PDA

View Full Version : ΣΟΒΑΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΕ Scooter Piaggio



Σελίδες : 1 [2]

Scouterakias
10/08/2020, 12:00
Μα συνεργεια εδω μου λενε οτι το μηχανάκι έχει θεμα. Απλα τα κεντρικα ειναι κλειστα για 2 εβδομάδες. Θα περιμένω λιγο. Δεν εχω δικαιωμα να το βαλω καλιμπρα;

Marios94
27/09/2020, 16:27
Καλησπέρα παιδιά αγόρασα το καινούργιο medley S 150 του 2020 και στα 1000 χιλιόμετρα ξεκίνησε θόρυβος κατά την εκκίνηση το γνωστό πατινάρισμα λόγω σιαγόνων και καμπάνας..
υπάρχει κάποια λύση γι αυτό? μου φαίνεται τραγικό καινούργιο μηχανάκι να έχει αυτό το πρόβλημα.. ο θόρυβος είναι πολύ ενοχλητικός κατά τις εκκινήσεις ταχύτητας..
Η πλάκα είναι ότι ο φίλος μου πήρε το ίδιο μηχανάκι και αυτό στα 930 χιλιόμετρα ξεκίνησε τον ιδιο θόρυβο.. υπάρχει κάποια μόνιμη λύση αντι να βαράμε τα κεφάλια μας?
στο εξουσιοδοτημένο της piaggio είπε ότι θέλει ένα καθάρισμα και ότι δεν είναι τίποτα και έτσι κάνει.. σας φαίνεται λογικό 2 καινούργια μηχανάκια να κάνουν έτσι?

Athos
26/10/2020, 07:53
Μετά από χρόνια απουσίας από το φόρουμ
και λόγω γεράματα beverly 15 χρόνια τώρα
δηλώνω εδώ
Beverly 250 μοντ.2004 (καρμπυρατεράτο)
125.000 χλμ
βλάβες μηδέν
σέρβις λάδια μόνο εδώ και πολλά χρόνια ...

ΠΑΠΑΣΟΥΖΑΣ
26/10/2020, 14:24
Μετά από χρόνια απουσίας από το φόρουμ
και λόγω γεράματα beverly 15 χρόνια τώρα
δηλώνω εδώ
Beverly 250 μοντ.2004 (καρμπυρατεράτο)
125.000 χλμ
βλάβες μηδέν
σέρβις λάδια μόνο εδώ και πολλά χρόνια ...

Φτυξτο

Bowleno
27/10/2020, 20:50
Φτυξτο

Θα διαλυθεί ρε συ....:lol:

leo1964
10/11/2020, 12:18
Μα συνεργεια εδω μου λενε οτι το μηχανάκι έχει θεμα. Απλα τα κεντρικα ειναι κλειστα για 2 εβδομάδες. Θα περιμένω λιγο. Δεν εχω δικαιωμα να το βαλω καλιμπρα;

Πάρε και συ μια βεβαίωση απο τα συνεργεία και να τους την πετάξεις στη μούρη
Το οδήγησαν το μηχανάκι οι μηχανολόγοι του Μετσόβιου;(αναφέρομαι στην piaggio)

grist
21/12/2020, 16:43
Καλησπέρα, έχω beverly 300turer mod.10 και έχει χτυπήσει 2 φορες εκκεντροφόρο σε ένα μηνα. Προηγηθηκε αλλαγή φλάντζα κεφαλής και ελαφρύ πλανισμα. Τι μπορεί να φταιει;

viper1
21/12/2020, 18:58
Καλησπέρα, έχω beverly 300turer mod.10 και έχει χτυπήσει 2 φορες εκκεντροφόρο σε ένα μηνα. Προηγηθηκε αλλαγή φλάντζα κεφαλής και ελαφρύ πλανισμα. Τι μπορεί να φταιει;

Τι χρήση του κάνεις?

toyar
21/12/2020, 19:00
ο εκκεντροφορος παταει σε καβαλετα;
δενεται με ροποκλειδο;
λαδι στην κεφαλη ανεβαινει;

Acacius
21/12/2020, 19:05
Καλησπέρα, έχω beverly 300turer mod.10 και έχει χτυπήσει 2 φορες εκκεντροφόρο σε ένα μηνα. Προηγηθηκε αλλαγή φλάντζα κεφαλής και ελαφρύ πλανισμα. Τι μπορεί να φταιει;

Στον ίδιο μηχανικό το πήγες για τις πρώτες εργασίες και μετά για τις δύο βλάβες;

Pew
21/12/2020, 22:38
Μια μαντεψια.



423975

ΙΣΩΣ εβαλε τη φλατζα καυσης αναποδα (ναι γινεται!) και εφραξε τη διοδο λαδιου που περναει απο τα καρτερ στον κυλινδρο και επειτα στην κεφαλη.
Αρπαγμα εκκεντροφορου #1

Επισκευή με νεα κεφαλη? Νεο εκκεντροφορο?
Που, στα ξεχυλωμενα καβαλετα?
Λογικο και επομενο το "αρπαγμα #2".

Who knows, γραψε περισσοτερα σχετικα με το τι εγινε.

lefteris
15/04/2021, 17:40
Καλησπέρα παιδιά αγόρασα το καινούργιο medley S 150 του 2020 και στα 1000 χιλιόμετρα ξεκίνησε θόρυβος κατά την εκκίνηση το γνωστό πατινάρισμα λόγω σιαγόνων και καμπάνας..
υπάρχει κάποια λύση γι αυτό? μου φαίνεται τραγικό καινούργιο μηχανάκι να έχει αυτό το πρόβλημα.. ο θόρυβος είναι πολύ ενοχλητικός κατά τις εκκινήσεις ταχύτητας..
Η πλάκα είναι ότι ο φίλος μου πήρε το ίδιο μηχανάκι και αυτό στα 930 χιλιόμετρα ξεκίνησε τον ιδιο θόρυβο.. υπάρχει κάποια μόνιμη λύση αντι να βαράμε τα κεφάλια μας?
στο εξουσιοδοτημένο της piaggio είπε ότι θέλει ένα καθάρισμα και ότι δεν είναι τίποτα και έτσι κάνει.. σας φαίνεται λογικό 2 καινούργια μηχανάκια να κάνουν έτσι?
Kαλησπέρα φίλε μου έστω και καθυστερημένα,αλλά τώρα μπήκα για άλλο θέμα(αλλαγή οοοολο το σύστημα μετάδοσης με κιτ malossi),και είδα το δικό σου post με το ίδιο πρόβλημα που μου έβγαλε πριν 3 μήνες κι εμένα το δικό μου medley 150 ολοκαίνουριο με 1.100χλμ που του είχα κάνει,αλλά πήγα αντιπροσωπεία τοπική Piaggio και μου το έβαλαν στην εγγύηση και μου άλλαξαν καμπάνα-σιαγώνες φυγοκεντρικού.Δυστυχώς όμως παιδιά λυπάμαι που θα το πω αλλά η Piaggio πονάει εκεί στο συγκεκριμένο μηχανάκι τουλάχιστον!Δεν περασε καλά-καλά ενάμιση μήνας και μου το ξανακάνει!Κι έτσι είπα να πάω σε κάτι καλύτερο(μετά απο συμβουλές πολλών παιδιών που έχουν αλλάξει μετάδοση),σε malossi για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο για πολλά χιλιόμετρα!Είναι δυνατόν με 1.000 και 5.000χλμ. να έχουν θεμα καινούριο μηχανάκι;Βασικά εγώ θα αλλάξω τα πάντα,απο variator μέχρι ιμάντα και πίσω καμπάνα-σιαγώνες όλα!Και να σας πω και κάτι τελευταίο.Μην σας πουν το ξεκινάς το scooter σιγά- σιγα και θα πρέπει να το ανοίγεις το γκάζι πιο αποφασιστικά γιατί είναι παραμύθι.Σιγα μην το πατάμε και τέρμα να πάρουμε και την μπιέλα αγκαλιά...

stefanos
15/04/2021, 18:13
Το να κάνει θόρυβο το φυγοκεντρικό δεν είναι βλάβη, έτσι λειτουργεί σε μερικά σκούτερ.

Pew
15/04/2021, 19:55
Ο φυγοκεντρικος ξηρος συμπλεκτης με τα νεα υλικα τριβης που ειναι πιο "οικολογικα" ειναι πονεμενη ιστορια εδω και μια δεκαετια και βαλε!
Πολλα σκουτερ το κανουν, το εκαναν και τα μικροτερα, απλα το ενοιωθες μονο σαν χαζοσκορτσαρισμα συν τοις αλλοις δεν ειχαν τοσο αθορυβα μοτερ ή απαλη λειτουργια για να σ'ενοχλησει.

Εχω 300άρι πιατζιο και ΜΟΛΙΣ στα 6-7000χλμ ξεκινησε να κανει και εμενα μικρο "κροταλισμα". Εν κινησει και οσο ο συμπλεκτης δεν απομονωνει, ολα λειτουργουν βεβαια πανεμορφα, εδω και 71000χλμ.
Ιμαντα αλλαζε στην ωρα του, μπιλιες και γλιστρες στο βαριατορ για να μην στο φαει... και μη σε νοιαζει τιποτα.

