View Full Version : ΜΟΤΟ ή Car χρειαζεται πιο πολύ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ?????
Αρχικά δημιουργήθηκε από Sferopetadhn
Έχει τεράστια διαφορά το "οδηγώ" ένα όχημα με το "χειρίζομαι"...
Ο χειρισμός είναι σχετικά εύκολος. Μαθαίνεις αργά ή γρήγορα πώς να κουνάς χέρια, πόδια, κορμί (για τη μηχανή) κλπ. Με βάση αυτό, η μηχανή είναι σαφώς πιο δύσκολη καθώς χρειάζεται μεγαλύτερη ενεργό συμμετοχή.
Η οδήγηση όμως είναι μία πολύ ευρύτερη έννοια που, εκτός από τον χειρισμό του οχήματος, περιλαμβάνει και πολλά άλλα πράγματα που δυστυχώς δε μαθαίνονται είτε κάποιος οδηγά δίτροχο ή τετράτροχο. Αυτά κυρίως είναι ο σεβασμός στον συνάνθρωπο πεζό ή οδηγό, ο σεβασμός -κατά το δυνατό και στα πλαίσια της ασφάλειας του εαυτού μας και των υπολοίπων- του ΚΟΚ, η συγκέντρωση στην οδήγηση (και όχι σε κινητά, τσιγάρα, γκόμενες, καφέ, μεϊκ-απ κλπ) και η αντίληψη του χώρου, του χρόνου και της ταχύτητας.
Έχω τύχει σε πάμπολλες μαλακίες και ποτέ μα ποτέ δεν έφταιγε ο δρόμος, ο καιρός, το όχημα ή δεν ξέρω εγώ τί άλλο, παρά κάποιος είτε αφηρημένος, είτε άσχετος, είτε άσχετος που νόμιζε ότι ξέρει (κατά τη γνώμη μου οι πλέον επικίνδυνη κατηγορία).
Καλώς ή κακώς οι δρόμοι είναι μπουρδέλα, αλλά είναι εκεί από πριν γεννηθούμε! Αφού το ξέρουμε, θεωρώ ότι είναι τελείως ηλίθιο το να προκαλούμε την τύχη μας κάνοντας καγκουριές. Αλλιώς είναι τα 150 στον Σείριο (ευθεία, 3 λωρίδες, καλή άσφαλτος), αλλιώς στη Θήβα (ευθεία, 2 λωρίδες, χωράφι), αλλιώς για Πάτρα (σκατά, σκατά, σκατά)...
Ο σωστός¨"οδηγός" και όχι ο απλός "χειριστής" ξέρει μέχρι πού τον παίρνει να ζορίσει το όχημά του, αναλόγως των γεωμετρικών και ποιοτικών χαρακτηριστικών του δρόμου, της βαρύτητας της κυκλοφορίας, των καιρικών συνθηκών, του φωτισμού και της κατάστασης συντήρησης του οχήματός του (και κυρίως φρένα, λάστιχα, αναρτήσεις)!
Ακόμη και οι τροχαίοι (όσο και να τους βρίζουμε) συνήθως κάνουν διάκριση αναλόγως των συνθηκών και κόβουν αν είναι φανερό ότι μία παράβαση είναι σχετικά ακίνδυνη.
Με βάση αυτά νομίζω ότι είναι σαφώς δυσκολότερο να μάθεις να χειρίζεσαι μία μηχανή, αλλά εξίσου δύσκολο να γίνεις σωστός οδηγός. Αν όλοι ήμασταν σωστοί οδηγοί τότε θεωρώ ότι το όλο θέμα δεν θα είχε νόημα ύπαρξης, καθώς η οδήγηση μηχανής θα ήταν απλούστατη και ασφαλέστατη.
+1000
επιτελους η φωνη της κοινης λογικης...:beer:
:a10:
H.A.Balafoutre
20/12/2007, 22:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από Sferopetadhn
Έχει τεράστια διαφορά το "οδηγώ" ένα όχημα με το "χειρίζομαι"...
Ο χειρισμός είναι σχετικά εύκολος. Μαθαίνεις αργά ή γρήγορα πώς να κουνάς χέρια, πόδια, κορμί (για τη μηχανή) κλπ. Με βάση αυτό, η μηχανή είναι σαφώς πιο δύσκολη καθώς χρειάζεται μεγαλύτερη ενεργό συμμετοχή.
Η οδήγηση όμως είναι μία πολύ ευρύτερη έννοια που, εκτός από τον χειρισμό του οχήματος, περιλαμβάνει και πολλά άλλα πράγματα που δυστυχώς δε μαθαίνονται είτε κάποιος οδηγά δίτροχο ή τετράτροχο. Αυτά κυρίως είναι ο σεβασμός στον συνάνθρωπο πεζό ή οδηγό, ο σεβασμός -κατά το δυνατό και στα πλαίσια της ασφάλειας του εαυτού μας και των υπολοίπων- του ΚΟΚ, η συγκέντρωση στην οδήγηση (και όχι σε κινητά, τσιγάρα, γκόμενες, καφέ, μεϊκ-απ κλπ) και η αντίληψη του χώρου, του χρόνου και της ταχύτητας.
