Σύνδεση

View Full Version : ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΤΙΜΟΝΙΟΥ Gs 650 Dakar



phdakar
16/11/2007, 10:04
Αγαπητοί φίλοι, καλημέρα σας...

Ενώ διαβάζω σχεδόν καθημερινά τα μηνύματα στο forum σχεδόν σπάνια γράφω....

...Ήρθε λοιπόν ο καιρός να χτυπήσω και εγώ κάρτα.Αφορμή γι' αυτή την παρουσία μου είναι ένα

πρόβλημα που αντιμετωπίζω με το μηχανάκι μου το GS DAKAR 2005, το οποίο αγόρασα καινούριο

το Δεκέμβριο του 2005, από αντιπρόσωπο της στα Πατήσια. Τις καθιερωμένες επισκέψεις για

αλλαγές λαδιών των 1000,5000χλμ και το service των 10000 χλμ τις έκανα στο γνωστό στέκι του

Γέρακα, ενώ την αλλαγή λαδιών των 15000χλμ στην Πάτρα όπου εργάζομαι τώρα.

Μετά την εισαγωγή που προηγήθηκε, ας προχωρήσουμε στο κυρίως πιάτο:

Είχα εντοπίσει από περίπου τα 8500χλμ ένα πρόβλημα στο τιμόνι, για την ακρίβεια μια

δυσκολία-ασάφεια στις μικρές ταχύτητες (κάτω από 40 χλμ/ώρα), το οποίο και ανέφερα στο

service των 10000 χλμ, το οποίο φάνηκε να αντιμετωπίζεται με λίπανση.

Όμως ξανα-εμφανίστηκε μετά από 500-1000χλμ και προοδευτικά άρχισε να επιδεινώνεται (πάντα

όμως σε μικρές ταχύτητες γινόταν αντιληπτό(τουλάχιστον από εμένα)).

Στην αλλαγή λαδιών των 15000χλμ που ανέφερα το πρόβλημα (στην Πάτρα) μου απάντησαν ότι

χρειάζεται αλλαγή το ρουλεμάν του τιμονιού, στην ερώτηση μου δε, αν καλύπτεται από την

εγγύηση μου απάντησαν ότι θεωρείται αναλώσιμο (όπως τα τακάκια ή η αλυσίδα δλδ).

Απευθυνόμενος στην κεντρική αντιπροσωπεία μου δόθηκε η απάντηση "ΟΤΙ ΠΕΙ Ο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΙΣΧΥΕΙ".

Και καταλήγοντας σας ρωτώ διατυπώνοντας τις σκέψεις μου, θεωρείται λογική την φθορά του

συγκεκριμένου εξαρτήματος σ' αυτά τα χλμ αν δεν είχε πρόβλημα εκ κατασκευής και ως εκ

τούτου τη μη κάλυψη του από την εγγύηση;

Θα σημειώσω ότι τα δυο μηχανάκια που είχα (HONDA-CB250N kai YAMAHA DT 200R) και που

χρησιμοποίησα για 100000χλμ περίπου το καθένα δεν παρουσίασαν τέτοιο πρόβλημα .

Ευχαριστώ για τη φιλοξενία σας...

thou-vou
16/11/2007, 10:23
Φίλε γεια χαρά...
Λεπόν, εγω άλλαξα ρουλεμαν στα 70000 (Dakar 2000).
Δεν ξέρω αν είχε αλλάξει και ο προηγούμενος ιδιοκτήτης.
Tα δικά μου βέβαια είχαν αποσυντεθεί.
Δεκαπέντε χιλιάδες χλμ (15000) μετά, κάνει ενα "γκλουπ" αν πιέσω το μπροστινό και μου είπαν ότι θέλουν ή γρασσάρισμα ή "σφίξιμο" ή αλλαγή τα ρουλεμάν...
Tους είπα ότι τα άλλαξα πριν από 15000 χλμ.
Oύτε στον μηχανικό ούτε σε εμένα φανηκε "λογικό" να χρειάζεται πάλι ρουλεμαν μετά από δεκαπέντε χιλιάδες χιλιόμετρα... Kαι σε άλλο μηχανικό που ρώτησα φάνηκε έκπληκτος μπροστά στο ενδεχόμενο να θέλω πάλι ρουλεμάν σε αυτά τα χιλιόμετρα.
Δεν έχω δει ακόμα τι παίζει ακριβώς αλλά δεν μου φαίνεται λογικό.
O φτωχός εμπειρισμός μου όμως δεν με αφήνει να βάλω το χέρι μου στη φωτιά για το αν θα έπρεπε να στα καλύψει η εγγύηση... Ίσως κάποιος που ξέρει περισσότερα να σε βοηθήσει περισσότερο...
:)

zanny
16/11/2007, 14:02
ΤΟ ΡΟΥΛΕΜΑΝ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ..

