PDA

View Full Version : και μια καλή αρχή...



Cpt. Haddock
12/06/2008, 16:13
Δεν ειναι το παν, αλλα ας ξεκινήσει έστω κι έτσι, δειλα

----------------------------------


Δύο ποδηλατοδρόμους αποκτά η Αθήνα εντός διετίας



Οι δύο πρώτοι ποδηλατόδρομοι της Αθήνας, ένας από τη Μεσογείων μέχρι του Γουδή, κι ένας που θα συνδέει το Καλλιμάρμαρο με το Φάληρο, θα έχουν ανοίξει έως το 2010, υποσχέθηκε την Πέμπτη ο υπουργός Μεταφορών ενώπιον του δημάρχου Αθηναίων.

«Αναψε πράσινο - ποδηλατοδρόμοι και στην πόλη μας», είναι το σύνθημα της πρωτοβουλίας που θα ξεκινήσει από την πρωτεύουσα με την προοπτική να επεκταθεί και σε άλλες πόλεις.

Όπως εξήγησε ο Κωστής Χατζηδάκης, ο πρώτος ποδηλατοδρόμος, μήκους 13 χλμ και κόστους 2 εκατ. ευρώ, θα συνδέει δύο πάρκα, το Αλσος Χωροφυλακής στη λεωφόρο Μεσογείων και το Πάρκο Ιλισίων, μέσω του Μητροπολιτικού Πάρκου του Γουδή, της Πολυτεχνειούπολης και της Πανεπιστημιούπολης Ζωγράφου.

Ο δεύτερος ποδηλατόδρομος θα συνδέει το Παναθηναϊκό Στάδιο με το Φαληρικό Όρμο, ακολουθώντας πεζόδρομους και δρόμους ήπιας κυκλοφορίας.

Συγκεκριμένα θα περνά από τη Διονυσίου Αρεοπαγίτου, το Θησείο, τον Ταύρο και την Καλλιθέα, θα διέρχεται από σταθμούς του ΗΣΑΠ, θα συνδέει αρχαιολογικούς χώρους και θα συναντάται στο Φαληρικό Όρμο με τον μελλοντικό παραλιακό ποδηλατοδρόμο μεταξύ Τουρκολίμανου και Βάρκιζας. Το μήκος του θα είναι 8,4 χιλιόμετρα, ο προϋπολογισμός του 1,2 εκατ. ευρώ και ο χρόνος υλοποίησης επίσης δύο χρόνια.

Ο κ. Χατζηδάκης ανακοίνωσε επίσης ότι το υπουργείο Μεταφορών θα προχωρήσει άμεσα σε προκήρυξη ενδιαφέροντος για την υποβολή προτάσεων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης για τη χρηματοδότηση έργων μελέτης ή και κατασκευής ποδηλατοδρόμων. Τα έργα θα συγχρηματοδοτηθούν από πιστώσεις, ύψους 15 εκατ. ευρώ από το ΚΠΣ και θα επιλεγούν μετά από αιτιολογημένη χρήση από ειδική επιτροπή.

Ο υπουργός τόνισε ακόμη ότι ο ΗΣΑΠ έχει ήδη προχωρήσει σε ειδικές δέστρες ποδηλάτων έξω από τους σταθμούς, ενώ κατασκευάζονται και ειδικές ράμπες. Στην κατασκευή δεστρών θα προχωρήσει και η εταιρεία του μετρό. Υπενθυμίζεται ότι ο ΗΣΑΠ επιτρέπει τη μεταφορά ποδηλάτων στους συρμούς, ορισμένες ώρες της ημέρας.

Από την πλευρά του ο δήμαρχος Αθηναίων Νικήτας Κακλαμάνης ευχαρίστησε τον υπουργό Μεταφορών για την επέκταση του ωραρίου λειτουργίας του μετρό, αλλά και για την κατασκευή των δύο ποδηλατοδρόμων. Η Τοπική Αυτοδιοίκηση θα σταθεί δίπλα στην προσπάθεια αυτή, με μεγάλο ενθουσιασμό, τόνισε.

Ο κ. Χατζηδάκης πρότεινε στους δήμους να προωθήσουν σύστημα ενοικίασης ποδηλάτων, όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές πόλεις.

Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=909619&lngDtrID=244

cityfly
12/06/2008, 16:18
αν δεν επιτραπεί η είσοδος του ποδηλάτου στο μετρό όλα αυτά δε θα αποδώσουν όσο θα μπορούσαν

καλό για αρχή αλλά μετρό και ποδήλατο πρέπει να πάνε χέρι χέρι

MG
12/06/2008, 16:27
NA KAI ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ.

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ....

KaTaNaS
12/06/2008, 16:29
για να δούμε...

τελευταια υπαρχει αρκετη κινητικότητα περι ποδηλατου και χρησης αυτου μεσα στην πολη , για πιο οικολογικη μετακινηση, πιο οικονομικη μετακινηση, και για καλυτερη ποιοτητα διαβιωσης...

και μονο η ηρεμια που σου προσδιδει ο ηχος της αλυσιδας ή ενα ρυθμικο τριξιμο μιας σελας μακρια απο εξατμισεις και μαρσαρίσματα φθανει για να ζησουμε καπως πιο ανθρωπινα σε αυτο το κατασκευασμα που το λενε αθηνα.

tai
12/06/2008, 16:54
μόλις (και άμα )γίνει, θα είναι μια καλή θέση για επιβίβαση αποβίβαση και μια διέξοδος απο το μποτιλιάρισμα για τους ταρίφες:(

Akatanomastos
12/06/2008, 16:55
2 χρονια για 2 ποδηλατοδρομους!!!:eek: :eek: :eek:

VANDA
12/06/2008, 17:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από cityfly
αν δεν επιτραπεί η είσοδος του ποδηλάτου στο μετρό όλα αυτά δε θα αποδώσουν όσο θα μπορούσαν

καλό για αρχή αλλά μετρό και ποδήλατο πρέπει να πάνε χέρι χέρι


Α, δεν έχουν επιτραπεί ακόμα τα ποδήλατα στο μετρό; :confused:

Πώς νόμιζα... Μα καλά, τους χαλάει να τα επιτρέψουν στο τελευταίο βαγόνι του κάθε συρμού ας πούμε;

Τα έχουμε ξαναπεί μάλλον, ε; :sick:


Θυμάμαι αμυδρά ότι είχε πάει να γίνει ποδηλατόδρομος παλιάααα, με μια βαμμένη λωριδίτσα στη δεξιά άκρη κάποιων δρόμων της Θεσσαλονίκης. Φυσικά, δε λειτούργησε. Μετά έφτιαξαν τον γνωστό πάνω στην παραλιακή (στον πεζόδρομο δλδ), που οκ.. δουλεύει κανονικά, αν και δεν έχω καταλάβει πόσο χρήσιμο είναι να οριοθετηθεί εκεί και μάλιστα με κάτι σαν σαμαράκια (ακόμα έτσι είναι; ) και όχι απλά με μια μπογία.

Ειλικρινά δεν μπορώ να φανταστώ πώς θα εφαρμοστεί πάνω σε δρόμους που κινούνται και αυτοκίνητα. Εδώ με το ζόρι λειτουργούν οι λωρίδες για τα λεωφορεία... Στα ποδηλατάκια θα κολλήσουν οι οδηγοί;

filipp0s
12/06/2008, 19:15
Μακάρι να γίνει και να λειτουργήσει... στο χέρι μας είναι ;)


:wave2:

gdevelek
12/06/2008, 19:33
μακάρι να μπορούσε αλλά δεν μπορεί να περπατήσει το ποδήλατο στην αθήνα

αφενός γιατί ο συνωστισμός στους δρόμους/πεζοδρόμια είναι φοβερός και δεν υπάρχουν χώροι για να κινηθεί το ποδήλατο

κι αφετέρου γιατί υπάρχουν πολλές ανηφόρες και δεν γίνεται να φτάνει κάποιος στη δουλειά του ξελιγωμένος και καταϊδρωμένος

μακάρι χίλιες φορές να μπορούσα να πάω στη δουλειά μου μεποδήλατο, καί μόνο για την γυμναστική

αλλά ανεβαίνω προς αχαρνών

μετά ανεβαίνω προς πατησίων

μετά ανεβαίνω όλη την αλεξάνδρας

μετά ανεβαίνω την κηφισίας

ε έλεος, ντουσιέρα δεν έχουμε στο γραφείο

τώρα, στο μετρό, είναι τόσοι οι επιβάτες, που αισθάνονται πως θα γίνει χαμός αν επιτρέψουν και ποδήλατα

τις ώρες αιχμής, τι ποδήλατο να μπεί στο μετρό; χωράνε; :confused:

ermiss
12/06/2008, 19:45
Το τελευταίο βαγόνι και μόνο, όπως είναι στο εξωτερικό. Και όσοι χωρέσουν, αν χωρέσουν.

