View Full Version : αδυνατισμα σελλας
Εχει κανεις λεπτυνη την σελλα του ,πιστευω πως αν την χαμηλωσω θα ελεγχω πολυ καλυτερα το εργαλειο με συνεπιβατη.
αν καποις εχει τολμησει καποια αλλαγη θα ηθελα την γνωμη του. :confused: :confused: :confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από zeb
Εχει κανεις λεπτυνη την σελλα του ,πιστευω πως αν την χαμηλωσω θα ελεγχω πολυ καλυτερα το εργαλειο με συνεπιβατη.
αν καποις εχει τολμησει καποια αλλαγη θα ηθελα την γνωμη του. :confused: :confused: :confused:
Δεν νομιζω να μπορεις να επεμβεις στο υψος της σελας......
Παντως υπαρχει κιτακι χαμηλοματος ολης της μηχανης απο το πισω μοχλικο της αναρτησης αλλα δε ξερω αν θα μεταβαλλει τη συμπεριφορα της μηχανης.... ψαχτο λιγακι :wave2:
Cpt. Haddock
16/03/2009, 17:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από Lazio
Δεν νομιζω να μπορεις να επεμβεις στο υψος της σελας......
Βεβαίως και μπορείς. Σκάψιμο του αφρολέξ και χαμηλώνει.
Απο ειδικό εννοείται
:wave2:
GiannisBlessed
16/03/2009, 18:03
φυσικα γινετε...εγω το εχω κανει.εβαλα μαλιστα και ενα αλλο υλικο μεσα."τζελ".
μεγαλη διαφορα!!
Αν την σκάψει(ειδικός πάντα) αντικατάσταση του υλικού με τζελ υποχρεωτικά.
Θα έχει μεγάλη διαφορά στην άνεση και θα σε κουράζει αν απλά την σκάψεις .
Αν ειναι ευκολο να μου δωσετε περισσοτερες λεπτομεριες
τηλ
περιοχη
κοστος
αν πρεπει να προσεξω κατι ? παντως για χαμηλωμα τις μηχανης δεν το σκεφτομαι καθολου.
Ευχαριστω για τις πληροφοριες
domiemic65
20/03/2009, 12:49
Υπάρχει ένας φοβερός μάστορας στην λεοφώρο Αμφιθέας ψάχνω να βρω κάρτα του αλλά δεν μπορώ... είναι στο ρεύμα που πάει προς την Συγγρού ένα γωνιακό μαγαζάκι κανένα χλμ σίγουρα απο Συγγρού...
Φοβερή δουλειά και πάθος με το αντικείμενο... στο προγυμενό μου μηχανάκι εκεί που ήθελα να του αλλάξω σέλα απλά το πηγα μου έφτιαξε κάλυμα και ξαναέδωσε στην σέλα το σωστό της σχήμα και μεταμορφώθηκε...
Φαντάζομαι θα μπορεί να κάνει και κάτι για αυτό που θες...
kostasmms
26/03/2009, 14:33
Στη Θεσσαλονίκη ξέρετε ποιος αναλαμβάνει να το κάνει αυτό υπεύθυνα???Όποιον ρώτησα μου είπε οτι δεν γίνεται.Ετσι απαντάνε οι ανήξεροι μάλλον!
jorgevaldano
26/03/2009, 14:42
ψάξε στο δίκτυο για τα λεγόμενα lowering links, που τα λέμε κόκκαλα στο ελάντα, υπάρχουν για σχεδόν όλα τα μηχανάκια
είναι ο καλύτερος τρόπος να κατεβάσεις τη σέλα, ως και 5 εκατοστά ή και περισσότερο, και, κυρίως, ΣΩΣΤΑ (με το απαραίτητο κατέβασμα και του μπροστινού)
kostasmms
26/03/2009, 17:57
Για βοήθα λίγο ρε αδερφέ??Τι ρόλο παίζουν αυτά τα κόκκαλα??Πως μπαίωουν?Που τα βρίσκω??
jorgevaldano
26/03/2009, 18:37
google --> "lowering links"
:D
Αρχικά δημιουργήθηκε από kostasmms
Στη Θεσσαλονίκη ξέρετε ποιος αναλαμβάνει να το κάνει αυτό υπεύθυνα???Όποιον ρώτησα μου είπε οτι δεν γίνεται.Ετσι απαντάνε οι ανήξεροι μάλλον!
τέρμα διοικητηρίου με Αγ.Δημητρίου είναι Ο μάστορας. κάνει πολύ καλή δουλειά, στην ξυρίζει στην διαμορφώνει και έτοιμος...κάνε παζάρι παίζει στις τιμές από 120 ως 70 νομίζω.
Μπάτζιος νομίζω το όνομα..όπως ανεβαίνεις στο δεξί σου χέρι ακριβώς πριν βγεις στην Αγ.Δημητρίου
πολλα λαχανικα και θα ειναι οκ
kostasmms
26/03/2009, 19:06
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από tazakos
τέρμα διοικητηρίου με Αγ.Δημητρίου είναι Ο μάστορας. κάνει πολύ καλή δουλειά, στην ξυρίζει στην διαμορφώνει και έτοιμος...κάνε παζάρι παίζει στις τιμές από 120 ως 70 νομίζω.
Μπάτζιος νομίζω το όνομα..όπως ανεβαίνεις στο δεξί σου χέρι ακριβώς πριν βγεις στην Αγ.Δημητρίου [/QUOTE
Ευχαριστώ ρε καρντάσι!
παιδιά κάποιοι μάστορες που τουνάρουν κατά καιρούς άφοβα απέφυγαν να αναλάβουν τοποθέτηση lowering links σε strom φίλου, είπαν δεν παίρνουν την ευθύνη,μπορεί να επηρρεάζει πέραν του δεόντος την γεωμετρία της μοτό! Δεν ξέρω τι να πω...
Εγώ θεωρώ ότι με ένα καλό χαμήλωμα 3 πόντους την σέλα μέχρι και 1,75 την φέρνει βόλτα κάποιος πάντα με μικρούς συμβιβασμούς...εδώ εγώ κάνω συμβιβασμούς στο 1,89 και αν είναι ανηφορική όπισθεν κατεβαίνω..
jorgevaldano
26/03/2009, 21:11
όταν το κουβέντιασα με το μηχανικό μου (που του έχω τυφλή εμπιστοσύνη) μου είπε:
1. είναι ο σωστότερος τρόπος κατεβάσματος
2. το έχει κάνει στο παρελθόν αρκετές φορές, παραγγέλνοντας τα κόκκαλα σε μηχανουργείο
3. απατείται κατέβασμα του μπροστινού
4. απαιτείται προσοχή στην επιλογή αφού το κόκκαλο σηκώνει μεγάλα φορτία και αν σπάσει πάπαλα, τα κόκκαλα φτιάχνονται από αλουμίνιο το οποίο έχει πρότυπα και διαβαθμίσεις, όσοι χρησιμοποιούν κορυφαίο αλουμίνιο το διαφημίζουν στις ιστοσελίδες τους
:beer:
συμφωνώ με όλα αλλά μέχρι το σημείο να αποφασίσω να τα κάνω στο εργαλείο που καβαλάω κάθε μέρα 50 χιλιόμετρα! Και σε ρωτάω....στην ελληνική πραγματικότητα, σου λέει εσένα κάποιος ότι βγάζει τον μακρύ made in japan by Suzuki συνδεσμο και σου βάζει κοντό που τον έφτιαξε σε μηχανουργείο που χρησιμοποιεί πολύ καλό αλουμίνιο πο σηκώνει ένα εκατομμύριο κιλά...εσύ επαναπαύεσαι? εγώ ιδρώνω μόνο που το ακούω.....
υ.γ μετράει ότι έχεις τυφλή εμπιστοσύνη στον μηχανικό σου δεν λέω αλλά πάλι...ξέρω γω? επιφυλάσσομαι..
jorgevaldano
27/03/2009, 09:36
φίλε μου και τα πλαίσια που έχουν σπάσει στα τζιξέρια, στην Ιαπωνία ήταν φτιαγμένα και κολλημένα...
τα lowering links είναι διαθέσιμα από πολλά ιντερνετομάγαζα πλέον, γύρω τα 80Ε, δεν χρειάζεται να βασιστείς σε κανένα μηχανουργό που μπορεί να κάνει το Χ Ψ Ζ λάθος στη σχεδίαση και την κατασκευή τους και να σε στείλει
υπάρχουν όπως αντιλαμβάνεσαι ΠΑΡΑ πολλά άτομα που έχουν σοβαρό πρόβλημα να καβαλήσουν μηχανάκι με ύψος σέλας 82 και 83 εκατοστά, σκέψου μόνο πόσο αποκλεισμένη αισθάνεται από την υπόθεση "μοτό" μια ελληνίδα 1.65 (ή και ένας έλληνας με το ίδιο ύψος!!), μπες στη θέση τους και πές μου αν θα έβαζες κόκκαλα ;)
ίσως να έβαζα αν ο μηχανικός μου μου έλεγε ότι γίνεται με ασφάλεια ως προς γεωμετρία...απλά καναδυό είπαν σε φίλο μου ότι δεν το αναλαμβάνουν...πάντα με κόκκαλα τυποποιημένα ακριβά, όχι μηχανουργείου!
Καταλαβαίνω την αναγκαιότητά τους απλά ανέφερα 2 πράγματα να προσεχθούν....γεωμετρία-υλικό!
jorgevaldano
27/03/2009, 13:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από tazakos
Καταλαβαίνω την αναγκαιότητά τους απλά ανέφερα 2 πράγματα να προσεχθούν....γεωμετρία-υλικό!
σύμφωνοι, και όπως είδες τα δύο αυτά θέματα τα είχα ήδη ψάξει και σου είχα απαντήσεις ;)
όταν για παράδειγμα διαβάζεις αυτό, ε, πόσο παραπάνω εξασφάλιση θες;
This Lowering Link fits SUZUKI GSXR600, 750, 1000. Most other manufacturers of Lowering Links for Kawasaki and Suzuki motorcycles use 6061 T-6 aluminum and have proven to crack or break. For that reason our manufactures make their Suzuki and Kawasaki lowering links from 7075 T-6 Billet aluminum. This type of aluminum is the strongest available on the market today, providing the greatest amount of safety and protection for the rider.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.