PDA

View Full Version : Ερώτηση για paypal claim



dhzou
16/05/2008, 10:02
Χτύπησα ένα κράνος από ebay store με καλό feedback. Όταν το έλαβα διαπίστωσα ότι μου έστειλε λάθος μέγεθος, παρότι του το είχα διευκρινήσει πολλές φορές στην επικοινωνία μας το τι ήθελα. Στα μυνήματα που του έστειλα μετά δεν απαντούσε (παρ'οτι έλεγε στο listing ότι σε περίπτωση δικού του λάθους σου στέλνει το σωστό με δικάτου έξοδα.) Άνοιξα dispute στο paypal και ούτε εκεί απάντησε και μετά το προχώρησα σε claim.
Είδα όμως στους όρους του paypal για την αποζημίωση ότι για να πάρεις αποζημίωση από το paypal σε τέτοια περίπτωση πρέπει να επιστρέψεις το προιόν με δικά σου έξοδα στον πωλητή.
Τι μαλακία είναι αυτή; Για το λάθος του άλλου θα πληρώσω εγώ δηλαδή; Έχει συμβεί σε κανέναν άλλο αυτό; Τι προτείνετε να κάνω; Να το κρατήσω και να το πουλήσω εδώ μεσα καλύτερα; Και επίσης αν του βάλω αρνητικό feedback, θα μου βάλει κι αυτός;
:confused:

Stergios69
16/05/2008, 10:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από dhzou
Τι προτείνετε να κάνω; Να το κρατήσω και να το πουλήσω εδώ μεσα καλύτερα; Και επίσης αν του βάλω αρνητικό feedback, θα μου βάλει κι αυτός;
:confused:
Ναι, και ναι για το feedback αν δεν σου έβαλε ήδη...
Αλλιώς, περιμένεις να πάει 89η μέρα, 23η ώρα και 59 λεπτά από την λήξη της δημοπρασίας και του ρίχνεις το μείον...
Αυτος μάλλον δεν θα προλάβει να σου ρίξει - μια και feedback αφήνεις μέχρι 90 μέρες από το τέλος της δημοπρασίας...

CBF - HRC
16/05/2008, 10:42
Καλημέρα φίλε μου , πρίν από μερικούς μήνες είχα μπλέξει και εγώ με έναν μακακα από paypal με δύο κάρτες μνήμης SanDisk Extreme IV για φωτογραφική μηχανή (οι οποίες τελικά ήταν μουφα και όχι οι γνήσιες) και άνοιξα claim με σκοπό την επιστροφή των προϊόντων και να μου επιστραφούν τα χρήματα. Έστειλα τα πράγματα συστημμένα και ενημερώνεις την paypal για το tracking number και μόλις φτάσει το δέμα στον πωλητή θα σου επιστραφεί όλο το ποσό που κατέβαλες για την αγορά του

dhzou
16/05/2008, 10:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από CBF - HRC
Καλημέρα φίλε μου , πρίν από μερικούς μήνες είχα μπλέξει και εγώ με έναν μακακα από paypal με δύο κάρτες μνήμης SanDisk Extreme IV για φωτογραφική μηχανή (οι οποίες τελικά ήταν μουφα και όχι οι γνήσιες) και άνοιξα claim με σκοπό την επιστροφή των προϊόντων και να μου επιστραφούν τα χρήματα. Έστειλα τα πράγματα συστημμένα και ενημερώνεις την paypal για το tracking number και μόλις φτάσει το δέμα στον πωλητή θα σου επιστραφεί όλο το ποσό που κατέβαλες για την αγορά του
Ναι αλλά τα μεταφορικά για να στείλεις πίσω τις μνήμες ποιος τα πλήρωσε;

CBF - HRC
16/05/2008, 11:19
Εγώ πλήρωσα τα μεταφορικά αλλά έλαβα πίσω όλα τα χρήματα που έστειλα με paypal , τουλάχιστον δεν έχασα όλα μου τα χρήματα απλά 8 ευρώ (μέσω ταχυδρομείου με συστημμένο δέμα(κάτω των 2 κιλών οποιοδήποτε δέμα υπολογίζεται ως γράμμα)) για αποστολή στη κίνα.

dhzou
16/05/2008, 11:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από CBF - HRC
Εγώ πλήρωσα τα μεταφορικά αλλά έλαβα πίσω όλα τα χρήματα που έστειλα με paypal , τουλάχιστον δεν έχασα όλα μου τα χρήματα απλά 8 ευρώ (μέσω ταχυδρομείου με συστημμένο δέμα(κάτω των 2 κιλών οποιοδήποτε δέμα υπολογίζεται ως γράμμα)) για αποστολή στη κίνα.
Για να στείλω το κράνος με tracking στην Αμερική θα μου κοστίσει 50-60 ευρώ... Δεν με συμφέρει στην καμία.
Μάλλον θα μπει αγγελία λίαν συντόμως...

Αν έχει άλλος παρόμοια εμπειρία πάντως ας την παραθέσει για να ενημερωνόμαστε και να προσέχουμε περισότερο απο δω και πέρα...

CBF - HRC
16/05/2008, 11:50
Γιατί δεν πας μια βόλτα από τα ελτά , ζύγισε το και ρώτα πόσο θα σου κοστίσει να το στείλεις πίσω. μπορεί και να σε συμφέρει.

KRITIKOS1981
17/05/2008, 00:13
dhzou οσο το συζηταμε πες μας και ποιο κρανος πηρες και βαλε και καμια φωτο ισως ενδιαφερετε καποιος απο δω μεσα και γλιτωσεις την ταλαιπωρια να το στελνεις πισω

kalafan
18/05/2008, 14:53
Και επίσης αν του βάλω αρνητικό feedback, θα μου βάλει κι αυτός;
:confused: [/B][/QUOTE]

τωρα πια να ξερετε οτι και αρνητικο feedback να δωσετε εσεις,αυτος δεν μπορει να δωσει αρνητικο για σας.Ειναι καινουργια πολιτικη του EBAY για να μην φοβουνται να δωσουν αρνητικο feedback οι αγοραστες οταν την πατανε απο καποιον...

dhzou
18/05/2008, 20:20
kalafan πολύ χρήσιμη πληροφορία ευχαριστώ.

Το κράνος είναι SUOMY SPEC 1R XAUS large

http://www.photo2box.com/images/70w37kuug9spy3dq57qg.jpg

Σύντομα θα το βάλω και στις αγγελίες όπως έχουν τα πράγματα...

dhzou
21/05/2008, 09:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από kalafan
Και επίσης αν του βάλω αρνητικό feedback, θα μου βάλει κι αυτός;
:confused:

τωρα πια να ξερετε οτι και αρνητικο feedback να δωσετε εσεις,αυτος δεν μπορει να δωσει αρνητικο για σας.Ειναι καινουργια πολιτικη του EBAY για να μην φοβουνται να δωσουν αρνητικο feedback οι αγοραστες οταν την πατανε απο καποιον...

Μπορείς να βάλεις ένα λινκ που το είδες αυτό; Γιατί δεν νομίζω να ισχύει, ο ίδιος πωλητής (κοίταξα τα τελευταία feedback του) έχει κάνει κι άλλη παρόμοια μαλακία, έφαγε αρνητικό feedback και έβαλε κι αυτός στον αγοραστή...
Θα προσπαθήσω να κάνω το κόλπο με τις 90 μέρες :winka:

Stergios69
21/05/2008, 09:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από kalafan
τωρα πια να ξερετε οτι και αρνητικο feedback να δωσετε εσεις,αυτος δεν μπορει να δωσει αρνητικο για σας.Ειναι καινουργια πολιτικη του EBAY για να μην φοβουνται να δωσουν αρνητικο feedback οι αγοραστες οταν την πατανε απο καποιον...
Εχεις δίκιο, το είδα και γω χθες, οπότε ρίξε μαύρο άφοβα! :D :wave2:

dhzou
21/05/2008, 09:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από Stergios69
Εχεις δίκιο, το είδα και γω χθες, οπότε ρίξε μαύρο άφοβα! :D :wave2:

Δώσε link!

kalafan
21/05/2008, 09:47
http://pages.ebay.com/services/forum/new.html

Stergios69
21/05/2008, 10:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από dhzou
Δώσε link!
http://www2.ebay.com/aw/core/200805191013132.html

dhzou
21/05/2008, 11:08
Ευχαριστώ παιδιά το τσίμπησε το αρνητικό του ο μάγκας, και μάλλον τον έχουν κάνει και suspend γιατί πλέον δεν έχει καθόλου listings.

Το κράνος πλέον είναι προς πώληση. (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=59574)

Anty12
22/05/2008, 15:02
Σε παρακαλώ αν είναι εύκολο κράτα μας ενήμερους για την κατάληξη της υπόθεσης, γιατί έχω μπλέξει και γω μ'εναν Γερμανό που κάνει την πάπια στα mail....:beer:

dhzou
23/05/2008, 10:43
Λοιπόν τελικά αυτός δεν απάντησε ούτε στο claim ούτε στο dispute, οπότε το paypal αποφάσισε εις βάρος του και με αποζημίωσε χωρίς να πρέπει να του επιστρέψω το λάθος κράνος. :smilea:

Πρέπει να πέσεις σε μεγάλο μαλάκα σαν κι αυτόν όμως για να ξανασυμβεί αυτό. Γιατί ναι μεν προσπάθησε να με εκμεταλευτεί αλλά το έκανε με τον χειρότερο δυνατό τρόπο.

Anty12
23/05/2008, 11:33
Δηλαδή και τα λεφτά και το κράνος δικά σου......:)
Το dispute έγινε εξολοκλήρου μέ e-mail με το ebay??

Locksmith
23/05/2008, 12:01
Και πως το κάνεις "escalade to claim" ρε φίλε, γιατί κι εγώ έχω πρόβλημα και έχω ανοίξει dispute στο PayPal αλλά δεν πήρα καμία απάντηση. Το PayPal μου λέει ότι μπορώ να το escalade σε dispute αλλά δεν μπορώ να βρω από που. Επίσης μου λέει ότι αν δεν το κάνω escalade μέσα σε 20 μέρες, θα κλείσει το dispute αυτόματα.

dhzou
23/05/2008, 12:42
To dispute έγινε στο paypal όχι στο ebay.

locksmith, αφού έχεις κάνει dispute εκεί υποτίθεται το συζητάτε με τον seller για να βρείτε λύση και απλά το paypal σας παρακολουθεί. Αν δεν μπορέσεις να λύσεις το πρόβλημα ή δεν απαντήσει καθόλου ο άλλος κάνεις escalate to claim είναι νομίζω ένα λινκ δεξιά εκεί που βλέπεις το status του dispute. Για να το κάνεις αυτό πρέπει να περάσουν 10 μέρες από τότε που άνοιξε το dispute. Όταν κάνεις ecalate to claim (όπου ζητάς αποζημίωση) το παυπαλ θα ερευνήσει την υπόθεση και θα αποφασίσει.

Locksmith
23/05/2008, 15:01
E ναι στο resolution center το βλέπω κι εγώ αλλά αν και δεν έκανα δεξί click πουθενά, δε βρήκα να λέει "escalade to claim", ούτε και μου λέει πως να το κάνω, γι αυτό έχω ξενερώσει! Αλλά μάλλον θα είναι το γεγονός του ότι δεν έχουν περάσει οι πρώτες 10 μέρες μάλλον... Μετά θα με ρωτήσουν / προειδοποιήσουν αυτοί ή θα πρέπει να το ψάξω πάλι;

Και το μήνυμα που θα μου στείλει αυτός θα το λάβω στο e-mail μου ή στο PayPal? και αν το λάβω στο τελευταίο, από που θα το δώ?

Τhanks dude.

dhzou
23/05/2008, 15:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από Locksmith
E ναι στο resolution center το βλέπω κι εγώ αλλά αν και δεν έκανα δεξί click πουθενά, δε βρήκα να λέει "escalade to claim", ούτε και μου λέει πως να το κάνω, γι αυτό έχω ξενερώσει! Αλλά μάλλον θα είναι το γεγονός του ότι δεν έχουν περάσει οι πρώτες 10 μέρες μάλλον... Μετά θα με ρωτήσουν / προειδοποιήσουν αυτοί ή θα πρέπει να το ψάξω πάλι;

Και το μήνυμα που θα μου στείλει αυτός θα το λάβω στο e-mail μου ή στο PayPal? και αν το λάβω στο τελευταίο, από που θα το δώ?

Τhanks dude.
Δεν θυμάμαι αν το έχει πριν τις 10 μέρες...
Λογικά σε ενημερώνουν λίγο πριν τις 20 μέρες.
Τα μυνήματα πάνε και στο paypal και στο mail σου.