Έχω τύχει σε πάμπολλες μαλακίες και ποτέ μα ποτέ δεν έφταιγε ο δρόμος, ο καιρός, το όχημα ή δεν ξέρω εγώ τί άλλο, παρά κάποιος είτε αφηρημένος, είτε άσχετος, είτε άσχετος που νόμιζε ότι ξέρει (κατά τη γνώμη μου οι πλέον επικίνδυνη κατηγορία).
Καλώς ή κακώς οι δρόμοι είναι μπουρδέλα, αλλά είναι εκεί από πριν γεννηθούμε! Αφού το ξέρουμε, θεωρώ ότι είναι τελείως ηλίθιο το να προκαλούμε την τύχη μας κάνοντας καγκουριές. Αλλιώς είναι τα 150 στον Σείριο (ευθεία, 3 λωρίδες, καλή άσφαλτος), αλλιώς στη Θήβα (ευθεία, 2 λωρίδες, χωράφι), αλλιώς για Πάτρα (σκατά, σκατά, σκατά)...
Ο σωστός¨"οδηγός" και όχι ο απλός "χειριστής" ξέρει μέχρι πού τον παίρνει να ζορίσει το όχημά του, αναλόγως των γεωμετρικών και ποιοτικών χαρακτηριστικών του δρόμου, της βαρύτητας της κυκλοφορίας, των καιρικών συνθηκών, του φωτισμού και της κατάστασης συντήρησης του οχήματός του (και κυρίως φρένα, λάστιχα, αναρτήσεις)!
Ακόμη και οι τροχαίοι (όσο και να τους βρίζουμε) συνήθως κάνουν διάκριση αναλόγως των συνθηκών και κόβουν αν είναι φανερό ότι μία παράβαση είναι σχετικά ακίνδυνη.
Με βάση αυτά νομίζω ότι είναι σαφώς δυσκολότερο να μάθεις να χειρίζεσαι μία μηχανή, αλλά εξίσου δύσκολο να γίνεις σωστός οδηγός. Αν όλοι ήμασταν σωστοί οδηγοί τότε θεωρώ ότι το όλο θέμα δεν θα είχε νόημα ύπαρξης, καθώς η οδήγηση μηχανής θα ήταν απλούστατη και ασφαλέστατη.
Από τις πιο σωστές κουβέντες, όποιος θέλει να είναι σωστός αναβάτης θα πρέπει να τηρεί όσο το δυνατόν περισσότερα από αυτά που αναφέρε ο αγαπητός Sferopetadhn . :wave2:
Εγώ απλώς να προσθέσω πως σε επίπεδο ικανοτήτων χειρισμού,
1ο Πάει το αεροπλάνο, λόγω κίνησης και στους ΤΡΕΙΣ άξονες στο χώρο.
2ο Πάει η μοτοσικλέτα λόγω κίνησης στους ΔΥΟ από τους τρείς άξονες στο χώρο.
3ο Πάει μοιραία το αυτοκίνητο όπου παρόλο το πλεονέκτημα στις στροφές, κινείται μόνον σε ΕΝΑΝ από τους τρείς άξονες στον χώρο.
project.breeze
21/12/2007, 10:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από marios8
Nα δώ πότε θα μάθουμε οτι 2 πράγματα που ΔΕΝ είναι ίδια, το να τα συγκρίνουμε είναι βλακώδες :wave2:
Σε επίπεδο ευκολίας χειρισμού μπορούμε να τα συγκρίνουμε.Ένας οποιοσδήποτε οδηγός μοτοσυκλέτας μπορεί να οδηγήσει αυτοκίνητο αλλά όχι όλοι οι οδηγοί αυτοκινήτων μπορούν να οδηγήσουν μοτοσυκλέτα.Ο οδηγός της μοτοσυκλέτας έχει να διαχειριστεί μία επιπλέον παράμετρο,αυτήν της κίνησης σε έναν επιπλέον άξονα όπως είπε ο συνάδελφος από πάνω
Cpt. Haddock
21/12/2007, 10:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από project.breeze
.Ένας οποιοσδήποτε οδηγός μοτοσυκλέτας μπορεί να οδηγήσει αυτοκίνητο
καλά, γι' αυτό μην παίρνεις και όρκο :lol: :lol: :lol:
costas81
21/12/2007, 10:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
3ο Πάει μοιραία το αυτοκίνητο όπου παρόλο το πλεονέκτημα στις στροφές, κινείται μόνον σε ΕΝΑΝ από τους τρείς άξονες στον χώρο.
όχι απαραίτητα!
Παίζει και drift!
:smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
να σε βάλω με ένα φίλο μου κουτάκια (Seat Leon 2.0 έχει ) να σε πάει μια Σούνιο η Μαραθώνα , να κάνεις 5 φορές εμετό μέσα στο κουτί;;; :smokin:
Nα σε ανεβάσουμε εσένα σε μία Busa να σε πάει μία ευθεία 400 μέτρα να κάνεις εμετό 10 φορές, να πλακωθεί στα φρένα και να σου πεταχτούν τα μάτια έξω?
Άσε ρε που θέλει ικανότητα το αυτοκίνητο...
Στο αυτοκίνητο έχεις το προνόμιο να είσαι άπειρες φορές πιο άγαρμπος απο ότι στην μηχανή.
Και να σου ντριφτάρει το αυτοκίνητο, σιγά τα αυγά.Και να σου φύγει ο συμπλέκτης, και να έχεις 1500 άλογα,θα φέρεις 2 πιρουέτες και αυτόήτανε.
Διορθώνεις πιο εύκολα.Είσαι πιο ασφαλείς.
Μπαίνεις γρήγορα στην στροφή, πατάς φρένο και αν σου φύγει λίγο...τίποτα.
Με την μηχανή όμως..τι θα κάνεις?Πάουερ στίρινγκ στην Επίδαυρο ναούμε?
Ένας τρόπος υπάρχει. Φέρε τον τυπά με το Leon να σκαρφαλώσει επάνω σε μία ZZR14...μάλλον όχι, μία απλά ninja 600άρα και θα δεις για πότε θα την πάθει.
Βάζουμε και στοιχήματα.
1)Θα φάει καπάκι στην εκκίνηση?
2)Θα μείνει μαλάκας να δίνει γκάζι μέχρι να καρφωθεί σε μπροστινό αυτοκίνητο (με μηδέν φρένα και τέρμα γκάζι)?
3)Θα φύγει ευθεία στην στροφή?
Εγώ ψηφίζω ότι θα φύγει αντίθετα απο εκεί που θέλει να πάει.
sakisvolos
21/12/2007, 23:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από project.breeze
Ένας οποιοσδήποτε οδηγός μοτοσυκλέτας μπορεί να οδηγήσει αυτοκίνητο αλλά όχι όλοι οι οδηγοί αυτοκινήτων μπορούν να οδηγήσουν μοτοσυκλέτα.
Είσαι σίγουρος για αυτό που λες?
Ρωτώ γιατί έχω διαπιστώσει το εντελώς αντίθετο!:wave2:
sakisvolos
21/12/2007, 23:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nikker
Nα σε ανεβάσουμε εσένα σε μία Busa σε μία ZZR14...μάλλον όχι, μία απλά ninja 600άρα
Εσύ μιλάς για Busa ZZR1400 και Ninja 600?????????????????:eyepop: :eyepop: :eyepop:
Τι έγινε απέταξες τις χαρχάλευ που συνήθως μας τα πρήζεις μ' αυτές?? :eyepop: :eyepop:
Πως έγινε κάτι τέτοιο?:eyepop: :eyepop: :eyepop:
Μάλλον το πνεύμα των Χριστουγέννων είναι ε? Anyway καλησπέρα!
Άστα να πάνε ρε Sakis...τα έχουμε εξαντλήσει όλα...δεν έχουμε τίποτα να πούμε πιά...
Πάει...έσβησε το Euro VS Japan και τέλος το κυβερνοβρωμόξυλο.
Πρέπει να βρούμε κάποιο θέμα...να γίνει καμμία διαφωνία της προκοπής...
tsoukas77
25/12/2007, 19:06
Μια σημαντικη παραμετρος ειναι οτι στην μοτοσυκλετα συμμετεχεις με ολοκληρο το σωμα σου.Οταν στριβεις οριακα με μια μοτο,ακομη και το δαχτυλακι σου να κουνησεις,θα επηρεαστει η συμπεριφορα της.Στο αυτοκινητο,οσο οριακα και να πηγαινεις,καθεσαι μεσα στο μπακετ σου και κουνας ο,τι θες...
Μια απο τις πολλες παραμετρους που κανουν την οδηγηση μιας μοτο πιο απαιτητικη...
Αρχικά δημιουργήθηκε από tsoukas77
Μια σημαντικη παραμετρος ειναι οτι στην μοτοσυκλετα συμμετεχεις με ολοκληρο το σωμα σου.Οταν στριβεις οριακα με μια μοτο,ακομη και το δαχτυλακι σου να κουνησεις,θα επηρεαστει η συμπεριφορα της.Στο αυτοκινητο,οσο οριακα και να πηγαινεις,καθεσαι μεσα στο μπακετ σου και κουνας ο,τι θες...
