View Full Version : Suzuki DRz 400
Βάλτα κάτω σε ρεαλιστική βάση και δες..
Αν το δώσεις, ποιο θα πάρεις;
Που θα κερδίσεις, που θα χάσεις;
Συνολικά πόσο καλύτερο θα είναι από αυτό που έχεις τώρα;
Αξίζει τελικά η αλλαγή;
Κάπως έτσι τα σκέφτομαι κάθε φορά που μου μπαίνουν ιδέες να αλλάξω το Τρανσάλπ, αλλά σύντομα καταλήγω στο ότι έχω τοκαλύτερομηχανάκιτουκόσμου και ησυχάζω για κανα 6μηνο!!:bawl:
SHOOTER045
28/04/2016, 13:43
H μπιέλα αλλάχθηκε, δε χρειάζεται στρώσιμο :p Αν ήταν 250, θα στο'παιρνα ρε Ζεύκα και θα σου'δινα και 2 χιλιάρικα. Το 125 μου πέφτει μικρό.
Για εντός πόλης, είναι τρομερό εργαλείο. Αλλά, τελευταία, αυτοί εδώ οι μοταίοι πάνε βόλτες μακρινές και ταλαιπωρούμαστε.
Αν μου δωσεις το μηχανάκι και ενα χιλιάρικο, θα το σκεφτώ για τραμπα με το GLX
devil's animal
28/04/2016, 14:07
καλοταξιδο και ασπαστο μαν...
:beer::beer:
κοιτα ν'αλλαζεις νωριτερα λαδακια αμα το κυνηγας...
:wave2:
Το μηχανάκι τα σπάει λέμε !!! :D
Μόλις αλλαξα λάδια, λίγο πριν τα 1000km λόγω εντουροχρήσης, όλα οκ, βγήκε η σωστή ποσότητα και η μαγνητική τάπα ήταν καθαρή. Είπαμε δύσκολοι καιροί για DRZ μοτέρ και προσέχουμε για να χουμε...
Ετοιμαζόμαστε για εντουροκαταστάσεις. Κάτι άκουσα για βροχούλες από Δευτέρα :):beer: Ευκαιρία να κάψουμε κανα ξύγκι.
(Oταν καβαλάω το CCM αμέσως μετά το gs 1150 νομίζω ότι μου σκόρπισε το μισό μηχανάκι και βάλε στο δρόμο. Οταν ξανακαβαλάω το 1150 πρέπει να εχω το νου μου μην αφήσω κανα κύλινδρο πουθενά δωράκι. Είναι δυο εντελώς αντίθετης φιλοσοφίας μηχανάκια).
Αν μου δωσεις το μηχανάκι και ενα χιλιάρικο, θα το σκεφτώ για τραμπα με το GLX
Το παίρνω εγώ με δύο παπιά!
357713:D
taisteal
28/04/2016, 15:14
Μην το δινεις,απλα μην του κανεις πολλα χιλιομετρα μονοκοπανια,οπως η βολτα στη Βυτινα.
Και το σκιζεις κιολας :p
Μην το δινεις,απλα μην του κανεις πολλα χιλιομετρα μονοκοπανια,οπως η βολτα στη Βυτινα.
Και το σκιζεις κιολας :p
Απλά θέλει πιο μακρύ γρανάζωμα, από 15 41 που εχει το μοτάρντ αν θυμάμαι καλά 15 - 38 ή παραγγέλνεις ενα 16ρι talon μπροστά που χωράει και πίσω παίζεις με 41.
Μη το δώσεις εκτός και αν θες να αλλάξεις κατηγορία.
Δεινόσαυρος
28/04/2016, 21:50
What do, what do?!
Sit on our eggs, sit on our eggs! :D
Σε κάθε άλλη περίπτωση (πλήν ανόδου σε 600αρι) καρτερεί σοβαρή μετάνοια.
Δεινόσαυρος
28/04/2016, 22:06
Ρε παιδιά, μπορεί κανείς να μου πεί πόσο καίνε τα DRZ400 σας;
Μικτή χρήση καθημερινή.
Εγώ από το Χασκβαρνάκι μου της ίδιας κατηγορίας βγάζω γύρω στα 63 mpg, όπερ εστί περί τα 3.7 λιτρα στα 100.
(Αυτό με μοταρ γρανάζωμα 14/45, άμα του βάλω 13/50 και τακουνάτα αρκετά περισσότερο, αλλά μάλλον λόγω οφ χρήσης.)
Δε μπορώ να ξέρω τι συνέβη στους γνωστούς σου και, φυσικά, δε σε αμφισβητώ, απλά μεταφέρω τι έχω διαβάσει, καθώς το έψαξα πάρα πολύ πριν το αγοράσω. Το DRZ έχει 2-3 θεματάκια από το εργοστάσιο, τα οποία λύνονται πολύ εύκολα, αλλά αν δεν τα προλάβεις, μπορούν να δημιουργήσουν μεγάλο πρόβλημα στο μοτέρ. Ειδικά τα προ-2003 μοντέλα, αντιμετώπιζαν συχνά θέμα και με τον αυτόματο τεντωτήρα. Τα μεταγενέστερα μοντέλα, όπως το δικό μου, όχι τόσο. Επίσης, μην ξεχνάμε ότι στην Ελλάδα δεν έχει βγει DRZ από το 2007, αν θυμάμαι καλά, ενώ η Suzuki συνεχίζει να τα παράγει κανονικά μέχρι σήμερα, με το ίδιο ακριβώς μοτέρ. Αν γκουγκλάρεις, θα βρεις πραγματικά μηδαμινές περιπτώσεις σπασμένων μοτέρ και όλοι τα προτείνουν ως εξαιρετικά, υπεραξιόπιστα μηχανάκια, ειδικά αν σκοπεύεις να το χρησιμοποιείς ως καθημερινό, αλλά να μπαίνεις και χώμα με αξιώσεις.
Το μοτέρ μου ανοίχτηκε σήμερα και πιστόνι, σασμάν, τα πάντα ήταν σε άψογη κατάσταση. Το πρόβλημα ήταν μόνο στη μπιέλα. Δεν έχουμε ιδέα γιατί. Μάλλον απλά έτυχε. Κατασκευαστικό ελάττωμα; Γαύρε, σε ακούω που χασκογελάς :p Θα βάλω μια καλή αφτερμάρκετ και ελπίζω να κρατήσει άλλα 10 χρόνια. Το μηχανάκι 99% θα πάει για πούλημα, βέβαια, αφού το είχα αποφασίσει πριν καν βγάλει τη βλάβη. Θέλω κάτι που να βγάζει πιο εύκολα και αποστάσεις, μεταξύ άλλων.
Περί λαδιών, εγώ βάζω Denicol Thumper 10/50 από τότε που το αγόρασα και αλλάζω κάθε 2.5-3 χιλιάδες χλμ. Δεν είχα ποτέ το παραμικρό πρόβλημα και νιώθω το σασμάν σαν να βγήκε χτες από το εργοστάσιο.
Ναι κι εγώ έτσι ξέρω. Γι'αυτό το πήρα σχεδόν τυφλά. Απλά σκέφτομαι κάθε πιθανό ενδεχόμενο.
Το πήρα σήμερα. 550€, πολύ φιλική τιμή :/ Έγινε, φυσικά, έλεγχος στα πάντα, αντικαταστάθηκε ό,τι χρειαζόταν και πλήρες σέρβις (λάδια, νερά, βαλβίδες). Ο μηχανικός μου είπε να μην το δώσω. Το μοτέρ είναι καινούριο και έχω ξοδέψει πολύ χρόνο και χρήμα πάνω του. Ουφ. What do, what do?!
H μπιέλα αλλάχθηκε, δε χρειάζεται στρώσιμο :p Αν ήταν 250, θα στο'παιρνα ρε Ζεύκα και θα σου'δινα και 2 χιλιάρικα. Το 125 μου πέφτει μικρό.
Για εντός πόλης, είναι τρομερό εργαλείο. Αλλά, τελευταία, αυτοί εδώ οι μοταίοι πάνε βόλτες μακρινές και ταλαιπωρούμαστε.
Ο Γιάννης (Vstrommer71) είχε το ίδιο με το δικό σου αλλά την έκδοση εντούρο. Πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα, πολύ χώμα πολύ άσφαλτος όλα από πολύ. Πήγε για καφέ Πάτρα Θεσ/νίκη και γύρισε το απόγευμα της ίδιας μέρας γιατί δούλευε, με το μηχανάκι αυτό και χωρίς κανένα πρόβλημα. Το μηχανάκι το ήξερα πολλά χρόνια και ήξερα επίσης ότι ο Γιάννης ήταν τυπικός και προσεκτικός σε όλα όσα αφορούσαν το μηχανάκι και την συντήρησή του. Όταν αποφάσισε να το δώσει το πρότεινα σε φίλο ο οποίος το πήρε και σε λιγότερο από 6 μήνες το μηχανάκι κόλλησε. Και ο νέος ιδιοκτήτης ήταν σχετικός με μοτο, έχει μηχανουργείο στην Αθήνα και είχε και πριν μηχανάκι οπότε άσχετο δεν τον έλεγες. Και αυτός τυπικούρα με την συντήρηση. Τώρα τι έφταιξε ποτέ κανένας δεν έμαθε, στα χέρια του ενός Γιάννη, σκύλος μαύρος, στα χέρια του δεύτερου Γιάννη (Γιάννης λέγεται και ο δεύτερος αγοραστής) μπουρδέλο του κερατά. Άντε να βγάλεις άκρη.
o_gavros
29/04/2016, 10:45
έλα μωρέ με τα τριμπούρδελα τα καναρίνια...
πας εκεί χάμου με κολλημένα 165χαω απο δω μέχρι την Οίτη και σου δίνουν τη μπιέλα στο χέρι αμε σιχτίρ πχια :p
Κάτι ακόμα.. Γιώργο στη νέα φάση του μοτέρ σου αν θες βάζε του λάδια 15w50.
Ντάξει δεν είναι DRZ αλλά εχει καρδιά από DRZ 400 E.
CCM 404 εντούρο, το μηχανάκι οταν εχει σωστά ρυθμισμένες αναρτήσεις τα κάνει όλα ίσωμα και συγχωρεί τα λαθη.
Αυτο το μοτεράκι είναι τόσο γραμμικό, που βοηθαει τις αναρτήσεις να δουλεύουν καλύτερα στο χώμα. Οσο πιο πολύ ώρα το γκάζι είναι ανοιχτό, προσοχή όχι τέρμα αλλά ανοιχτό εστω και λίγο, οι αναρτήσεις φορτίζονται και δουλευουν καλύτερα με αποτέλεσμα το επιθυμητό, ΠΡΟΣΦΥΣΗ.
Πολύ το ευχαριστήθηκα σήμερα το μεκανάκι μου... :)
Το Σουκου που πέρασε είχα κι εγώ την ευκαιρία να δω για πρώτη φορά τι μπορεί να κάνει σε κλειστά χωμάτινα κομμάτια.
Αυτό λοιπόν μπορεί να κάνει πολλά.. εγώ δεν είμαι έτοιμος ακόμα! :tooth:
Οσον αφορα την αξιοπιστια ειναι Τζοκερ η φαση, ειδικα σε ενα μεταχειρισμενο, φυσικα παιζει ρολο και το ποσο συχνα αλλαζονται λαδια αλλα και σε τι κατασταση ειναι τα μηχανικα μερη του κινητηρα, "εκρηξεις" σε μοτερ drz400 απο το '06 που παρακολουθω(-ούσα) πιστα το ΤΤ δεν εχουν γινει ετσι στο ξαφνικο, συνηθως κατι ειχε προβλημα και ειχε αγνοηθει, κατι ειχε πειραχθει απο τον ιδιοκτητη κοκ.
θεματα απο το εργοστασιο ναι ειχαν τα πρωτα μοντελα, μετα το '02 τα πιο πολλα λυθηκαν οπως πχ ο τεντοτηρας της καδενας εκκ/ρων.
Βεβαια καλο ειναι θα θυμομαστε οτι ναι μεν ειναι ενα πολιτικο μηχανακι-playbike αλλα ειναι σχετικα πολυστροφο για μονοκυλινδρο με τεχνολογια του '99-'00, δλδ δε γινεται να του πινει καποιος το αιμα συνεχεια+παντα και να μη του κανει μια ανακτασκευη πχ στη κεφαλή κοντά στα πχ 50.000χλμ!
Δεν ειναι ΧΤ500-600 που ειναι σαφως πιο αργοστροφο!
Το μονο θεμα που ειχα(περα απο πηνεια κι εγω:sad:) ηταν οταν το ειχα κανει "440" με ενα κακο κιτ υπερκυβισμου το οποιο ειχε πιστονι JE αλλα κυλινδρο Namura που ειχαν γινει matched απο τον εμπορα οποτε δεν μου βγηκε καλο..
Δεν εγινε κατι πολυ κακο περα του οτι εχασα τα λεφτα μου, οταν το ειχαμε ανοιξει(σε συνεργειο παντα) για να βαλουμε μονή φλατζα βασεως ωστε να αθξηθει η ονομαστικη συμπιεση απο το 11,3 που ειναι με την 3πλή στα 12,2:1 που γινεται με την μονη ειδαμε γρατζουνιες στον κυλινδρο, αισθητες με το νυχι..
Ειδαμε κι ενα τζογο στη μπιελα ελαχιστο πανω απο το οριο του κατασκευαστη...
Τωρα μπορει να λειτουργησαν και συνδιαστικά αυτα τα δυο, δεν ξανασχολθηκα..
Συνεχισε να κυκλοφορει ετσι για ακομα 3-4.000χλμ μεχρι που λιγο πριν το 2012 εγινε ολικη ανακατασκευη για να γινει 465 οπου αλλαχθηκαν με νεα: στροφαλομπιελα , κυλ/πιστονο, βαλβιδες ελατηρια εκκ/ροι κα στη κεφαλη, ρουλεμαν μπιελας αφου ηταν ανοιχτο και οτι αλλο ετσι προληπτικα να εχω ενα πραγματικα φρεσκο μοτερ!
Ολα τελεια μεχρι σημερα και το βγαζω και στη εθνικη 2καβαλο με πραγματα, 15/39 το γραναζωμα του, με το 14/39 ηταν ταμαμ για μεσα στη πολη αλλα στην εθνικη ειχα καποιες αμφιβολιες οι οποιες μπορει να ηταν και λαθος.
Αν το εχω ακομα οταν θα ξαναλλαχθουν αλ/γραναζα θα του εβαζα 15/41 οπως το δινει η μαμα Σουζουκι.
Eτοιμάζομαι σιγά-σιγά για την πρώτη αλλαγή λαδιών (που θα κάνω σαν κάτοχος εννοώ).
Παίζω μεταξύ 15w50 Silkolene Comp4, Belray exp ή Thumper.
Δίαβασα αρκετά και σε αυτό το νήμα και στο ΤΤ και όπου αλλού μπορούσα να βρω πληροφορίες ( και όπου έχει γράψει ο VIDAS επίσης! :D) και είδα να λένε πως για κάποιο λόγο τα μοτέρ αυτά γουστάρουν εστερικής βάσης ημισυνθετικά ή συνθετικά λάδια.. λέω να μην του χαλάσω το χατήρι. Έχω βρει και τη διαδικασία αλλαγής λαδιών (βίδες σκελετού/ κάρτερ, φίλτρο λαδιού) οπότε λογικά μέσα στις επόμενες μέρες που θα είμαι και πιο χαλαρός θα το κάνω. Επίσης λέω μιας και θα είναι η πρώτη μου φορά να βγάλω και να καθαρίσω και τη σίτα που έχει κοντά στην αντλία λαδιού για να το βάλω κι αυτό σε μια σειρά.
Τέλος διάβαζα από κατόχους για το "κόμπιασμα" που λένε πως κάνει στις χαμηλές στροφές με απότομο άνοιγμα του γκαζιού.. είμαι τυχερός και δεν έχω τέτοιο θέμα. Μπορεί βέβαια ο προηγούμενος να είχε επιληφθεί του θέματος και να "γαργάλησε" την αντλία επιτάχυνσης όπως προτείνουν.
:wave2:
15w50w ημισυνθετικα βαζω εκτος απο μια φορα που εβαλα απλό για το στρωσιμο μετα τον υπερκυβισμο στα 465(διαμετρο + διαδρομη).
Το κομπιασμα συνηθως το κανουν τα "απλά" fcr ή fcr πρωτης γενιάς.
Λυνεται ευκολα αυτο θεμα, ειτε με μεμβρανη απο honda ειτε με φαγωμα της υπαρχουσας.
Με τετοιο καρμπ. το ειχα λιγο καιρο οποτε δε ξερω - δεν ασχοληθηκα να μαθω-ψαξω λεπτομεριες.
Με το FcrMX τα πραγματα ειναι πιο ευκολα οσον αφορα την αντλια επιταχυνσης.
Σε 5 χρονια οποιος ασχολειται ακομα με τα fcr θα ειναι νεκροφιλος:a22:
...
Το κομπιασμα συνηθως το κανουν τα "απλά" fcr ή fcr πρωτης γενιάς.
Λυνεται ευκολα αυτο θεμα, ειτε με μεμβρανη απο honda ειτε με φαγωμα της υπαρχουσας.
Με τετοιο καρμπ. το ειχα λιγο καιρο οποτε δε ξερω - δεν ασχοληθηκα να μαθω-ψαξω λεπτομεριες.
Με το FcrMX τα πραγματα ειναι πιο ευκολα οσον αφορα την αντλια επιταχυνσης.
Σε 5 χρονια οποιος ασχολειται ακομα με τα fcr θα ειναι νεκροφιλος:a22:
:lol:
To δικό μου είναι του 2000 και έχει το απλό fcr.
Συμπεριφέρεται καλά, δεν έχω μουλαρώματα ή τρύπες, το μόνο που μου κάνει είναι (μάλλον) υπερχείλιση και αυτό μάλλον γιατί έχει χαλάσει το "χαμογελαστό" λαστιχάκι μέσα στο ρουμπινέτο και στέλνει συνέχεια βενζίνη στο καρμπ. (Θενκς Christof40 για την πληροφορία:beer:) Μάλλον στο ΤΤ είχα διαβάσει πως ταιριάζει από κάποιο χωματερό Yamaha (WR400? ) το οποίο βγαίνει και φθηνότερο από το αντίστοιχο Suzuki.
Για τον τεντωτήρα που λες δεν έχω ιδέα τι έχει κάνει ο προηγούμενος, απλά ξέρω ότι έχει αλλάξει καδένα. Έχω το νου μου και το παρακολουθώ όμως.
Τέλος, έκανα και την αλλαγή λαδιών που έλεγα (belray 15w50 thumper μπήκαν) και τα "ευρήματα" ήταν 2.
1) Δεν βρήκα τη μεταλλική σήτα/φίλτρο στο σημείο που το λάδι πάει από το πλαίσιο στο μοτέρ.:rolleyes:
2) Δεν υπήρχε το μικρό o-ringάκι στη μέσα πλευρά του φίλτρου λαδιού.
O-ring θα βρω και θα βάλω.. με τη μεταλλική σήτα να δω τι θα κάνω.
Με το 1 δε μπορώ να σε βοηθήσω, αλλά, αν δεν κάνω λάθος, έχω o-ring αγορασμένο από την αντιπροσωπεία πριν λίγο καιρό. Είχα αγοράσει και τα 2 του φίλτρου λαδιού, just in case. Θα κοιτάξω όταν πάω σπίτι και θα σου πω.
Thanks mate! :beer:
Απλά τους κωδικούς να μου πεις και θα πάω να τα ψωνίσω.
Αυτό είναι εύκολο ;)
358161
358162
el-Gatto
06/05/2016, 21:59
:lol:
To δικό μου είναι του 2000 και έχει το απλό fcr.
Συμπεριφέρεται καλά, δεν έχω μουλαρώματα ή τρύπες, το μόνο που μου κάνει είναι (μάλλον) υπερχείλιση και αυτό μάλλον γιατί έχει χαλάσει το "χαμογελαστό" λαστιχάκι μέσα στο ρουμπινέτο και στέλνει συνέχεια βενζίνη στο καρμπ. (Θενκς Christof40 για την πληροφορία:beer:) Μάλλον στο ΤΤ είχα διαβάσει πως ταιριάζει από κάποιο χωματερό Yamaha (WR400? ) το οποίο βγαίνει και φθηνότερο από το αντίστοιχο Suzuki.
Το ρουμπινέτο του τεπόζιτου εννοείς Στέφανε;
Το οποίο είναι υποπίεσης ή απλό;
ή εννοείς οτι επιτρέπει την ροή βενζίνης όταν το έχεις στο OFF ?
Kαι αν μπορείς ,βάλε μια φωτό του ,είτε δικιά σου είτε απο το νέτ ,γιατί κάτι έχω κατα νου.
Για τον τεντωτήρα που λες δεν έχω ιδέα τι έχει κάνει ο προηγούμενος, απλά ξέρω ότι έχει αλλάξει καδένα. Έχω το νου μου και το παρακολουθώ όμως.
Οταν πήγαμε να το ελέγξουμε ,και διακρίναμε σημάδια ανοίγματος ,κ ζητήσαμε διευκρινήσεις ,ο τύπος πήρε τηλ τον ιδιοκτήτη για να μάθει ,κ αν θυμάμαι καλά , μας είπε οτι αλλάχθηκαν καδένα-γλύστρα-τεντωτήρας(after Αμερικάνικος)
Παρ'τον ένα τηλ κ επιβεβαίωσέ το.
Πλέον δεν έχει λόγο να σου πεί κάτι ανακριβές.
Τέλος, έκανα και την αλλαγή λαδιών που έλεγα (belray 15w50 thumper μπήκαν) και τα "ευρήματα" ήταν 2.
1) Δεν βρήκα τη μεταλλική σήτα/φίλτρο στο σημείο που το λάδι πάει από το πλαίσιο στο μοτέρ.:rolleyes:
2) Δεν υπήρχε το μικρό o-ringάκι στη μέσα πλευρά του φίλτρου λαδιού.
O-ring θα βρω και θα βάλω.. με τη μεταλλική σήτα να δω τι θα κάνω.
Την σίτα δεν την δίνει σαν ανταλλακτικό η ΜπουΖούκι ?
Ναι για το ρουμπινέτο του ντεπόζιτου λέω Κώστα, τρέχει και όταν είναι στο off γιατί δε σφραγίζει το εσωτερικό λαστιχάκι (που είναι σαν φάτσα). Το είχα ανοίξει και είχα δει πως είναι φαγωμένο, το γύρισα τούμπα που φαινόταν οκ αλλά και πάλι δεν στεγανοποιούσε.
Για τη σίτα θα το κοιτάξω, αν και απ'ότι είδα μπορεί να λέω και βλακείες και να έψαχνα σε λάθος μέρος...:blush:
Ο πωλητής μου έχει δώσει το τηλ του αδερφού του(=πρώην ιδιοκτήτης)...όλο λέω να τον πάρω κι όλο το αφήνω...:rolleyes:
ΥΓ. Θα πάω πιο μετά και θα βγάλω φωτό για να ανεβάσω. :beer:
Για το λαστιχάκι νομίζω ότι αν το έχεις στο χέρι θα βρεις ίδιο σε κάποιο συνεργείο.
Αλλιώς δες στο ΤΤ από τι άλλο ταιριάζει για να το ζητήσεις με p/n.
Δες και το λαστιχάκι/Oring στο "πυραλαυάκι" του φλοτέρ στο καρμπ. μπας και θέλει κι αυτό αλλαγή!
Για τη σίτα θα το κοιτάξω, αν και απ'ότι είδα μπορεί να λέω και βλακείες και να έψαχνα σε λάθος μέρος...:blush:
Δες εδώ: http://www.thumpertalk.com/topic/477507-frame-oil-screen-with-pictures/
Είναι πολύ απλή διαδικασία. Την είχα κάνει όταν πήρα το μηχανάκι.
thimiosbar
19/09/2016, 17:15
Παιδια καλησπερα ψαχνω για ενα αξιοπιστο super motard?? Εχω καιρο που γλυκοκοιταω τα drz αλλ μ λενε οτι γενικα δεν ειναι αξιοπιστα και να παρω honda fmx αλλα δε μ αρεσει ... τι να κανω?????
devil's animal
19/09/2016, 19:47
Παιδια καλησπερα ψαχνω για ενα αξιοπιστο super motard?? Εχω καιρο που γλυκοκοιταω τα drz αλλ μ λενε οτι γενικα δεν ειναι αξιοπιστα και να παρω honda fmx αλλα δε μ αρεσει ... τι να κανω?????
να παρεις drz..μια χαρα αξιοπιστα ειναι...
congate7
18/11/2016, 17:07
Drz 400 S του 2000 φοράει fcr ή μπα;
congate7
13/01/2017, 17:35
Μιας και ψάχνομαι για jet kit για το 3x3 θα ήθελα μια βοήθεια.
Στο ebay που κοιτούσα άλλα λένε stage 1 και άλλα stage 1-3 και τέτοια. Το 1 είναι με κλειστό φιλτροκούτι, το 2 με ανοιχτό και το 3 με fcr;
Άρα εγώ με εξάτμιση, φίλτρο και ανοιχτό φιλτροκούτι είμαι στο 2 ε;
Αγοράζοντας πχ αυτό (http://www.ebay.com/itm/Moose-Racing-1007-0170-Jet-Kit-Stage-1-/262775910971?hash=item3d2eaa323b:g:lmMAAOSwa~BYXgte&vxp=mtr) τι περιθώριο έχω για να παίξω με τις ρυθμίσεις μέχρι να βρω το ιδανικό;
Τα έχει όλα μέσα ή υπάρχει περίπτωση να χρειαστώ κάτι άλλο;
Επίσης, στην επικεφαλίδα λέει stage 1 αλλά στην περιγραφή 1 και 2. Μήπως είναι το ίδιο και τσάμπα ψάχνω;
Και κάτι τελευταίο, όλα αυτά τα ορειχάλκινα είναι fuel screw; Έρχονται πολλά ή ένα;
Αν υπάρχουν κάπου στην Ελλάδα όλα αυτά θα ήθελα πληροφορίες με πμ.
Στωωωω :ninja:
Μιας και ψάχνομαι για jet kit για το 3x3 θα ήθελα μια βοήθεια.
Στο ebay που κοιτούσα άλλα λένε stage 1 και άλλα stage 1-3 και τέτοια. Το 1 είναι με κλειστό φιλτροκούτι, το 2 με ανοιχτό και το 3 με fcr;
Άρα εγώ με εξάτμιση, φίλτρο και ανοιχτό φιλτροκούτι είμαι στο 2 ε;
Αγοράζοντας πχ αυτό (http://www.ebay.com/itm/Moose-Racing-1007-0170-Jet-Kit-Stage-1-/262775910971?hash=item3d2eaa323b:g:lmMAAOSwa~BYXgte&vxp=mtr) τι περιθώριο έχω για να παίξω με τις ρυθμίσεις μέχρι να βρω το ιδανικό;
Τα έχει όλα μέσα ή υπάρχει περίπτωση να χρειαστώ κάτι άλλο;
Επίσης, στην επικεφαλίδα λέει stage 1 αλλά στην περιγραφή 1 και 2. Μήπως είναι το ίδιο και τσάμπα ψάχνω;
Και κάτι τελευταίο, όλα αυτά τα ορειχάλκινα είναι fuel screw; Έρχονται πολλά ή ένα;
Αν υπάρχουν κάπου στην Ελλάδα όλα αυτά θα ήθελα πληροφορίες με πμ.
Στωωωω :ninja:
Οταν ειχα το 400S εκανα το 3χ3 με κιτ stage 2 της dynojet, στο κουτι γραφει για 400SM.
Δουλευε καλα, δεν ειχα καποιο παραπονο, εκτος του οτι ηταν ευαισθητο στο υψομετρο.
Αν ξαναγυρνουσα πισω θα ανοιγα το φιλτροκουτι λιγοτερο απο 3χ3, πχ 2χ2, και απλα θα επαιζα με κυριως ζιγκλερ, φλοτερ και βιδες καυσιμου.
Αυτο που προσπαθω να πω, ειναι πως το κιτ με αλλη βελονα ελατηριο κλπ ειναι τσαμπα λεφτα. Το μονο που χρειαζεσαι εξτρα ανοιγοντας ενα φιλτροκουτι ειναι μερικα νουμερα απο ζιγκλερακια.
congate7
13/01/2017, 18:25
Μήπως, επειδή δεν ξέρω από που να πάρω τι, η ιδέα του κιτ να είναι καλύτερη;
Δηλαδή τη βίδα άντε πες τη βρήκα (https://www.thumpertalk.com/shop/ThumperTalk-DRZ400S-SM-Extended-Fuel-Mixture-Screw-p2006766350.html), τα υπόλοιπα που να τα βρω που δεν ξέρω την τύφλα μου!
Μιας και ψάχνομαι για jet kit για το 3x3 θα ήθελα μια βοήθεια.
Στο ebay που κοιτούσα άλλα λένε stage 1 και άλλα stage 1-3 και τέτοια. Το 1 είναι με κλειστό φιλτροκούτι, το 2 με ανοιχτό και το 3 με fcr;
Άρα εγώ με εξάτμιση, φίλτρο και ανοιχτό φιλτροκούτι είμαι στο 2 ε;
Αγοράζοντας πχ αυτό (http://www.ebay.com/itm/Moose-Racing-1007-0170-Jet-Kit-Stage-1-/262775910971?hash=item3d2eaa323b:g:lmMAAOSwa~BYXgte&vxp=mtr) τι περιθώριο έχω για να παίξω με τις ρυθμίσεις μέχρι να βρω το ιδανικό;
Τα έχει όλα μέσα ή υπάρχει περίπτωση να χρειαστώ κάτι άλλο;
Επίσης, στην επικεφαλίδα λέει stage 1 αλλά στην περιγραφή 1 και 2. Μήπως είναι το ίδιο και τσάμπα ψάχνω;
Και κάτι τελευταίο, όλα αυτά τα ορειχάλκινα είναι fuel screw; Έρχονται πολλά ή ένα;
Αν υπάρχουν κάπου στην Ελλάδα όλα αυτά θα ήθελα πληροφορίες με πμ.
Στωωωω :ninja:
Τα κιτ της Moose ειναι Dynojet με αλλο κουτι.
Δεν πολυαξιζει οπως πολυ σωστα ειπε και ο πρωην DRZάς..!
Οσο για τη βιδα δε πολυχρειαζεται, το ρελαντι μια φορα το ρυθμιζεις και τερμα, εκτος αν σκαλιζεις ολη την ωρα το μηχανακι.
Με μερικα ζιγκλερ παντως κανεις δουλεια σου πιο φθηνα, απλα ψαξε λιγο στο TT γιατι τα drz400S/SM της Ε.Ε που εχουν και το PAIR valve, κατι το οποιο ξηλωνεις αν θελεις να βαλεις χερι στο καρμπ. σου, εχουν και αλλο νουμερο στο ζιγκλερ του ρελαντι, κατι το οποιο ΔΕΝ υπαρχει σε κανενα τετοιο κιτ γιατι φυσικα ειναι με βαση τα μοντελα των ΗΠΑ.
"Κλεψε" ρυθμισεις ψαχνοντας στο ΤΤ απο καποιον που να εχει βαλει κιτ απο JD jetting, αυτος χρησιμοποιει ζιγκλερ της οποιας εταιριας ειναι το καρμπ. στο λεω αυτο γιατι τα νουμερα των ζιγκλερ της Dynojet ειναι διαφορετικης αριθμισης απο τα Mikuni & Keihin.
Δες και εδω https://drz400uk.org/index.php
εχει κι εκει καλες πληροφοριες και ειναι απο χωρα της ΕΕ(ακομα..:D) οποτε εχουμε ιδια μηχανακια.
Ειχα βαλει κι εγω τετοιο κιτ οταν το πρωτοαγορασα το drz, δυστυχως τοτε δεν ηξερα αυτη τη λεπτομερια οσον αφορα το ζιγκλερ του ρελαντι(pilot jet) για τα δικα μας οποτε απο την αρχη ηταν λαθος το μηχανακι, δεν ασχοληθηκα πολυ ομως γιατι πηγαινα καρφωτος για Fcr.
Μήπως, επειδή δεν ξέρω από που να πάρω τι, η ιδέα του κιτ να είναι καλύτερη;
Δηλαδή τη βίδα άντε πες τη βρήκα (https://www.thumpertalk.com/shop/ThumperTalk-DRZ400S-SM-Extended-Fuel-Mixture-Screw-p2006766350.html), τα υπόλοιπα που να τα βρω που δεν ξέρω την τύφλα μου!
Το ερωτημα ειναι αν θες να μαθεις....με λιγη ταλαιπωρια βεβαια. Αν θες μια ετοιμη λυση, χτυπα το dynojet stage2 για sm και ενα φιλτρο dna, η ενα fcr...
congate7
14/01/2017, 11:34
Vidas Κάπου είχα βρει ένα θέμα με φωτογραφίες για το pair valve. Θα το ξαναψάξω.
Dr εγώ θέλω να μάθω και η ταλαιπωρία σε τέτοιο εγχείρημα με τις ελάχιστες γνώσεις μου είναι δεδομένη.
Για να σου δώσω να καταλάβεις, επειδή θέλω να πετύχει, η δουλειά θα γίνει σε σπίτι φίλου με τις κατάλληλες μηχανολογικές γνώσεις αλλά μου είπε φέρ' τα να τα βάλουμε.
Δηλαδή (για να δω αν κατάλαβα) με ένα main jet και ένα fuel screw γίνεται η δουλειά;
stefanos
14/01/2017, 12:18
Δηλαδή (για να δω αν κατάλαβα) με ένα main jet και ένα fuel screw γίνεται η δουλειά;
Για να καταλάβεις με φίλτρο και τρύπες στα φιλτροκούτια βοηθάμε τον κινητήρα να αναπνεύσει ψηλά.
Στις χαμηλές στροφές δεν υπάρχει κανένα θέμα ούτε με το φίλτρο της μαμάς ούτε με το φιλτροκούτι της μαμάς.
(αν και πιστεύω ότι στα χωμάτινα έχουν προβλέψει από το εργοστάσιο επαρκές φίλτρο για να ανταποκρίνεται στο μπούκωμα από τα χώματα και τις σκόνες).
Ουσιαστικά λοιπόν αν μπορείς να βελτιώσεις κάτι είναι μόνο ψηλά.
Και ψηλά το μόνο που δουλεύει στο καρμπιρατέρ είναι το main jet.
To πιθανότερο είναι να καλυφτείς με το αμέσως επόμενο νούμερο της μαμάς.
Αν προκύψουν προβλήματα από την επέμβαση σου χαμηλά και μεσαία τότε την ψάχνεις με βελόνες ελατήρια pilot αντλίες ζιγκλέρ αέρα φλογέρες και ότι άλλο.
Πάντως σημαντικότατο είναι πριν από τέτοιου είδους ψαξίματα να έχουμε εξασφαλίσει ότι το μοτέρ είναι όπως πρέπει από βαλβίδες μπουζί και φυσικά το καρμπιρατέρ ολοκάθαρο.
Vidas Κάπου είχα βρει ένα θέμα με φωτογραφίες για το pair valve. Θα το ξαναψάξω.
Dr εγώ θέλω να μάθω και η ταλαιπωρία σε τέτοιο εγχείρημα με τις ελάχιστες γνώσεις μου είναι δεδομένη.
Για να σου δώσω να καταλάβεις, επειδή θέλω να πετύχει, η δουλειά θα γίνει σε σπίτι φίλου με τις κατάλληλες μηχανολογικές γνώσεις αλλά μου είπε φέρ' τα να τα βάλουμε.
Δηλαδή (για να δω αν κατάλαβα) με ένα main jet και ένα fuel screw γίνεται η δουλειά;
Οπως ειπε κι ο vidas, fuel screw εχεις, δε χρειαζεσαι. Απλα πρεπει να βρεις το καταλληλο main για το ανοιγμα στο φιλτροκουτι που θα δημιουργησεις. Απλα δε ξερεις πιο ειναι αυτο. Χωρις wideband να σου δειχνει την καυση θα χρειαστουν πολλα βαλε βγαλε και ρυθμισεις....
Τωρα που το σκεφτομαι ξανα...παρε το κιτ! :D
congate7
14/01/2017, 12:38
Τωρα που το σκεφτομαι ξανα...παρε το κιτ! :D
:lol: :beer:
Και επιστρέφουμε στην πρώτη ερώτηση. Υπάρχει περίπτωση να μη μου κάνει κάτι από το κιτ και να πρέπει να το πάρω έξτρα;
congate7
14/01/2017, 16:04
Δηλαδή θα χρειαστώ 1-2 νούμερα μεγαλύτερο από αυτό (https://www.motosp.gr/part.php?sc=%20206%202%20&partcat=CARBURETOR&model=DR-Z400SM%20(E2)&id=433113&partno=13347-29FA0-000%20&year=2007#content) και να κάνω την τρύπα για να ξεβιδώσω το fuel screw.
Αυτό που φοράει τώρα είναι 142,5 σύμφωνα με την περιγραφή και εγώ πρέπει να ψάξω για 145-160 περίπου;
Καλά μέχρι εδώ;
Vidas για την αφαίρεση του piar valve στην ουσία το μόνο που χρειάζεσαι είναι ένα λαμάκι να ταπώσεις αυτό που βγάζεις ε;
Και μια απορία, το 142,5 είναι σε μm και είναι η διατομή της τρύπας του main jet;
:lol: :beer:
Και επιστρέφουμε στην πρώτη ερώτηση. Υπάρχει περίπτωση να μη μου κάνει κάτι από το κιτ και να πρέπει να το πάρω έξτρα;
Οχι. Αν θυμαμαι καλα για στοκ εξατμιση ειχα βαλει 155 η 160 ζιγκλερ, υπαρχουν μεσα στο κιτ.
Το αν τα νουμερα εχουν να κανουν με διαμετρο η διατομη δεν ξερω.
congate7
15/01/2017, 19:37
Οχι. Αν θυμαμαι καλα για στοκ εξατμιση ειχα βαλει 155 η 160 ζιγκλερ, υπαρχουν μεσα στο κιτ.
Το αν τα νουμερα εχουν να κανουν με διαμετρο η διατομη δεν ξερω.
:beer: Βουρ για κιτ λοιπόν.
Με αυτή την αγγελία (http://www.ebay.com/itm/New-Keihin-Carburetor-CARB-FCR39-40-2007-2008-2009-KTM450-525-530-520/112266198872?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D2%26asc%3D40791%26meid%3Db402ceb1a8a049828925a0d9aa92 96c8%26pid%3D100005%26rk%3D3%26rkt%3D6%26sd%3D112266202542) γιατί κάτι δε μου πάει καλά; Τόσο φθηνά και «καινούριο»;;;
Παίζει μαϊμουδισιόν;
kostasdirt
16/01/2017, 13:32
Πρεπει να έχω ένα κιτάκι ζιγκλερ (θελει άνοιγμα το φιλτροκούτι για να δουλέψουν σωστά) και την βίδα απο την εποχή που είχα το DRZ αν κάποιος ενδιαφέρεται.
Μπροστα δισκοπλακα για το sm που βρισκουμε?Οι κινεζικες του ebay λενε τιποτα?
SpyrosThe
11/03/2017, 16:43
Καλησπερα.
Μιας και ειμαι στο ψαξιμο για fcr , θελω να ρωτησω ισχυει οτι το μηχανακι μεταμορφωνεται μετα την εγκατασταση του ?
Ισχύει, όμως...
Δύσκολο να βρεις κάποιο μεταχειρισμένο σε καλή κατάσταση.
Ακριβό το να πάρεις ένα καινούριο
Δες κι εδω μερικές πληροφορίες:
http://www.supermotoforum.gr/viewtopic.php?f=23&t=53#p3289
SpyrosThe
11/03/2017, 17:24
Tα εχω διαβασει αυτα ηδη ;P
Παντως ναι αν ειναι να γινει η δουλεια με μεταχειρισμενο θα γινει, διοτι αλλιως πολλα τα λεφτα.
Κοίτα και για Fcr 3'ης γενιάς, υπάρχει τρόπος να μπει ανταπτωρας(δες στην σελίδα/group στο f.book που κάποιος το έχει κάνει) να πάρεις μια ιδέα.
Τουλάχιστον αυτά είναι πιο "φρέσκα" και έχεις αναλογικά καλύτερη τύχη από ότι σε σχέση με ένα Fcr 1'ης & 2'ης γενιάς.
Καλό ψάξιμο & μελέτη ώστε να να είσαι σίγουρος τι ψάχνεις και μετά βουρ στο eBay.
Αν σκοπεύεις να κρατήσεις το DRZ, επένδυσε άφοβα. Αξίζει. Εγώ αγόρασα καινούριο, βέβαια, γιατί δεν εμπιστευόμουν τον κάθε κάγκουρα. :p
Για το S μιλατε κοριτσάρες ή για το E..??
Νομίζω για το E σε SM (αν θυμάμαι καλά, διότι ένα φεγγάρι ψαχνόμουν και εγώ)
To E είχε fcr από το εργοστάσιο, οπότε σίγουρα για S/SM μιλάει.
Γεια σας,
ειπα να μην ανοιξω τσαμπα αλλο θεμα μιας και θελω να ρωτησω κατι για το drz 400.
Η ερωτηση μου ειναι η εξης. Το μοντελο Ε το ο οποιο ειναι το χωματινο απο οσο γνωριζω, μπορει να το χρησιμοποιησει κανεις για καθημερινες μετακινησεις
εντος πολης? Ρωταω γιατι οσο και αν εχω ψαξει, οι αποψεις φαινεται να διαφερουν. Αλλοι λενε ναι αλλοι οχι, και με ενδιαφερει μιας και αυτο το μοντελο
ειναι το πιο δυνατο της 3αδας (S,SM,E) και το πιο ωραιο κατ εμε.
Ευχαριστω
Φυσικά. Γιατί να μην μπορεί;
Γιατι ενα εντουραδικο μηχανακι, δεν νομιζω να ενδεικνυται για καθημερινη αστικη χρηση, μιας και οι κινητηρες τους ειναι πιο ''πιεσμενοι'',
πιο αγωνιστικοι. Ειναι μηχανακια στα οποια δεν μετρανε χιλιομετρα αλλα ωρες. Πραγμα που σημαινει πιο συχνα και πιο ακριβα σερβις κλπ.
Εκτος αν το drz 400 Ε ειναι κατι πιο μπασταρδεμενο και οχι καθαρο εντουρο.
Αν ειμαι καπου λαθος παρακαλω διορθωστε με.
Δεν είναι αγωνιστικό εντούρο, "καθαρό". Έχει φυσιολογική συντήρηση (για πολύστροφο μονοκύλινδρο), μετράς χιλιόμετρα κι όχι ώρες και εξάλλου κυκλοφορεί και σε 100% πολιτικές εκδόσεις (S και SM) με ακριβώς το ίδιο μοτέρ. Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.
Σου συνιστώ συχνές αλλαγές λαδιών παρ'όλα αυτά. Ειδικά αν το οδηγείς στο όριο.
Ωραια.
Ευχαριστω για τις απαντησεις.
doctoras
10/10/2017, 09:37
είναι ελαφρύτερο 6 κιλά, έχει κοντύτερη μετάδοση, υψηλότερη συμπίεση, διαφορετικούς εκκεντροφόρους και καρμπιρατέρ και 6-7 άλογα παραπάνω, αν αλλάζεις το λάδι ανα 1k και τσεκάρεις συχνά δε θα έχει πρόβλημα. Όμως δε παύει η χρήση είναι σεταρισμένη για χώμα εάν το προορίζεις μονο για πόλη θα είναι κουραστικό λόγο του ότι θα φορτώνεις όλες της ταχύτητες στα 40/50km/h.
Ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια. Θελω να το βγαζω και χωμα προφανως. Απλα δεν εχω την οικονομικη ευχερεια στην παρουσα φαση να παρω ενα ''καθαρο'' για χωμα,και ενα παπι για να κινουμε οποτε ειπα να το παιξω ετσι. Ελπιζω να βρω κατι καλο. Ευχαριστω πολυ ξανα..
ps Αν γνωριζει κανεις για κανα drz 400 καλη περιπτωση (το Ε κατα προτιμηση),προς αθηνα μερια, ας στειλει pm. Ταβανι budget 2000e .
Πολύ άνετα για καθημερινή χρήση, δεν είναι καθαρό, είναι "καθαρό".
Απλά όπως είπε ο Doctoras η κοντή μετάδοση/γρανάζωμα θα σου σπάσει λίγο τα νευρα.
Λαδι ανα 1500-2000χλμ μαζί με φίλτρο λαδιού(της Hi Flo να παίρνεις που είναι μισή τιμή από τα μαμά Suzuki και εξίσου ποιοτικά) και είσαι οκ.
Επίσης δεν έχει κοντέρ αλλά ένα TrailTech Vapor το βάζεις με σχετικά λίγα χρήματα κοντά στο 100άρικο νομίζω..
Εάν βάλεις κοντέρ πάντως να θυμάσαι ότι ΔΕΝ θα έχεις ένδειξη νεκράς μιας και το drz400E ΔΕΝ έχει αυτόν τον αισθητήρα στα κάρτερ του οπως τον έχουν τα drz400S/SM & CCM404.
Απλά δεν είναι για χρήση παπιού, δηλαδή το ίδιο οικονομικό όσον αφορά κατανάλωση κτλ.
Για καταναλωση το ξερω οτι δεν θα εχω τιμες παπιου, και δεν με πολυενδιαφερει η αληθεια ειναι. Τωρα για γραναζωματα διαβασα που προτεινουν καποιες αλλαγες για να ''μακρινει'' λιγο το μηχανακι.
Δεν νομιζω ομως να εχω προβλημα. Αλλωστε για μεσα στην πολη το θελω, και για χωμα σιγα σιγα.
Μια ακομη ερωτηση,
το μηχανακι αυτο (drz 400 E) μπορω να το οδηγησω με διπλωμα Α2 ή οχι?
doctoras
10/10/2017, 22:50
Πρεπει να ειναι οριακό.Ρωτα τον πωλητη τι αναφερει η αδεια.το α2 σε καλύπτει εως 35kw.
35,1 εισαι εκτεθειμένος
Ούτε 30 kW δε βγάζει. Το πρόβλημα κρύβεται στο χαμηλό βάρος του, αλλά νομίζω συνυπολογίζεται ο αναβάτης στην αναλογία ίππων/κιλών, οπότε κατά 99% είσαι καλυμμένος.
Ούτε 30 kW δε βγάζει. Το πρόβλημα κρύβεται στο χαμηλό βάρος του, αλλά νομίζω συνυπολογίζεται ο αναβάτης στην αναλογία ίππων/κιλών, οπότε κατά 99% είσαι καλυμμένος.
Πόσο κιλά πάει ο αναβάτης ρε ξενύχτη, 75 ας πούμε όσο στα ασανσέρ ???
Πόσο κιλά πάει ο αναβάτης ρε ξενύχτη, 75 ας πούμε όσο στα ασανσέρ ???
Είναι ο μέσος όρος μεταξύ Μπλίτσερ και Αμυρού, πχ..............................
Πόσο κιλά πάει ο αναβάτης ρε ξενύχτη, 75 ας πούμε όσο στα ασανσέρ ???
Όσα είναι. :p Ξέρω, ακούγεται ηλίθιο, αλλά τελευταία φορά που το είχα ψάξει, αυτό είχα βρει. Δεν εγγυώμαι ότι ισχύει, αλλά χωρίς τον αναβάτη, το DRZ είναι πάνω από το όριο για Α2.
Καλησπέρα.εχο το dr-z400sm. Πως μετράμε την στατμεβσι λαδιού. ευχαριστώ
Καλησπέρα , έχω πάρει μεταxειρισμενο ένα drz 400s 2007 μαμησιο , επάνω στην συντήρηση λάδια φιλτρα παραφλου φρένα βαλβίδες ,είπα να ασχοληθώ και με το καρπυλατερ και να ρυθμίσω το TPS , (throtle position sensor ) μετα από δοκιμές και ρύθμιση παρατηρισα ότι έχοντας κουμπομενη την Φύσσα του TPS η βγαλμένη είναι το ίδιο καμία διαφορά στην οδήγηση , συμβεί μόνο σε μένα ? το TPS φαίνεται από τις μετρήσεις στο πολύμετρο να είναι σωστό , μπορεί κάποιος να δοκιμάσει αν του κάνει το ίδιο
Petros99
28/09/2020, 09:18
Γεια σας ! Έχω ένα drz 400 sm και σκέφτομαι να το κάνω enduro για ελαφριά χρήση και θα ήθελα να ακούσω γνώμες
Shinigami Ryuk
28/09/2020, 09:44
Καν'το
Λιτος,σχεδον δωρικος
Kickstart
28/09/2020, 10:24
Γεια σας ! Έχω ένα drz 400 sm και σκέφτομαι να το κάνω enduro για ελαφριά χρήση και θα ήθελα να ακούσω γνώμες
ανετότατα..
τι γνώμες να ακούσεις...το μηχανάκι μια χαρά εντούρο κάνει, (ακόμα και φορτωμένο) είναι σούπερ μην το σκέφτεσαι.
το χω δει πριν χρόνια σε έμπειρα χέρια να κάνει παπάδες σε ιδιαιτέρως δύσβατα μέρη..
δεν θα χεις πρόβλημα, προχώρα.
Flying Mythos
28/09/2020, 13:09
Γεια σας ! Έχω ένα drz 400 sm και σκέφτομαι να το κάνω enduro για ελαφριά χρήση και θα ήθελα να ακούσω γνώμες
Μπορείς να το κάνεις και έτσι για να μην αλλάζεις κατ΄ανάγκη ζάντες. (με shinko 244). Υπάρχει και σχετικό βίντεο στο σωλήνα.
421204
doctoras
28/09/2020, 21:44
Αν δεν γνωρίζεις κοστος μετατροπης του προτζεκτ, τοτε καλυτερα να το κάνεις οπως προτείνει ο flying mythos. Θα χρεωθείς μονο με το κοστος των ελαστικων και με ρυθμίση προφορτισης στην χαμηλοτερη θεση στο πισω αμορτισερ και πιεση ελαστικων στα 15-18psi. Θα μπορεις να κανεις ασφαλείς διελεύσεις απο οποιοδηποτε offroad τερεν.
Για την μετατροπη sm σε dual sport συνοπτικά απαιτούνται: αλουμινένια στεφανια(100ε περιπου), ακτίνες(30ε), κεντρα τροχών(suzuki 200ε περιπου), αποστατες πιρου τροχών(μηχανουργειο 50ε), ρουλεμαν τροχών(30ε) και αμορτισερ (του drz400s 100ε μεταχειρισμένο), εντουρο λάστιχα(140ε) + το κοστος εργασιας του ακτινολογου που θα τα μονταρει(80ε)
Αυτα ολα θα σου κοστίσουν μεση-προς χαμηλή εκτίμηση τιμης 600ευρω.
Εκτος αν βρεις απο καποιον που τα εφτιαξε και τα "σπρώχνει"
Μονο ροδες αλλαζεις για να κανεις το sm enduro.
doctoras
28/09/2020, 23:33
Μονο ροδες αλλαζεις για να κανεις το sm enduro.
Ρε ντοκτορ....Το sm εχει usd και δισκο 320 σε ανάλογο hub
Το "s" τηλεσκοπικο με 250ρι δισκο και αναλογο hub
Τελειως διαφορερικα stroke rate ελατηριων αμορτισερ πιρουνιου
Λαιμος με μεγαλυτερη γωνια στο "s" απο οτι στο "sm"
Να πω κιαλλα?
Ρε ντοκτορ....Το sm εχει usd και δισκο 320 σε ανάλογο hub
Το "s" τηλεσκοπικο με 250ρι δισκο και αναλογο hub
Τελειως διαφορερικα stroke rate ελατηριων αμορτισερ πιρουνιου
Λαιμος με μεγαλυτερη γωνια στο "s" απο οτι στο "sm"
Να πω κιαλλα?
Σωστα, λεγοντας ροδες, εννοουσα στεφανια. Τα υπολοιπα που λες τα ξερω, αλλα και οι αναρτησεις παιζουν με 18/21 στεφανια και η γωνια καστερ αλλαζει με την αλλαγη σε 18/21. Εχουν γινει πολλες τετοιες μετατροπες.
doctoras
29/09/2020, 08:16
Ναι οκ τωρα καταλαβα, αυτο που λεει ο dr. σημαίνει πας σε εξειδικευμένο μετατροπέα και σου χρησιμοποιεί τα υπάρχων κεντρα τροχων και προσθέτει στεφανια και ακτινες (21/18) και γυρναει σε dual sport.
Ομως ειναι μονιμη τροποποίηση σε dual sport, σημαίνει οτι δε μπορεις να το γυρίσεις σε μοταρντ αντικαθιστώντας τροχο αλλα θα πρεπει να ξανακάνεις το αντίστοιχο ανάποδο σε εξειδικευμένο.
Για αυτη την μετατροπή σου περνούν περιπου 250e (+ λαστιχα/ σαμπρελες / φακαρολες / Βουλκανιζατέρ), 450e περοπου στο σύνολο.
Νομίζω πρεπει να την παρατησε ηδη την ιδεα ο ενδιαφερόμενος
Να μη το εβγαλε πωλητήριο..:)
Λευκάδιος
29/09/2020, 12:32
Έχω διαβάσει ότι οι τροχοί του S μπαίνουν κανονικά στο SM, φυσικά πρέπει να υπολογιστεί και η διαφορά στην δισκοπλακα.
Ο κωδικός του μπροστινού κέντρου είναι κοινός για S και SM, λογικα το ίδιο ισχύει και για πισω https://www.motorcyclespareparts.eu/en/suzuki-parts/5411129f10
doctoras
29/09/2020, 13:09
Έχω διαβάσει ότι οι τροχοί του S μπαίνουν κανονικά στο SM, φυσικά πρέπει να υπολογιστεί και η διαφορά στην δισκοπλακα.
Ο κωδικός του μπροστινού κέντρου είναι κοινός για S και SM, λογικα το ίδιο ισχύει και για πισω https://www.motorcyclespareparts.eu/en/suzuki-parts/5411129f10
όντως. τώρα το είδα απο το pc
421274
421275
οι κωδικοί είναι ίδιοι σε sm / s και είναι οι παρακάτω
front 54111-29F10-000 (κόστος 160$)
rear 64111-29F10-000 (κόστος 270$)
Τα κέντρα είναι ίδια ναι .
Μόνο τροχοί, δισκόπλακες δεν μπαίνουν από το ένα στο άλλο στα ψαλίδια & μπροστινά τους.
congate7
29/09/2020, 17:49
Δηλαδή εγώ που είμαι έτοιμος να πάω να βάλω στα κέντρα του sm ακτίνες και στεφάνια 21/18 δε θέλω κάτι άλλο;
Samiotis94
31/08/2023, 14:04
Παιδιά καλησπέρα σας είμαι κατωχος ενός Drz400Sm και θέλω τα φώτα σας στο που μπορώ να βρω πλαστικά γνήσια και πως μπορώ να βελτιώσω την ανάρτηση την πίσω γιατί είναι πολύ μαλακή.
Αν θες γνήσια πλαστικά ρωτάς στη Σουζούκι ή μπαίνεις cmnsl που συνήθως τα έχει όλα. Αλλιώς κοιτάς στην Acerbis που έχει σετ σχετικά οικονομικό.
Για το αμορτισέρ θα υποθέσω πως το ελατήριο δεν είναι για τα κιλά σου. Να το ψάξεις όμως πρώτα.
Με αλλαγή ελατηρίου και ένα σέρβις πιστεύω θα έρθει εκεί που το θες. (Δεν είναι μάπα το αμορτισέρ, για νορμαλ χρήση καλύπτει αρκετούς).
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.