PDA

View Full Version : cagiva



tigionapas
30/07/2008, 01:20
μηπως ξερει κανεις το μοντελο cagiva river?απο οτι ειδα εχει καλη τιμη στα 500cc με 40 hp
γνωριζει καποιος ?ή εστω γενικα για cagiva γνωμες?

vestromas
30/07/2008, 01:33
Εχω ενα παρατημενο κατζιβα στην γειτονια μου χωρις κανενα μηχανολογικο προβλημα, με απλη κλειδαρια, απο το 85 περιπου. Ο ιδιοκτητης το χαριζει και δεν το παιρνει κανενας. Ουτε δοκιμασε ποτε κανεις να το κλεψει. Ενω ειναι πολυ ομορφο.
Λευκο με φερινγκακι, γυρω στα 400 κυβικα νομιζω. Εχει σημα μικρο ελεφαντακι και Ιταλικη σημαια.
Τα συμπερασματα δικα σου, για τη συγκεκριμενη ιστορικη φιρμα.:lol: :beer: :wave2:

epp1640
30/07/2008, 03:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
Εχω ενα παρατημενο κατζιβα στην γειτονια μου χωρις κανενα μηχανολογικο προβλημα, με απλη κλειδαρια, απο το 85 περιπου. Ο ιδιοκτητης το χαριζει και δεν το παιρνει κανενας. Ουτε δοκιμασε ποτε κανεις να το κλεψει. Ενω ειναι πολυ ομορφο.
Λευκο με φερινγκακι, γυρω στα 400 κυβικα νομιζω. Εχει σημα μικρο ελεφαντακι και Ιταλικη σημαια.
Τα συμπερασματα δικα σου, για τη συγκεκριμενη ιστορικη φιρμα.:lol: :beer: :wave2:

Cagiva mito σε λέει τπτ? :D Βασικά η cagiva πάσχει όπως όλες οι μικρές εταιρίες, στην υποστήριξη, σε ανταλλακτικά, service, γενικά όλη την μηχανή υποστήριξης που δουλεύει από πίσω. Σαν μηχανές δεν νομίζω ότι είναι κακές.. Νομίζω πάντως καλύτερα να κοιτάξεις για κανένα ninja 250 αν θες ασφάλτινο ώστε να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Βέβαια βγάζει 30 ίππους.. εσύ έχεις το μαχαίρι εσύ έχεις και το πεπόνι.. :wave2: :beer:

vestromas
30/07/2008, 19:06
Οπως λεει και το ονομα του, το ριβερ ειναι κατευθειαν για το ποταμι.:lol:
Αν και δεν σε συμφερει να πας νομιζω στο πλησιεστερο να το πεταξεις.:beer: :wave2:

epp1640
30/07/2008, 19:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από vestromas
Οπως λεει και το ονομα του, το ριβερ ειναι κατευθειαν για το ποταμι.:lol:
Αν και δεν σε συμφερει να πας νομιζω στο πλησιεστερο να το πεταξεις.:beer: :wave2:

Τι είσαι εσύ ρε.. πως θα σε κάνουμε καλά ρε? :lol:

tigionapas
30/07/2008, 21:19
οκ ακουω τισ συμβουλεσ σου φιλε μου αλλα θα ηθελα και καποιον που να ειναι λιγοτερο φρικαρισμενος με την cagiva :rotflmao:

vestromas
30/07/2008, 21:31
Χιουμορακι κανω, αδελφε.:lol: Δεν ειμαι φρικαρισμενος με την γκατζιβα.
Ο epp1640, σου εδωσε κανονικη απαντηση και συμφωνω μαζι του.:beer: :wave2:

tigionapas
30/07/2008, 21:50
ΟΚ ΡΕ ΣΥ :lol: απλα θελω πραγματικα να μαθω για την cagiva και πιο πολυ για το river kai to canyon!ειναι πιο φτηνα απο τον ανταγωνισμο και το canyon μαρεσει πολυ!ειμαι αναμεσα σε αυτο το cagiva canyon kai to kawasaki kle 500!

epp1640
31/07/2008, 01:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από tigionapas
ΟΚ ΡΕ ΣΥ :lol: απλα θελω πραγματικα να μαθω για την cagiva και πιο πολυ για το river kai to canyon!ειναι πιο φτηνα απο τον ανταγωνισμο και το canyon μαρεσει πολυ!ειμαι αναμεσα σε αυτο το cagiva canyon kai to kawasaki kle 500!

Δεν ξέρω το canyon.. αλλά σου λέω καλύτερα το KLE.. είναι ένα μηχανάκι δοκιμασμένο, σκυλί από θέμα αξιοπιστίας.. το διαπιστώνεις έυκολα αν σκεφτείς πόσα 400άρια κυκλοφορούν από το 93 ώς σήμερα έχοντας μαζέψει άπειρα χιλιόμετρα. Δεν λέω ότι το άλλο είναι κακό αλλά δεν θες να είσαι εσύ που θα το διαπιστώσεις :p Μειονέκτημα του KLE, ίσως το μοναδικό είναι η σκληρή και άβολη σέλα που όμως διορθώνεται με το να βάλεις άλλη έτοιμη ή να παραγκείλεις μία στα μέτρα σου στον σελά.. Βασικό μειονέκτημα επίσης με το να αγοράζεις πχ ένα cagiva που ισχύει όμως και για όλες τις μικρές εταιρίες, εννοώ σαν μερίδιο αγοράς στην Ελλάδα, είναι ότι σήμερα τις έχει, μαζί με άλλες 5 ένας αντιπρόσωπος, αύριο τις έχεις ένας άλλος.. μεθαύριο ενδέχεται και κανένας.. και αν είσαι εκτός εγγύησης τι κάνεις με τα ανταλλακτικά?? :beer:

X VaGGoS LiV
31/07/2008, 09:21
megali apostasi me 140.. on - ff h sygkekrimena TDM ...

stefanos
31/07/2008, 10:04
Χθές γνώρισα ένα παλικάρι που του χαρίσαν ένα canyon.Στήν αρχή νόμιζα οτι με δούλευε...

MG
31/07/2008, 10:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από tigionapas
ΟΚ ΡΕ ΣΥ :lol: απλα θελω πραγματικα να μαθω για την cagiva και πιο πολυ για το river kai to canyon!ειναι πιο φτηνα απο τον ανταγωνισμο και το canyon μαρεσει πολυ!ειμαι αναμεσα σε αυτο το cagiva canyon kai to kawasaki kle 500!

Μακρια απο CAGIVA.

Ειναι μια εταιρεια που βρισκεται στα ορια της χρεωκοπιας χρονια τωρα κι αυτο σημαινει πολλα...οπως τους φθηνοτερους προμηθευτες σε ανταλλακτικα. Γι'αυτο βγαζουν και πολλα προβληματα κυριως ηλεκτρικα (μιζα, ηλεκτρονικη, κλπ)

Δεν ειναι τυχαιο οπως ειπαν οι προηγουμενοι οτι καποιοι τα εχουν παρτησει η τα χαριζουν χωρις αντιτιμο..



:wave2:

Tpap
31/07/2008, 10:22
H ίδια η εταιρία αναγνωρίζει την ποιότητα κατασκευής της και έτσι έχει ονομάσει ανάλογα τα μοντέλα της. Canyon, river...
Η πως αλλιώς η μοτό σου υποδηλώνει τον τόπο προορισμού της αμέσως μετά την αγορά της.

MG
31/07/2008, 10:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
H ίδια η εταιρία αναγνωρίζει την ποιότητα κατασκευής της και έτσι έχει ονομάσει ανάλογα τα μοντέλα της. Canyon, river...
Η πως αλλιώς η μοτό σου υποδηλώνει τον τόπο προορισμού της αμέσως μετά την αγορά της.

:lol: :lol: :rotflmao:

vestromas
31/07/2008, 11:25
:bawl: :bawl: :bawl: :bawl: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :beer: :wave2:

banditgr
31/07/2008, 11:45
to canyon to eixe prin apo kamia 10+ xronia 3adelfos mou.
Ena pragam tha po...oreo,kali odiki simperifora alla min to pareis.
Ateleiotes vlaves,oti fantazese,apo komeno strofalo,kompler mizas,ilektronikes,pinia,anorthoseis mexri kai alla apisteyta pou den thimame.Kai milame oti to mixanaki ekane ta service tou opos provlepete kai me to parapano.Poiotita plastikos toulaxiston athlia,eythrasta kai akampta pou trizoun.Giayto kai pleon einai poli spanio na deis kapoio na kikloforei.
A to river me to canyon moirazontai kinitira klp.

Antwnis
31/07/2008, 16:00
Έχω οδηγήσει ένα canyon 500!
Ωραίο στήσιμο, θμιζε λίγο μοταρδ αλλά....
Το μοτερ του κροταλιζε χειροτερα απο ducati του 70 και νόμιζα ότι θα σπασει απο λεπτό σε λεπτό.
Ο ιδιοκτήτης μου είχε πει οτι είχε προβλήματα με τα ηλεκτρικα του και ειχε αλλαξει 2 φορές μιζα!
Οπως ειπώθηκε και πιο πάνω, μόνο αν στο χαρίσουν μπορεί να έχει νόημα να ασχοληθεις μαζί του.
Προτίμησε Japan για μεταχειρισμένο... Βρεα κανένα ΧΤ δεκαετίας... Για νασαι σίγουρος!
;)

ikarosk
31/07/2008, 18:19
Λοιπόν να αναφέρω κι εγώ μερικά λόγια για το Cagiva Canyon, μιας και το έχω από το 1996(έτος πρώτης παραγωγής) και έχει τον ίδιο κινητήρα με το RIVER.
Την αγόρασα καινούρια. Μετά από δυόμισι χρόνια προβληματικής χρήσης (Δύσκολη εκκίνηση, όποτε ήθελε έπαιρνε εμπρός¨ αν δεν ήθελε δεν έπαιρνε με τίποτε’’’’’’’) διαπιστώνω ότι έχει ραγίσει η κεφαλή από την εξωτερική πλευρά του σπειρώματος του μπουζί, μέχρι το εσωτερικό της. Το κατάλαβα εκτός χρόνου εγγύησης οπότε η αντιπροσωπεία στα @$%&* της. Είμαι όμως σίγουρος ότι το πρόβλημα ήταν από πολύ πιο πριν. Το κόστος αγοράς νέας κεφαλής τότε ήταν περίπου 350000 χιλ. αξέχαστες δραχμές. Την άφησα όπως ήταν. Αν έπαιρνε εμπρός με πήγαινε καμιά βόλτα αν δεν έπαιρνε την πήγαινα εγώ με τα πόδια σπρώχνοντας.
Πολύ πιο πριν είχε γίνει και η πρώτη αλλαγή του cobbler της μίζας, που είναι φτιαγμένα από βούτυρο lurpak αφού και αυτό κράτησε περίπου τα ίδια χλμ. Εγώ έβαλα δύο γνήσια που κόστιζαν περίπου 80000χιλ.δρχ το πρώτο, και το δεύτερο κοντά στα 300euro. Κατόπιν τοποθέτησα δικής μου κατασκευής και μάλλον κρατάει καλλίτερα από τα γνήσια.
Το πίσω αμορτισέρ παρέδωσε το πνεύμα του περίπου στα 35000χλμ. Κόστος 280euro.
Η κεφαλή αλλάχτηκε στα 36000χλμ με καινούρια. Κόστος 896 euro με το ΦΠΑ.
Μέχρι στιγμής δεν έχει ραγίσει.
Το πρόβλημα όμως της εκκίνησης εξακολούθησε να υφίσταται, και μετά από άπειρες ρυθμίσεις σε καρμπυρατέρ και βαλβίδες κατέληξα σε τιμές ρύθμισης μίγματος και διακένων βαλβίδων εντελώς διαφορετικών από τις προτεινόμενες στα owner book - repair manual & Auto data, ενθυμούμενος και σαν παλιός κάτοχος R26 την ρήση του αξέχαστου κυρ’ Αντώνη <<οι βαλβίδες πρέπει ν’ ακούγονται, να βαράνε >> και σαν από θαύμα η μηχανή δουλεύει κανονικά τα δύο τελευταία χρόνια.
Στο δρόμο μπορώ να πω ότι συμπεριφέρεται καλά, δεν σείεται και δεν λύεται, ταξιδεύει άνετα με 130χλμ με ένα άτομο,(πέρσι με πήγε στο Mugello και με έφερε πάλι πίσω). Έχει όμως κραδασμούς και τα χέρια μυρμηγκιάζουν.
Έχει επίσης ακριβά ανταλλακτικά όπως διαπίστωσες καθώς και ακριβά αναλώσιμα πχ. Φίλτρο λαδιού 20 euro.Τα χιλιόμετρά της σήμερα είναι 42300.

ΔΕΝ θα την πρότεινα σαν αγορά σήμερα, όπως δεν την πρότεινα ποτέ και ειδικά σε νέο αναβάτη γιατί δεν υπάρχει λόγος να μισήσουν κι άλλοι αυτές τις μοτοσικλέτες, και γενικότερα τις μοτοσικλέτες.

Υ.Γ TRANSALP φίλου μοντέλο του ’91 με άγνωστα χιλιόμετρα και μηδαμινή συντήρηση εντελώς ερείπιο έπεσε ολόκληρη μέσα σε ρυάκι στην ορεινή Ναυπακτία. Ο φίλος αφού την έβγαλε απ’ το νερό, πάτησε την μίζα πήρε με την πρώτη, και συνέχισε.
Ελπίζω να βοήθησα.