PDA

View Full Version : Μέτρηση Θορύβου



Corto
01/02/2008, 09:11
Καλή μέρα σε όλους.
Πριν λίγες μέρες έκανα ένα μικρό ταξιδάκι στην Πελοπόννησο και είχα μια μικρή περιπέτεια!
Σταμάτησα για βενζίνη και καφέ κάπου στο Κιάτο, επί της Ε.Οδού στο Macdonalts νομίζω.
Βγαίνοντας στην ΕΟ, υπήρχε μπλόκο της τροχαίας, με σταμάτησαν και μου ζήτησαν την άδεια της μηχανής.
Έγραφε 86 db, και μου ζήτησαν να κρατώ το γκάζι ανοιχτό στις 5.000 χιλ. στροφές.
Η μηχανή μου, ένα KLR 650 του 2003 μοντέλο, με την εργοστασιακή εξάτμιση σε άριστη κατάσταση.
Τους είπα, ότι η μηχανή, δεν διαθέτει στροφόμετρο και αυτοί έβαλαν ένα μεταλλικό μανταλάκι στο μπουζί, για να μετρά το δικό τους στροφόμετρο.
Το στροφόμετρό τους, ψηφιακό, δεν μπορούσε να κρατήσει σταθερό αριθμό στροφών και από τις 1500, πήγαινε στις 5.000 και τούμπαλιν, χωρίς να μπορεί να σταθεροποιηθεί, παρότι εγώ στο μέτρο του δυνατού, κρατούσα το γκάζι σταθερό!
Από το βαλιτσάκι τους με το όργανο αυτό του διαβόλου, έβγαλαν ένα μαραφέτι σαν μικρόφωνο και με τις οδηγίες του επικεφαλής , το τοποθέτησαν κάθετα προς την εξάτμιση, σε απόσταση περίπου 40 cm.
Ως εκ θαύματος, η ένδειξη ήταν 124 db, καθώς το γκάζι το είχε αναλάβει ο επικεφαλής, γάτος με πέταλα και γκάζωνε την μηχανή, σε σημείο να ουρλιάζει!
Κατάσχεση διπλώματος μου λέει για δυό μήνες ...και 200 ευρώ πρόστιμο!
Να σας πω ακόμα, ότι ήταν φανερή η απειρία τους στην χρήση του συστήματος αυτού, αφού προσπαθούσαν να εργαστούν διαβάζοντας το εγχειρίδιο λειτουργίας από τα αγγλικά ...που προφανώς δεν γνώριζαν!
Εκνευρίστηκα με το που άκουσα για αφαίρεση διπλώματος και του είπα ότι με 125 db, απογειώνονται τα μεγάλα αεροπλάνα, χρησιμοποιώντας όλη την ισχύ των κινητήρων τους!
Είπα ακόμα ότι η εξάτμιση είναι η εργοστασιακή, κλειστού τύπου, που η kawasaki της δίνει μόλις 86 db!
Η απάντηση ήταν << έχεις αφαιρέσει διαφράγματα >>! Μα είναι κλειστού τύπου απάντησα!
Την άνοιξες με οξυγονοκόλληση ανταπαντά!
Την βλέπετε ανοιγμένη ρώτησα? Την κόλλησες και την έβαψες απαντά! Ζήτησα να μου δείξουν το σημείο ανοίγματος και μου έδειξαν τις εργοστασιακές κολλήσεις στο πίσω μέρος της εξάτμισης!
Η πλάκα είναι ότι η μηχανή, ΔΕΝ κάνει θόρυβο, δεν είναι πειραγμένη η εξάτμιση, δεν έχει σαπάκια, ούτε τρύπες!
Επειδή δεν έβγαζα άκρη, ζήτησα να γράψω πάνω στην κλήση που θα μού έκοβαν τις παρατηρήσεις μου δηλαδή: Το στροφόμετρό τους δεν λειτουργούσε ώστε να δείχνει τις 5.000χιλ στροφές, γιατί στις 5.οοο και όχι στις 4.000χιλ? Μονοκύλινδρα, δικύλινδρα και τετρακύλινδρα όλα στις 5.000χιλ?
Σε ποιά απόσταση κρατάνε το μαραφέτι? Εκ των υστέρων έμαθα 'οτι το κρατούν στους 90 πόντους και όχι στους 45!
Επιπλέον δεν γνώριζαν καλώς την χρήση του οργάνου και ήταν φανερό, αφού πήγαιναν ψάχνοντας με το εγχειρίδιο στα αγγλικά!
Μάζεψαν το εργαλείο στο βαλιτσάκι με την σύσταση του επικεφαλής, πήγαν λίγο παραπέρα, συσκέφτηκαν χαμηλόφωνα και κατόπιν ο επικεφαλής που λέει φύγε!
Βιαζόμουν γιατί έπρεπε να πάω για κηδεία στο Αίγιο και να επιστρέψω με το βραδυνό καράβι στη Κρήτη αυθημερόν,γι` αυτό και προτίμησα να φύγω, χωρίς άλλα....
Τί θα κάνατε βρε παιδιά στη θέση μου?
Είναι λογικά όλα αυτά που συνέβκαν?

Akatanomastos
01/02/2008, 09:22
telika ekopsan klisi?

Corto
01/02/2008, 09:27
'Οχι βέβαια, αλλά θα μπορούσαν υποθέτω, να γράψουν 124 db!
Και μετά?

bsari
01/02/2008, 09:28
ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΚΟΥΜΠΟΥΡΙΑΣΤΟΥΝ
κοιτα αν δε σε γραψανε αστο να παει ,προφανως κατάλαβαν οτι εκανα μ...ια
παντως αν σε εγραφαν θα τον επιναν στο δικαστηριο:smilea:

tifoefs
01/02/2008, 09:45
Δεν εχεις το εργοστασιακο certificate για την εξατμιση οτι ειναι νομιμη ;;

Σε ολες τις μηχανες με κλειστου τυπυ εξατμισεις πρεπει να υπαρχει και το απαραιτητο αποδεικτικο του κατασκευαστη.

Αν δεν τοχεις μπορεις να το ζητησεις απο το κατασκευαστη.

Αλλοιως εχουν καθε δικαιωμα να σε βγαλουν απο το δρομο αλλα οχι να σου κατασχεσουν την αδεια.

Καλη τυχη !

LsKostas
01/02/2008, 09:46
1 Λαθος.Μονοκυλινδρο ...σαφως και οι 5000 rpm ειναι για οτιδηποτε αλλο εκτος απο ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟ.

Εαν εχει γινει μεταβιβαση το μηχανακι και εχει αλλαξει η αδεια στο μηχανακι ειναι ελλειπης.Συνηθως δεν αναγραφονται οι στοφες μετρησης ,τα db γραφονται αλλα πηγαινει
ο μπατσος και σε γραφει με 5000 στροφες και προσπαθεις ν αποδεξεις οτι δεν εισαι μονοκυλινδρος ελεφαντας.


2.Η καταγραφη του ηχου πρεπει να γινεται σε οσο τον δυνατο μη ηχογονο χωρο

(Αποκλειεις δηλαδη ΟΛΟΥΣ τους κεντρικους δρομους)

3, 45 μοιρες κλιση-αποφυγη καυσαεριων στο μικροφωνο λογω πιθανης λανθασμενης ενδειξης και 90 ποντους αποσταση.


Λαβε υποψιν σου το γεγονος οτι με μετρησαν μπροστα στην ΓΑΔΑ .Λεωφορο Αλεξανδρας παρακαλω με 102db στις 5000 στροφες με KLR250 .

Στα καπακια στο Υπουργειο συγκοινωνιων με βγαλανε 92 db.:lol:

Συμπερασμα? Τους αφηνουμε και τα κανουν...Ενημερωθειτε αλλιως πλερωστε...

SeNNinhA
01/02/2008, 10:08
Εαν σε γράψουν απλά πας στο ΚΤΕΟ και σε μετράνε κανονικά όπως πρέπει. Εαν εκεί αποδειχθείς ΟΚ τότε δεν ισχύει πια η κλήση και τα πρόστιμα. Οι μετρήσεις στον δρόμο ακόμη και απο κάποιον που ξέρει πως να το κάνει δεν είναι ακριβείς λόγω περιβάλλοντος αλλα εαν γίνουν σωστά δίνουν μια τάξη μεγέθους της πραγματικότητας.

sapila racing
01/02/2008, 10:14
Το θέμα σηκώνει πολύ συζήτηση...

Εμένα με εχουν γράψει το 1995 με το SR500, 120 db στις 4825 στροφές, ενω ημουν μάλιστα νάυτης και δενμπορούσαν καν αν μου κόψουν κλήση και ενω το στροφόμετρο μου δεν δούλευε σωστα.
Εκανα θόρυβο αλλά οχι και τόσο πολύ...
Δεν υπέγραψα την κλήση και σε μιση ωρα ημουν στο υπουργείο για ηχομέτρηση με άλλη εξάτμιση... :)


Εκεί δήλωσα πως το στροφόμετρο δεν λειτουργεί σωστά και πως πρέπει να χρησιμοπιήσουν το δικό τους. Αφού λοιπόν εβγαλε ο Μηχανολόγος (σκατα μηχανολόγος ηταν αλλά ετσι υπέγραψε) ενα κουτι απ αυτα τα τεράστια που ειχαμε στην Ηλεκτροτεχνία, το συνδεει και η βελόνα παει δεξια αριστερά από τέρμα σε τέρμα.
Του λέω, 'γραψε οτι δεν λειτουργεί το στροφόμετρο'. Αυτό εμου λεει οτι δεν θα το γράψει αλλά θα μετρήσει με τη εμπειρία.
Του λεω οτι ειναι Μηχ/γος Μηχανικός και θα τον καταγγείλω στο ΤΕΕ και νευρίασε μεχρι αφρίσματος.
Τελικα πήρα εχα χαρτί που ελεγε 105 ευρω, και πήγα στο δικαστήριο.
Σημειωτέον οτι η αδεια του SR500 δεν αναφέρει καν σταθμη db..

Στο δικαστήριο η πρόεδρος κατ αρχήν εξεπλάγην που ενω ημου ναυτης μου εκοψαν κλήση, και μετα με αθωωσε αφού η μέτρηση από 120 πήγε στα 105 σε μισή ώρα...

Τι να πει κανείς :lol: Eλλάς το μεγαλείο σου!

xampos
01/02/2008, 10:14
δηλαδη αν σταματουσαν κανα κ7 με ακραποβιτς θα του ελεγαν μαρσαρε στις 13000 στροφες ? :rotflmao: :rotflmao:

θα ηταν ικανω να δειξει πανω απο 200 db :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

red_monster
01/02/2008, 16:13
Εμένα δηλ που η άδεια μου δεν γράφει db μπορώ να κυκλωφορώ και χωρις εξάτμιση?

SAM46
01/02/2008, 17:16
να προσθεσω και εγω καποιες παρατηρησεις

1 βαση ευρωπαικης ενωσης πρεπει να εχει το σηματακι EU το ειχε?

2 καθε δημοσιο υλικο εχει και το βιβλιαρακι του που γραφει τα παντα απο το ποτε αλλαξε μπαταριες μεχρι το οποιαδηποτε σερβις παιρνει το ειχε και αν ναι εχει συμπληρωθει?

3 ποτε αλλαξε μπαταριες? αν ειναι με μπαταριες

4 ποτε εγινε συντηρηση στο ''μικροφωνακι''

5 ο χειριστης πρεπει να ξερει απ εξω ολες τις οδηγιες χρησης και οχι να ψαχνει εκεινη την ωρα πως δουλευει

6 πρεπει να εχει και εγχειριδιο στα ελληνικα

7 χτυπηματα πανω στην συσκευη δηλωνουν κακομεταχειριση αρα και αναξιοπιστια

Sapadak
01/02/2008, 17:22
Χωρις να μου εχει τυχει κατι παρομοιο

Χωρις να εκνευρισουμε τα "οργανα¨" τους αφηνουμε να γραφουν οτι θελουν και απλα δεν υπογραφουμε/αποδεχομαστε τη κληση.

Αντιστοιχα επραξα σε ρανταρ σε σημειο που δεν ειχε προειδοποιηση και απλα στο δικαστηριο αθωος


Τα υπολοιπα στα δικαστηρια

Bavarian
01/02/2008, 18:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από LsKostas
1 Λαθος.Μονοκυλινδρο ...σαφως και οι 5000 rpm ειναι για οτιδηποτε αλλο εκτος απο ΜΟΝΟΚΥΛΙΝΔΡΟ.

Εαν εχει γινει μεταβιβαση το μηχανακι και εχει αλλαξει η αδεια στο μηχανακι ειναι ελλειπης.Συνηθως δεν αναγραφονται οι στοφες μετρησης ,τα db γραφονται αλλα πηγαινει
ο μπατσος και σε γραφει με 5000 στροφες και προσπαθεις ν αποδεξεις οτι δεν εισαι μονοκυλινδρος ελεφαντας.


2.Η καταγραφη του ηχου πρεπει να γινεται σε οσο τον δυνατο μη ηχογονο χωρο

(Αποκλειεις δηλαδη ΟΛΟΥΣ τους κεντρικους δρομους)

3, 45 μοιρες κλιση-αποφυγη καυσαεριων στο μικροφωνο λογω πιθανης λανθασμενης ενδειξης και 90 ποντους αποσταση.


Λαβε υποψιν σου το γεγονος οτι με μετρησαν μπροστα στην ΓΑΔΑ .Λεωφορο Αλεξανδρας παρακαλω με 102db στις 5000 στροφες με KLR250 .

Στα καπακια στο Υπουργειο συγκοινωνιων με βγαλανε 92 db.:lol:

Συμπερασμα? Τους αφηνουμε και τα κανουν...Ενημερωθειτε αλλιως πλερωστε...







Ρε κάγκουρα το KLR βάραγε γιατί δεν είχε λάδια :lol: Πιο πολύ θόρυβο κάνει το μοτέρ σου από την εξάτμισή σου :lol: :rotflmao: :lol: :rotflmao: :bigcry: :rotflmao: :lol: :bigcry:

tifoefs
01/02/2008, 18:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από red_monster
Εμένα δηλ που η άδεια μου δεν γράφει db μπορώ να κυκλωφορώ και χωρις εξάτμιση?

Αν δε το γραφει απο το τυπο μηχανης και τα στοιχεια της αδειας με ενα τυπο PDA μπορουν να δουν ακριβως τι ειναι το νομιμο.

Αν δεν τοχουν στην ελλαδα καρτερει κι' ερχεται. :evil: :rotflmao:

costas81
01/02/2008, 18:43
Αν σε γραψουν και πας δικαστηριο συνήθως καταδικάζεσαι και ξέρεις γιατί.
Γιατί ο κάθε μπάτσος μπορεί να πει οτι δεν είχες αυτή την εξάτμιση που παρουσιάζεις τώρα αλλά άλλη και γι αυτό και σε έγραψε! Άντε να αποδέιξεις το αντίθετο!
Καλό είναι να μην σου τύχει!!






(σπαμ ον)
Τι φτιάχνεις εκεί κορίτσάκι??
Μπάτσους!
Και πώς τους φτιάχνεις??
Με νερό άμμο και σκ@τα!
(σπαμ οφφ)

tifoefs
01/02/2008, 18:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από SAM46
να προσθεσω και εγω καποιες παρατηρησεις

1 βαση ευρωπαικης ενωσης πρεπει να εχει το σηματακι EU το ειχε?

2 καθε δημοσιο υλικο εχει και το βιβλιαρακι του που γραφει τα παντα απο το ποτε αλλαξε μπαταριες μεχρι το οποιαδηποτε σερβις παιρνει το ειχε και αν ναι εχει συμπληρωθει?

3 ποτε αλλαξε μπαταριες? αν ειναι με μπαταριες

4 ποτε εγινε συντηρηση στο ''μικροφωνακι''

5 ο χειριστης πρεπει να ξερει απ εξω ολες τις οδηγιες χρησης και οχι να ψαχνει εκεινη την ωρα πως δουλευει

6 πρεπει να εχει και εγχειριδιο στα ελληνικα

7 χτυπηματα πανω στην συσκευη δηλωνουν κακομεταχειριση αρα και αναξιοπιστια

Ολα αυτα δε χρειαζεται να ελεγχονται στον ελεγχο σε καθε σημα που σε κανουν να σταματησεις φιλε μου.
Αυτα ειναι στοιχεια που παιρνουν απο τα συνεργεια για τη κατασταση της μηχανης.
Καθε μηχανη εχει το δικο της "φακελλο" και αν σε κανουν ελεγχο στον κανουν οπου θελουν οταν ξερουν οτι εκανες μια διαφοροποιηση εκτος προδιαγραφων.
Στα μερη μου δεν εχει ΚΤΕΟ για τους λογους που σε εγραψα.

:beer:

stefanos
01/02/2008, 19:18
Αν πιστεύεις οτι έχεις δίκιο
1.Ζητάς να αναγραφεί στην κλήση η εξάτμηση ώστε να μην σου πούν άλλα στο δικαστήριο.
2.Ολα τα όργανα μέτρησης πρέπει να είναι διακριβωμένα απο εργαστήριο, μια φορά το χρόνο τουλάχιστον δηλαδή το όργανο μέτρησης θορύβου, το στροφόμετρο τους και η μετροταινία τους, συνήθως υπάρχει και αυτοκόλητο πάνω στα όργανα απο το εργαστήριο.
3. Ζητάς να κάνουν μια μέτρηση με σβηστό κινητήρα και να καταγραφεί το αποτέλεσμα του θορύβου απο τον περιβάλλοντα χώρο.

zzr2005
01/02/2008, 19:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από tifoefs
Ολα αυτα δε χρειαζεται να ελεγχονται στον ελεγχο σε καθε σημα που σε κανουν να σταματησεις φιλε μου.
Αυτα ειναι στοιχεια που παιρνουν απο τα συνεργεια για τη κατασταση της μηχανης.
Καθε μηχανη εχει το δικο της "φακελλο" και αν σε κανουν ελεγχο στον κανουν οπου θελουν οταν ξερουν οτι εκανες μια διαφοροποιηση εκτος προδιαγραφων.
Στα μερη μου δεν εχει ΚΤΕΟ για τους λογους που σε εγραψα.

:beer:

ο φίλος αναφεροταν στις προδιαγραφες του μηχανήματος ελέγχου της στάσης θορύβου που έχει η τροχαια....

υπάρχει αντιστοιχη υπόθεση αθωωσης δικηγορου για υπερβολικη ταχυτητα οταν απεδειξε οτι οι καμερες που τον κατέγραψαν δεν ειχαν περάσει κανενα τεχνικο έλεγχο και δεν εφεραν πιστοιποίηση της EU

ολα αυτα αν εχεις χρονο και χρημα για να πας στα δικαστηρια...

SAM46
01/02/2008, 20:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από zzr2005
ο φίλος αναφεροταν στις προδιαγραφες του μηχανήματος ελέγχου της στάσης θορύβου που έχει η τροχαια....

υπάρχει αντιστοιχη υπόθεση αθωωσης δικηγορου για υπερβολικη ταχυτητα οταν απεδειξε οτι οι καμερες που τον κατέγραψαν δεν ειχαν περάσει κανενα τεχνικο έλεγχο και δεν εφεραν πιστοιποίηση της EU

ολα αυτα αν εχεις χρονο και χρημα για να πας στα δικαστηρια...


αυτο ακριβως ηθελα να πω!!

τα συγκεκριμενα οργανα επειδη ειναι υπερ ευαισθητα πρεπει να φυλασονται - συντηρουνται - επισκευαζονται πολυ προσεκτικα οπως και να χρισημοποιουνται με ευλαβια.


κατι ξερω που τα λεω!

cityfly
01/02/2008, 23:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
Αν σε γραψουν και πας δικαστηριο συνήθως καταδικάζεσαι και ξέρεις γιατί.
Γιατί ο κάθε μπάτσος μπορεί να πει οτι δεν είχες αυτή την εξάτμιση που παρουσιάζεις τώρα αλλά άλλη και γι αυτό και σε έγραψε! Άντε να αποδέιξεις το αντίθετο!
Καλό είναι να μην σου τύχει!!

αν εμφανιστεί στο δικαστήριο ο αστυνομικός :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: το άλλο με τον τοτό το ξέρετε;




Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81

(σπαμ ον)
Τι φτιάχνεις εκεί κορίτσάκι??
Μπάτσους!
Και πώς τους φτιάχνεις??
Με νερό άμμο και σκ@τα!
(σπαμ οφφ)


αγοράκι λέει το ανέκδοτο
και φτιάχνει μπατσάκια με σκατάκια

:lol: :lol:

stefanos
02/02/2008, 00:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από SAM46
αυτο ακριβως ηθελα να πω!!

τα συγκεκριμενα οργανα επειδη ειναι υπερ ευαισθητα πρεπει να φυλασονται - συντηρουνται - επισκευαζονται πολυ προσεκτικα οπως και να χρισημοποιουνται με ευλαβια.


κατι ξερω που τα λεω!


Ισχύει για όλα τα όργανα άσχετα με την ευαισθησία τους.
Για το κράτος δεν υπάρχει μέτρηση αν δεν είναι διακριβωμένο το όργανο, μαζί με τα αποτελέσματα πάνε και τα πιστοποιητικά του οργάνουν και του φορέα που το διακρίβωσε.