ΔΕΝ προκειται να βρεις ουτε ενα σκουτερ με τετοιο συμπλεκτη που να μην παρουσιασε αυτο το θεμα και οποιος δεν το παραδεχεται, ειτε δεν του το παρουσιασε ακομα, ειτε δεν το κρατησε τοσο ωστε να τυχει να το ακουσει, είτε ειναι απλα στα παπακια του.

dum
10/06/2021, 21:38
Σε ελεγχο κτεο που περασα, κατοχος beverly 350,μου ειπε ο υπαλληλος οτι θα χρειαστει να αλλαχτει το σινεμπλοκ της βασης της μηχανης. Ξερει κανεις κοστος και ποσο ευκολο η δυσκολο ειναι;

Athos
11/06/2021, 07:50
Σε ελεγχο κτεο που περασα, κατοχος beverly 350,μου ειπε ο υπαλληλος οτι θα χρειαστει να αλλαχτει το σινεμπλοκ της βασης της μηχανης. Ξερει κανεις κοστος και ποσο ευκολο η δυσκολο ειναι;

Δεν είναι μεγάλο το κόστος. Όλα το χρειάζονται γύρω στα 70000 χλμ

Athos
11/06/2021, 07:56
Φτυξτο

Το φτυσα αλλά ήρθε η ώρα του.
130.000 χλμ, το σλάιντ του καρμπυρατέρ έσπασαν κομματάκια, από χρόνιους κραδασμούς μου είπαν (??!!)
που τα ρούφηξε και μπλόκαραν οι βαλβίδες.
Στάνταρ καρμπυρατέρ και κεφαλή μου είπαν και δεν ξέρουμε παρακάτω.
Το συνεργείο μου είπε δεν συμφέρει η επισκευή ...

Dimos35
11/06/2021, 09:35
Σε ελεγχο κτεο που περασα, κατοχος beverly 350,μου ειπε ο υπαλληλος οτι θα χρειαστει να αλλαχτει το σινεμπλοκ της βασης της μηχανης. Ξερει κανεις κοστος και ποσο ευκολο η δυσκολο ειναι;

Σε Scarabeo 200 που έχω αλλάξει τα silent blocks, πιο πολύ ήταν η εργασία παρά τα ανταλλακτικά. Αν, λέω αν, θυμάμαι καλά το κόστος ήταν γύρω στα 50 € με τα ανταλλακτικά (2 τεμάχια) να κοστίζουν κάτω από 20 €. Έχει μανούρα όμως για να αλλαχτούν, στο δικό μου scooter τουλάχιστον.

EDIT: Να τα αλλάξεις, όχι επειδή στο είπε το ΚΤΕΟ, αλλά επειδή θα δεις διαφορά μεγάλη στην συμπεριφορά.

newmember41
16/06/2021, 21:19
Γιαυτό πιστεύω πως το καλύτερο είναι (αναλογα και με την οικονομική κατάσταση του καθενός βέβαια) να δίνεις από την αρχή κάτι παραπάνω αγοράζοντας από japan και να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, γιατί αν το σκεφτείς καλά, αυτά που γλιτώνεις κατα την αγορά τα δίνεις αργότερα σε ζημιές και ξεμένεις και από δίκυκλο τρέχοντας στα συνεργεία. Προσωπική μου αποψη βέβαια.

AUFGEBRACHT
17/06/2021, 21:49
Γιαυτό πιστεύω πως το καλύτερο είναι (αναλογα και με την οικονομική κατάσταση του καθενός βέβαια) να δίνεις από την αρχή κάτι παραπάνω αγοράζοντας από japan

...που κάποιες φορές είναι Japan made in Italy, βλέπε SH.

Faliriotis
08/08/2021, 09:09
Καλημέρα παίδες! Έχω ένα Beverly του 2008 και το συνεργείο μου λέει ότι έχει κάποιο πρόβλημα η βάση της μηχανής. Δεν έχω τεχνικές γνώσεις και θέλω τη βοήθεια σας. Τι είναι η βάση της μηχανής? Πρακτικά, τι πρόβλημα μπορεί να μου δημιουργήσει? Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις όποιες απαντήσεις!

karellen
08/08/2021, 09:18
Καλημέρα, είναι κάπως αόριστη η απάντησή του, μπορεί να εννοεί ότι έχει ραγισει το πλαίσιο στο σημείο που βιδώνει το μοτέρ ή αντιστροφα να να έχει ρωγμή κάποιο σημείο του μοτέρ που εδραζεται στο πλαισιο.

Μήπως δεν καταλαβες σωστά? Πρέπει να του ζητήσεις διευκρινήσεις ή αν τον εμπιστεύεσαι αστον να το επισκευάσει.

stefanos
08/08/2021, 11:54
Καλημέρα παίδες! Έχω ένα Beverly του 2008 και το συνεργείο μου λέει ότι έχει κάποιο πρόβλημα η βάση της μηχανής. Δεν έχω τεχνικές γνώσεις και θέλω τη βοήθεια σας. Τι είναι η βάση της μηχανής? Πρακτικά, τι πρόβλημα μπορεί να μου δημιουργήσει? Ευχαριστώ προκαταβολικά για τις όποιες απαντήσεις!

