (ασημενια μπλιμπλικια) της μηχανης με τροπους περαν απο το ον/οφ ανοιχτο/κλειστο καθολου φρενο/τερμα φρενο κτλ θα καταλαβαινεις και ποτε η ταχυτητα δεν σου κουμπωσε καλα, ποτε το κιβωτιο αρχισε να σκληραινει, ποτε ο συμπλεκτης αρχισε να τα παιζει, οτι το μηχανακι ανεβαζει πιο ευκολα θερμοκρασιες, με τον ιδιο τροπο που καταλαβαινεις και ποτε ζεσταθηκαν τα τακακια σου, η μηπως να φερω και κανεναν απο την νασα να στα μετραει με λεηζερ και να σε προειδοποιει ????
Αυτα περι επιθετικων απαντησεων.... ολα τα παραπανω φιλικα παντα :wave2: :D

--σε ξαναρωτω: εστω οτι ΔΕΝ ειμαι ασχετος (που μαλλον ειμαι) και τα καταλαβαινω ολα τα παραπανω, ΤΟΤΕ ειναι η σωστη στιγμη να αλλαξω λαδια???

--στο περι επιθετικων που ανεφερες, ειναι οτι πλεον δεν μπορω να ακουω αλλο τετοια καροτα, πολυ δε περισσοτερο απο καποιον που ειναι απο το '02 εδω μεσα και θα πρεπε λογικα να προσεχει τι λεει...


Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
@ Trap :
1. Δεν σου επιτέθηκε κανείς, ενώ εσύ το κάνεις μάλλον αδικαιολόγητα (look who's talking ... :lol: ).

2. Αν θέλεις να συζητηθούν τα (σωστά κατ' εμέ) πράγματα που γράφεις, άλλαξε στυλ γιατί προσβάλεις τους συνομιλητές σου !!!

3. Υ.Γ.
Μην αγνοείς /υποβιβάζεις το feeling που μπορεί να έχει αναπτύξει κάποιος για την λειτουργία του μοτέρ του ... :nono:

1. ΔΕΝ θεωρω οτι αμυνθηκα σε καμια υποθετικη επιθεση, ουτε επιτεθηκα σε κανεναν. Αυστηρος, ισως.
Και δεν ηταν ''μαλλον αδικαιολογητος'' ο τροπος. Αν ξαναδιαβασεις τι γραψανε θα εννοησεις.
Και τα διαβαζει κοσμος..

2. ΔΕΝ ειναι προθεση μου να προσβαλω αλλους απο εκεινους που πρεπει. Που δεν θα πρεπε να μιλουν/συμβουλευουν για κατι που ΔΕΝ εχουν ιδεα.
(απο ιατρικες συμβουλες, εως ψυχολογικη υποστηριξη...α ρε ελληναρα..)

3. ΔΕΝ υποβιβαζω το feeling γενικα κανενος..δεν μπορεις να οδηγησεις ουτε πατινι χωρις αυτο.
ΕΙΝΑΙ ομως κριτηριο (κατοχου μαλιστα και ΒΕΣΤΡΟΜ) να λεει οτι στηριζεται σε αυτο για την συντηρηση --του μαλλον προβληματικου ηδη--μοτερ του...?

και εγω φιλικα, παντα..

DrIoannis
03/11/2007, 17:06
Ο κατασκευαστής μιλάει για 6000χλμ(GSXR 600 K6).Εγώ τα αλλάζω κάθε 3500-4500χλμ.Φυσικά με ημισυνθετικά όπως ορίζει ο κατασκευαστής.

ZX-9R
03/11/2007, 19:36
Το ποτε ειναι σχετικο, εμενα λεει καθε εξι χιλιαδες χλμ, το οταν σπασουν μπορει να σημαινει μετα απο 1000 χλμ εντονης χρησης, μπορει και να σημαινει 3 χιλιαδες η ελαχιστα παραπανω... Στατιστικα σπανια εχω παρατηρησει να ξεπερναω τις 3 χιλιαδες....................................

Ενα θεματακι που προκυπτει ειναι οτι οπως ειπες μιας και ολοι ειμαστε Ελληνες εχουμε και ολοι γνωμη, ποιανου ειναι σωστη ? Η δικια μου η η δικια σου ? Οποτε μιας και κανεις δεν ειναι ασφαλτος οπως λεει και η αοιδος (και επειδη αυτος που εχει λαθος σχεδον παντα ειναι και σιγουρος οτι εχει δικιο) και επειδη οσες φορες καποιος προσπαθησε με ενα ραβδι να μαθει σε καποιον τι ειναι καλυτερο για αυτον απετυχε/προκαλεσε μεγαλυτερο κακο, καλο ειναι να κραταμε μια πισινη αφ'ενος και αφ'εταιρου απλα να μεταφερουμε την γνωμη μας αντι να πεταμε διαταγματα και χαρακτηρισμους.....

GIXXERAKIAS
03/11/2007, 20:19
+599 σε ολα οσα ειπε ο zx-9r


Δυστηχως και εσυ φιλε Trap εχεις δικιο αλλα καλο ειναι να μην εκφερεις με τοσο χιτλερικη μεθοδο την αποψη σου:winka:

Εμενα για παραδειγμα (οπως και του drioannis) λεει αλλαγη καθε 6000χιλ η καθε χρονο (εγω επειδη δεν συμπληρωνω τα χιλιομετρα τα αλλαζω καθε χρονο αλλα εχω παρατηρησει το "σπασιμο" αν το θελετε ετσι των λαδιων απο τις 3000-4000χιλ λογω του οτι οταν κυκλοφορω την μηχανη την πηγαινω σχεδον παντα σε στροφιλικι και στο 90% της χρησης της με 10000στρ εως τον κοφτη (16.500στρ).

Εσυ πιστευεις οτι σε αυτες τις συνθηκες οδηγησης δεν θα χανουν τα λαδια την λιπαντικη τους ικανοτητα πολυ πιο νωρις απο τις 6.000χιλ που οριζει ο κατασκευαστης?Ισως να ειναι και μαπα τα λαδια της αντιπροσωπειας (motul 5100 semisynthetic) και να εχω αυτο το θεμα,αλλα αποφασισα και γω οτι για την υγεια του σασμαν και του μοτερ μου να τα αλλαζω καθε 4.000χιλ γιατι τα κρακ-κρουκ μονο καλο δεν του κανουν.:winka:

Επισησ να πω οτι θα αλλαξω και μαρκα με τα castrol GPS 15w-50 semisynthetic γιατι ακουω πολυ καλα λογια και οδηγησα μηχανη που πριν ειχε τα motul και με την αλλαγη τους σε castrol μεταμορφωθηκε στην κυριολεξια το σασμαν,σαν να οδηγαγα καινουργια μηχανηα.:eyepop:

Tpap
03/11/2007, 23:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από ZX-9R
Ενα θεματακι που προκυπτει ειναι οτι οπως ειπες μιας και ολοι ειμαστε Ελληνες εχουμε και ολοι γνωμη, ποιανου ειναι σωστη ?

