Σύνδεση

View Full Version : bros 400 | bandit 400 | cb 400 | bandit 250



Σελίδες : 1 [2]

epp1640
28/05/2008, 01:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anritsu
Απο τα 400 παραεισάγωγης σε 250 επίσης παραεισαγώγης ??? Και που θα το βρεις το 250 και που θα βρίσκεις μετά κάνα ανταλλακτικούς ?? Ιστοριες για αγρίους

και τα δύο παραεισαγωγής είναι, απλώς στο 250 βρίσκεις πιο δύσκολα ανταλλακτικά ενώ το άλλο είναι πιο παλιό.. πραγματικά άστα να πάνε.. έχω προβλήματα :cry:

:rotflmao:

epp1640
28/05/2008, 01:34
και ειδικά το θέμα της βενζίνης είναι πολύ σημαντικό για μένα.. δεν μπορώ να δίνω πολλά χρήματα την εβδομάδα.. και εδώ κάτω ήδη η τιμή της είναι 1.32..

:rolleyes:

οτιδήποτε βγάζει λιγότερα από 20-25 χλμ στο λίτρο είναι μη αποδεκτό για μένα. προτιμώ να κάνω περισσότερες πιο αργές βόλτες παρά να κάνω αμάν να πάω μια βόλτα όπως στο αμάξι..

apav
28/05/2008, 10:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από epp1640
το δικό σου έχει ένα 'f' παραπάνω.. :winka: :beer:

(τώρα αν ήθελες ανταλλαγή με ολοκαίνουριο ybr το συζητούσαμε.. )

:bigcry: Δεν είναι δικό μου! :D Για να δεις τις τιμές τους το έβαλα. :o

Πάντως δεν μπορείς να συγκρίνεις το 15χρόνο CB και τους 3462 προηγούμενους ιδιοκτήτες του, με το 3χρόνο 250αράκι με ούτε 10.000 χλμ και υποστήριξη μέσω της αντιπροσωπείας. Από την στιγμή που σε ενδιαφέρει η κατανάλωση και οι νόμιμες ταχύτητες για να ξεφύγεις από τα 70χλμ/ώρα του YBR, δεν είναι δύσκολη η απόφαση. :p

epp1640
28/05/2008, 10:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από apav
:bigcry: Δεν είναι δικό μου! :D Για να δεις τις τιμές τους το έβαλα. :o

Πάντως δεν μπορείς να συγκρίνεις το 15χρόνο CB και τους 3462 προηγούμενους ιδιοκτήτες του, με το 3χρόνο 250αράκι με ούτε 10.000 χλμ και υποστήριξη μέσω της αντιπροσωπείας. Από την στιγμή που σε ενδιαφέρει η κατανάλωση και οι νόμιμες ταχύτητες για να ξεφύγεις από τα 70χλμ/ώρα του YBR, δεν είναι δύσκολη η απόφαση. :p

καλά αυτό με τα 70 το έμαθα πριν 5 μέρες.. :p ναι σαφώς και το cbf έχει όλα τα καλά που λες, αλλά εγώ προτιμούσα κάτι V2 + :winka:

pektis
02/06/2008, 15:22
Πάρε ένα 600άρι bandit ή fzr να τελειώνεις!!3500-4500 Ε:beer:

apav
02/06/2008, 15:50
Πλάκα στην πλάκα, δίπλωμα έβγαλες το "μικρό" που κάπου είχες γράψεις; :uplate:

epp1640
03/06/2008, 03:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από apav
Πλάκα στην πλάκα, δίπλωμα έβγαλες το "μικρό" που κάπου είχες γράψεις; :uplate:

εννοείς του 50 ριού που είχα πριν 6-9 μήνες με το mtx? Βασικά εφόσον ήμουν 21+ έβγαλα τώρα (περιμένω να δώσω:cry: ) Α και ας έχω 125 για την ώρα.. :beer:

epp1640
03/06/2008, 03:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από pektis
Πάρε ένα 600άρι bandit ή fzr να τελειώνεις!!3500-4500 Ε:beer:

δεν θα έδινα τόσα για FZR.. αλλά γενικά αν είχα τόσα χρήματα δεν θα είχα ανοίξει καν το thread.. :rotflmao: θα ήμουν τώρα με ένα hornetάκι :smokin:

pektis
03/06/2008, 10:04
Eγώ στη θέση σου δεν θα κοιτούσα καθόλου μηχανάκι 10ετίας.......:sick:

epp1640
03/06/2008, 13:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από pektis
Eγώ στη θέση σου δεν θα κοιτούσα καθόλου μηχανάκι 10ετίας.......:sick:

έχει παγώσει το θέμα για την ώρα..θα κάνω υπομονή, θα περιμένω το καλοκαιράκι να δω τι θα γίνει με ένα πρόγραμμα που τώρα τελείωσα και βλέπουμε.. :cry:

LePa
26/06/2008, 20:01
bandit kai xero psomi

epp1640
26/06/2008, 20:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από LePa
bandit kai xero psomi

:smilea: που το ξέθαψες.. καλά τελικά κατά τα χριστούγεννα μεριά θα αγοράσω άλλη μηχανή, γιατί θέλω να κρατήσω αυτήν που έχω τώρα γιατί είναι καινούρια και υπεροικονομική και μου έτυχαν kai διάφορα έξοδα.. το bandit μου αρέσει πιο πολύ από όλα.. αλλά η επικρατέστερη άποψη είναι ότι είναι άγρια κακοποιημένα από προηγούμενους ιδιοκτήτες και μηχανικούς που δεν τα φροντίζουν σωστα, ειδικά στα carbs και ως εκ τούτου η συντήρηση τους μέχρι να τα συμμαζέψεις θα σου έχει κοστίσει άλλο ένα bandit..

xampos
26/06/2008, 22:16
μακρια λεμε απο το ληστη τις τσεπης σου :uplate: :lol: :lol:

αλλα ειπαμε ειναι κουκλι :a07: :a07:

παλιες καλες εποχες :a2: :a2:

το επσασα και το φχαριστηθηκα :mad: :evil: :evil: :lol: :lol: :lol:


134807

epp1640
26/06/2008, 23:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από xampos
μακρια λεμε απο το ληστη τις τσεπης σου :uplate: :lol: :lol:

αλλα ειπαμε ειναι κουκλι :a07: :a07:

παλιες καλες εποχες :a2: :a2:

το επσασα και το φχαριστηθηκα :mad: :evil: :evil: :lol: :lol: :lol:

:beer: ωραίο xampo το άτιμο αλλά.. να μου λείπει.. :rotflmao:

mikios400
27/06/2008, 08:22
το γεγονός είναι ότι πιο καλοστημένο μηχανάκι από το BROS στην κατηγορία του πιστεύω πως δεν υπάρχει. Κ είναι κ αθάνατο! Αν θες να μάθεις να καβαλάς μηχανή σε μια που να συγχωρεί τα λαθάκια αρχάριων (που κάναμε όλι κάποτε) τότε αυτό σου προτείνω... ακριβώς αυτό έκανα κ γω!

btw, πουλάω το BROS μου :lol:
(όχι δεν έκανα προπαγάνδα τόση ώρα.... :p )

pektis
27/06/2008, 08:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από epp1640
:smilea: που το ξέθαψες.. καλά τελικά κατά τα χριστούγεννα μεριά θα αγοράσω άλλη μηχανή, γιατί θέλω να κρατήσω αυτήν που έχω τώρα γιατί είναι καινούρια και υπεροικονομική και μου έτυχαν kai διάφορα έξοδα.. το bandit μου αρέσει πιο πολύ από όλα.. αλλά η επικρατέστερη άποψη είναι ότι είναι άγρια κακοποιημένα από προηγούμενους ιδιοκτήτες και μηχανικούς που δεν τα φροντίζουν σωστα, ειδικά στα carbs και ως εκ τούτου η συντήρηση τους μέχρι να τα συμμαζέψεις θα σου έχει κοστίσει άλλο ένα bandit..

To δικό μου κοντευει τα 50000χλμ.&δεν έχει τίποτα...Μην ακούς ότι σου λένε...Αν του κάνεις τα σερβις δεν έχει πρόβλημα...Σκυλι!!!!!!!:beer:

epp1640
27/06/2008, 11:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από pektis
To δικό μου κοντευει τα 50000χλμ.&δεν έχει τίποτα...Μην ακούς ότι σου λένε...Αν του κάνεις τα σερβις δεν έχει πρόβλημα...Σκυλι!!!!!!!:beer:

Ήσουν το πρώτο ελληνικό χέρι?? Αν ναι ίσως, αλλιώς πίστεψε με έτυχε δεν πέτυχε.. :beer: κρίμα γιατί μου ξυπνάει ένστικτα αυτή η μηχανή.. είναι ακριβώς όπως την ονειρεύομαι.. (όπως κατάλαβες έχω κόλλημα με τα γυμνά.. :D )

AntoD
27/06/2008, 11:45
Se allazw teleios

pare ena pegaso 650
monokilindro
ftinotero service kai benzini
timi idia aloga paromia
antalaktika ftina kai diathesima...
Pio oikonomiko
me prostasia apo aera kai kalo gia ton sunepibati...

Ta cb polli kala alla meta apo tosa xronia skisimo....

epp1640
27/06/2008, 12:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από AntoD
Se allazw teleios

pare ena pegaso 650
monokilindro
ftinotero service kai benzini
timi idia aloga paromia
antalaktika ftina kai diathesima...
Pio oikonomiko
me prostasia apo aera kai kalo gia ton sunepibati...

Ta cb polli kala alla meta apo tosa xronia skisimo....

Το έχω σκεφτεί και τον pegaso και το freewind.. αλλά ήθελα τετρακύλινδρο.. :( γενικά είμαι άρρωστος με τα γυμνά.. και ειδικά τα λίγο πιο παλιά.. αν είχα λίγα παραπάνω χρήματα θα πήγαινα σε hornet και όπως πάει με βλέπω να περιμένω μπας και γράψω τπτ και έρθουν χρήματα.. αλλιώς θα προσπαθήσω να βρω ένα όσο γίνεται πιο καινούριο SF από τις τελευταίες εκδόσεις και κατά προτίμηση όχι από κάποιον πιτσιρικά.. :beer:

xampos
27/06/2008, 12:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από epp1640
:beer: ωραίο xampo το άτιμο αλλά.. να μου λείπει.. :rotflmao:

εμενα παντως δεν μου λειπει καθολου :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

epp1640
27/06/2008, 12:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από xampos
εμενα παντως δεν μου λειπει καθολου :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

:rotflmao:

Kaiser_vas
23/07/2008, 18:10
Os mhxanikos dikiklon sti thessaloniki, pou zo kathimerina autes tis mixanes pou paratheteis, sou leo oti kai oi 4 einai karkinos!!! Den exoun xamila, teliki peripou 160, mias kai einai street. Sigekrimena i bros anebazei poli thermokrasia, diladi meta apo kanena 20´ litourgeias tha kaigontai ta podia sou. Genika auta ta 400aria zorizontai poli. Sou protino na enebeis kaimia 200cc parapano (diladi sta 600cc) giati me autes tha trexeis kathimerina se ilektrologous kai mixnikous. Sketos karkinos, makria apo mas....!!!:nono:

epp1640
23/07/2008, 18:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από Kaiser_vas
Os mhxanikos dikiklon sti thessaloniki, pou zo kathimerina autes tis mixanes pou paratheteis, sou leo oti kai oi 4 einai karkinos!!! Den exoun xamila, teliki peripou 160, mias kai einai street. Sigekrimena i bros anebazei poli thermokrasia, diladi meta apo kanena 20´ litourgeias tha kaigontai ta podia sou. Genika auta ta 400aria zorizontai poli. Sou protino na enebeis kaimia 200cc parapano (diladi sta 600cc) giati me autes tha trexeis kathimerina se ilektrologous kai mixnikous. Sketos karkinos, makria apo mas....!!!:nono:

Σε ευχαριστώ Kaiser_vas.. πρώτη γνώμη που ακούω από μηχανικό και είναι σημαντική.. βέβαια το είχα ήδη ξεχάσει το ζήτημα.. θα περιμένω ένα σεβαστό διάστημα με το ybr που έχω και μετά ή θα πάω στο ninja 250 καινούριο ή πολύ πιθανόν να κοιτάξω κάποιο ληστή 600 s μεταχειρισμένο.. :beer:

xampos
23/07/2008, 18:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από epp1640
Σε ευχαριστώ Kaiser_vas.. πρώτη γνώμη που ακούω από μηχανικό και είναι σημαντική.. βέβαια το είχα ήδη ξεχάσει το ζήτημα.. θα περιμένω ένα σεβαστό διάστημα με το ybr που έχω και μετά ή θα πάω στο ninja 250 καινούριο ή πολύ πιθανόν να κοιτάξω κάποιο ληστή 600 s μεταχειρισμένο.. :beer:

την καλυτερη δουλεια θα κανεις με το να παρεις κατι καινουργιο

α και για τα 160 που λεει ο φιλος μηχανικος θα διαφωνισω , το bross μπορει να παενε μονο 160 για το τσοντα δεν ξερω αλλα ο ληστης 180 αριζε κι αμα ειχε κατηφορα παενε στα 190 :cool:

*οταν δουλευε :ninja:

epp1640
23/07/2008, 18:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από xampos
την καλυτερη δουλεια θα κανεις με το να παρεις κατι καινουργιο

α και για τα 160 που λεει ο φιλος μηχανικος θα διαφωνισω , το bross μπορει να παενε μονο 160 για το τσοντα δεν ξερω αλλα ο ληστης 180 αριζε κι αμα ειχε κατηφορα παενε στα 190 :cool:

*οταν δουλευε :ninja:

α ρε Χάμπο... μόνο εσύ με καταλαβαίνεις.. :rotflmao: Δεν μπορώ άλλο να ταξιδεύω με 90.. :rotflmao: :bigcry: :bawl:

Kaiser_vas
23/07/2008, 20:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από xampos
την καλυτερη δουλεια θα κανεις με το να παρεις κατι καινουργιο

α και για τα 160 που λεει ο φιλος μηχανικος θα διαφωνισω , το bross μπορει να παενε μονο 160 για το τσοντα δεν ξερω αλλα ο ληστης 180 αριζε κι αμα ειχε κατηφορα παενε στα 190 :cool:

*οταν δουλευε :ninja:

Nai, kai se gremo diakosarizei kiolas!!!!! :p

xampos
23/07/2008, 20:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από Kaiser_vas
Nai, kai se gremo diakosarizei kiolas!!!!! :p

180 αριζε σε ευθεια 190 αριζε σε κατηφορα

:rolleyes:

george72
23/07/2008, 22:35
με κλειστα ματια το cb!