Μηχανή στα σκούτερ είναι η πίσω ρόδα το "ψαλίδι" η μετάδοση και ο κινητήρας.
Το μισό σκούτερ δηλαδή.
Όλο αυτό στηρίζεται στο πλαίσιο με τις βάσεις μηχανής που λένε και αποτελούνται και από
σινεμπλόκ που σκοπό έχουν να μην περνάνε κραδασμούς στο πλαίσιο.
Στην περίπτωσή σου κάτι τέτοιο φαντάζομαι.
https://www.francesco.gr/parts.asp?id=NCP4000U050004010010100020004&catid=010100020004&rid=NCP4000U050004
Τα σινεμπλόκ με τα χρόνια και τα χιλιόμετρα διαλύονται οπότε χρειάζονται αντικατάσταση πιθανόν και κάποια ρουλεμάν.
Πρακτικά εάν ενα σινεμπλοκ είναι διαλυμένο, το εξάρτημα που εδράζεται πάνω του αποκτά μεγαλύτερη ελευθερία κίνησης.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση μιλάμε ουσιαστικά για την ανάρτηση από τα πράγματα που εγώ προσέχω και θεωρώ σημαντικά.

Faliriotis
12/08/2021, 15:38
Παίδες ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Πήρα μια εικόνα τι είναι η βάση μηχανής και τι πρόβλημα μπορεί να δημιουργηθεί αν το όλο σύστημα εκεί δεν λειτουργεί σωστά. Τώρα θα σας πω το μεγαλύτερο πρόβλημα με το σκούτερ μου! Ένα πρόβλημα το οποίο με ταλαιπωρεί πάνω από 2 χρόνια, έχω χαλάσει αρκετά χρήματα για να το λύσω και δυστυχώς είμαι ακόμα στα ίδια... Λοιπόν, να σας πω αρχικά τι παρουσιάζει η μηχανή, ποιο είναι το σύμπτωμα. Όπως οδηγώ (δεν έχει σημασία αν πηγαίνω γρήγορα ή αργά, αν είναι ζεστή η μηχανή ή κρύα, κτλ, το έχει παρουσιάσει το σύμπτωμα με όλες τις πιθανές συνθήκες), η μηχανή αρχίζει να τρέμει και το γκάζι αρχίζει να κάνει κενά, μέχρι που δεν δίνει καθόλου το γκάζι. Η μηχανή αρχίζει να χάνει ταχύτητα, μπαίνει στο ρελαντί, κάνει ένα παφ και σβήνει. Μετά παίρνει κατευθείαν και μπορεί να μην το κάνει ξανά για αρκετές μέρες. Και αυτό ουσιαστικά είναι και το πιο επικίνδυνο κομμάτι, ότι δεν ξέρω πότε θα μου το κάνει... Μέχρι να λύσω το πρόβλημα πάω μόνο στην δεξιά λωρίδα γιατί σκεφτείτε να μείνω χωρίς γκάζι στην αριστερή... Ένα άλλο σύμπτωμα είναι ότι στο κόκκινο φανάρι, πολλές φορές δεν μπορεί να κρατήσει το ρελαντί και σβήνει. Θα σας γράψω τώρα τι ανταλλακτικά έχω αλλάξει σε αυτά τα 2+ χρόνια (έχω περάσει από πολλούς μηχανικούς): Αλλαγή ακροφύσιου πολλαπλασιαστή, καλωδίου μπουζιού, πίπας μπουζιού, αλλαγή πολλαπλασιαστή και σταθεροποιητή (πηνίο), αλλαγή μπεκ, βενζίνη 100 οκτανίων, αλλαγή μπουζιού, αισθητήρα Λ (καυσαερίων), αλλαγή εξάτμισης, αλλαγή αντλίας βενζίνης, 5 βλάβες στον εγκέφαλο, καθαρισμός στις μπρίζες του εγκεφάλου. Όλα αυτά έχω κάνει παιδιά και το πρόβλημα παραμένει... Είμαι σε απόγνωση... Τώρα προβλέπω ότι ο τελευταίος μηχανικός μου θα προτείνει να αλλάξουμε τον εγκέφαλο, όμως πόσο πιθανό είναι να τον αλλάξουμε (είναι πολύ ακριβός) και να το κάνει ξανά?? Δεν πιστεύω πια τίποτα... Παρακαλώ την βοήθεια σας!!!

Pew
12/08/2021, 16:29
Μετρηθηκε στο διαγνωστικο της πιατζιο το TPS αν δινει σωστες τιμες;
Εκτος απο σωστες τιμες, πρεπει σε ολη τη διαδρομη της πεταλουδας να μην υπαρχουν "κενα".
Σε καποιες μοναδες της Marelli (οπου ολα ειναι ενσωματωμενα σε ενα πακετο εγκεφαλος - tps - baro - βηματικο ρελαντι - ecu) απ'οσο εχω διαβασει, δημιουργειται θεμα στην πλακετα οπου βρισκονται οι "ραγες" του TPS.
Οπως καταλαβαινεις, σε αυτη την περιπτωση πας για ολοκληρο εγκεφαλο, ενα 450άρι δηλαδη!

Ποσα χιλιομετρα εχεις;
Το προβλημα μπορεις να το αναπαραγεις σταματημενος ωστε να συνδεθει σε διαγνωστικο και να βοηθησει;
Καταναλωση/επιδοσεις παρατήρησες να εχουν διαφορα;
Το μπουζι σε τι κατασταση βρισκεται οταν το αλλαζεις και καθε ποσα χιλιομετρα;

DoctoR_k6
12/08/2021, 16:43
Βαλβίδα στο σταντ έχεις? Δοκίμασες να την γεφυρώσεις/απενεργοποίησεις?

Faliriotis
24/08/2021, 21:09
Μετρηθηκε στο διαγνωστικο της πιατζιο το TPS αν δινει σωστες τιμες;
Εκτος απο σωστες τιμες, πρεπει σε ολη τη διαδρομη της πεταλουδας να μην υπαρχουν "κενα".
Σε καποιες μοναδες της Marelli (οπου ολα ειναι ενσωματωμενα σε ενα πακετο εγκεφαλος - tps - baro - βηματικο ρελαντι - ecu) απ'οσο εχω διαβασει, δημιουργειται θεμα στην πλακετα οπου βρισκονται οι "ραγες" του TPS.
Οπως καταλαβαινεις, σε αυτη την περιπτωση πας για ολοκληρο εγκεφαλο, ενα 450άρι δηλαδη!

Ποσα χιλιομετρα εχεις;
Το προβλημα μπορεις να το αναπαραγεις σταματημενος ωστε να συνδεθει σε διαγνωστικο και να βοηθησει;
Καταναλωση/επιδοσεις παρατήρησες να εχουν διαφορα;
Το μπουζι σε τι κατασταση βρισκεται οταν το αλλαζεις και καθε ποσα χιλιομετρα;

Άρα σου φαίνεται πιθανό το πρόβλημα να το δημιουργεί ο εγκέφαλος. Μάλιστα. Το σύμπτωμα θεωρητικά μπορεί να το παρουσιάσει και πάνω στο διαγνωστικό. Το θέμα είναι ότι μπορεί να το έχουν πάνω στο διαγνωστικό 3 μέρες και να μην το παρουσιάσει, ό,τι μου κάνει και μένα δηλαδή στον δρόμο. Μπουζί είχα αλλάξει κάποια στιγμή και το είχε ξανακάνει μετά, άρα δεν φταίει το μπουζί.

Faliriotis
24/08/2021, 21:11
Βαλβίδα στο σταντ έχεις? Δοκίμασες να την γεφυρώσεις/απενεργοποίησεις?

Με το σταντ δεν έχω ασχοληθεί καθόλου. Λες? Μακάρι να είναι αυτό γιατί δεν θα χαλάσω και πολλά λεφτά. Θα τους το αναφέρω.

Pew
24/08/2021, 21:51
Άρα σου φαίνεται πιθανό το πρόβλημα να το δημιουργεί ο εγκέφαλος. Μάλιστα. Το σύμπτωμα θεωρητικά μπορεί να το παρουσιάσει και πάνω στο διαγνωστικό. Το θέμα είναι ότι μπορεί να το έχουν πάνω στο διαγνωστικό 3 μέρες και να μην το παρουσιάσει, ό,τι μου κάνει και μένα δηλαδή στον δρόμο. Μπουζί είχα αλλάξει κάποια στιγμή και το είχε ξανακάνει μετά, άρα δεν φταίει το μπουζί.

Ποιες βλαβες κατεγραψε το διαγνωστικο;
Καποιοι κωδικοι ειναι συνεπακολουθο αλλου προβληματος παντως.
Για παραδειγμα, εαν εμφανιζει τελειως random σφαλμα αισθητηρα θερμοκρασιας, ενω αυτος ειναι ΟΚ, τοτε μιλαμε για ενα βραχυκυκλωμα που τυγχανει να ειναι παροδικο.

Καλο ειναι να γδυθει το μηχανακι και να ελεγθει η πλεξουδα για αρχη, ΠΡΙΝ αλλαξετε κατι αλλο.

Στη θεση σου θα εβρισκα ενα συνεργειο να μου φισωσει ΔΑΝΕΙΚΟ, ενα μεταχειρισμενο εγκεφαλο ο οποιος λειτουργουσε εγγυημενα απο εκει που αφαιρεθηκε.
Βλεπεις πως θα συμπεριφερθει αφου το κανει με μεγαλη συχνοτητα και πραττεις αναλογως, με γδυσιμο και ελεγχο ολες τις καλωδιωσεις.

Faliriotis
02/09/2021, 13:58
Ποιες βλαβες κατεγραψε το διαγνωστικο;
Καποιοι κωδικοι ειναι συνεπακολουθο αλλου προβληματος παντως.
Για παραδειγμα, εαν εμφανιζει τελειως random σφαλμα αισθητηρα θερμοκρασιας, ενω αυτος ειναι ΟΚ, τοτε μιλαμε για ενα βραχυκυκλωμα που τυγχανει να ειναι παροδικο.

Καλο ειναι να γδυθει το μηχανακι και να ελεγθει η πλεξουδα για αρχη, ΠΡΙΝ αλλαξετε κατι αλλο.

Στη θεση σου θα εβρισκα ενα συνεργειο να μου φισωσει ΔΑΝΕΙΚΟ, ενα μεταχειρισμενο εγκεφαλο ο οποιος λειτουργουσε εγγυημενα απο εκει που αφαιρεθηκε.
Βλεπεις πως θα συμπεριφερθει αφου το κανει με μεγαλη συχνοτητα και πραττεις αναλογως, με γδυσιμο και ελεγχο ολες τις καλωδιωσεις.