Η δικια μου η η δικια σου ?



Κατα βαση (και κυριο λογο) η σωστη ειναι του κατασκευαστη.
Αν θες να το πας πιο μακρυα ομως (πιο αντικειμενικα, με επαναληψιμοτητα/ακριβεια) δεν εχεις αλλη επιλογη απο ωρομετρο.

Σημ: η αποψη που εξεφρασα ΔΕΝ την σκεφτηκα εγω, αρα και ΔΕΝ ειναι δικια μου (δεν εχω δικαιωματα επι της ιδιοκτησιας της), απλα μετεφερα τι κανουν --χρονια τωρα--ορισμενοι κατασκευαστες κινητηρων ελικοπτερων, αεροπλανων, Η/Ζ, αντλιοστασιων, πλεουμενων, μοτοκρος, αγωνες ταχ, dragster, κλπ...

Το οποιο παρεπιπτοντως, με βρισκει και απολυτως συμφωνο, ΓΙ' ΑΥΤΟ και την εξεφρασα..

Αντιθετως η αποψη που εξεφρασες εσυ, ειναι καθ'ολοκληριαν ΔΙΚΙΑ ΣΟΥ καθως στηριζεται σε δικο σου αισθητηριο οργανο (ακοη, οραση, αφη) και ΟΧΙ σε καποιο μηχανικο μεσο.

Αρα αν κατηγορεις εμενα για εσφαλμενη ''αποψη'' στην ουσια κατηγορεις ενα αρκετα μακρυ καταλογο κατασκευαστων Μ.Ε.Κ. απο την αρχη του προηγουμενου αιωνα εως τωρα.....[..]



Αρχικά δημιουργήθηκε από GIXXERAKIAS
Δυστηχως και εσυ φιλε Trap εχεις δικιο αλλα καλο ειναι να μην εκφερεις με τοσο χιτλερικη μεθοδο την αποψη σου

με το παραπανω νομιζω οτι απαντησα κ σε σενα...ευχαριστω παντως για την παρατηρηση


Αρχικά δημιουργήθηκε από GIXXERAKIAS
Δυστηχως και εσυ φιλε Trap εχεις δικιο...
ΔΥΣΤΗΧΩΣ(..?!), για ποιον..??

reinmeister
04/11/2007, 00:35
εξυπνο αυτο με το ωρομετρο...τωρα εαν οι 10 ωρες λειτουργιας ειναι εθνικη ,η ειναι μποτιλιαρισμα στο κεντρο δεν εχει να κανει...ωρες uber alles...

υ.γ.βλεπω κοσμο να γραφει ξανα για αλλες μαρκες...μαλλον εχω καιρο να αναφερθω στα torco...:D

arxaios
04/11/2007, 00:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
\
υ.γ.βλεπω κοσμο να γραφει ξανα για αλλες μαρκες...μαλλον εχω καιρο να αναφερθω στα torco...:D
Γιά πε, για πε !!!!!!!!!!!
στείλε πμ
ποιά και πότες

palios_er500
04/11/2007, 08:22
Ο Τpap και ο ZX9 αντιμετωπίζουν με διαφορετική φιλοσοφία την συντηρηση της
μοτοσυκλέτας.
O Tpap ειναι πιο κοντά σε αυτα που λένε οι κατασκευαστες. Δηλαδη του αρεσει να αντιμετωπιζει το κεφαλαιο λαδια (και οχι μονο φανταζομαι) με αυστηρα τεχνικα κριτηρια και προδιαγραφες.
Ο ZX9-R βασιζεται ΚΑΙ στην αισθηση του....

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Αν ειχα μια δικια μου αγωνιστικη ομαδα για το moto gp ,θα ειχα τον Τραρ μηχανικο και τον ZX9-R οδηγο εξελιξης (της πουτ...θα γινοταν)

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

ΣΟΒΑΡΑ ΤΩΡΑ
Επειδή βρισκόμαστε στο 2007 και οχι στο 1940.
Επειδη στο δρομο δεν βλεπω BSA και BMW με καλαθια αλλα νέα παιδια με RR να διακοσαριζουν απο φαναρι σε φανάρι
επειδη για τις μοτοσυκλετες δεν εχουν ανακαλυφθει ακομα αλεξιπτωτα και εκτινασομενα καθισματα
καλό είναι να προσπαθούμε να κάνουμε σερβις στις μοτοσυκλέτες μας ακολουθωντας τις προδιαγραφες

catmaster
04/11/2007, 11:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
εξυπνο αυτο με το ωρομετρο...τωρα εαν οι 10 ωρες λειτουργιας ειναι εθνικη ,η ειναι μποτιλιαρισμα στο κεντρο δεν εχει να κανει...ωρες uber alles...

υ.γ.βλεπω κοσμο να γραφει ξανα για αλλες μαρκες...μαλλον εχω καιρο να αναφερθω στα torco...:D

+1137 για τον mr. Rein....


Το ωρόμετρο μας κάνει ως επι το πλείστον για "στατικούς" κινητήρες και Μ.Ε.Κ. ....

(αν και σε εντούρο κατασκευές αγωνιστικών προδιαγραφών ο κατασκευαστής μπορεί να αναφέρει συντήρηση π.χ. κάθε 60 ώρες λειτουργίας ... )

η φθορά του λαδιού είναι πολύ μεγάλη όταν κάνουμε μικρές αποστάσεις π.χ. μέσα στην πόλη και ο κινητήρας είναι συνεχώς σβηστός - αναμμένος ... μικρότερη είναι η φθορά του λαδιού όταν κάνουμε μεγάλες αποστάσεις σερί ...

reinmeister
04/11/2007, 11:38
τα διαστηματα αλλαγης λαδιων απο τον κατασκευαστη ειναι γενικοτητες οπως επισης και η διαδικασια στρωσιματος ...η suzuki μια ζωη ελεγε,αλλαγη στις 6000χιλ...απο την εποχη του μαντεμενιου gsxr 1100 που ανεβαζε 11.000 εως του αλουμινενιου κ7 που ανεβαζει 14000...επισης προτεινει ΑΚΡΙΒΩΣ το ιδιο στρωσιμο και στα δυο...και διαφορα αλλα μαγικα των μανιουαλς...κι εγω το συμβουλευομαι συνεχεια αλλα μονον σε οτι αφορα ανοχες και συσφιξεις...μην κανετε το λαθος και το λαβετε υπ οψιν ως ευαγγελιο....δεν ειναι....

και μετα μου λετε εμενα περι παπαρολογιων...

λαδια αλλαζει ο καθενας αναλογα την χρηση που κανει...τελεια σε αυτο...αλλος χρειαζεται στα 1000 αλλος στα 5000...η αλλος στις 20 ωρες κι αλλος στις 100(shic)....

ενα αρκετα safe διαστημα για μικτη χρηση ειναι οι 3000 με επωνυμα λαδια της αγορας...ενας αλλος επισης καλος τροπος ειναι η αλλαγη στην λειτουργια του κιβωτιου ταχυτητων...οταν "σκληραινει" ,το feeling που λεει ο zx, σημαινει οτι τα προσθετα που εχει για το κιβωτιο εχουν αρχισει να πηγαινουν σε τοπο χλοερο...τωρα εαν καποιοι απο σας εχετε παραλυση στα κατω ακρα και δεν νιωθετε τιποτα οταν αλλαζετε σχεση,τοτε θελετε γιατρο...το μανιουαλ δεν θα σας βοηθησει...

επισης μπορειτε οσοι εχετε Honda cbr να αλλαζετε λαδια καθε 12000 που λεει ο κατασκευαστης...κατι θα ξερει...

FZR1000
04/11/2007, 14:04
Σωστος!

Εγω πχ που σπανια κατεβαινω κεντρο και οι μηχανες μου αναβουν βεντιλατερ 3 φορες τον μηνα το καλοκαιρι και 0 τον χειμωνα, αλλαζω καθε 8-10.000 αλλα και 25.000 που τα ειχα αφησει μια φορα(zxr400) για να δω ποσο μαυρα θα βγουν, μονο λιγο το κιβωτιο χτυπαγε, εχουν περασει 2 χρονια και η μηχανη ακομη δουλευει μια χαρα:rotflmao:

kalamaria
04/11/2007, 18:17
Στα 1000χλμ οταν αλλαξα λαδια εβαλα τα MOTUL 5100 ,δεν ξερω αν φταιω εγω αλλα ειχα προβλημα
με τις ταχυτητες .Λεω μετα !! θα φταιει το λαδι στις 5500 αλλαζω και βαζω το MOTUL της suzuki to συνθετικο αλλα τιποτα ,τωρα εχω κανει 3000 χλμ και για δοκιμη εβαλα ενα συνθετικο λαδιου της βιρτ
(20ml) το μηχανακι εχει αλλαξει και στο σασμαν και στο θορυβο οταν λειτουργει ο κινητηρας !!!
αυτα απο δικια μου εμπειρια
:wave2: :beer:

bsari
04/11/2007, 18:30
rein ποια torco να βαλω στο horneti 07 ?ειχα δει δυο απο προηγουμενη συζητηση αλλα ηταν racing και τα αλλα ημισυνθετικα...ποιο τυπο ακριβως?

κυριοι περα απο το μανουαλι πιστευω οτι ολοι καταλαβαινουμε ποτε τα λαδακια μας αφηνουν πνευμα ,ποτε χανουν τις ιδιοτητες τους...

α υπαρχει και ο παραδοσιακος τροπος ,εδω στη κρητη το λαδι το εμπιστευομαστε μέχρι τη τελευταια σταγόνα τυο ....δαχτυλακι -τριψιματακι και βλεπουμε ποσο καλα ειναι(για αυτους που ξέρουν να γνωρίζουν το ...παρθένο λάδι ):rotflmao:

reinmeister
04/11/2007, 21:01
βαλε t4-r τα ημισυνθετικα...θα μεινεις πολυ ευχαριστημενος...

Stelth
04/11/2007, 22:15
Στο MTS κάθε 5.000 στο scooterακι κάθε 5 ΧΡΟΝΙΑ ή 35.000-40.000 χλμ.
Μιας που τα καίει και όλο συμπληρώνω μια χαρά είναι.

bsari
04/11/2007, 22:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
βαλε t4-r τα ημισυνθετικα...θα μεινεις πολυ ευχαριστημενος...
θα τα βαλω
οχι τα t-4sr ta συνθετικα?

orizontas
04/11/2007, 23:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από Stelth
Στο MTS κάθε 5.000 στο scooterακι κάθε 5 ΧΡΟΝΙΑ ή 35.000-40.000 χλμ.
Μιας που τα καίει και όλο συμπληρώνω μια χαρά είναι.


τι μου θυμιζει τι μου θυμιζει .......

:rotflmao: :rotflmao:

reinmeister
05/11/2007, 09:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από bsari
θα τα βαλω
οχι τα t-4sr ta συνθετικα?

αν δεν εισαι ολη την ωρα τερμα γκαζι και κατα βαση εκτος των τοιχων ,δεν υπαρχει λογος να βαλεις full synthetics...

dirtbird
05/11/2007, 09:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
επισης μπορειτε οσοι εχετε Honda cbr να αλλαζετε λαδια καθε 12000 που λεει ο κατασκευαστης...κατι θα ξερει...

μπσιτ παλικάρι...


μαζέψου ...:smokin: :mad:



















































:lol: :lol: :lol:

Ζεύκας
05/11/2007, 09:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
αν δεν εισαι ολη την ωρα τερμα γκαζι και κατα βαση εκτος των τοιχων ,δεν υπαρχει λογος να βαλεις full synthetics...


από full synthetics ποιά είναι τα καλύτερα?

επίσης τι να βάζουμε τον χειμώμα και τι το καλοκαίρι?

όποιος ξέρει απαντά...

:wave2:

zephyr1
05/11/2007, 10:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από ktm lc4 620
kala esy to exeis kanei piramatozow to kakomiro to mixanaki

ΜεγΑΑΑλε.:alien:

OldMan
05/11/2007, 11:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
αν και σε εντούρο κατασκευές αγωνιστικών προδιαγραφών ο κατασκευαστής μπορεί να αναφέρει συντήρηση π.χ. κάθε 60 ώρες λειτουργίας ...
Ο οποίος διευκρινίζει ότι αναφέρεται σε ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ χρήση ...!!!
(και διπλασιάζει τα διαστήματα όταν πρόκειται για χομπίστικη χρήση ...)


Επειδή τα έχουμε ξαναπεί, αλλά....

Κανείς κατασκευαστής δεν ρισκάρει τη αξοπιστία των κινητήρων του σε σχέση με παρατεταμένα διαστήματα αλλαγής λαδιών !!

Οι μηχανικοί πλακώνονται στα μπουνίδια με τους μαρκετίστες σχετικά με το επίσημα ανακοινωθέν διάστημα αλλαγής λαδιών (και γενικότερα, ανάγκες προληπτικής συντήρησης...) και συνήθως κερδίζουν !!
(δεν έχουν καταλάβει ακόμη ότι παίζουν το παιχνίδι των δεύτερων και φτιάχνουν κινητήρες "επί παραγγελία" του τμήματος marketing...) :D

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι, για την προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή χρήση, τα διαστήματα αλλαγής λαδιών είναι ΥΠΕΡΑΡΚΕΤΑ !!
(δεν ωφελούν - πρακτικά - σε τίποτε οι συχνότερες αλλαγές λαδιών, αρκεί να χρησιμοποιείται ο - επίσης προβλεπόμενος - τύπος λαδιών !!) :wave2:


Υ.Γ.
Και μην τα ισοπεδώνετε όλα ...!!! :D :mad: :D

(αυτό είναι δικό μου προνόμιο ...) :winka:

johnny1
05/11/2007, 12:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από zefkas
από full synthetics ποιά είναι τα καλύτερα?

επίσης τι να βάζουμε τον χειμώμα και τι το καλοκαίρι?

όποιος ξέρει απαντά...

:wave2:

- Ασε τα συνθετικά στην άκρη για λίγο. Είναι για πιο extreme καταστάσεις, και αφού το μοτέρ έχει γράψει 20-30.000χλμ. Εκτος αν είσαι συνέχεια πίστα, η πόλη και στα κόκκινα.

- Ανάλογα τι λέει ο κατασκευαστής. Συνήθως σου δίνουν ένα σχήμα με τις εξωτερικές θερμοκρασίες, και σου προτείνουν το ανάλογο ιξώδες. Αυτό που σε ενδιαφέρει κυρίως, είναι η μικρότερη θερμοκρασία, αφού παίζει ρόλο στο κρύο ξεκίνημα το πρωί.
Εγώ πχ με FZ6 που μένω αθήνα, και η μηχανή είναι σε κλειστό γκαράζ, δεν θα δω ποτέ ελάχιστη θερμοκρασία -10 βαθμούς, για να βάλω 10W30 !! Δύσκολα θα δω σε κρύο ξεκίνημα τους +5 βαθμούς (συνήθως πάνω από +10...) όπου συστήνει 20W40. Οπότε με ένα 15W50 ή 20W50 (με καλό ζέσταμα) είμαι εντάξει.

Τώρα μερικές απόψεις από τη χρήση μερικών τύπων λαδιού στο FZ6:

Motul 5100 10W40 και Motul 300V 10W40. Περίοδος χειμώνα και αρχή Ανοιξης. Χάλια μαύρα!!!! Θορυβώδης κινητήρας και από κιβώτιο αστο καλύτερα......

Motul 5100 15W50 και Motul 300V 15W50. Πολυ καλύτερα από τα παραπάνω, με καλύτερη συμπεριφορά το χειμώνα (το ιξώδες που λέγαμε...) Μικρή υπεροχή του 300V. Γενικά, τίποτα το συνταρακτικό.

BEL-Ray EXR Racing 20W50. Το είχα δοκιμάσει καλοκαίρι. ΑΠΙΘΑΝΟ. Μηδεν θόρυβος κινητήρα, αψογο και αθόρυβο κιβώτιο. Δίστασα να το ξαναχρησιμοποιήσω γιατί στη συσκευασία μιλούσαν σαφως για αγωνιστική χρήση και είχα ενδοιασμούς για την αντοχή του στην πολυκαιρία. Επίσης, πρόκειται για ορυκτέλαιο.

Εχω πάρει και τα Torco τα ιμισυνθετικά σε 20W50 για την επόμενη αλλαγή, αλλά δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμη. Θα ποστάρω εντυπώσεις.

Αλλάζω λάδια κάθε 3000 ως 4000χλμ πάντα μαζί με φίλτρο. Ο κατασκευαστής λέει λάδια κάθε 10.000χλμ και φίλτρο κάθε 20.000 Χμμμμμμμμμ..... Αστο καλύτερα!!
Μετά ήρθε εγκύκλιος που κατέβαζε αυτά τα διαστήμτα στο μισό, δηλαδή 5000 και 10000χλμ.
Το Αμερικάνικο manual λέει κάθε 4000 και 8000 μίλια.

:wave2: :wave2: :wave2: :wave2:

OldMan
05/11/2007, 13:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από johnny1
Ανάλογα τι λέει ο κατασκευαστής. Συνήθως σου δίνουν ένα σχήμα με τις εξωτερικές θερμοκρασίες, και σου προτείνουν το ανάλογο ιξώδες. Αυτό που σε ενδιαφέρει κυρίως , είναι η μικρότερη θερμοκρασία, αφού παίζει ρόλο στο κρύο ξεκίνημα το πρωί.
Ενδιαφέρουσα άποψη...:winka:

Δηλ. δεν μας νοιάζει ποιο είναι το "κανονικό" ιξώδες του λαδιού, αρκεί να μπορούμε να βάλουμε μπροστά τον Χειμώνα ...



Υ.Γ.
άιντε πάλι...

Το νούμερο πριν το W (σε πολύτυπο λάδι) δηλώνει το πως συμπεριφέρεται το λάδι σε χαμηλές θερμοκρασίες !!
π.χ. το 10W50 μας λέει ότι έχουμε ένα 50άρι λάδι (σε "φυσιολογικές" θερμοκρασίες περιβάλλοντος) το οποίο "συμπεριφέρεται" σαν 10άρι σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες (και σαν 20άρι σε λιγότερο χαμηλές κ.ο.κ.) - χωρίς δυστυχώς να καθορίζονται ποιες είναι αυτές...
(μην μπερδεύουμε τα συνιστώμενα ιξώδη σε σχέση με τις θερμοκρασίες περιβάλλοντος, γιατί πρόκειται για "μπούσουλα" χρήσης και όχι για "πραγματικό" ιξώδες ανά θερμοκρασία...) :wave2:

dirtbird
05/11/2007, 14:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan

π.χ. το 10W50 ...... - χωρίς δυστυχώς να καθορίζονται ποιες είναι αυτές...


Aγαπητέ, έχω την εντύπωση ότι καθορίζονται σαφώς...

Αυτή τη στιγμή είμαι μακριά από την βιβλιογραφία μου... θα ελέγξω και θα επανέλθω:wave2:

johnny1
05/11/2007, 14:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Ενδιαφέρουσα άποψη...:winka:

Δηλ. δεν μας νοιάζει ποιο είναι το "κανονικό" ιξώδες του λαδιού, αρκεί να μπορούμε να βάλουμε μπροστά τον Χειμώνα ...

