View Full Version : Xt 600 E, συντήρηση
zannisvel
10/04/2014, 11:54
Το μπροστα γραναζι βγαινει ευκολα? Εχω αρχισει να σκεφτομαι αλλαγη γρανζιων και αλυσιδας και παρατηρησα οτι το παξιμαδι εχει κατι εγκοπες και δεν ξερω αν χρειαζεται καποιο ειδικο καρυδακι.
Επισης λεω να κοντινο το μπροστα ενα δοντι για λογους ευχρηστιας μεσα στη πολη και να ταξιδευω με περισσοτερες στροφες στη 5η με 100 χλμ γιατι ειμαι κοντα στις 3000 και δεν του αρεσει και χρειαζεται να κατεβαζω 4 σε περιπτωση που πεσω λιγο πιο κατω.
Επισης, εφτασε και η ωρα να ρυθμισω βαλβίδες. Χρειαζομαι εκεινο το εργαλειακι για να κραταω το πανω παξιμαδακι οσο σφιγκω το κατω ή μπορει να γινει και αλλιως?
notakos600
10/04/2014, 15:03
Το μπροστα γραναζι βγαινει ευκολα? Εχω αρχισει να σκεφτομαι αλλαγη γρανζιων και αλυσιδας και παρατηρησα οτι το παξιμαδι εχει κατι εγκοπες και δεν ξερω αν χρειαζεται καποιο ειδικο καρυδακι.
Επισης λεω να κοντινο το μπροστα ενα δοντι για λογους ευχρηστιας μεσα στη πολη και να ταξιδευω με περισσοτερες στροφες στη 5η με 100 χλμ γιατι ειμαι κοντα στις 3000 και δεν του αρεσει και χρειαζεται να κατεβαζω 4 σε περιπτωση που πεσω λιγο πιο κατω.
Επισης, εφτασε και η ωρα να ρυθμισω βαλβίδες. Χρειαζομαι εκεινο το εργαλειακι για να κραταω το πανω παξιμαδακι οσο σφιγκω το κατω ή μπορει να γινει και αλλιως?
Δεν έχω αλλάξει μπροστινό γρανάζι αλλά είμαι πεπεισμένος πως θα χρειαστεί αερόκλειδο για την εξαγωγή του.
Για τις βαλβίδες θα αγοράσεις το εργαλειάκι ρύθμισης βαλβίδων και είσαι ΟΚ.
o_gavros
10/04/2014, 15:06
Για τις βαλβίδες θα αγοράσεις το εργαλειάκι ρύθμισης βαλβίδων και είσαι ΟΚ.
το οποίο που και πόσο το βρίσκουμε είπες;
notakos600
10/04/2014, 15:10
Αυτό είναι και το βρίσκεις σε καταστήματα με εργαλεία. Το έχω από πάντα και δεν θυμάμαι που και πόσο.
313976
catmaster
10/04/2014, 15:56
το οποίο που και πόσο το βρίσκουμε είπες;
Νομίζω έχει ο Τόγελος ....ρίξε τους ενα τηλεφωνο
zannisvel
10/04/2014, 16:03
Και απλα ζηταω το εργαλειο για τις βαλβιδες. Ειναι standard για ολα τα μηχανακια?
catmaster
10/04/2014, 16:06
Και απλα ζηταω το εργαλειο για τις βαλβιδες. Ειναι standard για ολα τα μηχανακια?
όχι υπάρχουν 3-4 κοινά καρέ για κάθε μηχανάκι με κόντρα παξιμάδι
zannisvel
10/04/2014, 16:12
όχι υπάρχουν 3-4 κοινά καρέ για κάθε μηχανάκι με κόντρα παξιμάδι
Catmaster δε το 'πιασα. Σαν να διαβασα κινεζικα ηταν, μιας και με ελληνικους ορους στα μηχανολογικα δε το εχω. Δηλαδη ειναι ενα εργαλειακι με 3-4 διαφορετικες κεφαλες?
zannisvel
10/04/2014, 16:17
http://www.scootershop.gr/product_info.php?products_id=1813&osCsid=3f3c39809acc951b07f60a3c1dc79532
Κατι σαν αυτο?
catmaster
10/04/2014, 17:10
http://www.scootershop.gr/product_info.php?products_id=1813&osCsid=3f3c39809acc951b07f60a3c1dc79532
Κατι σαν αυτο?
και με αυτό θα κάνεις δουλειά αλλά αυτά που λέω είναι ξεχωριστά
313984
για ρίξε ενα τηλ και στον Πίσσαρη
Pardalotzatziki
04/05/2014, 13:21
Εμεινα απο μπαταρια. Την φορτισα αλλα με Πασχα κλπ κλπ αργησα να τη βαλω επανω. Καθοταν 10 μερες περιπου.
Σημερα την εβαλα και δεν παιρνει μπρος. Το μονο ηχητικο σημα που λαμβανω ειναι ενα ωραιο "κζζζζζζζζζζζζζζζζζ" :look:
Ξεφορτιζει αν την αφησεις ετσι;
Επισης πριν τη φορτιση εμεινα οταν κολλησα καπου και αναγκαστηκα να γκαζωσω πολυ. Μου εσβησε τρεις φορες, πηρε αλλα στην τριτη εμεινε.
Την εβαλα μπρος σε κατηφορα αλλα με λιγο ζορι, δηλαδη εκανα 5-6 μετρα για να παρει!
edit: Υποπτευομαι αλλαγη...αλλα ειπα μπας και τη σωσω...
catmaster
04/05/2014, 16:00
Εμεινα απο μπαταρια. Την φορτισα αλλα με Πασχα κλπ κλπ αργησα να τη βαλω επανω. Καθοταν 10 μερες περιπου.
Σημερα την εβαλα και δεν παιρνει μπρος. Το μονο ηχητικο σημα που λαμβανω ειναι ενα ωραιο "κζζζζζζζζζζζζζζζζζ" :look:
Ξεφορτιζει αν την αφησεις ετσι;
Επισης πριν τη φορτιση εμεινα οταν κολλησα καπου και αναγκαστηκα να γκαζωσω πολυ. Μου εσβησε τρεις φορες, πηρε αλλα στην τριτη εμεινε.
Την εβαλα μπρος σε κατηφορα αλλα με λιγο ζορι, δηλαδη εκανα 5-6 μετρα για να παρει!
edit: Υποπτευομαι αλλαγη...αλλα ειπα μπας και τη σωσω...