Μία φορά μου είπαν ότι το σύνδεσαν στο μηχάνημα και είχε βγάλει λέει σφάλμα στον αισθητήρα λ, τον οποίο και είχαμε αλλάξει. Όμως δεν ήταν αυτό το πρόβλημα. Φίλε μου κοίταξε να δεις, σε λίγες μέρες θα τους πάω την μηχανή. Θα τους αναφέρω και για το σταντ που είπε ο άλλος φίλος και για την πλεξούδα που λες εσύ, όπως και την πρόταση σου να δοκιμάσουν πρώτα να βάλουν έναν καλό εγκέφαλο, πριν μου πουν να τον αγοράσω. Βέβαια το πρόβλημα σε αυτό είναι το σύμπτωμα μπορεί να αργήσει πολύ να το παρουσιάσει. Πόσο να κρατήσω τον δανεικό εγκέφαλο?? Επίσης θα ξέρεις ότι στα συνεργεία δεν είναι και πολύ εύκολο να προτείνεις λύσεις, ειδικά αν δεν έχεις και πολλές γνώσεις όπως εγώ. Θα τα αναφέρω, όμως μάλλον αυτοί θα με πάνε όπου θέλουν. Μακάρι να έχουν δίκιο.

Pew
02/09/2021, 14:53
Πολλες φορες σφαλμα στο TPS, δημιουργει τετοια θεματα, χωρις να βγαζει σφαλμα.
Διαβαζει Χ μοιρες γκαζιου εσφαλμενα, το αβανς περιπατο, injection time γεια σας και εγενετο missfire, ρεταρισμα και προφανως "παφ" αφου πριν κλεισει η εξαγωγης εχει βαρεσει σπινθηρα.

Ενα σωστο εξουσιοδοτημενο θα τη βρει τη λυση, χωρις απλα να πεταει νεα ανταλλακτικα πανω του!!!

Faliriotis
15/09/2021, 19:39
Πολλες φορες σφαλμα στο TPS, δημιουργει τετοια θεματα, χωρις να βγαζει σφαλμα.
Διαβαζει Χ μοιρες γκαζιου εσφαλμενα, το αβανς περιπατο, injection time γεια σας και εγενετο missfire, ρεταρισμα και προφανως "παφ" αφου πριν κλεισει η εξαγωγης εχει βαρεσει σπινθηρα.

Ενα σωστο εξουσιοδοτημενο θα τη βρει τη λυση, χωρις απλα να πεταει νεα ανταλλακτικα πανω του!!!

Φίλε Pew πήρα χτες τη μηχανή από το συνεργείο. Άλλαξαν TPS και τα πρώτα δείγματα είναι ενθαρρυντικά. Όμως θα περιμένω πριν πω ότι λύθηκε οριστικά το πρόβλημα. Τι ακριβώς είναι το TPS? Είναι εξάρτημα του εγκεφάλου ή ξεχωριστό κομμάτι?

Pew
15/09/2021, 20:48
Φίλε Pew πήρα χτες τη μηχανή από το συνεργείο. Άλλαξαν TPS και τα πρώτα δείγματα είναι ενθαρρυντικά. Όμως θα περιμένω πριν πω ότι λύθηκε οριστικά το πρόβλημα. Τι ακριβώς είναι το TPS? Είναι εξάρτημα του εγκεφάλου ή ξεχωριστό κομμάτι?

To TPS, στα Piaggio με τον συγκεκριμενο κινητηρα, ειναι ενσωματωμενο στη μοναδα που ειναι ο αυλος εισαγωγης, η πεταλουδα γκαζιου και η ECU.

Ολοκληρο το "πακετο"

430676

Εδω, στην πλακετα, φαινονται οι επαφες του TPS

430677


Εαν αλλαξαν TPS λοιπον, αλλαξαν ολοκληρο το πακετο οπως φαινεται στην εικονα 1 καθως η ECU ειναι σφραγισμενη.
Προφανως και δεν βγαινουν αμεσα συμπερασματα για το τι εφταιξε, αλλα μπραβο τους που προχωρησαν σε μια τετοια κινηση, καθως εαν το TPS ειναι χαλασμενο, οπως καταλαβες, αγοραζεις καινουρια ECU, η οποια κοστιζει αρκετα.
Τουλαχιστον πριν τα σκασεις χοντρα, να εισαι και εσυ αλλα και το συνεργειο σιγουρος για το τι παιζει.