Μια απο τις πολλες παραμετρους που κανουν την οδηγηση μιας μοτο πιο απαιτητικη...
Και στα F16 κάθεσαι αλλα δεν φαίνεται και πολύ εύκολο.
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΑΝΟΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ . :beer: :wave2:
tsoukas77
29/12/2007, 18:41
Και τι σχεση εχει αυτο;Στα F16 υπαρχουν αλλες 50 παραμετροι.
Εγω ανεφερα απλα μια παραμετρο που δυσκολευει την οδηγηση μοτο.
Αρχικά δημιουργήθηκε από tsoukas77
.............υπαρχουν αλλες 50 παραμετροι.............
Και στο αυτοκίνητο υπάρχουν άλλες 50 παράμετροι. Όγκος ,βάρος, θέση οδηγησης στα αριστερά κτλπ.
Είναι 2 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ πράγματα. :beer: :wave2:
crewdriver
29/12/2007, 23:32
μετατοπιση βαρους!ανοητη κουβεντα πραγματικα ομως...αλλο το ενα,αλλο το αλλο!οποις πηγαινει ενα απο τα 2 καλα,ειναι μαγκας και χερας,τα υπολοιπα ειναι βερεσε!
George-3-
03/01/2008, 15:50
Εχωντας διαφασει και αλλα ποστ σου πρεπει να εισαι πολυ κολλημενο ατομο. Δεν το λεω για στην μπω αλλα ελεος. Δεν νομιζω οτι το αυτοκινητο με το μηχανακι μοιαζει τοσο πολυ για να τα συγκρινεις αλλο να συγκρινεις αυτοκινητο με λεωφορειο (μιλαμε για ικανοτητα οχι ταχυτητα, νομιζω) και αλλο ενα μηχανακι με ενα αυτοκινητο. Εξυπηρετουν τον ιδιο σκοπο (μεταφορα) και περιβαλλονται απο τους ιδιους ως επι το πλειστον νομους αλλα μεχρι εκει πιστευω. Ναι μοιαζουν σε αρκετα πραματα (ιδιαιτερα στην τεχνολογια κατασκευης -κινητηρες, πεδηση, συναρμολογηση- αλλα οδηγικα -που ειναι το αντικειμενο του τοπικ- δεν εχουν επαφη... δεν ειναι καποιο καλυτερο ή χειροτερο.
Μου θυμιζει γκομενικα που λες να ειμαστε κατι παραπανω απο φιλοι....:lol: Λες και ειναι το ιδιο... μοιαζει αλλα ΔΕΝ ειναι το ιδιο.
σορρυ παιδιά δεν έχω διαβάσει σχεδον κανένα μύνημα αλλα δεν νομίζεται οτι είναι ανόητη διαμάχη? οταν πας κάτι στο όριο πάντα είναι πολύ δύσκολο γιατί συναγωνίζεσαι κάποιον άλλο που πάλι πάει στο όριο και αυτα υσχύουν πιο πολύ για οδηγούς αγώνων που το κάνουν αυτό συνέχεια και όχι για τους περισσότερους απο εμάς, το να υπάρχει διαφωνία για το τι προσφέρει μεγαλύτερη απόλαυση, το τι προσφερει η μηχανη και το τι προσφέρει το αυτοκίνητο γενικά το καταλαβαίνω και μου φαίνεται λογικό να υπάρχουν εντελώς αντίθετες γνώμες αλλα το τι χρειάζεται περισσότερη ικανότητα όχι:confused: αφου οτίδηποτε να θες να κάνεις στη ζωή σου και να συγκαταλέγεσαι στους καλύτερους είναι σίγουρα απιστευτα δύσκολο έτσι και αλιως και μη συγκρίσιμο λόγω της ανομοιοτητάς του με οτιδήποτε άλλο. τώρα το να οδηγάς μια μηχανή ή ένα αυτοκίνητο και να είσαι ένας καλός μέσος οδηγός που σέβεται τους άλλους στο δρόμο και δεν πας στα όρια του οχηματός σου ουτε δύσκολο είναι ούτε φοβερές ικανότητες θέλει αλλά παρόλα αυτα συναντάς ελάχιστους στους δρόμους μας και έχουμε τα αποτελέσματα των τροχαίων που όλοι ξέρουμε. συγνώμη αν βγήκα off topic απλά τη γνώμη μου είπα!!!
ΡΕ ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ...
ΟΙ BIKERS ΨΩΛΙΑΖΟΥΝΕ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΚΗΔΕΣ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ!!!
Άμα πάρεις έναν φανατικό και τον καθήσεις επάνω σε μηχανή, θα κόψει τα παπάρια του και θα μονιάσει στο Θιβέτ. ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΝΔΡΕΝΑΛΙΝΗ.