όχι δεν είναι νορμάλ φορτισμένη και 10 μέρες να μην βάζει μπροστά ... εκτός και αν είναι παλιά
Αν σε βγάζει ο δρόμος πέρνα με τη μπαταρία ανά χείρας να μετρήσω CCA μη την πετάξεις τζάμπα ... αν είναι οκ με φούλ φόρτιση παίρνεις πολύμετρο και αρχίζεις μετρήσεις αλλιώς φούντο σε ανακύκλωση
Pardalotzatziki
04/05/2014, 16:30
όχι δεν είναι νορμάλ φορτισμένη και 10 μέρες να μην βάζει μπροστά ... εκτός και αν είναι παλιά
Αν σε βγάζει ο δρόμος πέρνα με τη μπαταρία ανά χείρας να μετρήσω CCA μη την πετάξεις τζάμπα ... αν είναι οκ με φούλ φόρτιση παίρνεις πολύμετρο και αρχίζεις μετρήσεις αλλιώς φούντο σε ανακύκλωση
Εισαι 300κατι χιλιομετρα μακρυα αλλα θα προσπαθησω :D
Θα τη μετρησω παλι και βλεπουμε....
Τωρα ομως εχω και μια υποψια για τη μιζα.... :)
Λες να κανει κολπα;;;
catmaster
04/05/2014, 16:50
Εισαι 300κατι χιλιομετρα μακρυα αλλα θα προσπαθησω :D
Θα τη μετρησω παλι και βλεπουμε....
Τωρα ομως εχω και μια υποψια για τη μιζα.... :)
Λες να κανει κολπα;;;
300χλμ ;; δίπλα ρε παιδί μου μισό τσιγάρο δρόμος ... :p
άσε τη μίζα . αν η μπαταρία σου είναι παλιά πρώτα από εκεί ξεκινάς . μην μπερδεύεσαι με άλλες βλάβες θα κάνεις μάγκα κανένα μαστόρι .
και αν θες να είχαι σίγουρος δοκίμασε με καλώδια και άλλη μπαταρία 12V
βάλε την μπαταρία πάλι πάνω στο φορτιστή .
φόρτισε την .
βγάλτην απο το φορτιστή .
μέτρησέ την επιτόπου .
άσε πέντε έξι ώρες να περάσουν .
ξαναμέτρα.
αν δίνει κάτω απο 12.5 δεν έχει δύναμη
ironcross
06/05/2014, 15:21
pardalotzatziki και εγω καπως ετσι την ειχα πατησει και αλλαξα μπαταρια.. 50ε με πηγε και η μιζα δουλευε ρολοι μετα..!!
αλλαξε μπαταρια και θα σε μια χαρα μετα..!! :beer:
Pardalotzatziki
06/05/2014, 15:50
pardalotzatziki και εγω καπως ετσι την ειχα πατησει και αλλαξα μπαταρια.. 50ε με πηγε και η μιζα δουλευε ρολοι μετα..!!
αλλαξε μπαταρια και θα σε μια χαρα μετα..!! :beer:
Το υποπτευθηκα.....αλλη μια μετρηση και μαλλον αλλαγη...
Pardalotzatziki
16/05/2014, 12:24
Ηρθε η ωρα της αλλαγης....μπαταριας.
Εχω τη γνωστη yuasa, 50 την ειχα παρει.
Σε ιντερνετομαγαζα παιζει απο 35-37 εως και 50
Εδω μου λενε 50 για gel αλλα μαρκα δεν μου ειπανε.
Εχει δοκιμασει καποιος gel?
notakos600
16/05/2014, 16:12
Ηρθε η ωρα της αλλαγης....μπαταριας.
Εχω τη γνωστη yuasa, 50 την ειχα παρει.
Σε ιντερνετομαγαζα παιζει απο 35-37 εως και 50
Εδω μου λενε 50 για gel αλλα μαρκα δεν μου ειπανε.
Εχει δοκιμασει καποιος gel?
Βάλε την κλειστού τύπου όπως είναι η μανίσια κι εγώ yuasa έχω.
Δεν υπάρχει λόγος να βάλεις gel και αποκλείεται γνήσια gel να κοστίζει ένα πενηντάρικο.
Pardalotzatziki
16/05/2014, 18:59
Βάλε την κλειστού τύπου όπως είναι η μανίσια κι εγώ yuasa έχω.
Δεν υπάρχει λόγος να βάλεις gel και αποκλείεται γνήσια gel να κοστίζει ένα πενηντάρικο.
Τωρα που πηρα και μου ειπαν δυο πραγματα για τις μπαταριες μαλλον αυτο που λες ισχυει.
Για Yuasa με βλεπω παλι. Μου προτεινανε κι αυτη, βεβαια παμε +25Ε.
http://www.e-kiriazis.gr/ell/product/%CE%9C%CF%80%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%81%CE%AF%CE%B1_%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%BF%CF%83%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE %B5%CF%84%CF%8E%CE%BD_MOTOBATT_MBTX9U_-_12V_105_10HRAh_-_160CCA_%CE%B5%CE%BA%CE%BA%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82
ironcross
19/05/2014, 12:25
ειχα και εγω yuasa...επειδη ομως ακουσα οτι υπαρχουν πολλες απομιμησεις της μπαταριας και οτι οι χωρες προελευσεις ποικιλουν..δεν αμφισβητω την μπαταρια..απλα με τα ιδια λεφτα(50ε) εβαλα μια της gs και ολα λειτουργουν μια χαρα..!!χωρια οτι εχω ακουσει θετικα λογια για την μπαταρια...και εγω που την εχω ειμαι ευχαριστημενος!!
οσο για την gel θα προτεινα να μην το δοκιμασεις και απλα να βαλεις οτι λεει ο κατασκευαστης.. :beer:
Pardalotzatziki
19/05/2014, 23:46
ειχα και εγω yuasa...επειδη ομως ακουσα οτι υπαρχουν πολλες απομιμησεις της μπαταριας και οτι οι χωρες προελευσεις ποικιλουν..δεν αμφισβητω την μπαταρια..απλα με τα ιδια λεφτα(50ε) εβαλα μια της gs και ολα λειτουργουν μια χαρα..!!χωρια οτι εχω ακουσει θετικα λογια για την μπαταρια...και εγω που την εχω ειμαι ευχαριστημενος!!
