Καλή μέρα σε όλους.
Πριν λίγες μέρες έκανα ένα μικρό ταξιδάκι στην Πελοπόννησο και είχα μια μικρή περιπέτεια!
Σταμάτησα για βενζίνη και καφέ κάπου στο Κιάτο, επί της Ε.Οδού στο Macdonalts νομίζω.
Βγαίνοντας στην ΕΟ, υπήρχε μπλόκο της τροχαίας, με σταμάτησαν και μου ζήτησαν την άδεια της μηχανής.
Έγραφε 86 db, και μου ζήτησαν να κρατώ το γκάζι ανοιχτό στις 5.000 χιλ. στροφές.
Η μηχανή μου, ένα KLR 650 του 2003 μοντέλο, με την εργοστασιακή εξάτμιση σε άριστη κατάσταση.
Τους είπα, ότι η μηχανή, δεν διαθέτει στροφόμετρο και αυτοί έβαλαν ένα μεταλλικό μανταλάκι στο μπουζί, για να μετρά το δικό τους στροφόμετρο.
Το στροφόμετρό τους, ψηφιακό, δεν μπορούσε να κρατήσει σταθερό αριθμό στροφών και από τις 1500, πήγαινε στις 5.000 και τούμπαλιν, χωρίς να μπορεί να σταθεροποιηθεί, παρότι εγώ στο μέτρο του δυνατού, κρατούσα το γκάζι σταθερό!
Από το βαλιτσάκι τους με το όργανο αυτό του διαβόλου, έβγαλαν ένα μαραφέτι σαν μικρόφωνο και με τις οδηγίες του επικεφαλής , το τοποθέτησαν κάθετα προς την εξάτμιση, σε απόσταση περίπου 40 cm.
Ως εκ θαύματος, η ένδειξη ήταν 124 db, καθώς το γκάζι το είχε αναλάβει ο επικεφαλής, γάτος με πέταλα και γκάζωνε την μηχανή, σε σημείο να ουρλιάζει!
Κατάσχεση διπλώματος μου λέει για δυό μήνες ...και 200 ευρώ πρόστιμο!
Να σας πω ακόμα, ότι ήταν φανερή η απειρία τους στην χρήση του συστήματος αυτού, αφού προσπαθούσαν να εργαστούν διαβάζοντας το εγχειρίδιο λειτουργίας από τα αγγλικά ...που προφανώς δεν γνώριζαν!
Εκνευρίστηκα με το που άκουσα για αφαίρεση διπλώματος και του είπα ότι με 125 db, απογειώνονται τα μεγάλα αεροπλάνα, χρησιμοποιώντας όλη την ισχύ των κινητήρων τους!
Είπα ακόμα ότι η εξάτμιση είναι η εργοστασιακή, κλειστού τύπου, που η kawasaki της δίνει μόλις 86 db!
Η απάντηση ήταν << έχεις αφαιρέσει διαφράγματα >>! Μα είναι κλειστού τύπου απάντησα!
Την άνοιξες με οξυγονοκόλληση ανταπαντά!
Την βλέπετε ανοιγμένη ρώτησα? Την κόλλησες και την έβαψες απαντά! Ζήτησα να μου δείξουν το σημείο ανοίγματος και μου έδειξαν τις εργοστασιακές κολλήσεις στο πίσω μέρος της εξάτμισης!
Η πλάκα είναι ότι η μηχανή, ΔΕΝ κάνει θόρυβο, δεν είναι πειραγμένη η εξάτμιση, δεν έχει σαπάκια, ούτε τρύπες!
Επειδή δεν έβγαζα άκρη, ζήτησα να γράψω πάνω στην κλήση που θα μού έκοβαν τις παρατηρήσεις μου δηλαδή: Το στροφόμετρό τους δεν λειτουργούσε ώστε να δείχνει τις 5.000χιλ στροφές, γιατί στις 5.οοο και όχι στις 4.000χιλ? Μονοκύλινδρα, δικύλινδρα και τετρακύλινδρα όλα στις 5.000χιλ?
Σε ποιά απόσταση κρατάνε το μαραφέτι? Εκ των υστέρων έμαθα 'οτι το κρατούν στους 90 πόντους και όχι στους 45!
Επιπλέον δεν γνώριζαν καλώς την χρήση του οργάνου και ήταν φανερό, αφού πήγαιναν ψάχνοντας με το εγχειρίδιο στα αγγλικά!
Μάζεψαν το εργαλείο στο βαλιτσάκι με την σύσταση του επικεφαλής, πήγαν λίγο παραπέρα, συσκέφτηκαν χαμηλόφωνα και κατόπιν ο επικεφαλής που λέει φύγε!
Βιαζόμουν γιατί έπρεπε να πάω για κηδεία στο Αίγιο και να επιστρέψω με το βραδυνό καράβι στη Κρήτη αυθημερόν,γι` αυτό και προτίμησα να φύγω, χωρίς άλλα....
Τί θα κάνατε βρε παιδιά στη θέση μου?
Είναι λογικά όλα αυτά που συνέβκαν?