Εγώ, αγοράζοντας το Dakar '05 μεταχειρισμένο με 11.000Km, στον έλεγχο που το πήγα στην Motion n' Style στο Χαλάνδρι,
μου είπαν ότι θέλουν αλλαγή και ότι καλύπτονται από την εγγύηση.

Στις 15.000 και πριν τελειώσει η εγγύηση, το πήγα στον Παναγιωτόπουλο και τα ρουλεμάν αλλάχθηκαν
ΔΩΡΕΑΝ στα πλαίσια της εγγύησης

melissos28
21/12/2007, 00:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από phdakar


Και καταλήγοντας σας ρωτώ διατυπώνοντας τις σκέψεις μου, θεωρείται λογική την φθορά του

συγκεκριμένου εξαρτήματος σ' αυτά τα χλμ αν δεν είχε πρόβλημα εκ κατασκευής και ως εκ

τούτου τη μη κάλυψη του από την εγγύηση;
Filos me 650 GS ta alaxe stis 16000 xlm Den ta kalypse i egiisi. Allos filos me Varadero psekasto me 12000 xlm sti Thesaloniki eno tou eipane oti einai analosima, tou ta alaxe o antiprosopos dorean.

gousgoun_69
21/12/2007, 00:14
Αναλώσιμα τα ρουλεμάν ? Μάλλον αναλώσιμα είναι τα μηχανάκια της BMW :lol: :lol:




Αλλά βέβαια με τέτοιες τιμές που τα πουλάει μάλλον στον Κόκκαλη και στον Βαρδινογιάννη απευθύνονται.Ακου αναλώσιμα τα ρουλεμάν.:lol:


Μη πέσετε να με φάτε οι BMWδες.Πλάκα κάνω. :beer:

phdakar
21/12/2007, 13:50
Τελικά για να γράφουμε και τα σωστά, η αλλαγή του ρουλεμάν εντάχθηκε μέσα στην εγγύηση και αλλάχθηκε, όπως και η αλλαγή του διακόπτη της κόρνας που για να χτυπήσει δεν αρκούσε χάιδεμα αλλά έπρεπε για να λειτουργήσει να δεχτεί βίαιο χτύπημα.

Επιμένω όμως, πάντα κατά τη γνώμη μου - ότι για το επίπεδο ποιότητας που πληρώνει κάποιος αγοράζοντας το όνομα BMW- ότι το ρουλεμαν δεν θα έπρεπε να παρουσιάσει πρόβλημα από τα 8000 και να χρήζει άμεσης αλλαγής στα 16.000 χλμ όπως και ο διακόπτης της κόρνας στα 16000.

Ευχαριστώ πολύ για τη φιλοξενία και καλά Χριστούγεννα

sapila racing
21/12/2007, 14:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από phdakar
Τελικά για να γράφουμε και τα σωστά, η αλλαγή του ρουλεμάν εντάχθηκε μέσα στην εγγύηση και αλλάχθηκε, όπως και η αλλαγή του διακόπτη της κόρνας που για να χτυπήσει δεν αρκούσε χάιδεμα αλλά έπρεπε για να λειτουργήσει να δεχτεί βίαιο χτύπημα.

Επιμένω όμως, πάντα κατά τη γνώμη μου - ότι για το επίπεδο ποιότητας που πληρώνει κάποιος αγοράζοντας το όνομα BMW- ότι το ρουλεμαν δεν θα έπρεπε να παρουσιάσει πρόβλημα από τα 8000 και να χρήζει άμεσης αλλαγής στα 16.000 χλμ όπως και ο διακόπτης της κόρνας στα 16000.

Ευχαριστώ πολύ για τη φιλοξενία και καλά Χριστούγεννα

Ισως αν ειχαν ρυθμιστεί οταν έπρεπε, να μην είχαν φθαρεί τόσο γρήγορα.

Αλλά κι αυτό θα έπρεπε να το εχουν κάνει στο service....

gousgoun_69
21/12/2007, 14:39
Και πάλι φίλε sapila racing 8 χιλιάδες χιλιόμετρα είναι εξαιρετικά γελοίο να θέλει ρουλεμάν τιμονιού.Μάλλον για αστοχία υλικού θα πρόκειται.

jannisb
18/05/2008, 18:23
Εγω άλλαξα ρουλεμάν τιμονιού περίπου στα 40.000 χλμ εκτός εγγύησης.Εμένα μου έκανε ένα κόλλημα στο σημείο περίπου που είναι ίσιο το τιμόνι.Ο αντιπρώσοπος μου έβαλε skf γιατι το δικό του δεν υπήρχε ετοιμοπαράδοτο και μου είπε ότι είναι καλύτερο γιατι αυτο της μανας του βγαίνει στο ανατολικο μπλοκ.Πλήρωσα κάπου 40 ευρω το ρουλεμαν και 80 ευρω εργατικά.