PDA

View Full Version : Αγορα ΤΑ700 η V-strom650???



BlackBart
21/02/2008, 14:27
Μετα απο πολυ σκεψη κατεληξα σ'αυτες τις δυο επιλογες.
Θα γραψω μια μινι συγκριση μεταξυ των δυο, συμφωνα με την προσωπικη μου αποψη και θελω τις αποψεις σας.

Επισης να πω οτι οδηγουσα για χρονια παπακι 50αρι, οδηγω αμαξι και ειναι η πρωτη μου επαφη με μοτοσυκλετα μεγαλου κυβισμου και ογκου.

Ακομη η χρηση θα ειναι καθημερινη μετακινηση στην πολη,εξορμησεις το σαβ/κο σε αποστασεις περιπου μεχρι 100km και κινηση σε επαρχιακους δρομους το καλοκαιρι (νησι).

Εχουμε λοιπον:

Το ΤΑ φαινεται και ειναι πιο συμμαζεμενο απο το V-strom και με μικροτερο ογκο.
Δεν εχω οδηγησει κανενα απο τα δυο αλλα ανεβηκα και στα δυο και μου φαινεται οτι το strom μου δημιουργει μια ανασφαλεια εξαιτιας του ογκου του και της απειριας μου φυσικα.

Απο εξωτερικη εμφανιση-ομορφια μου αρεσουν εξισου.

Η τιμη ειναι ενα ζητημα.Το ΤΑ ειναι στα 8600 και το στρομ στα 7200.
Δεν εχω ιδιαιτερο προβλημα οικονομικο αλλα το θεμα value for money ειναι ενα κριτηριο.

Το στρομ εχει καποια χρονια στην αγορα που σημαινει οτι εχει εμφανισει παιδικες ασθενειες και υπαρχει πλεον σχετικη εμπειρια και στα συνεργεια αλλα και μεταξυ των κατοχων.
Βεβαια και το ονομα ΤΑ ειναι χρονια στην αγορα αλλα μιλαμε και για καινουργιο μοντελο.

Το στρομ εχει πουλησει παρα πολυ κατι που ειναι και καλο και κακο.
Καλο γιατι για να το εχουν παρει πολλοι σημαινει οτι ειναι αξιοπιστο και επισης αν χρειαστεις κατι γραφεις στο φορουμ και ολο και καποιος κατοχος θα σε βοηθησει η θα εχει αντιμετωπισει το ιδιο προβλημα.
Κακο για καθαρα εγωιστικους λογους!!Θα εχεις κι εσυ μια μηχανη που την εχουν αλλοι δεν ξερω κι εγω ποσοι.


Θα παρακαλεσω να αρκεστουμε σ'αυτα τα μοντελα δηλαδη μην πει κανενας παρε πχ το Versys η οποιοδηποτε αλλο.Αρκετα κουραστηκα για να καταληξω σ'αυτα τα δυο. :smilea:

Επισης δε με ενδιαφερουν καθολου οι επιδοσεις.Αν το ενα βγαζει 10-20-30 αλογα παραπανω η το αλλο ειναι 0.4 sec γρηγοροτερο στα 0-100 δε με απασχολει.

Τελος ισως το σημαντικοτερο κριτηριο για μενα ειναι ποια μοτοσυκλετα ειναι φιλικοτερη σε εναν νεο αναβατη οπως εγω.

Αυτα και ευχαριστω εκ των προτερων!! :wave2:

panagiotispapa
21/02/2008, 15:08
Ρωτάς ποιό από τα δύο είναι πιο φιλικά στον νέο αναβάτη.... Και τα δύο φιλικά είναι. Από την στιγμή που τα έχεις οδηγήσει και τα δύο, πάρε αυτό που σε κάνει να νιώθεις πιο άνετα.


Όμως έχω να σου κάνω ένα άλλο ερώτημα. Λες ότι την μηχανή την θες για μέσα στην πόλη και το πολύ για 100χλμ εκτός πόλης. Για ποιό λόγο να πάρεις δυκίλυνδρο με 650++ κ.ε ?? Μήπως ένα μονοκύλινδρο (και κάτω από 600 κ.ε) να σε βόλευε καλύτερα? Θα είναι πολύ πιο ελαφρύ και πολύ πιο 'φιλικό' στον νέο αναβάτη, θα μετακινείσε πολύ πιο εύκολα μέσα στην πόλη και θα καίει πολύ λιγότερη βενζίνη.....

THEOD
21/02/2008, 15:11
Άιντε πάλι από την αρχή..... :a014: :a014:

Cpt. Haddock
21/02/2008, 15:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από panagiotispapa
Για ποιό λόγο να πάρεις δυκίλυνδρο με 650++ κ.ε ?? Μήπως ένα μονοκύλινδρο (και κάτω από 600 κ.ε) να σε βόλευε καλύτερα? Θα είναι πολύ πιο ελαφρύ και πολύ πιο 'φιλικό' στον νέο αναβάτη, θα μετακινείσε πολύ πιο εύκολα μέσα στην πόλη και θα καίει πολύ λιγότερη βενζίνη.....

Είπε ο άνθρωπΑς, μεταξύ αυτών των δύο είναι...μη του λέτε άλλα ρε σεις :wave2: :wave2:


@BlackBart. Το πιο φιλικό (εν γένει) ειναι αυτό με το λιγότερο γκάζι, χωρίς αυτό να είναι απόλυτο.

Το ΤΑ για μένα ειναι υπερτιμημένο για αυτά που κάνει, ενώ στο βεστρωμ ειναι καλύτερο Value for money που λένε στο χωριό μου

Επίσης, μπορεί το βεστρωμ να δείχνει ογκώδες αλλά όλο αυτό το πραγμα μπροστά ειναι κουφιο, το μηχανάκι ειναι πολύ εύκολο στο χειρισμό του

:wave2: :wave2: :wave2:

skynet
22/02/2008, 11:12
φιλε καλημερα

εγω θα σου έλεγα να τα οδηγήσεις.
να κανεις ένα κοπο και να τα κάνεις ένα τεστ γιατι ότι και να σου πουμε μπορει να
είναι καλό για μας αλλά κακό για σένα.

κατα την ταπεινή μου άποψη νομίζω πως το στρομα εξακολουθεί να είναι μπροστα
απο το ΤΑ.
θέμα αξιοπιστίας δεν υπάρχει ούτε στο ένα ούτε στο άλλο, νομίζω όμως πως το
ΤΑ είναι λίγο υπερεκτιμημένο.

είναι και το θέμα αισθητικής βεβαίως το οποίο είναι προσωπικο καθαρά και δεν
μπορεί να σου πει κανείς τιποτα.

τώρα αν και ζητάς να μην σου προτείνει κανείς εναλλακτική μετα συγχωρήσεως
αλλά θα σου πω πως κάνεις μεγάλο λάθος να μην σκεφτεσαι το βερσυς.
είναι πιο μαζεμένο, εφόσον λες πως δεν νιωθεις καλά με τον όγκο,
και απο οδική συμπεριφορα και επιδόσεις είναι στην ταξη του στρομ με ελάχιστες
διαφορές. το είχα οδηγήσει και μου άρεσε παρα πολύ.

κάνε τα ένα τεστ, μόνο έτσι θα καταλήξεις.

φιλικά
καλημέρες

gixxerpap
22/02/2008, 11:28
κάνεις ταξίδια? παίρνεις V-strom
κινείσαι στην πόλη? παίρνεις Versys

σου αρέσει το ΤΑ? το παίρνεις & πάλι δε θα μετανιώσεις...

προβλήματα δε θα έχεις με κανένα....όταν θα τα δεις σε μια βιτρίνα, ποιό θα καβαλήσεις πρώτο?
αυτό θα αγοράσεις;)

Cpt. Haddock
22/02/2008, 11:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
κάνεις ταξίδια? παίρνεις V-strom
κινείσαι στην πόλη? παίρνεις Versys

σου αρέσει το ΤΑ? το παίρνεις & πάλι δε θα μετανιώσεις...

προβλήματα δε θα έχεις με κανένα....όταν θα τα δεις σε μια βιτρίνα, ποιό θα καβαλήσεις πρώτο?
αυτό θα αγοράσεις;)


Ρε το Γιώργη πως τα λέει :smokin: :smokin: :smokin:




:rotflmao: :bigcry: :rotflmao:

sniper
22/02/2008, 11:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
....

προβλήματα δε θα έχεις με κανένα.......


Καλά.... μην ορκίζεσε κιόλας (http://www.moto.gr/forums/forumdisplay.php?forumid=31) :lol:

Nik0s
22/02/2008, 11:55
Μεταξύ των δύο, δυστυχώς , το V-strom υπερτερεί στους περισσότερους τομείς..... :(

SeNNinhA
22/02/2008, 12:39
- To Vstrom όπως ειπώθηκε είναι καλύτερο εκτός πόλης γιατί είναι πιο δυνατό και με καλύτερη καλυψη από τον αέρα. Μέσα στην πόλη ο όγκος του θα βολέψει λιγότερο από τα άλλα δύο. Είναι και το πιο βαρύ από όλα με +10 κιλά από το Transalp

- Το Versys είναι το πιο παιχνιδιάρικο. Πολύ μαζεμένο και βολικό για την πόλη, με μεγάλη διαφορά το πιο ελαφρύ από τα τρία, και πιο fun για στριφτερές διαδρομές. Αντίστοιχα το χειρότερο στην εθνική λόγω κυρίως ελάχιστης κάλυψης και πιο αδύναμου κινητήρα απο το Vstrom

- Το Transalp παίζει κάπου ανάμεσα στα δυο προηγούμενα.

Το κακό με το Transalp είναι η πολιτική κοστολόγησης της HONDA που σε κλέβει ουσιαστικά υπερκοστολογώντας το μηχανάκι. Γι αυτό που είναι το Transalp για αυτά που φοράει πάνω και για την ποιότητά του (κάθε χρόνο και πιο χαμηλή με αρκετά φθηνά πλαστικά πάνω του) θα έπρεπε να ζητάει γύρω στα 1000 ευρώ λιγότερα. Εμένα αυτό δεν μου αρέσει και μόνο γι αυτό δεν θα το επέλεγα. Αλλιώς δεν προκειται να απογοητευτείς από κανένα από τα δυο. Δες τι θέλεις να κάνεις περισσότερο και τι σου αρέσει στο ματι περισσότερο και πάρτο.

gixxerpap
22/02/2008, 12:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Ρε το Γιώργη πως τα λέει :smokin: :smokin: :smokin:




:rotflmao: :bigcry: :rotflmao:


γιατι ρε, δε σ' αρεσε?

...θα εμπλεκα και τα triumph στο παιχνιδι, αλλα αυτα ειναι για μεγαλα παιδια...:wacko:

BlackBart
22/02/2008, 15:09
Πω πω ρε παιδια τι μΕ κανετε τωρα.............

Ειμαι που ειμαι μπερδεμενος θα μπερδευτω ακομα περισσοτερο τωρα

Ευτυχως η kawasaki ειναι διπλα στο σπιτι μου οποτε θα κανω μια βολτιτσα κι απο κει.

Οντως το ΤΑ ειναι υπερεκτιμημενο και για μενα αυτο ειναι και το μεγαλυτερο αρνητικο του.
Αν κοστιζε γυρω στα 7500-7800 θα το ειχα παρει ηδη.

Thanx guys!!:wave2:

siraxanz
22/02/2008, 18:15
BMW 800 GS .....................



























































Η το ΤΑ700

harrysvr
09/03/2008, 10:00
Τώρα που το ψάχνω κι εγώ, είμαι ανάμεσα στη f800 και το στρώμα, αν ήταν στα ίδια λεφτά δεν το συζητώ αλλά τώρα βλέπω τεράστια διαφορά...(υπ`όψιν ότι τώρα έχω 650gs)

Zid
09/03/2008, 10:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από BlackBart
Πω πω ρε παιδια τι μΕ κανετε τωρα.............

Ειμαι που ειμαι μπερδεμενος θα μπερδευτω ακομα περισσοτερο τωρα

Ευτυχως η kawasaki ειναι διπλα στο σπιτι μου οποτε θα κανω μια βολτιτσα κι απο κει.

Οντως το ΤΑ ειναι υπερεκτιμημενο και για μενα αυτο ειναι και το μεγαλυτερο αρνητικο του.
Αν κοστιζε γυρω στα 7500-7800 θα το ειχα παρει ηδη.

Thanx guys!!:wave2: Aπο χρηματικής άποψης το v-strom συμφέρει ..
Το έχει και προσφορά
(πηγή mototriti):Αιφνιδιάζει για άλλη μια φορά η αντιπροσωπεία της Suzuki, χτυπώντας άμεσα τον ανταγωνισμό! Ενόψει των νέων, αντίπαλων μοντέλων η Σφακιανάκης ΑΕΒΕ προσφέρει το Best Seller της ελληνικής αγοράς Suzuki DL 650 V-Strom Abs στην δελεαστική τιμή των 7.195 ευρώ.

BELZEBOYLIS
09/03/2008, 10:41
TA 700 και ξερό ψωμί !!!! :beer:







( καβάλα και τα δύο ... γνώρισε τα ...και πάρε το ΤΑ700 ):lol: :beer: :wave2:

σουλης
10/03/2008, 06:25
Φιλαράκο όποιο σου αρέσει πιο πολύ .Πάνω κάτω ίδιες μηχανές είναι .Τι σου κάνει κλικ? αυτό τράβα πάρε χωρίς πολλά πολλά .Οταν διαλέγουμε μηχανή το κύριο κριτήριο (εφόσον λες οτι δεν τιθεται χρηματκό ζήτημα)είναι η προσωπική ευχαρίστηση .Τώρα λίγο πιο δυνατό λίγο πιο αδύνατο το ίδιο έργο παιζεται και στα 2. Αν πάλι θέλεις γενικώς συμβουλή το τι νά πάρεις με βάση αυτα που έγραψες πες το !

rsp
10/03/2008, 10:15
και τα δυο μηχανακια ειναι μαι χαρα για να ξεκινησεις! Οταν πλεον θα εχεις μαζεψει καποια εμπειρια θα καταλαβεις οτι ειναι εντυπωσιακα βαρετα και θα ψαξεις πιο συγκεκριμενα και με μεγαλυτερες απαιτησεις!

Για την ωρα και τα δυο μια χαρα ειναι!!:wave2:

S16
11/03/2008, 12:27
Εμενα παντως το dl μου δινει μια τελειως ξηλινη αισθηση.
Τραχυς κινητηρας, σπογγώδη φρενα γενικα απο θεμα αισθησης το μηχανακι ειναι απο τα χειροτερα.:yuck:

pandou
16/03/2008, 09:35
Εγώ είμαι μεταξύ TA και V-STROM. Πήρα ένα περιοδικό αυτό το μήνα που έχει συγκριτικό. Από ότι καταλαβαίνω(είμαι άσχετος από μηχανές-μέχρι τώρα οδηγούσα παπί), το σουζούκι έχει καλύτερες επιδόσεις και ταιριάζει περισσότερο για ταξίδι. Το χόντα, από την άλλη, τα κάνει όλα και ....... δε συμφέρει!
Δεν μπορώ να καταλάβω πώς, τώρα ειδικά που πολύς κόσμος που θέλει να πάρει μηχανή στριμώχνεται οικονομικά, αποφάσισε να το βγάλει η χόντα με 8.650 ΕΥΡΩ(!!!). Το σουζουκάκι κάνει μόνο 7.200 κι είναι και δοκιμασμένο! Μέχρι τώρα, ήμουν αποφασισμένος να πάρω χόντα γιατί με το παπάκι μου(που δεν ήταν χόντα) είδα κι έπαθα. ΧΟΝΤΑ=ΕΓΓΥΗΣΗ, που λένε. Αλλά 1.450 ΕΥΡΩ και 10 άλογα λιγότερα μου φαίνονται πολλά για εγγύηση.
Δεν ξέρω φίλε ειλικρινά: αν η χόντα πουλούσε το τρανσάλπ με ABS στην ίδια τιμή που το πουλάει χωρίς ABS(δηλ 8000) μάλλον χόντα. Αλλά τώρα προβληματίζομαι.
Αλήθεια, μπορεί κανείς να δώσει μια εικόνα στο περίπου για τη συντήρηση μετά;

apav
16/03/2008, 15:25
Καλώς ήρθες! :beer:

Δες τις λεπτομέρειες ΕΔΩ (http://www.moto.gr/forums/forumdisplay.php?s=&forumid=31). :wave2:

palios_er500
25/03/2008, 12:09
Φίλε μου αγόρασε όποιο σου αρέσει περισσότερο.Είναι μηχανές που κάνουν τα πάντα και μπορεις να γράψεις 100.000χλμ + μαζί τους αν είσαι προσεχτικός.

προς τους υπολοιπους συμφορουμίστες:
Δεν καταλαβάινω γιατί γίνεται τόση συζήτηση για το ότι η HONDA πουλάει ακριβα..η BMW δεν το κανεί σε υπερβολικό βαθμό;
Τις τιμές τις καθορίζει και η πρόβλεψη της ζήτησης ενός προιόντος και από ότι φαίνεται η HONDA πιστευει πολύ στο προιόν της.
Το ποιός πουλάει ακριβά ειναι σχετικό.Να μην ξεχναμε πόσα χώνουν όλοι οι ιάπωνες στα R&D και τους αγώνες.Με αυτή την σκέψη εγώ νομίζω ότι η KAWA πουλαει πιο ακριβά από όλους!!!

vestromas
25/03/2008, 17:42
To συγκεκριμενο τρανσαλπ , ειναι για τα πανηγυρια, σε σχεση με αυτα που ζηταη και αυτα που προσφερει. Αν σε ψαρωνει ο ογκος του βεστρομ, πιστεψε το ειναι ιδεα σου και μετα απο λιγα χιλιομετρακια θα εισαι οκ. Αντιθετος αν παρεις την μονοφθαλμη χηνα οπως εχει πει κοποιο φιλαρακι εδω μεσα. Μολις το στρωσεις και στεκεσε σε κανενα φαναρι, και σκαει διπλα κανα βεστρομ, θα νοιωθεις σαν κακομοιρης και θα κλαις τα φραγκα που εσκασες. Ειδικα οταν αναβει πρασινο, θα θες να ανοιξει η γη να σε καταπιη να πας να κανεις παρεα με τα Νεφφελιμ. :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :beer: :wave2:

vestromas
25/03/2008, 18:10
Λοιπον, περα απ την πλακα, το βεστρομ ειναι μακραν καλυτερη μοτοσυκλετα και σε τιμη που δεν παλευετε. Το οτι την εχουμε παρει τοσοι θα πρεπει να σε προβληματισει θετικα. εκτος αν μας θεωρεις κοροιδα ολους μας οποτε παω πασο. Αυτα που μπορεις να κανεις με ανεση και ασφαλεια με το βεστρομ, το τρανσαλπ δεν τα βλεπει ουτε με το κυαλι. Κατι καραγκιοζιλικια που ακουω οτι το τρανσαλπ παει καλυτερα στο χωμα, ειναι καθαρα θεμα οδηγου. Αμα το κατεχεις το χωμα πας με οτι ναναι.:beer: :wave2:

paranoid
31/03/2008, 12:45
Τώρα είδα πόσο έχει το καινούριο TA....:eyepop: :eyepop: :eyepop:

Πραγματικά, δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα συγκρισης πλέον, την στιγμή που το SUZUKI έχει πέσει στα 7200€...
Όταν το SUZUKI έκανε 8000€ και το TA το ρίξανε στα 7000€, είχε νόημα η σύγκριση και τα επιχειρήματα του τύπου: είναι χόντα και δεν ξέρω εγώ τί...
Αλλα ΤΩΡΑ....:lol: :lol: :lol: Να δώσεις 1500€ παραπάνω για να πάρεις μία χειρότερη, άντε και ίδια σου λέω, μηχανή το βρίσκω ανούσιο...


Δεν τη καταλαβαίνω τη Χόντα...:confused: :confused: :confused:

costas81
31/03/2008, 13:02
και τα δυο ειναι πολυ καλα μηχανακια!!

το καθενα υπερτερεί σε κάποιους τομείς..

πάντως προσωπικά από το φάγωμα που έχω κάνει στο δικό μου μηχανάκι εδώ και 47,000 χιλιόμετρα μέσα σε 2 χρόνια μπορώ να σου πώ ότι το στρομάκι ειναι παλικάρι δεν καταλαβαίνει τίποτα.

Και προσωπικά ούτε σε κίνηση με προβληματίζει ούτε σε τίποτα. Τα κιλά του δεν του φαίνονται παρά τον όγκο του..

Θα το φορτώνεις με τριπλέτα κλπ και θα ξεκινάς ταξίδι και δεν θα σε νοιάζει τίποτα!

:wave2: