Χτύπησα ένα κράνος από ebay store με καλό feedback. Όταν το έλαβα διαπίστωσα ότι μου έστειλε λάθος μέγεθος, παρότι του το είχα διευκρινήσει πολλές φορές στην επικοινωνία μας το τι ήθελα. Στα μυνήματα που του έστειλα μετά δεν απαντούσε (παρ'οτι έλεγε στο listing ότι σε περίπτωση δικού του λάθους σου στέλνει το σωστό με δικάτου έξοδα.) Άνοιξα dispute στο paypal και ούτε εκεί απάντησε και μετά το προχώρησα σε claim.
Είδα όμως στους όρους του paypal για την αποζημίωση ότι για να πάρεις αποζημίωση από το paypal σε τέτοια περίπτωση πρέπει να επιστρέψεις το προιόν με δικά σου έξοδα στον πωλητή.
Τι μαλακία είναι αυτή; Για το λάθος του άλλου θα πληρώσω εγώ δηλαδή; Έχει συμβεί σε κανέναν άλλο αυτό; Τι προτείνετε να κάνω; Να το κρατήσω και να το πουλήσω εδώ μεσα καλύτερα; Και επίσης αν του βάλω αρνητικό feedback, θα μου βάλει κι αυτός;
![]()