View Full Version : Ξαφνικα δεν κραταη ρελαντι
vestromas
27/07/2008, 11:05
Οπως γυρναγα χθες βραδυ απο Χιλιαδου, ολη η διαδρομη, φανταστικη και η μηχανη συμπεριφεροταν σαν καινουρια.
Μπηκα στο καραβακι στην Ερετρια, βγηκα στον Ορωπο, βγηκα πρωτος απο το καραβι και αεροπλανο στην εθνικη λογω μειωμενης κινησης.
Στο πρωτο φαναρι της γεφυρας της βαρυμπομπης και μετα απο τρελο γκαζι, μου σβηνει και απο τοτε, και μεχρι το σπιτι μου στο παγκρατι, δεν ξανακρατησε ρελαντι.
Δεν παρουσιαζει κανενα αλλο προβλημα, ουτε ακουγετε τιποτα.
Μολις εφτασα σπιτι εσβησε ξεφορτωσα και πηγα να γρασαρω αλυσιδα.
Στην διαδικασια με το κεντρικο σταντ κρατησε ρελαντι κανονικα. Τωρα που θα την παρω να παω για μπανακι δεν ξερω τι θα κανει.
Ανδεν κραταη ρελαντι εχει ανενα κουμπι , ροδελα να το ανεβασω; Δεν ξερω καθολου.
Πειτε μου αν ξερει καποιος σας παρακαλω.:beer: :wave2:
vestromas
27/07/2008, 11:18
Μαλλον στα vstrom serries, επρεπε να το βαλω, αλλα εκανα λαθος.
Αν θελετε, φιλοι διαχειριστες, βαλτε το στην θεση του.:beer: :wave2:
charlie says
27/07/2008, 12:13
αν ειναι κ5, η βιδα του ρελαντι (philips) ειναι στα πλαγια, το ρελαντι πρεπει να ειναι 1250 rpm,αλλα μαλλον για tps μου ακουγεται.:beer:
Bavarian
27/07/2008, 12:15
TPS :smokin:
:wave2:
:beer:
charlie says
27/07/2008, 12:17
παιζει να ειναι και η φακεν αντλια ,αλλα θα ειχες μειωμενη αποδοση στον κινητηρα και απο καποιες rpm και πανω δε θα ανεβαζε:wave2:
Bavarian
27/07/2008, 12:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από charlie says
παιζει να ειναι και η φακεν αντλια ,αλλα θα ειχες μειωμενη αποδοση στον κινητηρα και απο καποιες rpm και πανω δε θα ανεβαζε:wave2:
Σωστός
charlie says
27/07/2008, 12:22
θα πας τελικα στον εξωτικο ωροπο ,ελεγα μπας και ....:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
Μολις εφτασα σπιτι εσβησε ξεφορτωσα και πηγα να γρασαρω αλυσιδα. Στην διαδικασια με το κεντρικο σταντ κρατησε ρελαντι κανονικα.
Μην λαδώνετε την αλυσίδα με τον κινητήρα σε λειτουργία, κίνδυνος τραυματισμού, δείτε και τις φωτογραφίες του τσίρου με το κομμένο δάχτυλο.
Band(age)it
27/07/2008, 12:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από apav
Μην λαδώνετε την αλυσίδα με τον κινητήρα σε λειτουργία, κίνδυνος τραυματισμού, δείτε και τις φωτογραφίες του τσίρου με το κομμένο δάχτυλο.
Ε ?
Αφου το σπρει εχει ενα τσουτσουνι που ριχνεις απο "μακρια" .
Για ποιες φωτο λες ?
Όσο μακρυά και να είναι, ο κίνδυνος υπάρχει. Δεν είναι δύσκολο να γυρίσει ο τροχός με το χέρι. Οι φωτογραφίες είναι κάτι χρόνια πίσω.
charlie says
27/07/2008, 12:57
μονο τον κινδυνο του να μπει κατα λαθος ταχυτητα στο κιβωτιο ,να φανταστεις φτανει:)
vestromas
27/07/2008, 21:07
Mαγκες εφιαξε μονο του. Αλλα που ειπες οτι ειναι η βιδα του ρελαντι για να ξερω;:beer: :wave2:
charlie says
27/07/2008, 21:13
στο βιβλιο με τις οδηγιες χρησης , σελ 51, ειναι μια μικρη βιδα για σταυροκατσαβιδο :) edit ΄κοιτα το θα στο ξανακανει
vstrider
28/07/2008, 06:46
tps.
