Σύνδεση

View Full Version : Xt 600 E, συντήρηση



Σελίδες : 1 2 3 [4]

notakos600
29/09/2016, 18:44
Όχι.
Συνέχισε να κόβεις αυτή που έχεις.

:lol: :bawl: :lol: :bawl:

Panikas500
30/09/2016, 21:11
Λοιπόν παιδια θα το φτιάξω το πηρα αποφαση...

zannisvel
30/11/2016, 10:32
Χαιρετω!!
Ειχα αφησει το ΧΤ εξω 2 μερες με τις βροχες. Εχθες που πηγα να το παρω ενω κρατουσε ρελαντι οταν πηγαινες να δωσεις γκαζι για να ξεκινησεις εσβηνε. Το εχω ξαναπαθει σε αλλο μηχανακι και ειχε περασει νερο στο ντεποζιτο και στα carbs. Υπαρχει τροπος να αδειασω τα carbs στο ΧΤ χωρις να τα βγαλω?

ΣΤΕΛΙΟΣ-ΤΕΡΙ
30/11/2016, 10:46
να τα αδειασης υπαρχει. να τα καθαρισης Οχι. πρεπει να κατεβουν.

SHOOTER045
30/11/2016, 10:47
Χαιρετω!!
Ειχα αφησει το ΧΤ εξω 2 μερες με τις βροχες. Εχθες που πηγα να το παρω ενω κρατουσε ρελαντι οταν πηγαινες να δωσεις γκαζι για να ξεκινησεις εσβηνε. Το εχω ξαναπαθει σε αλλο μηχανακι και ειχε περασει νερο στο ντεποζιτο και στα carbs. Υπαρχει τροπος να αδειασω τα carbs στο ΧΤ χωρις να τα βγαλω?
Απο το βιδακι (υπερχείλισης) κάτω
Βγάλε την εισαγωγή αέρα, ρίξε καθαριστικό καρμπ,η εκεί η στο ντεπόζιτο.
Επίσης αν εχεις θεμα στεγανότητας στο ντεπόζιτο αδιασε την όλη,βάλε φρέσκια και 100αρα.
Θα κοίταζα επίσης πίπα/μπουζί για υγρασία

zannisvel
30/11/2016, 11:01
Ευχαριστώ για τις απαντησεις. Τα carbs τα ειχα βγαλει περυσι και τα ειχα καθαρισει αλλα δε θυμαμαι να ειχα δει βιδακι υπερχειλισης. Έχει σιγουρα το 600? Τωρα που νυχτωνει νωρις και τελειωνω και αργα δεν εχω τη δυνατοτητα να κατσω να πολυ ασχοληθω. Δεν ειχα ποτε προβληματα σταγανοτητας στο ΧΤ, δεν ειναι η πρωτη βροχη που τρωει. Θα ξεκινησω με αδειασμα του ντεποζιτου και γεμισμα με 100αρα. Αν ξερετε που βρισκεται η βιδα υπερχείλισης για να μη τη ψαχνω θα το εκτιμουσα. Τωρα πιπα μπουζι αν ειχαν προβλημα νομιζω δε θα επαιρνε καν μπροστα. Αλλα θα τα κοιταξω αν δεν εχουμε αποτελεσματα.

dankannn
30/11/2016, 11:33
Αυτο το προβλημα με την βροχη το ειχα και εγω παλια στο δικο μου XT600E.
H λυση σε μενα ηταν να φυσαω με αερα την τρυπα που ειναι το μπουζι και την μπουζοπιπα και ολα ΟΚ.
Και μου το εκανε παντα οταν εβρεχε
Το αλλο ειναι να σου βαζει νερο απο την ταπα στο ντεποζιτο , δες το και αυτο.
Τελος ουτε εγω θυμαμαι να εχει βιδα υπερχειλισης , εχουν περασει και χρονια απο τοτε που το ειχα στα χερια μου.
Αν δεν εχει τοτε βγαλε το σωληνακι στην μεση που τα ενωνει ( το 30 στο διαγραμα )

https://www.motorcyclespareparts.eu/yamaha-parts/motorcycles/xt600e-2002/carburetor-350788.aspx

zannisvel
30/11/2016, 11:44
Μηπως ειναι η βιδα 21 στο σχημα κατω κατω δεξια;

Μπορεις να τη δεις και εδω.
Παντως πολυ καλη ιδεα να βγαλω το σωληνακι.
374891

dankannn
30/11/2016, 11:54
Νομιζω οτι ειναι η βιδα τους αερα αυτη.
Εχουν περασει χρονια που το ειχα ( σκυλος παντος )

zannisvel
30/11/2016, 12:44
Τοσο σκυλος που καθε φορα που θελω να το αλλαξω η λογικη δε με αφηνει.
:beer:

notakos600
30/11/2016, 12:53
Ξάπλωσέ το με κλειστό ρουμπινέτο να κάνει υπερχείλιση...ούτε εγώ θυμάμαι να έχει βίδα που αδειάζει...

zannisvel
30/11/2016, 12:56
Ξάπλωσέ το με κλειστό ρουμπινέτο να κάνει υπερχείλιση...ούτε εγώ θυμάμαι να έχει βίδα που αδειάζει...

Και θα κανει υπερχειλιση?

Μ'αρεσει ο τροπος που σκεφτεσαι.

Για αυτο γουσταρω το moto.gr!!!!!!!!!!

notakos600
30/11/2016, 12:58
Και θα κανει υπερχειλιση?

Μ'αρεσει ο τροπος που σκεφτεσαι.

Για αυτο moto.gr!!!!!!!!!!

Αν δεν κάνει να το κάνεις ban 2 ημέρες να βάλει μυαλό!

zannisvel
30/11/2016, 13:00
Αν δεν κάνει να το κάνεις ban 2 ημέρες να βάλει μυαλό!

:lol:

Θα μιλήσω με τους mods.
Σε ευχαριστω πολυ παντως. Ειναι ευκολη λυση και θα το δοκιμασω οταν παω σπιτι.

notakos600
30/11/2016, 13:01
:lol:

Θα μιλήσω με τους mods.
Σε ευχαριστω πολυ παντως. Ειναι ευκολη λυση και θα το δοκιμασω οταν παω σπιτι.

Να'σαι καλά...δεν σπάει-δεν χαλάει είπαμε!! :beer:

SHOOTER045
30/11/2016, 13:30
Μηπως ειναι η βιδα 21 στο σχημα κατω κατω δεξια;

Μπορεις να τη δεις και εδω.
Παντως πολυ καλη ιδεα να βγαλω το σωληνακι.
374891

Νομιζω οτι αυτή είναι η βίδα.
Το ξαπλωμα είναι τεχνική που κάναμε στα 2Τ moto cross /enduro όταν ειχαμε μέρες να τα κινησουμε

dankannn
30/11/2016, 15:43
δες εδω στο 1:10 sec εχει βιδα απο κατω , το αλλο σου ειπα ειναι η βιδα του αερα

https://www.youtube.com/watch?v=q7a83M5arQs

nikosmec
30/11/2016, 20:30
Μηπως ειναι η βιδα 21 στο σχημα κατω κατω δεξια;

Μπορεις να τη δεις και εδω.
Παντως πολυ καλη ιδεα να βγαλω το σωληνακι.
374891

αυτή είναι η βίδα υπερχείλισης. Αν δοκιμάσεις να ρυθμίσεις από εκεί το μίγμα θα χάσεις την βενζίνη σου. Η βίδα του μίγματος είναι από κάτω στο κύριο καρμπυλατέρ πάλι αλλά δεν φαίνεται από αυτή την γωνία της φωτογραφίας.

zannisvel
05/12/2016, 10:29
Ενημερωση.

1)Λοιπον η βιδα της φωτογραφιας που ειχα μαρκαρει με κοκκινο ηταν όντως για αδειασμα των καρμπυρατερ. πρεπει να εχει γινει λαθος στο description του parts manual.

2) Αφου αδειασα ολη τη βενζινη απο το ντεποζιτο και τα καρμπυρατερ και την εβαλά σε ενα μπετονι βενζινης με τη λογικη να βρω καπου να τη πεταξω. Κοιταξα μεσα στο αδειο ντεποζιτο με φακο και τι να δω;;;; Το ψηλο καλαμακι του ρουμπινετου ειχε κοπει και ειχε κατσει με τετοιο τροπο που ουσιαστικα μειωνε το ροη της βενζινης. Οποτε γυρισα το ρουμπινετο στη θεση Res για να τραβαει απο το χαμηλο καλαμακι και ξανα εβαλα τη βενζινη μεσα και ΟΛΑ ΚΑΛΑ!! Βεβαια τωρα πρεπει να παω για ρουμπινετο και παλι ζηταω τη γνωμη σας.
Απο οτι βλεπω δεν επισκευαζεται και πρεπει να παω για αλλαγη. Παιρνω καινουριο YAMAHA με κοστος κατι πανω απο 50€, ή aftermarket με 10€; Το μεταχειρισμενο δε συμφερει γιατι πρεπει να αγορασεις και τη φλατζουλα και φτανει να ειναι οριακα πιο φθηνα απο καινουριο.

Το καλο ειναι οτι μαθαμε πως αδειαζουν τα carbs του ΧΤ και οτι δεν μπαινουν νερα στο ντεποζιτο οσο και να βρεχει.


ΥΓ. Χθες γυρισε με γερανο το ΧΤ σπιτι γιατι κοπηκε παλι η ντιζα του συμπλεκτη. Καθε 2 χρονια θελει και μια.:)

ΣΤΕΛΙΟΣ-ΤΕΡΙ
05/12/2016, 10:33
Μήπως να έπαιρνες το αφτερ με 10 ε για αν πάρεις τα ανταλλακτικά το να επισκευάσεις το δικό σου? Λογικά θα ταιριάζουν.


Υγ τι γερανό? Τι απόσταση? Τι κόστος?

notakos600
05/12/2016, 10:37
Σίγουρα περνάς τη ντίζα από τα σωστά σημεία πέριξ του λαιμού;

sapila racing
05/12/2016, 10:37
Ενημερωση.

1)Λοιπον η βιδα της φωτογραφιας που ειχα μαρκαρει με κοκκινο ηταν όντως για αδειασμα των καρμπυρατερ. πρεπει να εχει γινει λαθος στο description του parts manual.

2) Αφου αδειασα ολη τη βενζινη απο το ντεποζιτο και τα καρμπυρατερ και την εβαλά σε ενα μπετονι βενζινης με τη λογικη να βρω καπου να τη πεταξω. Κοιταξα μεσα στο αδειο ντεποζιτο με φακο και τι να δω;;;; Το ψηλο καλαμακι του ρουμπινετου ειχε κοπει και ειχε κατσει με τετοιο τροπο που ουσιαστικα μειωνε το ροη της βενζινης. Οποτε γυρισα το ρουμπινετο στη θεση Res για να τραβαει απο το χαμηλο καλαμακι και ξανα εβαλα τη βενζινη μεσα και ΟΛΑ ΚΑΛΑ!! Βεβαια τωρα πρεπει να παω για ρουμπινετο και παλι ζηταω τη γνωμη σας.
Απο οτι βλεπω δεν επισκευαζεται και πρεπει να παω για αλλαγη. Παιρνω καινουριο YAMAHA με κοστος κατι πανω απο 50€, ή aftermarket με 10€; Το μεταχειρισμενο δε συμφερει γιατι πρεπει να αγορασεις και τη φλατζουλα και φτανει να ειναι οριακα πιο φθηνα απο καινουριο.

Το καλο ειναι οτι μαθαμε πως αδειαζουν τα carbs του ΧΤ και οτι δεν μπαινουν νερα στο ντεποζιτο οσο και να βρεχει.


ΥΓ. Χθες γυρισε με γερανο το ΧΤ σπιτι γιατι κοπηκε παλι η ντιζα του συμπλεκτη. Καθε 2 χρονια θελει και μια.:)

Δεν νομίζω να έχει κοπεί, μαλλον απλά έχει βγεί απο την θέση του. Ετσι γίνεται συνήθως.
Κόπηκε η ντίζα και φώναξες γερανό? :confused:

ΣΤΕΛΙΟΣ-ΤΕΡΙ
05/12/2016, 10:47
η ληση:
375612
375613

zannisvel
05/12/2016, 10:55
Δεν νομίζω να έχει κοπεί, μαλλον απλά έχει βγεί απο την θέση του. Ετσι γίνεται συνήθως.
Κόπηκε η ντίζα και φώναξες γερανό? :confused:

O γερανος μου εβγαινε πιο φθηνος απο το να παρω ταξι να παω σπιτι και ξανα ταξι για να παω να αλλαξω τη ντιζα. Τη προηγουμενη φορα που με ειχε αφησει απο ντιζα ειχα παρει 2 για να εχω τη δευτερη αναμονη οπως στη φωτο του Στελιου αλλα δεν αξιωθηκα ποτε να τη βαλω.

Οσο για το ρουμπινετο να ξεκινησω με ενα σετ επισκευης και βλεπουμε δηλαδη?

BLiTzER
05/12/2016, 11:11
O γερανος μου εβγαινε πιο φθηνος απο το να παρω ταξι να παω σπιτι και ξανα ταξι για να παω να αλλαξω τη ντιζα.

Μάλλον εννοούσε ότι μπορούσες να το οδηγήσεις χωρίς ντίζα μέχρι το συνεργείο. :p

sapila racing
05/12/2016, 11:12
O γερανος μου εβγαινε πιο φθηνος απο το να παρω ταξι να παω σπιτι και ξανα ταξι για να παω να αλλαξω τη ντιζα. Τη προηγουμενη φορα που με ειχε αφησει απο ντιζα ειχα παρει 2 για να εχω τη δευτερη αναμονη οπως στη φωτο του Στελιου αλλα δεν αξιωθηκα ποτε να τη βαλω.

Οσο για το ρουμπινετο να ξεκινησω με ενα σετ επισκευης και βλεπουμε δηλαδη?


Εγώ θα έλεγα απλά να βγάλεις το ρουμπινέτο και να ξαναβάλεις ασπρο σωληνάκι στην θέση του.
Για τον γερανό το έγραψα γιατί οσο ναναι ενα ΧΤ το σπρώχνεις σχετικά εύκολα, βάζεις μια πρώτη κι εφυγες, μετα καρφωτες.

zannisvel
05/12/2016, 11:27
Προσπαθησα να οδηγησω 2-3 χιλιομετρα χωρις συμπλεκτη και σε μπορω να πω οτι το εκανα με μεγαλη επιτυχια.
Οταν λες ασπρο σωληνακι, εννοει ακαμπτο απλο σωληνακι?

sapila racing
05/12/2016, 11:49
Προσπαθησα να οδηγησω 2-3 χιλιομετρα χωρις συμπλεκτη και σε μπορω να πω οτι το εκανα με μεγαλη επιτυχια.
Οταν λες ασπρο σωληνακι, εννοει ακαμπτο απλο σωληνακι?

Ναι το ρακόρ έχει 2 σκληρά άκαμπτα σωληνάκια μεσα στο τεπόζιτο.
Αυτα τα 2 εχουν διαφορετικό μήκος, το μακρύ ειναι της κανονικης παροχής και το κοντό της ρεζέρβας .
Πολλές φορές μπορεί να φύγουν απ την θέση τους, σε ενα τρακάρισμα πχ.

zannisvel
05/12/2016, 13:05
Sorry για τα ελληνικα μου, ημουν βιαστικος πριν οπως πληκτρολογουσα. Το μονο που φοβαμαι ειναι οτι αν βγαλω το ρουμπινετο μετα θα χρειαστει και o-ring γιατι μετα απο τοσα χρονια δε νομιζω η παλια να στεγανοποιεί και τοσο καλα οταν θα ξαναμπει.

fi3nd
16/06/2017, 08:54
Καλησπέρα παιδιά,

νέος στο φόρουμ και νέος κάτοχος xt. Έχω ένα προβληματάκι με το εργαλείο. Κάνει δισταγμούς στο εύρος 3000 - 4500 σ.α.λ. που είναι πιο έντονοι με σταθερό γκάζι. Συμβαίνει σε κανέναν απο εσάς μήπως, και τι μπορεί να φταίει.
Πήρα γνώμη απο μηχανικό, αλλά δεν με ικανοποίησανε τα λεγόμενα του. Ευχαριστώ.

DAYMAN
16/06/2017, 10:42
τροφοδοσια μηπως. Μεμβρανες καρμπυρατερ η και οι εισαγωγες 383747 οι οποιες λογο πολυκαιριας σχιζονται και θελουν αλλαγη.

fi3nd
16/06/2017, 19:23
Καταρχάς ευχαριστώ για την ανταπόκριση. Το πρόβλημα είναι εντονοτερο στην 2η και την 3η σχέση και λιγότερο αντιληπτό στην 4η και 5η.
Εισαγωγές είναι σχετικά καινούργιες, για μεμβράνη δεν ξέρω κάτι. Χρειάζεται αφαίρεση του καρμπυρατέρ για την αλλαγή της?
Υπάρχει περίπτωση να χρειάζεται καθαρισμός καρμυρατέρ? Κάποιοι λένε και για ποιότητα βενζίνης (Έχω γεμίσει από δύο διαφορετικά πρατήρια βέβαια μέχρι στιγμής).

Pardalotzatziki
18/06/2017, 22:28
Δεν ειναι προβλημα, το ΧΤ εχει διπλο καρμπυρατερ. Περιπου σε αυτες τις στροφες ανοιγει το δευτερο καρμπ., οποτε εχει αυτα τα μπερδεματακια που αναφερεις τα οποια ειναι φυσιολογικα.
Μην κρατας σταθερο το γκαζι σε αυτο το σημειο, δεν υπαρχει λογος εξαλλου. Το ανοιγοκλεινεις χωρις λογο, γι' αυτο το τρεμουλο.
Με τον καιρο θα το ξεχασεις. Αυτο που παρατηρησα ειναι οτι οσο πιο μουφα η βενζινα τοσο πιο εντονο το τρεμουλο στο ανοιγμα, οποτε βαζω παντα σε εταιρικο SHELL που ξερω οτι η βενζινη θα ειναι καλη.
Οταν ειμαι στην πολη δηλαδη, σε βολτα/ταξιδι οπως τυχει.

Bob_o_mastoras
18/06/2017, 22:55
Δεν ειναι φυσιολογικο να κανει κομπιασματα ομως αν ειναι ολα σωστα και ρυθμισμενα οπως πρεπει.

Pardalotzatziki
19/06/2017, 00:08
17 χρονια με ΧΤ, νομιζω οτι ειναι. Αν κολλας το γκαζι σε εκεινο το σημειο θα ανοιγοκλεινει.
Με τα χρονια δεν το παρατηρω καν. Η κακη βενζινη παντως το κανει πιο εντονο.

fi3nd
19/06/2017, 00:28
Πιστεύω οτι είναι αρκετά έντονο και ενοχλητικό για να ειναι φυσιολογικό. Θα δοκιμάσω βέβαια και με καλύτερο κάυσιμο και θα επανέλθω με συμπεράσματα. Ευχαριστώ για τις προτάσεις.

ΤάκηςΜπ
24/02/2018, 19:51
Καλησπέρα,σιγά σιγά έρχεται και το δικό μου το xtάκι,αλλά μέχρι να έρθει ας οργανώσουμε λίγο την φάση.

Με ενδιαφέρουν κάποια πραγματάκια:
1)Βλέπω στο manual ότι ο κατασκευαστής δεν προτείνει συγκεκριμένα λαδάκια.Υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο που είναι καθολικά αποδεκτό ότι δουλεύει άψογα στο xt; Αν όχι,τι προτείνετε εσείς σαν κάτοχοι;
2)Για λάστιχα motard με μεγάλη ζάντα(150-160) τι μου προτείνετε; με ενδιαφέρει 100% ο δρόμος και δευτερεύοντα αποτελεσματικότητα του ελαστικού σε βροχή.
3)Έχει δοκιμάσει κανείς σας πολυεστερικούς αεραγωγούς; βλέπω τους μαμά 60/ένας και μου πέφτουν τα μαλλιά...
4)Με ενδιαφέρει το φτεράκι που φοράει αυτό εδώ: https://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/12322662/#c (τυχαία αγγελία) αν δεν κάνω λάθος είναι το acerbis έτσι;
5)Σκοπεύω να βάλω εξάτμιση και έχω ψιλοερωτευτεί τον ήχο της yoshimura rs3.Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν αξίζει να επενδύσω σε λαιμούς και φίλτρο k&n(δηλαδή 200-250 ευρώ) και αν θα χάσω κιόλας αντί να κερδίσω δύναμη σε μαμά xt.

Ευχαριστώ πολύ

ΓιώργοςΤΤ
24/02/2018, 20:17
Καλησπέρα!

1. Bel ray 15-50 ημισυνθετικό.

2. Pirelli Diablo Rosso II ή III. Αν βάλεις 160 πρέπει να κόψεις το κάλυμμα της αλυσίδας από μέσα και να προσέχεις μην βρήσκει στο ψαλίδι.

3.ΔΓ/ΔΑ. Λογικά δεν πρέπει να έχουν και καμιά τρελή διαφορά.

4.?

5.Η rs3 κοστίζει όσο το μισό μηχανάκι σου. Δεν συμφέρει. Πάνε σε χειροποίητη. Βάλε και φιλτράκι μια χαρά θα είσαι. Αν το δεις να κόβει σήκωσε μια θέση τις βελόνες σου.

ΤάκηςΜπ
24/02/2018, 21:02
Καλησπέρα!

1. Bel ray 15-50 ημισυνθετικό.

2. Pirelli Diablo Rosso II ή III. Αν βάλεις 160 πρέπει να κόψεις το κάλυμμα της αλυσίδας από μέσα και να προσέχεις μην βρήσκει στο ψαλίδι.

3.ΔΓ/ΔΑ. Λογικά δεν πρέπει να έχουν και καμιά τρελή διαφορά.

4.?

5.Η rs3 κοστίζει όσο το μισό μηχανάκι σου. Δεν συμφέρει. Πάνε σε χειροποίητη. Βάλε και φιλτράκι μια χαρά θα είσαι. Αν το δεις να κόβει σήκωσε μια θέση τις βελόνες σου.

1)τέλεια
2)αα δεν ήξερα ότι παίζει τέτοιο θέμα,δεν θα το πειράξω λοιπόν,θα πάω για 150
3)τέλεια
4)το μπροστά φτερό εννοούσα
5)έχω βρει κάποιες μεταχειρισμένες στο car αρκετά φθηνά,αλλά και οι καινούργιες δεν κάνουν όσο λες,εκτός αν κάνω κάποιο λάθος https://www.car.gr/parts/?ca=721&ca=711&part_number=rs3&pg=2

ΓιώργοςΤΤ
25/02/2018, 07:55
Φοράς ήδη ζάντες μοτάρντ;

400 κάνει μόνο το τελικό, στο οποίο βάλε κανένα 50 ακόμα να το ταιριάξεις με τους δικούς σου λαιμούς. Τόσο παίρνεις καλή χειροποίητη ολόσωμη. Βάλε και ότι δεν είναι φτιαγμένες για ΧΤ.

ΤάκηςΜπ
25/02/2018, 16:04
Φοράς ήδη ζάντες μοτάρντ;

400 κάνει μόνο το τελικό, στο οποίο βάλε κανένα 50 ακόμα να το ταιριάξεις με τους δικούς σου λαιμούς. Τόσο παίρνεις καλή χειροποίητη ολόσωμη. Βάλε και ότι δεν είναι φτιαγμένες για ΧΤ.

Δεν έχω καν xt.Απλά έχω αποφασίσει ότι θα πάρω αυτό,είναι θέμα ημερών να βρω ένα σωστό.Όσο για την εξάτμιση,υπάρχουν και μεταχειρισμένες,θα δείξει όμως,το σίγουρο είναι πως δεν θα ξεφύγω απ'τα 200-250 ευρώ,ξέρω πως υπάρχουν τίμιες επιλογές σε αυτά τα λεφτά,οπότε το να πάω στην rs3 θα είναι λίγο overkill.

zandesiro
25/02/2018, 19:04
Καλησπέρα,σιγά σιγά έρχεται και το δικό μου το xtάκι,αλλά μέχρι να έρθει ας οργανώσουμε λίγο την φάση.