Με μία απλή Fazer 600άρα παράγεις 10 φορές περισσότερη ανδρεναλίνη απο ότι με μία Buggati Veyron με Zapatinas Racing εξατμήσεις!!!
Εμείς οι Bikers τους αυτοκινητάδες τους
1)Ψωλιάζουμε?
2)Πατάμε για πλάκα?
3)Κλέβουμε τις γυναίκες τους?
4)Κλέβουμε της αδερφές τους?
5)Της μανάδες τους άμα λάχει και της γιαγίάδες?
6)Δέρνουμε.
7)Κερδίζουμε στο Pro.
8)Όλα τα παραπάνω.
Ήμαστε άλλο επίπεδο.
Σηκώνουνε σούζες τα αυτοκίνητα? Endaρουνε?Πλαγιάζουνε?Παίζει ρόλο η θέση σώματος?Η φυσική κατάσταση του οδηγού?Είναι εξίσου επικίνδυνα?Είναι επικίνδυνο να πλακωθείς στα φρένα με αυτοκίνητο?Άμα τερματήσεις το γκάζι τι έγινε?Έφυγε δεξιά αριστερά.Όταν η μηχανή φεύγει, θέλει ισορροπία.Θέλει ισοροπία το αυτοκίνητο? Το περισσότερο που μπορεί να θελήσει είναι κατεύασμα ταχύτητας για να κρατήσει και ανάποδο τιμόνι.WOW!!!!
Kαι άμα είναι κανά παλιό με άλογα πολλά θέλει λιγότερο άγαρμπες κινήσεις
Eδώ όλοι σηκώνουνε χειρόφρενο με μπροστοκίνητο και δίνουνε τέρμα γκάζι και για λιγάκι....έχουνε την ψευδαίσθηση ότι έχουνε άλογα πολλά.Τους κακομοίρηδες...Νομίζουνε ότι αυτό λέγεται Burn Out και έχουνε και τα περιοδικά τους έχουνε μοιράσει 13 χιλιάδες DVD με αυτά τα μαγευτικά stunts.
Γιατί τίποτα δεν ορίζει την καύλα καλύτερα απο έναν πιτσιρικά με το Nissan του προπάππου του που του λιώνει τα λάστιχα που μόλις του έβαλε ο πατέρας του.
Ακούς εκεί...συζητάμε το προφανές...
an kai den diavasa oli tin sizitisi ego eimai yper tis mixanis kai 8a po kati pou exo akousei an kai den xero kata poso einai ali8ino o rossi fimologitai ta teleytaia 2 xronia oti 8a paei f1 o opoios einai (kata tin tapeini mou apopsi obasilias sta gp)apo tous kaliterous exontas kanei dokimastika stin f1 me arketa kaloys xronoys tora an vazame enan tis f1 ti xronoys 8a ekane me tin mixani?vevaia den exei ginei kai den nomizo na ginei pote alla den nomizo na exoun elpida ara me to ftoxo mialo mou eimai yper mixanis
:beer:
έχει γίνει με schumacher. και τα πήγε πάρα πολύ καλά. εγώ θα συμφωνήσω πως αν πάς ένα από τα δύο καλά είσαι μάγγας. άλλου είναι η κλίση του ενός και αλλόύ του άλλου. Ούτε ο biker μπορεί να πάει το αυτοκίνητο με ανάποδα τιμόνια στην Βούτα, ούτε ο "κουτάκιας" μπορεί να πάει την μηχανή ξάπλα στις στροφές της Καβάλας.
Αρχικά δημιουργήθηκε από PapasG
έχει γίνει με schumacher. και τα πήγε πάρα πολύ καλά. εγώ θα συμφωνήσω πως αν πάς ένα από τα δύο καλά είσαι μάγγας. άλλου είναι η κλίση του ενός και αλλόύ του άλλου. Ούτε ο biker μπορεί να πάει το αυτοκίνητο με ανάποδα τιμόνια στην Βούτα, ούτε ο "κουτάκιας" μπορεί να πάει την μηχανή ξάπλα στις στροφές της Καβάλας.
έχει η λεωφόρος Καβάλας στροφές? :look:
Sferopetadhn
11/01/2008, 09:11
Πιθανότατα εννοεί τις στροφές στον περιφερειακό της Καβάλας (Εγνατία). ΜΑΜΩΣΤΡΟΦΕΣ ΜΕ ΜΑΜΩΚΛΙΣΕΙΣ... :eyepop:
Aggelos_SV
11/01/2008, 15:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
έχει η λεωφόρος Καβάλας στροφές? :look:
Γιατί στην Βούτα κάνουν ανάποδα?Ευθεία είναι:lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από SUZUKAKIAΣ
Λοιποοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοον....
:a2: Ακουω πολλους αμαξαδες να το παιζουν οδηγαρες οτι πανε γρηγορα και οτι ειναι πολυυυυυυ δυσκολο να το κανεις αυτο....