Athos
31/08/2022, 16:40
Ήμουν τυχερός με βλάβη Beverly 250, θα μπορούσα να τράβαγα χάος.
Μερικές φορές πάταγα μίζα και τίποτα, μετά έπαιρνε, λέω διακόπτης μίζας, τους καταραμένους τους έχω αλλάξει όλους από 2-3 φορές, της μίζας όχι, λέω ήρθε η σειρά του.
Προχτές οριστικά πάπαλα, πάταγα, τίποτα..
Ανοίγω τη θήκη την πλαστική, τραβάω τη φίσα απ το διακόπτη, βραχυκυκλώνω με ένα συρματάκι, παίρνει αμέσως, ωραία λέω, πάω για διακόπτη, αλλά για να μην κρέμονται λέω ας κλείσω τη θήκη, πάω να την κλείσω σβήνει η μηχανή..
Όπα λέω, κοιτάω τα καλώδια, του kill swich ήταν λίγο ξεφτισμένο, το ντύνω καλά με μονωτική.. και αυτό ήταν
Δεν έφταιγε ο διακόπτης.. το ξεφτισμένο καλώδιο γείωνε στο σίδερο του τιμονιού.. Άντε τώρα να το βρεις....

xaosxios
30/01/2023, 19:10
Χωρίς να το εύχομαι αλλά επειδή είχα τα ίδια συμπτώματα....Πολυ φοβαμαι οτι εχει προβλημα η φλατζα κεφαλης. Μην το οδηγας για να μην προχωρησει σε μεγαλυτερη ζημια , στροφαλομπιελας...
Παθων...

stefanos
31/01/2023, 07:41
Όπα λέω, κοιτάω τα καλώδια, του kill swich ήταν λίγο ξεφτισμένο, το ντύνω καλά με μονωτική.. και αυτό ήταν
Δεν έφταιγε ο διακόπτης.. το ξεφτισμένο καλώδιο γείωνε στο σίδερο του τιμονιού.. Άντε τώρα να το βρεις....

Αυτό δεν είναι πρόβλημα είναι ο "χαρακτήρας" των Ιταλικών.:)

Bowleno
31/01/2023, 08:55
Αυτό δεν είναι πρόβλημα είναι ο "χαρακτήρας" των Ιταλικών.:)

Μεγάλη αλήθεια.... Κάτοχος ιταλικού επί 11 χρόνια, δεν έχω δει σε άλλο μηχανάκι τόσο χείριστη ποιότητα καλωδίωσης...

S705
31/01/2023, 17:23
Μεγάλη αλήθεια.... Κάτοχος ιταλικού επί 11 χρόνια, δεν έχω δει σε άλλο μηχανάκι τόσο χείριστη ποιότητα καλωδίωσης...

Εσύ κάτι του έκανες του δικού σου γιατί το δικό μου στα 11 χρόνια που την εγδυσα όλη μόνο μια καφετισαμενη φισα βρήκα που και αυτή την άλλαξα προληπτικά.

Pew
31/01/2023, 17:28
Μαλλον και εγω ειμαι ο κωλοφαρδος, καθως το Piaggio εδω και σχεδον 8 χρονια, δεν με απασχολησε ΚΑΘΟΛΟΥ ως προς τα ηλεκτρονικα/ηλεκτρικα του.
Μιλατε για μηχανακια που τα αγορασατε καινουρια;

Bowleno
31/01/2023, 20:19
Εσύ κάτι του έκανες του δικού σου γιατί το δικό μου στα 11 χρόνια που την εγδυσα όλη μόνο μια καφετισαμενη φισα βρήκα που και αυτή την άλλαξα προληπτικά.

Το θέμα με τον διακόπτη δεν το είχες;

S705
31/01/2023, 21:47
Μαλλον και εγω ειμαι ο κωλοφαρδος, καθως το Piaggio εδω και σχεδον 8 χρονια, δεν με απασχολησε ΚΑΘΟΛΟΥ ως προς τα ηλεκτρονικα/ηλεκτρικα του.
Μιλατε για μηχανακια που τα αγορασατε καινουρια;

ναι καινούριο.


Το θέμα με τον διακόπτη δεν το είχες;

αυτό μου το έφτιαξε ο μάστορας πριν μου χαλάσει :D

γράφω αυτό και τέλος για να μην χαλάμε το θέμα.

από όσα είχα ακούσει και μου είχαν πει για τα aprilia ούτε το 1/100 δεν έπαθε η μηχανή.

PaNick67
01/02/2023, 08:39
από όσα είχα ακούσει και μου είχαν πει για τα aprilia ούτε το 1/100 δεν έπαθε η μηχανή.

Aν και εσυ μιλας για μηχανη, το ιδιο συνεβη με το Sportcity 250 του 07 που ειχα επι 14 χρονια. Η μπαταρια κρατησε 7 χρονια και αλλαχθηκε προληπτικα, μεχρι τα 11 χρονια πηγαινε συνεργειο για τα προγραμματισμενα μονο. Απο εκει και μετα εβγαλε 2 ακριβες βλαβες μια καθε χρονο, αντλια νερου και βενζινης, ο μηχανικος που την αλλαξε την πρωτη δεν πιστευε οτι ηταν η "μαμα". Στο συνεργειο μιλησα με καποιον που σε παρομοιας ηλικιας beverly ηταν στην 3η!!

