Σύνδεση

View Full Version : Συμπλεκτης στα πολλά...



Πατρινός
13/06/2008, 23:52
Στο 990 εχετε παρατηρησει κι αλλοι οτι οταν πας με αρκετα χλμ(πανω απο 100) ή ανεξαρτητου ταχυτητος κινησης στις γρηγορες αλλαγες ταχυτητας,ο συμπλεκτης εχει μια αισθηση οτι "μαλακωνει" σε σχεση με πιο λιγα χλμ;... Ειναι φυσιολογικο κατι τετοιο;Δεν μου εχει παρουσιασει καποιο προβλημα αλλά το εχω παρατηρησει αρκετες φορες...Ποια η αποψη σας;:beer:

Nik0s
14/06/2008, 10:42
Απολύτως φυσιολογικό! :winka:

taxydromos
14/06/2008, 11:38
χμμ....σε χτυπησε το συνδρομο του συμπλεκτη!:wave2:

don't worry so mutch...:cool:

Πατρινός
14/06/2008, 14:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από taxydromos
χμμ....σε χτυπησε το συνδρομο του συμπλεκτη!:wave2:

don't worry so mutch...:cool:

Δεν ανησυχω για κατι φιλε.Δεν υπαρχει καποιο προβλημα,like βλαβη...Απλα εχει αυτη την αλλαγη αισθησης στα πολλα ή στις γρηγορες αλλαγες καμμια φορα και ρωταω και τα υπολοιπα παιδια αν εχουν το ιδιο θεμα...Δεν εβγαλε "βλαβη" δηλαδη αλλά περισσοτερο θεμα αισθησης ειναι καμμια φορα.Που περνα μονο του και ξαναθυμαται που και που...:beer: Αυτο λεω αν αυτο το μαλάκωμα του συμπλεκτη συμβαινει και σε αλλους ως φυσιολογικο γνωρισμα του συγκεκριμενου συμπλεκτη :rolleyes:

acpr
14/06/2008, 22:36
...παρόμοιο πρόβλημα. Η μαμά KTM, το εντόπισε και το διόρθωσε, τοποθετώντας ένα λαμάκι στο σασμάν του κινητήρα. Η τοποθέτηση γίνεται δωρεάν, στα εξουσιοδοτημένα.

Στα πολλά χλμ και με ζεστό κινητήρα κυρίως, μετατοπιζόταν επάνω στον "άξονά" του (sorry για τις περιφράσεις, δεν είμαι δα και μηχανικός) όλο το σασμάν, με αποτέλεσμα να "χάνεται" προσωρινά η διαδρομή της μανέτας του συμπλέκτη, τόσο, ώστε σε προχωρημένες καταστάσεις, να χρειάζεται να επαναφέρεις την μανέτα στην αρχική θέση, με το χέρι... Το λαμάκι που επινοήθηκε και τοποθετήθηκε αργότερα, παίζει το ρόλο του σκληρού "ελατηρίου", το οποίο δεν αφήνει να συμβεί, αυτή η μετατόπιση του σασμάν...

Μπορεί να είναι off topic, μπορεί και όχι... ψάξ' το, γιατί δεν έπεσε στην αντίληψή μου, αν συμβαίνει το ίδιο και με τα LC8 ή όχι...



Επίσης αν το πρόβλημα αυτό σου παρουσιάστηκε τώρα, έλεγξε οπωσδήποτε στάθμη υγρών συμπλέκτη και αν έχει χάσει ,συμπλήρωσε τα και έλεγξε πάλι σε καμιά - δυο μέρες . Αν δεν χάνει, έχει καλώς... Αν χάνει, πας για τρόμπα... Αν δεν βλέπεις υγρά χυμένα, στην πάνω τρόμπα, τότε πας για την κάτω...

Τίποτα δεν είναι φυσιολογικό και πάντα να "worry much", για να το έχεις μια ζωή και να το χαίρεσαι όπως πρέπει...

Περαστικά...

gefr
15/07/2008, 16:22
είναι πιθανό οι πολλές στροφές να έχουν σαν αποτέλεσμα καλύτερη λίπανση και/ή καλύτερη ψύξη "στα πολλά" επιφέρουν καλύτερη λειτουργία του κιβωτίου.