Cpt. Haddock
12/06/2008, 20:17
Στην Ολλανδία που την έζησα απο κοντά και οι άνθρωποι ειναι δεμένοι με το ποδήλατο όσο κανένας άλλος, μη φανταστείτε οτι το μετρό είναι γεμάτο ποδήλατα. Υπάρχουν 4-8 θέσεις σε καθε συρμό, στριμωχτά το ένα διπλα στο άλλο. Περιπου σαν το χώρο των αποσκευών του μετρό του αεροδρομίου.

Αο την άλλη έξω αο τους σταθμους του μετρό υπάρχουν εκατοντάδες βάσεις για να παρκάρεις ποδήλατο, παρόμοιες με αυτούς που βάζει τώρα ο ΗΣΑΠ.

Το θέμα ειναι οι μετεπιβιβάσεις και η πρόσβαση στα ΜΜΜ.

Ο ΗΣΑΠ, πλην ωρών αιχμής, επιτρέπει ποδήλατα. Το μετρό και η ΑΜΕΛ πάλι, ειναι μια άλλη ιστορία... σα μέσο ειναι προικοδοτημένο με γερές πολιτικές πλατες και με την έξωθεν καλή μαρτυρια του καινουριου, καθαρού και αξιόπιστου μέσου. Οχι οτι δεν είναι, αλλα αυτή η νοοτροπία, όπως επίσης και η νοοτροπία της προϊστάμενης πολιτικής αρχής (ΥΠΕΧΩΔΕ...) έχουν οδηγήσει σε περίεργες συμπεριφορές.

Οι δύο ανακοινώσιμοι ποδηαλτόδρομοι ειναι ενα υβρίδιο-πείραμα. Δεν ειναι αμιγώς ο ποδηλατόδρομος που έχουμε δει όσοι έχουμε δει στο εξωτερικό ή ακόμα και στην Καρδίτσα (πόλη πρότυπο σε αυτό το θέμα), όπου μιλάμε στην ουσία για ενα ευρύτατο δίκτυο παράλληλων με τους οδικους δρόμων.

Οι υπο κατασκευή θα ειναι στην ουσία πδηλατοδιαδρομές μεσκοπό να στρέψουν σιγά-σιγα τον κόσμο προς τα εκεί, να δημιουργηθεί μια μαγια και μια γενια ανθρώπων που θα νιώθουν πιο άνετα και πιο οικεία με το πεντάλι.

Ναι, ειναι δύσκολη πόλη η Αθήνα, λογω θερμοκρασιών και τοπογραφιας, αλλά δεν ειναι όλες οι περιοχές έτσι.

Για να δουμε

:beer: :beer:

ARISPEED1
12/06/2008, 20:47
Oλα καλά ,αλλά ας μάθουμε να σεβόμαστε τα μικρά οχήματα και τους πεζούς πρώτα...........

sergiosm
12/06/2008, 20:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
μακάρι να μπορούσε αλλά δεν μπορεί να περπατήσει το ποδήλατο στην αθήνα

Ας το δοκιμάσουμε, ας αποτύχει και μετά λέμε δεν μπορεί.
Γιατί και σε αυτό αντίδραση;;



Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
κι αφετέρου γιατί υπάρχουν πολλές ανηφόρες και δεν γίνεται να φτάνει κάποιος στη δουλειά του ξελιγωμένος και καταϊδρωμένος
Αυτό δεν είναι πρόβλημα.
Θυμάμαι πριν 8 χρόνια στο Εδιμβούργο που και εκεί έχει ανηφόρες/κατηφόρες, και επιπλέον και πολύ αέρα, κάτι γιαγιάδες 70+ να κάνουν ποδήλατο και να μην καταλαβαίνουν τίποτα.
Θέμα προπόνησης είναι.
Βέβαια εκεί: 1ον είχε καθαρό αέρα και 2ον και σημαντικότερο: οι οδηγοί ΣΕΒΟΝΤΑΝ τους ποδηλάτες.
Αυτό το τελευταίο θα αργήσει στην ελλάδα, αλλά αν δεν αρχίσεί κάπως δεν θα γίνει ποτέ.