Ναι οκ, τα πλαστικα ως συναρμογη δεν ηταν τελεια, ναι οταν εβρεχε δυνατα επαιρνε υγρασια το οργανο αλλα δουλευε μια χαρα και στεγνωνε μονο του, αλλα δεδομενου οτι οταν το πηρα ηταν 500€ φθηνοτερο απο το Beverly, χαλαλι.

Λοιπες βλαβες ηλεκτρολογικης υφης, καμια. Ακομα και λαμπα αλλαζα καθε 4 χρονια περιπου.

Απο συντηρηση, λαδια καθε χρονο, αν και τα πρωτα 3 χρονια καθε 5.000 χλμ τα οποια γινονταν σε 13-14 μηνες. Στο τελος τσιμπαγε λιγο λαδακι. Πολλα χιλιομετρα δεν εκανε μεν αλλα ολα ηταν στην κινηση του κεντρου και καποιες φορες σε ασφυκτικες συνθηκες και το γκαζακι του δεν το λυπομουν καθολου, οποτε τα 63.000 χλμ που εκανε τα λες αρκετα.


Στο τελος αν αγοραζα τωρα μαλλον το beverly θα επαιρνα για τους 16ρηδες και αν ηξερα οτι θα το κρατουσα τοσα χρονια το SΗ 300. Οι 15ρηδες του επαιρναν μονο 2 μοντελα ελαστικων και η πισω αναρτηση ηταν για το αναθεμα.

akisstatha
23/06/2023, 11:29
Καλημέρα, αγόρασα πριν δυο βδομαδες μεταχειρισμένο Beverly 300s hpe 2021 με 20000 χλμ από τον Παπανικολάου στην Πάτρα. Παρατήρησα ότι στα 40-46 χλμ κάνει έναν μεταλλικό θόρυβο και μετά σταματάει. Ανησύχησα και πήγα από το συνεργείο της αντιπροσωπείας και μετά από βόλτα του μάστορα μου είπε ότι δεν είναι κάτι να φοβάμαι και είναι λειτουργικός θόρυβος από το ξηρό κομπλερ.. ήθελα να ρωτήσω αν έχει κάποιος άλλος αυτόν τον θόρυβο ή με κοροϊδεύουν για να μην το φτιάξουν δωρεάν( έχει εγγύηση καλής λειτουργίας για 6 μήνες). Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Athos
27/06/2023, 08:02
Καλημέρα, αγόρασα πριν δυο βδομαδες μεταχειρισμένο Beverly 300s hpe 2021 με 20000 χλμ από τον Παπανικολάου στην Πάτρα. Παρατήρησα ότι στα 40-46 χλμ κάνει έναν μεταλλικό θόρυβο και μετά σταματάει. Ανησύχησα και πήγα από το συνεργείο της αντιπροσωπείας και μετά από βόλτα του μάστορα μου είπε ότι δεν είναι κάτι να φοβάμαι και είναι λειτουργικός θόρυβος από το ξηρό κομπλερ.. ήθελα να ρωτήσω αν έχει κάποιος άλλος αυτόν τον θόρυβο ή με κοροϊδεύουν για να μην το φτιάξουν δωρεάν( έχει εγγύηση καλής λειτουργίας για 6 μήνες). Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Εμένα στο 250 μου έκανε μεταλλικό τρίξιμο σε κάποιες στροφές και ήταν από ένα προστατευτικό λαμάκι στο λαιμό της εξάτμισης, το έβγαλα και το πέταξα.. Κάνε έλεγχο μήπως είναι κάτι ξέσφιχτο .. Περίεργο να σου κάνει τον ήχο στα 40χλμ και όχι στην εκκίνηση.

agamoi-thytai
01/07/2023, 10:50
Καλημέρα, αγόρασα πριν δυο βδομαδες μεταχειρισμένο Beverly 300s hpe 2021 με 20000 χλμ από τον Παπανικολάου στην Πάτρα. Παρατήρησα ότι στα 40-46 χλμ κάνει έναν μεταλλικό θόρυβο και μετά σταματάει. Ανησύχησα και πήγα από το συνεργείο της αντιπροσωπείας και μετά από βόλτα του μάστορα μου είπε ότι δεν είναι κάτι να φοβάμαι και είναι λειτουργικός θόρυβος από το ξηρό κομπλερ.. ήθελα να ρωτήσω αν έχει κάποιος άλλος αυτόν τον θόρυβο ή με κοροϊδεύουν για να μην το φτιάξουν δωρεάν( έχει εγγύηση καλής λειτουργίας για 6 μήνες). Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Οι άνθρωποι εκεί δεν κάνουν για τίποτα.
Έχω ένα Liberty το οποίο επι 5 έτη ψάχνουν να βρουν γιατί ανάβει το check engine.
Την τελευταία φορά μου παρέδωσαν το μηχανάκι λυμένο κάτω από τη σέλα.
Έχω και φωτό.
Ούτε καν ασχολήθηκα να τους πω κάτι μια και βασίζονται στις μάρκες BMW και Piaggio και μετά την πώληση δεν ασχολούνται καν.

Αν ήμασταν αττική και υπήρχε παραπάνω από μία αντιπροσωπία, αυτοί τώρα θα ήταν άνεργοι.