PDA

View Full Version : Θόρυβος από το μπροστινό του v-strom 650 (5 threads in one)



Σελίδες : 1 [2] 3

kconst
10/04/2006, 13:13
Σώσε μας ρε Θεοδ!!!

Γράψε ένα απο κείνα τα θαυματουργά δοκίμιά σου...

costas81
10/04/2006, 14:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Sorry μάγκες αλλά αυτό το πόστ...το πήρε και το σήκωσε....

Άλλα γράφει ο ένας, άλλα καταλαβαίνει ο άλλος, άλλο προσπαθείτε να μεταφράσετε, και γενικά δεν βγαίνει άκρη.....

Ξεκίνησε από κάποιον θόρυβο στο μπροστινό που παρουσιάζουν κάποια μηχανάκια. Πέρασε στα ρουλεμάν, στην απόσβεση επαναφοράς, στην προφόρτιση και τελικά κάποιος θα χαμηλώσει τιμονόπλακες......

Είναι διαφορετικό πράγμα να ψάχνεις την αιτία και την λύση μιας βλάβης και άλλο πράγμα να πειραματίζεσαι με ρυθμίσεις προκειμένου να βελτιώσεις μια συμπεριφορά....

Τώρα δεν έχω χρόνο....αργότερα ίσως γράψω 2-3 πραγματάκια που μπορεί να βοηθήσουν να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα....

Πες τους theod οτι το μονο που θα καταφερουν ειναι να φθαρθουν πιο γρηγορα τα ελατηρια και τιποτα αλλο!

THEOD
10/04/2006, 15:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
Πες τους theod οτι το μονο που θα καταφερουν ειναι να φθαρθουν πιο γρηγορα τα ελατηρια και τιποτα αλλο!


Από πότε "φθείρονται" τα ελατήρια ???:eyepop: :eyepop: :eyepop:

costas81
10/04/2006, 16:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Από πότε "φθείρονται" τα ελατήρια ???:eyepop: :eyepop: :eyepop:


Θα πεσουν εννοω!
Οταν ενα ελατηριο το εχεις μαζεμενο στο τερμα του και το δουλευεις εκει θα πεσει η αποδοση του πιο γρηγορα!

THEOD
10/04/2006, 16:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
Θα πεσουν εννοω!
Οταν ενα ελατηριο το εχεις μαζεμενο στο τερμα του και το δουλευεις εκει θα πεσει η αποδοση του πιο γρηγορα!


Η διαφορά 1-2 εκατοστών στην προφόρτιση είναι αστεία συγκριτικά με το το συνολικό μήκος του ελατηρίου.....Δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα όσο αφορά την διάρκεια ζωής του....

Αν το ελατήριο "πέσει", σίγουρα δεν θα είναι γιατί κάποιος αύξησε 1-3 εκατοστά την προφόρτισή του....Θα πέσει γιατί είναι φτιαγμένο από φτηνιάρικο υλικό....

THEOD
10/04/2006, 16:49
Ας κάνω μια προσπάθεια να ξεκαθαρίσω μερικά πράγματα….

Λοιπόν…κάποια Στρομ 650 παρουσιάζουν έναν θόρυβο στις λακκούβες που ακόμα δεν έχει διευκρινιστεί με σιγουριά που οφείλεται….Ευτυχώς ή δυστυχώς (όπως το πάρετε…) το δικό μου χιλιάρι δεν παρουσίασε ποτέ κάτι τέτοιο, οπότε δεν μπήκα στην διαδικασία να το ψάξω, οπότε σόρρυ που θα σας απογοητεύσω αλλά δεν έχω την λύση….

Ακούγεται ότι μια πιθανή αιτία είναι τα ρουλεμάν του λαιμού….Πιθανόν….Τα τελευταία χρόνια πολλά μηχανάκια εξ ανατολών παρουσιάζουν αδυναμία στο συγκεκριμένο σημείο για 2 κυρίως αιτίες….Η μια είναι η τσιγκουνιά στην παραγωγή που σπρώχνει να χρησιμοποιούνται όλο και μικρότερα και φθηνής ποιότητας ρουλεμάν, και η άλλη είναι η τάση για πιο "ελαφριά" τιμόνια που είναι πιο "συμπαθητικά" στον μέσο αναβάτη….
Στο πρόβλημα αυτό η λύση είναι η αντικατάσταση των ρουλεμάν με άλλα ίδιας διάστασης αλλά καλύτερης ποιότητας….
Σε μερικά μηχανάκια όπως το Τράνσαλπ650 η πατούρα είναι κατασκευασμένη για να μπορεί να δέχεται μεγαλύτερα ρουλεμάν άσχετα αν για λόγους κόστους φορέθηκαν τελικά μικρότερα. Σε αυτήν την περίπτωση η αλλαγή των μαμίσιων με άλλα μεγαλύτερου πλάτους είναι η ενδεδειγμένη λύση κι ας βαρύνει ελάχιστα το τιμόνι….
Σε κάποιες περιπτώσεις είναι δυνατόν στην ίδια πατούρα να μπορούν να φορεθούν κωνικά ρουλεμάν που σαφώς προσφέρουν καλύτερη-συμμετρικότερη στήριξη και σχεδόν απεριόριστη διάρκεια ζωής αφού στην περίπτωση «χαλαρώματός» τους μπορούν να επανέλθουν με ένα απλό σφίξιμο….Αν στο Στρόμ μπαίνουν τέτοια μην διστάσετε να τα βάλετε…..Έχουν διπλή (και) τιμή από τα απλά, αλλά θα ξενοιάσετε μια και καλή και ταυτόχρονα θα αποκτήσετε ένα πιο στιβαρό μπροστινό….

Πάμε τώρα στο πηρούνι….Και πριν ξεκινήσω να ξεκαθαρίσουμε ότι το πηρούνι του Στρόμ είναι ΜΗ ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΟ ως προς την απόσβεση και η ΜΟΝΗ ρύθμιση που μπορεί να δεχτεί είναι η ΠΡΟΦΟΡΤΙΣΗ του ελατηρίου του.

Κάποιος φίλος έγραψε ότι η αιτία για το χτύπημα στις λακκούβες είναι η απότομη επαναφορά του καλαμιού στην μπότα υπό την επίδραση του ελατηρίου και το κοπάνημα στο στόπ που αυτή διαθέτει…. ΔΕΝ ΞΕΡΩ αν όντως είναι αυτή η αιτία (λίγο τραβηγμένο μου ακούγεται...), αλλά ΑΝ είναι αυτή, τότε αυτό είναι σύμπτωμα ανεπαρκούς ΑΠΌΣΒΕΣΗΣ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑΣ.
Την στιγμή που το πηρούνι ΔΕΝ διαθέτει ρυθμιζόμενη απόσβεση, ο μόνος τρόπος να επέμβουμε εκεί, είναι η αλλαγή των λαδιών του πηρουνιού με άλλα που διαθέτουν μεγαλύτερο ιξώδες (πιο «παχιά» ) ώστε ταυτόχρονα να αυξήσουμε τόσο την απόσβεση επαναφοράς όσο και την απόσβεση συμπίεσης. Αν δηλαδή το μηχανάκι φοράει SAE10W, προφανής επιλογή είναι τα SAE15W….Δεν αποκλείεται με την αύξηση της απόσβεσης το πηρούνι να γίνει επίσης και πιο καλό στην γρήγορη οδήγηση αλλά αυτό είναι κάτι που προσωπικά εγώ δεν μπορώ να το προεξοφλήσω….Θέλει πείραμα και δοκιμή…..

Η προφόρτιση δρα διαφορετικά….Ουσιαστικά ρυθμίζει το πόσο κάθεται η ανάρτηση με την επίδραση του βάρους της μοτοσικλέτας και του αναβάτη (στατικό και δυναμικό sag), και έχει μεγάλη σημασία να είναι σωστά ρυθμισμένη για να επιτρέπει στο πηρούνι να έχει την ευαισθησία που χρειάζεται ώστε να ακολουθεί τις ανωμαλίες του δρόμου ανάλογα το φορτίο της μηχανής….
Στα πηρούνια (που δεν σηκώνουν τον κύριο όγκο της μεταβολής του βάρους) δεν είναι σημαντικό να ρυθμίζεται συνέχεια, ενώ στην πίσω ανάρτηση είναι κεφαλαιώδους σημασίας μιας και εκεί οι διαφορές μεταξύ ελαφρύ αναβάτη και βαριού δικάβαλλου είναι τεράστιες (γιαυτό και πίσω υπάρχει η δυνατότητα υδραυλικής-γρήγορης ρύθμισής της….).

Σαν γενικός κανόνας η μπροστά ανάρτηση σε αυτά τα μηχανάκια και για χρήση δρόμου θα πρέπει να βυθίζεται περίπου 3-5 εκατοστά με τον αναβάτη πάνω σε σχέση με την τελείως εκτεταμένη θέση της (μπροστινή ρόδα στον αέρα). Αυτό το επιτυγχάνουμε με τις βίδες προφόρτισης. Στο 1000 που είχα, δοκίμασα διάφορες θέσεις και κατέληξα στο ότι η καλύτερη ρύθμιση ήταν μια γραμμή πιο σκληρή από την μαμά ρύθμιση….Φαντάζομαι ότι περίπου το ίδιο θα είναι και στο 650….

Δεν υπάρχει μίνιμουμ και μάξιμουμ "απόδοση" της ανάρτησης ανάλογα με τις γραμμές ρύθμισης της προφόρτισης…..είναι απλά θέσεις ρύθμισης όπου ανάμεσα σε αυτές τις ακραίες θέσεις πρέπει να βρούμε ποια μας κάθεται καλύτερα στο στυλ που οδηγούμε και στις συνθήκες που κινούμαστε….

Το ξεβίδωμα των πλαϊνών της τιμονόπλακας δεν χρειάζεται για την ρύθμιση της προφόρτισης και μπορεί να χρησιμεύσει μόνο κατά το λύσιμο του πηρουνιού ή όταν κάποιος πειραματιστεί με το να χαμηλώσει κατά 1-2 εκατοστά τις τιμονόπλακες επεμβαίνοντας με αυτόν τον τρόπο στην γεωμετρία της μοτοσυκλέτας (ΑΛΛΟ και ΜΕΓΑΛΟ κεφάλαιο αυτό….).

Ελπίζω να βοήθησα να ξεκαθαριστούν κάποια πράγματα….
:wave2: :wave2: :wave2:

BIG BLACK
10/04/2006, 17:01
Χαιρετώ την όρεξή σου και την υπόμονή σου να κάτσεις να τα γράψεις τόσο απλά και συγκεντρωτικά......:a46:

dvavoul
10/04/2006, 18:09
Αγαπητέ φίλε THEOD ανακεφαλαιώνοντας συμφωνούμε στα κάτωθι:
1. Υπάρχει στα 650 ενοχλητικός θόρυβος στον τερματισμό της μπροστινής ανάρτησης.
2. Δέν ευθύνονται τα ρουλεμάν, διότι η αναφορά που έδωσαν αυτοί που τα άλαξαν είναι αρνητική.
3. Συμφωνούμε ότι η ρύθμιση της μαμάς είναι χαλαρή.
4. Συμφωνούμε ότι η ρύθμιση στο 4 είναι ιδανική για τους Ελληνικούς autostrada.

athandim η ρύθμιση που έκανες είναι σωστή, άμα ξανακούσεις γκάπ θά ΄ναι ή από πέσιμο ή από χέσ...μο.

athandim
10/04/2006, 18:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από dvavoul
athandim η ρύθμιση που έκανες είναι σωστή, άμα ξανακούσεις γκάπ θά ΄ναι ή από πέσιμο ή από χέσ...μο.
:lol: :rotflmao: :rotflmao:


Σημ: Έλα να βλέπω προθυμία και για την απόσβεση....

το χουμε..το χουμε...:lol: :bigcry: :rotflmao:

athandim
10/04/2006, 18:33
Α....ξεχάστηκα.Theod ::a013: :a46: :a51:

THEOD
10/04/2006, 20:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από dvavoul
Αγαπητέ φίλε THEOD ανακεφαλαιώνοντας συμφωνούμε στα κάτωθι:
1. Υπάρχει στα 650 ενοχλητικός θόρυβος στον τερματισμό της μπροστινής ανάρτησης.

Το ότι υπάρχει πρόβλημα, υπάρχει. Άσχετα αν εμένα δεν το έκανε ποτέ, δεν είναι δυνατόν τόσοι συμφορουμίτες να διαμαρτύρονται χωρίς λόγο !
Το αν είναι στο τερμάτισμα της ανάρτησης ή σε άλλη φάση λειτουργίας της όμως δεν το γνωρίζω.....

2. Δέν ευθύνονται τα ρουλεμάν, διότι η αναφορά που έδωσαν αυτοί που τα άλαξαν είναι αρνητική.

Κι όμως....υπάρχουν και αναφορές ότι με σφίξιμο-αλλαγή των ρουλεμάν το πρόβημα έστω και προσωρινά μειώθηκε-εξαφανίστηκε....

3. Συμφωνούμε ότι η ρύθμιση της μαμάς είναι χαλαρή.

Ναι είναι χαλαρή.....αλλά ας μην ξεχνάμε τον χαρακτήρα της μηχανής.....Δεν είναι κανένα σουπερσπόρ "στημένο" για πίστα....Συγκριτικά δεν πιστεύω ότι είναι χαλαρότερη από τα ανταγωνιστικά μηχανάκια της κατηγορίας....Μην ξεχνάς ότι το μηχανάκι έχει δυνατότητα κίνησης εκτός ασφάλτου...

4. Συμφωνούμε ότι η ρύθμιση στο 4 είναι ιδανική για τους Ελληνικούς autostrada.

Κόιτα δεν έχω ακόμη το μηχανάκι για να θυμάμαι νούμερα....Θυμάμαι όμως ότι μετά από κάποιες δοκιμές το άφησα στο μια γραμμή πιο σκληρό (μια γραμμή λιγότερη να φαίνεται δηλαδή) από ότι ήτανε μαμά.


Κρατάω μια πισινή για το πόσο όλα αυτά είναι ακριβώς ίδια για το 650 γιατί εγώ είχα το 1000άρι και δεν ξέρω αν φοράει ίδιας σκληρότητας ελατήρια... Δεν αποκλείεται λόγω αυξημένου βάρους και δυνατότητας κίνησης με περισσότερα χιλιόμετρα, το 1000άρι να φοράει πιο σκληρά ελατήρια από το 650, άσχετα αν εξωτερικά-οπτικά τα πηρούνια φαίνονται ίδια....
Πάντως μέχρι στιγμής από ότι διαβάζω, δεν έχω ακούσει χιλιάρι που να υποφέρει από χτυπήματα στο μπροστινό, οπότε δεν αποκλείεται το πρόβλημα να αφορά τελικά μόνο το 650 και κάποια πράγματα είτε είναι ρουλεμάν είτε ελατήρια, είτε πιο σφιχτή απόσβεση, να διαφοροποιούνται συγκριτικά με το πρώην δικό μου.....

argy_kap
10/04/2006, 20:56
Και για να μπούμε στο κλίμα λίγο να ρωτήσουμε τον προδότη πότε επιτέλους θα έρθει το μηχανάκι που συνέχεια εεεεεέρχεται?

Αμάν ποιά! Εμείς γίναμε 70+ και αυτό ακόμα!?!?!

:beer: :beer: :beer:

Δεν έχει να κεράσω και κανά σκόρδο να μην το ματιάξω επιτέλους!

deminio11
10/04/2006, 21:26
kalispera se olous !!!

Ego pali me afto to thorivo den boro na bgalo akri me tipota .

O enas einai o thorivos apo to brostino sistima pou exoume oloi kai an oxi olloi oi perisoteroi kai o allos o pio EKNEVRISTIKOS einai kati san na kouniontai plastika i san na kouniete kati mesa apo to fanari .

Einai arketa eknevristikos kai kourastikos alla to provlima einai oti den boro na to prosdioriso :bigcry:

Esfixa tis vides pou einai ton plastikon giro apo to timoni kai to brostino sistima alla tipota.

Akougete les kai kouniontai oi lambes i kati tetio telos panton.

Kapios filos eixe grapsi gia sfiximo tis vasis tou fanariou alla den katafera na vro pou einai .

Oso gia ton allo ixo pou einai kapos pio metallikos as poume sto sinergio pou piga mou eipan na matho na zo me afton:nono: :nono:

Odigisa simera ena xiliari me WP elatiria kai den akougotan kati apo to brostino sistima .

Ro diko mou otan peftei se lakouva nomizeis oti tha figoun ta plastika kai me eknevrizi afantasta !!!!:bigcry:

Den xero an i antoiprosopia protinei kati gia tin lisi tou opiodipote thorivou alla an oxi einai ntropi megali se ena mixanaki me toses polles poliseis !!!

Please an exei kanis kapia lisi perimeno !!!

episis an xerei kaneis pou einai i basi tou fanariou me tis vides tou

Innersense
10/04/2006, 21:33
deminio11 φοράς κάγκελα και αν ναι πια;

ψάξτο λίγο το θέμα πριν αρχίσεις να τα χώνεις για το μηχανάκι...

deminio11
10/04/2006, 21:38
oxi file mou den forao kagela kai opos egrapsa o thorivos aftos epikentronetai kirios kapou anamesa se fanari kai giro plastika !!!

dvavoul
10/04/2006, 23:25
Φίλε argy_kap δέν ξέρω άν αναφέρεσε σε μένα, αλλά άν ναί, μάλλον δέν επισκέπτεσαι συχνά το forum.
Προδότης γιατί ρε φίλε;;;

Vstrommer71
11/04/2006, 00:28
Απορια ενος κατοχου με 28000χλμ...
Κι αμα κανει γκαπ το πηρουνι τι εγινε?Χ@στηκε η φοραδα στ'αλωνι!:D
Το συνηθιζεις και δεν σε ξαναενοχλει!
Μηπως με αναρτηση με 150mm διαδρομη περιμενετε στις λακουβες να περναει αερα??
Ημαρτον(που λεει κι ο Γεωργιου...):sick:

THEOD
11/04/2006, 06:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από argy_kap
Και για να μπούμε στο κλίμα λίγο να ρωτήσουμε τον προδότη πότε επιτέλους θα έρθει το μηχανάκι που συνέχεια εεεεεέρχεται?

Αμάν ποιά! Εμείς γίναμε 70+ και αυτό ακόμα!?!?!

:beer: :beer: :beer:

Δεν έχει να κεράσω και κανά σκόρδο να μην το ματιάξω επιτέλους!


τον φάγαμε τον γάιδαρο...η ουρά έμεινε....:a08: :a08: :a08:


@dvavoul Δεν είναι για σένα ρε το "προδότης" .....
Για άλλον χτυπά η καμπάνα...:a13: :a13: :a13:

advblack
11/04/2006, 07:24
....ξερεις τι μηχανακι θα περνα αν ειχα τα φραγκα τωρα; Ενα μπλε Fazer FZ1. Mηπως, λεω μηπως, το γνωριζεις αυτο το μηχανακι;:cool:

costas81
11/04/2006, 14:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από advblack
....ξερεις τι μηχανακι θα περνα αν ειχα τα φραγκα τωρα; Ενα μπλε Fazer FZ1. Mηπως, λεω μηπως, το γνωριζεις αυτο το μηχανακι;:cool:

Fazer FZ1?
Αυτο δεν παει βημα!Τι να το κανεις? :wacko:

advblack
11/04/2006, 14:38
Διαβαστε τι γραφουν και στο advrider.com. Σας παραθετω το αντιστοιχο λινκ για το ιδιο θεμα,
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=128067

costas81
11/04/2006, 14:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από advblack
Διαβαστε τι γραφουν και στο advrider.com. Σας παραθετω το αντιστοιχο λινκ για το ιδιο θεμα,
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=128067


Εδω υπαρχει και η αποδειξη οτι το ιδιο pro παιζει και στα χιλια!

THEOD
11/04/2006, 21:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από costas81
Fazer FZ1?
Αυτο δεν παει βημα!Τι να το κανεις? :wacko:


Nαι ρε γαμώτο....Ψιλοψόφιο είναι....αλλά τι να κάνω...θα το αντέξω κι αυτό....:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

thrax
12/04/2006, 06:59
Το χτύπημα που ακούγεται εμένα μου φαίνεται σαν από πλαστικό (αν λέμε για το ίδιο ντούπ) και νόμιζα οτι έρχεται απ το φέριγκ επειδή κάτι δεν πατάει κάπου καλά. Μετα διάβασα το φόρουμ και δεν καταλαβα τίποτα. Μήπως όντως προέρχεται απο τα πλαστικά?
Άσχετο?
(Ε, την είπα και γω την μακαλία μου)
:beer: πρωι πρωι???

Suner
12/04/2006, 07:30
Vasika otan vgei sovaro symperasma k sygkekrimenh lysh gia to provlhma 8a htan kalo na kanoun ena stiky oi moderators kai na lene poio einai to provlhma k mia a3iopisth lysh.

Afto to 8ema mas kourase k mas mperdevei ka8e fora pou mpainei nea apanthsh mesa.:hypnotize

Bring out the real solution!!:sun:

skyman
13/04/2006, 18:29
Σε λίγο έτσι όπως πάμε δέν θα ξέρουμε τι απ'όλα είναι έβλεπα που οι περισσότεροι έλεγαν οτι το χτύπημα στο μπροστινό προέρχεται απο ρουλεμαν λαιμού σήμερα λοιπόν πήγα για service και απο περιέργεια ρώτησα τι ευθύνεται για αυτό το χτύπημα η απάντηση ήταν πολύ απλή και το παλικάρι ο τεχνικός πολύ σίγουρος

μήν σε ανησυχεί αυτό όλα τα 650 έχουν το ίδιο πρόβλημα είναι τα ελατήρια

και πώς μπορώ να το διορθόσω αυτό το πρόβλημα ??

α αυτό δέν φτιάχνεται σε μερικά μηχανάκια αλάξαμε ελατήρια και μετά χτύπαγε περισσότερο :eyepop:

δλδ ούτε με σκηρότερα ελατήρια ούτε με αλαγή στα λάδια δέν υπάρχει λύση ?? :sad:

όχι με τίποτα δέν διορθώνεται :hypnotize

οπότε όπως καταλαβένεται

πάρε το αυγό και κούρευτο :rotflmao:

τσακώστε και απο μία :beer:

zoudis
14/04/2006, 14:04
Έχω 25000χλμ και μου κάνει αυτό το θόρυβο από την αρχή.


Είναι τα ρουλεμάν του λαιμού. Κάποια στιγμή θα το φτιάξω όταν το θυμηθώ. Δεν είναι τίποτα απλώς θέλουν λίγο σφίξιμο. Και αλλαγή να θέλουν το κόστος είναι αμελητέο.

Λοιπόν παληκάρια, προς ενημέρωση του Φορούμ.....

Το πήγα τελικά μετά από αυτά που ακουσα εδώ μέσα, στον Μαντή στη Μεσογείων (εκει που το "πήγαινα" πάντα) για να δούμε το πρόβλημα και να μου σφίξουν/αλλάξουν τα Ρουλεμαν.

Και ενώ η μηχανή είναι επίσημης και ακόμα μες την εγγύηση, μου είπε ότι αφενός θέλουν αλλαγή, αφετέρου δεν τα καλύπτει η εγγύηση γιατι λέει είναι από την φυσιολογική φθορα.....
Ενω το ξερει το προβλημα ο π0@!$! :mad: :mad: :confused:

Και στο διαταυτα....για Ρουλεμαν λαιμου μου πήρε 70 ευρό + 60 εργατικα (μια ώρα δουλειά με το ρολόι) !!!

Συνολο 130 ευρό !!! Οποτε αυτό που είπε ο ΜΙΣΚΙΝ δεν ισχυει στη καμια....

:mad: :confused: :mad: :eyepop:

ΗΜΑΡΤΟΝ ΚΥΡΙΕ !!! ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΕΒΑΛΕ ΣΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ !!! :mad:

ΤΑ ΧΩ ΚΟΛΟΠΑΡΕΙ ΜΙΛΑΜΕ :mad: :mad: :mad:

Και το αστειο...ΔΕΝ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΤΑΙ το φαινόμενο, οπως παραδεχτήκανε και οι ιδιοι εκει, γιατι οφειλετε και σε ένα μερος στα καλάμια της μηχανής μας.....

Α ΚΑΛΟ Ε ???!!!!

130 ΕΥΡΟ, flashed down the toiletπου λένε και οι φίλοι μασ το ζώα...

Εν κατακλειδι...δεν αξίζει η φάση με ΤΙΠΟΤΑ.....

:nono: :nono: :nono:




Α και κατι ακόμα....

ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΜΑΜΗΘΟΥΝΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΟΥΝΟΣΚΥΛΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΣΥΝΟΜΟΤΑΞΙΑΣ !!!!!!






Αι στα διαλο ρεμαλια του κερατα........

costas81
14/04/2006, 15:00
Στα χρεωσανε ρε φιλε?
Φυσιολογικη φθορα δεν παιζει μεσα στην εγγυηση σε τιποτα!Κακος επρεπε να κανεις φασαρια!
Εκτος αυτων θες να μας πεις οτι το προβλημα δεν διορθωθηκε ουτε λιγο?

zoudis
14/04/2006, 17:44
Οπως ακριβώς το είπες...:rolleyes:

Το πρόβλημα βελτιώθηκε λίγο.....:confused: :mad: :confused:

ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ λεμε η όλη φάση :yuck: :yuck: :yuck:

Reignman
15/04/2006, 09:33
Μια ερώτηση...
Οι κάτοχοι Κ6 έχουν το ίδιο πρόβλημα;
Εγώ λόγω τρακαρίσματος άλλαξα όλο το
μπροστινό σύστημα και πλέον δεν ακούω
τον "ενοχλητικό" θόρυβο. :confused:

THEOD
15/04/2006, 10:00
Tο έχω ξαναγράψει αλλά από ότι φαίνεται περνάει στο ντούκου....


ΨΑΞΤΕ ΤΟ λίγο μήπως στην ίδια πατούρα μπορούν να μπουν λίγο φαρδύτερα ρουλεμάν ή μήπως μπορούν να μπουν ΚΩΝΙΚΑ στις ίδιες ή λίγο μεγαλύτερες διαστάσεις....

Αν γίνεται κάτι από αυτά, τότε θα λύσετε μια και καλή το πρόβλημα τουλάχιστον στον βαθμό που αυτό οφείλεται στα ρουλεμαν...

gcrook
16/04/2006, 17:19
Τελικα τα προβληματα ειναι κληρονομικα στα V2 της Suzuki.:sad:

Απλα αποκλειστε το γεγονος οτι το κλαπα-κλουπα προερχεται απο τις μπουκαλες.
Δεν φοραμε τις ιδιες (SV).
Στανταρ ρουλεμαν.
ΚΑι το αλλο το παληκαρι ποσο το χρεωσαν για ρουλεμαν λαιμου;70 ευρω εγραψε:eek:
Εγω πηρα πανω-κατω κωνικα της ΚΟΥΟ τα ακριβα και μαζι με το "ποτηρακι" για το κατω ρουλεμαν δεν εδωσα ουτε 40.

Υ.Γ Παραυτα ακομα μου χτυπαει λιγο σε συγκεκριμενα σαμαρακια του δρομου:sad: Θα το ψαξω...

THEOD
16/04/2006, 18:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από gcrook
ΚΑι το αλλο το παληκαρι ποσο το χρεωσαν για ρουλεμαν λαιμου;70 ευρω εγραψε:eek:
Εγω πηρα πανω-κατω κωνικα της ΚΟΥΟ τα ακριβα και μαζι με το "ποτηρακι" για το κατω ρουλεμαν δεν εδωσα ουτε 40.



Αυτό συμβαίνει όταν αγοράζεις ρουλεμάν ως ανταλλακτικό και όχι ως ρουλεμάν .....:wave2:

Didis
16/04/2006, 22:21
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από Didis
[B]Τα ρουλεμάν αλλάχθηκαν και μετά από 15 μέρες ξανά ο ίδιος θόρυβος. Ο μηχανικός μου υποψιάζεται τα τεφλόν μέσα στις μπουκάλες. Γνωρίζει κανείς κάτι επ αυτού?

Tropeas
16/04/2006, 22:33
Ρε παιδιά , θα ρθει κάνας Vstromάς με το πρόβλημα αυτό σε αρκετά μεγάλο βαθμό στο Δέλεαρ, να το δοκιμάσω, να το ακούσω να δω αν είναι το ΄διο που κάνει και σε εμάς, και να σφύξω την βάση του φέρινκ στον λαιμό και να το ξανακούσουμε?
γιατί μου φαίνεται ότι έχετε κάνει ένα πολύ μεγάλο θέμα , και δεν έχετε καταλάβει απο που δημιουργείται ο θόρυβος (αν είναι ότι ήταν και στο SV μου...) ;)

Didis
16/04/2006, 23:23
Το έχω τσεκάρει
Δεν είναι αυτό

Tropeas
16/04/2006, 23:31
Αφού έχεις τσεκάρει αυτές τις βίδες και είναι καλά σφυγμένες τότε,
το αμέσως επόμενο να τσεκάρεις είναι τον σκελετό που κρατάει το φέρινκ, μήπως κάπου έχει χαλαρώσει στην συγκράτηση του φέρινκ...
Εμένα θέλαν και τα δυο σφύξιμο, και δεν το ξανάκουσα για πολύ καιρό,
μέχρι πάλι οι κραδασμοί να κάνουν την δουλιά τους και να το ξαναχαλαρώσουν... ;)

Didis
16/04/2006, 23:42
Thanks.Θα το κάνω μετά το Πάσχα και θα τα πούμε, καθότι θα πάρουμε τους δρόμους

zoudis
17/04/2006, 08:26
ΨΑΞΤΕ ΤΟ λίγο μήπως στην ίδια πατούρα μπορούν να μπουν λίγο φαρδύτερα ρουλεμάν ή μήπως μπορούν να μπουν ΚΩΝΙΚΑ στις ίδιες ή λίγο μεγαλύτερες διαστάσεις....

Δεν παίζει αυτό συνάδελφε....το ρώτησα και ο Πο@σ@!ς ο μαστορας που το πήγαινα μου είπε ότι δεν "πέρνει" ούτε μεγαλύτερα ούτε αλλόυ σχήματος ρουλεμαν.... :confused: :confused:

ΨΕΜΑΤΑ ??? :confused: ΑΛΗΘΕΙΑ ? :confused:

ετσι μου ειπε ο σκατο-κ@αρ!%(#ς ο γαμόσπιτος :evil:

costas81
17/04/2006, 09:35
Καλημερα παιδια!
Λοιπον να παραθεσω και γω κατι!
Ενας φιλος ο Στεφανος με strom K5 αλλαξε ρουλεμαν λαιμου σε συνεργειο στη θηβων!Λοιπον απο τοτε μηδεν θορυβος στις λακουβες!
Εγω εφτασα με το δικο μου Κ6 τα 3800χλμ!
Ως δια μαγειας δεν μου χτυπαει πια το τιμονι!Ακομα και σε λακουβαρες δεν ακουω πια τιποτα!Ομως δεν εχει εξαφανιστει τελειος! Πριν καμια βδομαδα ας πουμε που επεσα σε ενα χαντακι ακουσα ενα ελαφρο κτουπ!Αλλα καμια σχεση με πριν που σε καθε λακουβα φωβομουνα οτι κατι θα σπασει!Φανταστειτε οτι εχω πανω απο βδομαδα να ακουσω οτιδηποτε απο το τιμονι με καθημερινη χρηση!

deminio11
17/04/2006, 17:28
re mages kalispera alla den boro na katalavo gia pies vides milate ?

Einai aftes pou einai exoterika pano sta plastika ?

Aftes sfixnoun me kleidei allen!!!!

Oi alles vides pou einai sto skeleto poies einai gia na koitaxo kai ego !!!!

efxaristo prokatavolika gia tin voitheia !!!

Tsibate kai mia freskia !!!:beer:

Tropeas
18/04/2006, 10:34
Αρχικά οι πρώτες δύο βίδες (όχι άλλεν αλλά πολύγωνα, και αν θυμάμαι καλά εξάγωνα) είναι πάνω στο σίδερο της βάσης του φέρινκ που πιάνει στο πλάισιο στο λαιμό. (Θέλουν ΚΑΛΟΟΟ σφύξιμο)

Τώρα για τις άλλες είναι πιο δύσκολη δουλειά, γιατί θα πρέπει να βγάλεις όλο το φέρινκ και να τσεκάρεις :
α. Τις βίδες που συγκρατούν το κομμάτι των φαναριών στην βάση την μεταλλική που πιάνει στο πλαίσιο
β. τις βίδες που πιάνει το φέρινκ πάνω στην μεταλλική αυτή βάση...

Αν το έχεις λύσει το φέρινκ,
και προσπαθήσεις να κουνήσεις την βάση ή τα φανάρια και κουνιούνται ,
ΤΟΤΕ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ,
κάντο απότομα και θα ακούσεις το "γκουπ" που ακούς...

Επίσης μπορείς να το τσεκάρεις και όταν είσαι σταματημένος και είσαι απάνω στην μηχανή , πατώντας το μπροστά φρένο και δίνοντας όλη την δύναμη σου στην πίεση της ανάρτησης απότομα ώστα να κατέβει το μούτρο να κοντράρει αν έχει κενό και να ακουστεί το "γκαπ",

Περιμένω feedback να μου πείτε , αν αλλάξατε τσάμπα ρουλεμάν μερικοι... :rolleyes:

...Και καλά αν τα κάλυψε η εγγύηση...

Βρε Ζούδη? πότε θα τα πούμε βρε σειρά εμείς για καφέ?
Αλλη φορά όταν θα πηγαίνεις στην Suzuki θα πηγαίνουμε μαζί... ;)

Tropeas
18/04/2006, 11:02
Δείτε και μερικές εικόνες πως είναι στο SV,

και ποιες βίδες εννοώ,...

Παρόμοια είναι και η βάση στο Vstrom, απλά έχουν άλλο μέγεθος τα φέρινκ και τα φώτα αλλά τα σημεία που δένουν είναι παρεμφερή... ;)


45272

gcrook
20/05/2006, 02:12
Τα θρεντ που αναφερονται στο συγκεκριμενο θεμα συγχωνευτηκαν, ωστε οι διαφορες πληροφοριες και αποψεις που ακουγονται κατα καιρους να ειναι ευκολα προσβασιμες,ωστε να δοθει επιτελους μια ορiστικη λυση στο προβλημα.:wave2:

zoudis
22/05/2006, 09:55
Ελα ρε σειρά...τι κάνεις ? Παλεύεις, ξέρω...


Περιμένω feedback να μου πείτε , αν αλλάξατε τσάμπα ρουλεμάν μερικοι...

όχι Λάμπρο, δεν παιζει αυτό με το φερινγκ στο Β-Στρομ...είναι γνωστό το θέμα με τα ρουλεμαν, και το ξέρουν ολοι στη Σουζουκι και στα εξουσιοδοτ/να....άλλο που μερικά ΛΑΜΟΓΙΑ κανουν τους Κινεζους.... (No offence for the Chineze people :lol: )




Βρε Ζούδη? πότε θα τα πούμε βρε σειρά εμείς για καφέ? ελα μου ντε...και έχουμε πολλά να πουμε από την τελευταια φορά....


Αλλη φορά όταν θα πηγαίνεις στην Suzuki θα πηγαίνουμε μαζί...

Εμένα μιας και μόλις έληξε η εγγύηση, λέω να μην ΞΑΝΑΠΑΤΗΣΩ στην Σουτζούκι :mad: :evil:

:wave2:

Tropeas
22/05/2006, 10:45
Έλα μια βόλτα Δελεαρ το βράδυ να σου πω που θα πάω τον Αυγουστο και με ποιους που εσύ ξερεις... :D ;) :wave2:

zoudis
22/05/2006, 14:31
οχι ρε σειρα....'εν μπορω...παιζω μπαλα σήμερα-κάθε Δευτέρα....

Αυτο είναι το κακό, καθημερινές ολο κάτι έχω να κάνω και δεν προλαβαίνω να κάνω τίποτα στο τελος...

Τωρα για τον Αυγουστο...μυρίζομαι Ευρώπη.....με Ατσι....ειμαι κοντα ? :winka:

Tropeas
22/05/2006, 14:49
Έλα και αργά,
τα υπόλοιπα στα λέω με πμ...
Τον Ατσι τον έχω χάσει...

deminio11
28/05/2006, 09:53
Λοιπον μαγκες σχετικα με το θορυβο που ελεγα ως δια μαγειας τωρα που σφιξαν οι ζεστες εχει ελλατωθει αρκετα .

Επισης εσφιξα τη προφορτιση του μπροστινου και σαν να ελλατωθηκε ακομα περισσοτερο .:rolleyes:

Ισως να ειναι η ιδεα μου ?Δεν ξερω τι να πω!!!

Παντως απο μια γρηγορη βολτα που εκανα εχει ελλατωθει αρκετα :p

Ο καιρος θα δειξει :beer:

φιλικα deminio

mikekam
14/06/2006, 10:54
paidia oute rouleman na alla3ete oute tipota!!!!!!!(merikoi apo edw ta alla3an kiollas!!!!!!!) exw kai egw to idio problhma edw kai 27000 xlm. kai thn apanthsh mou thn edwse enas mhxanikos apo bolo kai den to pisteua.....akougete to mprostino ftero kouniete kai kanei hxeio kai akougete autos o 8orubos!!!!!!!!! prin mish wra to ebgala(prosoxh sto 3emontarisma giati egw to gratzounisa!!!! o m@l@k@s!!!!!!) phga mia bolta stis lakoubes ths geitonias (eytyxws exei polles!!!!) kai outew gap oute goup!!!!!!! to3ana ebala 3anaphga kai ta idia gap goup!!!!!
oso gia tous diskous pou lete exete dikio alla auto einai ena anepes8ito tsak otan kounaw thn mhxanh mpros pisw kai pataw freno asxeto me to goup tou fterou!!!!
dokimaste to kai meta psaxte gia rouleman timoniou kai troxwn!!!!!
twra to epomeno bhma einai na dw pws den 8a akougete o8orubos!!!!
8a to psaxw kai 8a sas pw!!!!!!
kala xiliometra magkeeeeees!!!!!!

Suner
14/06/2006, 10:58
eos apistefto afto pou grafeis filaraki.

ego akoma na parathriso to gap-gup alla mono 750km exo akoma.

pantos an einai afto to provlhma tote eimaste OK:wave2:

mikekam
14/06/2006, 11:06
file kai emena mou akougotan apisteyto alla to dokimasa gia na dw kai douleuei!!!!!

costas81
14/06/2006, 12:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από mikekam
file kai emena mou akougotan apisteyto alla to dokimasa gia na dw kai douleuei!!!!!

ρε φιλαρακι αφτος ο ηχος μου φαινετε απιστευτο να ειναι απο κει!Κατα ρχην το μπροστινο φτερο ειανι πλαστικο ενω ο ηχος που ακουγετε καθαρα μεταλικος!
Μηπως αναφερεσε σε κατι αλλο?
Δεν θελω να το παιξω απιστος θωμας αλλα μου φαινετε απιθστευτο να ειναι απο κει

mikekam
14/06/2006, 13:48
filaraki o hxos pou akouw einai ka8ara plastikos opws kai olwn edw sto post...
an esena sou kanei metalliko tote 8a einai kati allo!!!!
pantws twra pou katalaba oti einai mono to ftero kai oxi kanena allo problhma pio sobaro meta apo mia grhgorh bolta ston periferiako (ti sou kanei h idea) tou exw pio polu empistosunh!!!!!:wave2: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

costas81
14/06/2006, 15:19
το οτι ολοι πανε και ψαχνωνται για τιμ0νοπλακες και ρουλεμαν με πηθει και μενα οτι το ντουπ που ακουγετε ειναι απο πλαστικο!!

οκ:lol:

africa_t
30/07/2006, 17:48
εγω παιδια παλια ειχα ενα bandit και μου εκανε το ιδιο πραγμα,τι ρουλεμαν αλλαξα,τι λαδια στις μπουκαλες,μεχρι και τις δαγκανες απο τα φρενα εβγαλα για να δω τι διαολο χτυπαει.τελικα οταν εβαλα ενα παξιμαδι 3-4 εκατοστα παχος σε καθε μπουκαλα το φαινομενο εξαφανιστηκε.

gmorakis
04/08/2006, 12:49
AN EXEIS PROSTATEUTIKA GAGELA AUTA SIDONIZOUN....SFIKSE TIS VIDES.....

costas81
14/08/2006, 15:15
ρε παιδια μην λεει ο καθενας οτι θελει!!!
με δυο ατομα δεν χτυπαει και με ενα χτυπαει!
ουτε πλαστικα ειναι ουτε τιποτα τετοιο!
και ειτε εχεις καγκελα ειτε οχι!
απλα τα πραγματα!
ειναι προβλημα λαιμου και ρουλεμαν!

Random
20/08/2006, 10:23
Παντως εμενα το στρομακι μου εχει σπασει τρεις φορες τα καγκελα στο πανω ΔΞ σημειο.Τα τελευταια τζιβι που εβαλα δωρεαν παντα, εχουν βαλει μεταβλητες βασεις που βιδωνουν στο σασσι της μηχανης..Τωρα τριζει ο συνδεσμος του ΑΡ και ΔΞ καγκελου στη βαση τους κατω χαμηλα,και απλα εβαλα μια σφηνα για να σταματησει να συντονιζει γυρω στις 6000 στρφ.:winka:

costas81
24/08/2006, 09:38
και για να μην λεμε συνεχεια τα ιδια και τα ιδια καντε το εξης......


κατεβειτε απο την μηχανη σπρωχτε την προσ τα μπροστα κ πατηστε αποτομα και ελεφρα το μπροστινο φρενο να δειτε που ακουγετε ο ιδιος ηχος και ειναι απο το μπροστινο συστημα!

karanti
21/09/2006, 10:43
εχει δοκιμασει κανενας να αλλαξει τα ελατηρια του πηρουνιου ή (και) τα λαδια, για να μας πει αν σταματησε το χτυπημα?

billpos
24/09/2006, 11:42
1) ΒΓΑΛΤΕ ΤΟΝ Μ ΠΡΟΣΤΙΝΟ ΤΡΟΧΟ

2) ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΟΡΘΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΒΑΛΒΙΔΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ

3) ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΝ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΑΠΟ ΥΨΟΣ 10 ΕΚ. ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ (ΣΑΝ ΜΠΑΛΑ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΟΝ ΠΙΑΝΕΤΕ ΜΕΤΑ Ε;..)

4 )ΓΥΡΙΣΤΕ ΤΩΡΑ ΣΙΓΑ ΤΗΝ ΒΑΛΒΙΔΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ

5) ΕΠΑΝΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ ΒΗΜΑ 3

ΑΜΑΝ!! ΤΙ ΓΚΑΠ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ ????

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : Ο ΗΧΟΣ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΑΚΟΥΜΕ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΟΤΑΝ ΠΕΦΤΕΙ ΣΕ ΛΑΚΟΥΒΑ Ή ΣΑΜΑΡΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΠΑΝΗΜΑ ΤΩΝ ΠΛΕΥΣΤΩΝ ΔΙΣΚΩΝ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΩ ΑΔΡΑΝΕΙΑΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΝΙΣΧΥΕΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΚΑΛΑΜΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ FAIRING ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΑΝ ΑΝΤΙΧΕΙΟ ΜΕΤΑΦΕΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΗΧΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ.

ΕΙΝΑΙ ΔΕ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ ΟΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΑΠΟΤΟΜΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΟΠΟΥ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΩΜΑΛΙΑ ΤΟΥ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑΤΟΣ.

ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΝΟΤΕΡΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΒΟΛΤΑ ΑΦΟΥ ΟΙ ΔΙΣΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΣΤΑΛΕΙ ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΔΙΑΚΕΝΟ ΣΤΙΣ ΦΩΛΙΕΣ ΤΟΥΣ...

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ?

ΑΠΑΝΤΗΣΗ 1 : ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΛΕΥΣΤΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ (ΠΧ TRANSALP)

ΑΠΑΝΤΗΣΗ 2 : ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΠΛΕΥΣΤΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ 'ΚΟΥΤΣΟΥΡΟ' ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΑΝ ΤΟ V-STROM.

ΑΥΤΟ ΕΞΗΓΕΙ ΓΙΑΤΙ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΕΛΑΤΗΡΙΩΝ Η ΛΑΔΙΩΝ ΣΤΙΣ ΜΠΟΥΚΑΛΕΣ Ο ΗΧΟΣ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ.

ΕΙΝΑΙ ΑΝΗΣΥΧΗΤΙΚΟ ;

ΜΟΝΟ ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ

ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΑΙ ;

ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΑΥΡΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΛΑΔΙΑ ΣΤΙΣ ΜΠΟΥΚΑΛΕΣ ΜΕ SAE 5W

karanti
24/09/2006, 16:24
πριν 3 ημερες, αλλαξα ελατηρια με WP και λαδια χρησιμοποιησα WP SAE 10, οπως μου ειπανε.
δυστυχως ο θορυβος ειναι παλι εδω.......:confused:
αυτο βεβαια δεν σημαινει οτι μετανιωσα για την αλλαγη, γιατι το μπροστινο δουλευει πολυ καλυτερα.:beer:

billpos
25/09/2006, 15:12
Λοιπόν, μετά την αλλαγή λαδιών εχθές, με sae 5w, το αγριοκάτσικο εξημερώθηκε.

Δεν έχω ακούσει ακόμη τον γνωστό 'διαβολικό ήχο' αλλά δεν έχω κάνει και πολλά χλμ.

Βέβαια εκτός αυτού, όλο το μπροστινό μεταμορφώθηκε πρός το καλύτερο.


I'LL BE BACK....

costas81
05/10/2006, 13:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από billpos
1) ΒΓΑΛΤΕ ΤΟΝ Μ ΠΡΟΣΤΙΝΟ ΤΡΟΧΟ

2) ΚΡΑΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΟΡΘΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΒΑΛΒΙΔΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ

3) ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΝ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΑΠΟ ΥΨΟΣ 10 ΕΚ. ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ (ΣΑΝ ΜΠΑΛΑ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΟΝ ΠΙΑΝΕΤΕ ΜΕΤΑ Ε;..)

4 )ΓΥΡΙΣΤΕ ΤΩΡΑ ΣΙΓΑ ΤΗΝ ΒΑΛΒΙΔΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ

5) ΕΠΑΝΑΛΑΒΕΤΕ ΤΟ ΒΗΜΑ 3

ΑΜΑΝ!! ΤΙ ΓΚΑΠ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ ????

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : Ο ΗΧΟΣ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΑΚΟΥΜΕ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΟΤΑΝ ΠΕΦΤΕΙ ΣΕ ΛΑΚΟΥΒΑ Ή ΣΑΜΑΡΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΠΑΝΗΜΑ ΤΩΝ ΠΛΕΥΣΤΩΝ ΔΙΣΚΩΝ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΩ ΑΔΡΑΝΕΙΑΣ, Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΝΙΣΧΥΕΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΚΑΛΑΜΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟ FAIRING ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΑΝ ΑΝΤΙΧΕΙΟ ΜΕΤΑΦΕΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΗΧΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ.

ΕΙΝΑΙ ΔΕ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ ΟΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΕ ΑΠΟΤΟΜΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΟΠΟΥ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΩΜΑΛΙΑ ΤΟΥ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑΤΟΣ.

ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΝΟΤΕΡΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΒΟΛΤΑ ΑΦΟΥ ΟΙ ΔΙΣΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΣΤΑΛΕΙ ΑΦΗΝΟΝΤΑΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΔΙΑΚΕΝΟ ΣΤΙΣ ΦΩΛΙΕΣ ΤΟΥΣ...

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΑΛΛΕΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ?

ΑΠΑΝΤΗΣΗ 1 : ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΛΕΥΣΤΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ (ΠΧ TRANSALP)

ΑΠΑΝΤΗΣΗ 2 : ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΠΛΕΥΣΤΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ 'ΚΟΥΤΣΟΥΡΟ' ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΑΝ ΤΟ V-STROM.

ΑΥΤΟ ΕΞΗΓΕΙ ΓΙΑΤΙ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕ ΑΛΛΑΓΗ ΕΛΑΤΗΡΙΩΝ Η ΛΑΔΙΩΝ ΣΤΙΣ ΜΠΟΥΚΑΛΕΣ Ο ΗΧΟΣ ΠΕΡΙΟΡΙΖΕΤΑΙ.

ΕΙΝΑΙ ΑΝΗΣΥΧΗΤΙΚΟ ;

ΜΟΝΟ ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ

ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΑΙ ;

ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΑΥΡΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΛΑΔΙΑ ΣΤΙΣ ΜΠΟΥΚΑΛΕΣ ΜΕ SAE 5W



Αν ειχες κανει τον κοπο να διαβασεις ολο το thread στο οποιο γραφεις θα εβλεπες ότι οι δεν είναι οι δίσκοι που χτυπάνε! Και αυτό γιατί ο θόρυβος εξαφανίζετε με δυο άτομα επάνω!Επίσης ακούγετε και με φρένο πατημένο στο οποίο ο δίσκος είναι σταθερός!

Δεν είναι ανάγκη να βγάλουμε τον τροχό για να ακούσεις τον πλευστό δίσκο!Πήγαινε όπως είναι η μηχανή σου και χτύπα τον λίγο από την μία πλευρά πχ με κίνηση προς τα κάτω και μετα με το χέρι σου με κίνηση προς τα πάνω και θα το ακούσεις το γκάπ! Όπως και ένα τακ όταν κινήσαι προς τα μπροστά και πατήσεις φρένο και μετά κάνεις όπισθεν και πατήσεις φρένο! Αυτοί οι ήχοι να είναι από τους δίσκους! Όλοι οι άλλοι είναι από το λαιμό την μηχανής!

billpos
05/10/2006, 18:45
Πολυ ωραία, αλλά γιατί εδώ και μία βδομάδα που άλλαξα λάδια στις μπουκάλες δεν έχω ακούσει ξανά τον γνωστό θόρυβο;

Μπορεί να κάνω λάθος αλλά για να κάνει το ρουλεμάν του λαιμού τέτοιο 'γκάπ' που να είναι αξιομνημόνευτο απο όλους στους stromers, θα πρέπει να έχει ένα τζόγο ΝΑ (με το συμπάθειο). Και από τη μάνα του κιόλας....

Σε παλιότερες μηχανές που είχα, αλλά και στην transalp του συνεταίρου μου, ο τζόγος που έβγαλε φυσιολογικά ο λαιμός περίπου στα 15000 χλμ δεν ακουγόταν στις λακούβες (για την ακρίβεια, για να τον καταλάβεις έπρεπε να κάνεις σχεδόν endo με το μπροστινό)

Και πάλι κάθε γνώμη δεκτή:confused:

takis1964
05/10/2006, 19:34
re pedia exo to strom 1000 apo to 2003
ekane to ntap ap tin arxi pou to pira...siga siga exi miothi kata poli.exo kani 15.000 km!!

VTower
06/10/2006, 11:23
Πάντως δηλαδη από ότι έχω καταλάβει το νταπ αυτό το κάνει σε όλα τα vstrom, αφού όλοι το αναφέρετε, ή υπάρχουν μηχανακια που δεν το κανει? Στο δικο μου παντως το κανει και απο το σερβις αυτο μου ειπαν, να μην ανησυχω. Τωρα ειναι απο τις μπουκαλες? Ειναι απο το λαιμο? Ειναι σοβαρο? Δεν ειναι? Εγω το μηχανακι το εχω 6 μηνες εχω κανει 20000 κμ και ακομα το κανει.

Οσο για το θορυβο στις 7000 στροφες, εχω παρατηρησει οτι ανεξαρτητως ταχυτητας (αν και πιο εντονο στην 5η και 6η) το μηχανακι συντονιζεται με αποτελεσμα να ειναι πολυ σπαστικο αν θελεις πχ να πας με 150 κμ/ω. Τωρα ειναι δυνατον να φταινε τα καγκελα? Δεν πιστευω, εγω τα εβγαλα και παλι τα ιδια κανει... Τωρα αν συμβαλουν δεν ξερω.

johnie
07/10/2006, 14:58
Εμενα με 25000 χλμ εξακολουθει και το κανει , αλλα το περιεργο ειναι οτι δεν το ακουω καθε φορα που θα πεσω σε λακουβα. εχει τυχει να το κανει σε μικρη λακουβα και σε μεγαλη να μην κανει ουτε κιχ. μπερδεγουεη η κατασταση τελικα. εξαλλου μαλλον μετα απο τοσο καιρο πρεπει να το εχω συνηθισει και δεν μου κανει το ιδιο εντυπωση οπως στην αρχη.
:confused:

Didis
27/10/2006, 22:06
Παιδιά για το θόρυβο είναι σίγουρα οι μπουκάλες. Με αλλαγή τους εξαφανίσθηκε τελείως. Λεπτομέρειες για όποιον ενδιαφέρεται διαθέσιμες.
Καλά χιλιόμετρα και πάντα όρθιοι

DPF
28/10/2006, 13:33
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΑΖΟ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ .ΜΗΠΩΣ ΠΑΙΖΕΙ ΚΤΥΠΗΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΩΛΗΝΑΚΙΑ ΦΡΕΝΩΝ ΣΤΟ ΦΤΕΡΟ ???
:wave2: :beer:

billpos
02/11/2006, 17:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από Didis
Παιδιά για το θόρυβο είναι σίγουρα οι μπουκάλες. Με αλλαγή τους εξαφανίσθηκε τελείως. Λεπτομέρειες για όποιον ενδιαφέρεται διαθέσιμες.
Καλά χιλιόμετρα και πάντα όρθιοι

Τι εννοείς αλλαγή ? καινούριες μπουκάλες ? γιατί ? τις μάνας του ή άλλες ?

sorry για τις πολλές ερωτήσεις αλλά με ενδιαφέρει....
παρεπιπτόντως, είχες φθορά στις γλύστρες (bushings) ?

Didis
02/11/2006, 18:20
Άλλαξα τις μπουκαλες με τις ίδιες από άλλο strom.Ο μηχανικός μου από την αρχή επέμενε για φθορά στα bushings και είχε βρεί και τζόγο σε μια αλλαή λαδιων στις μπουκάλες. Επειδή έχω αλλάξει ρουλεμάν τιμονιού και δεν είδα διαφορά γιαυτό είμαι κάθετος. Παρεπιπτόντως τα ρουλεμάν τιμονιού δεν είναι καλής ποιότητος , καθότι είναι με μπίλιες και όχι κώνικα. Αλλαγή με τα τελευταία θεωρείται απολύτως ενδεδειγμένη το πολύ σε 20.000 χιλιόμετρα. Ελπίζω να βοήθησα.

billpos
02/11/2006, 22:33
Πολύ !

Να ρωτήξω κάτι ακόμα ??

Σε ποιό μηχανικό τα άλλαξες αυτά ?

Ειδικά για τις φθορές στα bushings, είδες διαφορά στο δρόμο ?? (ρωτάω γιατί έχω κούνημα στα πολλά...)

Didis
03/11/2006, 08:46
Δεν άλλαξα τα bushings, αλλά όλο το μπροστινό (δωρεάν φυσικά) . Απλά μετά από αυτά πιστεύω ότι επιβεβαιώθηκε ο μηχανικός που επέμενε από την αρχή για αυτά. Τώρα επειδή είναι στο Ηράκλειο Κρήτης αν εξακολουθεί να σε ενδιαφέρει το όνομα του μηχανικού πές μου.

g.papalexis
02/12/2006, 09:14
Παιδιά καλημέρα.Κι εμένα το 650 από την αρχή χτυπάει το μπροστινό και όχι πάντα.Άλλη φορά χτυπάει σε μικρές λακούβες και σε μεγάλες όχι. Σε ένα συγκεκριμένο σημείο που περνάω γραμμές τρένου ειδικά, με έχει τρελάνει. Μια χτυπάει και μια όχι. Ένα παλαβό πράγμα.Το συνεργείο μου λέει π@π@ριές. Επίσης είναι πολύ κούτσουρο όντως το μπροστινό αλλά σε μεγάλες ταχύτητες με στροφές κρατάει καλά. Μου την έχει δώσει όμως αυτό το χτύπημα και είναι ένας από τους λόγους που με κάνουν να σκέφτωναι να αλλάξω το μηχανάκι με το 1000 ή το varadero.

takis1964
04/12/2006, 14:11
ma k to 1000 etsi kani:)

g.papalexis
04/12/2006, 14:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από takis1964
ma k to 1000 etsi kani:)
έλα ρε????
Σοβαρά μιλάς??

SeNNinhA
04/12/2006, 16:50
Δεν ξέρω αν βρέθηκε το πρόβλημα αλλά είχα κι εγώ στο TUONO ενα θόρυβο κάτι σαν τσικ, τακ.... όταν έπεφτα σε λακούβες ή γύριζα απότομα το τιμόνι και μετά από πολύ ψάξιμο και λύσιμο που δεν είχε βρεθει τίποτα, τελικά ήταν....

...από λασκαρισμένες τις βίδες που κρατάνε τους αποστάτες του τιμονιού στην πλάκα του τιμονιού (τις απο κάτω βίδες). Τις σφίξαμε και τελος ο θόρυβος. Κοιτα το κι αυτό, δεν χάνεις τίποτα.

Respect
04/12/2006, 21:12
Ο μάστορας από όταν είχα πάει τη δικιά μου 1η φορά να τη δει μου είχε πει πως σε καμιά λακούβα ίσως ακούσω θόρυβο (τακ). Καμιά φορά ακούγετε και όταν τη μετακινώ προς τα πίσω.Μου είχε εξηγήσει πως είναι από το δισκόφρενο και δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας. Πρόσφατα μάλιστα που έτυχε να είμαι σε μια προπόνηση ΜΧ φίλων συζήτησαν και αυτοί τα ίδια πράγματα μιας και ακούγεται και στα δικά τους. Δοκιμάστε να κουνήσετε τις δισκόπλακες μπρος πίσω. :alien:


71177

billpos
05/12/2006, 07:43
Έτσι είχα πει κι εγώ πρίν από κανα μήνα αλλά με κράξανε...
By the way, πιστεύω ότι αυτό είναι !

g.papalexis
05/12/2006, 08:05
κι εμένα στο συνεργείο της suzuki αυτό μου είπανε και ότι δεν τρέχει τίποτε,αλλά δεν πάυει να μου την σπάει.

billpos
05/12/2006, 08:53
Καλά, μπορείς να πάρεις μία ηλεκτροκόληση και να τα κολήσεις ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ !!!

:lol:

V-PLAYER
15/01/2007, 15:17
Μια ερωτηση

Υπαρχει καποιος που αποδεδειγμενα εχει τη λυση στο προβλημα;Τεκμηριωμενα ομως.Να λυθηκε τελειως το θεμα.

ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΝΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11:confused:

Respect
15/01/2007, 16:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από KORFU
Μια ερωτηση

Υπαρχει καποιος που αποδεδειγμενα εχει τη λυση στο προβλημα;Τεκμηριωμενα ομως.Να λυθηκε τελειως το θεμα.

ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΝΕΙΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11:confused: Ποιό πρόβλημα;

V-PLAYER
16/01/2007, 09:14
Tου θορυβου απο το μπροστινο my friend RESPECT.YOY KNOW ABOUT IT DONT YOY;!!!!!!!!!!!!!!!:smokin:

Δε σε βλεπω να απαντας ομως και με στενοχωρεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Εξυπνακια!!:mad:

Respect
16/01/2007, 18:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από KORFU
Tου θορυβου απο το μπροστινο my friend RESPECT.YOY KNOW ABOUT IT DONT YOY;!!!!!!!!!!!!!!!:smokin:

Δε σε βλεπω να απαντας ομως και με στενοχωρεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Εξυπνακια!!:mad: Αν είναι να στεναχωριέσαι..


YOY KNOW ABOUT IT DONT YOY;!!!!!!!!!!!!!!! :a53: :a53:
Translation: YOU KNOW ABOUT IT, DON'T YOU? !!!!!!!!!!!!!!!

Μας γκάβωσες!! :eyepop:

V-PLAYER
17/01/2007, 08:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από Respect
Αν είναι να στεναχωριέσαι..


YOY KNOW ABOUT IT DONT YOY;!!!!!!!!!!!!!!! :a53: :a53:
Translation: YOU KNOW ABOUT IT, DON'T YOU? !!!!!!!!!!!!!!!

Μας γκάβωσες!! :eyepop:

Εγω αγορι μου μπορει να σε γκαβωσα οπως λες και εχεις απολυτο δικιο.
Σε ρωταω ομως για αλλη μια φορα

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΧΕΙΣ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

ΕΞΥΠΝΑΚΙΑ
:smokin:

Respect
17/01/2007, 08:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από KORFU
Εγω αγορι μου μπορει να σε γκαβωσα οπως λες και εχεις απολυτο δικιο.
Σε ρωταω ομως για αλλη μια φορα

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΧΕΙΣ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

ΕΞΥΠΝΑΚΙΑ
:smokin: Κατ'αρχήν μη με λες "αγόρι μου" γιατί με ερεθίζεις και θα στη πέσω!!! (και θα'χω πάλι δίκιο :rolleyes: )
Από 'κει και πέρα.. ναι έχω και την έγραψα πριν αρχίσεις να ζορίζεσαι.

V-PLAYER
17/01/2007, 08:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από Respect
Κατ'αρχήν μη με λες "αγόρι μου" γιατί με ερεθίζεις και θα στη πέσω!!! (και θα'χω πάλι δίκιο :rolleyes: )
Από 'κει και πέρα.. ναι έχω και την έγραψα πριν αρχίσεις να ζορίζεσαι.

Εκδηλωθηκες βλεπω εξυπνακια!!!!!!!!!!!
:a36:

Respect
17/01/2007, 19:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από KORFU
Εκδηλωθηκες βλεπω εξυπνακια!!!!!!!!!!!
:a36: Τελικά τα κατάφερες και θα με κάνεις να γράψω πάνω από τρεις γραμμές για τα αυτονόητα!
Καταρχήν, όσον αφορά τις προτιμήσεις μου σίγουρα δεν είσαι του γούστου μου αλλά προφανώς " εξ ιδίων κρίνεις τα αλλότρια"! (TRANSLATION: "Χωριό που φαίνεται-σαι κολαούζο δεν χρειάζεται..) Βέβαια ο "καθείς" με τα γούστα του..Με τις υγείες σου! :beer: )
Επιπλέον, η φαιά ουσία που διαθέτεις σου στερεί την ικανότητα να αντιληφθείς οτι ο "ερεθισμός " μου δεν είχε στόχο την αποπλάνηση σου :a38: αλλά την συνέχεια της λεκτικής μας αψιμαχίας σε ένα topic που αξίζει κανείς να διαβάσει παρόλο τις parole σου.

Trully and always yours,

Εξυπνάκιας!!

V-PLAYER
18/01/2007, 09:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από Respect
Τελικά τα κατάφερες και θα με κάνεις να γράψω πάνω από τρεις γραμμές για τα αυτονόητα!
Καταρχήν, όσον αφορά τις προτιμήσεις μου σίγουρα δεν είσαι του γούστου μου αλλά προφανώς " εξ ιδίων κρίνεις τα αλλότρια"! (TRANSLATION: "Χωριό που φαίνεται-σαι κολαούζο δεν χρειάζεται..) Βέβαια ο "καθείς" με τα γούστα του..Με τις υγείες σου! :beer: )
Επιπλέον, η φαιά ουσία που διαθέτεις σου στερεί την ικανότητα να αντιληφθείς οτι ο "ερεθισμός " μου δεν είχε στόχο την αποπλάνηση σου :a38: αλλά την συνέχεια της λεκτικής μας αψιμαχίας σε ένα topic που αξίζει κανείς να διαβάσει παρόλο τις parole σου.

Trully and always yours,

Εξυπνάκιας!!

Φαια ουσια μαλλον απο σενα λειπει αγορι μου, γιατι για ενα προβλημα μιας μηχανης οπως το ΣΤΡΟΜ , που το εχει αγορασει η μιση Ελλαδα και κανεις δεν εχει δωσει οριστικη λυση για το χτυπημα στο μπροστινο,και ολα τα συνεργεια που παμε κανουν την παπια ,οταν απο μενα εγινε μια ερωτηση για το αν υπαρχουν νεοτερα ,γιατι εμενα με απασχολει και με στεναχωρει πολυ αυτος ο θορυβος, εσυ το μονο που σκεφτηκες να γραψεις ειναι μια μεγαλη "εξυπναδα".Κανενας αλλος δεν απαντησε οπως εσυ με τοση ειρωνια.

Προφανως εσυ το προβλημα το εχεις λυμενο.ΟΚ.Απο μενα παντως καλη καρδια.
:wave2:

leonidasm
20/01/2007, 11:05
Δηλ.εγω που θελω να παρω ενα 650 σε δυο μηνες να μην το παρω αν ειναι να εχω τετοιο προβλημα και καινουργιο μηχανημα τρχω στο συνεργειο για να ψαχνουν το προβλημα και αν δεν παρω αυτο τι να παρω;

Respect
20/01/2007, 18:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από leonidasm
Δηλ.εγω που θελω να παρω ενα 650 σε δυο μηνες να μην το παρω αν ειναι να εχω τετοιο προβλημα και καινουργιο μηχανημα τρχω στο συνεργειο για να ψαχνουν το προβλημα και αν δεν παρω αυτο τι να παρω; Πάρτο με κλειστά μάτια. Το συγκεκριμένο ζήτημα, είναι θέμα σε διάφορες moto.. (διάφορες μάρκες) Προσωπικά το θεωρώ "ανύπαρκτο πρόβλημα".

DPF
20/01/2007, 18:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από Respect
Πάρτο με κλειστά μάτια. Το συγκεκριμένο ζήτημα, είναι θέμα σε διάφορες moto.. (διάφορες μάρκες) Προσωπικά το θεωρώ "ανύπαρκτο πρόβλημα".

ΣΩΣΤΟΣ "ανύπαρκτος ο θόρυβος δεν είναι, αλλά δεν είναι πρόβλημα" ΕΙΜΑΙ ΣΤΑ 20000ΚΜ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΤΑΞΙΔΙΑ . ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ .





:beer: :wave2:

leonidasm
24/01/2007, 06:56
Γιατι εχω το προβλημα ,οτι εχω να ανεβω σε μηχανη εικοσι χρονια οταν νεαρος ειχα μια βεσπα και μετα ενα εντουρο 125 ειδα και αυτα που γραφατε ενα προβλημα εδω ενα εκει ,πελαγωσα.Οπωτε γυρνω στο πρωτο προβλημα αν και χρονια ποδηλατακιας δεν ειναι θεμα ισοροπιας αλλα επαφης με το μηχανημα ,εκθεσεις στους κινδυνους και χρηστικοτητας.Θα μου πειτε οτι αν το βλεπω ετσι δεν θα το παρω ποτε ..εχεις μια αισθηση ελευθεριας ,νομιζω,μαζι της ξεχασα αυτο το συναισθημα και τα αυτοκινητα τα βαρεθηκα ασε που και στην επαρχια υπαρχει προβλημα παρκαρισματος .:a28:

tio
24/01/2007, 20:14
παντως απαντηση για το θορυβο απ το μπροστινο δεν εχει δοθει..

να παρεις μια μηχανη κοντα στα 8000 που θελει να λεγεται και ον-οφφ και μολις πεφτει σε λακουβιτσα να κανει θορυβο?

DPF
24/01/2007, 23:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από leonidasm
Δηλ.εγω που θελω να παρω ενα 650 σε δυο μηνες να μην το παρω αν ειναι να εχω τετοιο προβλημα και καινουργιο μηχανημα τρχω στο συνεργειο για να ψαχνουν το προβλημα και αν δεν παρω αυτο τι να παρω;


BMW R1200 Η" F800 AN EXEIS TA OBOLA ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΚΑΤΣΕ ΣΤΟ V-STROM DL650 .

ΕΧΕΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ MADE IN EU (GERMANY) KAI ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΗΧΑΝΗ.

:beer: :wave2:


75851

nassosxlvbros
24/01/2007, 23:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από wrenchfzr
και σε ενα αλλο κανει τα ιδια και πιστευουμε οτι ειναι ασφικτα τα ρουλεμαν.τωρα που το λες δεν μπορει να ειναι χαλαρα ρουλεμαν σε 2 μηχανες.σε ΑFRICA 750 750 κτυπουσε η φλογερα του πειρουνιου οπως και στο BROS650 χωρις να βρεθει ποτε λυση λογω παραεισαγωγης

bros ειχα και δε χτυπαγε ποτε....οσο για τη λυση υπηρχε σετακι με ανταλλακτικα στον ακατανομαστο η μεταχειρω....:beer:

tio
27/01/2007, 13:13
σε ερωτηση για το γνωστο θορυβο, ειπωθηκε οτι προκαλειται απο τα ελατηρια της μπροστινης αναρτησης και οτι αλλαζοντας τα με after market (πχ white power) το προβλημα διορθωνεται. Επισης μου ειπαν οτι στο Κ7 δεν υπαρχει τοσο εντονο προβλημα..

κανεις με Κ7 ή που να χει αλλαξει ελατηρια για να πει μια γνωμη?