Με ενδιαφέρουν κάποια πραγματάκια:
1)Βλέπω στο manual ότι ο κατασκευαστής δεν προτείνει συγκεκριμένα λαδάκια.Υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο που είναι καθολικά αποδεκτό ότι δουλεύει άψογα στο xt; Αν όχι,τι προτείνετε εσείς σαν κάτοχοι;
Ευχαριστώ πολύ


Και ομως προτεινει...
393420

ΤάκηςΜπ
25/02/2018, 19:52
Και ομως προτεινει...
393420

393421

Έχω κατεβάσει το owner's manual και είχε αυτό μέσα,γι'αυτό το είπα,αλλά και πάλι δεν ρωτούσα μόνο για σύνθεση,αλλά και για μάρκα

zandesiro
25/02/2018, 22:39
Βρες ενα που να σου ταιριαζει στο πορτοφολι και βαλτο...Εγω ελεγα να παρω της Yamaha αλλα πηρα τα Rockoil (απο την yamaha παλι)και τα αλλαζω ανα 5000 χλμ...Μια χαρα!

ΤάκηςΜπ
25/02/2018, 23:20
Βρες ενα που να σου ταιριαζει στο πορτοφολι και βαλτο...Εγω ελεγα να παρω της Yamaha αλλα πηρα τα Rockoil (απο την yamaha παλι)και τα αλλαζω ανα 5000 χλμ...Μια χαρα!

Με κάλυψε ο γιώργος παραπάνω

ΤάκηςΜπ
30/05/2018, 22:01
Συγνώμη αν έχει ξανά απαντηθεί,αλλά οι επιλογές για αλυσιδογραναζα είναι πάρα πολλές. Να βάλω did jt; ακούω πολύ καλά λόγια και για τις afam, αλλά είναι πιο ακριβές. Επίσης, αν δεν κάνω λάθος το μαμά γραναζωμα είναι 15 45,εγώ θέλω λίγη παραπάνω σπιρτάδα, να βάλω 15 43 ή 14 45;

BLiTzER
30/05/2018, 22:03
Wat. Οι αλυσίδες DID είναι ακριβότερες από τις αντίστοιχες AFAM. Απλά η DID δε βγάζει δικά της γρανάζια.

Γενικά, είναι προτιμότερο να αλλάζεται το πίσω γρανάζι, αλλά το μπροστινό είναι φθηνότερο. Το οποίο δε σε ενδιαφέρει αν αλλάξεις ολόκληρο το σετ έτσι κι αλλιώς.

ΤάκηςΜπ
30/05/2018, 22:20
Με μια πρόχειρη αναζήτηση οι afam είναι ακριβότερες.

BLiTzER
30/05/2018, 22:40
Ναι, αν κοιτάζεις τις ακριβές AFAM είναι πιο ακριβές από τις φθηνές DID. Σε αντίστοιχη ποιότητα, οι AFAM είναι φθηνότερες. Ή τουλάχιστον ήταν τελευταία φορά που τσέκαρα. :p

Ποιες αλυσίδες κοιτάς;

ΤάκηςΜπ
31/05/2018, 09:52
Ναι, αν κοιτάζεις τις ακριβές AFAM είναι πιο ακριβές από τις φθηνές DID. Σε αντίστοιχη ποιότητα, οι AFAM είναι φθηνότερες. Ή τουλάχιστον ήταν τελευταία φορά που τσέκαρα. :p

Ποιες αλυσίδες κοιτάς;

Στο skroutz κοιτάζω.Έχει 4-5 did στα 80-120 ευρώ και μετά 120 afam.Ίσως δεν υπάρχει αρκετή ποικιλία στο skroutz.

Edit:Ξέχασα να ρωτήσω.Θέλω να πάρω ντίζα συμπλέκτη,αλλά όλες στο car ή κάνουν 10 ευρώ ή λένε απλά japan.Θέλω να βρω την μαμά από κάπου,αλλά δεν ξέρω που να απευθυνθώ.

BLiTzER
31/05/2018, 10:06
Αν μιλάς για ολόκληρα σετ, ναι. Αναφερόμουν καθαρά στις αλυσίδες, αφού η DID δεν κατασκευάζει γρανάζια, άρα μόνο σε αλυσίδες μπορεί να γίνει άμεση σύγκριση.

Για το ΧΤ, φαντάζομαι μπορείς να βολευτείς και με φθηνότερα σετ. Με χρυσή αλυσίδα (αν θες κάτι καλύτερο), πάει γύρω στα 120€ κι από τους 2 κατασκευαστές, νομίζω.


Edit:Ξέχασα να ρωτήσω.Θέλω να πάρω ντίζα συμπλέκτη,αλλά όλες στο car ή κάνουν 10 ευρώ ή λένε απλά japan.Θέλω να βρω την μαμά από κάπου,αλλά δεν ξέρω που να απευθυνθώ.

Γιατί δεν ξεκινάς κάνοντας ένα τηλέφωνο σε κάποια αντιπροσωπεία;

ΤάκηςΜπ
31/05/2018, 10:27
Έγραψα παραπάνω did jt,εννοούσα φουλ σετάκι.Έψαξα λίγο τις διαφορές μεταξύ χρυσής και μαύρης και απλά διάβασα ότι η πρώτη σκουριάζει δυσκολότερα,στην περίπτωσή μου δεν θα προλάβει να σκουριάσει ποτέ,φρέναρω πάρα πολύ με κατεβάσματα οπότε την ταλαιπωρώ,αλλά απ'την άλλη στην συντήρηση είμαι ψείρας.Στα 85 ευρώ η μαύρη did με jt γραναζάκια νομίζω είναι πολύ καλή περίπτωση.

Αν γνωρίζει κάποιος κάτι για την ντίζα μου λέει,γιατί βλέπω διάφορες εταιρείες,διάφορες τιμές.Αν είναι ποιοτικότερη μια aftermarket απ'την μαμά και είναι στην ίδια τιμή να ξέρω ποια να επιλέξω.

o_gavros
31/05/2018, 11:25
Οτι βρεις πιο κοντα σου για τη ντιζα.
Οι του 10ρικου κινεζικες βγάζουν πολλα χλμ.
Φοραω τωρα στο χτ τετοια,δε το λέω στον αερα

ΤάκηςΜπ
31/05/2018, 11:48
Οτι βρεις πιο κοντα σου για τη ντιζα.
Οι του 10ρικου κινεζικες βγάζουν πολλα χλμ.
Φοραω τωρα στο χτ τετοια,δε το λέω στον αερα

Φοράει φιλαράκι την μαμά και ο συμπλέκτης είναι σαν από 250άρι,ενώ ο δικός μου είναι λες και τραβάς μοχλό που ανοίγει χρηματοφυλάκειο.Ξέρω ότι είναι έτσι επειδή θέλει αλλαγή,απλά θα ήθελα να πετύχω την λειτουργία της μαμά,θα με κάλυπτε μια του 10ρικου σε αυτό το σημείο; Πόσα χλμ έχεις κάνει εσύ με την ντίζα αυτήν;

lykourgi
31/05/2018, 15:58
Φοράει φιλαράκι την μαμά και ο συμπλέκτης είναι σαν από 250άρι,ενώ ο δικός μου είναι λες και τραβάς μοχλό που ανοίγει χρηματοφυλάκειο.
Μάλλον η ντίζα σου θέλει λίπανση, όχι αλλαγή.

ΤάκηςΜπ
31/05/2018, 16:50
Μάλλον η ντίζα σου θέλει λίπανση, όχι αλλαγή.

Θα δοκιμάσω πρώτα λίπανση και αν δεν κάνω δουλειά θα φάει σουτ.

BLiTzER
31/05/2018, 16:53
Θα δοκιμάσω πρώτα λίπανση και αν δεν κάνω δουλειά θα φάει σουτ.

Έτσι τις ξεφορτώνομαι κι εγώ.

ΤάκηςΜπ
08/06/2018, 11:42
Εμφανής βελτίωση στην ντίζα μετά το λούσιμο με wd.Φαντάζομαι θα'χε να λιπανθεί καμιά 20ετία.Ευχαριστώ πολύ lykourgi.

ΤάκηςΜπ
23/07/2018, 10:33
Καλησπέρα και πάλι παιδιά. Έχει βάλει κάποιος aftermarket κομπλερ μιζας στο xt600; τα 250 του καινούργιου τσουζουν...

giovani64
21/10/2018, 23:45
την καλησπερα μου στο παρεακι. παρακαλω τα φωτα σας. εχω το XT 600 E του 2003. μου εχει σαπισει το τελικο της εξατμισης. καμμια προτασουλα εχετε? ευχαριστω εκ των προτερων :beer:

ΓιώργοςΤΤ
22/10/2018, 09:38
Καλησπέρα φίλε! Αγόρασε ένα racetech ή raceguns και θα είσαι μια χαρά.

W211
27/03/2019, 09:31
Γεια σας

katsar
27/03/2019, 10:22
ναι γεια σου.

(crd ολόσωμη ,και λαιμούς δηλαδή με 420ε. )

drade
12/05/2020, 10:18
Καλησπέρα παιδιά. Έχει αλλάξει κανείς το εργοστασιακό ελατήριο στην πίσω ανάρτηση με WP; Έχω διαβάσει κάποια παλιά θέματα και λένε ότι αξίζει ειδικά αν φοράς WP ελατηρια και μπροστά (που φοράει το δικό μου). Ωστόσο ένας μηχανικός με τον οποίο μίλησα ήταν αρνητικός και μου λέει μην το πειράζεις (υπόψιν το μηχανάκι έχει 17.000 χλμ) όταν έρθει ο καιρός αλλάζεις ολόκληρη ανάρτηση. Βέβαια επειδή τα έχουμε τα κιλάκια μας η παρούσα κατάσταση δεν με ικανοποιεί και ειδικά στο δικάβαλο κάθεται πολύ.

ΓιώργοςΤΤ
12/05/2020, 10:48
Καλησπέρα παιδιά. Έχει αλλάξει κανείς το εργοστασιακό ελατήριο στην πίσω ανάρτηση με WP; Έχω διαβάσει κάποια παλιά θέματα και λένε ότι αξίζει ειδικά αν φοράς WP ελατηρια και μπροστά (που φοράει το δικό μου). Ωστόσο ένας μηχανικός με τον οποίο μίλησα ήταν αρνητικός και μου λέει μην το πειράζεις (υπόψιν το μηχανάκι έχει 17.000 χλμ) όταν έρθει ο καιρός αλλάζεις ολόκληρη ανάρτηση. Βέβαια επειδή τα έχουμε τα κιλάκια μας η παρούσα κατάσταση δεν με ικανοποιεί και ειδικά στο δικάβαλο κάθεται πολύ.

Εννοείται ότι είναι βελτίωση να αλλάξεις το ελατήριο στο ΧΤ. Πήγαινε σε κάποιον σοβαρό επαγγελματία, πες του το βάρος σου με εξοπλισμό και τυχόν δεύτερο άτομο ή αποσκευές και θα σου βάλει ένα που να έχει σωστή σκληρότητα, ανάλογα με τα κιλά σου.

drade
12/05/2020, 23:00
Γιώργο, αν θέλεις, δες λίγο τα προσωπικά μηνύματα σου.

Akalestos
10/07/2020, 16:36
Παιδια γνωριζουμε το μηκος των ελατηριων της μπροστινης αναρτησης? Για να δω αν θελουν αλλαγη οταν τα ανοιξω

Shinji Ikari
10/07/2020, 21:27
Fork spring free length: 478.0 mm (18.8 in)
Minimum free length: 468.4 mm (18.4 in)

Βαλε αποστατες.

Akalestos
10/07/2020, 21:47
Fork spring free length: 478.0 mm (18.8 in)
Minimum free length: 468.4 mm (18.4 in)

Βαλε αποστατες.

Ωραιος φιλε σ ευχαριστω!! Να βαλω αποστατες? Το λες αυτο για να γινει πιο σφιχτη η μπροστινη αναρτηση? Ειναι οντως μαλακη αρκετα,απο επαναφορα ειναι καλη αλλα ειναι μαλακη.

Shinji Ikari
10/07/2020, 21:58
Ναι

drade
10/07/2020, 22:21
Wp ή θα κρατήσεις τις εργοστασιακές;

Akalestos
10/07/2020, 22:54
Wp ή θα κρατήσεις τις εργοστασιακές;

Κατσε να τις ανοιξω κι αν θελουν αλλαγη αναλογος το ποσο εχουν... Αλλα αν βαλω αποστατες οπως λεει ο φιλος πιο πανω ισως να μη χρειαστει να αλλαξω τα ελατηρια εστω κι αν τα βρω πεσμενα. Σωστα?

Αν αντι για αποστατες βαλω πιο χοντρο λαδι π.χ 15αρι η' 20αρι στην ιδια ποσοτητα ml παντα,καπως δε θα σφιξει?

stefanos
10/07/2020, 23:04
Κατσε να τις ανοιξω κι αν θελουν αλλαγη αναλογος το ποσο εχουν... Αλλα αν βαλω αποστατες οπως λεει ο φιλος πιο πανω ισως να μη χρειαστει να αλλαξω τα ελατηρια εστω κι αν τα βρω πεσμενα. Σωστα?

Αν αντι για αποστατες βαλω πιο χοντρο λαδι π.χ 15αρι η' 20αρι στην ιδια ποσοτητα ml παντα,καπως δε θα σφιξει?


Αποστάτες σηκώνεται , μειώνεται το sag.
μεγαλύτερο ιξώδες πιο αργό, μεγαλύτερες απόσβεσεις.

Akalestos
11/07/2020, 00:13
Αρα αν ειναι οκ το μηκος των ελατηριων παω για πιο χοντρο λαδακι να σφιξει καπως και καθαρισα.

15αρι η κατευθειαν 20αρι? Ποσοτητα η ιδια με το 10αρι σωστα?

Parking
11/07/2020, 00:16
Αρα αν ειναι οκ το μηκος των ελατηριων παω για πιο χοντρο λαδακι να σφιξει καπως και καθαρισα.

15αρι η κατευθειαν 20αρι? Ποσοτητα η ιδια με το 10αρι σωστα?

20αρι