Αρχικά δημιουργήθηκε από gdevelek
τις ώρες αιχμής, τι ποδήλατο να μπεί στο μετρό; χωράνε; :confused:
Δεν μιλάμε για τις ώρες αιχμής. Τις υπόλοιπες όμως κάλλιστα μπορεί να μπαίνει. Δηλαδή σε άλλες χώρες που μπαίνει πού είναι το πρόβλημα;;

castoras
13/06/2008, 11:25
Προχθες πάντως είδα ένα παλικάρι να βγαίνει από το μετρό κρατώντας κάτι απροσδιόριστο με ρόδες.Όταν βγήκαμε μεχρι να ξεκλειδώσω το μηχανάκι,είχε στήσει ένα ωραιότατο ποδηλατάκι και μαλιστα το πηγαινε αίμα!!!

yannis24
13/06/2008, 11:28
γιατι εμενα κατι μου λεει οτι οι ποδηλατοδρομοι θα γεμισουν τελικα με κατι απ΄ολα τα αλλα δικυκλα ( ναι, ναι, ναι.....μοτοσυκλετες εννοω !!) εκτος απο ποδηλατα, κανωντας ακομα πιο επικυνδυνη την ζωη των ποδηλατιστων ?

:mad: :mad: :mad: :mad: :mad:

gdevelek
13/06/2008, 11:37
επίσης θα παρκάρουν κουτιά πανω τους

ασυδοσία υπάρχει έτσι κι αλλιώς

Gandalf dr685sm
13/06/2008, 11:47
o ποδηλατόδρομος απο μόνος του δεν λέει κάτι... πρέπει να αλλάξει και η νοοτροπία μας , όσον αφορά την κίνηση μέσα στην πόλη. Σκέψου να πηγαίνεις με ποδήλατο , κατεβαίνοντας την Κηφησίας και εκείνη την ώρα, να σταματάει Ι.Χ για το οτιδήποτε δεξιά , χωρίς να το πολυσκέφτεται... εδώ με μηχανή είμαστε και δεν μας προσέχουν... σκεφτείτε με ποδήλατο.

Επίσης πέρα απο τους άλλους οδηγούς θα πρέπει και οι ποδηλάτες να συμμορφώνονται με ΚΟΚ... έχει δεί κανείς πως περνάνε "αέρα" τα κόκκινα, ρισκάροντας να χτυπηθούν απο άλλο όχημα;

Ναι λοιπόν .. να το κάνουν... αλλά απο μόνο του δεν αρκεί!

Να σημειώσω επίσης οτι οι ανηφορο-κατηφορές είναι σαφώς θέμα συνήθειας, αφού ειδικά με τα νέα ποδήλατα οι ταχύτητες αφαιρούν το 60-70% της δυσκολίας του πεταλιού, σε σχέση με ενα παλιότερο ποδήλατο που έπρεπε να πας απο την αρχή μέχρι το τέλος "ορθοπεταλιά".

Προσωπικά μετά απο 1-2 μήνες περίπου με το ποδήλατο , χαλαρά κάνω 10ΚΜ πήγαινε-έλα σε δρόμο που έχει πολύ μεγάλο βαθμό δυσκολίας όσον αφορά το ανηφόρα-κατηφόρα... Μια φορά το πήρα απο Σταμάτα Κηφησιά μετά με ΗΣΑΠ απο Κηφησιά, κατέβηκα Αγ.Ελευθέριο πήγα Αγ.Αναργύρους και τούμπαλιν την διαδρομή... Ούτε ιδρώτας, ούτε τίποτα... μια χαρά ήταν! Απλά ήθελε περισσότερη προσοχή στον δρόμο γιατί οι Έλληνες οδηγοί δεν είναι εξοικειωμένοι με τα ποδήλατα και δεν θέλει και πολύ για να γίνεις Garfield στο πίσω ή μπροστά τζάμι τους!

Gandalf

latris mixanis
13/06/2008, 14:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
o ποδηλατόδρομος απο μόνος του δεν λέει κάτι... πρέπει να αλλάξει και η νοοτροπία μας , όσον αφορά την κίνηση μέσα στην πόλη. Σκέψου να πηγαίνεις με ποδήλατο , κατεβαίνοντας την Κηφησίας και εκείνη την ώρα, να σταματάει Ι.Χ για το οτιδήποτε δεξιά , χωρίς να το πολυσκέφτεται... εδώ με μηχανή είμαστε και δεν μας προσέχουν... σκεφτείτε με ποδήλατο.

