Τι λε ρε παιδι μου...σαν χτες μου φαινεται που πηγα και πηρα απο το μαγαζι το CBF μου...
το λοιπον 50.000 χλμ σε κατι λιγοτερο απο 4 χρονια...καλα ειναι θα μπορουσε να ειναι και πολυ καλυτερα...
Ειναι η μονη μοτοσικλετα που εχω κρατησει τοσο μεγαλο διαστημα και μαλλον ενεκα οικονομικης δυχερειας (ακριβεια μανα μου! ξερεις ποσο παει το κιλο τα φασολακια; ) θα την καρτησω πολυ ακομα...
τεσπα χαιρομαι που "ξεμεινα" με αυτη την μοτοσικλετα αφου ειναι πραγματικο all rounder μηχανακι...ακομα και χωμα παει!
Για την επετειο μας της εκανα ενα μικρο δωρακι σημερα αλλαζωντας λαδια και την Παρασκευη θα της φορεω καινουργια λαστιχα Bridgestone BT021.
Στο ημερολογιο καταστρωματος εχουν καταγραφει:
Ελαστικα
Michelin Pilot: Ηταν προικια απο την μανα της...καλο λαστιχο ειχε μεγαλη αντοχη στην φθορα, ομοιγενη συμπεριφορα σε ολο το πελμα και προσεδιδε στην μοτοσικλετα μεγαλη σταθεροτητα.
Metzeler Roadtec Z6: Πολυ πιο δυναμικο σε συμπεριφορα λαστιχο με γρηγορη κορωνα και καλυτερη προσφυση σε σχεση με τα MIchelin, πιο γρηγορη φθορα ομως. Στα θετικα οτι ζεστενονταν αμεσως.
Bridgestone BT021: Απο Παρασκευη εντυπωσεις....
Κινητηρας
Οπως δουλευε την πρωτη μερα εξακολουθει να δουλευει και σημερα...θορυβοι κτλ απλα δεν υπηρξαν, υπαρχουν και πιστευω θα υπαρξουν ποτε. Δυνατος δεν ειναι, αλλα ειναι απολυτα γραμμικος και πολυ ελαστικος...για τον χαρακτηρα τις μοτοσικλετας ειναι μια χαρα παντως. Αν τον δουλευεις ψηλα πινει τον κ*λο του, αν πηγαινεις νορμαλ η καταναλωση ειναι στα αποδεκτα πλαισια των 4Ι 600 αυτης της κατηγοριας. Μετα απο μια στουκα ειχα την ευκαιρια να αλλαξω εξατμιση (Leo Vince) και να βαλω ενα φιλτρο K&N ...σε συνδυασμο με την ρυθμιση των καρμπυρατερ ο κινητηρας εχει "ζωντανεψει" σε ολο το φασμα των στροφων και ψηλα δουλευει πολυ πιο ανετα...
Φρενα
Αψογα.Δυνατα με αισθηση και γραμμικοτητα... μαζι με ενα απο τα καλυτερα -κατα γενικη ομολογια- ABS που εχουν μπει σε μοτοσικλετα, δεν σε προδιουν ποτε και σταματουν το μηχανακι με ασφαλεια ΠΑΝΤΑ.
Ειχα βαλει καποια after market τακακι χωρς να δω διαφορα στην αποδοαση και στην αντοχη αλλα τρελαθηκα στο σσσσσσφυριγμα....απο τοτε βαζω αυτα που δινει η Honda...![]()
Αναρτησεις
Ειναι λιγο σφιχτες στην λειτουργια τους αλλα απο την αλλη μπορουν και κρατανε το μηχανακι σταθερα στην πορεια του στα 180+...μεσα στην πολη κοπανανε λιγο αλλα τις συνηθιζεις, δεν μιλαμε για κατι τραγικα σφικτο και κουτσουρο...γενικα δεν προβληματιζουν και μονο αν το παρακανεις με πραγμτα που ειναι εκτος "φακελλου χρησης" θα αρχισουν να βγαζουν αδυναμιες. Το μπροστινο ειναι super, το αμορτισερ πισω ομως ειναι καπως ξερο σε αιθσηση κυριως λογω απουσιας μοχλικου.
Αλλαξα λαδια στο πιρουνι πριν απο 7.000 χλμ προεραιτικα, αφου δεν μου ειχε παρουσιασει πτωση στην αποδοση του.
Ποιοτητα κατασκευης
Οχι και τοσο Honda παντως...δεν εχει δημιουργηθει καποιο προβλημα, αλλωστε λιγοι τριγμοι και χαλαρωμα στην συνοχη των πλαστικων ειναι αποδεκτα πιστευω μετα απο 50.000χλμ. Το θεμα εχει να κανει με την συναρμολογηση που γινεται στην Ιταλια και η μοτοσικλετα ειχε καποια θεματακια απο την αρχη τα οποια ωστοσο δεν συνιστουν προβλημα σε καμμια περιπτωση.
Βλαβες
Εχουμε και λεμε:
-Διακοπτης (φουσκα) σασμαν για την ενδειξη της νεκρας (αντικατασταθηκε)
-Σπασμενος ρεγουλατορος στον συμπλεκτη (στην μανετα-αντικατασταθηκε)
-Μερικα καμμενα λαμπακια στο πισω φως
-Κολησσε το ρελε για τα φλας (φτιαγμενο προσωρινα αν ξανακολησσει παει γαι αλλαγη)
-Κολησσε και ξεκολησσε απο μονος του ο αυτοματος για τα φωτα (θα δειξει αναλογως της διαγωγης του)
αυτα....πταισματα κατα την αποψη μου...
Στο μηχανακι εχω βαλει μια ψηλοτερη ζελατινα της Givi, μια εξατμιση και ενα φιλτρο...τιποτα αλλο...
μεχρι τωρα ειμαι πααααααααρα πολυ ευχαριστημενος απο το CBF και στο συστεινω ανεπιφυλακτα σε οποιον συνειδητα ξερει τι θελει απο μια μοτοσικλετα.
Το δυνατο του σημειο ειναι τα ταξιδια με τερμα γκαζι οπου πραγματικα ειναι ακλονητο και μπορει να πηγαινει ετσι ολη μερα...στριβει με οσο ερχεται και δεν κουναει , δεν λαλαει, δεν παραπονιεται εμπνεοντας πολυ μεγαλη εμπιστοσυνη.
Το χειροτερο του ειναι το πολυ κλειστο στροφιλικι οπου απλως σε κουραζει με τις συνεχεις εναλλαγες κλισεων καθοτι δεν ειναι και το πιο ενδοτικο μηχανακι...κατα τα αλλα δεν μασαει.
Σε μεσαιο - ανοιχτο στροφιλικι παει αερας αρκει να εχεις στο μυαλο σου πως δεν οδηγας SS...ευκολα μπορεις να παρασυρθεις και να πιασεις ρυθμο τον οποιο δεν πιστευες οτι το μηχανακι μπορει να υποστηριξει...τον υποστηριζει λοιπον χωρις πλευσεις κουνηματα και ασαφειες αλλα σε μια στραβη (του δρομου) δεν εχεις τα περιθωρια να διορθωσεις ευκολα γραμμες και να αλλαξεις πορεια τοσο ευκολα...ειπαμε δεν ειναι ss, ειναι μια μοτοσικλετα πολυ σταθερη με τιμημα ομως την αργοποροια στις αλλαγες κατευθυνσης ...τεσπα το ανοιχτο τιμονι και τα φρενα σωζουν την κατασταση σε καθε περιπτωση...
Στην πολη ειναι βολικο και ευκολο για τα δεδομενα της κατηγοριας...παρ ολα αυτα αν πηγαινα συνεχεια κεντρο σιγουρα θα ειχα καβατζωσει και ενα παπι...το δυσκολο ειναι οι ελιγμοι με μικρη ταχυτητα που απαιτουν καποια δυναμη καθως και η ζεστη του κινητηρα το καλοκαιρι...ως τετρακυλινδρο ανεβαζει θερμοκρασια για πλακα και το βεντιλατερ σου σπαει τα νευρα...σημαδευει δε ακριβως στο αριστερο ποδι...
Και στο χωμα παει και αφηστε τους γιαλατζι on-offαδες να γυαλιζουν τα πλαστικα στα κητη τους...δικαβαλο με πραγματα φορτωμενο και γυρισε ολο το Αγκιστρι, δικαβαλο χωρΙς παραγματα και πηγα απο Λ.Δοξα στην Ζαρουχλα, μονοκαβαλο με ανεβασε στον Παρνωνα, με πηγε στα γνωστα μερη στην Παρνηθα, κατεβηκε στην παραλια του Φωκιανου στην Αρκαδια...οκ γ@μιουνται τα λαστιχα αλλα το CBF δεν μασαει...
αυτα...