:a2: Αλλοι στον δρομο,αλλοι στην πιστα,αλλοι να λενε οτι ο Rossi αυτο που κανει ειναι πιο ευκολο απο τον Shumacher η το αναποδο και τα λοιπα...
Κρινουν δηλαδη την ικανοτητα ενος αμαξά με εναν μηχανοβιο.....
:rotflmao: Εγω θα πω πχ απο την ζωη μου.
:bigcry:Σε ποσους φιλους μου (οχι μηχανοβιους βεβαια) εχω δωσει την μηχανη μου και το παπακι μου και το scooterακι μου και παραλιγο να πεσουν απο τα πρωτα μετρα....
:bigcry:Ποσοι οταν την βαλανε μπρος και καθοταν πανω φοβηθηκανε και μου παν ασε καλυτερα να μην την οδηγησω...
:bigcry:Ενας ηρθε μαζι μου στην πιστα και του το δωσα να μπει στην πιστα και εκανε πανω απο τον διπλασιο χρονο που εκανα εγω και σχεδον σταματοντας στις στροφες.....
:bigcry:Ενος του φανηκε οτι πηγαινε μπαλα λεει το.....παπακι μου!!!!!
:look: Θελω να καταληξω στο οτι η γνωμη μου την οποια θα θελα να την συζητησω με σας ειναι οτι αντικειμενικα ειναι πιο δυσκολο το μηχανακι.....Θελει πιο πολλες ικανοτητες....
Θα θελα να ακουσω γνωμες που ισως να μου αλλαξουν εστω και λιγο αυτη την καθετη που ισως και λαθος να την εχω γνωμη μου....:nono:
Και επειδη στην προηγουμενη διαμαχη (μοτο vs car σε πιστα) περιορισα την συζητηση σε παραγωγης .....τωρα βαζω μεσα τα παντα...:wave2:
Δηλ αγωνιζομενους,ερασιτεχνες,την μαμα μου που οδηγα απο το σπιτι στη δουλεια,την γιαγια ενος φιλου μου,τον ντελιβερα,τον αναπηρο,ακομα και το παιδακι ενος χρονου που οδηγαει το πορτ μπεμπε (με τις 4 ροδες) η το μηχανακι το ηλεκτρικο με τα υποβοηθηματα...:hypnotize
Τωρα που το σκευτομαι αμαξακια μικρα οδηγανε....μηχανη οχι ομως διοτι χρειαζετε ικανοτητα.....χαχαχαχχαχαχχχαχαχαχαχαχα αμαξαδεςςςςςςςςςς :lol: :lol:
opws kai na exei mia mixani oti eksoplismo kai na foras einai pio epikindini apo ena autokinito
opote logiko na sou prokalei kai megalitero fobo logika loipwn i mixani thelei perisotera kotsia apo ena autokinito allo 4 allo 2 rodes :) gnwmi mou
Αρχικά δημιουργήθηκε από Sferopetadhn
Πιθανότατα εννοεί τις στροφές στον περιφερειακό της Καβάλας (Εγνατία). ΜΑΜΩΣΤΡΟΦΕΣ ΜΕ ΜΑΜΩΚΛΙΣΕΙΣ... :eyepop:
ακριβώς αυτό εννοώ. απλά κάποιοι περιφέρονται μόνο γύρω στην αττική.... η επαρχία έχει τις στροφές ρεεεεεε.... ξυπνάτε,,,
Αρχικά δημιουργήθηκε από Sferopetadhn
Πιθανότατα εννοεί τις στροφές στον περιφερειακό της Καβάλας (Εγνατία). ΜΑΜΩΣΤΡΟΦΕΣ ΜΕ ΜΑΜΩΚΛΙΣΕΙΣ... :eyepop:
και μετά μιλάμε για τους "κουτάκιες?" ( το έγραψα σωστά) ούτε καν τις συνήθειες τους δεν ξέρουμε................................
Αρχικά δημιουργήθηκε από Aggelos_SV
Γιατί στην Βούτα κάνουν ανάποδα?Ευθεία είναι
και μετά μιλάμε για τους "κουτάκιες?" ( το έγραψα σωστά) ούτε καν τις συνήθειες τους δεν ξέρουμε................................
Αρχικά δημιουργήθηκε από Aggelos_SV
Γιατί στην Βούτα κάνουν ανάποδα?Ευθεία είναι:lol:
ναι ρε μλκ εχεις δικιο! τωρα το πρόσεξα! :lol:
μάλλον το παλικάρι θα εννοούσε Λιμανάκια! :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από PapasG
ακριβώς αυτό εννοώ. απλά κάποιοι περιφέρονται μόνο γύρω στην αττική.... η επαρχία έχει τις στροφές ρεεεεεε.... ξυπνάτε,,,
καλά συγνώμη που δεν έχω πατήσει ποτέ στη Καβάλα! :lol:
α κ που σαι...στροφές υπάρχουν παντού. :smokin:
atom_smasher
12/01/2008, 09:19
εγω προτιμω σιζαρς σαλαταπαντως.τρε μπαναλ η χωριατικη!:rotflmao:
την μηχανη την οδηγας με ολο το σωμα,τι να λεμε τωρα
SUZUKAKIAΣ
19/04/2008, 03:42
ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΗΞΑΜΕ????
:confused: :confused: :confused: :confused:
Δεν πρόκειται να καταλήξουμε κάπου. Οι γνώμες είναι πάντα υποκειμενικές.
Ετσι, υποκειμενικά, λέω κι εγώ ότι θεωρώ πιο απαιτητική την μηχανή στην οδήγηση.
Με μέτρια μηχανή και μέτριο αυτοκίνητο σε νορμάλ συνθήκες, δεν υπάρχει διαφορά και ίσως το αυτοκίνητο να θέλει λίγη παραπάνω προσοχή λόγω των "τυφλών σημείων". Από την άλλη η μηχανή θέλει και ισορροπία...
Σε συνθήκες γρήγορης οδήγησης πάλι και τα δύο είναι εξίσου απαιτητικά λόγω της "μετριότητάς" τους, η οποία δεν βοηθά και δεν ενδείκνυται για τέτοια οδήγηση.
(Ως εδώ έχω εμπειρίες και με τα δύο)
Τώρα αν μιλάμε για καλές μηχανές και αυτοκίνητα πιστεύω οτι η μηχανή θέλει πολύ περισσότερη μαεστρία. Δεν έχω οδηγήσει supercar αλλά είχα supersport μηχανή και πιστεύω οτι δεν έχει καμία σχέση η προσπάθεια που κατέβαλα εγώ για να την κρατήσω στα 250+ με την αντίστοιχη που θα χρειαζόταν σε ένα καλό αυτοκίνητο. Ακόμα, στις στροφές νομίζω ότι οι 4 τροχοί δίνουν μεγαλύτερη βοήθεια και άνεση, οπότε απαιτείται λιγότερη προσπάθεια. Άλλο να στρίβεις με τα χέρια και άλλο με το σώμα...
Αν κάποιος που έχει supercar θεωρεί ότι κάνω λάθως θα δεχόμουν με χαρά να μου το δώσει να το οδηγήσω για να συνειδητοποιήσω το σφάλμα μου! :lol: :lol: :lol:
sergiosm
25/04/2008, 12:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από SUZUKAKIAΣ
ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΗΞΑΜΕ????
:confused: :confused: :confused: :confused:
Στο ότι αν θέλουμε να καταλήξουμε κάπου, ΔΕΝ πρέπει να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα.
:wave2:
SUZUKAKIAΣ
25/04/2008, 15:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από sergiosm
Στο ότι αν θέλουμε να καταλήξουμε κάπου, ΔΕΝ πρέπει να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα.
:wave2:
Ανομοια με την πληρη εννοια ειναι να συγκρινουμε ενα αμαξι με ενα πλυντηριο.....ουτε καν κολλαει καπου μια συγκριση...
Ομοια με την πληρη εννοια ειναι να συγκρινουμε δυο gsx-r 600 K8 μαμισια που θα βρουμε τα ιδια αποτελεσματα οποτε γιατι να τα συγκρινουμε...
Μαλλον ηθελες να πεις ιδιας κατηγοριας πραγματα.....
Οποτε τα μηχανακια και τα αμαξια αφου μπαινουν και τα 2 στην πιστα και οδηγιουνται και κανουν χρονους και θελει καποια ικανοτητα για να το κανεις αυτο ειναι στην ιδια κατηγορια....
Απο την αλλη ομως για να τρεξουν μαζι σε ενα αγωνα δεν γινεται γιατι δεν ειναι της ιδιας κατηγοριας οχημα......αλλα ειναι της ιδιας κατηγοριας χρηση.....
Ενα πληντηριο με ενα αμαξι δεν ειναι ουτε ιδιας κατηγορις χρηση ουτε καν παρομοια δουλεια δεν κανουν ουτε τπτ κοινο δεν εχουν τιποτα.....
sergiosm
25/04/2008, 16:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από SUZUKAKIAΣ
Ανομοια με την πληρη εννοια ειναι να συγκρινουμε ενα αμαξι με ενα πλυντηριο.....ουτε καν κολλαει καπου μια συγκριση...
Ομοια με την πληρη εννοια ειναι να συγκρινουμε δυο gsx-r 600 K8 μαμισια που θα βρουμε τα ιδια αποτελεσματα οποτε γιατι να τα συγκρινουμε...
Μαλλον ηθελες να πεις ιδιας κατηγοριας πραγματα.....
Οποτε τα μηχανακια και τα αμαξια αφου μπαινουν και τα 2 στην πιστα και οδηγιουνται και κανουν χρονους και θελει καποια ικανοτητα για να το κανεις αυτο ειναι στην ιδια κατηγορια....
Απο την αλλη ομως για να τρεξουν μαζι σε ενα αγωνα δεν γινεται γιατι δεν ειναι της ιδιας κατηγοριας οχημα......αλλα ειναι της ιδιας κατηγοριας χρηση.....
Ενα πληντηριο με ενα αμαξι δεν ειναι ουτε ιδιας κατηγορις χρηση ουτε καν παρομοια δουλεια δεν κανουν ουτε τπτ κοινο δεν εχουν τιποτα.....
Δεν έχει νόημα να "παίζουμε" με τις λέξεις.
κατάλαβες πολύ καλά τί εννοώ.
Και είτε χρησιμοποιήσουμε το "ομοια" είτε το "ίδια κατηγορία" πάλι το ίδιο θα σου πω.
Τα αυτοκίνητα και οι μηχανές ούτε ειναι όμοια, ούτε ανήκουν στην ίδια κατηγορία.
Στην πίστα μπαίνουν και οι τράκτορες. Γιατί να μη συγκρίνουμε αυτούς με τις μηχανές ή με τα αυτοκίνητα;
:wave2:
SUZUKAKIAΣ
25/04/2008, 17:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από sergiosm
Δεν έχει νόημα να "παίζουμε" με τις λέξεις.
κατάλαβες πολύ καλά τί εννοώ.
Και είτε χρησιμοποιήσουμε το "ομοια" είτε το "ίδια κατηγορία" πάλι το ίδιο θα σου πω.
Τα αυτοκίνητα και οι μηχανές ούτε ειναι όμοια, ούτε ανήκουν στην ίδια κατηγορία.
Στην πίστα μπαίνουν και οι τράκτορες. Γιατί να μη συγκρίνουμε αυτούς με τις μηχανές ή με τα αυτοκίνητα;
:wave2:
Μαλλον εσυ παιζεις με τις λεξεις τωρα....
Οι τρακτορες.....
Μην λεμε μαλακιες γιατι και συ ξερεις τι εννοω......
Δεν ειναι αγωνιστικο οχημα στημενο για να μπαινει οι τρακτορες...
Και δεν ειπα οτι εινια ομοια αλλα μια χαρα συγκρινονται....αμαξι με μηχανη...
sergiosm
25/04/2008, 20:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από SUZUKAKIAΣ
Δεν ειναι αγωνιστικο οχημα στημενο για να μπαινει οι τρακτορες...
Ξέρεις πολύ καλά ότι γίνονται αγώνες με τράκτορες, οι οποίοι ΕΙΝΑΙ στημένοι για αγώνες.
Αλλά η ουσία δεν είναι εκεί, ένα παράδειγμα ήταν.
Η ουσία είναι ότι κατά την άποψή μου η άποψή σου ότι
Αρχικά δημιουργήθηκε από SUZUKAKIAΣ
μια χαρα συγκρινονται....αμαξι με μηχανη...
είναι λάθος.
Γιατί απλούστατα από τη στιγμή που είναι δύο διαφορετικά οχήματα (όσο και να μοιάζουνε μεταξύ τους) προφανώς απαιτούν ΑΛΛΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ικανότητες, οπότε αυτόματα κρίνεις διαφορετικά πράγματα μεταξύ τους.
Δεν απαιτώ να συμφωνήσεις μαζί μου, αλλά μην απαιτείς και το αντίθετο
:wave2:
SUZUKAKIAΣ
25/04/2008, 23:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από sergiosm
Ξέρεις πολύ καλά ότι γίνονται αγώνες με τράκτορες, οι οποίοι ΕΙΝΑΙ στημένοι για αγώνες.
Αλλά η ουσία δεν είναι εκεί, ένα παράδειγμα ήταν.
Η ουσία είναι ότι κατά την άποψή μου η άποψή σου ότι
είναι λάθος.
Γιατί απλούστατα από τη στιγμή που είναι δύο διαφορετικά οχήματα (όσο και να μοιάζουνε μεταξύ τους) προφανώς απαιτούν ΑΛΛΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ικανότητες, οπότε αυτόματα κρίνεις διαφορετικά πράγματα μεταξύ τους.
Δεν απαιτώ να συμφωνήσεις μαζί μου, αλλά μην απαιτείς και το αντίθετο
:wave2:
Επειδη χασαμε το λογο που αρχισαμε το θεμα ηταν αλλο...
οτι συγκρινουμε ικανοτητες....
Οποτε αντε μπορεις να συγκρινεις αν χρειαζετε πιο πολυ ικανοτητα να οδηγησεις το ενα η το αλλο...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.