οσο για την gel θα προτεινα να μην το δοκιμασεις και απλα να βαλεις οτι λεει ο κατασκευαστης.. :beer:
Τελικα σε αυτη θα παω παλι.
Απο μαγαζι μου ειπανε οτι η ιδια απο Ιαπωνια εχει 130, Taiwan ειναι αυτη στα 40 και 35-37 Κινα. Την Κινεζικη δεν την φερνουν γιατι η τιμη ειναι κοντα στην Taiwan.
Aλλα μου φαινεται παραξενο...η εταιρια δινει προδιαγραφες. Τοσο μεγαλη διαφορα στην ποιοτητα; Θα επρεπε ολες να ειναι το ιδιο εφοσον εχουν το ιδιο ονομα.
Λευκάδιος
20/05/2014, 04:32
Ιδια μπαταρια με το XT εχει το ντομινειτορ.Πριν 4 ή 5 χρονια που την αλλαξα ειχε yuasa tailand 37 ευρω,yuasa taiwan 42 ευρω και την γνησια honda η οποια κοστιζε 90+(δεν θυμαμαι γιατι δεν ειχα σκοπο να δωσω τοσα λεφτα).
Πηρα λοιπον αυτη με τα 42 και παρ'ολο που εχουν υπαρξει διαστηματα μη χρησης της μοτο για 10-15 ημερες δουλευει ρολοι.Ενδεικτικα το καλοκαρι του '13 εμεινε σε ακινησια λογο επισκευης μοτερ πανω απο 1.5 μηνα.Οταν δεθηκε το μοτερ πηρε αμεσως μπροστα χωρις τερτιπια.
Pardalotzatziki
06/06/2014, 20:31
Μπηκε η μπαταρια, ξυπνησε το θηριο.
Παμε σε αλλο θεμα. Οι ζαντες εχουν στιγματα, σκουριες και πολλα αλλα. Πως τις γυαλιζουμε/ξυνουμε/τριβουμε;;
Θα βγαλω και φωτο καποια στιγμη.
Και οι ακτινες χαλια ειναι αλλα θα δοκιμασω το μιγμα που ειχε ανεβασει ενα μελος με ΚΤΜ αν θυμαμαι καλα.
SHOOTER045
06/06/2014, 20:43
Στίγματα και σκουριές με vim κρέμα και μαγειρικο σύρμα
Είχα κάνει στο Τενερε τις ακτίνες και έγιναν κρύσταλλο όπως και στο Glx μου
Είναι επίπονη δουλειά αλλά αξίζει τον κόπο
Pardalotzatziki
06/06/2014, 20:45
Στίγματα και σκουριές με vim κρέμα και μαγειρικο σύρμα
Είχα κάνει στο Τενερε τις ακτίνες και έγιναν κρύσταλλο όπως και στο Glx μου
Είναι επίπονη δουλειά αλλά αξίζει τον κόπο
Vim ειχαμε στο στρατο, στην Κυπρο. Θα παρω ενα τηλ να μου στειλουν :D
Vim και τριψιμο και μετα κρεμα για γυαλισμα;
Η κρεμα με το συρμα κι αυτη;
SHOOTER045
06/06/2014, 20:49
Όχι την σκόνη
Την κρέμα vim η κάτι αντίστοιχο για ανοξείδωτα
Βάζεις πάνω στο σύρμα και αρχίζεις το τριβειν
Μετά σαπουναδα και πλύσιμο
Pardalotzatziki
06/06/2014, 21:00
Όχι την σκόνη
Την κρέμα vim η κάτι αντίστοιχο για ανοξείδωτα
Βάζεις πάνω στο σύρμα και αρχίζεις το τριβειν
Μετά σαπουναδα και πλύσιμο
:D νομιζα ξεχασες ενα κομμα στην κρεμα... :p
Θενξ
zannisvel
15/06/2014, 20:09
Παιδες λογω καιρου και με τη βοηθεια ενος φιλου κατεβηκαμε στο garage και ρυθμισαμε βαλβιδες στο XTακι.
Αν εξεραισουμε οτι παιδευτηκαμε να βρουμε το TDC ειναι πολυ ευκολο και τελικα η δουλεια εγιε με μυτοτσιμπιδο για το ρεγουλαρισμα.
Το μονο που ηθελα να πω ειναι οτι τα κοκορακια που υποτιθεται πρεπει να παιζουν στη TDC θεση του εμβολου απλα μπορεις να τα κανεις πανω κατω μερικα δεκατα του χιλιοστου.
Επισης νομιζω δυσκολευτηκαμε να βρουμε τη TDC γιατι το γυρνουσα δεξιοστροφα και οταν ανεβηκαμε πανω και ξανακοιταξα οδηγιες ελεγε να το γυριζουμε αριστεροσροφα.
Οι βαλβιδες τηε εξαγωγης ηταν μια χαρα (0.10) και οι εισαγωγης ηθελαν λιγο κλεισιμο για να πανε στο 0.08).
2 ωριτσες!!
:beer::beer:
zannisvel
15/06/2014, 20:38
Ειναι κακο που βρηκα το TDC γυρνωντας δεξιοστροφα και οχι αριστεροστροφα? Επισης το οτι υπηρχε πολυ μικρο παιξιμο στα κοκορακια (πανω κατω) ειναι ΟΚ ή επρεπε να εχουν πολυ τζογο? Παντως το μηχανακι ειναι πολυ ησυχο και ξεκιναει πολυ ευκολα και ζεστο και κρυο και η λειτουργια του κινητηρα ειναι πολυ ομαλη.
Αρχιζω και εχω δευτερες σκεψεις επειδη ηταν η πρωτη μου φορα....
notakos600
15/06/2014, 21:00
Ειναι κακο που βρηκα το TDC γυρνωντας δεξιοστροφα και οχι αριστεροστροφα? Επισης το οτι υπηρχε πολυ μικρο παιξιμο στα κοκορακια (πανω κατω) ειναι ΟΚ ή επρεπε να εχουν πολυ τζογο? Παντως το μηχανακι ειναι πολυ ησυχο και ξεκιναει πολυ ευκολα και ζεστο και κρυο και η λειτουργια του κινητηρα ειναι πολυ ομαλη.
Αρχιζω και εχω δευτερες σκεψεις επειδη ηταν η πρωτη μου φορα....
Ξανακάντο σωστά όταν έχεις χρόνο για να σου φύγει η ιδέα, πάντως αν τα διάκενα είναι σωστά το πέτυχες. Όταν λέει έχουν τζόγο τα κοκοράκια μην φανταστείς πως πάνε στο περίπτερο για τσιγάρα και επιστρέφουν.
αν τα σημαδια και τα διακενα ειναι σωστα δεν εχεις να σκεφτεις κατι αλλο
(εννοειται οτι στο TDC ησουν σε καυση και οχι σε παλατζο)
notakos600
15/06/2014, 21:08
αν τα σημαδια και τα διακενα ειναι σωστα δεν εχεις να σκεφτεις κατι αλλο
(εννοειται οτι στο TDC ησουν σε καυση και οχι σε παλατζο)
Έτσι κι αλλιώς αν ρυθμίσεις με τα κοκοράκια κλειστά δεν θα πάρει μπροστά.
zannisvel
16/06/2014, 09:59
Οτι ημουν στo TDC ειναι σιγουρο, Τα διακενα ρυθμηστικαν πολυ καλα και προσεκτικα. Το μονο ειναι οτι πηγαινα δεξιοστροφα για να το βρω... Και υπηρχε μια σχετικη αντισταση ακομα και χωρις το μπουζι. Σημερα που το οδηγησα καμια 30χλμ μου φανηκε μια χαρα. Αν ειχα κανει κατι λαθος δεν θα φαινοταν?
zannisvel
04/07/2014, 19:15
Ρε παιδες, πως αδειαζω το λαδι απο τα καλαμια? Πρεπει να τα βγαλω για να γινει η δουλεια? Αν ξεβιδωσω τη βιδα απο τον πατο του καλαμιου θα αδειασει το λαδι?
Thanks!!
:beer:
notakos600
04/07/2014, 23:20
Ρε παιδες, πως αδειαζω το λαδι απο τα καλαμια? Πρεπει να τα βγαλω για να γινει η δουλεια? Αν ξεβιδωσω τη βιδα απο τον πατο του καλαμιου θα αδειασει το λαδι?
Thanks!!
:beer:
Αν ξεβιδώσεις τη βίδα στο πάτο του καλαμιού δεν θα μπορείς μετά να τη σφίξεις γιατί θα πρέπει να κοντράρεις με ένα σωληνωτό κλειδί από τη μέσα πλευρά του καλαμιού. Λύσε τη ρόδα, τη δαγκάνα του φρένου, χαλάρωσε τις επάνω τάπες των καλαμιών, βγάλε τα καλάμια από το μηχανάκι και άδειασε το λάδι από το επάνω μέρος τους γυρίζοντάς τις ανάποδα, αφού έχεις αφαιρέσει τις τάπες και προσθέτοντας το φρέσκο λάδι ακολουθείς την αντίστροφη διαδικασία. Τα καλάμια θα τα λύσεις εσωτερικά όταν με το καλό χρειαστεί να αλλάξεις τις τσιμούχες και τις γλύστρες.
Ελπίζω να βοήθησα.
zannisvel
05/07/2014, 10:46
Αν ξεβιδώσεις τη βίδα στο πάτο του καλαμιού δεν θα μπορείς μετά να τη σφίξεις γιατί θα πρέπει να κοντράρεις με ένα σωληνωτό κλειδί από τη μέσα πλευρά του καλαμιού. Λύσε τη ρόδα, τη δαγκάνα του φρένου, χαλάρωσε τις επάνω τάπες των καλαμιών, βγάλε τα καλάμια από το μηχανάκι και άδειασε το λάδι από το επάνω μέρος τους γυρίζοντάς τις ανάποδα, αφού έχεις αφαιρέσει τις τάπες και προσθέτοντας το φρέσκο λάδι ακολουθείς την αντίστροφη διαδικασία. Τα καλάμια θα τα λύσεις εσωτερικά όταν με το καλό χρειαστεί να αλλάξεις τις τσιμούχες και τις γλύστρες.
Ελπίζω να βοήθησα.
Βοηθησες και πολυ μαλιστα!!! Θα προσπαθησω να βγαλω φωτογραφιες και να το εχουμε και εδω μεσα για το forum. Απλα προσπαθουσα να αποφυγω την αγορα γρυλου για να το σηκωσω. Αλλα αφου θα τα βγαλω δεν ειναι και πιο σωστο να αλλαξω και τις τσιμουχες η να ακολουθησω το "if its not broken don't fix it"?
αν δε δακρυζει δεν πειραζεις τις τσιμουχες γιατι μπορει να χρειαστεις ειδικο εργαλειο για το λυσε δεσε
η αλλαγη λαδιων ειναι ευκολη και αρκετη
notakos600
05/07/2014, 14:09
Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα,
if it works, don't fix it.
nickargas
21/07/2014, 19:04
https://www.youtube.com/watch?v=fJHdyxLjwxY&index=3&list=FLv8syfqIuN_J6jb94iKi8zg
πολυ καλος οδηγος ρυθμισης βαλβιδων...
nickargas
19/08/2014, 17:35
Εφτιαξα το δικο μου με διακενα 0.05 και 0.15 αλλα κανει σαν τρακτερ... Θα μεγαλωσω τα διακενα στην εισαγωγης...
zannisvel
29/08/2014, 11:46
Καηκε το δεξι πισω flash, Ο προηγουμενος εχει αλλαξει τα μαμα με after market και δεν ανοιγει για να αλλαξω λαμπακι. Αν τα αλλαξω με LED θα πρεπει να παρω και αλλο flasher η εχουν αντισταση πανω απο μονα τους?
Διαβασα και αλλα threads αλλα η τεχνολογια του XT δεν συνανταται σε πολλα μηχανακια...
Thanks
Update: Βιαστηκα, μετα απο λιγο ψαξιμο τελικα πρεπει να μπουν εν σειρα αντιστασεις. Απο που ομως μπορω να τις προμηθευτω?
Βασικά δεν νομίζω να έχεις πρόβλημα αν βάλεις led. Εγώ στο προηγούμενο που είχα ενα cb400 sf του είχα βάλει μπρος πίσω led και το μόνο θέμα ήταν ότι η συχνότητα που άναβαν και έσβηναν ήταν μεγαλύτερη. Τώρα αν σε ενοχλεί αυτό πρέπει να βάλεις τις αντιστάσεις. Εγώ δεν έβαλα και δεν αντιμετώπισα κάποιο προβλημα!
lykourgi
29/08/2014, 12:33
Καηκε το δεξι πισω flash, Ο προηγουμενος εχει αλλαξει τα μαμα με after market και δεν ανοιγει για να αλλαξω λαμπακι.
Υπάρχουν φλας που δεν ανοίγουν για αλλαγή λάμπας; :confused:
Μήπως είναι ήδη led;
zannisvel
29/08/2014, 12:44
Υπάρχουν φλας που δεν ανοίγουν για αλλαγή λάμπας; :confused:
Μήπως είναι ήδη led;
Ειναι τα μικρα τα φθηνα και ειναι κολλημενα, Προσπαθησα να το ανοιξω και το μονο που καταφερα ειναι να το σπασω. Ηθελα καιρο να τα αλλαξω για να παω σε κατι πιο φωτεινο και τωρα ηρθε η ωρα.
lykourgi
29/08/2014, 12:46
Μάλιστα. Δεν γνώριζα οτι υπάρχουν τέτοια.
Ευχαριστώ.
zannisvel
23/09/2014, 10:51
Ρε Παιδες ειναι και εσας σκληρος ο συμπλεκτης? Τις τελευταιες μερες με εχει πιασει ο καρπος μου και νομιζω ειναι απο το συμπλεκτη μεσα στη πολη (εργα του Μετρο στο Πειραια). Να του ριξω ενα λαδωματακι μπας και δω διαφορα? η πρεπει να παω για ελατηρια?
Να σου πω την αλήθεια κι εγώ κατα τη μετάβαση απ το cb στο xt τον βρήκα σκληρό το συμπλέκτη. Τώρα τον έχω συνηθίσει.
Δεν το έψαξα γτ είναι σκληρός.
Το δέχτηκα έτσι όπως είναι.
SHOOTER045
23/09/2014, 10:59
γιαννη
αν σου προκαλει θορυβο,η αν η συμπλεξη-αποσυμπλεξη σκαλωνει,εκτος του οτι βαρυνε ισως εχεις θεματακι με τα ελατηρια
να λαδωσεις τι?
την ντιζα?καντο αλλα δεν νομιζω να προερχεται απο εκει
εκτος αν εχει μαζεψει μουργκα,σκουρια,και του @@ τα εννιαμερα
αντισκωριακο η wd 40,απο την πανω μερια ,μεχρι να τρεξει απο κατω
zannisvel
23/09/2014, 11:58
γιαννη
αν σου προκαλει θορυβο,η αν η συμπλεξη-αποσυμπλεξη σκαλωνει,εκτος του οτι βαρυνε ισως εχεις θεματακι με τα ελατηρια
να λαδωσεις τι?
την ντιζα?καντο αλλα δεν νομιζω να προερχεται απο εκει
εκτος αν εχει μαζεψει μουργκα,σκουρια,και του @@ τα εννιαμερα
αντισκωριακο η wd 40,απο την πανω μερια ,μεχρι να τρεξει απο κατω
Δε μπορω να πω οτι σκαλωνει ουτε οτι εχω καποιο προβλημα στη συμπλεξη. Απλα ειναι σκληρος και ζοριζεται ο τενοντας οταν κανω πολυωρη χρηση.
Η ντιζα ειναι καινουρια και συνηθιζω 1 φορα το 2μηνο να τη λιπαινω, με τελευταια φορα τον Ιουλιο.
Thanks παντως.
Μαλλον θα κοιταξω για πιο μαλακα ελατηρια οταν ερθει η ωρα του συμπλεκτη
καλη δουλεια επισης στις ντιζες κανει και γαλακτωμα σιλικονης
το περναω απο πανω προς τα κατω με συριγγα (με τη βελονα)
Pardalotzatziki
23/09/2014, 20:50
Ρε Παιδες ειναι και εσας σκληρος ο συμπλεκτης? Τις τελευταιες μερες με εχει πιασει ο καρπος μου και νομιζω ειναι απο το συμπλεκτη μεσα στη πολη (εργα του Μετρο στο Πειραια). Να του ριξω ενα λαδωματακι μπας και δω διαφορα? η πρεπει να παω για ελατηρια?
Μου τυχαινει και μενα καμια φορα στο βουνο που κανω συνεχεια αλλαγες. Ειδικα αν εχω καιρο να κανω βολτα.
Θα συνηθισεις :)
Ρε παιδιά ενώ είχα συμφιλιωθεί με την ιδέα ότι ο συμπλέτης είναι λίγο σκληρός, σήμερα οδήγησα του αδερφού μου το xt και μου έκανε εντύπωση πόσο μαλακός είναι ο συμπλέκτης του και πόσο χαλαρά μπαίνουν οι ταχύτητες. Σαν βούτηρο έμπαιναν.
Έχετε καμία ιδέα τι μπορεί να χρειάζεται για να το πετύχω αυτό;
Να σημείωσω ότι ο αδερφός μου έχει τιμόνι aftermarket (μικρότερο σε μήκος απ το κανονικό, το λέω μήπως παίζει ρόλο ότι η ντίζα είναι πιο χαλαρή λόγω μικρότερης απόστασης) και έχει αλλάξει και ντίζα συμπλέκτη.
Υ.Γ να σημειώσω για να σας προλάβω ότι τα λάδια και φίλτρο λαδιού είναι μόλις αλλαγμένα ούτε 30χλμ. Bel ray 15w50 exp. Τα ίδια φοράει και του αδερφού μου.
Pardalotzatziki
06/10/2014, 19:21
Ρε παιδιά ενώ είχα συμφιλιωθεί με την ιδέα ότι ο συμπλέτης είναι λίγο σκληρός
Τι χρονια μοντελα εχετε;
του 2001 εγώ του 02 ο αδερφός
Pardalotzatziki
06/10/2014, 19:29
Μεταχ/νο το πηρες? Μηπως ο προηγουμενος εκανε καποια αλλαγη που δεν ξερεις?
Ισως καποια βελτιωση στου αδερφου σου;
Γιατι, ενταξει, το ΧΤ θελει λιγο την προσοχη του στις αλλαγες. Αλλα σκληρο δε το λες. Ουτε ο συμπλεκτης επισης.
Απο μακρια δυσκολο να σου πει καποιος κατι, μπορει εγω π.χ. αυτο που λες σκληρο να το βλεπω ως το ΧΤ που ξερω τοσα χρονια.
Σε συνεργειο το ψαξες?
Μεταχειρισμένο το πήρα αλλά απ ό,τι μου είπε και ο φίλος μου-μάστορας-χρονια εντουράς ήταν το καλύτερα συντηρημένο xt που έχει δει. Τώρα δεν ξέρω αν έχει κάποια βελτίωση του αδερφού μου που δεν θα την ξέρει λογικά ούτε αυτός γτ κι αυτός μεταχείρο το πήρε.
Ο μάστορας-φίλος που το έχει πάρει βόλτα δεν μου είπε κάτι.
Οι ταχύτητες μια χαρά μπαίνουν αλλά όχι τόσο βούτυρο όσο του αδερφού μου. Αφού το οδήγησα και νόμιζα ότι δεν αλλάζω ταχύτητες. Σαν ένα πολύ καλό quick shift.
Λες να είναι από τους δίσκους συμπλέκτη;
Pardalotzatziki
06/10/2014, 19:49
Μεταχειρισμένο το πήρα αλλά απ ό,τι μου είπε και ο φίλος μου-μάστορας-χρονια εντουράς ήταν το καλύτερα συντηρημένο xt που έχει δει. Τώρα δεν ξέρω αν έχει κάποια βελτίωση του αδερφού μου που δεν θα την ξέρει λογικά ούτε αυτός γτ κι αυτός μεταχείρο το πήρε.
Λες να είναι από τους δίσκους συμπλέκτη;
Ξαναπηγαινε το να το δει :)
Στα 14 χρονια που εχω το ΧΤ, μια φορα αλλαξα δισκους και αυτο που μου εκανε ηταν να μην μπορω να αλλαξω ταχυτητες.
Ειναι και χρονια βεβαια και δεν θυμαμαι λεπτομερειες.
λαδωσε την ντιζα σου ή αλλαξε την και τεντωσε-λαδωσε την αλυσιδα σου
δεν εχεις να κανεις κατι αλλο
η μικρη διαφορα που περιγραφεις μπορει να ειναι απλα διαφορα στη φθορα των δυο σασμαν
notakos600
07/10/2014, 08:25
λαδωσε την ντιζα σου ή αλλαξε την και τεντωσε-λαδωσε την αλυσιδα σου
δεν εχεις να κανεις κατι αλλο
η μικρη διαφορα που περιγραφεις μπορει να ειναι απλα διαφορα στη φθορα των δυο σασμαν
Ντίζα, αλυσίδα και παίξιμο με τα λάδια.
Κι εγώ μια χαρά τις κάνω τις αλλαγές, μόνο κρύο κάνει γκαπ στην πρώτη.
Οκ γκαϊζ θα κοιτάξω να λαδώσω την ντίζα και να δω και την αλυσίδα μου.
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις :beer:
καλη δουλεια στη ντιζα γινεται αν παρεις μια συριγγα και πρεσαρεις απο την πανω μερια γαλακτωμα σιλικονης
καλη δουλεια στη ντιζα γινεται αν παρεις μια συριγγα και πρεσαρεις απο την πανω μερια γαλακτωμα σιλικονης
Είδα διάφορους τρόπους η αλήθεια είναι. Υπάρχει νομίζω και ειδικό εργαλείο γι αυτό το σκοπό. Να τη βγάλω την ντιζα εννοείς ή μπορώ και χωρίς να την αφαιρέσω τελείως;
Είδα επίσης για λαδάκι 15w50 ότι χρησιμοποιούν κάποιοι για λάδωμα της ντίζας. Μπορώ να χρησιμοποιήσω κάτι τέτοιο;
χαλαρωνεις την ντιζα απο κατω την βγαζεις απο πανω απο τη μανετα`βαζεις τη βελονα της συριγγας και ριχνεις μεχρι να βγει κατω
δεν υπαρχει λογος να βγει τελειως
Pardalotzatziki
19/10/2014, 18:15
Δοκιμη του μαγκου ζωμου του Chester στο ΧΤακι με πολυ καλα αποτελεσματα...!!!
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=137451&page=3&p=2521144&viewfull=1#post2521144
Ο τροχος του ΧΤ/Ε ειναι νικελωμενος; Ο πισω εχει πολλα σημαδια. Εκτος δηλαδη απο χτυπηματα που εχει απο πετρες κλπ.
Ο μπροστα αντιθετως ειναι ολοκαθαρος.
Καλήμερα και κάλως σας βρήκα μήπως ξέρετε που μπορώ να βρω oring για το καπάκι του φίλτρου λαδιού
Καλήμερα και κάλως σας βρήκα μήπως ξέρετε που μπορώ να βρω oring για το καπάκι του φίλτρου λαδιού
Σε οποιοδήποτε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της yamaha ή σε κάποιον αντιπρόσωπο με ανταλλακτικά της yamaha (πχ spiliotis). Εγώ βέβαια στην περιοχή που είμαι βρίσκω και σε μαγαζιά με είδη moto (λάδια, φίλτρα, ανταλλακτικά, αξεσουάρ), που δεν είναι αποκλειστικοί αντιπρόσωποι της yamaha.
Κάποια αντιπροσωπεία Yamaha ή μαγαζί με ανταλλακτικά μοτοσυκλετών που έχουν και aftermarket. Της Yamaha είναι ψιλοτσιμπημένο αν θυμάμαι καλά 8 ευρώ. Επίσης αν θυμάμαι καλά είναι δύο orings. Ένα πολύ μικρό που μπαίνει εσωτερικά σε μια εσοχή και ένα μεγάλο το οποίο πάει γύρω γύρω στο καπάκι. Φαντάζομαι το δεύτερο λες. Έχεις διαρροή ή απλά σάπισε και θες να το αλλάξεις;
παρε το παλιο για δειγμα και πηγαινε σε μαγαζι με βιομηχανικα (ορινγκ,τσιμουχες, ρουλεμαν)
με 1 ευρω θα παρεις τοσα που θα εχουν και τα εγγονια σου:D
notakos600
07/12/2014, 15:37
Με 9 ευρώ... 225 τεμάχια διαφόρων διαστάσεων.
Πάρε να'χεις. :beer:
https://www.toolstore.gr/o-rings-σετ-225-τεμ-taiwan-p-258.html#.VIRlyX-Pa-4
328134
o_gavros
07/12/2014, 15:49
notakos με σώζεις!
notakos600
07/12/2014, 15:51
notakos με σώζεις!
Γι αυτό υπάρχουν τα forums γειτονάκι. :beer:
Καλημέρα παλουκαρια! Λοιπόν μετα απο περίπου 2 βδομάδες που είχε να κυκλοφορίσει η μηχανη πήγα σημερα να την παρω και βλεπω μια λίμνη απο κατω!
Τρελαθηκα! Πάω πιο κοντα και τι να δω... Ολο αυτο ηταν βενζίνη. Έσταζε απο το καρμπ. Τη βάζω μπροστά να ζεσταθει κανα 3λεπτο και φεύγω..
Μετα άρχισα να της πινω το αίμα σε μια καλή βόλτα..
Τωρα δεν στάζει απ ο,τι βλεπω..
Καμία ιδέα; Να πω οτι την είχα παρκαρισμένη με φουλ βενζίνη αλλα το ρουμπινετο στο ον!
Pardalotzatziki
15/02/2015, 12:49
Καλημέρα παλουκαρια! Λοιπόν μετα απο περίπου 2 βδομάδες που είχε να κυκλοφορίσει η μηχανη πήγα σημερα να την παρω και βλεπω μια λίμνη απο κατω!
Δεν νομιζω να ειναι προβλημα. Εγω το αφηνα παντα ανοιχτο. Καποια στιγμη μετα απο αρκετα χρονια εγινε αυτο που λες οποτε αρχισα να το κλεινω.
Ειχε τρεξει απο το σωληνακι της υπερχειλισης. Προσεξα επισης οτι εγλυφε το πλαισιο και γεμιζε μεχρι και το στηριγμα, οποτε εβαλα μια μικρη προεκταση στο σωληνακι ωστε να βγαινει
κατω απο το πλαισιο. Προσεξε το κι αυτο..
Και σενα απο κει εσταζε; Ανεβαζω μια προχειρη φωτο που φαινεται το σωληνακι...
Δυστυχώς δεν μπορω να δω τη φωτο γτ δεν ειμαι σε υπολογιστή αυτη τη στιγμή αλλα βενζίνη έσταζε ακριβως κατω απ το λεκανακι του καρμπ που εχει κατι σαν προεξοχή. Οχι απο λαστιχένιο σωληνακι
notakos600
15/02/2015, 13:51
Γιατί δεν το στραγγίζετε το καρμπυρατέρ με το ρουμπινέτο κλειστό αν είναι να μείνει καιρό ακινητοποιημένη η μοτοσυκλέτα παίδες;
Εχεις δικιο αλλα επειδή το ρουμπινετο γενικά έχανε λιγο ειπα να μην το ζορίζω πολυ με άνοιξε κλείσε μεχρι να βρω χρόνο να το επιδιορθωσω!
zannisvel
04/05/2015, 10:11
Καλημερα συντροχοι,
Αυτο το κολαρο που βρισκεται μεταξυ του κεντρου του μπροστα τροχου και της δισκοπλακας (Που στο δικο μου ΧΤ γυριζει σαν τρελο) τι κανει? Μετα απο μεγαλη ερευνα στο διαδυκτιο και σε ολα τα XT600 του Πειραια τα περισσοτερα ΧΤ δε το φορανε πια. Δε μπορω να βρω πουθενα τη χρησιμοτητα του και κανενας δε το αναφερει καν στο Ιντερνετ. Στο service manual το αναφερει ως rubber dumper αλλα μετα απο τοσα χρονια ουτε rubber ειναι ουτε dumper.
O μηχανικος που ρωτησα μου ειπε να μην ασχοληθω, απλα μπορει να παρατηρησω λιγες περισσοτερες δονησεις στο μπροστινο. Το οποιο δεν ισχυει με τιποτα. Αν κανει κατι τοτε αυτο ειναι να τραβαει τις δονησεις απο τη δισκοπλακα για να μην υπαρξει περιπτωση να ξενιδωσουν οι βιδες. Βεβαια στη δισκοπλακα της braking που φοραω ουτε αυτο δε κανει γιατι δεν ειναι συνεχομενη η κυκλικη επιφανεια που εφαπτει με το δισκο.
Αν εχετε καμια ιδεα μου λετε.
thanks
:beer:
arisrodolivos
04/05/2015, 12:44
ειναι για να μην μπαινουν πετρες αναμεσα...
zannisvel
04/05/2015, 16:16
:beer::beer:
Αρα δε βιαζομαστε να το αντικαταστησουμε.
Σε ευχαριστω παρα πολυ.
Το μονο που θα παω να κανω σιγουρα ειναι μια ζυγοσταθμιση αφου το εβγαλα, αν και δεν ειδα καμια διαφορα στο δρομο.
Επισης εχουμε κανενα καλο μαγαζι για ακτινολογηση?
arisrodolivos
04/05/2015, 16:26
:beer::beer:
Αρα δε βιαζομαστε να το αντικαταστησουμε.
Σε ευχαριστω παρα πολυ.
Το μονο που θα παω να κανω σιγουρα ειναι μια ζυγοσταθμιση αφου το εβγαλα, αν και δεν ειδα καμια διαφορα στο δρομο.
Επισης εχουμε κανενα καλο μαγαζι για ακτινολογηση?
:wave2::wave2:
Pardalotzatziki
04/05/2015, 23:45
Καλημερα συντροχοι
Ειχα ρωτησει και γω τι κανει αλλα απαντηση σωστη δε βρηκα. Θα σας πω βεβαια την χαζομαρα μου χαχα. Οταν ειχα αγορασει το ΧΤ(καινουριο), νομιζα οτι ηταν
μερος της συσκευασιας ισως για να προστατευει τον δισκο :) . Με ζορισε πολυ αλλα το εκοψα. Δεν παρατηρησα τιποτα....ουτε προβλημα ειχα, ουτε εχω.
lykourgi
05/05/2015, 13:27
Επισης εχουμε κανενα καλο μαγαζι για ακτινολογηση?
http://www.vrisko.gr/details/24daa327_jb615ahbec56a03d61i1e1b
Κάποτε ήταν καλός, είχα φτιάξει καναδυό τροχούς χωρίς προβλήματα.
Απλά δεν έχω πάει τα τελευταία χρόνια.
zannisvel
05/05/2015, 15:42
Thanks!!
Θα τον παρω ενα τηλ. να τον ρωτησω.
Παλουκαρια σκεφτομαι να βαλω φιλτρο βενζίνης στον Xtουρά...
Καταρχήν γίνεται; Και δεύτερον ειναι εύκολο να το βαλω μόνος μου;
zandesiro
08/06/2015, 12:27
Παλουκαρια σκεφτομαι να βαλω φιλτρο βενζίνης στον Xtουρά...
Καταρχήν γίνεται; Και δεύτερον ειναι εύκολο να το βαλω μόνος μου;
Πανευκολο!!
336871
Εγώ πήρα αυτο.:http://www.ctd.gr/Product.asp?ID=1356
Λογικά κάνει ε; Εμένα το σωληνάκι απο το ρουμπινετο στο καρμπ είναι λαστιχένιο; Θα χρειαστεί να βάλω σφιχτηρακι ή δεν παθαίνει τπτ;
zandesiro
08/06/2015, 18:26
Και τα δικα μου λαστιχενια ειναι...Απλα ειναι η δεξια μερια (λογο ascerbis tank) και εβαλα με συρματινη επενδυση για να μην τριβεται...
Κανονικα δεν θες σφιχτηρες δεν εχεις πιεσεις,εγω τα εβαλα προληπτικα...
Οσο για το φιλτρακι σου δεν ξερω....Εγω προτιμω τα απλα....Το βγαζεις και το πετας και βαζεις αλλο...
OK θα το βάλω και θα πω εντυπώσεις...
vaggeliskiki
08/06/2015, 21:53
Προστατευει πολυ το φιλτρακι που θελεις να βαλεις,ασε που ειναι κ πανευκολο στην αλλαγη του,κοβεις στη μεση το σωληνακι που κατεβαινει απο το φλοτερ στο καρπυρατερ κ το τοποθετεις χωρις σφηκτηρες δεν χρειαζονται.
Bob_o_mastoras
09/06/2015, 01:31
To αυτο που λενε και τα παιδια επανω. Προσεξε να μην "τσακιζει" το σωληνακι πουθενα υστερα απο την τοποθετηση και κοβει τη ροη και προσεξε και να μην ακουμπαει πουθενα που δεν πρεπει. Ισως να χρειαστει να αφαιρεσεις ενα τμημα απο το σωληνακι για να το φερεις στα ισια του.
Βαλε και κανενα σφυχτηρακι για σιγουρια. ;)
Σας ευχαριστώ για τισ απαντήσεις σας! Δεν έχω προλάβει ακόμα να το βάλω λόγω δουλειάς.
Σίγουρα θα χρειαστεί να μειωσω το μήκος στο σωλινακι αλλιως θα τσακίζει... Υπάρχει πρόβλημα αν σε κάποιο σημείο είναι με κατεύθυνση προσ τα πανω; Θα μειώσει τη ροή;
notakos600
09/06/2015, 10:18
Σας ευχαριστώ για τισ απαντήσεις σας! Δεν έχω προλάβει ακόμα να το βάλω λόγω δουλειάς.
Σίγουρα θα χρειαστεί να μειωσω το μήκος στο σωλινακι αλλιως θα τσακίζει... Υπάρχει πρόβλημα αν σε κάποιο σημείο είναι με κατεύθυνση προσ τα πανω; Θα μειώσει τη ροή;
Όχι, γιατί η στάθμη του ρεζερβουάρ είναι σε υψηλότερο σημείο από την στάθμη του καρμπυρατέρ.
Λοιπόν παλουκαρια το φιλτρακι τλκ ηταν πολύ μεγάλο για το χώρο του xt και τλκ έβαλα σαν αυτό του zandesiro στη φωτο πιο πανω (1€).
Πολύ ευκολο ηταν τελικά!!
Ξέρει κανείς κάθε ποτε πρεπει να αλλάζεται;
notakos600
09/06/2015, 16:30
Όταν αρχίσει και σκουραίνει το χρώμα του.
Αααα ωραία θα το ποαρακολουθω
vaggeliskiki
09/06/2015, 19:46
Εσυ καλο ειναι να το παρατηρεις που κ που κ οταν μετα απο καιρο δεις να γινεται προς το καφε η να σκουραινει οπως λεει κ ο φιλος notakos απο πανω το αλλαζεις κ μ'αυτο τον τροπο κρατας το καρπυρατερ σου καθαρο για πολυ περισσοτερο χρονο!
να πω κι εγω την κουταμαρα μου;
φιλτρακι υπαρχει ηδη στο ρουμπινετο και στη βαλβιδα με το φλοτερ
αν χρειαζοταν κι αλλο θα το ειχε βαλει ο κατασκευαστης και φυσικα δεν θα εβαζε πλαστικο του μισου ευρω με μηδενικη αντοχη
σε κραδασμους και θερμοτητα και ηλιο
επισης τα καρμπυρατερ δεν βουλωνουν απο τη λασπη που κραταει το φιλτρο γιατι αυτη ειναι βαρια και καθεται στον πατο του μπωλ γι αυτο αλλωστε εκει υπαρχει ταπα αδειασματος
τα καρμπυρατερ βουλωνουν λογω ακινησιας και οταν στεγνωσει η βενζινη μεσα τους
μηχανακι που κινειται δεν θα αντιμετωπισει προβλημα
προσωπικη γνωμη...........:wave2:
vaggeliskiki
09/06/2015, 21:18
να πω κι εγω την κουταμαρα μου;
φιλτρακι υπαρχει ηδη στο ρουμπινετο και στη βαλβιδα με το φλοτερ
αν χρειαζοταν κι αλλο θα το ειχε βαλει ο κατασκευαστης και φυσικα δεν θα εβαζε πλαστικο του μισου ευρω με μηδενικη αντοχη
σε κραδασμους και θερμοτητα και ηλιο
επισης τα καρμπυρατερ δεν βουλωνουν απο τη λασπη που κραταει το φιλτρο γιατι αυτη ειναι βαρια και καθεται στον πατο του μπωλ γι αυτο αλλωστε εκει υπαρχει ταπα αδειασματος
τα καρμπυρατερ βουλωνουν λογω ακινησιας και οταν στεγνωσει η βενζινη μεσα τους
μηχανακι που κινειται δεν θα αντιμετωπισει προβλημα
προσωπικη γνωμη...........:wave2:
Εχεις κ τα δικια σου!Ομως με ενα τετοιο φιλτρακι πιστευω οτι εισαι ποιο ησυχος:)
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.