View Full Version : Suzuki DRz 400
Ρουμπινετα με υποπιεση (ON PRI RES) ηρθαν μονο στα τελευταια μοντελα drz400s/sm που ηρθαν στην Ελλαδακ αι αυτα ηταν μοντελα '07 .
Ολα τα προηγουμενα ηταν με φυσικη ροη .
Για Fcr/FcrMX δυσκολα τα πραγματα.. Ειναι ακριβη ιστορια τωρα πια με τις ισοτιμιες , ακομα κι αν δεν ειχαμε capital controls το θεωρω ακριβη ιστορια να δωσει καποιος αυτες τις μερες τα 500+++ που στοιχιζει ενα Fcr/MX .
Αυτο στο λινκ ειναι μεταχειρισμενο , πανακριβο απλα για μεταχειρισμενο απο Αμερικη , με λιγη τυχη και ψαξιμο το εβρισκεις με +/-200$ & μεταφορικα .
Επισης σε οτι αφορα τα μεταχειρισμενα Fcr/FcrMX ειναι το οτι τα τελευταια τετοια καρμπ. φορεθηκαν σε μηχανακια παραγωγης μεχρι και το '06 .
Και λιγο πιο πμετα ειχαν καποια μοτο αλλα δεν ηταν τα σψστα fcr , δεν ειχαν αφαιρουμενο ανταπτωρα για το φιλτροκουτι , πιο πολλα εδω: http://supermotoforum.gr/viewtopic.php?f=23&t=53#p3289
Μιλαμε για καρπμπυρατερ 10++ετιας , με οτι αυτο συνεπαγεται..:lipssealed:
Μπορει δλδ να αρχισει να ζηταει απο πλακακι σλάηντ(θελει αλλαγη αυτο μετα απο καποιο χρονικο διαστημα αναλογος της χρησης) μεχρι ολοκληρο το σλαηντ ή αν ειναι φθαρμενο το σωμα του καρμπ. στο σημειο που ανεβοκατεβαινει το σλάητν τοτε απλα θελει πεταμα..
Ειναι μεγαλος τζογος ενα μεταχειρισμενο Fcr , εγω πλεον θα αγοραζα μεταχειρισμενο αν το εβρισκα στα 100-150ε μαξ , οποτε αν ηταν σε κακη κατασταση να μην εκλαιγα πολλα χρηματα .
congate7
10/08/2015, 12:03
Αυτό που έβαλα δεν είναι μεταχειρισμένο (εκτός και αν το λέει κάπου και εγώ δεν το βλέπω)
Η τιμή του & κυρίως τα σωληνάκια του το μαρτυρούν .
Σε ένα καινούργιο καρμπ. τα σωληνάκια είναι προς το ροζ , όταν είναι δουλεμένο καιρό τότε έχουν αυτό το χρώμα .
Και το καρμπ. πάντως φαίνεται δουλεμένο .
congate7
11/08/2015, 02:45
:a10:
Tycho Moon
13/08/2015, 11:11
Πέρυσι έψαχνα και εγώ για FCR το οποίο πήρα τελικά από Αμερική.
Επειδή όμως κατά το σετάρισμα χρειάστηκα κάποια ακόμα πραγματάκια, τα πήρα από αυτόν
http://www.frankmxparts.com/
Έχει μεγάλη ποικιλία από FCR, έχει ανταλλακτικά, κάνει σέρβις, πουλάει μτχ, κλπ και γενικά είναι σοβαρό μαγαζί και φαίνεται να το κατέχει το πράγμα.
Δεν χάνεις τίποτα να τον ρωτήσεις για κανά μτχ καρμπ έτοιμο - μετά από σέρβις
Το τελωνείο πόσο σου στοίχισε και πόσο καιρό έκανες να παραλάβεις; Δεν προσπαθώ να βρω το φθηνότερο, δεν εμπιστεύομαι μεταχειρισμένα καρμπυρατέρ. Είμαι διατεθειμένος να δώσω το 500ρικο για το fcr kit, ακόμα και κανά 50ρικο έξτρα για μεταφορικά ή ό,τι άλλο, αλλά να δώσω 2 κατοστάρικα στα τελωνεία, δε με ψήνει καθόλου. Αυτό είναι το μόνο μου πρόβλημα. Αν γνωρίζει κάποιος κάποια άλλη λύση...
Tycho Moon
14/08/2015, 08:56
Το τελωνείο μου στοίχισε 160 ευρώ. Αυτό όμως δεν είναι στάνταρ. Για παράδειγμα, μιά κοντή γκαζιέρα που πήρα πριν κανά 2μηνο από Αμερική, δεν μου τη σταματήσαν στο τελωνείο και δεν πλήρωσα τίποτα. Τί να πώ.. Είναι λίγο τζόκερ. Πάντως και με το τελωνείο που πλήρωσα, μου ήρθε φθηνότερα από το να το αγόραζα από την Ευρώπη ή ακόμα χειρότερα από την Ελλάδα.
Αν θυμάμαι καλά, κανά 4ήμερο έκανε να έρθει στην Ελλάδα - αυτό το είδα βάση του tracking number που μου είχαν δώσει -, το περίμενα από μέρα σε μέρα και μετά 3-4 μέρες το εντόπισα σε κάποιο υποκατάστημα των ΕΛΤΑ, πήγα πλήρωσα και το πήρα. Αν περίμενα να με πάρουν τηλ θα καθυστερούσε καμιά βδομάδα.
Πάντως, με το FCR το μηχανάκι σου θα μεταμορφωθεί, ειδικά σε απόκριση στο γκάζι. Θα ανεβάζει στροφές σαν 2χρονο με ροπή 4χρονου.
congate7
14/08/2015, 10:55
BLiTzER να ψαχτούμε μπας και πάρουμε τα 2 με κανένα σκόντο
devil's animal
14/08/2015, 14:50
Το τελωνείο πόσο σου στοίχισε και πόσο καιρό έκανες να παραλάβεις; Δεν προσπαθώ να βρω το φθηνότερο, δεν εμπιστεύομαι μεταχειρισμένα καρμπυρατέρ. Είμαι διατεθειμένος να δώσω το 500ρικο για το fcr kit, ακόμα και κανά 50ρικο έξτρα για μεταφορικά ή ό,τι άλλο, αλλά να δώσω 2 κατοστάρικα στα τελωνεία, δε με ψήνει καθόλου. Αυτό είναι το μόνο μου πρόβλημα. Αν γνωρίζει κάποιος κάποια άλλη λύση...
δεν νομιζω οτι αξιζει ρε Γιωργαρε για 400cc μηχανακι...να ηταν big bore μονοκυλινδρο, ενταξει..αλλα τωρα μπορει να πετυχεις κανενα ξεχασμενο απ'το θεο dr650 και να σε καταπιει...:tooth:
Έλα, τα παραλές! :P Εντάξει, ξέρεις πώς είναι, ΕΙΔΙΚΑ εσύ. Το μηχανάκι είναι πολύ διασκεδαστικό ακόμα κι έτσι, αλλά με ~1000€ μπορεί να φτάσει κοντά στα 50 - αξιόπιστα - άλογα τροχό και να γίνει ακόμα διασκεδαστικότερο. Ως εκεί θέλω να το φτάσω, σιγά σιγά και με την προϋπόθεση ότι θα συνεχίσω να το απολαμβάνω όσο τώρα. Ένα fcr είναι μια πολύ καλή αρχή και κάτι που θα μείνει και όταν/αν υπερκυβιστεί.
BLiTzER να ψαχτούμε μπας και πάρουμε τα 2 με κανένα σκόντο
Μέσα. Εννοείται μου λες, αν μάθεις κάτι.
devil's animal
17/08/2015, 19:24
Έλα, τα παραλές! :P Εντάξει, ξέρεις πώς είναι, ΕΙΔΙΚΑ εσύ. Το μηχανάκι είναι πολύ διασκεδαστικό ακόμα κι έτσι, αλλά με ~1000€ μπορεί να φτάσει κοντά στα 50 - αξιόπιστα - άλογα τροχό και να γίνει ακόμα διασκεδαστικότερο. Ως εκεί θέλω να το φτάσω, σιγά σιγά και με την προϋπόθεση ότι θα συνεχίσω να το απολαμβάνω όσο τώρα. Ένα fcr είναι μια πολύ καλή αρχή και κάτι που θα μείνει και όταν/αν υπερκυβιστεί.
ακριβως επειδη ξερω πως ειναι...και ξερεις και εσυ...ειναι κριμα να ριξεις λεφτα σ'ενα 400...
σαν να εριχνα λεφτα εγω σ'ενα XR400...ενω ηξερα οτι υπηρχε το 650...
εν ολιγοις πιστευω οτι η βελτιωση εχει λογο να γινεται στο μηχανακι με το μαξιμουμ οριο κυβικων της κατηγοριας...
σαν να ριχνεις λεφτα σ'ενα ss600 επειδη θες περισσοτερα γκαζια (οχι στησιμο)..παιρνεις 1 χιλια και καθαριζεις...
ή να πας να ριξεις λεφτα (παλι για γκαζια) σ'ενα χιλια ss, ενω ξερεις οτι ενα busa με περιφερειακα θα σε κανει πελατη...
καταλαβες πως το λεω?;)
το drz400 ειναι καλο να μεινει ως εχει για να σου προσφερει χαμογελα μεχρι εκει που μπορει...ειναι ενα ελαφρυ, πολυστροφο, παιχνιδιαρικο sm που δεν σπαει, δεν χαλαει...
αν το πας το "παιχνιδι" στην δυναμη, θα βρεθεις χαμενος...
και ειχες και 690 ρε συ....να πω οτι δεν τα ξερεις...:rolleyes:
και ειδικα τωρα που η αξια του χιλιαρικου € ειναι πολυ μεγαλυτερη απο καθε αλλη φορα...
Δε διαφωνώ σαν γενική ιδέα, δίκιο έχεις, αλλά έψαχνα τόσο καιρό και δεν υπάρχει κάτι καλύτερο γι'αυτά που ζητάω. Τα μόνα άλλα αξιόπιστα motard είτε είναι 200 κιλά, είτε δεν έχουν κλειδαριά/μίζα/μαρσπιέ συνεπιβάτη. Οπότε, αν σκοπεύω να το κρατήσω, γιατί να μην πάρω ό,τι καλύτερο έχει να δώσει με 2-3 value-for-money μόντες, οι οποίες δε θυσιάζουν την αξιοπιστία του; Ναι, αν ήταν 600-650, θα ήταν ιδανικά, αλλά, δυστυχώς, δεν είναι.
congate7
17/08/2015, 19:42
Και 450 να ήταν εμένα δε με χάλαγε πάντως.
Μέσα. Εννοείται μου λες, αν μάθεις κάτι.
Να κοιτάξω μπορώ. Να επικοινωνήσω δε μπορώ.
devil's animal
17/08/2015, 19:48
Δε διαφωνώ σαν γενική ιδέα, δίκιο έχεις, αλλά έψαχνα τόσο καιρό και δεν υπάρχει κάτι καλύτερο γι'αυτά που ζητάω. Τα μόνα άλλα αξιόπιστα motard είτε είναι 200 κιλά, είτε δεν έχουν κλειδαριά/μίζα/μαρσπιέ συνεπιβάτη. Οπότε, αν σκοπεύω να το κρατήσω, γιατί να μην πάρω ό,τι καλύτερο έχει να δώσει με 2-3 value-for-money μόντες, οι οποίες δε θυσιάζουν την αξιοπιστία του; Ναι, αν ήταν 600-650, θα ήταν ιδανικά, αλλά, δυστυχώς, δεν είναι.
με το καλο ρε boy τοτε...
το fcr μαζι με την ολοσωμη και το φιλτρο ειναι must για να δεις με περιφερειακα που βρισκεσαι...μπορει να καλυπτεσαι και να μην χρειαζεσαι υπερκυβισμο...
:beer::beer:
Black Mamba
18/08/2015, 08:53
CCM 404, που ειχα και φοραγε τον ιδιο κινητηρα,
υπερκυβισμενο με Athena κυλινδροπιστονο στα 435cc
με το μαμα FCR39 και σχεδον ολοσωμη,3Χ3,
στο δυναμομετρο κατοπιν ρυθμισης, εδειξε 44 αλογα.
Μην περιμενεις πολλα μονο απο FCR, μονο αρπαγμα και καλυτερη ροπουλα.
Το τελικο απο μονο του σου δινει ελαχιστα πραγματα, μονο θορυβο.
Θελει πολυ χρημα (ηλεκτρονικη, τουλαχιστον 470cc, ροικη, βαλβιδες, εκκεντροφορους)
για να φτασεις στα 50 που θελεις...
Το 2000λιαρο ευκολο.
:rolleyes:
Στο ΤΤ μιλάνε για ~50 άλογα με 434cc, ολόσωμη, 3x3, fcr, εκκεντροφόρους, συμπίεση. 60 άλογα στα 503 κυβικά, αλλά εκεί χάνεις σε αξιοπιστία. Καλά, όπως και να'χει, δε θα τα χαλάσουμε στα 5 άλογα, δε με ενδιαφέρουν οι απόλυτοι αριθμοί, αλλά να απολαμβάνω αυτό που καβαλάω. Ας ξεκινήσουμε με το fcr, ΑΝ βγάλω ποτέ άκρη με αμερική (που αμφιβάλλω).
Επίσης, δε μου απάντησε κανείς σε προηγούμενο ποστ. Γνωρίζουμε κάποιον καλό, έμπιστο και γνώστη μηχανικό για το συγκεκριμένο μηχανάκι;
Σήμερα λύθηκαν λαιμός και ψαλίδι για να ελεγχθούν/γρασαριστούν προληπτικά και με αυτό τέλειωσαν όλες οι εργασίες, οι οποίες λύνουν τα όποια θεματάκια είχε το συγκεκριμένο μοντέλο. Ενημερωτικά, να πω ότι δεν υπήρχε ίχνος γράσου πουθενά, οπότε καλό είναι όποιος δεν το'χει κάνει, να το κάνει σύντομα για να αποφύγει τα χειρότερα.
Επίσης κατέστρεψα τη φωλιά της κλειδαριάς του τιμονιού, προκειμένου να βγάλω την παλιά (πριν λυθεί ο λαιμός, γιατί είμαι βιαστικός), οπότε πωλείται ολοκαίνουρια κλειδαριά, με κλειδιά και τα πάντα :P
Α και βρήκα αυτό: http://www.ebay.co.uk/itm/KEIHIN-FCR-39-MX-NEW-VERGASER-CARBURATORE-XR-KTM-LC4-DRZ-KLX-LTZ-DRZ-400-RXC-/291187109336?hash=item43cc1aadd8. Καινούριο, λέει, γύρω στα 415€.
congate7
01/09/2015, 18:15
Πολύ καλή τιμή και γλυτώνεις το τελωνείο. Είναι αυτό όμως που ψάχνουμε?
Νομίζω ναι. Απλά λείπει το "drz kit" που έχει κανά 90ρι από frankmxparts.com. Οπότε ένα 500ρικο χοντρικά :P
Πολυ καλη τιμη για Ευρωπη !!!
Θελεις το λαιμο/"κολάρο" εισαγωγης για τη κεφαλη απο το 'Ε , τον ανταπτωρα της Sudco για το φιλτροκουτι και εισαι κομπλε !
Κανα 45άρι τον ειχα παρει τον ανταπτωρα το μακρυνο πια ΄08 και κατι σαν 10ε την εισαγωγη του 'Ε για την κεφαλη το '11 που ηθελε αλλαγη οποτε δε ξερω ποσο μπορει να εχουν φτασει οι τιμες τους .
Στις οποιες δυναμομετρησεις που παιζουν στο ΤΤ κρατα μικρο καλαθι γιατι εχουν ως μετρο συγκρισης καποια προηγουμενη , πχ εσυ μπορει να δεις στο χαρτι 48 αλογα αν το κανεις 440(434cc) με εκκ/ρους , Fcr39 + MRD/Ssw ή Yoshi TRC (λιγοτερο με οποια αλλη) αλλα αν δε =ν εχεις καποια μετρηση οταν ηταν σε μαμα ή καποια αλλη μορφη πριν τοτε δε λεει και πολλα το νουμερο γιατι πχ οπως ειναι το μηχανακι σου σε ενα δυναμομετρο μπορει να βγαλει 37 αλογα , χωρις προηγουμενο μετρο συγκρισης δε λεει πολλα για τα αλογα ,εχει νοημα μονο για ρυθμιση στο καρμπ.
Παντως για να γινει 60 αλογα θελει πολα παραπανω απο 2000ε , το εχω bb stroker 462cc με ολα τα σωστα πραγματα και το ξερω απο πρωτο χερι...
Και φυσικα δεν αξιζει στις μερες μας να το κανει κανει καποιος , υπαρχει το 690..!
Αν ειναι απο την Sudco/Keihin το καρμπ. και οχι πχ απο στοκ ανταλλακτηκων απο την ΚΤΜ τοτε με τη βελονα που εχει (ΕΜR) εισαι κομπλε , κανα κ.ζιγκλερ να χρειαστεις .
Επσιης 50 αλογα με 440 δε παιζει , ειναι πολυ χοντρικο το νουμερο , 45-47 ειναι η αληθεια αναλογα το ποσο καλα θα ρυθμιστει το fcr και παντα με καποια απο αυτες τις 2 εξατμισεις..
Λεπόν, το 39MX είναι στον δρόμο για το σπίτι μου. Θα το έχω από βδομάδα. Παρήγγειλα, από τη SUZUKI εδώ, το κολλάρο εισαγωγής. Καμιά ιδέα που μπορώ να βρω Ελλάδα τα υπόλοιπα ανταλλακτικά ή να ψάξω εξωτερικό; O Frank, δυστυχώς, δεν έχει απαντήσει ακόμα σε email μου και είμαι πολύ ανυπόμονος για να περιμένω. Ουσιαστικά χρειάζομαι τον αντάπτορα της Sudco και ό,τι άλλο χρειαστεί για τη ρύθμιση του FCR, δηλαδή ζιγκλέρ, βελόνες.
@VIDAS: Εμείς μιλήσαμε, οπότε θα σε βρω να μου δανείσεις κάποια πραγματάκια, αν μπορείς, μέχρι να καταφέρω να το σετάρω :D
καλές οι μετατροπες στο drz αλλα υπερκυβισμένα με fcr, κλπ, εκκεντρα δεν νομίζω να δεις ποτε πάνω απο 45-47 ρόδα (περιπου 32 έχει απο την μανα του). ήδη έδωσες 500 για το καρμπυρατέρ, ποιος ξερει πόσα ακόμα θα δώσεις για να το κάνεις να πηγαινει σαν 450.
ταπεινή μου γνωμη, ενα CRF450X είναι πολύ καλύτερο απο drz παντού, έχει τα άλογα που θέλεις (42 ρόδα μαμα) και δεν θελει και τόσο συντήρηση όσο το CRF450R. Υποτίθεται το δίνει με ώρες στο πιστόνι αλλα φίλοι με crfx το χουν 7-8 χρόνια χωρις να αλλάξουν πιστόνι και σπάνια χρειάστηκε να ρυθμισουν βαλβίδες. Oι δύο βαλβίδες είναι με κοκοράκια οποτε ρυθμίζουν για πλάκα και οι 2 (εισαγωγής νομίζω) είναι με καπελώτα.
Αμα είναι να κρατήσεις το drz αστο όπως είναι με το καρμπυρατερ που πήρες και την εξάτμιση. Αν ζητας παραπάνω για μένα πούλα το και ψαξε για καλό μεταχειρισμένο CRF450X. Υπάρχουν στην αγορά και οι περισσότεροι που το χουν είναι μερακλήδες...
και μονο ένα test ride να κάνεις στο CRF (ειδικά στο χώμα) θα δεις τι μεγάλη διαφορά έχει. Η διαφορά είναι τέτοια σαν να οδηγάς στο χώμα xt600 και μετα να πάρεις το enduro690...
Μη λέμε τα ίδια :P Την αξιοπιστία/low maintenance του DRZ δεν τη φτάνουν ούτε 4 CRF μαζί. Αυτός είναι και ο λόγος που αγοράστηκε εξ αρχής. Καθημερινό, υπεραξιόπιστο μηχανάκι. Τώρα αν μπορώ να πάρω και λίγα αλογάκια ακόμα, χωρίς να χρειάζεται λάδια κάθε 2 μέρες, γιατί όχι ^^ Μακάρι να υπήρχαν 450 με μικρό σέρβις κάθε 3,000 χλμ. Θα έπαιρνα 2.
Τα περι αξιοπιστίας του DRZ σε σχέση με το CRFX συζητούνται κατ' εμε (το CRFX δεν είναι KX450F, ουτε WR450, ουτε CRF450R). Αυτο που είπα και προηγουμένως είναι οτι μην κοιτας μόνο το manual. Το μανουαλ του crfX αναφέρεται για ΣΚΛΗΡΗ off road χρηση και οχι για χαλαρή οδήγηση στην άσφαλτο με μοταρ λάστιχα. Εφόσον θελεις να φτιάξεις ένα πολύ δυνατό DRZ εγω είμαι υποχρεωμένος να σε πληροφορήσω. Όσο για το λάδι, το CRF έχει ξεχωριστό κάρτερ για το κιβώτιο και ξεχωριστό για το στρόφαλο και αυτο προφανώς κατι λέει για την αξιοπιστία του μοτερ σε σχέση με το DRZ
Μόλις έδωσα το KLX, το πρώτο μηχανάκι που κοίταξα ήταν το DRZ , οπότε πίστεψέ με το είχα ψαξει πολύ... και είχα πάει και με CRFx στο χώμα και με DRZ. Απλά δεν υπάρχει επαφή... Δεν λεω οτι το DRZ είναι κακό, απλά αν είναι να το κρατήσεις μην το πειράξεις και αν είναι να το πειράξεις κι άλλο καλυτερα πουλα το και παρε CRFX. Αυτη είναι η προσωπική μου άποψη, φυσικά θα κάνεις ότι σου γουσταρει στην τελική... :wave2:
Δεν ήθελα να σε αποπάρω :P Καταλαβαίνω όλα αυτά που λες και είναι δεκτά. Αλλά δε θέλω "ένα πολύ δυνατό" DRZ. Ωστόσο θα κάνω ό,τι value-for-money τροποποιήσεις μπορώ, αν και όποτε μπορώ. Το καρμπ ήταν μία από αυτές.
Πριν αγοράσω, σκέφτηκα ΠΑΡΑ πολύ αν θέλω ένα performance motard, με την ανάλογη συντήρηση ή ένα εργαλείο πόλης, το οποίο παραμένει διασκεδαστικό. Δεν είχα ποτέ CRFX, οπότε δε μπορώ να μιλήσω με αποδείξεις και αδιάσειστα επιχειρήματα, αλλά νομίζω ότι το DRZ ήταν η καλύτερη επιλογή. Υπάρχει πάντα η πιθανότητα να έκανα λάθος :P Αλλά δε σκοπεύω να το αλλάξω.
για αυτό που το θέλεις συμφωνούμε ήταν η καλύτερη δυνατή επιλογή (και εγω αυτό θα έπαιρνα). Δεν συμφωνούμε όμως στο να δαπανήσεις λεφτά για να φτιάξεις κάτι που υπάρχει ήδη έτοιμο.
να σου πω πχ για τη δικιά μου λαλακία. Πήρα το KLX και επειδή δεν μου έφτανε η δύναμη, έδωσα τόσα λεφτα για εκκεντροφόρους κυλινδροπίστονα 300αρια και κυρίως τόσο κόπο και χρόνο για να τα φτιάξω, να βρώ το τέλειο χρόνισμα για τον εκκεντροφόρο, κλπ (ευτυχώς δεν πλήρωνα τους μηχανικούς γιατι τα κανα μόνος μου) και στο τέλος είχα ένα μηχανάκι που δεν πήγαινε καν σαν XR400 και ξερύθμιζε τις βαλβίδες κάθε 1000 χιλιόμετρα. Η έπρεπε να το χα πουλήσει στο χρόνο για να παρω DRZ ή έπρεπε να μην το πειράξω καθόλου.
για το carb στο drz συμφωνω είναι οτι καλύτερο απο σχέση τιμής/αξίας, αλλα μέχρι εκεί.
Χαχ... κοίτα, μου "φτάνει" η δύναμή του (σε εισαγωγικά γιατί θα ήθελα παραπάνω, αλλά δε μου λείπει σε επίπεδα βαρεμάρας), το χαίρομαι πάρα πολύ για τη χρήση που του κάνω. Μπορείς να ρωτήσεις όσους έχουν πάει βόλτα μαζί μου :P Με "ενοχλεί" μόνο στις παρατεταμένες ευθείες. Απλά είμαι βλαμμένος και μου αρέσει να "φτιάχνω" τα μηχανάκια μου. Δεν πίνω, δεν καπνίζω, δε βγαίνω ιδιαίτερα. Το μόνο μου έξοδο είναι τα μηχανάκια μου (και τα τύμπανα), με αυτό τη βρίσκω. Μιλάς στον άνθρωπο που είχε αγοράσει 2 εξατμίσεις και είχε κάνει ηλεκτροστατική σε ζάντες σε CBR 250R ^^
congate7
29/10/2015, 13:09
Λεπόν, το 39MX είναι στον δρόμο
:beer::beer::beer::beer:
Bob_o_mastoras
29/10/2015, 13:16
Ωραιο το crf x αλλα η καθημερινη χρηση του ως commuter θα ειναι πολυεξοδη αλλα και επιβλαβης για το μοτερ.
Ασε που ειναι κριμα, μονο και μονο, να το παρκαρεις εξω.. :D
Blitzer καλα μαστορεματα! :beer:
motostop.gr
16/11/2015, 15:30
Η DRZ400 είναι η πιο αξιόπιστη και διασκεδαστική μοτοσυκλέτα που είχα ποτέ!! (είχα απ όλες στο παρελθόν)
Την έχω χαμηλώσει λίγο για να φτάνω άνετα, (έξτρα τρύπα στην βάση του πίσω αμορτισέρ), την έχω γραναζώσει 2-3 φορές για μεγαλύτερες τελικές και χαμηλώτερη κατανάλωση, (2 3 φορές γιατί τα γκάζια της είναι ατελείωτα, και δεν περίμενα ότι τραβούσε τοσο καλά όσο κι αν μάκρυνα τις σχέσεις)
Είναι τέλεια στην πόλη (το τιμόνι ειναι πάνω απ τους καθρέφτες αυτοκινήτων), ευέλικτη, ελαφρυά, άπιαστη ακόμη και δίπλα σε 600ρια, και με τα κατάλληλα λάστιχα τέλεια και στο χώμα (βέβαια αν πέσεις έχεις αρκετες ζημιές... έχει και μεταλλικό ντεπόζιτο που ειναι λίγο θέμα για εντούρο)
Και από αξιοπιστία... δεν έχω λόγια! από το 2000 μέχρι σήμερα, δεν με έχει αφήσει ποτέ, απλώς μετά από 10 χρόνια περιπου κάποιες βιδες σκουριάσανε, το προστατευτικό των μπροστινών αμορτισέρ σάπισε (και κοστιζει αρκετα το καινούργιο), και κάποια πλαστικά έχουν ξεθωριάσει... όμως την έχω πάντα έξω και ειναι δικαιολογημένα όλα αυτα από τον ήλιο...
Την συνιστω ανεπιφύλακτα, ειδικά αν είναι κάτω των 10 ετων θα σου βγάλει άλλα 10 χαλαρά!
Και 2 βραδινές, όπως γύρισα από τη δουλειά (με βρώμικο μηχανάκι, φυσικά), μετά τις τελευταίες αλλαγές μου. Συγκεκριμένα, μπήκε το FCR, νέο, κοντό/motard φτερό, σωληνάκια υψηλής και βγήκαν όλα τα καγκουροαυτοκόλλητα (ίσως προστεθούν κάποια αργότερα).
346183
346184
πολύ ωραίο. Το 39αρι ρυθμιστικε σωστά? Το Καυσιμο είναι οκ?
Το μόνο που θα κανα αμα είχα drz είναι να αλλάξω εκείνο το ασχημοφάναρο εμπρος με κάτι πιο όμορφο
Το μηχανάκι δουλεύει οκ, αλλά 100% σωστά, όχι. Από βδομάδα θα μπει σε δυναμόμετρο, θα γίνει καυσανάλυση και βλέπουμε.
Το σύνολο φανάρι/μάσκα μπροστά δε μου αρέσει ούτε εμένα. Μερικές φορές :P Αλλά επίσης δε μου αρέσουν όλα τα universal που κυκλοφορούν και βάζει ο καθένας όπου να'ναι. Θα δούμε. Προς το παρόν, έχω πιο λειτουργικά πράγματα να σκεφτώ (αναρτήσεις, εκκεντροφόρους), όταν ξαναβρώ λεφτά.
zannisvel
25/11/2015, 08:21
Κούκλα ειναι!!! Να το χαίρεσαι!!
Το μηχανάκι δουλεύει οκ, αλλά 100% σωστά, όχι. Από βδομάδα θα μπει σε δυναμόμετρο, θα γίνει καυσανάλυση και βλέπουμε.
Το σύνολο φανάρι/μάσκα μπροστά δε μου αρέσει ούτε εμένα. Μερικές φορές :P Αλλά επίσης δε μου αρέσουν όλα τα universal που κυκλοφορούν και βάζει ο καθένας όπου να'ναι. Θα δούμε. Προς το παρόν, έχω πιο λειτουργικά πράγματα να σκεφτώ (αναρτήσεις, εκκεντροφόρους), όταν ξαναβρώ λεφτά.
αμα είναι για εκκεντροφόρους (δεν το συνιστώ όπως είπαμε), πρώτα βάλε τα έκκεντρα και μετα πήγαινε για καυσανάλυση.
οι εκκεντροφόροι θέλουν προσοχή στην επιλογή τους. Πρέπει να ξέρουμε μοίρες/βύθισμα των μαμά για να διαλέξουμε...
για το φανάρι, εδω είσαι απο KLX450 (το πουλάνε και σε ιμιτασιον φτηνότερο):
http://s1031.photobucket.com/user/acano363/media/05%20DRZ%20434/DSC02669.jpg.html
Δε θα γίνει άμεσα, αλλά σκοπεύω κάποια στιγμή να βάλω τον εισαγωγής του Ε, αν τον βρω. Για πιο "άγριες" δουλειές, μόνο αν υπερκυβιστεί.
Το ψάχνω πολύ πριν κάνω οτιδήποτε. Μόνο δοκιμασμένες λύσεις ;)
Γιωργο, εαν και οποτε μπορεις θα ηθελα μια φωτο απο τις πανω βασεις της μασκας που να φαινεται που πιανουν (τιμονοπλακα, μπουκαλες ?)
Thanks
μπλιτζ χοντρικά τι κατανάλωση έχει για μέσα στη πόλη και τις γρήγορες εκτός;
Γύρω στα 5.5/100 είχε μαμά και εντός και εκτός πόλης, αλλά τελείως χονδρικά, με υπολογισμούς του αέρα. Θα μετρήσω μέσα στην επόμενη βδομάδα, με κάποιο app, με τις νέες ρυθμίσεις και θα ενημερώσω. Δεν είναι πολύ οικονομικό, γενικά, αλλά δεν οδηγώ οικονομικά.
Γιωργο, εαν και οποτε μπορεις θα ηθελα μια φωτο απο τις πανω βασεις της μασκας που να φαινεται που πιανουν (τιμονοπλακα, μπουκαλες ?)
Thanks
Όταν σταματήσει να βρέχει και το ξεκουκουλώσω :p
congate7
25/11/2015, 15:46
μπλιτζ χοντρικά τι κατανάλωση έχει για μέσα στη πόλη και τις γρήγορες εκτός;
Θα σου για εκτός αλλά με τεπόζιτο γιατί έτσι μετράω. Γρήγορη βγάζει 110-120 χλμ ενώ χαλαρά μου έχει βγάλει πάνω από 170 χλμ. *
Αν θες να μάθεις με το fcr μόνο ο blitz
edit: τα χλμ είναι χωρίς τη ρεζέρβα
Θα σου για εκτός αλλά με τεπόζιτο γιατί έτσι μετράω. Γρήγορη βγάζει 110-120 χλμ ενώ χαλαρά μου έχει βγάλει πάνω από 170 χλμ. *
Αν θες να μάθεις με το fcr μόνο ο blitz
edit: τα χλμ είναι χωρίς τη ρεζέρβα
Σε mode ποδιών harley που σε ειδα στην εθνική τι βγάζει;
congate7
25/11/2015, 16:55
Σε mode ποδιών harley που σε ειδα στην εθνική τι βγάζει;
Αυτό ήταν mode βαρετές ευθείες
Εγώ γεμίζω πάντα με ένα 10ρικο κάθε 130-140 χλμ, ανεξαρτήτως χρήσης :P
Λοιπόν, το μηχανάκι μπήκε χτες για δυναμομέτρηση/καυσανάλυση. Όπως ρύθμισα εγώ το fcr (EMP 3, 160/42, 200/100), έδωσε 38 άλογα τροχό (σε superflow). Δυστυχώς δεν έχω προηγούμενη μέτρηση για να συγκρίνω. Το μηχανάκι έμεινε μέσα για μικροδιορθώσεις, αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι θα καταφέρει πολλά ο μηχανικός. Γενικά, παρατήρησα ότι ήταν αρκετά πλούσιο στο μεγαλύτερο φάσμα στροφών και, μετά τις 8,500 στροφές, απλά έπεφτε κατακόρυφα η ιπποδύναμη. Θα επανέλθω το βράδυ που θα το πάρω.
346631
Για πείτε οι γνώστες!
Ενημερωτικά, άλλαξα jets σε 155/38 και άνοιξα κι άλλο το φιλτροκούτι (περισσότερο από 3x3) και πάλι χρειάζεται περισσότερη/καλύτερη ροή αέρα. Βγάζοντας το φίλτρο, ξεπέρασε τα 39.
kostaskk
02/12/2015, 00:04
το μπουζι τι χρώμα ειναι μετα απο τερμα γκαζι?
αφου κερδιζεις κ αλλο χωρις φιλτρο παει να πει οτι ισως ειναι πλουσιο.
παιξε με ζιγκλερ αλλα προσοχη μην γινει φτωχο
devil's animal
02/12/2015, 00:13
Γιωργο δεν υπαρχει ιδανικη μιξη...
ξεχνα το αυτο...
απλουστατα γιατι καθε μερα οδηγεις σε διαφορετικες συνθηκες...αλλες θερμοκρασιες, αλλη υγρασια, αλλο καυσιμο..κ.ο.κ...
ακομα και αν αλλαζεις διαδρομες με περισσοτερο παρατεταμενο γκαζι θα πρεπει να εχεις αλλη ρυθμιση...
θα τρελαθεις...δεν παιζει αυτο...
πηγαινε με τον μεσο ορο και θα εισαι μια χαρα...
αν κρατας χλμ αρκετα με τελευταια σχεση πρεπει να ειναι λιγο πιο πλουσιο...και ας δουλευει λιιιγο χειροτερα στις χαμηλες...
δεν ειναι ασχημα τα αλογα σε superflow απο 400αρι...
και μην εχεις αυτοσκοπο τα αλογα...
να μετρας το μηχανακι στον δρομο με ενα αλλο σταθερο μηχανακι που ξερεις...για να δεις αν πηρε, ποσο πηρε και που πηρε (χαμηλα..ψηλα..μεσαιες)..
παρα πολυ καλά νουμερα, να σκεφτεις τα τελείως μαμα βγάζουν το πολύ 34-35 άλογα τροχό.
Ετσι πέφτει στις ψηλές στροφές, δεν έχει τιποτα εκκεντροφόρους παναγριους να κρατάει τη δύναμη πιο ψηλά. Οποτε αν το καύσιμο σου είναι σωστό, γυρω στις 8500 "τελειώνει" ο μαμα εκκεντροφόρος
Πόσο ήτανε το κάυσιμο ακριβώς? Λίγο πλουσιο ας είναι (μέχρι 12.5:1, πιο κάτω χανει αρκετά άλογα), καλό κανει στις θερμοκρασίες της κεφαλής.
346719
Αν βγάζεις άκρη...
Όπως το βλέπω, το afr, μετά τις πρώτες 4,500 rpm, κυμαίνεται μεταξύ 13.9 και 11.9.
Το ξέρω ότι είναι ζόρι να ρυθμιστεί τέλεια ένα καρμπ και γι'αυτό δεν το κούρασα ιδιαίτερα. Κυρίως ήθελα να σιγουρευτώ για τα μείγματα κι ότι δε θα καταστρέψω το μηχανάκι. Διαφορά στη δύναμη δεν παρατήρησα (πριν και μετά τη ρύθμιση) και δε μπαίνω στον κόπο να μετράω τελικές, αλλά έγινε πολύ πιο στρωτό το μηχανάκι, χωρίς κομπιάσματα και λοιπά περίεργα. Το οποίο εμένα με αφήνει ευχαριστημένο. Μετά τον υπερκυβισμό, θα το ξαναδούμε :p
Απο όσο μπορώ να διακρίνω, μεταξύ 5000-8700 είναι περίπου στο 13:1 και στον κόφτη φτάνει τελικά στο 12, νομίζω οτι είναι όπως πρέπει, ειδικά έχοντας υπ΄οψη οτι είναι καρμπυρατέρ. Αν ανεβάσεις ένα νουμερο κύριο ζιγκλερ, θα πέσει στο 12:1, οπότε δεν πολυ αξίζει, ενω αν βάλεις ένα μικρότερο, κάτω απο τις 5000 θα παραβγεί φτωχο. Αυτή η καμπύλη που κάνει μεταξύ 3000-4000 νομίζω είναι απο το απότομο γκάζι (αργεί λίγο να κατεβάσει βενζίνη στο απότομο άνοιγμα), οπότε σε συνθήκες ομαλής οδήγησης δεν πιστεύω να την κάνει. Ίσως θα έπρεπε να ξεβιδώσεις περίπου μισή στροφή τη βίδα ρύθμισης μίγματος (pilot screw ή mixture adjusting screw, νομίζω είναι απο την άλλη πλευρά, αντιδιαμετρικά απο την βίδα ρυθμισης ρελαντί). Με αυτή ρυθμίζεται το καύσιμο στα χαμηλά φορτία (λίγα ώς μισά γκάζια), αλλα επηρεάζει και λίγο τα τέρμα γκάζια ειδικά στις χαμηλές στροφές.
Βασικά καλό είναι να μαθεις το manual απο το καρμπυρατερ σου πριν προσπαθήσεις να βάλεις χέρι (υπάρχει παντού στα αγγλικά κατέβασέ το)
εδω είναι οι ρυθμίσεις για MX39 σε beta400, οπότε κοντά είναι πιστεύω:
http://www.betausa.com/sites/default/files/pdf/WorkshopManual2009RR.pdf
στα τεχνικά χαρακτηριστικά γράφει όλα τα νούμερα των ζιγκλερ και τις στροφές του pilot screw και πιο μετά γράφει πως ρυθμίζεις ρελαντί και pilot screw
Κατ'αρχάς σε ευχαριστώ που ασχολείσαι. Πιστεύω κι εγώ ότι έγινε ό,τι καλύτερο μπορούσε, με τα δεδομένα που είχαμε. Θα μπορούσα να ελευθερώσω κι άλλο την εισαγωγή και ίσως να ανέβω ένα jet και να πάρω 0.5-1 άλογο ακόμα, αλλά δεν είχα άλλο περιθώριο στο φιλτροκούτι και δε θέλω να το αφαιρέσω. Ίσως στην επόμενη βελτίωση να το ξανακοιτάξω.
Με το καρμπ έχω ασχοληθεί αρκετά, αφού το ρύθμισα εντελώς μόνος μου αρχικά (όντας τελείως άσχετος) και έβαλα και aftermarket fuel screw (μάλλον αυτή εννοείς pilot screw; ), για ευκολότερη ρύθμιση. Για την ιστορία, είναι στο κέντρο, μπροστά και χαμηλά.
Γενικά είμαι ευχαριστημένος. Θα ελέγξω και την κατανάλωση, εφόσον φτώχυνε το μείγμα κι αν έχω πέσει κι εκεί, είμαι υπερευχαριστημένος :p
μπραβο σου για το carb, δεν είναι και η πιο εύκολη αυτή η δουλειά.
Ναι συνήθως για αυτή τη βιδα pilot πουλανε aftermarket για να γυρίζεις όσο θέλεις και όποτε θέλεις. Τώρα λογικά πρέπει να σαι περίπου στις 2 στροφές ξεβίδωτη, απο τέρμα βιδωμένη, αν δεν κανω λάθος.
Εκτιμώ οτι το κύριο jet σου είναι ολόσωστο (αυτο που αφορά και το τερμα γκάζι).
Με το pilot θα βγάλεις εύκολα άκρη (το Pilot χρησιμοποιείται για να ρυθμίσεις καύσιμο κυρίως απο ελαχιστό γκάζι μέχρι 20%). Επίσις το υψος της βελόνας σου (needle valve position - με το οποίο ρυθμιζεται το καύσιμο περίπου απο το 20 έως 75% της διαδομής της πεταλούδας) μάλλον είναι καλό για την θέση 3 που πιστεύω το έχεις τώρα (όσο πιο κάτω τόσο πιο πλούσιο το μείγμα).
Βλέπεις ότι παρόλο που υποτίθεται το pilot είναι για γκάζι μέχρι 20% και το ύψος της βελόνας είναι για γκάζι 20-75%, εντούτοις πειράζοντας τα, έχει μικρή διαφορά και στο τερμα γκάζι και ο λόγος είναι οτι ουσιαστικά είναι ένα κύκλωμα αέρα κοινό και για τα τρια υποσυστήματα ρύθμισης καυσίμου.
Αμα ξαναπάς δυναμόμετρο (ή πιο έυκολο χρησιμοποιήσεις ένα wide band lambda), ρίξε μια ματια και στα μισά γκάζια στο καύσιμο για να τσεκάρεις μήπως πρέπει να "παίξεις" με την θέση της βελόνας (όσο πιο χαμηλά το κλίπ, τόσο πιο πλούσιο το μείγμα), αν και όπως κατάλαβες στην περίπτωση σου το πιλοτ σε καλύπτει απόλυτα για να το ρυθμίσεις τέλεια, μιας και στο τέρμα γκάζι (και άρα πιθανόν και στα μεσαία) είσαι καλά.
εδω είναι ένας χάρτης που δείχνει την αποτελεσματικότητα λειτουργίας κάθε υποσυστηματος (σε σχέση με % γωνία πεταλούδας).
346808
Δεν έχω εμβαθύνει τόσο στα τεχνικά, αλλά ο μηχανικός μου μάλλον ήξερε τι έκανε γιατί έκανε ελέγχους με 25%, 50% και 75% γκάζι.
Το κλιπ της βελόνας είναι στην 3η θέση και η βίδα της βενζίνης ήταν 2 στροφές έξω, αλλά νομίζω τώρα είναι μία και κάτι (την άλλαξε ο μηχανικός). Μπορώ να το τσεκάρω μετά, αλλά θεωρώ ότι είναι σωστή, γιατί το ρελαντί μου είναι πεντακάθαρο (δεν ήταν πριν). Ξέρω ότι ο κανόνας είναι να δουλεύει σωστά μεταξύ 1-2.5 στροφές, ώστε να έχεις περιθώριο ρύθμισης. Αλλιώς αλλάζεις pilot.
αντε, καλές βόλτες τώρα και πάντα όρθιος.
:beer:
Γιωργο, εαν και οποτε μπορεις θα ηθελα μια φωτο απο τις πανω βασεις της μασκας που να φαινεται που πιανουν (τιμονοπλακα, μπουκαλες ?)
Thanks
Για δες αν βγάζεις άκρη με αυτό το έργο τέχνης.
350378
Για δες αν βγάζεις άκρη με αυτό το έργο τέχνης.
350378
Ευχαριστω πολυ
takhs1972
26/04/2016, 01:19
Παίδες καλησπέρα μόλις απόκτησα ένα drz400s με προβληματάκι στο κιβώτιο ταχυτήτων θα επανέλθω σύντομα για ερωτήσεις.
congate7
26/04/2016, 01:30
Παίδες καλησπέρα μόλις απόκτησα ένα drz400s με προβληματάκι στο κιβώτιο ταχυτήτων θα επανέλθω σύντομα για ερωτήσεις.
Καλορίζικο :beer:
Να ξέρεις ότι είναι η εποχή που χαλάνε τα drz.
Το "μόλις απέκτησα" στις 2 το βράδυ είναι κάπως περίεργο... :bawl:
Παίδες καλησπέρα μόλις απόκτησα ένα drz400s με προβληματάκι στο κιβώτιο ταχυτήτων θα επανέλθω σύντομα για ερωτήσεις.
καλορίζικο! βάλε καμια φωτό!!!
congate7 τι εννοείς είναι εποχή που χαλάνε...?
ότι όλα είναι παλιά και έχουν πολλά χιλιόμετρα...?
Παίδες καλησπέρα μόλις απόκτησα ένα drz400s με προβληματάκι στο κιβώτιο ταχυτήτων θα επανέλθω σύντομα για ερωτήσεις.
Καλόστριφτο! Τι πρόβλημα;
Το δικό μου μπήκε συνεργείο σήμερα. Θα ενημερώσω αύριο-μεθαύριο, ελπίζω :p Αν είναι μόνο μπιέλα, 440€ σύνολο, τιμή αντιπροσωπείας.
panos_zip
26/04/2016, 09:25
346719
Αν βγάζεις άκρη...
Όπως το βλέπω, το afr, μετά τις πρώτες 4,500 rpm, κυμαίνεται μεταξύ 13.9 και 11.9.
Το ξέρω ότι είναι ζόρι να ρυθμιστεί τέλεια ένα καρμπ και γι'αυτό δεν το κούρασα ιδιαίτερα. Κυρίως ήθελα να σιγουρευτώ για τα μείγματα κι ότι δε θα καταστρέψω το μηχανάκι. Διαφορά στη δύναμη δεν παρατήρησα (πριν και μετά τη ρύθμιση) και δε μπαίνω στον κόπο να μετράω τελικές, αλλά έγινε πολύ πιο στρωτό το μηχανάκι, χωρίς κομπιάσματα και λοιπά περίεργα. Το οποίο εμένα με αφήνει ευχαριστημένο. Μετά τον υπερκυβισμό, θα το ξαναδούμε :p
Ε αφού για εκεί παει, τι ψάχνεις μαμά πράγματα και χαλιέσαι με τις τιμές? Καντο τουμπανο με τίποτα athena!
:p
Γρήγορα στο δρόμο εύχομαι!
zannisvel
26/04/2016, 09:30
Καλόστριφτο! Τι πρόβλημα;
Το δικό μου μπήκε συνεργείο σήμερα. Θα ενημερώσω αύριο-μεθαύριο, ελπίζω :p Αν είναι μόνο μπιέλα, 440€ σύνολο, τιμή αντιπροσωπείας.
Ωχχχ τι εγινε?
Εμεινες απο λαδια? Ποσα χιλιομετρα? Χοντρη ζημια για να εγινε ετσι ξαφνικα?
:beer:
Εμεινες απο λαδια? Ποσα χιλιομετρα? Χοντρη ζημια για να εγινε ετσι ξαφνικα?
Όχι, βέβαια. Το προσέχω σαν τα μάτια μου. Με φουλ συνθετικά λάδια κάθε 2,500 χλμ. Κοντεύει 26,000 χλμ. Δεν ξέρω πώς και γιατί. Αδικαιολόγητα. Το πήρα μεταχειρισμένο, βέβαια, οπότε δε μπορώ να γνωρίζω ακριβώς το παρελθόν του.
congate7
26/04/2016, 09:37
καλορίζικο! βάλε καμια φωτό!!!
congate7 τι εννοείς είναι εποχή που χαλάνε...?
ότι όλα είναι παλιά και έχουν πολλά χιλιόμετρα...?
Ένα το δικό μου από τούμπα, δεύτερο του blitzer από μπιέλα και τρίτο του παιδιού. Είναι η εποχή τους, δεν εξηγείται αλλιώς :bawl:
Μόνο του kordix ζει από τα drz που ξέρω
Ένα το δικό μου από τούμπα, δεύτερο του blitzer από μπιέλα και τρίτο του παιδιού.
Ευκαιρία για γιορτή http://www.ebay.com/itm/Hot-Rods-Wiseco-Complete-Top-Bottom-End-2000-2013-Suzuki-DRZ400-Piston-Crank-/151344218818?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item233cd182c2&vxp=mtr
Για μπιελα εγω θα κοιταζα ProX , made in Japan σε καλυτερη τιμη απο τη μαμά.
Για υπερκυβισμο σε διαμτερο/bb kit, Cylinder Works(τετοιο εχω στο bb-stroker 465cc μου) καλυτερη τιμη απο το Athena και ιδια ποιοτητα, τωρα βεβαια με τις ισοτιμιες και τα CC δε ξερω το κατα ποσο βρισκονται ευκολα και φθηνα-εχω να ασχοληθω καιρο...
Για υπερκυβισμο μαζι με μπιελα +4χιλ χρειαζονται και εκκ/ροι WEB ή RHC(οχι HotCams ή αλλοι "mild"), βαλβιδες κτλ τους, Fcr φυσικα και μια καλη ολοσωμη εξατμιση για να δουλεψει καλα το συνολο.
Ή απλα το φτιαχνεις μαμα να ειναι οκ και το πουλας για να παρεις ενα 690:winka:
Φυσικα τσεκαρισμα στην αντλια λαδιου γιατι αν υπαρχει θεμα εκει θα ξαναγινει το κακο.
Το έψαξα κι εγώ χτες. Βρήκα ProX και Wossner μπιέλες, σε καλύτερη τιμή από τη μαμά. Η Wossner είναι η πιο φθηνή λύση. Αξίζει ή να κοιτάξω μόνο ProX;
CW kit σε ευρωπαϊκό ebay είναι πανάκριβο, σχεδόν όσο βρίσκω το Athena Ελλάδα. Θα το σκεφτώ μόνο αν έχει αρπάξει και το πιστόνι, αλλά μέχρι 440, δεν πάω παραπάνω.
Ένα το δικό μου από τούμπα, δεύτερο του blitzer από μπιέλα και τρίτο του παιδιού. Είναι η εποχή τους, δεν εξηγείται αλλιώς :bawl:
Μόνο του kordix ζει από τα drz που ξέρω
Φτου φτου σκόρδα...
Ρώτα μια τον Wolf μπας και...
σκέφτομαι να κάνω την κίνηση προς τη σουζουκι και να πάρω κι εγώ ένα drz....
θέλω να πιστεύω πως τα ατυχήματα εδώ μέσα είναι συμπτωματικά! :p
το "E" βγαίνει και με πινακίδες...?
κάπου πήρε το μάτι μου E με πινακίδες αλλά δεν είμαι σίγουρος...
Θεωρούνται παντελώς άθραυστα, αν λύσεις τα 2-3 μικροπροβληματάκια που έχουν (loctite fix κτλ). Δεν ξέρω τι συνέβη και έπεσε επιδημία. Γενικά, είναι εκπληκτικό μηχανάκι, γι'αυτό που είναι. Η μαλακία είναι ότι το'χα βάλει σε αγγελία για πώληση, λίγο πριν αρχίσει ο περίεργος ήχος. Τώρα δεν ξέρω αν θέλω να το πουλήσω, αφού πέσει το χρήμα για να ανοιχτεί το μοτέρ.
Δε νομίζω ότι βγάζει πινακίδες το Ε.
congate7
26/04/2016, 11:23
Και εγώ το ίδιο ξέρω, ότι το Ε δεν βγάζει πινακίδες.
Πολύ γερό μηχανάκι. Έχει τραβήξει τα πάνδεινα και δεν έχει πει κιχ από τότε που το έκανα ανακατασκευή.
Αυτά που προσφέρει τα δίνει και με το παραπάνω.
SM το έχω και έχω πάει παντού. Από ταξίδι μέχρι βουνό με κοτρώνες.
Κάποια Ε βγάλαν πινακίδες οπότε αν ψάξεις μπορεί να βρεις κάποιο.
Αλλιώς κοίτα για CCM404.
Αλλιώς κοίτα για CCM404.
Όποια πέτρα και να σηκώσει, θα βρει ένα απο κάτω...
panos_zip
26/04/2016, 12:11
Το Ε δεν έβγαζε πινακίδες.
Αλλά είχαν έρθει μερικά παραεισαγωγής και είχαν βγάλει χαρτιά σαν drz s(?).
Κάτι τέτοιο έχω ακούσει.
Γενικά, Ε ή απλό, θεωρείται άθραυστο μηχανάκι και υπαρχουν αρκετά κατά καιρούς στο καρ.
Επίσης υπάρχει και μεγάλη αγορά αφτερμάρκετ.
Προξ πιστόνι είχα σε δίχρονο.
Καλή τιμή και ποιότητα.
Κάποια Ε βγάλαν πινακίδες οπότε αν ψάξεις μπορεί να βρεις κάποιο.
Αλλιώς κοίτα για CCM404.
έχω δει ένα σε καλή τιμή, αν και είχε κάποια προβληματάκια τα οποία επισκευάστηκαν από ότι λέει...
το σκέφτομαι, διότι είναι ανώτερο σε λεπτομέρειες και περιφερειακά, αλλά δεν είναι και πολλά σε αγγελίες ώστε να έχεις επιλογές...
Το Ε δεν έβγαζε πινακίδες.
Αλλά είχαν έρθει μερικά παραεισαγωγής και είχαν βγάλει χαρτιά σαν drz s(?).
Κάτι τέτοιο έχω ακούσει.
κάτι τέτοιο μου είπαν κι εμένα, αλλά μάλλον θα είναι σπάνιο...
η αληθεια είναι οτι σε δημοσκόπιση απο μηχανικούς που έχω κανει, το DRZ δεν χαίρει της καλύτερης εκτίμησης. Ο βασικός λόγος που δεν πήρα μεταχερισμένο DRZ μετα το KLX250 ήταν αυτός ακριβώς.
Για μενα ξεχνα τους υπερκβισμούς, φτιαξτο μαμα, πουλα το και παρε καινούργιο η περιποιημένο μεταχ crf450X ή 690 ENDURO r.
για το CRF παρε λαδι σε προσφορά μεγάλη ποσότητα και καμια 10αρια φίλτρα και είσαι οκ, ουτε πιστόνι θέλει ουτε βαλβίδες. Και ας το λέει το manual.
τονίζεται μιλάω για το 450X. το R είναι άλλη φάση σε συντήρηση και δεν αξίζει
devil's animal
26/04/2016, 15:30
το drz βγαζει την δυναμη του αρκετα ψηλα στο φασμα των στροφων...(8500-9000 αν θυμαμαι καλα)
η συμπιεση του ειναι στον Θεο για να μπορεσει να παρει τα ποδια του καθ'οτι λιγα κυβικα...
αν αυτα τα βαλεις στο μπλεντερ με συνεχες σκισιμο και λαδια οποτε το θυμομαστε, ειναι λογικο να βγαινουν προβληματα..
my 2 cents...
:cool:
και προφανεστατα δεν τον λεω για τον blitzer...αλλα για κατοχους που δεν ξερουν τι εχουν κατω απ'τα ποδια τους (παλιους και νεους)...και νομιζουν οτι επειδη λεει suzuki και εχει βγει η φημη του ασπαστου, ειναι σε φαση "δωσε και μενα μπαρμπα"...:look:
Εγώ πάλι θα έλεγα πως βγάζει την ισχύ του σχετικά χαμηλά σε στροφες γι αυτό είναι και γιοματο παντού.
Αν έχεις οδηγήσει κανένα εντελώς μαμά και σου έδινε εντυπωση ψοφιου χαμηλά, ειναι λόγω ρύθμισης καρμπυρατερ...
congate7
26/04/2016, 16:55
Θα συμφωνήσω με τον Dr από πάνω.
Στα ψηλά είναι που ψοφάει.
Κι εγώ συμφωνώ..δεν κάνει κάποιο ξέσπασμα σε όλο το φάσμα των στροφών.
Επίσης, ναι, κυκλοφορούν κάποια Ε με πινακίδες και είναι το ίδιο σπάνια με τα CCM.
Τα υπόλοιπα τα είπαν ήδη.
:beer:
devil's animal
26/04/2016, 17:30
δεν ειπα για το τραβηγμα του ρε σεις...μονοκυλινδρο ειναι..λογικο να ψοφαει ψηλα..
ειπα για το που βγαζει την δυναμη του...
οταν πολλα μονοκυλινδρα ψοφανε στις 6,5-7 χιλιαδες...αυτο εχει αλλες 2 χιλιαδες στροφες για να βγαλει δυναμη...
δεν εχει ροπη το πραγμα λογω των λιγων κυβικων...και του εχουν ανεβασει στροφες και συμπιεση...
δεν το εχω οδηγησει..απο τα specs και μονο...
π.χ. σε συγκριση με ενα αλλο μονοκυλινδρο 400αρι που θεωρειτε καλο και ασπαστο:
xr400r (http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_xr400r%2098.htm)
drz400sm (http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_drz400sm%2005.htm)
o_gavros
26/04/2016, 18:06
... Δεν ξέρω πώς και γιατί. Αδικαιολόγητα...
:rotflmao: θα μας πεθάνεις ρε κάνε λίγο κράτει
Eτοιμάζομαι σιγά-σιγά για την πρώτη αλλαγή λαδιών (που θα κάνω σαν κάτοχος εννοώ).
Παίζω μεταξύ 15w50 Silkolene Comp4, Belray exp ή Thumper.
Δίαβασα αρκετά και σε αυτό το νήμα και στο ΤΤ και όπου αλλού μπορούσα να βρω πληροφορίες ( και όπου έχει γράψει ο VIDAS επίσης! :D) και είδα να λένε πως για κάποιο λόγο τα μοτέρ αυτά γουστάρουν εστερικής βάσης ημισυνθετικά ή συνθετικά λάδια.. λέω να μην του χαλάσω το χατήρι. Έχω βρει και τη διαδικασία αλλαγής λαδιών (βίδες σκελετού/ κάρτερ, φίλτρο λαδιού) οπότε λογικά μέσα στις επόμενες μέρες που θα είμαι και πιο χαλαρός θα το κάνω. Επίσης λέω μιας και θα είναι η πρώτη μου φορά να βγάλω και να καθαρίσω και τη σίτα που έχει κοντά στην αντλία λαδιού για να το βάλω κι αυτό σε μια σειρά.
Τέλος διάβαζα από κατόχους για το "κόμπιασμα" που λένε πως κάνει στις χαμηλές στροφές με απότομο άνοιγμα του γκαζιού.. είμαι τυχερός και δεν έχω τέτοιο θέμα. Μπορεί βέβαια ο προηγούμενος να είχε επιληφθεί του θέματος και να "γαργάλησε" την αντλία επιτάχυνσης όπως προτείνουν.
:wave2:
congate7
26/04/2016, 20:31
Τα belray εμένα μου τα έκαιγε. Με τα motul έχω βρει την υγειά μου.
Στο δικό μου CCM 404 βάζω σπέκτρο 15 50 ημί, δουλεύει πολύ ωραία το κιβώτιο και δεν τσιμπάει λάδι.
Με ενα τελικό fmf q4 εχει άψογη απόδοση, πάει πολύ ωραία παντού σε όλο το φάσμα των στροφών, ακολουθώ ανετότατα τα καθαρόαιμα και πολλές φορές δεν με πιάνουν γιατί το CCM βάζει την δυναμη στο χώμα και εχει πολύ καλή πρόσφυση λόγω μοτέρ, γεωμετριας και αναρτήσεων και των σάντουιτς που κουβαλάω στην σχαρούλα.
Αλλά ακόμα και σε απαιτητική χρήση εντούρο αντί για το 14 - 47 του Ε χρησιμοποιώ 15 - 48 και στις φλαταδούρες προσέχω να μην ανεβάζω παρατεταμένα πάνω από 7000, αλλά μονο στιγμιαία. Υπάρχουν και οι στιγμές που ξυπνά ο κανίβαλος μέσα μου αλλά στα μονοπάτια, που εκεί το γκάζι ανοιγοκλείνει οπότε δεν ζορίζεται το μοτέρ.
Στην άσφαλτο μέχρι το βουνο θέλει προσοχή με το κοντό γρανάζωμα. Σε εκδρομές βάζω 15 - 43 που και πάλι κοντό είναι για άσφαλτο αλλά καλό στα φλατ. Στην πόλη, σε κίνηση, αν βιάζομαι ή αν με πιάσει λαλακία, πολύ απλά δεν κάθεται τίποτα άλλο δίπλα, :):wave2: σας. Και κάνει πολύ ωραίες πλαγιολισθήσεις, κοινώς μπαντιλίκια :D με τα χωμάτινα και τρομάζει τις μπανιέρες που το παίζουν γρήγοροι.
Εμένα είναι μαύρο το CCM χωρίς αυτοκόλληλα και οι περισσότεροι το περνάνε για 250 ή δεν ξέρουν τι είναι. Μετά το τσαγάκι με ρωτάνε, τι είναι αυτό ρε μάστορα; Σκέφτομαι σοβαρά να του βάλω αυτοκόλητα 250 ;):p, :D
Λευκάδιος
26/04/2016, 22:42
δεν ειπα για το τραβηγμα του ρε σεις...μονοκυλινδρο ειναι..λογικο να ψοφαει ψηλα..
ειπα για το που βγαζει την δυναμη του...
οταν πολλα μονοκυλινδρα ψοφανε στις 6,5-7 χιλιαδες...αυτο εχει αλλες 2 χιλιαδες στροφες για να βγαλει δυναμη...
δεν εχει ροπη το πραγμα λογω των λιγων κυβικων...και του εχουν ανεβασει στροφες και συμπιεση...
δεν το εχω οδηγησει..απο τα specs και μονο...
π.χ. σε συγκριση με ενα αλλο μονοκυλινδρο 400αρι που θεωρειτε καλο και ασπαστο:
xr400r (http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_xr400r%2098.htm)
drz400sm (http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suzu/suzuki_drz400sm%2005.htm)
Και εγώ έτσι πίστευα για την ροπή του 400.Δεν ξέρω για τα πιο αδύναμα S και Motard καθώς δεν τα έχω οδηγήσει.Αλλά οδήγησα του Kordix(λίγο στο χώμα) και του est(άσφαλτο και λίγο χώμα) και μόνο τα καλύτερα έχω να πω για την ροπή των δυο(ίδιων) μοτερ.Ειδικά του est που το πήρα περισσότερο, με κοντύτερο γρανάζωμα είτε είχε πρώτη στο κιβώτιο είτε 4η η επιτάχυνση ήταν παρόμοια και απολαυστική για 400άρι μονοκύλινδρο.Δεν μπορώ να πω το ίδιο για τα φρένα :priest:,Στέφανε ελπίζω να έχεις κάνει κάτι γι'αυτό.
Έχω πάρει σωληνάκια υψηλής για μπρος και πίσω (τα έφτιαξαν σε μαγαζί στην Σ. Πάτση που μου είπε ο Kordix) και μετά το ΣΚ θα μπουν κι αυτά πάνω.
Θα κοιτάξω να πάρω κι ένα 15άρι για μπροστά, να μακρύνει λίγο..
Λευκάδιος
26/04/2016, 23:12
Θα κοιτάξω να πάρω κι ένα 15άρι για μπροστά, να μακρύνει λίγο..
Να το μακρύνεις,μπας και ηρεμήσει ο μπροστινός τροχός :p
el-Gatto
26/04/2016, 23:13
Θεωρούνται παντελώς άθραυστα, αν λύσεις τα 2-3 μικροπροβληματάκια που έχουν (loctite fix κτλ). Δεν ξέρω τι συνέβη και έπεσε επιδημία....
Δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με τα DRZ.
Οπότε ,τεχνικές λεπτομέρειες - στατιστικές αξιοπιστίας - κτλ ,δεν γνωρίζω.
Αυτό που γνωρίζω είναι ότι , τα τελευταία 6-7 χρόνια ,είναι 5 γνωστοί μου -κάτοχοι DRZ- oi οποίοι ΚΑΙ οι 5 ,πλήρωσαν αδρά για ανακατασκευή μοτέρ ,αφού χτύπησε μέχρι τα σωθικά του ,με πολιτική χρήση ,τακτικά service ,κ με λίγα σχετικά χλμ.
Σαν απλός παρατηρητής επίσης ,πιό πολλά είναι τα DRZ που βλέπω μισολυμένα μέσα/έξω απο/σε συνεργεία ,παρά αυτά που βλέπω στο δρόμο να κυκλοφορούν.
Χωρίς να γνωρίζω λεπτομέρειες λοιπόν ,μόνο κ μόνο αυτή η (6η-βλ.el-gatto) αίσθηση ,μ'εχει κάνει να μην θελήσω να τα γνωρίσω απο κοντά. :look:
Ισως πάλι να έχω σχηματίσει λάθος εντύπωση ,και όλοι οι υπόλοιποι 1000άδες ιδιοκτήτες DRZ να απολαμβάνουν απροβλημάτιστα χλμτρα. :)
Δε μπορώ να ξέρω τι συνέβη στους γνωστούς σου και, φυσικά, δε σε αμφισβητώ, απλά μεταφέρω τι έχω διαβάσει, καθώς το έψαξα πάρα πολύ πριν το αγοράσω. Το DRZ έχει 2-3 θεματάκια από το εργοστάσιο, τα οποία λύνονται πολύ εύκολα, αλλά αν δεν τα προλάβεις, μπορούν να δημιουργήσουν μεγάλο πρόβλημα στο μοτέρ. Ειδικά τα προ-2003 μοντέλα, αντιμετώπιζαν συχνά θέμα και με τον αυτόματο τεντωτήρα. Τα μεταγενέστερα μοντέλα, όπως το δικό μου, όχι τόσο. Επίσης, μην ξεχνάμε ότι στην Ελλάδα δεν έχει βγει DRZ από το 2007, αν θυμάμαι καλά, ενώ η Suzuki συνεχίζει να τα παράγει κανονικά μέχρι σήμερα, με το ίδιο ακριβώς μοτέρ. Αν γκουγκλάρεις, θα βρεις πραγματικά μηδαμινές περιπτώσεις σπασμένων μοτέρ και όλοι τα προτείνουν ως εξαιρετικά, υπεραξιόπιστα μηχανάκια, ειδικά αν σκοπεύεις να το χρησιμοποιείς ως καθημερινό, αλλά να μπαίνεις και χώμα με αξιώσεις.
Το μοτέρ μου ανοίχτηκε σήμερα και πιστόνι, σασμάν, τα πάντα ήταν σε άψογη κατάσταση. Το πρόβλημα ήταν μόνο στη μπιέλα. Δεν έχουμε ιδέα γιατί. Μάλλον απλά έτυχε. Κατασκευαστικό ελάττωμα; Γαύρε, σε ακούω που χασκογελάς :p Θα βάλω μια καλή αφτερμάρκετ και ελπίζω να κρατήσει άλλα 10 χρόνια. Το μηχανάκι 99% θα πάει για πούλημα, βέβαια, αφού το είχα αποφασίσει πριν καν βγάλει τη βλάβη. Θέλω κάτι που να βγάζει πιο εύκολα και αποστάσεις, μεταξύ άλλων.
Περί λαδιών, εγώ βάζω Denicol Thumper 10/50 από τότε που το αγόρασα και αλλάζω κάθε 2.5-3 χιλιάδες χλμ. Δεν είχα ποτέ το παραμικρό πρόβλημα και νιώθω το σασμάν σαν να βγήκε χτες από το εργοστάσιο.
taisteal
27/04/2016, 00:23
Γιωργο το μηχανακι παντως εχει καθαρο παρελθον,με συντηρηση σωστη κτλ.
Ναι κι εγώ έτσι ξέρω. Γι'αυτό το πήρα σχεδόν τυφλά. Απλά σκέφτομαι κάθε πιθανό ενδεχόμενο.
Δυστυχώς συμβαίνουν κι αυτά, εχω πολλά παραδείγματα, έδωσα ένα xr 250 r που πραγματικά υο πρόσεχα πολύ, λάδια το πολύ κάθε 1000 ΚΜ, βαλβίδες κάθε 4000, καθαρό φίλτρο αέρα σε κάθε βόλτα και όταν το πούλησα λίγο καιρό μετά χάλασε απο αντλία λαδιού.
Για το μοτέρ του drz θα δείξει στο μέλλον πόσο θα αντέξει αλλά είναι τόσο απολαυστικό που χαλάλι του.
Τhink positive και ο θεός βοηθός.
Το καλο είναι ότι υπάρχει πολύ και καλό πράμα σε after market.
Το πήρα σήμερα. 550€, πολύ φιλική τιμή :/ Έγινε, φυσικά, έλεγχος στα πάντα, αντικαταστάθηκε ό,τι χρειαζόταν και πλήρες σέρβις (λάδια, νερά, βαλβίδες). Ο μηχανικός μου είπε να μην το δώσω. Το μοτέρ είναι καινούριο και έχω ξοδέψει πολύ χρόνο και χρήμα πάνω του. Ουφ. What do, what do?!
Κάνε ένα καλό στρώσιμο, γύρνα το σε χωμάτινο και το παίρνω εγώ :p
Καλορίζικο!
φιλαρακι δεχεσαι ανταλλαγη με cbf125 συν διαφορα εκ μερους σου;
Tycho Moon
28/04/2016, 12:09
Το πήρα σήμερα. 550€, πολύ φιλική τιμή :/ Έγινε, φυσικά, έλεγχος στα πάντα, αντικαταστάθηκε ό,τι χρειαζόταν και πλήρες σέρβις (λάδια, νερά, βαλβίδες). Ο μηχανικός μου είπε να μην το δώσω. Το μοτέρ είναι καινούριο και έχω ξοδέψει πολύ χρόνο και χρήμα πάνω του. Ουφ. What do, what do?!
Aν το έχεις για πηγαινέλα σπίτι-δουλειά, για μετακινήσεις εντός Αθηνών και καμιά βολτούλα εντός ορίων νομού Αττικής, νομίζω ότι δεν υπάρχει λόγος να το δώσεις...
H μπιέλα αλλάχθηκε, δε χρειάζεται στρώσιμο :p Αν ήταν 250, θα στο'παιρνα ρε Ζεύκα και θα σου'δινα και 2 χιλιάρικα. Το 125 μου πέφτει μικρό.
Για εντός πόλης, είναι τρομερό εργαλείο. Αλλά, τελευταία, αυτοί εδώ οι μοταίοι πάνε βόλτες μακρινές και ταλαιπωρούμαστε.
H μπιέλα αλλάχθηκε, δε χρειάζεται στρώσιμο :p Αν ήταν 250, θα στο'παιρνα ρε Ζεύκα και θα σου'δινα και 2 χιλιάρικα. Το 125 μου πέφτει μικρό.
Για εντός πόλης, είναι τρομερό εργαλείο. Αλλά, τελευταία, αυτοί εδώ οι μοταίοι πάνε βόλτες μακρινές και ταλαιπωρούμαστε.
cbf 250 σΕ κάνει? Να κάνεις κόντρες και με το Μικε
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.