PDA

View Full Version : 50.000χλμ απολογισμός (CBF-600)



el_hymador
29/04/2008, 23:20
Τι λε ρε παιδι μου...σαν χτες μου φαινεται που πηγα και πηρα απο το μαγαζι το CBF μου...

το λοιπον 50.000 χλμ σε κατι λιγοτερο απο 4 χρονια...καλα ειναι θα μπορουσε να ειναι και πολυ καλυτερα...

Ειναι η μονη μοτοσικλετα που εχω κρατησει τοσο μεγαλο διαστημα και μαλλον ενεκα οικονομικης δυχερειας (ακριβεια μανα μου! ξερεις ποσο παει το κιλο τα φασολακια; ) θα την καρτησω πολυ ακομα...


τεσπα χαιρομαι που "ξεμεινα" με αυτη την μοτοσικλετα αφου ειναι πραγματικο all rounder μηχανακι...ακομα και χωμα παει!

Για την επετειο μας της εκανα ενα μικρο δωρακι σημερα αλλαζωντας λαδια και την Παρασκευη θα της φορεω καινουργια λαστιχα Bridgestone BT021.


Στο ημερολογιο καταστρωματος εχουν καταγραφει:

Ελαστικα

Michelin Pilot: Ηταν προικια απο την μανα της...καλο λαστιχο ειχε μεγαλη αντοχη στην φθορα, ομοιγενη συμπεριφορα σε ολο το πελμα και προσεδιδε στην μοτοσικλετα μεγαλη σταθεροτητα.

Metzeler Roadtec Z6: Πολυ πιο δυναμικο σε συμπεριφορα λαστιχο με γρηγορη κορωνα και καλυτερη προσφυση σε σχεση με τα MIchelin, πιο γρηγορη φθορα ομως. Στα θετικα οτι ζεστενονταν αμεσως.

Bridgestone BT021: Απο Παρασκευη εντυπωσεις....


Κινητηρας

Οπως δουλευε την πρωτη μερα εξακολουθει να δουλευει και σημερα...θορυβοι κτλ απλα δεν υπηρξαν, υπαρχουν και πιστευω θα υπαρξουν ποτε. Δυνατος δεν ειναι, αλλα ειναι απολυτα γραμμικος και πολυ ελαστικος...για τον χαρακτηρα τις μοτοσικλετας ειναι μια χαρα παντως. Αν τον δουλευεις ψηλα πινει τον κ*λο του, αν πηγαινεις νορμαλ η καταναλωση ειναι στα αποδεκτα πλαισια των 4Ι 600 αυτης της κατηγοριας. Μετα απο μια στουκα ειχα την ευκαιρια να αλλαξω εξατμιση (Leo Vince) και να βαλω ενα φιλτρο K&N ...σε συνδυασμο με την ρυθμιση των καρμπυρατερ ο κινητηρας εχει "ζωντανεψει" σε ολο το φασμα των στροφων και ψηλα δουλευει πολυ πιο ανετα...


Φρενα

Αψογα.Δυνατα με αισθηση και γραμμικοτητα... μαζι με ενα απο τα καλυτερα -κατα γενικη ομολογια- ABS που εχουν μπει σε μοτοσικλετα, δεν σε προδιουν ποτε και σταματουν το μηχανακι με ασφαλεια ΠΑΝΤΑ.
Ειχα βαλει καποια after market τακακι χωρς να δω διαφορα στην αποδοαση και στην αντοχη αλλα τρελαθηκα στο σσσσσσφυριγμα....απο τοτε βαζω αυτα που δινει η Honda...:rolleyes:


Αναρτησεις

Ειναι λιγο σφιχτες στην λειτουργια τους αλλα απο την αλλη μπορουν και κρατανε το μηχανακι σταθερα στην πορεια του στα 180+...μεσα στην πολη κοπανανε λιγο αλλα τις συνηθιζεις, δεν μιλαμε για κατι τραγικα σφικτο και κουτσουρο...γενικα δεν προβληματιζουν και μονο αν το παρακανεις με πραγμτα που ειναι εκτος "φακελλου χρησης" θα αρχισουν να βγαζουν αδυναμιες. Το μπροστινο ειναι super, το αμορτισερ πισω ομως ειναι καπως ξερο σε αιθσηση κυριως λογω απουσιας μοχλικου.
Αλλαξα λαδια στο πιρουνι πριν απο 7.000 χλμ προεραιτικα, αφου δεν μου ειχε παρουσιασει πτωση στην αποδοση του.