........
........
......
(μην μπερδεύουμε τα συνιστώμενα ιξώδη σε σχέση με τις θερμοκρασίες περιβάλλοντος, γιατί πρόκειται για "μπούσουλα" χρήσης και όχι για "πραγματικό" ιξώδες ανά θερμοκρασία...) :wave2:

Το ξέρω βρε OLD. Απλά έκανα σχολιασμό/επεξήγηση του "μπούσουλα" με συγκεκριμένο παράδειγμα. Εντάξει το 20W50 μπορεί και να είναι τραβηγμένο για χειμώνα.....:smokin: :smokin:

OldMan
05/11/2007, 14:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Aγαπητέ, έχω την εντύπωση ότι καθορίζονται σαφώς...
Φίλτατε, έχεις δίκιο ...
(εφόσον - πολύ σωστά - μιλάς για centiStokes !!!) :winka:

Εγώ αναφέρομαι στην κατά SAE τυποποίηση !!
(της οποίας τα όρια, όπως πολύ καλά γνωρίζεις, είναι λίγο ελαστικότερα του ξεχειλωμένου βρακολάστιχου του σώβρακου του "Μεγάλου Ρεμαλιού" του Reiser ...) :wave2:

GIXXERAKIAS
05/11/2007, 18:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Φίλτατε, έχεις δίκιο ...
(εφόσον - πολύ σωστά - μιλάς για centiStokes !!!) :winka:

Εγώ αναφέρομαι στην κατά SAE τυποποίηση !!
(της οποίας τα όρια, όπως πολύ καλά γνωρίζεις, είναι λίγο ελαστικότερα του ξεχειλωμένου βρακολάστιχου του σώβρακου του "Μεγάλου Ρεμαλιού" του Reiser ...) :wave2:

Δηλαδης γιατρε μου τι προτεινετε για χειμωνιατικο ιξωδες και τι για καλοκαιρινο???:wacko:

ps:Σαν τα ρουχα μας ενα πραγμα αλλα το χειμωνα και αλλα το καλοκαιρι.:D :D
ps2:Στην παραπανω ερωτηση για το ιξωδες keep in mind για το Gixxer και οχι για καποιο παπακι.:D
ps3:Συνθετικο,Ημισυνθετικο η Ορυκτελαιο??:eyepop:

Tpap
05/11/2007, 18:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από zefkas

1. από full synthetics ποιά είναι τα καλύτερα?

2. επίσης τι να βάζουμε τον χειμώμα και τι το καλοκαίρι?

1. Δεν υπαρχει καλλιτερο η χειροτερο..μαλλον δεν υφισταται καν το ερωτημα.
Μεινε με τον τυπο που αναφερει ο κατ/στης σου.
Αν λεει ημι- βαλε τετοια, αν σου λεει φουλ- το ιδιο..
Τωρα αν κατι θες να κανεις (και αυτο περισσοτερο για ψυχολογικους λογους) κανε λιγο (λιγο, ομως..) συχνοτερες τις αλλαγες απο αυτες που σου λεει ο κατ/στης σου..

Αυτο που πρεπει να εχεις στο μυαλο σου ειναι οτι η επιβαρυνση του λαδιου στις μοτο εκτος του θερμοκρασιακου κυκλου, καταλοιπα καυσεως, το ιδιο το καυσιμο (για πλουσιες καταστασεις/τερμα γκαζι),και αλλων (ισως λιγοτερων) σημαντικων παραγοντων, προερχεται και απο την σκονη των δισκων του συμπλεκτη (και μεταλλου κ υλικου τριβης).
Σωματιδια τα οποια ΔΕΝ συγκρατουνται (απο ενα μεγεθος και κατω) απο φιλτραρισμα και κυλοφορουν ελευθερα...
Αρα σε καθε αλλαγη και φιλτρο λαδιου.
Και να μην το αλλαζεις σε καθε αλλαγη ομως, αλλα σε καθε ΜΙΑ παλι δεν τρεχει τιποτε.
Εγω το αλλαζω παντως..

Τα παραπανω -για να αποφυγουμε τυχουσες παρανοησεις- δεν αφορουν μονους/πολυδισκους ξηρους.
Σε αυτους τους τυπους κινητηρων το λαδι υποφερει λιγο λιγοτερο..
καθως και σε εκεινους που το κιβωτιο ή/και συμπλεκτης ειναι ξεχωριστα.

2. Δεν ισχυει ουτε αυτο..
Οτι βαζεις τον χειμωνα βαλε και το καλοκαιρι.
Ο κανενας κατ/στης δεν οριζει κατι τετοιο.

reinmeister
05/11/2007, 19:49
προσεξτε τις διαφορες ρευστοτητας του 10-40 απο το 20-50 στους 100C και στους 40 για να καταλαβετε ποση διαφορα υπαρχει αναμεσα στους δυο τυπους...

Ζεύκας
05/11/2007, 19:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
1. Δεν υπαρχει καλλιτερο η χειροτερο..μαλλον δεν υφισταται καν το ερωτημα.
Μεινε με τον τυπο που αναφερει ο κατ/στης σου.
Αν λεει ημι- βαλε τετοια, αν σου λεει φουλ- το ιδιο..

ο κατασκευαστής μου προτείνει και ημι και φουλ.
Πάντως από λάδι σε λάδι διαφορά υπάρχει...

το μάνουαλ λέει αλλαγή κάθε 10,000 χλμ.
Πήγα ρώτησα σε συνεργείο μου είπαν κάθε 5,000 τα λάδια, κάθε 10,000 χλμ το μεγάλο σέρβις. Αυτό θα ακολουθήσω.
Α κ εννοείτε ότι θα αλλάζω φίλτρο λαδιού!




Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
2. Δεν ισχυει ουτε αυτο..
Οτι βαζεις τον χειμωνα βαλε και το καλοκαιρι.
Ο κανενας κατ/στης δεν οριζει κατι τετοιο.

Για αυτό δεν είμαι σίγουρος αν και άπειρος έχω αμφιβολίες για την κρίση μου...

Η εκάστοτε μηχανή δοκιμάστηκε σε διαφορετικές συνθήκες από αυτές της Ελλάδος.
Οι Άγγλοι δεν ήρθαν εδώ για να βγάλουν συμπεράσματα για την μηχανή που θα κυκλοφορήσουν...

Είναι γνωστό πάνω-κάτω πως στην Ελλάδα βάζουμε συνήθως 2 psi παραπάνω αέρα στα λάστιχά μας από τις τιμές που προτείνει ο κατασκευαστής.
Γιατί να μην συμβαίνει κάτι αντίστοιχο και για τα λάδια? :confused:

:wave2:

GIXXERAKIAS
05/11/2007, 20:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από zefkas


Είναι γνωστό πάνω-κάτω πως στην Ελλάδα βάζουμε συνήθως 2 psi παραπάνω αέρα στα λάστιχά μας από τις τιμές που προτείνει ο κατασκευαστής.
Γιατί να μην συμβαίνει κάτι αντίστοιχο και για τα λάδια? :confused:

:wave2: Εγω γιατι ξερω οτι ΒΓΑΖΟΥΜΕ κανα 2-4 psi γαι τους δρομους μας???:hypnotize :hypnotize

GIXXERAKIAS
05/11/2007, 20:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
προσεξτε τις διαφορες ρευστοτητας του 10-40 απο το 20-50 στους 100C και στους 40 για να καταλαβετε ποση διαφορα υπαρχει αναμεσα στους δυο τυπους...

SAE Grade ASTM# 10W/40 20W/50
Appearance Visual Amber Amber
Viscosity @ 100°C D-445 16.05 19.5
Viscosity @ 40°C D-445 89.55 155
Pour Point °C D-97 -40 -38


Δηλαδη ποιο ειναι καλυτερο βρε αδερφε για την χωρα μας??:confused:

stefanos
05/11/2007, 23:39
Παιδειά είναι απλά νούμερα.
Στους 100 βαθμούς έχουμε 3cst διαφορά.
Σοβαρό συμπέρασμα.
Η διαφορά του ιξώδους στο λάδι που φοράτε, το πρωί που είναι πιο κρύος ο αέρας απο το μεσημέρι που γυρνάτε απο την δουλειά και έχει πιο ζέστη είναι πολύ μεγαλύτερη απο 3 cst.
Και όταν ανάβουν τα βεντιλατέρ στην κίνηση το λάδι έχει μεγαλύτερη θερμοκρασία απο 100 και το ιξώδες του είναι πολύ μικρότερο απο αυτό που βλέπετε.
Και αμα κάνετε τα πρώτα 500 χιλιόμετρα το ιξώδες πέφτει μέχρι και 20% απο αυτά που βλέπετε.
Και?

Ζεύκας
06/11/2007, 01:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από GIXXERAKIAS
Εγω γιατι ξερω οτι ΒΓΑΖΟΥΜΕ κανα 2-4 psi γαι τους δρομους μας???:hypnotize :hypnotize

άμα σου πώ ότι τώρα έχει κολλήσει ο εγκεφαλός μου και δεν θυμάμαι το γιατί...

για βοηθήστε ρε παιδιά!

dimokritos
06/11/2007, 06:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από zefkas
άμα σου πώ ότι τώρα έχει κολλήσει ο εγκεφαλός μου και δεν θυμάμαι το γιατί...

για βοηθήστε ρε παιδιά!

καλύτερη πρόσφυση μήπως στους απάισιους δρόμους??

και ας χάνουμε λίγο σε ταχύτητα.

FZR1000
06/11/2007, 15:13
To λογικοτερο ειναι να βγαζουμε λιγα psi λογω υψηλοτερων θερμοκρασιων (για Αγγλικα μηχανακια)........

Tpap
06/11/2007, 15:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από zefkas
Η εκάστοτε μηχανή δοκιμάστηκε σε διαφορετικές συνθήκες από αυτές της Ελλάδος.
Οι Άγγλοι δεν ήρθαν εδώ για να βγάλουν συμπεράσματα για την μηχανή που θα κυκλοφορήσουν.
Γιατί να μην συμβαίνει κάτι αντίστοιχο και για τα λάδια? :

Λαθος...καθε κατ/στης δοκιμαζει το μηχανημα του σε συνθηκες αναλογες της χωρας που θα το εξαγει.
Και μαλιστα αλλαζει τις προδιαγραφες του --για συγκεκριμενες χωρες--αν αυτο απαιτηθει απο τις δοκιμες.

Μην σε απασχολει τοσο λοιπον..εχουν ασχοληθει καποιοι αλλοι πριν απο σενα για σενα.

Το μονο που πρεπει να προσεξεις ειναι ενα ''σωστο'' λαδακι, με φιλτρο παντα, και σωστη σταθμη πληρωσης.
ΟΥΤΕ περισσοτερο για να αποφυγεις φαινομενα αερισμου/αφρισματος ή windage (απωλεια μερικων αλογατων) αλλα και πτωση πιεσης,
ΟΥΤΕ λιγοτερο μιας και το κινητηρακι μιας μηχανης υποκειται σε μεγαλες κλισεις αλλα και υψηλες επιταχυνσεις/επιβραδυνσεις..και δεν θες να...
Αν θες ακομη να το πας πιο μακρυα, υπαρχουν θηκες με μαγνητες που δενουν γυρω απο το φιτρο σου για να συγκρατουν μεταλλικα σωματιδια που αλλιως θα περνουσαν μεσα απο αυτο..
(Οχι μαγνητικες ταπες γιατι κρατανε τα σωματιδια αλλου απο εκει που πρεπει.)

http://www.filtermag.com

Ζεύκας
06/11/2007, 16:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Λαθος...καθε κατ/στης δοκιμαζει το μηχανημα του σε συνθηκες αναλογες της χωρας που θα το εξαγει.
Και μαλιστα αλλαζει τις προδιαγραφες του --για συγκεκριμενες χωρες--αν αυτο απαιτηθει απο τις δοκιμες.

Μην σε απασχολει τοσο λοιπον..εχουν ασχοληθει καποιοι αλλοι πριν απο σενα για σενα.

εδώ δεν μπήκαν στον κόπο να μεταφράσουν το μάνουαλ στα Αγγλικά, θα ασχοληθούν και με τις καιρικές συνθήκες της Ελλάδος? :rolleyes:

τέσπα, χρήσιμα τα όσα γράφεις!

:wave2:

Tpap
06/11/2007, 17:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από zefkas
εδώ δεν μπήκαν στον κόπο να μεταφράσουν το μάνουαλ στα Αγγλικά.......

Αλλη -μεγαλη- συζητηση αυτο..
Δεν φταινε εκεινοι, παρα εμεις.

gcrook
06/11/2007, 21:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από div400
οπως και στο σεξ..ετσι και στις αλλαγες λαδιών ισχύει το...

ΟΣΟ ΠΙΟ ΣΥΧΝΑ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΚΑΛΑ!!!!

Αμα δε γαμας παιρνεις το μοτερ στα χερια ε;;:sad:

OldMan
06/11/2007, 23:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Αμα δε γαμας παιρνεις το μοτερ στα χερια ε;;:sad:
Θα σε σιάξω το γουνάκι σου το πρωί τζουτζουμπρούκο μου ...!!! :winka: :blush:

Tpap
10/11/2007, 11:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
μικρότερη είναι η φθορά του λαδιού όταν κάνουμε μεγάλες αποστάσεις σερί ...

τωρα ειδα το παραπανω..
δλδ για εξηγησε μου πως εχει να κανει η ΑΠΟΣΤΑΣΗ με την φθορα αλλα οχι ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ του μοτερ οταν διανυεις αυτην την αποσταση..
Στην ιδια φθορα υποκειται το λιπαντικο μεσο αν κανεις Χ χλμ με χαμηλες/μεσαιες στροφες, και την ιδια αν δουλευεις καθ ολην την Χ αποσταση στον κοφτη..????

Ή αρκει απλα να το κανεις ''σερι''?

catmaster
12/11/2007, 03:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
τωρα ειδα το παραπανω..
δλδ για εξηγησε μου πως εχει να κανει η ΑΠΟΣΤΑΣΗ με την φθορα αλλα οχι ΟΙ ΣΤΡΟΦΕΣ του μοτερ οταν διανυεις αυτην την αποσταση..
Στην ιδια φθορα υποκειται το λιπαντικο μεσο αν κανεις Χ χλμ με χαμηλες/μεσαιες στροφες, και την ιδια αν δουλευεις καθ ολην την Χ αποσταση στον κοφτη..????

Ή αρκει απλα να το κανεις ''σερι''?

όπως γενικό είναι το συγκεκριμένο ποστ (δηλαδή ο καθένας τελικά κάνει ότι γουστάρει :D ) ,έτσι γενικά απάντησα ....

σαφώς και οι στροφές παίζουν τεράστιο ρόλο , αλλά δεν γνωρίζω κανέναν εδώ μέσα που θα πάρει ένα θηρίο 150 αλόγων και θα το πάει Αθήνα - Θεσσαλονίκη στον κόφτη ...
(στην ιδία κατηγορία και οι κάτοχοι μονοκύλινδρων ... :D εκτός και αν θέλουν να φτάσουν γρήγορα στο μάστορα για αλλαγή των "εντοσθίων" του κινητήρα τους ...)

λέω ότι από το να είμαι στην πόλη και να κάνω διαδρομές των 10 και κάτι χιλιομέτρων ,είναι καλύτερο να διανύω μεγαλύτερες αποστάσεις ώστε να φτάνει ένας κινητήρας στην σωστή θερμοκρασία απόδοσής του και να λειτουργεί εκεί ... και σίγουρα δεν είναι πάντα εφικτό κάτι τέτοιο για όλους εμάς εκτός και αν ζούμε εκτός των τειχών ... :sad:

για προϊόντα - κατάλοιπα καύσης που συσσωρεύονται στο λάδι έχεις ακούσει ;; :D

stefanos
12/11/2007, 08:38
Μέσα στην πόλη και η πίεση του λαδιού είναι χαμηλή στο ρελαντί και η θερμοκρασία του κινητήρα μεταβάλεται συνέχεια και τις περισσότερες φορές ξεκινάμε πρίν ζεσταθεί το μοτέρ, και οι μικρές διαδρομές ευνοούν τον σχηματισμό καταλοίπων στο λάδι, χάλια με λίγα λόγια.

Tpap
12/11/2007, 12:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
για προϊόντα - κατάλοιπα καύσης που συσσωρεύονται στο λάδι έχεις ακούσει ;; :D

...Μονον κατι ψιλα..οτι διαβαζω σε καναπεριοδικο..
Ακουω ομως κ μαθαινω ευκολα.
Εχεις κατι καλο?

catmaster
12/11/2007, 14:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Μέσα στην πόλη και η πίεση του λαδιού είναι χαμηλή στο ρελαντί και η θερμοκρασία του κινητήρα μεταβάλεται συνέχεια και τις περισσότερες φορές ξεκινάμε πρίν ζεσταθεί το μοτέρ, και οι μικρές διαδρομές ευνοούν τον σχηματισμό καταλοίπων στο λάδι, χάλια με λίγα λόγια.


εξαιρούνται όσοι χρησιμοποιούν Ντιζελόλαδο σε κινητήρες υψηλής απόδοσης.... :D :D

catmaster
12/11/2007, 14:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
...Μονον κατι ψιλα..οτι διαβαζω σε καναπεριοδικο..
Ακουω ομως κ μαθαινω ευκολα.
Εχεις κατι καλο?

το καλύτερο (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=14087) .... αν και ο τζερτζελές είναι στα σχόλια ... :D :D


by the way , ο κινητήρας που έχεις για avatar είναι KnuckleHead η ShovelHead ;; :D

Tpap
13/11/2007, 18:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
το καλύτερο (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=14087) .... αν και ο τζερτζελές είναι στα σχόλια ... :D :D


by the way , ο κινητήρας που έχεις για avatar είναι KnuckleHead η ShovelHead ;; :D

-ναι, τα εχω διαβασει.
-ο V2 ειναι πλαγιοβαλβιδος Indian

zireous
14/11/2007, 22:18
Ακόμα στο πραπρά μου έχω τα συνθετικά που έλεγα και παλιότερα (ίδια μάρκα, άλλα λάδια έ, μη ξεχνιόμαστε). AMSoil MCF 10w40.

https://www.amsoil.com/storefront/mcf.aspx

Σε σχετικό θέμα που είχα ποστάρει παλιότερα είχε ενδιαφέρον η ανάλυσή του όπως και άλλοι παράμετροι εκτός της σκληρότητας του σασμάν που ανέφερε ο φίλτατος reinmeister, που εν τέλει δε μου λέει και πολλά από μόνη της -όχι ότι δε καταλαβαίνω τα λάδια στο σασμάν όταν αραιώσουν, απλά η σκληρότητα του σασμάν ρυθμίζεται στα συγκεκριμένα ώστε να μη πατινάρει ο συμπλέκτης και λόγω αλλαγής δίσκων τα άλλαξα πριν το καταλάβω.

Το σημαντικό που τονίζουν οι χάλιες της εταιρίας στα συγκεκριμένα είναι η διάρκεια ζωής του κινητήρα. Οι παράμετροι στο συγκεκριμένο τεστ είχαν ενδιαφέρον -δε βρήκα όμως το σχετικό ποστ. Ψάχτε. Και κρίνετε μόνοι σας, όλες οι εταιρίες παίζει και να τα παραλένε.

Τα παραμύθια που ακούγονται για τα συγκεκριμένα λάδια ότι χαλάνε τους δίσκους είναι απλά παραμύθια. Τα νέα δισκάκια που έβαλα πχ -αφού τα μούλιασα στο λάδι για 1 ώρα καί-, είναι άψογα.

Οι μηχανικοί συμπλέκτες θέλουν καρφωτά ανεβάσματα και ελάχιστες σούζες/παντιλίκια με συμπλεκταρίσματα για να μη σου δίνουν δίσκους στο χέρι -ακούς zireous; (πλάκα κάνω εγώ είμαι καλό παιδί), και στο λέγανε παλιότερα και δώ τίποτα συ... Σωστή ρύθμιση συμπλέκτη κατά μάνιουαλ, και σωστή χρήση μανέτας, φτάνει για να μη πετάς δισκάκια αβέρτα...

Το καλοκαίρι το συγκεκριμένο μηχανάκι (όσο πήγε) το πέρασε στας εξοχάς με χαμηλές στροφές (τη μέρα) και ψηλές σχέσεις. Τα βράδια σε άδειους δρόμους ψιλοάνοιγε, αλλά δε ταλαιπωρήθηκε, οπότε δεν είμαι καλό δείγμα για να βγάλετε συμπεράσματα για τα λάδια αυτά.

Κατά τα άλλα, το ζεσταίνω όπως πρέπει (χ#στηκα άμα αργήσω 2 λεπτά), και δεν το ψήνω σε μεγαλουπόλεις συχνά.




Το χειμώνα πάει τζάμι (όπως προβλέπεται και από το νούμερό του λαδιού) -δε το πουλάω το μηχανάκι ακόμα μη χαίρεστε. :D

Αυτά.

zireous
14/11/2007, 23:08
Η ερώτηση ήταν κάθε πότε έ;

:rolleyes:


Λέει το μάνιουαλ κάθε πόσα, βάζεις και την αναμονή στα φανάρια άμα τα συνηθίζεις μείον τόσα και υπολογίζεις ανάλογα...

OldMan
15/11/2007, 10:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από zireous
η σκληρότητα του σασμάν ρυθμίζεται στα συγκεκριμένα ώστε να μη πατινάρει ο συμπλέκτης
Τα σπάζεις και τα ξαναρίχνεις μπας και σε πιάσουμε ...??? :look:

zireous
15/11/2007, 16:00
Υποτίθεται, ότι έχει κάποιο πρόσθετο με αντιολισθητικές ιδιότητες όσον αφορά το συμπλέκτη για να αποφευχθεί το φαινόμενο...
Έτσι λένε αυτοί που τα βγάζουνε, στα σχετικά κείμενα, τα παράπονά σας στους αξιότιμους τύπους της εταιρίας, φίλτατε Oldman... :ZZZ:

Μη περιμένετε να τα υπερασπίζομαι και πολύ τα συγκεκριμένα. Μπορεί του χρόνου να βάλω άλλα λάδια.

Διαβάστε, κρίνετε, και μετά δοκιμάστε μόνοι σας λάδια. Εγώ δε πουλάω λάδια -κάτι δίσκους και ένα μηχανάκι άμα θυμάμαι καλά μόνο.

Σχολίασα τη χρήση που έκανα και κάνω για να βοηθήσω, αλλά μέχρι εκεί.

:wave2:

subman21
22/11/2008, 17:36
Εγώ πάντος τώρα που πήρα το στροματάκι μου του έβαλα και ένα ωρόμετρο καλού κακού
για να έχω και ένα μέτρο σύγκρισης.

και ιδού....


148714

subman21
22/11/2008, 17:37
Το καλωδιάκι με τα δεματικά του..


148715

subman21
22/11/2008, 17:39
και το ωρόμετρο..


148716

subman21
22/11/2008, 17:40
και μία πιο μακρινή


148717

Tpap
22/11/2008, 17:44
Ρε κολλητέ τι το θές..?

Θα ακούσεις τον θόρυβο από τα λάδια.

Xristos67
22/11/2008, 17:47
To idio orometro agorasa kai ego me 60euro gia to RMZ450...
Poso to agorases esi ?

subman21
22/11/2008, 17:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Ρε κολλητέ τι το θές..?

Θα ακούσεις τον θόρυβο από τα λάδια.

Δεν θέλω να τα αφήσω να 'σπάσουν' μήπως από το μπάμ μου πετάξουν τα καπάκια.
:bawl: :bawl: :bawl: :bawl: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

subman21
22/11/2008, 17:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από Xristos67
To idio orometro agorasa kai ego me 60euro gia to RMZ450...
Poso to agorases esi ?

Με 33,5ευρώ μαζί με τα μεταφορικά σε πέντε εργάσιμες από California!!!!

Tpap
22/11/2008, 18:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
το feeling που λεει ο zx, σημαινει οτι τα προσθετα που εχει για το κιβωτιο εχουν αρχισει να πηγαινουν σε τοπο χλοερο...

Θα μου επιτρέψειο φίλος Αντώνης, να αγνοήσουμε το φίλινγκ του οδηγού μια και δεν είναι κάτι σταθερό.



Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Τώρα σωστός τρόπος να μετράς διαστήματα σέρβις, και γεμίσματα και ώρες και χιλιόμετρα μια χαρά είναι.


Να και μια εναλλακτική πρόταση...



Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
εξυπνο αυτο με το ωρομετρο...τωρα εαν οι 10 ωρες λειτουργιας ειναι εθνικη ,η ειναι μποτιλιαρισμα στο κεντρο δεν εχει να κανει...ωρες uber alles...

Επειδή λοιπόν δεν είναι το ίδιο -προφανές αυτό- προκύπτει και το παρακάτω ερώτημα που παρέμεινε/ασχολίαστο...και ευκαιρίας δοθείσης το ξανασυζητάμε..




Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
...το πως τωρα θα μετατρεψεις τα χλμ του κατασκευαστη σου, σε ωρες ειναι ενα αλλο θεμα (κοινης λογικης θα ελεγα) το οποιο το συζηταμε σε πρωτη ευκαιρια..

Λοιπόν πως κάνουμε τις ώρες-χλμ? ή το αντίστροφο...?

Για να δούμε.

diktiomenos
23/11/2008, 03:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
εξαιρούνται όσοι χρησιμοποιούν Ντιζελόλαδο σε κινητήρες υψηλής απόδοσης.... :D :D

HDD ή Rotella :winka:

Xristos67
23/11/2008, 11:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από subman21
Με 33,5ευρώ μαζί με τα μεταφορικά σε πέντε εργάσιμες από California!!!!

Steile mou se parakalo pm me plirofories gia to magazi auto.
Euxaristo.

stefanos
23/11/2008, 11:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από Xristos67
Steile mou se parakalo pm me plirofories gia to magazi auto.
Euxaristo.

Είναι κάτι παράνομο δηλαδή ώστε να μην μπορεί να το ποστάρει?

subman21
23/11/2008, 14:18
Στέφανε δεν έχω πρόβλημα να το ποστάρω, έτσι κι'αλλιώς δεν το πουλάω εγώ, μαγαζί είναι απλά δεν θέλω να κάνω διαφήμιση σε κανέναν, έτσι καλύτερα να το στείλω με πμ εκτός αν δεν υπάρχει πρόβλημα από τους moderators.

SVX
23/11/2008, 14:24
η σκεψη να βαλω πιο ψιλο λαδακι (λογω θερμοκρασιων) τωρα το χειμωνα για καλυτερη λιπανση-κυκλοφορια ευσταθει?

OldMan
24/11/2008, 12:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
η σκεψη να βαλω πιο ψιλο λαδακι (λογω θερμοκρασιων) τωρα το χειμωνα για καλυτερη λιπανση-κυκλοφορια ευσταθει?
Ευσταθεί...!! :wave2:

power hornet
24/11/2008, 13:10
βαλε φιλε για το χειμωνα 10-40