Μάλλον θα σου το ξανακάνει (δυστυχώς...) μετά από χιλιόμετρα με σταθερό γκάζι στην εθνική.
ανταλακτικό+εργατικά=100 ευρό.
Δεν είναι αντλία, εάν ήταν θα άκουγες ένα ελαφρύ βουητό από το ντεπόζιτο και θα είχες μειωμένη απόδοση στις ψηλές στροφές.
Μαγκα τσεκαρε το tps γιατι αν σε αφησει Χιλιαδου που πας συνεχεια..χεστα!! παλι καλα που γυρισες οκ!:beer:
vestromas
28/07/2008, 11:01
Τι ειναι το tps;
catmaster
28/07/2008, 11:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
Τι ειναι το tps;
TPS : Throttle Position Sensor - Αισθητήρας Θέσης Γκαζιού
Χοντρικα είναι ενα ποτενσιόμετρο που δίνει σήματα στην ECU της μηχανής για την ακριβή γωνία της πεταλούδας ώστε να προσαρμόζεται κάθε φορά η βέλτιστη (λέμε τώρα) συχνότητα ανάφλεξης και ψεκασμού (και άλλοι παράγοντες που δεν μας ενδιαφέρουν ) . ..
(από πολύμετρα κατέχεις τίποτα ;;; )
137881
Αρχικά δημιουργήθηκε από vstrider
tps.
Μάλλον θα σου το ξανακάνει (δυστυχώς...).
έχει δίκιο ο φίλος από πάνω, θα στο ξανακάνει σύντομα..συμβαίνει αρκετά συχνά.
Πήγαινε να στο φτιάξουν, μπορείς να πέσεις πολύ εύκολα σε επιτόπιους ελιγμούς, αν έχει πρόβλημα το ρελαντί..
ΟΙΛ ΔΕΠΟΖΙΤΣ....!!!! :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
όχι ρε πμ...:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :lol: :lol: :sun:
(-εύστοχο ρε το υπονοούμενο!!!
ωραίος ο άκης )
catmaster
28/07/2008, 11:22
Μπορεί να μην είναι TPS ρε παιδιά ....
(και ένα ωραίο κοκτέηλ βενζίνης μπορεί να μου κάνει τα ίδια νούμερα ... )
:smokin:
vestromas
28/07/2008, 11:34
Ευχαριστω μαγκες, αλλα θα το ρισκαρο και θα τα αφησω οπως εχει. Στην χθεσινη βολτα στον Ωροπο, δεν εκανε κιχ και του τα δωσα χοντρα του εργαλειου.
Εξα λλου εχω και οδικη βοηθεια για τα χειροτερα.
Δεν ημαστε καλοκαιριατικα να τα χωνουμε στους μαστορους.
Αλωστε, ειναι γνωστον οτι αμα πολυ ψαχνεσε, παντα βρισκουν τροπο να στα παρουν αεριτζιδικα.:lol: :beer: :wave2:
catmaster
28/07/2008, 11:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
Ευχαριστω μαγκες, αλλα θα το ρισκαρο και θα τα αφησω οπως εχει. Στην χθεσινη βολτα στον Ωροπο, δεν εκανε κιχ και του τα δωσα χοντρα του εργαλειου.
Εξα λλου εχω και οδικη βοηθεια για τα χειροτερα.
Δεν ημαστε καλοκαιριατικα να τα χωνουμε στους μαστορους.
Αλωστε, ειναι γνωστον οτι αμα πολυ ψαχνεσε, παντα βρισκουν τροπο να στα παρουν αεριτζιδικα.:lol: :beer: :wave2:
Σου έγραψα και πιό πάνω αν ξέρεις να μετράς με πολύμετρο μπορείς να μετρήσεις το TPS και να σιγουρευτείς για τη βλάβη ...
Δοκίμασε πάντως να αλλάξεις βενζινά για αρχή ... :D
vestromas
28/07/2008, 11:54
Δεν παιρνω χαμπαρι καθολου απο μηχανολογικα φιλε κατμαστερ.
Οσον αφορα τη βενζινη, υπαρχει περιπτωση να εχει φταιξει, μια και οταν το κραταγα σταθερο με το χερι στις 1100, ενοιωθα να μπερδευει. Ειδη εχω βαλει αλλη και το παρακολουθω.:beer: :wave2:
Ρε γαμω τον Λιακοπουλο, πηγαινε ρε να το δεις και ασε τα ρισκα!!!:beer:
Ναι όποιος έχει το manual μπορεί να δει που είναι το ρελαντί...
Στο XT είναι ένα τόσο μικρό βιδάκι που αν παίξεις λίγο αλλάζει πολύ η
συμπεριφορά της μηχανής..
Αρχικά δημιουργήθηκε από charlie says
αν ειναι κ5, η βιδα του ρελαντι (philips) ειναι στα πλαγια, το ρελαντι πρεπει να ειναι 1250 rpm,αλλα μαλλον για tps μου ακουγεται.:beer:
Ούτε ήξερα τι είναι το TPS
:confused:
charlie says
28/07/2008, 22:16
στο xtr660 που ειχα τρια (tps) μου ειχαν αλλαξει αλλα δεν εγινε τιποτα ,μου εσπασε τα νευρα παραλιγο να με ξαπλωσει και τελος το εστειλα προτου με στειλει αυτο:(
vestromas
28/07/2008, 22:29
Την Κυριακη, δουλευε μια χαρα η vstrοmαδα. Μην το γρουσουζευετε.:lol:
Ισως να εβαλα κολοβενζινη. Δεν νομιζω να ξαναπαιξει τετοιο εργο.:beer: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από charlie says
παραλιγο να με ξαπλωσει και τελος το εστειλα προτου με στειλει αυτο:(
@vestromas: πρόσεξε τι λέει ο φίλος εδώ παραπάνω και άσε τις θεωρίες συνομωσίας, κουβαλάς και την γυναίκα σου και βάζεις αρκετά χλμ...
αν σου σβήσει σε επιτόπιο ελιγμό και είσαι φορτωμένος με συνεπιβάτη δεν θα προλάβεις καν να κατεβάσεις πόδι.
Και αν προλάβεις δεν θα καταφέρεις απολύτως τίποτε. :nono:
vestromas
28/07/2008, 22:43
Ρελαντι δεν κραταγε. Στα πολλα δεν εσβηνε.:beer: :wave2:
vstrider
29/07/2008, 06:40
το tps είναι μία συνηθισμένη βλάβη για τα vstrom. Προσωπικά δεν γνωρίζω κάποιον που έχει αυτό το μηχανάκι (650+1000 cc) με πάνω από 25000χλμ που να μην έχουν αλλάξει το tps. (Και κάποια άλλα εμφανίζονται μετά τα 25000χλμ αλλά δεν είναι επί του παρόντος...)
Δεν είναι επικίνδυνο όταν κινείσαι στη πόλη γιατί το ρελαντί δουλεύει μια χαρά και έχεις την εντύπωση ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα (στην πραγματικότητα όμως υπάρχει).
Οταν όμως έρχεσαι από ταξίδι πλακωμένος στα γκάζια και σταματήσεις στο πρώτο φανάρι όταν μπαίνεις στη πόλη, τότε είναι πράγματι επικίνδυνο γιατί μπορεί να σου σβήσει σε ελιγμό ή υπό κλίση και τότε (εάν είσαι και δικάβαλος) η κατάσταση είναι δύσκολη.
Μακάρι όμως να κάνω λάθος και να είναι η κ***βενζίνη.
vestromas
29/07/2008, 22:56
Εγινε ετσι ακριβως οπως το περιεγραψες, vstrider. Μετα απο πλακωμα στην εθνικη, στο πρωτο φαναρι στη γεφυρα της Βαρυμπομπης. Απο εκει και μεχρι το παγκρατι, που ειναι το σπιτι μου, δεν ξανακρατησε ρελαντι. Επειδη ομως απο συνηθειο, καλο η κακο, οδηγω παντα με διπλογκαζιες στις αλαγες ταχυτητων, δεν αντιμετωπισα κανενα προβλημα, παρα μονο εαν ξεχνιομουνα στα φαναρια και δεν το κραταγα λιγο ανοιχτο, οποτε και εσβηνε.
Την αλλη μερα, δεν αντιμετωπισα κανενα προβλημα, ουτε στο πηγενε, ουτε στο ελα
Ηταν ακριβως η ιδια αποσταση. Εαν επαναληφθει, σιγουρα δεν θα το αφησω ετσι, μια και ειναι ιδιαιτερα εκνευριστικο, αλλα στην περιπτωση μου, οχι επικυνδινο.:beer: :wave2:
vstrider
30/07/2008, 07:02
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
[ Επειδη ομως απο συνηθειο, καλο η κακο, οδηγω παντα με διπλογκαζιες στις αλαγες ταχυτητων,
Σωστός. Και εγώ αυτό κάνω, διπλογκαζιές.
Επίσης, όταν είχα το προβλημα με το tps μετά από γκάζια στην εθνική ανέβαζα λίγο το ρελαντί και αφού το μοτέρ αποκτούσε μία σχετικά σταθερή λειτουργία (μέσα στη πόλη) τις κατέβαζα πάλι στις κανονικές. Ολα αυτά βέβαια ήταν γιατροσόφια ανάγκης μέχρι να το αλλάξω το tps οπότε και λύθηκε το πρόβλημα. :)
shadow.gr
02/08/2008, 00:08
να ρωτησω κατι ρε παιδια ??εχω το 2008 και στο service μου ειπαν οτι δεν ρυθμιζεται το ρελαντι ισχυει????και αν ναι στο 08 εχει παρουσιαστει το ιδιο προβλημα???
vstrider
05/08/2008, 06:58
τι πράγμα...??
το ρελαντί ρυθμίζεται με σταυροκατσάβιδο από μία βίδα που βρίσκεται στα αριστερά της μηχανής κάτω από τη σέλα (δεν χρειάζεται να την βγάλεις). Κοιτόντας το μοτέρ από αριστερά θα την δεις οπωσδήποτε!
Δεν έχω μοντέλο του 08, δεν έχω ψάξει για ρύθμιση ρελαντί σε 08, αλλά νομίζω ότι ρυθμίζεται...
Εάν σου παρουσιαστεί πάντως πρόβλημα με το tps συνήθως γίνεται μετά τα 25000 χλμ.
Οσον αφορά δηλώσεις της suzuki ότι έχει επιλύσει το πρόβλημα εχω να πω ότι είναι μ******ς.
Τα ίδια είχε πει σε προβλήματα που έβγαζαν τα πρώτα 1000άρια (και είναι γνωστά σε όσους έχουν το 1000) και δεν είχε γίνει τπτ.
39.600km.
Και κάποια στιγμή πριν από 2000km περίπου που μου έδωσε μερικά τέτοια συμπτώματα, πήγα και ρύθμισα τις πεταλούδες. Από τότε δεν έχει ξανακάνει τίποτα!
vestromas
05/08/2008, 15:42
Aπο τοτε που πρωτοποσταρα το θεμα εχω παει Ωροππ και Λουτρακι πηγαινε ελα σε δυο Σαββατοκυριακα και δεν μου χει κανει κιχ. Λετε να μου την φιλαη; Η τελικα ισως να εφταιγε η βενζινη;
Λογικα δεν επρεπε να εχει ξαναπαρουσιαστει, εαν υπηρχε οντος προβλημα με το tps;
Θεωρω οτι ειναι σεβαστα τα χλμ, και μικτη η χρηση με κινηση και γρηγορη οδηγηση στην εθνικη.:beer: :wave2:
reinmeister
05/08/2008, 16:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από shadow.gr
να ρωτησω κατι ρε παιδια ??εχω το 2008 και στο service μου ειπαν οτι δεν ρυθμιζεται το ρελαντι ισχυει????και αν ναι στο 08 εχει παρουσιαστει το ιδιο προβλημα???
στα τελευταια 650,δυστυχως, ρυθμιζεται μεσω διαγνωστικου της σουζουκι (αντιπροσωπεια δηλαδη)...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.