Επίσης πέρα απο τους άλλους οδηγούς θα πρέπει και οι ποδηλάτες να συμμορφώνονται με ΚΟΚ... έχει δεί κανείς πως περνάνε "αέρα" τα κόκκινα, ρισκάροντας να χτυπηθούν απο άλλο όχημα;



Gandalf

Ο ποδηλατόδρομος τις περισσότερες φορές είναι πάνω στο πεζοδρόμιο. Υπάρχουν φανάρια κι για τους ποδηλάτες και τα ενσωματώνουν στα ήδη υπάρχον φανάρια. Το μεγαλύτερο πρόβλημα που θα υπάρξει μάλλον δεν θα είναι τα αυτοκίνητα όσο οι πεζοί...που θα είναι μέσα στους ποδηλατόδρομους!

Akatanomastos
13/06/2008, 14:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από latris mixanis
Ο ποδηλατόδρομος τις περισσότερες φορές είναι πάνω στο πεζοδρόμιο.

σε ποια πεζοδρομια αναφερεσαι ακριβως?

KaTaNaS
13/06/2008, 14:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από latris mixanis
Το μεγαλύτερο πρόβλημα που θα υπάρξει μάλλον δεν θα είναι τα αυτοκίνητα όσο οι πεζοί...που θα είναι μέσα στους ποδηλατόδρομους!


to μεγαλυτερο προβλημα παιδια ειναι το δομοτεχνικο... οι ελλειπεις εγκαταστασεις δηλαδη γενικότερα...

οι πολιτες πολυ γρηγορα εξοικειωνονται σε καθε νεα θετικη παρεμβολη στις καθημερινοτητες του...

αυτο ειναι το θετικο και αυτη ειναι και η πρωτη αποδειξη οτι λειτουργει σωστα ενας νεο συστημα, οταν γινεται πολυ ευκολα αποδεκτο και με τη βοηθεια ολων λειτουργικο.

θα σου φερω σαν παραδειγμα το μΕΤΡΟ...

εξω στις πολεις ενας πανζουρλισμος, ενα χαος με κορναρισματα, ολοι βιαστικοι τρεχουν , ποιοτητα ζωης υπο το μηδεν.

στις συρραγες: ολοι φαινονται πιο κομψοι, πιο ηρεμοι, πιο ευγενικοι, πιο ευρωπαιοι ενδεχωμενος... αρχικα δεν γνωριζαν τον αγραφο νομο να πιανεις το δεξι μερος του σκαλοπατιου στις κυλιωμενες, τωρα ολοι το εφαρμοζουν..

κατι αναλογο θα γινει και με τους ποδηαλτοδρομους...

και ξερεις γιατι; επειδη ο μεσος φυσκιολογικος και πνευματικα υγιης πολιτης χαιρεται να βλεπει μια ταξη γυρω του, και θετικη αυρα...

KaTaNaS
13/06/2008, 14:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από Akatanomastos
σε ποια πεζοδρομια αναφερεσαι ακριβως?

αναφερεται σε πολεις της γερμανος...

μια επισης πολυ θετικη κινηση ειναι η υπο συζητηση πεζοδρομιση μεγαλων νκεντρικων οδων οπω η Αθηνας, και η απαγορευση αυτοκινητων σε ολο το ιστορικο κεντρο... επιτελους!

σε λιγο θα απαγορευθει και το κορναρισμα.. σε λιγο θα δουλεψουν και τα ΚΤΕΟ σωστα με τις ομολογκαρισμενες εξατμισεις και τους καγκουρες...

και ολα θα μπουν σε ενα καναλι, βαδιζουμε καπως αργα... αλλα η ελπιδα δεν πεθαινει ποτε!

φετος το καλοκαιρι ολοκληρωνεται και το προγραμμα κλιματισμου ολων των σταθμων του μετρο...


θα μπουν και τηλεορασεις να μπορεις να ενημερωνεσαι καθοδων... να μην χαζευεις μονο τα ποδια της απεναντι... θα εκμοντερνιστουμε, το κυριοτερο... θα γινουμε πιο ανθρωποι...

Akatanomastos
13/06/2008, 14:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
αναφερεται σε πολεις της γερμανος...



ακριβως αυτο θελω να πω..οτι στην ευρωπη εχουν πεζοδρομια που χωρα 1 λωριδα για ποδηλατα και χωρο να περπαταν 2 πεζοι στο ιδιο πλατος..

εδω αναγκαστικα στους δρομους θα γινουν, τουλαχιστον στο κοματι που ειναι στο κεντρο..

KaTaNaS
13/06/2008, 14:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από Akatanomastos
ακριβως αυτο θελω να πω..οτι στην ευρωπη εχουν πεζοδρομια που χωρα 1 λωριδα για ποδηλατα και χωρο να περπαταν 2 πεζοι στο ιδιο πλατος..

εδω αναγκαστικα στους δρομους θα γινουν, τουλαχιστον στο κοματι που ειναι στο κεντρο..

ετσι... εχουν ενα μετρο για πεζους και αλλο ενα για ποδηλατα... τα επρισσοτερα πεζοδρομια ειναι στρωμενα με ασφαλτο ή παβέ λογω καλυτερης προσφυσης και συμπεριφορας στις εναλλαγες θερμοκρασιων...

παντου υπαρχουν ραμπες για καροτσακια ποδηλατα και οιοδηποτε τροχηλατο οχημα που επιτρεπεται να κινηθει εκει...

Akatanomastos
13/06/2008, 14:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
ετσι... εχουν ενα μετρο για πεζους και αλλο ενα για ποδηλατα... τα επρισσοτερα πεζοδρομια ειναι στρωμενα με ασφαλτο ή παβέ λογω καλυτερης προσφυσης και συμπεριφορας στις εναλλαγες θερμοκρασιων...

παντου υπαρχουν ραμπες για καροτσακια ποδηλατα και οιοδηποτε τροχηλατο οχημα που επιτρεπεται να κινηθει εκει...

σε καθε μερια του δρομου (δεξια/αριστερα) ο ποδηλατοδρομος εχει ΜΙΑ φορά, που οι περισσοτεροι τηρουν..
μην αναφερουμε καλυτερα πως σε μερικα σημεια εχει διπλης κατευθυνσης ποδηλατοδρομο σε καθε μερια του δρομου:eek: (πανω στο πεζοδρομιο εννοω)

τελος παντων, ειναι οντως μια καλη αρχη οπως λεει και ο τιτλος..

latris mixanis
13/06/2008, 14:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από Akatanomastos
ακριβως αυτο θελω να πω..οτι στην ευρωπη εχουν πεζοδρομια που χωρα 1 λωριδα για ποδηλατα και χωρο να περπαταν 2 πεζοι στο ιδιο πλατος..

εδω αναγκαστικα στους δρομους θα γινουν, τουλαχιστον στο κοματι που ειναι στο κεντρο..

Δεν έχει πάντα χώρο για 2 πεζούς, απλά έχει χώρο κ για τους 2 πολλές φορές. Δε ξέρω στην Ελλάδα αν το πρόβλημα είναι ότι υπάρχουν μικρά πεζοδρόμια ή το τι υπάρχει πάνω στα πεζοδρόμια....

με λίγη καλή θέληση κι εδώ θα βρεθούν χώροι αν το θελήσουν και το θελήσουμε..

Ας γίνουν και μερικές αλλαγές στα βαγόνια Μετρό και όλοι οι καλοί θα χωράνε όπως σ όλες τις χώρες:winka:

Καλή αρχή στο νέο μέτρο λοιπόν!!!

:beer:

latris mixanis
13/06/2008, 14:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
ετσι... εχουν ενα μετρο για πεζους και αλλο ενα για ποδηλατα... τα επρισσοτερα πεζοδρομια ειναι στρωμενα με ασφαλτο ή παβέ λογω καλυτερης προσφυσης και συμπεριφορας στις εναλλαγες θερμοκρασιων...

παντου υπαρχουν ραμπες για καροτσακια ποδηλατα και οιοδηποτε τροχηλατο οχημα που επιτρεπεται να κινηθει εκει...

Σταυρό κ εδώ έχουν φτιάξει ράμπες, αλλά δεν τις βλέπουμε γιατί παρκάρουμε πάνω τους...
Η Δημοτική αστυνομία γράφει τα μισά, δλδ εκεί που έχει τα πάρκινγκ για να πληρώνουμε ή εκεί που είναι τα μαγαζιά.

Akatanomastos
13/06/2008, 14:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από latris mixanis
Δεν έχει πάντα χώρο για 2 πεζούς, απλά έχει χώρο κ για τους 2 πολλές φορές. Δε ξέρω στην Ελλάδα αν το πρόβλημα είναι ότι υπάρχουν μικρά πεζοδρόμια ή το τι υπάρχει πάνω στα πεζοδρόμια....


ε ενταξυ, δεν γινετε να χει και παντου χωρο για ολους, λογικο ειναι..
αλλα το μεγαλυτερο μερος μιας ευρωπαικης πολης που εχει αυτην την υποδομη, καλυπτεται απο τετοιο δικτυο..

εδω (ξαναλεω στο κεντρο) ΔΕΝ υπαρχει πεζοδρομιο που να αντεχει και ποδηλατοδρομο και τους τοσους πολλους πεζους.
γιατι αν ειναι να κατεβασουμε τους πεζους στο δρομο, ή να τους στριμωξουμε στην ακρη για να περναν τα ποδηλατα, ε και αυτο παλι, λαθος ειναι

hidefnick
13/06/2008, 15:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από castoras
Προχθες πάντως είδα ένα παλικάρι να βγαίνει από το μετρό κρατώντας κάτι απροσδιόριστο με ρόδες.Όταν βγήκαμε μεχρι να ξεκλειδώσω το μηχανάκι,είχε στήσει ένα ωραιότατο ποδηλατάκι και μαλιστα το πηγαινε αίμα!!!

Ειναι κάτι πανάκριβα, κατά την γνώμε μου πάντα, τα οποία όμως είναι μελετημένα για τέτοιες φάσεις, και είναι ότι πρέπει για μέσα στην πόλη. Εδώ το link (www.dahon.gr)

Ενας από τους παράγοντες που δεν έχει αναπτυχθεί το ποδήλατο όσο πρέπει είναι και το τι πουλάνε τα μαγαζιά. Οταν σου πουλάει mountain για τα "πεζοδρόμια" και καλά, και σου βγαίνει η γλώσσα με τα χωμάτινα λάστιχα ο άλλος το παρατάει σύντομα. Τα ποδήλατα που βλέπεις στο εξωτερικό είναι ποδήλατα για να μετακινήσε, όχι για να κάνεις πρωταθλητισμό.

Στην λούμπα βέβαια έπεσα και εγώ που τα έχωσα για ΧΤ08, αντί να βάλω ένα εσωτερικό σαζμάν. Πράγμα που θα κάνω σύντομα.:wave2: :wave2:

Antwnis
13/06/2008, 16:26
Τι ποδηλατα και πρασινα άλογα στους δρόμους της Αθήνας?
Δεν υπάρχει μυαλό ντιπ για ντιπ μου φαίνεται!
Δεν γινονται αυτα τα πραγματα!
Θα θρηνουμε καθε μέρα δεκάδες θύματα από τους ποδηλάτες (οι οποίοι θαχουν και άγνοια του ΚΟΚ στην μεγάλη τους πλειοψηφία)!
Οι ταρίφες θα θερίζουν λέμε!
Τα τουμπανα χιουντάι με τα μαύρα τζάμια και τα ταρταρουγκα sound systems θα αποδεκατίζουν!
Άσε αυτους που θα παίρνουν σβάρνα οι κάγκουρες με τα ξετάπωτα tdm και οι γρηγοροι ξεκράνωτοι κουστουμάτοι με τα varkadero!
Δεν λεω τι θα γίνεται με τους ντελιβεράδες που έχουν το δικό τους ΚΟΚ!
Αδελφές και παληκάρια καθε μέρα μαλλιά κουβάρια!
Αφήστε τα τα ποδήλατα για τιποτα χαζοολλανδους και εγγλέζες μικροαστές, δεν ειναι αυτα για μας στην Αθήνα, άντε και δεν χωράνε άλλους τα νοσοκομεία και τα νεκροταφεία, εινα τίγκα!!
:a3:

ARISPEED1
13/06/2008, 18:06
Δυστυχώς η καφρίλα του νεοελληνάρα δεν θα βοηθήσει ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΠΟΤΕ !Δεν θέλουμε να γίνουμε ,και δεν μπορούμε να γίνουμε Αμστερνταμ,αλλά ευτυχώς εχουμε ενα καλό παράδειγμα στα Τρίκαλα και σε αλλες πόλεις.Κάτι τέτοιο ονειρευόμαστε πανελλαδικώς αλλά............