Ποιοτητα κατασκευης

Οχι και τοσο Honda παντως...δεν εχει δημιουργηθει καποιο προβλημα, αλλωστε λιγοι τριγμοι και χαλαρωμα στην συνοχη των πλαστικων ειναι αποδεκτα πιστευω μετα απο 50.000χλμ. Το θεμα εχει να κανει με την συναρμολογηση που γινεται στην Ιταλια και η μοτοσικλετα ειχε καποια θεματακια απο την αρχη τα οποια ωστοσο δεν συνιστουν προβλημα σε καμμια περιπτωση.


Βλαβες


Εχουμε και λεμε:

-Διακοπτης (φουσκα) σασμαν για την ενδειξη της νεκρας (αντικατασταθηκε)
-Σπασμενος ρεγουλατορος στον συμπλεκτη (στην μανετα-αντικατασταθηκε)
-Μερικα καμμενα λαμπακια στο πισω φως
-Κολησσε το ρελε για τα φλας (φτιαγμενο προσωρινα αν ξανακολησσει παει γαι αλλαγη)
-Κολησσε και ξεκολησσε απο μονος του ο αυτοματος για τα φωτα (θα δειξει αναλογως της διαγωγης του)

αυτα....πταισματα κατα την αποψη μου...

Στο μηχανακι εχω βαλει μια ψηλοτερη ζελατινα της Givi, μια εξατμιση και ενα φιλτρο...τιποτα αλλο...

μεχρι τωρα ειμαι πααααααααρα πολυ ευχαριστημενος απο το CBF και στο συστεινω ανεπιφυλακτα σε οποιον συνειδητα ξερει τι θελει απο μια μοτοσικλετα.

Το δυνατο του σημειο ειναι τα ταξιδια με τερμα γκαζι οπου πραγματικα ειναι ακλονητο και μπορει να πηγαινει ετσι ολη μερα...στριβει με οσο ερχεται και δεν κουναει , δεν λαλαει, δεν παραπονιεται εμπνεοντας πολυ μεγαλη εμπιστοσυνη.

Το χειροτερο του ειναι το πολυ κλειστο στροφιλικι οπου απλως σε κουραζει με τις συνεχεις εναλλαγες κλισεων καθοτι δεν ειναι και το πιο ενδοτικο μηχανακι...κατα τα αλλα δεν μασαει.

Σε μεσαιο - ανοιχτο στροφιλικι παει αερας αρκει να εχεις στο μυαλο σου πως δεν οδηγας SS...ευκολα μπορεις να παρασυρθεις και να πιασεις ρυθμο τον οποιο δεν πιστευες οτι το μηχανακι μπορει να υποστηριξει...τον υποστηριζει λοιπον χωρις πλευσεις κουνηματα και ασαφειες αλλα σε μια στραβη (του δρομου) δεν εχεις τα περιθωρια να διορθωσεις ευκολα γραμμες και να αλλαξεις πορεια τοσο ευκολα...ειπαμε δεν ειναι ss, ειναι μια μοτοσικλετα πολυ σταθερη με τιμημα ομως την αργοποροια στις αλλαγες κατευθυνσης ...τεσπα το ανοιχτο τιμονι και τα φρενα σωζουν την κατασταση σε καθε περιπτωση...

Στην πολη ειναι βολικο και ευκολο για τα δεδομενα της κατηγοριας...παρ ολα αυτα αν πηγαινα συνεχεια κεντρο σιγουρα θα ειχα καβατζωσει και ενα παπι...το δυσκολο ειναι οι ελιγμοι με μικρη ταχυτητα που απαιτουν καποια δυναμη καθως και η ζεστη του κινητηρα το καλοκαιρι...ως τετρακυλινδρο ανεβαζει θερμοκρασια για πλακα και το βεντιλατερ σου σπαει τα νευρα...σημαδευει δε ακριβως στο αριστερο ποδι...

Και στο χωμα παει και αφηστε τους γιαλατζι on-offαδες να γυαλιζουν τα πλαστικα στα κητη τους...δικαβαλο με πραγματα φορτωμενο και γυρισε ολο το Αγκιστρι, δικαβαλο χωρΙς παραγματα και πηγα απο Λ.Δοξα στην Ζαρουχλα, μονοκαβαλο με ανεβασε στον Παρνωνα, με πηγε στα γνωστα μερη στην Παρνηθα, κατεβηκε στην παραλια του Φωκιανου στην Αρκαδια...οκ γ@μιουνται τα λαστιχα αλλα το CBF δεν μασαει...

αυτα...

CBF - HRC
29/04/2008, 23:40
Καλημέρα αδερφέ και συνCBFάκια , χαίρομαι που σου έχει βγει έτσι καλό μέχρι στιγμής και θα είναι και έτσι και μελλοντικά.
Κα εμένα είναι στα 40000 χλμ (το αγόρασα με 32000 χλμ από τον πρώτο τηε ιδιοκτήτη).

Τώρα όσον αφορά τα φρένα , εγώ άλλαξα σωληνάκια με υψηλής πίεσης και βελτιώθηκαν κατα πολλή , αλλά η μεγάλη βελτίωση έγινε όταν έβαλα ακτινική τρόμπα φρένων της IRC 19χ20 , μιλάμε για τρελό φρένο!!! το μόνο μείον είναι ότι σε δυνατά φρεναρίσματα τρώγονται (ή μάλλον καταβροχθίζονται) τα τακάκια , αφού σε σχεδόν 4000 χλμ τα έχει σχεδόν φάει.

Και όσον αφορά τα στροφιλίκια , άν πραγματικά σκέφτεσαι να την κρατήσεις και μπορείς να της βάλεις ανάρτηση WP θα νομίσεις ότι αγόρασες άλλη μηχανή , απίστευτα κρατήματα (μιλάμε για πολύ καλύτερα με πρίν αλλά όχι και σαν ss).

Εξάτμιση έχω βάλει μία τιτανίου της Nikko Racing , και Κ&Ν φίλτρο , φώτα xenon , ζελατίνα της Ermax , καρίνα και πίσω φτεράκι της Ermax.

Καλά χλμ να έχουμε και πολλές και ασφαλείς βόλτες!!!

:wave2: :wave2:

makis206
30/04/2008, 07:14
Τα είπες όλα !:sun:

el_hymador
30/04/2008, 08:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από CBF - HRC
Καλημέρα αδερφέ και συνCBFάκια , χαίρομαι που σου έχει βγει έτσι καλό μέχρι στιγμής και θα είναι και έτσι και μελλοντικά.
Κα εμένα είναι στα 40000 χλμ (το αγόρασα με 32000 χλμ από τον πρώτο τηε ιδιοκτήτη).

Τώρα όσον αφορά τα φρένα , εγώ άλλαξα σωληνάκια με υψηλής πίεσης και βελτιώθηκαν κατα πολλή , αλλά η μεγάλη βελτίωση έγινε όταν έβαλα ακτινική τρόμπα φρένων της IRC 19χ20 , μιλάμε για τρελό φρένο!!! το μόνο μείον είναι ότι σε δυνατά φρεναρίσματα τρώγονται (ή μάλλον καταβροχθίζονται) τα τακάκια , αφού σε σχεδόν 4000 χλμ τα έχει σχεδόν φάει.

Και όσον αφορά τα στροφιλίκια , άν πραγματικά σκέφτεσαι να την κρατήσεις και μπορείς να της βάλεις ανάρτηση WP θα νομίσεις ότι αγόρασες άλλη μηχανή , απίστευτα κρατήματα (μιλάμε για πολύ καλύτερα με πρίν αλλά όχι και σαν ss).

Εξάτμιση έχω βάλει μία τιτανίου της Nikko Racing , και Κ&Ν φίλτρο , φώτα xenon , ζελατίνα της Ermax , καρίνα και πίσω φτεράκι της Ermax.

Καλά χλμ να έχουμε και πολλές και ασφαλείς βόλτες!!!

:wave2: :wave2:


Καλημερα και σε εσενα εν CBF πορευομενε αδερφε :beer:

WP ε;

το σκεφτομαι για μια γενικη αναβαθμιση μετα το καλοκαιρι...αφου θα το κρατησω που θα το κρατησω τουλαχιστον να το φτιαξω λιγο παραπανω θα δειξει...

το σιγουρο ειναι οτι θα του αλλαξω τα πλαστικα που εχουν σπασει (το αριστερο πλαϊνο στο κουμπωμα και τα δυο καπακια πισω στις βασεις τους λογω γαϊδουρινου φορτωματος...) ασε που μου εχει μπει στο μυαλο εδω και καιρο να το βαψω ασπρο περλα...

θα δειξει...

καλα χιλιομετρα να εχεις και εσυ :wave2: :wave2:

dirtbird
30/04/2008, 08:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
...... καθοτι δεν ειναι και το πιο ενδοτικο μηχανακι...
......

Δλδ. δεν ενδίδει στις διαθέσεις του αναβάτη?:confused: :rolleyes: :D

el_hymador
30/04/2008, 08:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Δλδ. δεν ενδίδει στις διαθέσεις του αναβάτη?:confused: :rolleyes: :D


ακριβως...ενδοτικο στις διαθεσεις του αναβατη για γρηγορες αλλαγες κατευθυνσης....

δεν ειναι και ο πιο δοκιμος ορος ε; :rolleyes:

by the way κ. Μπαμπινιωτη δεν μΕ λετε;... εχετε υποψιν σας καποιο enduro 2Τ μεχρι 3.000εουρος διαθεσιμο προς πωλησιν;

:beer: :beer: :wave2:

dirtbird
30/04/2008, 08:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador

by the way κ. Μπαμπινιωτη δεν μΕ λετε;... εχετε υποψιν σας καποιο enduro 2Τ μεχρι 3.000εουρος διαθεσιμο προς πωλησιν;

:beer: :beer: :wave2:

Προκαταβολή? :smilea:

el_hymador
30/04/2008, 10:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Προκαταβολή? :smilea:


προκαταβολη 20€, δυο αχρησιμοποιητα εισητηρια του προαστιακου και ενα τεταρτο πασατεμπο...

αυτα διαθετω...:D

makis206
30/04/2008, 10:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
προκαταβολη 20€, δυο αχρησιμοποιητα εισητηρια του προαστιακου και ενα τεταρτο πασατεμπο...
αυτα διαθετω...:D

Κάτι έχουμε και για σένα...:D


128891

dirtbird
30/04/2008, 10:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
προκαταβολη 20€, δυο αχρησιμοποιητα εισητηρια του προαστιακου και ενα τεταρτο πασατεμπο...

αυτα διαθετω...:D

Πότε πρόλαβες και έφαγες 3000? σε ........ πασατέμπο?:D :D

Bavarian
30/04/2008, 11:37
Πράγματι τα είπες όλα :winka: τυπικό Honda "κλειδώνεις" πάνω του λες και φτιάχτηκε για σένα.Το μόνο που με χαλάει είναι ότι δεν το έχω χαρεί όσο θα έπρεπε γιατί χρησιμοποιώ συνέχεια τη δεύτερη μηχανή αλλά θα το πάρω σήμερα να πάω μια βολτίτσα :D Από τον Αυγουστο που το πήρα δεν έχω μετανιώσει στιγμή για την επιλογή μου κι ας έβγαλαν το καινούριο...

makis206
30/04/2008, 13:46
Εμένα με χτύπησε μια μλκίτιδα κι αφαίρεσα πριν λίγο τα αυτοκόλλητα που γράφουν Honda (αυτά με το φτερό) και βρίσκονται στα πλαϊνά φέρινγκ, έτσι γιατί μου τη σπάγανε τόσο καιρό. Μ'αρέσει καλύτερα έτσι, ανανεώθηκε το μηχανάκι, ελπίζω μόνο να μην κάνει καμμιά 200ριά ευρώ το καθένα σε περίπτωση που μετανιώσω για τις φλασιές που τρώω κάθε τόσο :lol:

Μαύρος χάρος έγινε ! :evil:

dirtbird
30/04/2008, 13:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Εμένα με χτύπησε μια μλκίτιδα κι αφαίρεσα πριν λίγο τα αυτοκόλλητα που γράφουν Honda (αυτά με το φτερό) και βρίσκονται στα πλαϊνά φέρινγκ, έτσι γιατί μου τη σπάγανε τόσο καιρό. Μ'αρέσει καλύτερα έτσι, ανανεώθηκε το μηχανάκι, ελπίζω μόνο να μην κάνει καμμιά 200ριά ευρώ το καθένα σε περίπτωση που μετανιώσω για τις φλασιές που τρώω κάθε τόσο :lol:

Μαύρος χάρος έγινε ! :evil:

Αν εσένα σου αρέσει, στους άλλους δεν πέφτει λόγος....

... που βέβαια θα πιστεύουν ότι έχεις σαβουρδιαστεί άσχημα και -μεταξύ άλλων- άλλαξες το φέρινγκ αλλά είχες στεγνώσει και δεν είχες για τα αυτοκόλλητα.... :bigcry: :rotflmao: :rotflmao: :bigcry:

el_hymador
30/04/2008, 14:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Αν εσένα σου αρέσει, στους άλλους δεν πέφτει λόγος....

... που βέβαια θα πιστεύουν ότι έχεις σαβουρδιαστεί άσχημα και -μεταξύ άλλων- άλλαξες το φέρινγκ αλλά είχες στεγνώσει και δεν είχες για τα αυτοκόλλητα.... :bigcry: :rotflmao: :rotflmao: :bigcry:

και εγω αυτο σκεφτηκα..:a029: βαλε repsol αυτοκολητα maki, τουλαχιστοιν να εισαι αγωνιαρης και οχι μπατιρης :lol: :lol:

makis206
30/04/2008, 14:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
... που βέβαια θα πιστεύουν ότι έχεις σαβουρδιαστεί άσχημα και -μεταξύ άλλων- άλλαξες το φέρινγκ αλλά είχες στεγνώσει και δεν είχες για τα αυτοκόλλητα.... :bigcry: :rotflmao: :rotflmao: :bigcry:

Γμτ γμτ, νόμιζα πως ήμουν ο μόνος που το σκέφτηκα αυτό :uplate: :a7: :eek:

makis206
30/04/2008, 14:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
και εγω αυτο σκεφτηκα..:a029: βαλε repsol αυτοκολητα maki, τουλαχιστοιν να εισαι αγωνιαρης και οχι μπατιρης :lol: :lol:

Σιγά ρε μην κολλήσω και κανα "Lady D" να το παίξω Έλληνας κροίσος με CBF :lol: :rotflmao:

tzimakos13
09/05/2008, 00:56
Μου επιτρεπεται να καταθεσω και εγω τις εντυπωσεις μου απ'την συμβιωση με το μπλε CBFακι μου του '04??

Το μηχανακι το αγορασα τον Ιουνιο του 2007 με 6,500χλμ στο κοντερ και δυο ολοκαινουργια Spoetrec M1 για προικα απο τον προηγουμενο κατοχο της....
Σημερα,σχεδον ενα χρονο μετα την αγορα της,εχει φτασει τα 22,700χλμ με ελαχιστα εξοδα συντηρησης,μια αλλαγη μπουζι και 2αλλαγες λαδιων εχω κανει μονο...
Α,ξεχασα...αλλαξα αλυσιδογραναζα στα 21,500χλμ..

Ετοιμαζομαι για ενα σερβισακι τωρα,αλλαγη τακακια,λαδακια,μαλλον θα βαλω και καποιο αφτερ μαρκετ φιλτρο αερα (Κ&Ν η DNA η Pipercross δεν ξερω ακομα τι να διαλεξω).

Απο την καθημερινη μετακινηση ειμαι απολυτα ικανοποιημενος,χωραει παντου και απο καταναλωση στις συνθηκες πολης απολυτα λογικο σε σχεση και με τον ανταγωνισμο της.

Στο ταξιδι ειναι πλοιο,κανενα προβλημα δεν ειχα ποτε,αν και ειναι η πρωτη μου μεγαλη μοτοσυκλετα και το οδηγικο μου ειπεδο δεν ειναι αρκετα ανεβασμενο,δλδ δεν εχω βρει τα απολυτα ''ορια'' της,ειδικα τα ορια του πλαγιασματος της.Απ'τις φιλοτιμες προσπαθρειες που κανω παντως για να μπορεσω να το στριψω,ο χαρακτηρας και το στησιμο της δεν με εχουν αποθαρυνει αφου μου προσφερει αρκετη σταθεροτητα μεσα στη στροφη.

Απο αξεσουαρ,εχω βαλει Ακραποβιτς τελικο χωρις καμια αλλαγη στις ρυθμισεις των καρμπ,φωτα ξενον,καγκελεκια προστατευτικα givi,ψηλη ζελατινα givi και μπλε ταινια στις ζαντουλες του..

Καλα χλμ να εχουμε με τα CBFακια μας ολοι:beer:

javaneze
13/05/2008, 12:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από tzimakos13
...και απο καταναλωση στις συνθηκες πολης απολυτα λογικο σε σχεση και με τον ανταγωνισμο της.
Δεν συμφωνω και μου κακοφαινεται παρα πολυ η υπερβολικη καταναλωση του ....
Μεση καταναλωση 7-8 λτ στα 100χλμ. ΠΑΡΑ πολλα. Και το ξερω καλα γιατι κανω παρα πολλα χιλιομετρα εντος αθηνας.


Α ρε πτνα yamaha ποτε θα βγαλεις το ΧΤ με abs ... :sad:

ortho
14/05/2008, 10:55
καλημέρα!
έχω τη μηχανή από τον ιούλιο του 2004 κι έχει πλέον 52.000+ χλμ.
δεν έχω παράπονο, δε δημιούργησε προβλήματα.θα συμφωνήσω με όλους σας πως είναι εξαιρετικά εύχρηστη, τα περισσότερα χλμ είναι στην Αθήνα κι αν εξαιρέσεις ότι το βεντιλατέρ δουλεύει υπερωρίες μιά κι υπερθερμαίνεται κανένα άλλο πρόβλημα. τα σέρβις πάντα στην ώρα τους εννοείται!
έσπασε προχθές η ντίζα του συμπλέκτη και δυστυχώς η μηχανή είναι ακόμη ακινητοποιημένη, διότι δεν υπάρχει ανταλλακτική ντίζα. στη Honda Hellas είπαν πως τα ανταλλακτικά τα έχει πιά άλλη εταιρεία και πως λόγω απεργίας δεν έχουν. το θεωρώ απαράδεκτο να μείνει η μηχανή στο συνεργείο τόσες μέρες για ένα " ταπεινό " ΄σύρμα!
σκεφτόμουν να πάρω το χιλιάρι, αλλά τώρα θα το ξανασκεφτώ αν θα είναι Honda. μα είναι δυνατόν να μην έχεις την πρέπουσα υποστήριξη;!
το συνεργείο θα κάνει πατέντα με μία aftermarket που δυστυχώς δεν ταιριάζει απόλυτα λόγω μήκους, αλλά επειδή τη μηχανή τη χρησιμοποιώ πάρα πολύ δεν είναι δυνατόν να την έχω άλλο σε απραξία!

δεν ξέρω αν είμαι ΄σωστά σε αυτή τη συζήτηση, αλλά σκέφτηκα πως θα θέλατε να ενηνερωθήτε κι από αυτή τη σκοπιά.

ελπίζοντας στην υπομονή σας!
καλά χλμ σε όλους!

PS προς javaneze : ανακάλυψα πρόσφατα το γερμανικό Honda board. εξαιρετικό σάιτ για πληροφορίες!

javaneze
15/05/2008, 12:05
Για την ντιζα μην ανησυχεις, κι εγω μια απο hornet εχω ... δεν ειναι καμια σπουδαια πατεντα το κοντυμα της ντιζας.

Το Honda board. εξαιρετικό σάιτ για πληροφορίες αν ξερεις γερμανικα ομως ετσι ...

makis206
15/05/2008, 12:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από javaneze
Α ρε πτνα yamaha ποτε θα βγαλεις το ΧΤ με abs ... :sad:

:eyepop: :eyepop:

Δεν πιστεύω να σκοπεύεις να κάνεις αυτό που νομίζω οτι σκοπεύεις να κάνεις ;;;;;:uplate: