PDA

View Full Version : Αν χρειαστεί μάλλον φρενάρουμε στη στροφή? To be or not κουμπί; Φερμούαρ!



Σελίδες : [1] 2

TOLISTOLAROS
22/09/2008, 18:29
Από το πολύ καλό link του McGyver
http://www.msf-usa.org/index_new.cfm?spl=2&action=display&pagename=Library πηγαίνετε στο :
Curriculum Materials->Basic RiderCourse Handbook (Non-printable) και κοιτάτε τί λέει στη σελίδα 37:

"There may be conditions that do not allow straightening first, such as running off
the road in a left-hand curve or dealing with oncoming traffic in a right-hand curve. In such situations, apply the brakes smoothly and gradually. As the lean angle is reduced, more brake pressure can be applied."

Αγγλικά ξέρετε...

stefanos
22/09/2008, 22:25
Φυσικά αν είναι κλειστός ο δρόμος τι άλλο να κάνεις?

GIXXERAKIAS
22/09/2008, 22:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Φυσικά αν είναι κλειστός ο δρόμος τι άλλο να κάνεις?
Eιναι απλο...με την δυναμη των jedai γινεσαι αυλος και περνας απο μεσα απο το οποιο αντικειμενο που ερχεται προς το μερος σου.:D :D

ps:Hμαρτον επρεπε να το διαβασει καποιος απο αυτον τον Μαγκαιβερ πως τον λενε για να καταλαβει οτι αν χρειαστει θα φρεναρεις μεσα στην στροφη αν δεν εχεις διοδο διαφγης...:rolleyes: :lol:

gcrook
22/09/2008, 22:33
Χαιρω πολυ.Σαφως και μπορουμε να κανουμε οτι θελουμε πανω στην μοτο.
Εγω ας πουμε προτιμω να πεφτω στα χορτα στην ακρη του δρομου, παρα στα κοτετσια οταν παω βολτα.

Περα απο την πλακα δεν ειπε κανενας οτι δεν πρεπει να παταμε φρενο στην στροφη.Σε δρομους οδηγουμε οχι σε πιστες.

Αλο το ενα αλλο το αλλο.

golis
22/09/2008, 22:34
quote: stefanos

Φυσικά αν είναι κλειστός ο δρόμος τι άλλο να κάνεις?


--------------------------------------------------------------

Τον Σταυρό σου (είναι και τις μόδας). :D

div400
22/09/2008, 22:38
άντε πάαααλι το θεμα: φρενα, ναι ή οχι στην στροφή? :rolleyes:


ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΡΕΝΑΡΕΙΣ, ΘΑ ΦΡΕΝΑΡΕΙΣ!!!


αν δεν χρειάζεται είναι άπλα ανούσιο να φρενάρεις υπό κλήση.

εξάλλου το πέρα για πέρα πραγματικό σενάριο του αναβάτη που πιστεύει ότι μπαίνει με μεγαλύτερη ταχύτητα σε μια στροφή από ότι μπορεί να γίνει, φρενάρει για να κόψει και τελικά καταλήγει οικοπεδούχος, τι μας λέει? :winka:

Road67
22/09/2008, 22:45
Αν χρειαστεί να πατήσεις φρένο στη στροφή, πατάς μόνο μπροστινο.

gcrook
22/09/2008, 22:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
Αν χρειαστεί να πατήσεις φρένο στη στροφή, πατάς μόνο μπροστινο.

:a02: :a02: :a02: :a02: :a02: :a018: :a018: :a018: :a018: :a018:

Που ειναι ενας τρουπερ οταν τον χρειαζεσαι;

GIXXERAKIAS
22/09/2008, 22:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
:a02: :a02: :a02: :a02: :a02: :a018: :a018: :a018: :a018: :a018:

Που ειναι ενας τρουπερ οταν τον χρειαζεσαι;

Κοιτα που θελει να βγαλει πελατεια για τον φιλο του ρε..:rolleyes:

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Road67
22/09/2008, 22:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
[B:a02: :a02: :a018: :a018: :a018: :a018: :a018:

Που ειναι ενας τρουπερ οταν τον χρειαζεσαι; [/B] :D :lol: :rotflmao: :rotflmao: :smokin: :smokin:

Road67
22/09/2008, 23:06
Στα σοβαρά τώρα,

μου φάνηκε πάρα πολύ χαζός ο τίτλος. Αν χρειαστεί να φρενάρεις μέσα στη στροφή, δύο είναι οι πιθανοί λόγοι και αφορούν κλειστή στροφή, είτε υπερεκτίμηση δυνατοτήτων, είτε κάποιο έκτακτο (π.χ. φέτες στην Αρχαγγέλου - Καναλακίου και μέσά σε κλειστή στροφή [για όποιον ξέρει λίγο πριν τις φουρκέτες με κλίση 10%] ξεπροβάλει τρακτέρι). Η ουσία είναι μία οτι αν πρέπει να το κάνεις θα το κάνεις, αλλα είναι βασικό να ξέρεις πως. Για παράδειγμα μπαίνοντας σε κλειστή στροφή πρέπει να έχεις πάρει ήδη το ενδεχόμενο του έκτακτου προκειμένου να μη σε πιάσει πανικός, γιατί πανικός = τσαρούχωμα κα τσαρούχωμα = άντε γεια. Βέβαια πήρα σαν παράμετρο το έκτακτο γιατί στην άλλη πλευρά με την υπερεκτίμηση των δυνατοτήτων σου από φόβο ή λάθος τοποθέτηση μπορεί να επιλέξεις να πατήσεις φρένο και μπαίνοντας στην αντίθετη πλευρά μπορεί ήδη να είχες τοποθετήθει (από κωλοφαρδία, ασυναίσθητη κίνηση κλπ ) στη σωστή τροχιά οπότε το φρένο δε χρειαζόταν.
Και πάλι ανάλογα με την περίπτωση πιστεύω οτι είναι διαφορετικός ο τρόπος που πρέπει να φρενάρεις.

Στο παράδειγμα με το τρακτέρλ, υπάρχουν οι εξής εκδοχές :
α. Είσαι ήδη στη μέση της στροφής ναι μεν το τρακτέρ είναι μπροστα και πολύ κοντά αλλά υπάρχει δυνατότητα για προσπέραση.
β. Ομοίως, αλλά δε μπορείς να προσπεράσεις.
Στην πρώτη περίπτωση πρέπει να ισιώσεις, να φρενάρεις ελαφρά και να τοποθετηθείς αριστερά του τρακτέρ. Είναι λάθος να φρενάρεις πριν ισιώσεις. Αν όμως το τρακτέρ είναι πολύ κοντά;;; Ε τότε υπό κλίση θα χαϊδέψεις το φρένο ενώ ήδη έχεις μπει σε διαδικασία να σηκώσεις τη μηχανή τελείως αν έχει ήδη αρχίσει η ευθεία, η όσο χρειάζεται αν συνεχίζεται η στροφή.

Αν δε μπορείς να προσπεράσεις, φρενάρεις προοδευτικά ενώ σηκώνεις και πάλι τη μηχανή όσο χρειάζεται.

TOLISTOLAROS
22/09/2008, 23:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από GIXXERAKIAS
Eιναι απλο...με την δυναμη των jedai γινεσαι αυλος και περνας απο μεσα απο το οποιο αντικειμενο που ερχεται προς το μερος σου.:D :D

ps:Hμαρτον επρεπε να το διαβασει καποιος απο αυτον τον Μαγκαιβερ πως τον λενε για να καταλαβει οτι αν χρειαστει θα φρεναρεις μεσα στην στροφη αν δεν εχεις διοδο διαφγης...:rolleyes: :lol:
Αδερφέ μαζί σου...μη τα λες σε μένα!
Απλά σε πρόσφατη συζήτηση(η οποία σβήστηκε,γιατί άραγε;...)κάποιοι ήταν κατηγορηματικοί στο αν φρενάρουμε μεσ'τη στροφή.Είχα μάλιστα παραθέσει δύσκολη στιγμή που μου συνέβηκε όταν αναγκαστηκα να φρενάρω υπό κλίση επειδή κλαριά είχαν φράξει το δρόμο μου και δε γινόταν να σηκώσω το μηχανάκι.
Ας μην είμαστε απόλυτοι,η οδήγηση δεν είναι καταστάσεις ΟΝ-OFF,ζω-πεθαίνω,φρενάρω-δε φρενάρω.

gcrook
22/09/2008, 23:14
Ελπιζω (γιατι η ελπιδα πεθαινει τελευταια) να εχετε καταλαβει μερικοι οτι οταν πατατε φρενα πανω στην στροφη δυο πραγματα συμβαινουν ειτε το θελετε ειτε οχι.Η μηχανη σηκωνεται,η μηχανη ανοιγει τροχια.

Road67
22/09/2008, 23:17
Αν ενώ είσαι μέσα στη στροφή προκύψει ξαφνικό ακίνητο εμπόδιο π.χ. κλαδιά αν έχεις τη δυνατότητα ξεκινάς να κάνεις ελιγμό. Αν δεν την έχεις είτε γιατί δεν προλαβαίνεις,είτε γιατί από αντίθετα έρχεται άλλο όχημα, τότε για μενα και είναι κάτι που έχω κάνει υπάρχει μία επιλογή.

Ισιώνεις σα να ήταν ευθεία δηλαδή μη υπολογίζοντας την κλίση της στροφής και μόλις περάσεις το εμπόδιο αρχίζεις να στρίβεις πάλι. Δεν υπάρχει άλλη εναλλακτική εκτός από το να γκαζώσεις και να περάσεις από πάνω που είναι πολύ πιθανό να πέσεις. Επειδή όμως δεν υπάρχουν μόνο κλαδιά αλλα υπάρχουν και κατολισθήσεις και άλλα υλικά που δε μπορείς να περάσεις από πάνω τους εγώ όσες φορές χρειάστηκε ίσιωσα, πέρασα και ξαναστριψα.
Υπάρχει κι άλλη μια εκδοχή ενώ είσαι ήδη υπό κλίση να κάνεις ελιγμό υπό κλίση όπως θα έκανες προσπέραση αν χρειαζόταν αλλά είναι επικίνδυνο και δεν ξέρω αν είναι εφαρμόσιμο με όλους τους τύπους μηχανών.

TOLISTOLAROS
22/09/2008, 23:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
Στα σοβαρά τώρα,

μου φάνηκε πάρα πολύ χαζός ο τίτλος. .........
....
Αν όμως το τρακτέρ είναι πολύ κοντά;;; Ε τότε υπό κλίση θα χαϊδέψεις το φρένο ενώ ήδη έχεις μπει σε διαδικασία να σηκώσεις τη μηχανή τελείως αν έχει ήδη αρχίσει η ευθεία, η όσο χρειάζεται αν συνεχίζεται η στροφή.

Αν δε μπορείς να προσπεράσεις, φρενάρεις προοδευτικά ενώ σηκώνεις και πάλι τη μηχανή όσο χρειάζεται.
Θυμάσαι το Thread,ναι;
Ξαναγράφω-για τελευταία φορά-το σκηνικό:
*Δικάβαλος(συνεπιβάτης+15 kg σε σχέση με μένα)
*Πολύ κλειστή,κατηφορική δεξιά φουρκέτα με χόρτα στο εσωτερικό που κρύβουν ορατότητα.Τόσο κλειστή που με 1η τα χλμ αυξάνονται με σχετικά γρήγορο ρυθμό.
*Κλιπονάτο μηχανάκι(SV 650s)
*Ακριβώς μετά το apex βλέπω κλαριά στο ρεύμα μου και αμάξι στο αντίθετο.

Να βγω στο αντίθετο δε γινόταν(ευνόητοι λόγοι)
Να σηκώσω όρθιο το SV τόσο γρήγορα ώστε να φρενάρω όρθιος και δυνατά ούτε(ο βαρύτερος συνεπιβάτης δε θα προλάβαινε να μ'ακολουθήσει,το πιο πιθανό θα πέφταμε,εκτός του ότι δεν υπήρχε χρόνος για κάτι τέτοιο).Υπ'όψιν έχω κλιπόν...

Τί έκανα:
Πίεσα το μπροστινό φρένο όσο πιο ΑΠΑΛΑ μπορούσα κρατώντας ταυτόχρονα ΣΤΑΘΕΡΗ την πίεση στη μανέτα πιέζοντας ταυτόχρονα το αριστερό κλιπόν ώστε το μηχανάκι να σηκώνεται σιγά σιγά.Σταματήσαμε και είχαμε λιγότερο από μέτρο απ'τα κλαριά...
ΑΝ δοκίμαζα να φρενάρω αυστηρά by the book άντε γειά!

Μοιάζει με την περίπτωσή σου με το τρακτέρ.Αν είναι χαζός ο τίτλος δεν ξέρω,πάντως και επίσημα επιτρέπεται να φρενάρουμε στη στροφή!:lol:

Road67
22/09/2008, 23:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
Θυμάσαι το Thread,ναι;
Ξαναγράφω-για τελευταία φορά-το σκηνικό:
*Δικάβαλος(συνεπιβάτης+15 kg σε σχέση με μένα)
*Πολύ κλειστή,κατηφορική δεξιά φουρκέτα με χόρτα στο εσωτερικό που κρύβουν ορατότητα.Τόσο κλειστή που με 1η τα χλμ αυξάνονατι με σχετικά γρήγορο ρυθμό.
*Κλιπονάτο μηχανάκι(SV 650s)
*Ακριβώς μετά το apex βλέπω κλαριά στο ρεύμα μου και αμάξι στο αντίθετο.

Να βγω στο αντίθετο δε γινόταν(ευνόητοι λόγοι)
Να σηκώσω όρθιο το SV τόσο γρήγορα ώστε να φρενάρω όρθιος και δυνατά ούτε(ο βαρύτερος συνεπιβάτης δε θα προλάβαινε να μ'ακολουθήσει,το πιο πιθανό θα πέφταμε,εκτός του ότι δεν υπήρχε χρόνος για κάτι τέτοιο).Υπ'όψιν έχω κλιπόν...

Τί έκανα:
Πίεσα το μπροστινό φρένο όσο πιο ΑΠΑΛΑ μπορούσα κρατώντας ταυτόχρονα ΣΤΑΘΕΡΗ την πίεση στη μανέτα πιέζοντας ταυτόχρονα το αριστερό κλιπόν ώστε το μηχανάκι να σηκώνεται σιγά σιγά.Σταματήσαμε και είχαμε λιγότερο αμό μέτρο απ'τα κλαριά...
ΑΝ δοκίμαζα να φρενάρω αυστηρά by the book άντε γειά!

Μοιάζει με την περίπτωσή σου με το τρακτέρ.Αν είναι χαζός ο τίτλος δεν ξέρω,πάντως και επίσημα επιτρέπεται να φρενάρουμε στη στροφή!:lol: Είναι χαζός ο τίτλος με την έννοια οτι αν χρειαστεί να φρενάρεις, θα φρενάρεις, τέλος!! Κι αυτό διότι ακριβώς και δεν γίνονται όλα by the book. Ως εδώ συμφωνούμε,νομίζω.
Η αλήθεια είναι πως δε μου έχει τύχει κάτι τέτοιο δικάβαλο κι έτσι δεν το υπολόγισα σα σενάριο. ΌΜΩΣ όλα σου πήγαν καλά, αλλά αν είχες κανέναν κ@λογκαζο με κανά σαξόραλο κολλημένο πίσω σου, η ερχόταν εκείνη τη στιγμή αυτοκίνητο από πίσω σου τι θα γινόταν; Φυσικά και όπως το περιγράφεις με το συνεπιβάτη που πιθανόν ήταν και άμαθος και που ούτως ή άλλως ο χειρισμός έπρεπε να είναι πολύ γρήγορος δεν υπάρχουν και πολλές εκδοχές, απλώς στην ουσία τελικά το ακινητοποίησες προ του εμποδίου όπου η ένσταση μου ήταν στο να είχες πίσω σου άλλο όχημα.

stefanos
22/09/2008, 23:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
Αδερφέ μαζί σου...μη τα λες σε μένα!
Απλά σε πρόσφατη συζήτηση(η οποία σβήστηκε,γιατί άραγε;...)κάποιοι ήταν κατηγορηματικοί στο αν φρενάρουμε μεσ'τη στροφή.Είχα μάλιστα παραθέσει δύσκολη στιγμή που μου συνέβηκε όταν αναγκαστηκα να φρενάρω υπό κλίση επειδή κλαριά είχαν φράξει το δρόμο μου και δε γινόταν να σηκώσω το μηχανάκι.
Ας μην είμαστε απόλυτοι,η οδήγηση δεν είναι καταστάσεις ΟΝ-OFF,ζω-πεθαίνω,φρενάρω-δε φρενάρω.


Στις καταστάσεις στον δρόμο σαφώς και οδηγούμε έτσι ώστε να μην χρειστεί να αναρωτηθούμε στην μέση της στροφής αν μας παίρνει να φρενάρουμε η όχι.
Σε αυτή την περίπτωση έχουμε κάνει μεγάλη μαλακία και πρέπει να ξανασκευτούμε τον τρόπο που οδηγάμε.
Πάντα πηγαίνουμε ανάλογα με την ορατότητα που έχουμε, με σκοπό να σταματήσουμε αν χρειαστεί ακόμα και μέσα στην στροφή.
Εάν οδηγάμε με την ταυτότητα στο στόμα και μας τύχει κάτι σε στροφή, ας πούμε οτι δεν μας παίρνει, απλά στρίβουμε παραπάνω, και δεν προσπαθούμε να σταματήσουμε.
Γιατί φρενάροντας ανοίγουμε την τροχιά μας και συνήθως δεν φτάνει ο δρόμος οπότε πάμε για οικόπεδο. και γιατί συνήθως οι μηχανές έχουν μεγαλύτερα όρια απο τις οδηγικές μας ικανότητες και απο αυτά που νομίζουμε.
Κατά τα άλλα κανόνες δεν υπάρχουν γιατί ο καλός οδηγός μπαίνει στην τυφλή στροφή ΜΕ ΤΗΝ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΟΤΙ ΤΟ ΤΡΑΚΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ.

TOLISTOLAROS
22/09/2008, 23:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
Είναι χαζός ο τίτλος με την έννοια οτι αν χρειαστεί να φρενάρεις, θα φρενάρεις, τέλος!! Κι αυτό διότι ακριβώς και δεν γίνονται όλα by the book. Ως εδώ συμφωνούμε,νομίζω.
Η αλήθεια είναι πως δε μου έχει τύχει κάτι τέτοιο δικάβαλο κι έτσι δεν το υπολόγισα σα σενάριο. ΌΜΩΣ όλα σου πήγαν καλά, αλλά αν είχες κανέναν κ@λογκαζο με κανά σαξόραλο κολλημένο πίσω σου, η ερχόταν εκείνη τη στιγμή αυτοκίνητο από πίσω σου τι θα γινόταν; Φυσικά και όπως το περιγράφεις με το συνεπιβάτη που πιθανόν ήταν και άμαθος και που ούτως ή άλλως ο χειρισμός έπρεπε να είναι πολύ γρήγορος δεν υπάρχουν και πολλές εκδοχές, απλώς στην ουσία τελικά το ακινητοποίησες προ του εμποδίου όπου η ένσταση μου ήταν στο να είχες πίσω σου άλλο όχημα.
Αν είχα saxorallo πίσω μου πιθανόν να μας είχε χτυπήσει από πίσω.Δεν μπορείς ν'αποφύγεις τα πάντα βλέπεις...Μπορεί πάλι ο saxoralloς να τσαρούχωνε το φρένο(μπορεί,αμάξι είναι) και όλα ΟΚ.
Πάντως καλύτερα να σε χτυπήσει από πίσω με 10km/h,παρά να χτυπήσεις σε κλαριά,έστω με 10 km/h....

Road67
22/09/2008, 23:41
Νομίζω οτι το δέχεσαι πολύ ελαφριά. Αν έπεφτε πίσω σου το αμάξι ενώ πας δικάβαλος και που εκείνη τη στιγμή φρενάρεις μπορεί το αποτέλεσμα να ήταν τελείως διαφορετικό απ' ότι νομίζεις. Κατ' αρχήν μπορεί να τρόμσζες και να το τσαρούχωνες. Στη δεύτερη περίπτωση το αμάξι σε σέρνει μέσα από τα κλαδιά.
Αυτό που σου έγραψες παραπάνω ο Στέφανος στο έγραψα κι εγώ πιο πάνω, έχω κάνει τη μαλ@κεία να μπω σε στροφή χωρίς ορατότητα πολύ γρήγορα αλλά το θεώρησα δεδομένο πως θα μου τύχει το έκτακτο. Για πάμπολλες φορές δε μου τύχαινε κάποιο έκτακτο, όταν όμως μου έτυχε μπορεί να μην πανικοβλήθηκα έχοντας ήδη πάρει το ενδεχόμενο αλλά από τότε όταν δεν έχω ορατότητα πάω πάπια.

TOLISTOLAROS
22/09/2008, 23:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
Νομίζω οτι το δέχεσαι πολύ ελαφριά. Αν έπεφτε πίσω σου το αμάξι ενώ πας δικάβαλος και που εκείνη τη στιγμή φρενάρεις μπορεί το αποτέλεσμα να ήταν τελείως διαφορετικό απ' ότι νομίζεις. Κατ' αρχήν μπορεί να τρόμσζες και να το τσαρούχωνες. Στη δεύτερη περίπτωση το αμάξι σε σέρνει μέσα από τα κλαδιά.
Αυτό που σου έγραψες παραπάνω ο Στέφανος στο έγραψα κι εγώ πιο πάνω, έχω κάνει τη μαλ@κεία να μπω σε στροφή χωρίς ορατότητα πολύ γρήγορα αλλά το θεώρησα δεδομένο πως θα μου τύχει το έκτακτο. Για πάμπολλες φορές δε μου τύχαινε κάποιο έκτακτο, όταν όμως μου έτυχε μπορεί να μην πανικοβλήθηκα έχοντας ήδη πάρει το ενδεχόμενο αλλά από τότε όταν δεν έχω ορατότητα πάω πάπια.
Ελαφριά όχι,απλά το χειρότερο σενάριο για μοτό είναι να στουκάρει μετωπικά σε σταθερό εμπόδιο.Αν σε χτυπήσει από πίσω πριν στουκάρεις το κορμί σου δεν πετάγεται τόσο έντονα μπροστά,αρχικά μάλιστα κάνει πίσω λόγω αδράνειας...
Μιλάμε πήραμε τη στροφή με 10 το πολύ 15 χλμ.Λίγο ακόμα θα κατεβάζαμε πόδια!

sniper
23/09/2008, 00:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
....
Μιλάμε πήραμε τη στροφή με 10 το πολύ 15 χλμ.Λίγο ακόμα θα κατεβάζαμε πόδια!

Mε 10-15χαω δεν χρειάζεται αν φρενάρεις..... απλά ξεκαβαλάς και την πας με τα χέρια την μηχανή...

Κι εκείνο το άλλο ότι αν χρειαστεί να πατήσεις φρένα στην στροφή.... σαφώς και σε δημόσιο δρόμο αν χρειαστεί θα φρενάρεις..... δεν ειναι και πολύ σοφό αλλά και τι να κάνεις.... αλλά εκείνο με το μπροστινό φρένο τραβάει μεγάλη κουβέντα.... συνήθως το πισω κάνει καλή δουλειά, μη φορτίζοντας τον μπροστινό τροχό....

Συνεχίστε.....

div400
23/09/2008, 00:36
@TOLISTOLAROS
για κοίτα και τα παρακάτω Link...Αγγλικά ξέρεις...:winka:

braking 1 (http://www.survivalskills.clara.net/riding_skills_11.htm)

Corner Speed n braking (http://www.survivalskills.clara.net/riding_skills_48.htm)

Cornering -Staying out of trouble (http://www.survivalskills.clara.net/riding_skills_27.htm)

Braking Effectively - Riding Skill Series (http://www.sportrider.com/ride/146_0705_braking_effectively/index.html)

Brake Dancing (http://www.sportrider.com/ride/146_0004_motorcycle_riding_skills/index.html) :lol:

καλή ανάγνωση:winka:

TROOPER
23/09/2008, 02:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
Από το πολύ καλό link του McGyver
http://www.msf-usa.org/index_new.cfm?spl=2&action=display&pagename=Library πηγαίνετε στο :
Curriculum Materials->Basic RiderCourse Handbook (Non-printable) και κοιτάτε τί λέει στη σελίδα 37:

"There may be conditions that do not allow straightening first, such as running off
the road in a left-hand curve or dealing with oncoming traffic in a right-hand curve. In such situations, apply the brakes smoothly and gradually. As the lean angle is reduced, more brake pressure can be applied."

Αγγλικά ξέρετε...

1ον αγγλικα δεν ξερει ολος ο κοσμος.ξερω αρκετους που δεν ξερουν.

παμε παρακατω...

επαναφερεις ενα θεμα που νομιζω ειχε κλεισει (αδοξα αλλα ειχε κλεισει)

κανεις δεν σου ειπε οτι δεν παταμε φρενο στη στροφη


Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
.... σαφώς και σε δημόσιο δρόμο αν χρειαστεί θα φρενάρεις..... δεν ειναι και πολύ σοφό αλλά και τι να κάνεις....

αυτο που σου ελεγα ειναι οτι το σωστο ειναι να μη πατησεις φρενο στη στροφη.ΣΟΥ ΕΛΕΓΑ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΑ !!!
να το ξαναπω λοιπον...αν χρειζστει να πατησεις φρενο στη στροφη θα φορτισεις το μπροστινο.αν φορτισεις το μπροστινο υπο κλιση ενδεχεται να μη μπορει να διαχειριστει το φορτιο και να φας ενα ωραιοτατο λοου.αν χρειαστει να πατησεις φρενο στη στροφη δεν εχεις στριψει σωστα.δεν εχεις διαβασει τη στροφη,δεν εχεις βαλει τα σημαδια σου (σε αγνωστη στροφη η ακομα και κλειστη ψαξε βρες τα) οποτε ενα ενδεχομενο εμποδιο σε αναγκαζει να πατησεις φρενο.σαφως!!!
ειναι σα να μιλαμε για το αναποφευκτο ενδεχομενο μιας σιγουρης συγκρουσης.ε ναι τοτε πεταμε τη μηχανη και πηδαμε να παει στο διαλο.σαν κανονα ομως δεν πετας τη μηχανη απο δω και απο κει.φροντιζεις να την οδηγεις και μαλιστα σωστα.ετσι δεν λες την ατακα ''φιλε ψαξε τα φρενα στην στροφη'' απο την οποια ειχα πιαστει.λες τον κανονα και εξηγεις ποτε πατας φρενα στη στροφη.πολυ περισσοτερο σε εναν αγνωστο αναβατη που ενδεχομενως δεν ξερει τον κανονα.

εισαι ισχυρογνωμων ανθρωπος και φανηκε και στο θρεντακι με το highside οπως και σε εκεινο με το αν αξιζει η οχι να καβαλαμε διατρεχοντας τους κινδυνους που ειναι δεδομενο οτι διατρεχουμε.θες να εχεις δικιο παντα (λογαριασμος δικος σου) αλλα το να κανεις οτι δεν καταλαβαινεις ειναι λιγο....

εν παση περιπτωση.δεν ειμαι δασκαλος και μεσω πληκτρολογιου ειναι μαλλον δυσκολο να δωσεις αυτο που θελεις να πεις (οχι μονο εσυ, ολοι μας).καλο ειναι λοιπον να μαθαινουμε τον κανονα και μετα να προχωραμε στις εξαιρεσεις του.

αυτο το ποστακι του στεφανου τα λεει ολα!!!:


Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Στις καταστάσεις στον δρόμο σαφώς και οδηγούμε έτσι ώστε να μην χρειστεί να αναρωτηθούμε στην μέση της στροφής αν μας παίρνει να φρενάρουμε η όχι.
Σε αυτή την περίπτωση έχουμε κάνει μεγάλη μαλακία και πρέπει να ξανασκευτούμε τον τρόπο που οδηγάμε.
Πάντα πηγαίνουμε ανάλογα με την ορατότητα που έχουμε, με σκοπό να σταματήσουμε αν χρειαστεί ακόμα και μέσα στην στροφή.
Εάν οδηγάμε με την ταυτότητα στο στόμα και μας τύχει κάτι σε στροφή, ας πούμε οτι δεν μας παίρνει, απλά στρίβουμε παραπάνω, και δεν προσπαθούμε να σταματήσουμε.
Γιατί φρενάροντας ανοίγουμε την τροχιά μας και συνήθως δεν φτάνει ο δρόμος οπότε πάμε για οικόπεδο. και γιατί συνήθως οι μηχανές έχουν μεγαλύτερα όρια απο τις οδηγικές μας ικανότητες και απο αυτά που νομίζουμε.
Κατά τα άλλα κανόνες δεν υπάρχουν γιατί ο καλός οδηγός μπαίνει στην τυφλή στροφή ΜΕ ΤΗΝ ΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΟΤΙ ΤΟ ΤΡΑΚΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ.

κοιτα τι σου γραφουνε:


Αρχικά δημιουργήθηκε από GIXXERAKIAS


ps:Hμαρτον επρεπε να το διαβασει καποιος απο αυτον τον Μαγκαιβερ πως τον λενε για να καταλαβει οτι αν χρειαστει θα φρεναρεις μεσα στην στροφη αν δεν εχεις διοδο διαφγης...:rolleyes: :lol:


Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Ελπιζω (γιατι η ελπιδα πεθαινει τελευταια) να εχετε καταλαβει μερικοι οτι οταν πατατε φρενα πανω στην στροφη δυο πραγματα συμβαινουν ειτε το θελετε ειτε οχι.Η μηχανη σηκωνεται,η μηχανη ανοιγει τροχια.

δεν μπορω να σου εξηγησω πιο απλα...λυπαμαι.

TROOPER
23/09/2008, 02:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
Αν χρειαστεί να πατήσεις φρένο στη στροφή, πατάς μόνο μπροστινο.

τσαρουχωνεις μπροστινο θελεις να πεις!!!!!!!!!!!!!!


Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
:a02: :a02: :a02: :a02: :a02: :a018: :a018: :a018: :a018: :a018:

Που ειναι ενας τρουπερ οταν τον χρειαζεσαι;

ρε γιωργακη δουλεια μου βγαζεις βραδυατικο ????:a38:

zireous
23/09/2008, 03:16
Διαβάστε κάνα στίκι.

devil's animal
23/09/2008, 10:09
:a014: :a014: :a014:

byron
23/09/2008, 10:26
Tέτοιες συζητήσεις μου φερνουν στο μυαλό στο μυαλό τους αμερικάνικους καθρέφτες που λένε «Objects in the mirror are closer than they appear».
Ακόμα και τα αυτονόητα πρέπει να αναλύουμε και να παραθέτουμε link για τεκμηρίωση....:(

devil's animal
23/09/2008, 10:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Tέτοιες συζητήσεις μου φερνουν στο μυαλό στο μυαλό τους αμερικάνικους καθρέφτες που λένε «Objects in the mirror are closer than they appear».
Ακόμα και τα αυτονόητα πρέπει να αναλύουμε και να παραθέτουμε link για τεκμηρίωση....:(

Ελληνες παιδι μου....
τι περιμενεις???


σε λιγο θα ανοιξει ο troop ενα thread που θα λεει οτι ΔΕΝ ΦΡΕΝΑΡΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΣΤΡΟΦΗ.
:rotflmao: :bigcry: :rotflmao: :bigcry:

sniper
23/09/2008, 10:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
....
σε λιγο θα ανοιξει ο troop ενα thread που θα λεει οτι ΔΕΝ ΦΡΕΝΑΡΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΣΤΡΟΦΗ.
:rotflmao: :bigcry: :rotflmao: :bigcry:


Από πότε; :confused:

devil's animal
23/09/2008, 10:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Από πότε; :confused:

απο χθες ρε μλκ...
:rotflmao: :rotflmao:

PortisHead
23/09/2008, 11:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από golis
quote: stefanos

Φυσικά αν είναι κλειστός ο δρόμος τι άλλο να κάνεις?


--------------------------------------------------------------

Τον Σταυρό σου (είναι και τις μόδας). :D

Μιλαμε για νορμαλ οδήγηση....οχι για κομμαντο αυτοκτονιας :lol: :lol: :lol:

Απ'οτι ξερω...απαγορευεται το φρένο ΜΕΣΑ στη στροφη....εχει διαφορα αν ήδη μπαινεις φρεναριστος απο πριν.

TOLISTOLAROS
23/09/2008, 12:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
κανεις δεν σου ειπε οτι δεν παταμε φρενο στη στροφη

Καλά θυμήσου τί μου έγραφες με ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ...



Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
ΔΕ ΦΡΕΝΑΡΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΜΕΣ'ΤΗ ΣΤΡΟΦΗ


Παραδέξου ότι ήσουν απόλυτος,κακό δεν κάνει!


edit1:Και σε ό,τι αφορά στο:


Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
.....οπως και σε εκεινο με το αν αξιζει η οχι να καβαλαμε διατρεχοντας τους κινδυνους που ειναι δεδομενο οτι διατρεχουμε.θες να εχεις δικιο παντα

Η απάντησή μου σε διαψεύδει,δεκάρα τσακιστή δε δίνω:
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&postid=1220856#post1220856

Αν βαριέσαι να πατήσεις το Link:
"Δεν αποτρέπω κανέναν απ το να οδηγάει μηχανή σε δημόσιο δρόμο,ας κάνει ό,τι θέλει."

edit2:Μιας και αναφέρεις παλιά threads άσχετα με το παρόν κι επειδή προέβηκες σε χαρακτηρισμούς...

Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
εισαι ισχυρογνωμων ανθρωπος

σου λέω τα εξής:αν αρπάζεσαι με το παραμικρό και δεν παραδέχεσαι αυτά που έχεις γράψει λόγω έλλειψης ψυχραιμίας,κάτι που έχεις παραδεχτεί εδώ (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=63146&perpage=15&pagenumber=5)
(Αν βαριέσαι να πατήσεις το link):


Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
..αδυνατω να χρησιμοποιησω τη ψυχραιμια μου (για την οποια δε φημιζομαι κιολας στην καθημερινη μου ζωη



τότε.










πρόβλημά σου...

gcrook
23/09/2008, 12:25
Σαν να βλεπω πενταχρονα να τσακωνονται.....

byron
23/09/2008, 12:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Σαν να βλεπω πενταχρονα να τσακωνονται.....


3? στοίχημα οτι ο Trooper την έχει μεγαλύτερη...:smokin:

sniper
23/09/2008, 12:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
3? στοίχημα οτι ο Trooper την έχει μεγαλύτερη...:smokin:


Να τα.....:blush: :winka: :lol:


142656

TOLISTOLAROS
23/09/2008, 12:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από div400
@TOLISTOLAROS
για κοίτα και τα παρακάτω Link...Αγγλικά ξέρεις...:winka:

braking 1 (http://www.survivalskills.clara.net/riding_skills_11.htm)

Corner Speed n braking (http://www.survivalskills.clara.net/riding_skills_48.htm)

Cornering -Staying out of trouble (http://www.survivalskills.clara.net/riding_skills_27.htm)

Braking Effectively - Riding Skill Series (http://www.sportrider.com/ride/146_0705_braking_effectively/index.html)

Brake Dancing (http://www.sportrider.com/ride/146_0004_motorcycle_riding_skills/index.html) :lol:

καλή ανάγνωση:winka:
E και;Ρε δεν είπα ότι πρέπει να φρενάρεις μεσ'τη στροφή,εννοείται ότι καλό είναι να τ'αποφεύγεις,το'χα γράψει άπειρες φορές.Απλά υπό προϋποθέσεις γίνεται.
Over and out,το αρχικό link με δικαίωσε και τυπικά,γιατί ουσιαστικά με δικαίωσα στο δρόμο,στην πράξη.-

byron
23/09/2008, 12:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
γιατί ουσιαστικά με δικαίωσα στο δρόμο,στην πράξη.-

Είχες διαφωνίες και με τον εαυτό σου; :look:

gcrook
23/09/2008, 12:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
3?

Αμα εχεις εμπιστοσυνη στους φιλους σου.:lol:

TOLISTOLAROS
23/09/2008, 12:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Είχες διαφωνίες και με τον εαυτό σου; :look:
Ποτέ.
Τα λάθη μου τα βλέπω,μετανιώνω που τα'κανα,βελτιώνομαι και πάω παρακάτω.
Με δικαίωσα επειδή δεν έπεσα

gcrook
23/09/2008, 12:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
E και;Ρε δεν είπα ότι πρέπει να φρενάρεις μεσ'τη στροφή,εννοείται ότι καλό είναι να τ'αποφεύγεις,το'χα γράψει άπειρες φορές.Απλά υπό προϋποθέσεις γίνεται.
Over and out,το αρχικό link με δικαίωσε και τυπικά,γιατί ουσιαστικά με δικαίωσα στο δρόμο,στην πράξη.-

Φιλε μου,ειλικρινα,... μπορεις να συγκροτησεις λιγο την σκεψη σου για να αποφευγουμε τα εγκεφαλικα;

Σαφως και δεν σε αναγκαζει η δεν σε εμποδιζει κανεις να κανεις οτι θελεις μεσα στην στροφη.
Το να φρεναρεις μεσα στην στροφη ειναι κατα καποια εννοια αναλογο του να γκαζωνεις στο βρεγμενο.
Ειναι κατι που το κανουμε ολοι.

Πρεπει να διαχωρισεις στο μυαλο σου την αναγκαιοτητα απο την τεχνικη διοτι εσυ μιλας για αναγκαιοτητα και καλα κανεις,αλλα σαν τεχνικη πρεπει να αποφευγεται,χωρις να σημαινει οτι επειδη τεχνικα ειναι λαθος δεν φερνει αποτελεσματα κατω απο προυποθεσεις.

Προσπαθησε να διαβαζεις αυτα που σου γραφουν και να τα κατανοεις.
Να'σαι καλα.

TOLISTOLAROS
23/09/2008, 13:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
Φιλε μου,ειλικρινα,... μπορεις να συγκροτησεις λιγο την σκεψη σου για να αποφευγουμε τα εγκεφαλικα;

Σαφως και δεν σε αναγκαζει η δεν σε εμποδιζει κανεις να κανεις οτι θελεις μεσα στην στροφη.
Το να φρεναρεις μεσα στην στροφη ειναι κατα καποια εννοια αναλογο του να γκαζωνεις στο βρεγμενο.
Ειναι κατι που το κανουμε ολοι.

Πρεπει να διαχωρισεις στο μυαλο σου την αναγκαιοτητα απο την τεχνικη διοτι εσυ μιλας για αναγκαιοτητα και καλα κανεις,αλλα σαν τεχνικη πρεπει να αποφευγεται,χωρις να σημαινει οτι επειδη τεχνικα ειναι λαθος δεν φερνει αποτελεσματα κατω απο προυποθεσεις.

Προσπαθησε να διαβαζεις αυτα που σου γραφουν και να τα κατανοεις.
Να'σαι καλα.
Φίλε μάλλον κάποιοι να μάθουν ελληνικά και να καταλαβαίνουν αυτά που να διαβάζουν.
Αυτά που λες το ότι καλό είναι ν'αποφεύγεται σαν τεχνική συμφωνώ τα'χω πει και στο "κομμένο" thread άπειρες φορές,ΤΙ ΜΟΥ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΣ;
Απλά κάποιοι είναι απόλυτοι,γι αυτό παράθεσα το link που δικαιώνει την υπό προϋποθέσεις αναγκαιότητα που λες και συ,όχι την τεχνική η οποία καλό είναι ν'αποφεύγεται όσο γίνεται.
Αν κάποιοι παθαίνουν εγκεφαλικό επειδή δεν ξέρουν να διαβάζουν πρόβλημά τους.Δεν εννοώ τίποτα παραπάνω απ'αυτά που γράφω...

Tpap
23/09/2008, 13:49
Ήμαρτον, ρε.

χειρότερο και από το 21.12.2012

golis
23/09/2008, 14:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Ήμαρτον, ρε.

χειρότερο και από το 21.12.2012

:nono:

Το φρενάρισμα στην στροφή μπορεί και να σε σώσει,το 2012 όμως δεν το γλυτώνεις με τπτ......:D

golis
23/09/2008, 14:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από golis
:nono:

Το φρενάρισμα στην στροφή μπορεί και να σε σώσει,το 2012 όμως δεν το γλυτώνεις με τπτ......:D


Τώρα που το σκέπτομαι όμως,εάν δεν σε σώσει το φρενάρισμα,γλυτώνεις και το 2012 !!!!


:uplate: :hypnotize :eyepop: :look:

gixxerpap
23/09/2008, 16:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS

....Over and out,το αρχικό link με δικαίωσε και τυπικά,γιατί ουσιαστικά με δικαίωσα στο δρόμο,στην πράξη.-

μπράβο, κέρδισες....π'ερνα απο το ταμείο να εξαργυρώσεις ....

ή μήπως να το παίξουμε διπλά ή τίποτα στα ζάρια????


ρε χωνέψτε το, ΔΕΝ φρεναρουμε ΠΟΤΕ μεσα στη στροφή !!!!

και εγω το έχω κάνει πολλές φορές και θα το ξανακάνω στο μέλλον, αλλά δε σημαίνει ότι είναι και το σωστό!!! είναι λύση ανάγκης, μετά από οδηγικό λάθος, που μπορεί να μας οδηγήσει σε τούμπα....

σαφώς και αν πηγαίνουμε αργά και πολύ κάτω απο το όριο μπορούμε να κάνουμε ότι θέλουμε....μπορουμε να φρενάρουμε, ν' ανάψουμε τσιγάρο, να σταματήσουμε, να ρίξουμε κι ενα κατούρημα και να το σκεφτούμε, αλλα ο κανόνας παραμένει....

devil's animal
23/09/2008, 16:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
μπράβο, κέρδισες....π'ερνα απο το ταμείο να εξαργυρώσεις ....

ή μήπως να το παίξουμε διπλά ή τίποτα στα ζάρια????


ρε χωνέψτε το, ΔΕΝ φρεναρουμε ΠΟΤΕ μεσα στη στροφή !!!!

και εγω το έχω κάνει πολλές φορές και θα το ξανακάνω στο μέλλον, αλλά δε σημαίνει ότι είναι και το σωστό!!! είναι λύση ανάγκης, μετά από οδηγικό λάθος, που μπορεί να μας οδηγήσει σε τούμπα....

σαφώς και αν πηγαίνουμε αργά και πολύ κάτω απο το όριο μπορούμε να κάνουμε ότι θέλουμε....μπορουμε να φρενάρουμε, ν' ανάψουμε τσιγάρο, να σταματήσουμε, να ρίξουμε κι ενα κατούρημα και να το σκεφτούμε, αλλα ο κανόνας παραμένει....



ωωωωω,τι του'πε????:eek: :eek:



:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

gcrook
23/09/2008, 17:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
Φίλε μάλλον κάποιοι να μάθουν ελληνικά και να καταλαβαίνουν αυτά που να διαβάζουν.
Αυτά που λες το ότι καλό είναι ν'αποφεύγεται σαν τεχνική συμφωνώ [B]τα'χω πει και στο "κομμένο" thread άπειρες φορές,ΤΙ ΜΟΥ ΤΟ ΞΑΝΑΛΕΣ;
/B]

ΩΡΑΙΑ ΟΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΘΡΕΝΤ ΣΤΟ "ΟΔΗΓΗΣΗ ΤΙΠΣ ΚΑΙ ΤΡΙΚΣ" ;ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΑΠΩΘΗΜΕΝΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΤΕΙΛΤΟΥ ΠΜ ΚΑΙ ΠΕΣ ΤΟΥ "ΕΙΣΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ.ΦΡΕΝΑΡΑ ΣΤΗΝ ΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΕΣΑ.ΤΟ ΞΕΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΑΛΛΑ ΓΙΝΕΤΑΙ"

Τωρα παω να ανοιξω θρεντ με τιτλο "Εκλεισα γκαζι στην στροφη" ....

gixxerpap
23/09/2008, 17:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
ΩΡΑΙΑ ΟΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΘΡΕΝΤ ΣΤΟ "ΟΔΗΓΗΣΗ ΤΙΠΣ ΚΑΙ ΤΡΙΚΣ" ;ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΑΠΩΘΗΜΕΝΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΤΕΙΛΤΟΥ ΠΜ ΚΑΙ ΠΕΣ ΤΟΥ "ΕΙΣΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ.ΦΡΕΝΑΡΑ ΣΤΗΝ ΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΕΣΑ.ΤΟ ΞΕΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΑΛΛΑ ΓΙΝΕΤΑΙ"

Τωρα παω να ανοιξω θρεντ με τιτλο "Εκλεισα γκαζι στην στροφη" ....

γιατί ρε, μήπως φρέναρε ο μπροστινός σου?:rotflmao:

vangelis 64
23/09/2008, 17:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
γιατί ρε, μήπως φρέναρε ο μπροστινός σου?:rotflmao: Εμένα πάντως,αμα κλείσω γκάζι στη στροφή,ανοίγει ο πισινός μου.:lol:

gcrook
23/09/2008, 17:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
γιατί ρε, μήπως φρέναρε ο μπροστινός σου?:rotflmao:

Τωρα εσενα καποιος σου μιλησε για target fixation (και μαλλον με εδωσε στεγνα) :lol:

stavrogin
23/09/2008, 18:30
Οκ. Τωρα καταλαβα...
Αντιλαμβανομαι παντως οτι απο τα 5-6 πράγματα που πρέπει να τηρήσω στις στροφές, κανω λαθος τα 12.

gcrook
23/09/2008, 18:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από stavrogin
Οκ. Τωρα καταλαβα...
Αντιλαμβανομαι παντως οτι απο τα 5-6 πράγματα που πρέπει να τηρήσω στις στροφές, κανω λαθος τα 12.

12;
:eek:
Θα μετραει τα "σκαμπιλισματα" του ABS δεν εξηγειται....

Da.Vintage
23/09/2008, 18:59
Όπως είπε και ο Γιώργος δεν φρενάρουμε ποτέ στην στροφή εκτός αν είναι ανάγκη...

(Εξαιρείται βέβαια αυτό που λέμε οτι φρενάρω μέχρι το άπεξ της στροφής ...αυτό είναι θέμα τεχνικής του καθενος!)


Αν για παράδειγμα στρίβεις και δείς ένα κομμάτι βράχο μέσα στην μέση απότομα λογικό είναι να φρενάρεις ενστικτοδώς (αλλο αν καλύτερα θα ήταν να μην φρενάρεις καθόλου να είσαι χαλαρός και να σημαδέψεις την πιο ασφαλή έξοδο αποφυγής)


Αν φρενάρεις όμως (που θα χρησιμοποιήσεις το μπροστινό σίγουρα ) θα σου ανοίξει η γραμμή!
για να κρατηθείς μέσα στην στροφή πρέπει πρώτα απ'όλα να ξεκολλήσεις το βλέμα σου απο το εμπόδιο (γιατι αν συνεχίσεις να το κοιτάς θα το παντρευτείς και με πολιτικό).
Δεύτερον πρέπει να σηκώσεις την μηχανή όσο περισσοτερο μπορείς αλλά για να διατηρήσεις την γραμμή αποφυγής που έχεις επιλέξει χωρίς να φύγεις ευθεία στο αντίθετο ή σε κανα χωράφι...Πρέπει να βγάλεις το σωμα σου προς το εσωτερικό της στροφής όσο περισσότερο μπορείς για να κρατησεις την γραμμή!!

Αν τσαρουχώσεις το πίσω πρεπει να ξερεις απο μοτάρντ...:lol:
Αν και το πίσω αν το πατήσεις προσεκτικά υποτίθεται σου κλίνει την γραμμή!

laryfz1
23/09/2008, 19:09
υπαρχει καποιος που να μην εχει πατησει φρενο μες στη στροφη?

gcrook
23/09/2008, 19:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από laryfz1
υπαρχει καποιος που να μην εχει πατησει φρενο μες στη στροφη?

ο τρουπερ :lol:

gixxerpap
23/09/2008, 19:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από Titanas

....Αν και το πίσω αν το πατήσεις προσεκτικά υποτίθεται σου κλίνει την γραμμή!

...βασικά φρενάροντας με το πίσω, επιβραδύνεις χωρίς να μεταβάλεις ιδιαίτερα τη γεωμετρία της μοτοσυκλέτας....ακριβώς αυτή η μικρότερη ταχύτητα είναι που σου επιτρέπει να κλείσεις λίγο τη γραμμή σου;)

laryfz1
23/09/2008, 19:28
με το παπι οταν ημουν μικρος επεσα 2φορες με φρενο σε στροφη(ασ τις πουμε στροφες),με το wr 1φορα ,μεγαλωσα και πηρα cbr600f αλλα τις μαλακιες της ξανακανα ελεος εμπειριας απο τετοιες μοτο , ευτυχως δεν επεσα .Εγινα ποιο εμπειρος αλλα επιμενω και ξανα παταω ΑΝΑΓΚΣΤΙΚΑ εκτος και αν θελω να τρακαρω.οταν δεν θελω να πατησω παω ΠΙΣΤΑ

gixxerpap
23/09/2008, 19:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
ο τρουπερ :lol:

εμ βέβαια....πόσο να πατήσει πια? πρέπει να τσουλάει και λίγο, είναι θέμα ισορροπίας:lol:

doctor x
23/09/2008, 19:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
ο τρουπερ :lol:
παταει αλλα εχει ..καψει τα πισω φωτα για να ...μην τον καταλαβαινουν!:hypnotize

Road67
23/09/2008, 19:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
...βασικά φρενάροντας με το πίσω, επιβραδύνεις χωρίς να μεταβάλεις ιδιαίτερα τη γεωμετρία της μοτοσυκλέτας....ακριβώς αυτή η μικρότερη ταχύτητα είναι που σου επιτρέπει να κλείσεις λίγο τη γραμμή σου;) ναι αλλα δεν παιζει κι η περιπτωση να επιβραδυνει χωρις να κλεισεις καθολου τη γραμμη σου κι αυτο να σε ωθησει να πατησεις περισσοτερο το φρενο, υποθετοντας παντα οτι ειναι θεμα χειρισμου κι οχι καποιου προβληματος της μηχανης;

TOLISTOLAROS
23/09/2008, 19:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
μπράβο, κέρδισες....π'ερνα απο το ταμείο να εξαργυρώσεις ....

ή μήπως να το παίξουμε διπλά ή τίποτα στα ζάρια????
Αυτό πού κολλάει;


Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
αλλά δε σημαίνει ότι είναι και το σωστό!!! είναι λύση ανάγκης, μετά από οδηγικό λάθος, που μπορεί να μας οδηγήσει σε τούμπα....

σαφώς και αν πηγαίνουμε αργά και πολύ κάτω απο το όριο μπορούμε να κάνουμε ότι θέλουμε....μπορουμε να φρενάρουμε, ν' ανάψουμε τσιγάρο, να σταματήσουμε, να ρίξουμε κι ενα κατούρημα και να το σκεφτούμε, αλλα ο κανόνας παραμένει....
Πόσες φορές έχω πει αυτά που γράφεις;Το ότι δηλ πρέπει ν'αποφεύγεται αλλά αν χρειαστεί γίνεται υπό προϋποθέσεις(δηλ μικρή ταχύτητα και όχι απότομη πίεση).
Τί τα ξαναγράφεις;

gcrook
23/09/2008, 19:53
:lol:


142691

TOLISTOLAROS
23/09/2008, 19:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
ΩΡΑΙΑ ΟΠΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΘΡΕΝΤ ΣΤΟ "ΟΔΗΓΗΣΗ ΤΙΠΣ ΚΑΙ ΤΡΙΚΣ"
Γιατί το link του Mcgyver περιέχει ενέργειες σχετικά με χειρισμό μοτο.Ας είναι λάθος ας μεταφερθεί αλλού


Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
[B]ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΑΠΩΘΗΜΕΝΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΣΤΕΙΛΤΟΥ ΠΜ ΚΑΙ ΠΕΣ ΤΟΥ "ΕΙΣΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ.
Απωθημένα με κανέναν.Απλά το απόλυτο μερικών του στυλ
"δε φρενάρουμε ΠΟΤΕ μεσ'τη στροφή" δεν έχει βάση.Γι'αυτό παρέθεσα το Link του MSF

div400
23/09/2008, 20:05
this thread is 256 posts away from becomig LEGENDARY!!!!

nakedorange
23/09/2008, 20:26
Θα δεχτώ ότι υπάρχει περίπτωση να "χρειαστούμε" τα φρένα μέσα στη στροφή. Νομίζω πως έχει τύχει σε πολλούς, ανάμεσά τους και εγώ!

Αυτό μάλλον σημαίνει ότι κάναμε ένα βασικότατο λάθος στην είσοδο της στροφής: Μπήκαμε με παραπάνω χιλιόμετρα από ότι μας επέτρεπαν οι "συνθήκες"... Είτε αυτές λέγονται "διαθέσιμη πρόσφυση", είτε "κακοτεχνίες στο οδόστρωμα", είτε "τύπος της στροφής", είτε "εμπόδιο στην έξοδο", είτε "υπερεκτίμηση των ικανοτήτων μας".

Φρόνιμο είναι να έχουμε γνώση της στροφής πριν στρίψουμε,γιατι...

ΦΡΕΝΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΣΤΡΟΦΗ = ΛΑΘΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗ

laryfz1
23/09/2008, 22:25
φρενο στη στροφη ειναι σωστο, γιατι το κανουμε για καποιο λογο και οχι επειδη ετσι μας καπνισε

TROOPER
24/09/2008, 08:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
Καλά θυμήσου τί μου έγραφες με ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ...




Παραδέξου ότι ήσουν απόλυτος,κακό δεν κάνει!


edit1:Και σε ό,τι αφορά στο:


Η απάντησή μου σε διαψεύδει,δεκάρα τσακιστή δε δίνω:
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&postid=1220856#post1220856

Αν βαριέσαι να πατήσεις το Link:
"Δεν αποτρέπω κανέναν απ το να οδηγάει μηχανή σε δημόσιο δρόμο,ας κάνει ό,τι θέλει."

edit2:Μιας και αναφέρεις παλιά threads άσχετα με το παρόν κι επειδή προέβηκες σε χαρακτηρισμούς...

σου λέω τα εξής:αν αρπάζεσαι με το παραμικρό και δεν παραδέχεσαι αυτά που έχεις γράψει λόγω έλλειψης ψυχραιμίας,κάτι που έχεις παραδεχτεί εδώ (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=63146&perpage=15&pagenumber=5)
(Αν βαριέσαι να πατήσεις το link):

τότε.

πρόβλημά σου...

αρνησε πεισματικα να αντιληφθεις οτι μιλουσα για τον κανονα.επισης δεν θυμασαι οτι και εγω ειχα καταληξει στο ''κανε οτι θες μεσα και εξω απο τη στροφη δικο σου ειναι το κεφαλι'' κατα το δικο σου "Δεν αποτρέπω κανέναν απ το να οδηγάει μηχανή σε δημόσιο δρόμο,ας κάνει ό,τι θέλει."

και επειδη συνεχιζεις να το παιζεις οτι δεν καταλαβαινεις παυω να ασχολουμαι μια και σαν τριχρονο προσπαθεις να αποδειξεις οτι το δικο σου γλυφιτζουρι ειναι πιο....γλυκο.

και ναι ημουν και ειμαι απολυτος οπως ειμαι απολυτος στο οτι π.χ.το κοκκινο δεν το περναμε ακομα και αν δεν ερχεται κανενας.μπορεις αλλα ειμαι απολυτος στο να μην το κανεις.

και μια συμβουλη εντελως φιλικη για να μη σε ξαναδω να γραφεις στραβα και αναποδα:αν σου αρεσει φιλε η οδηγηση της μοτοσυκλετας,μαθε να την οδηγεις σωστα.&-

TROOPER
24/09/2008, 08:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από laryfz1
φρενο στη στροφη ειναι σωστο, γιατι το κανουμε για καποιο λογο και οχι επειδη ετσι μας καπνισε

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

TROOPER
24/09/2008, 08:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από div400
this thread is 256 posts away from becomig LEGENDARY!!!!

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

TROOPER
24/09/2008, 08:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
...βασικά φρενάροντας με το πίσω, επιβραδύνεις χωρίς να μεταβάλεις ιδιαίτερα τη γεωμετρία της μοτοσυκλέτας....ακριβώς αυτή η μικρότερη ταχύτητα είναι που σου επιτρέπει να κλείσεις λίγο τη γραμμή σου;)

μπα !

KaTaNaS
24/09/2008, 09:02
το πίσω με σωστό κοντρόλ όπως έγραψαν και τιτανας με παπ κλέινει τη γραμμή, εννοειται πως το γκάζι το κρατας σταθερα ανοιγώμενο... το φρένο το πατας για να μικρύνει το μεταξόνιο (συσπειρώνοντας το πισω αμορτισέρ) και να αλλαξεις γραμμη όχι για να επιβραδύνεις

byron
24/09/2008, 09:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
το πίσω με σωστό κοντρόλ όπως έγραψαν και τιτανας με παπ κλέινει τη γραμμή, εννοειται πως το γκάζι το κρατας σταθερα ανοιγώμενο... το φρένο το πατας για να μικρύνει το μεταξόνιο (συσπειρώνοντας το πισω αμορτισέρ) και να αλλαξεις γραμμη όχι για να επιβραδύνεις


Ωχ, πληγές που ανοιξες......:bawl:

KaTaNaS
24/09/2008, 09:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Ωχ, πληγές που ανοιξες......


:lol: ας βγει και κατι σωστο απο τοση κουβεντα...


εχει εφαρμογή και στο χωμα (κατα προτίμηση περισσοτερο στα μπέρμ) και στην ασφαλτο!, ακόμα και μεσα στην πόλη στα ζιγκ ζαγκ

TOLISTOLAROS
24/09/2008, 11:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
αρνησε πεισματικα να αντιληφθεις οτι μιλουσα για τον κανονα.
Στον κανόνα υπάρχουν κι εξαιρέσεις.Ορίστε μία:

"There may be conditions that do not allow straightening first, such as running off
the road in a left-hand curve or dealing with oncoming traffic in a right-hand curve. In such situations, apply the brakes smoothly and gradually. As the lean angle is reduced, more brake pressure can be applied."

Οπότε η νοοτροπία του:

Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
και ναι ημουν και ειμαι απολυτος
δεν ισχύει ΠΑΝΤΑ,παραδέξου το.Αν διαφωνείς στείλε mail στο MSF.

Ποτέ μη λες ΠΟΤΕ.Κράτα που και που καμμιά πισινή,κακό δεν κάνει

Και μια συμβουλή εντελώς φιλική:
Scripta manent,τα γραπτά μένουν,οπότε μη γράφεις ό,τι να'ναι και όχι υπό καθεστώς έλλειψης ψυχραιμίας όπως λές ο ίδιος:

Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
..αδυνατω να χρησιμοποιησω τη ψυχραιμια μου (για την οποια δε φημιζομαι κιολας στην καθημερινη μου ζωη

όχι τίποτ'άλλο αλλά εκτίθεσαι...
Τώρα τα περί γλειφιτζουριών που γράφεις

Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
προσπαθεις να αποδειξεις οτι το δικο σου γλυφιτζουρι ειναι πιο....γλυκο.
δεν ξέρω πού κολλάνε..εμένα πάντως ποτέ δε μου αρέσανε,για άλλους δεν ξέρω

edit:Η σωστή υπόδειξη για τη γραφή του scripta manent οφείλεται στο sniper.Ευχαριστώ

TOLISTOLAROS
24/09/2008, 11:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
το πίσω με σωστό κοντρόλ όπως έγραψαν και τιτανας με παπ κλέινει τη γραμμή, εννοειται πως το γκάζι το κρατας σταθερα ανοιγώμενο... το φρένο το πατας για να μικρύνει το μεταξόνιο (συσπειρώνοντας το πισω αμορτισέρ) και να αλλαξεις γραμμη όχι για να επιβραδύνεις
Αυτό με το μεταξόνιο δε το'χα σκεφτεί...Αν θες όμως όχι ν'αλλάξεις γραμμή αλλά να σταματήσεις τί άλλο μπορείς να κάνεις;

devil's animal
24/09/2008, 11:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
:lol:


:rotflmao: :bigcry: :rotflmao: :bigcry: :rotflmao:

εγω οταν ειμαι πανω στην στροφη....

















































βαζω του υαλοκαθαριστηρες.....
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


































εκει που στριβω το τιμονι με το μικρο δαχτυλακι ακουμπαω το μοχλο....
:blush:

:rotflmao: :rotflmao:

TROOPER
24/09/2008, 20:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
το πίσω με σωστό κοντρόλ όπως έγραψαν και τιτανας με παπ κλέινει τη γραμμή, εννοειται πως το γκάζι το κρατας σταθερα ανοιγώμενο... το φρένο το πατας για να μικρύνει το μεταξόνιο (συσπειρώνοντας το πισω αμορτισέρ) και να αλλαξεις γραμμη όχι για να επιβραδύνεις

σταυρο αυτο θα μου το δειξεις σε παρακαλω απο κοντα???

διοτι αν πατησεις πισω φρενο το πισω αμορτισερ δεν συσπειρωνεται με 3ποτα και ετσι εχεις ξανα μεταφορα φορτιου στο μπροστινο συστημα.

και εγω πιστευα αυτο που λες αλλα οταν ρωτησα τον θαναση στο L 1 μου το απεδειξε.

αν θυμαμαι καλα αυτο που μου ειπε ητανε οτι ουσιαστικα επιβραδυνεις, σαφως με λιγοτερες πιθανοτητες να πεσεις απ οτι αν φρεναρες με μπροστινο.επιβραδυνοντας φευγεις απο την κατασταση πανικου με αποτελεσμα να προλαβαινεις να κανεις hook turn και τελικα να καταφερνεις να κλεινεις τη γραμμη σου.παρ ολα αυτα και παλι υπαρχουν πιθανοτητες πτωσης απλα μειωμενες σε σχεση με το να κλεισεις γκαζι η να πατησεις μπροστα
φρενο. ισως να λεω κατι λαθος μια και δεν ειμαι σιγουρος αν αυτη ηταν η εξηγηση, αλλα οταν το δεις αυτο το ποστακι, θυμισου οταν ξανακαβαλησεις να δεις τι κανει το πισω αμορτισερ σου αν πατησεις πισω φρενο.

TROOPER
24/09/2008, 20:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Ωχ, πληγές που ανοιξες......:bawl:

:lol: :lol: :lol:

TROOPER
24/09/2008, 20:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
Στον κανόνα υπάρχουν κι εξαιρέσεις.Ορίστε μία:

"There may be conditions that do not allow straightening first, such as running off
the road in a left-hand curve or dealing with oncoming traffic in a right-hand curve. In such situations, apply the brakes smoothly and gradually. As the lean angle is reduced, more brake pressure can be applied."

Οπότε η νοοτροπία του:

δεν ισχύει ΠΑΝΤΑ,παραδέξου το.Αν διαφωνείς στείλε mail στο MSF.

Ποτέ μη λες ΠΟΤΕ.Κράτα που και που καμμιά πισινή,κακό δεν κάνει

Και μια συμβουλή εντελώς φιλική:
Scripta manem,τα γραπτά μένουν,οπότε μη γράφεις ό,τι να'ναι και όχι υπό καθεστώς έλλειψης ψυχραιμίας όπως λές ο ίδιος:


όχι τίποτ'άλλο αλλά εκτίθεσαι...
Τώρα τα περί γλειφιτζουριών που γράφεις

δεν ξέρω πού κολλάνε..εμένα πάντως ποτέ δε μου αρέσανε,για άλλους δεν ξέρω

μαλλον δεν θυμασαι τι ειπα πριν


Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
.&-

δε θα ασχολουμαι με τα παιδιαρισματα σου.

:wave2:

div400
24/09/2008, 21:24
241 ποστάκια ακομα....


ελατε ρε παιδια ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!!

THIS FORUM NEEDS A LEGENDARY THREAD!!!!

TROOPER
24/09/2008, 21:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από div400
241 ποστάκια ακομα....


ελατε ρε παιδια ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!!

THIS FORUM NEEDS A LEGENDARY THREAD!!!!

τι παιδι...!!!

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

laryfz1
24/09/2008, 22:05
ας ο καθενας οτι θελει, σωστο η λαθος θα φανει στην πραξη:beer:

Road67
25/09/2008, 01:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από laryfz1
ας ο καθενας οτι θελει, σωστο η λαθος θα φανει στην πραξη:beer: Να το κανονίσουμε όλοι μαζί :rotflmao:

sober
25/09/2008, 10:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
Να το κανονίσουμε όλοι μαζί :rotflmao:


:lol: :lol: :lol: :lol: δε 8α μεινει κανεις ορ8ιος!! ακομα κι αυτοι που 8α τα καταφερουν 8α πεσουν απο τους αλλους που 8α τρωνε τις τουμπες...:lol: :lol: :lol:

Γιούριααααααα.....:a30: :a015: :a015: :a30:

sniper
25/09/2008, 11:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
....
Scripta manem....


Α ρε μάναμ..... :lol: :lol: :lol: :lol:

sniper
25/09/2008, 11:34
Μαλώστε με την ησυχία σας.....


:smokin:

TOLISTOLAROS
25/09/2008, 14:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Α ρε μάναμ..... :lol: :lol: :lol: :lol:
Καλό ε;:cool:

sniper
25/09/2008, 14:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
Καλό ε;:cool:


Scripta Manent το ορθόν.... :wave2:

TOLISTOLAROS
25/09/2008, 14:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Scripta Manent το ορθόν.... :wave2:
Σ'ευχαριστώ!Κοίτα στο τέλος του post (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&postid=1259031#post1259031)
:beer:

mako
26/09/2008, 14:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
σταυρο αυτο θα μου το δειξεις σε παρακαλω απο κοντα???

διοτι αν πατησεις πισω φρενο το πισω αμορτισερ δεν συσπειρωνεται με 3ποτα και ετσι εχεις ξανα μεταφορα φορτιου στο μπροστινο συστημα.

και εγω πιστευα αυτο που λες αλλα οταν ρωτησα τον θαναση στο L 1 μου το απεδειξε.

αν θυμαμαι καλα αυτο που μου ειπε ητανε οτι ουσιαστικα επιβραδυνεις, σαφως με λιγοτερες πιθανοτητες να πεσεις απ οτι αν φρεναρες με μπροστινο.επιβραδυνοντας φευγεις απο την κατασταση πανικου με αποτελεσμα να προλαβαινεις να κανεις hook turn και τελικα να καταφερνεις να κλεινεις τη γραμμη σου.παρ ολα αυτα και παλι υπαρχουν πιθανοτητες πτωσης απλα μειωμενες σε σχεση με το να κλεισεις γκαζι η να πατησεις μπροστα
φρενο. ισως να λεω κατι λαθος μια και δεν ειμαι σιγουρος αν αυτη ηταν η εξηγηση, αλλα οταν το δεις αυτο το ποστακι, θυμισου οταν ξανακαβαλησεις να δεις τι κανει το πισω αμορτισερ σου αν πατησεις πισω φρενο.



διοτι αν πατησεις πισω φρενο το πισω αμορτισερ δεν συσπειρωνεται με 3ποτα ......

Γιωργο εδω κανεις καποιο λαθος, η δεν θυμασε καλα.-:winka:

sniper
26/09/2008, 15:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από mako
διοτι αν πατησεις πισω φρενο το πισω αμορτισερ δεν συσπειρωνεται με 3ποτα ......

...


Well said....

mako
26/09/2008, 16:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Well said....

Τα αγγλικα ειναι σκουριασμενα, καντο στην τοπικη διαλεκτο.-:winka:

byron
26/09/2008, 16:11
Kάτσε να δει ο Oldman την συσπείρωση που δεν παθαίνει το αμορτισσέρ, και τα λέμε για το well said ΜΕΑΘΡΑΤ :lol: :bawl: :rotflmao:

nakedorange
26/09/2008, 16:16
"Braking Advice

When a motorcycle experiences a rapid deceleration, weight shifts to the front wheel. This makes the back of the bike lighter and can result in the rear wheel locking up and skidding. In this situation, riders should simply keep the rear brake applied and focus their eyes on the horizon where they want the bike to go. The bike will continue to skid, but in a controllable manner with little fishtailing.

When the front wheel locks up, riders should ease off the front brake. If they don't, the front wheel can tuck under the bike, causing a fall. The best way to avoid a front lockup is to use a technique called "staged braking." In staged braking, the rider progresses through four stages, with each stage corresponding to a greater amount of pressure applied to the front brake:

Stage one has the rider applying the brake just to the point where there is the slightest friction between the brake pads and disc.
In stage-two braking, the rider progresses to stage one, then continues to apply a steadier force.

By stage four, which is usually reserved for emergencies that require rapid deceleration, the rider bears down on the brake as hard as possible, but only after progressing through the other stages.

This kind of progressive braking will serve motorcyclists in all driving situations and will usually prevent a front lockup. "

:winka:


Δέστε και εδώ (http://www.webbikeworld.com/Motorcycle-Safety/braking-tips.htm)


:wave2:


στα αγγλικά δυστυχώς...


edit:

Τα φρένα είναι μια "δεξιότητα" που διδάσκεται και καλλιεργείται με την πάροδο του χρόνου!

Το ένα τρίτο των αναβατών σε καταστάσεις πανικού δεν πατάνε καν φρένο...

div400
26/09/2008, 18:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Scripta Manent το ορθόν.... :wave2:

mea culpa....:smokin:

σειρά σου....

TOLISTOLAROS
26/09/2008, 22:20
Από το Twist Of The Wrist,κεφάλαιο 24,Braking,ενότητα In-turn Brakes(φρένα στη στροφή)


"Εveryone has used the front brake in a turn before and most bikes have the tendancy to stand up when the brakes are applied.While it is true that you should avoid using the brake once settled in a turn,there are exceptions(like emergencies) where it is necessary.Crashes often occur when the rider leaves the bike at a steep lean angle or tries to hold it tight in the turn while braking.Applying the FRONT brake and consciously bringing the bike up AT THE SAME TIME is the correct procedure for emergency in-turn braking."



Mεταφράζω για όσους δεν ξέρουν αγγλικά:

"Όλοι έχουν χρησιμοποιήσει το μπροστινό φρένο μέσα στη στροφή και τα περισσότερα μηχανάκια έχουν την τάση να σηκώνονται όταν εφαρμόζεται πίεση στα φρένα*.Aν και είναι αλήθεια ότι πρέπει ν'αποφεύγετε τη χρήση του φρένου αφού έχετε αρχίσει να στρίβετε(μπει στη στροφή),υπάρχουν ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ(όπως καταστάσεις ανάγκης)όπου είναι απαραίτητο. Ατυχήματα συμβαίνουν όταν ο αναβάτης έχει/αφήνει τη μηχανή σε μεγάλη γωνία κλίσης ή προσπαθεί να τη κρατήσει κλειστά στη στροφή ενώ φρενάρει.Πιέζοντας το ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ και συνειδητά σηκώνοντας τη μηχανή ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ είναι η σωστή διαδικασία για φρενάρισμα ανάγκης μεσ'τη στροφή."

Και παραθέτω το τί έκανα όταν χρειάστηκε(τελευταίο post στην πρώτη σελίδα αυτού του thread):


Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
.................

Τί έκανα:
Πίεσα το μπροστινό φρένο όσο πιο ΑΠΑΛΑ μπορούσα κρατώντας ταυτόχρονα ΣΤΑΘΕΡΗ την πίεση στη μανέτα πιέζοντας ταυτόχρονα το αριστερό κλιπόν ώστε το μηχανάκι να σηκώνεται σιγά σιγά.Σταματήσαμε και είχαμε λιγότερο από μέτρο απ'τα κλαριά...

Αν κάποιος εξακολουθεί ν'αμφιβάλλει, mail στον Keith Code


*σ.τ.μ.:προφανώς εννοεί πίεση στο μπροστινό,το αναφέρει προηγουμένως στην ίδια πρόταση και παρακάτω στη σωστή διαδικασία το μπροστινό χρησιμοποιεί

filipp0s
26/09/2008, 22:41
ρε φίλε κατσε...

αν θυμάμαι καλά έλεγες ότι πήγαινες με 10-15 χλμ, κάνω λάθος?

Με 10-15 χλμ και φρένο να πατήσεις έχοντας μπροστα ακόμα και το τείχος του βερολίνου, δεν τρεχει καστανο. Είσαι ένα κλικ πριν κατεβάσεις το σταντ...


Νομίζω ότι σου έχουν απαντήσει ήδη ότι αν έχεις μπροστα σου κάποιο εμπόδιο και είσαι πανω σε στροφή, προφανώς θα φρενάρεις έτσι...


τι διαολο άλλο να κανεις????

gcrook
26/09/2008, 22:45
γάματα λέμε......

TOLISTOLAROS
26/09/2008, 22:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από filippos650
ρε φίλε κατσε...

αν θυμάμαι καλά έλεγες ότι πήγαινες με 10-15 χλμ, κάνω λάθος?

Με 10-15 χλμ και φρένο να πατήσεις έχοντας μπροστα ακόμα και το τείχος του βερολίνου, δεν τρεχει καστανο. Είσαι ένα κλικ πριν κατεβάσεις το σταντ...


Νομίζω ότι σου έχουν απαντήσει ήδη ότι αν έχεις μπροστα σου κάποιο εμπόδιο και είσαι πανω σε στροφή, προφανώς θα φρενάρεις έτσι...


τι διαολο άλλο να κανεις????
Ναι ρε συ,εννοείται.Απλά τα γράφω:
1) γιατί μερικοί είναι απόλυτοι...ΠΟΤΕ-ΠΟΤΕ-ΠΟΤΕ
2)Άλλοι λένε για πίσω φρένο κτλ κτλ

TOLISTOLAROS
26/09/2008, 23:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από filippos650
Με 10-15 χλμ και φρένο να πατήσεις έχοντας μπροστα ακόμα και το τείχος του βερολίνου, δεν τρεχει καστανο. Είσαι ένα κλικ πριν κατεβάσεις το σταντ... [/SIZE] [/B]
10 χλμ είναι σχετικά γρήγορο τρέξιμο.
15 χλμ είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΡΗΓΟΡΟ ΤΡΕΞΙΜΟ
(Δοκίμασέ τα σε διάδρομο γυμναστηρίου)
ΔΕΝ κατεβάζεις σταντ με 10-15 χλμ

EDIT:Για τη συγκεκριμένη φουρκέτα 10-15 ήταν οσο έκοβε η 1η του εζβι