στα δικα μου χερια τομηχανακι μεχρι περσυ εγραψε 125.000 χιλ χλμ.

παρατημενο στο γκαραζ το εχω αλλα ειμαι σιγουος πωςμε 2,3 μιζιες και κανα λαδακι αλλαγη θα κελαηδησει παλι...

σκυλια, και δοκιμασμενα μοτερ!

Anritsu
23/07/2008, 23:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από Kaiser_vas
Os mhxanikos dikiklon sti thessaloniki, pou zo kathimerina autes tis mixanes pou paratheteis, sou leo oti kai oi 4 einai karkinos!!! Den exoun xamila, teliki peripou 160, mias kai einai street. Sigekrimena i bros anebazei poli thermokrasia, diladi meta apo kanena 20´ litourgeias tha kaigontai ta podia sou. Genika auta ta 400aria zorizontai poli. Sou protino na enebeis kaimia 200cc parapano (diladi sta 600cc) giati me autes tha trexeis kathimerina se ilektrologous kai mixnikous. Sketos karkinos, makria apo mas....!!!:nono:

Τι να σου πω ρε ψηλέ , είσαι και μηχανικός δίκυκλων . Καρκίνοι αυτά τα μηχανάκια ? Μακάρι και τα καινούρια να είχανε την ποιότητα κατασκευής και την εμφάνιση του Cb και του BROS . Καθημερινά θα τρέχει σε ηλεκτρολόγους και μηχανικούς ? Άραγε για αυτό ακόμα και σήμερα είναι γεμάτοι οι δρόμοι με τέτοια μηχανάκια ? Μήπως γι' αυτό το δικό μου κοντεύει τα 110.000 χλμ , κοντερισια τουλάχιστον , απροβλημάτιστα και ακούραστα ? Αλλο πράμα μας αρέσει ένα μοντέλο η όχι , άλλο πράμα αν ένα μοντέλο κάνει για αυτό που το θέλουμε , άλλο λέμε οτι ναναι και γενικεύουμε απροσδιόριστα . Επίσης αν ανεβεί στα 600 κυβικα , που και εγώ ίσως αυτό να πρότεινα , τα κυβικά είναι που θα τον σώσουν από τυχών μηχανικά και ηλεκτρικά προβλήματα . ?

Οντως στο BROS υπάρχει ένα θεματακι με ζεστή το καλοκαίρι μια και οι έξοδοι των 2 κυλίνδρων βγαίνουνε από δεξιά . Και αυτό ενοχλεί ΣΠΑΝΙΑ μέσα στην πολη , με 1ή -2α συνεχεία και όταν σταματήσεις σε κάνα φανάρι μπορεί να πάρει το βιντιλατερ . Εν κίνηση πότε δεν σε ενοχλεί ακόμα και με σορτσάκι να κατέβεις παράλια με 40 C (δοκιμασμένο) . Ετσι όπως το περιγράφεις θα έπρεπε όποτε πηγαίνω Κέρκυρα με το δικό μου κάνοντας μονοκοπανιά 480 χμλ Αυγουστο μηνά νταλα μεσημέρι κάθε χρόνο να πηγαίνω στο νοσοκομείο με εγκαύματα 3ου βαθμου . Ε οχι δα ....

:wave2:

Fireball400
24/07/2008, 10:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από Kaiser_vas
Os mhxanikos dikiklon sti thessaloniki, pou zo kathimerina autes tis mixanes pou paratheteis, sou leo oti kai oi 4 einai karkinos!!!

:lol: ρε φίλε θα μας καραφλιάσεις τελείως;:lol:
Δεν ξέρω τι γίνεται όσον άφορα τις άλλες μηχανές αλλά,3 χρόνια που έχω το super four είναι σκύλος,και ο αδερφός μου που έιχε το brosάκι 2 χρόνια και αυτό αποδείχθηκε άψογο!
Και δεν το λέω μόνο εγώ αλλά η μισοί Έλληνες μοτοσυκλετιστές.Τώρα πως τα καταφέρνουν οι πελάτες σου και τα διαλύουν:confused: ...

MG
24/07/2008, 11:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από Kaiser_vas
Os mhxanikos dikiklon sti thessaloniki, pou zo kathimerina autes tis mixanes pou paratheteis, sou leo oti kai oi 4 einai karkinos!!!


Ρε μαστορα τι μας λες??? Ότι τα κατεξοχήν MADE IN JAPAN (CB, BROS)ειναι καρκίνος???

Τότε πως κυκλοφορούν ακόμη μετα από 10 με 15 χρόνια από τότε που κυκλοφόρισαν???


για θυμίσου ότι το μοτερ του CBR400 δεν είχε ουτε καδένα εκκεντροφορων! Αυτο σήμαινει ότι σχεδόν μηδενικη συντηρηση σε επίπεδο χρονισμού βαλβίδων....
μονο λαδάκι


Μήπως σα μηχανικός δεν τα προτείνεις γιατί δεν θα τους εχεις πελάτες??




:rotflmao: :rotflmao: :wave2:

catmaster
24/07/2008, 12:00
Ντάξει ρε μαγκες μην αρπαζεστε όλοι .... ο καθένας έχει την άποψη του ....

Κάτσε να πω και εγώ την παπάτζα μου σαν "ειδικός" :lol:


Αν καταλάβουμε ότι συζητούμε για μηχανάκι που φτιάχτηκε τον προηγούμενο αιώνα που σημαίνει οτι οπωσδήποτε πρέπει να κάνουμε υποχωρήσεις πάμε καλώς .... σε τελική αγοράζουμε πάντα με βάση τα φράγκα που έχουμε και τα "γούστα" που κάνουμε με ένα μηχανάκι (και εδώ θα έπρεπε να παίζουν και οι ικανότητές μας αλλά αυτό πάει αλλού μετά ... :rolleyes: )


Το Brosaki είναι όμορφο (αντιγραφή monster πήγαν να κάνουν και τους βγήκε κάπως ... ) - υποκειμενικά

+ .... ωραίο σαν αίσθηση οδήγησης , έχει και τα κλιπονάκια του για να παίξεις λίγο γρήγορα , το φρένο του μια χαρά δουλεύει αν είναι σωστά συντηρημένο (όχι μόνο τακάκια εννοώ) και σε φρένο και σε ΑΝΑΡΤΗΣΗ, και η γεωμετρία του είναι φιλική για ένα νέο οδηγό που θέλει να μάθει λίγο στροφιλίκι ....

- ..... τα ανταλλακτικά σε βάζουν σε μια ταλαιπωρία να ψάχνεις , τα χέρια που έχει περάσει τα έχουν λιώσει

εγώ προσωπικά δεν έχω βρεί κανένα που να μην καίει ΠΟΛΥ λάδι (πάνω από 300 ml στα χίλια λέμε) ..... :sad:


Το CB είναι περισσότερο φιλικό σαν all around commuter (γι' αυτό φτιάχτηκε κι' όλας ) .... έχει τιμονάκι - πιό ξεκούραστο για πόλη αλλά (όπως σχεδόν σε όλα τα γυμνά της Honda) είναι εντελώς λάθος σε γωνίες ... και δεν μπορείς να γαντζωθείς καλά στο ρίξιμο στη στροφή και τρώς πολύ ξύλο από αέρα ... το πετάς και καθαρίζεις ... (το τιμόνι, όχι το μηχανάκι)

Πιό άνετο για δικάβαλο ταξίδι από το Bros (και πιό έυκολο στο φόρτωμα ) παίρνει τρελό Tank bag λόγω μεγαλου μεγέθους ρεζερβουάρ ....

Από γκάζι είναι τάφος μέχρι τις εφτά χιλιάδες ... για να πάς κυνήγι πρέπει να είσαι εννιά με δέκα συνέχεια ... όχι ότι παθαίνει κάτι απλά μετά από λίγο καιρό μπορεί να το νιώσεις "λίγο" ... φοβερά ελαστικό μοτέρ όμως ... μπορεί να πηγαίνει με τρίτη και να ανεβάζει από 1000 στροφές ...

Η γεωμετρία του είναι μέτρια , έχει και μια τάση να ρίχνει τη ρόδα προς το εσωτερικό της στροφής όταν το πιέζεις αρκετά ... (μάλλον λόγω κακής κατανομής βάρους ? )

Ανταλλακτικά ότι και για το Bros , τα όργανα παίζουν γύρω στα 3 κατοστάρικα από μαγαζιά μετάχειρα ... (αν δηλαδή ζητήσει τη γάμησες απλά ... )





Κάτι ακόμη που έχει μεγάλη σημασία και έχει σαβουρώσει κόσμο .... δώστε προσοχή ...


Τα μηχανάκια αυτά τα υποτιμάς σε σχέση με τα σημερινά δεδομένα λόγω κυβικών και λόγω σύγκρισης με τις νέες μηχανές που κυκλοφορούν πλέον .... δεν σημαίνει αυτό όμως ότι δεν πάνε ...

Τα παίρνουν λοιπόν τα παιδάκια και τα περισσότερα είναι κλασμένα σε αναρτήσεις και λάστιχα και τα έχουν για παπιά ... ΣΑΒΟΥΡΑ ΣΤΑΝΤΑΡΑΚΙ !!!

Και τα δύο έχουν μηδέν ρυθμίσεις σε αναρτήσεις και επίσης θα χρειάζονται ΣΙΓΟΥΡΑ επισκευή (ειδικά για Cb που έχει 2 πίσω πας για αρκετά λ7 ... η βάζεις ενα σετ Koni και καθάρισες ... για μπροστινό πάιζεις κανα σετ Wp ελατήρια - λάδια και το σώζεις το πράμα ... αν βρείς ιδιοκτήτη που να τα έχει φτιάξει πάρτο και μην ρωτάς τίποτα ...)

Τα λάστιχα επίσης έχουν περιορισμό λόγω διαστάσεων (140 πίσω το παλιό cb και 150 στα πιό καινούργια ... ) εγώ έβαλα ένα σετ Pirelli Sport Demon στο CB που είναι το καλύτερο στην κατηγορία που μπορούσα να βρώ στην 140/17 διάσταση .... και όντως δουλεύει μια χαρά ...



Δεν θα πώ τίποτα για μηχανολογικά σε τελική έχουν γραφτεί πάρα πολλά και εδω μέσα και αλλού ...


Πάντως αν το Budget σου είναι γύρω στα 2-2,5 χιλιάρικά και θέλεις τετρακύλινδρο θα σου πρότεινα και εγώ το Fazer της προηγούμενης γενιάς ... (θα δώσεις κάτι παραπάνω αλλά είναι πολύ τίμιο μηχανάκι )

Αν πάλι θέλεις V-2 .... μονόδρομος είναι το Sv το 650 (σε λίγο καιρό θα δούμε ψεκαστά σε πολύ καλές τιμες) που είναι το καλύτερο V-2 για αυτά που σου προσφέρει , η κάνα παλιό monster 600 (με πααααρα πολύ καλο ψάξιμο όμως )



....αυτά ...






:wave2:

Kaiser_vas
24/07/2008, 14:13
H texnologia einai pou tha ton sosei. D leo oti kai ta kainourgia den einai problimatika, kirios me ta reumata tous ( anorthotes, ilektronikes)... Apla tis exo kabalisei kai tis 4 kai den emeina ego prosopika euxristimenos. Lista anamonis gia antalaktika... Kai den exoun ropi sta xamila, kati pou xreiazesai mes stin poli. Den ginete na pigeneis sunexeia sumplektaristos! :nono: Ides ton kainourgio listi? 1200cc k.t.l Auton malista!! Alla ta 400cc einai pleon kseperasmena... Auti i eiani i apopsi mou panta, xoris pareksigisi....
:beer:

MG
24/07/2008, 14:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από Kaiser_vas
H texnologia einai pou tha ton sosei. D leo oti kai ta kainourgia den einai problimatika, kirios me ta reumata tous ( anorthotes, ilektronikes)... Apla tis exo kabalisei kai tis 4 kai den emeina ego prosopika euxristimenos. Lista anamonis gia antalaktika... Kai den exoun ropi sta xamila, kati pou xreiazesai mes stin poli. Den ginete na pigeneis sunexeia sumplektaristos! :nono: Ides ton kainourgio listi? 1200cc k.t.l Auton malista!! Alla ta 400cc einai pleon kseperasmena... Auti i eiani i apopsi mou panta, xoris pareksigisi....
:beer:


ρε μ'αυτα τα greeklish!!:hypnotize :hypnotize
:dizzy:

βγαζουμε τα ματια μας :wave2:

Kaiser_vas
24/07/2008, 15:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από MG
ρε μ'αυτα τα greeklish!!:hypnotize :hypnotize
:dizzy:

βγαζουμε τα ματια μας :wave2:

Ti na kano re sy MG, den eimai tora ellada!! Otan gyriso tha grafo sta me ellinikous xaraktires..:beer:

Anritsu
24/07/2008, 18:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από Kaiser_vas
Kai den exoun ropi sta xamila, kati pou xreiazesai mes stin poli. :nono:
Ides ton kainourgio listi? 1200cc k.t.l Auton malista!! Alla ta 400cc einai pleon kseperasmena... Auti i eiani i apopsi mou panta, xoris pareksigisi....
:beer:

Αν συγκρίνει το BROSAKI με το 1098 σαφώς και δεν έχει ροπή .Αν το δώσω του πάτερα μου ομως που μια ζωή καβαλάει βεσπα, θα μου πει πως του παίρνει τα χέρια . Γενικότερα ο κόσμος κάνει το λάθος να συγκρίνει τα 400 με τα 600 και τα 1000 , που ειναι εντελώς άτοπο . Προσωπικά μια χαρά με εξυπηρετεί το δικό μου και κινεί τα σχεδόν 100 κιλα μου ανετότατα μέσα στην πόλη με 3η και 4η .
Αλλο ξεπερασμένα , που το ξέρουμε και μας αρέσει , άλλο καρκίνοι .


Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster


Το Brosaki είναι όμορφο (αντιγραφή monster πήγαν να κάνουν και τους βγήκε κάπως ... ) - υποκειμενικά

:wave2:

:nono:

Σύμφωνα με την Ducati ,το Monster κυκλοφόρησε το 1993 . Ετσι λέει τουλάχιστον το παρακάτω λινκ

http://www.ducati.com/heritage/anni90/monster/monster.jhtml;jsessionid=BNJYLTGMRZ5YKCRNCB2SFEYKFUIHUIV3



Αντίθετα είναι είναι γνωστό , τουλάχιστον στους BROSακήδες οτί το BROS400/650 /HAWKGT (US) κυκλοφόρησε το 1988 εως το 1992 (1993 στην Ιαπωνία) . Συμφωνεί και η wiki σε αυτό

http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_NT650 . Η βικυ όμως το χοντραίνει κιόλας :D

The Hawk GT was one of the first modern Naked bikes along with the Yamaha SRX, which were both released several years before the Ducati Monster and eventually the Suzuki SV650. Some sources claim that Triumph found much of the inspiration for the t509 Speed Triple/t595 Daytona from the Hawk GT and if one compares the two bikes side by side, the Triumph mimics many of the Hawks lines and shapes. There are also many visual similarities between the Hawk GT and the very popular 2003 (and up) Suzuki SV650 (standard version), further evidence as to the merits of the Hawk GT's advanced design concepts from 15 years prior.

Ασφαλώς και δεν μπαίνω στην διαδικασία να συγκρίνω μηχανάκια , καθώς είναι δεδομένη η υποκειμενική μου άποψή . Ιστορικά τουλάχιστον ας είμαστε ακριβείς ...


..:beer:

Anritsu
24/07/2008, 18:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster


Το Brosaki είναι όμορφο (αντιγραφή monster πήγαν να κάνουν και τους βγήκε κάπως ... ) - υποκειμενικά

:wave2:

:nono:

Σύμφωνα με την Ducati ,το Monster κυκλοφόρησε το 1993 . Ετσι λέει τουλάχιστον το παρακάτω λινκ

www.ducati.com/heritage/anni90/monster/monster.jhtml;jsessionid=BNJYLTGMRZ5YKCRNCB2SFEYKFUIHUIV3



Αντίθετα είναι είναι γνωστό , τουλάχιστον στους BROSακήδες οτί το BROS400/650 /HAWKGT (US) κυκλοφόρησε το 1988 εως το 1992 (1993 στην Ιαπωνία) . Συμφωνεί και η wiki σε αυτό

en.wikipedia.org/wiki/Honda_NT650 . Η βικυ όμως το χοντραίνει κιόλας :D

The Hawk GT was one of the first modern Naked bikes along with the Yamaha SRX, which were both released several years before the Ducati Monster and eventually the Suzuki SV650. Some sources claim that Triumph found much of the inspiration for the t509 Speed Triple/t595 Daytona from the Hawk GT and if one compares the two bikes side by side, the Triumph mimics many of the Hawks lines and shapes. There are also many visual similarities between the Hawk GT and the very popular 2003 (and up) Suzuki SV650 (standard version), further evidence as to the merits of the Hawk GT's advanced design concepts from 15 years prior.

Ασφαλώς και δεν μπαίνω στην διαδικασία να συγκρίνω μηχανάκια , καθώς είναι δεδομένη η υποκειμενική μου άποψή . Ιστορικά τουλάχιστον ας είμαστε ακριβείς ...


..:beer:

EDIT : συγνώμη για το double post αλλα στο πρηγουμενο δίνω 2 links με κειμενο μεταξυ τους που εμφανίζονται σαν ένα λινκ που δεν παιζει και το κείμενο εξαφανίζεται :confused:

Fireball400
24/07/2008, 23:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από Kaiser_vas
Auti i eiani i apopsi mou panta, xoris pareksigisi....
:beer:

Εννοείται χωρίς παρεξήγηση,κουβέντα κάνουμε:beer:
Αλλά όχι και καρκίνος τα μηχανάκια μας:lol:
:wave2:

xampos
24/07/2008, 23:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από Fireball400
Εννοείται χωρίς παρεξήγηση,κουβέντα κάνουμε:beer:
Αλλά όχι και καρκίνος τα μηχανάκια μας:lol:
:wave2:

to bandit παντως μονο καρκινο δε μου δημιουργησε :lol: :lol: :uplate:

akaposto
26/07/2008, 16:36
Γράφω και εγώ για να περισώσω την τιμή της Honda. :rotflmao:
γιατί βλέπω κάτι τρελά...

για bandit400 δεν έχω ιδέα-μόνο ότι έχουν ήχο...κ@υλα! ( όταν δουλεύουν :lol: )

Αν κοιτάς για cb,τότε στα λεφτά αυτά κοιτάς για bros 650,όχι το 400.

Δεν θα πω πολλά για αυτό το μηχανάκι,μόνο ότι το θεωρώ,
για κάποιον που μπορεί να το αντέξει,value for money.
Επίσης να συμπληρώσω,ότι τα φρένα του είναι αξιοπρεπέστατα.
Ο μονός δίσκος,σημαίνει και ελαφρύτερη ρόδα...

Σκυλιών συνέχεια με τα cb.Αθάνατα...
Αν όμως χρειαστείς ανταλακτικά,όταν τα βρείς,τα περισσότερα απο αυτά θα είναι πανάκριβα.
Μόνο όταν πλεόν θα σου λείψει το γκάζι,θα το βαρεθείς ίσως (θα φτάσω και σε αυτό).
Κατά τα άλλα,όπως έγραψαν και προηγουμένως οι κάτοχοι του,νυν και πρώην,τα κάνει όλα καλά.
Δεν πάσχει πουθενά,και κάει λιγότερο απο τετρακύλιδρο 600.

Νομίζω epp,κάπου έγραψες ότι όσα είδες είχαν σκουρίες στο πλαίσιο.
Θα διαφωνήσω.Μπορεί να έχουν λίγη σκουριά στον λαιμό,αλλά είναι επιφανειακό.
Δεν βγάζουν τέτοια προβλήματα.

Τώρα στο πόσα πιάνουν τελική,μιας και αναφέρθηκε,το cb αν δουλεύει σωστά
το κατεβάζει όλο το κοντερ,σε ίσιο δρόμο.
Στην κατηφόρα γυρίζει και ανάποδα.
Αλλά δεν είναι για αυτήν την χρήση.
Παρα ταύτα και έτσι να το πηγαίνεις,δεν καταλαβαίνει τίποτα.
Απο σένα εξαρτάται,πόσο γενναίος νιώθεις.

Και βέβαια,αν είσαι στο Ηράκλειο,τι να τις κάνεις τις φρενάρες?
Τα δυνατά φρένα,θέλουν και τα αντίστοιχα χέρια...
και τους αντίστοιχους δρόμους.

Ομοίως,δεν χρειάζεσαι και 180 πίσω λάστιχο για να στρίβεις.

Εδώ να αναφερθώ σε αυτά που έγραψε ο catmaster.

Ναι έχει δίκιο ότι δεν μπορείς να γαντζωθείς στις στροφές.
Αλλά το ίδιο συμβαίνει με τα περισσότερα τιμονάτα.
(αλλιώς ποιό το νόημα των clip on?)
Εξάλου,ειλικρινά,αποκλείεται να σε απασχολείσει αυτό απο τώρα.
Επίσης ξύλο τρώς με όλα τα γυμνά.Δεν υπάρχει γυμνό χωρίς ξύλο.
(ο γυμνισμός έχει και τα κακά του! :D )

Τάφος μέχρι τις 7000rpm.Τάφος είναι και το fazer το 600-αλλά ψηλά ξυρίζει.
Τάφος είναι όλα τα τετρακύλινδρα χαμηλά.Δεν έχω υπ'ψην κανένα που
να έχει χαμηλομεσαίες "καλές"



Η γεωμετρία του είναι μέτρια , έχει και μια τάση να ρίχνει τη ρόδα προς το εσωτερικό της στροφής όταν το πιέζεις αρκετά ...μάλλον λόγω κακής κατανομής βάρους ?

Η γεωμετρία είναι μέτρια ως προς τι?ως προς τον χαρακτήρα του?
Δεν το κατάλαβα.
Για την ρόδα,πάντως θέλει γκαζάκι για να μην το κάνει.


Στην ομορφιά δεν αναφέρομαι γιατί είναι υποκειμενικό.

Πάρε και ένα version R -ταφόπλακα! :wave2:


137751

CMOS
29/08/2008, 14:50
πολλα εχω ακουσει κ εχω διαβασει κατα καιρους για τα badit...
ημουν ενας ευτυχης κατοχος ενος bandit 400 και μπορω να πω
οτι ηταν απο τις καλυτερες αγορες μου (1500 ευρω)...
οταν το πουλησα του ειχα φορεσει τοσα καλουδια που ειχαν ξεπερασει την αξια της μηχανης...
αλλα η μηχανη ποτε δε μου εβγαλε προβλημα κ ουτε εχει βγαλει μεχρι τωρα στον νεο της
ιδιοκτητη :)
Αναμεσα στα μηχανακια που προαναφερονται δε καθεται πιστευω κανενα bros ή cb διπλα
σε ενα bandit...
Ομορφο πραγματικα, γκαζιαρικο κ νευρικο :) ...οτι πρεπει!
Ο κωλος του τοτε που βγηκε το 95", μοιαζει πολυ με τα σημερινα μοντελα...
πιστευω οτι εχει το ομορφοτερο κωλο απο τις μηχανες της ηλικιας της...

Gi_4ce
29/08/2008, 14:56
Πιο καλό είναι το cb 400.

Εγώ όμως θα επαιρνα το bros... V2 ταιριάζει καλύτερα σε εμενα

Δες και σε εσενα τι ταιριάζει:beer: