View Full Version : «Πράσινα» τέλη κυκλοφορίας
stefanos
17/08/2009, 10:41
Πάντως προτιμότερο να πληρώνω τέλη παρά δόση στην τράπεζα και το βενζινάδικο.:p
Αρχικά δημιουργήθηκε από danaos75
Καλά μόνο εγώ βλέπω ένα κενό στις ημερομηνιες ???????
Τα με αδεια κυκλοφορίας απο 1/1/2004 έως 31/12/2004 τι γίνεται ????
ούτε πληρώνουμε ούτε παιρνουμε?
:dizzy:
Ετσι, στην κλάση Α εντάσσονται οχήματα με χαμηλές ή μηδενικές εκπομπές ρύπων και ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας από 01/01/ 2005, στην κλάση Β οχήματα με μέτριες εκπομπές και ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας από 01/01/ 2000, στην κλάση Γ οχήματα με υψηλές εκπομπές και ημερομηνία κυκλοφορίας από 01/01/1996 και στην κλάση Δ οχήματα με πολύ υψηλές εκπομπές και ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας πριν από τις 31/12/1995.
Σύμφωνα με τα νέα μέτρα, τα «καθαρά» αυτοκίνητα της Α κλάσης θα έχουν μείωση τελών κατά 18 ευρώ, ενώ για τα υπόλοιπα θεσμοθετούνται «περιβαλλοντικά» τέλη κυκλοφορίας, αυξημένα από 50 έως 150 ευρώ σε σχέση με τα υφιστάμενα τέλη.
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Πάντως προτιμότερο να πληρώνω τέλη παρά δόση στην τράπεζα και το βενζινάδικο.:p
Αν κρατησεις την μηχανη που εχεις ομως πληρωνεις μονο τελη...
Στο zxr400 μου '92, που καιει 4lt/100km ειναι ρυπογονο και θα πληρωσει 196 ευρω?
Ενα οχημα που το μοντελο '04 δεν διαφερει σε τιποτα απο το '05 γιατι να πληρωσει 50 ευρω παραπάνω, αφου ειναι ακριβως το ιδιο?
Ενα οχημα εισαγωγης που η 1η αδεια στην Ελλαδα βγηκε μετα το '05 λογικα δεν θα πληρωσει παραπανω ενω μπορει να ειναι και μοντελο πριν το '95.
Εγω που εχω 3 μηχανες θα πληρωσω απο 270 περυσι 620 φετος, σιγα μην τα δοσω, θα καταθεσω πινακιδες σε 2 μηχανες.
Αληθευει οτι τα μετρα αυτα δεν θα ισχυσουν απο φετος???????????
guzzistas
11/09/2009, 21:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Πάντως προτιμότερο να πληρώνω τέλη παρά δόση στην τράπεζα και το βενζινάδικο.:p
Σωστός ο παίχτης... Ελπίζω να μην πέσουμε στην παγίδα και πάμε να αγοράσουμε καινούρια αυτοκίνητα... καλύτερα 100 -200 ευρώ παραπάνω το χρόνο σε τέλη παρά γραμματια για 5 χρόνια!!!!!
δε πα να 3*&(#@&
Αρχικά δημιουργήθηκε από guzzistas
Σωστός ο παίχτης... Ελπίζω να μην πέσουμε στην παγίδα και πάμε να αγοράσουμε καινούρια αυτοκίνητα... καλύτερα 100 -200 ευρώ παραπάνω το χρόνο σε τέλη παρά γραμματια για 5 χρόνια!!!!!
δε πα να 3*&(#@&
Σωστος :beer: :beer:
hidefnick
12/09/2009, 10:23
Δεν το διάβασα όλο το thread, αλλά συμφωνώ με το καλύτερα 200 παραπάνω το χρονο, από το 5 χρόννια γραμμάτια. Και το καταπληκτικό της υπόθεσης.
Το κουτί που αγόρασα πρόσφατα, είναι μοντέλο 95-96. Η πρώτη άδεια του βγήκε το 99 (δεν ξέρω και δεν με νοιάζει αν είναι μεταχείρω εξ αλλοδαπής) Σε ποιά κατηγορία ανήκω? Κοινονική ισότητα λέμεεεεεεεεεεεεεε:beer: :beer: :beer: :beer:
Με υπογραφή Παπούλια η απόσυρση
Επισπεύδονται οι ρυθμίσεις που έμειναν σε εκκρεμότητα λόγω της προκήρυξης των εκλογών
Υπογράφηκαν από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας κ. Κάρολο Παπούλια οι πράξεις νομοθετικού περιεχομένου που αφορούν στην αντιμετώπιση της ατμοσφαιρικής ρύπανση (μέσω της απόσυρσης παλαιών ΙΧ), το «πάγωμα» των πλειστηριασμών, καθώς και την καταβολή ΦΠΑ σε δόσεις. Παράλληλα, ο κ. Παπούλιας υπέγραψε και την πράξη νομοθετικού περιεχομένου, η οποία ρυθμίζει τις μετατάξεις και τα συνταξιοδοτικά θέματα περίπου 40.000 εργαζομένων στην «Ολυμπιακή Αεροπορία».
Για να παραμείνουν σε ισχύ οι ρυθμίσεις θα πρέπει να ψηφιστούν από τη νέα Βουλή εντός 40 ημερών από τη συγκρότησή της σε σώμα.
Η πράξη νομοθετικού περιεχομένου για την αντιμετώπιση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης περιλαμβάνει εκτός από το μέτρο της απόσυρσης, την καθιέρωση των λεγόμενων «περιβαλλοντικών» τελών κυκλοφορίας, καθώς και την εφαρμογή «πράσινου» δακτυλίου.
Με τη δημοσίευση της πράξης στο φύλλο της εφημερίδας της Κυβερνήσεως θα εκδοθούν ταυτόχρονα και τρεις κοινές υπουργικές αποφάσεις. Οι δύο πρώτες που αφορούν τα περιβαλλοντικά τέλη και την απόσυρση θα εκδοθούν από το υπουργείο Οικονομίας, ενώ η τρίτη για τον πράσινο δακτύλιο θα εκδοθεί από το ΥΠΕΧΩΔΕ. Μετά τη δημοσίευση στο ΦΕΚ ξεκινάει η εφαρμογή του μέτρου της απόσυρσης.
Όφελος μέχρι 2.200 ευρώ
Υπενθυμίζεται ότι το όφελος από την απόσυρση ανά κατηγορία αποσυρόμενου επιβατικού ΙΧ είναι το εξής:
• έως 900 κ.εκ. 500 ευρώ
• 900-1.400 κ.εκ. 1.000 ευρώ
• 1.400-2.000 κ.εκ. 1.500 ευρώ
• 2.000-2.400 κ.εκ. 1.800 ευρώ
• 2.400+ κ.εκ. 2.200 ευρώ
Μάλιστα υπάρχει και επιπλέον όφελος που φτάνει τα 1.000 ευρώ για την αγορά νέου οχήματος προδιαγραφών EURO4 ή EURO5.
Τα αυτοκίνητα που ανακοινώθηκε ότι θα μπορούν να αποσυρθούν ανήκουν στις κλάσεις Β, Γ και Δ, δηλαδή είναι εκείνα που έχουν κυκλοφορήσει έως τις 31/12/2004.
http://www.skai.gr
fantacid
16/09/2009, 18:33
δλδ ο παππουλης με τη βεσπα του 70+ απο 15? θα πλερωνει 165???
παει κ αυτο το ονειρο...:sad:
paulopoulos
29/09/2009, 08:49
Έλα ρε τα λαμόγια.. πάνε να βγάλουν λεφτά από παντού. Και άντε πάνε, άλλα μην μας θεωρούν και ηλίθιους.. Ποιο είναι ποιο αντιοικολογικό??? ένα αυτοκίνητο 10ετιας που έχει πρόσφατα αλλάξει καταλύτη ή η κατασκευή ενός καινούργιου αυτοκίνητου???
Ένα καινούργιο αυτοκίνητο για να κατασκευαστεί βγάζει τόσους ρύπους που για να τους βγάλει το μεγαλύτερο σαράβαλο πρέπει να περάσουν πολλά χρόνια..
kostas_1100gs
01/10/2009, 21:41
Mας δουλεύουν.
Όλα για τον πολίτη έλεγε ο κυβερνήτης. Όλα για τον πολίτη πάνω όμως.
Απόσυρση: Να χρεωθώ 15.000ε να γλυτώσω τα τέλη? Είναι δυνατόν?
Πάλι οι φραγκάτοι κάνουν πάρτυ.
Πρασινη αναπτυξη ρεεεεεε!!! Γιωργακης!!!!:lol: :lol: :lol:
DimChios
09/10/2009, 15:35
sorry αλλα επειδη "καιγομαι" για κατι...
...και δεν προλαβαινω να διαβασω ολο το θρεντ...
τα τελη θα ισχυσουν και για παπι 90αρι του 1990?
SOS μια αμεση απαντηση παρακαλω!
ποσο θα πληρωσω δλδ τελη σε ενα τετοιο?
:wave2:
fantacid
09/10/2009, 16:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimChios
sorry αλλα επειδη "καιγομαι" για κατι...
...και δεν προλαβαινω να διαβασω ολο το θρεντ...
τα τελη θα ισχυσουν και για παπι 90αρι του 1990?
SOS μια αμεση απαντηση παρακαλω!
ποσο θα πληρωσω δλδ τελη σε ενα τετοιο?
:wave2:
πες μου ποσα βγαζεις?
:smokin:
DimChios
09/10/2009, 16:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
πες μου ποσα βγαζεις?
:smokin:
Λεγε μωρε μλκ και βιαζομαι λεμε!
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
τπτ, ενα παπι βρηκα και θελω να παρω
:blush:
pilotos_xtreme
09/10/2009, 16:42
τελικα θα ισχυσει και για τις μηχανες η μονο για τα αμαξια ρε παιδια????
καποια στανταρ απαντηση πλζ!!!!
Αυτό που κατάλαβα εγώ είναι ότι με το χιλιαράκι vw polo που έχω του 2001, το οποίο είναι πιο οικονομικό και βγάζει λιγότερους ρύππους απο κάθε υβριδικό, θα πλήρώνω 50 ευρώ επιπλέον επειδή ρυπάινω? Πείτε μου οτι κάνω λάθος...
DimChios
09/10/2009, 17:41
κι εγω παντως αυτο υποστιριζω...
Καλυτερα 150+ για το 106 του 99 με τις 200.000 χλμ και να σαπισει στα χερια μου, παρα να παω να χρεωθω για κατι που πλεον του κανω 1000-2000 χλμ το χρονο και μονο οταν εχω να κουβαλησω οργανα της δουλειας!
...και να το εχω και μεσα στο δρομο κτλ κτλ...
ετσι κι αλλιως μοτο θα ξαναπαρω οποτε? :rolleyes:
Οτι ειναι κλεφτες και μαλακες υποκριτες αυτο ειναι πασιφανες!
Οτι θελω να τους φτυσω στα μουτρα ειναι επισης ονειρο ζωης!
ΝΑ ΠΑΤΕ ΝΑ ΚΡΕΜΑΣΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΨΩΦΗΣΕΤΕ!!!
ΜΟΥΝΟΣΚΥΛΑ!
Το Πασοκ ειπε οτι αυτα θα ισχυσουν για φετος γιατι δεν γινεται διαφορετικα.
Του χρονου θα αναθεωρησουν τον νομο λενε :rolleyes:
Προς τα πανω :rotflmao: :rotflmao:
guzzistas
09/10/2009, 18:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από alex14
Το Πασοκ ειπε οτι αυτα θα ισχυσουν για φετος γιατι δεν γινεται διαφορετικα.
Του χρονου θα αναθεωρησουν τον νομο λενε :rolleyes:
Προς τα πανω :rotflmao: :rotflmao:
:lol: :rotflmao: :rotflmao: :lol: :bigcry:
ολα πάνω πάνε... είμαστε.... ανώτερος λαός!!!! :lol: :wave2:
Gandalf dr685sm
09/10/2009, 18:07
Αν ισχύσει τελικά... μιας και διατηρώ ακόμα επιφυλάξεις, θα πέσει πολύ γέλιο μιας και υπάρχουν Ι.Χ. δεκαετίας και άνω που έχουν άδεια απο εισαγωγή , οριακά το 2005 και μετά.
Παράδειγμα το δικό μου tigra που είναι 3/05 αλλά το μοντέλο είναι του 1998.
Άνθρωποι της τράπεζας δεν έχουν εκπαιδευτεί να διαβάζουν κάρτες καυσαερίων.. και φυσικά στις μοτό δεν υπάρχουν κάρτες καυσαερίων για να ισχύσει το "μόνο με κάρτα καυσαερίων παραλαμβάνεις τέλη".
Φορομπηχτικό καθαρά μέτρο.
Gandalf
kostas_1100gs
10/10/2009, 05:04
Άκουσα οτι μάλλον θα το αλλάξει από φέτος, μιας και το έταξε και θα πληρώνεις με βάση τους ρύπους που έχει το αυτοκίνητο.
Δεν ξέρω αν θα γλυτώσουμε λεφτά, αλλά τουλάχιστον έτσι, είναι πιο δίκαιο. Αν ρυπαίνω πληρώνω και όχι σόνυ και καλά.
Για να δούμε.
Τι θα γινει τελικα για τις μοτο???
Θα βγαζουμε κ εμεις καρτα καυσαεριων????
Ψαχνω στο νετ αλλα τιποτα........
http://www.parliament.gr/ergasies/default.asp
μάλλον από την επόμενη εβδομάδα τα νεώτερα
polymoto
20/10/2009, 22:00
Γεια σας
Οτι κι αν κανουμε εκτος κι αν... θα καταληγουμε στο παναρχαιο φοβο μας...υπαρξεως μας
ετσι ειτε πετρελαιο ειται αερα ειτε οτιδηποτε θα αφηνουμε τα ιχνη μας πισω μας απο κει που περναμε καθε φορα , ειναι υπαρξιακο το προβλημα....
Αρχικά δημιουργήθηκε από polymoto
Γεια σας
Οτι κι αν κανουμε εκτος κι αν... θα καταληγουμε στο παναρχαιο φοβο μας...υπαρξεως μας
ετσι ειτε πετρελαιο ειται αερα ειτε οτιδηποτε θα αφηνουμε τα ιχνη μας πισω μας απο κει που περναμε καθε φορα , ειναι υπαρξιακο το προβλημα....
τι εννοείς;
θυμηθητε ενα πραγμα:
εκει κοντα το δεκεμβριο προς τα τελη του μηνα θα τρεχουντα καναλια να βγαζουν ρεπορταζ απο τις εφοριες και το μηχανολογικο καθε νομου που θα εχουν μπλοκαρει απο πολιτες που θα καταθετουν τις πινακιδες τους για να γλυτωσουν τελη κυκλοφορειας.
πρωτος πρωτος εγω,εχω ενα διλιτρο γκολφ 3 1997 μοντελλο.
εχουμε και λεμε
450 τελη κυκλοφορειας
150 λογω παλαιοτητας
150 νεος φορος λογω κυβισμου(ανω των 2.000 κυβικων)
-------
750 συνολο
ρε δεν πανε καλα οι ανθρωποι δεν εχουν επαφη με την πραγματικοτητα 15αετιας αυτοκινητο,και μη μου πει κανενας παρε καινουργιο! δεν εχω την δυνατοτητα ουτε μπαινω στο τριπακι της 0 προκαταβολης σε ατελειωτες δοσεις!
το πηρα αποφαση καταθετω πινακιδες.
Παιδες βρηκα αυτο για τους κατοχους ΙΧ εχουν κατι εκτπτωσεις μεσα ειναι η νεα τροπολογια δεν εχει περασει ακομα
Στο υπουργείο Οικονομικών βρίσκεται η τροπολογία που αφορά την απόσυρση και τα περιβαλλοντικά τέλη που θα ισχύσουν από φέτος κιόλας. Τις τελικές ρυθμίσεις και αλλαγές θα κάνει το οικονομικό επιτελείο. Το υπουργείο Περιβάλλοντος από τη μεριά του έχει προτείνει τα εξής αναφορικά με τα τέλη κυκλοφορίας:
Οχήματα που κυκλοφόρησαν μετά το 2005 (κατηγορία Α)
Απο 785 εως 1357 κυβικά απο 112 ευρω θα πληρώσουν 94.
Από 1358 εως 1928 κυβικά απο 202 ευρω θα πληρωσουν 184.
Από 1929 εως 2357 κυβικά απο 446 ευρω θα πληρωσουν 428 ευρω
Από 2357 κυβικά και επάνω απο 580 ευρώ θα πληρώσουν 562.
Οχήματα που κυκλοφόρησαν απο 1-1-2000 έως 31-12-2004 (κατηγορία Β)
Από 785 έως 1357 κυβικά από 112 ευρω θα πληρώσουν 137 ευρω ενώ ο νόμος Σουφλιά προέβλεπε 162 ευρω.
Από 1358 εως 1928 κυβικά απο 202 ευρω θα πληρωσουν 252 ευρω όσα προέβλεπε ο και ο νόμος Σουφλιά.
Από 1929 εως 2357 κυβικά απο 446 ευρω θα πληρωσουν 521 ευρω ενώ ο νόμος Σουφλιά προέβλεπε 496 ευρω.
Από 2357 κυβικά και επάνω απο 580 ευρώ θα πληρώσουν 680 ευρω ενω ο νόμος Σουφλιά προέβλεπε 630 ευρω
Οχήματα που κυκλοφόρησαν από 1-1-1996 έως 31-12-1999 (κατηγορία Γ)
Απο 785 εως 1357 κυβικά απο 112 ευρω θα πληρώσουν 162 ευρω ενω ο νόμος Σουφλιά προέβλεπε 212 ευρω.
Από 1358 εως 1928 κυβικά απο 202 ευρω θα πληρωσουν 302 ευρω όσα προέβλεπε ο και ο νόμος Σουφλιά.
Από 1929 εως 2357 κυβικά απο 446 ευρω θα πληρωσουν 596 ευρω ενω ο νομος Σουφλιά προέβλεπε 546 ευρώ.
Από 2357 κυβικά και επάνω απο 580 ευρώ θα πληρώσουν 780 ευρώ ενω ο νομος Σουφλιά προέβλεπε 680 ευρώ.
Οχήματα που κυκλοφόρησαν πριν από 1-1-1996 (κατηγορία Δ)
Απο 785 εως 1357 κυβικά απο 112 ευρω θα πληρώσουν 187 ευρω ενω ο νόμος Σουφλιά προέβλεπε 262 ευρω.
Από 1358 εως 1928 κυβικά απο 202 ευρω θα πληρωσουν 352 ευρω όσα προέβλεπε ο και ο νόμος Σουφλιά
Από 1929 εως 2357 κυβικά απο 446 ευρω θα πληρωσουν 671 ευρω ενω ο νομος Σουφλιά προέβλεπε 596 ευρώ.
Από 2357 κυβικά και επάνω απο 580 ευρώ θα πληρώσουν 880 ευρώ ενω ο νομος Σουφλιά προέβλεπε 730 ευρώ.
:wave2:
kostas_1100gs
26/10/2009, 12:02
Λογικό κάπου να πληρώσουν περισσότερο τα μεγαλύτερα.
Gandalf dr685sm
26/10/2009, 14:06
Το πρόβλημα είναι με τα εισαγωγής που θα έχουν "πρώτη άδεια" πολύ πιο πρόσφατη απο όσο θα έπρεπε.. .πρώτος το λέω οτι έχω ενα Ι.Χ. του 1998 και έχει άδεια απο τον 3/05... πως θα το διακρίνουν αυτό;
Έχει να πέσει πολύ γέλιο λέμε.
Gandalf
kostas_1100gs
28/10/2009, 00:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
Το πρόβλημα είναι με τα εισαγωγής που θα έχουν "πρώτη άδεια" πολύ πιο πρόσφατη απο όσο θα έπρεπε.. .πρώτος το λέω οτι έχω ενα Ι.Χ. του 1998 και έχει άδεια απο τον 3/05... πως θα το διακρίνουν αυτό;
Έχει να πέσει πολύ γέλιο λέμε.
Gandalf
ΩΩΩΩ μαγκιά..
Θα πιάνει λες την πρώτη έκδοση στην Ελλάδα?
harrysvr
29/10/2009, 13:56
Πήγα σε μια αντιπροσωπία μηχανών κι ενω μιλάγαμε για τα έξοδα, μου λέει ο πωλητής οτι θα γλυτώσω για 5 χρόνια τα τέλη κυκλοφορίας, τώρα το ξανασκέφτηκα και δε γνωρίζω κάτι επ`αυτού, ξέρετε εσείς κάτι?
Αρχικά δημιουργήθηκε από harrysvr
Πήγα σε μια αντιπροσωπία μηχανών κι ενω μιλάγαμε για τα έξοδα, μου λέει ο πωλητής οτι θα γλυτώσω για 5 χρόνια τα τέλη κυκλοφορίας, τώρα το ξανασκέφτηκα και δε γνωρίζω κάτι επ`αυτού, ξέρετε εσείς κάτι?
Θα σου κάνει απόσυρση κάποιο παλιό μηχανάκι δικό του. Το θέμα είναι πόσο στο "δίνει".
harrysvr
29/10/2009, 14:07
Δεν κατάλαβα, εγώ θα αφήσω τη μηχανή μου και θα βάλω το επιπλέον για μια καινούρια, όχι παλιά...
Gandalf dr685sm
29/10/2009, 14:21
ΩΩΩΩ μαγκιά.. Θα πιάνει λες την πρώτη έκδοση στην Ελλάδα?
Χωρίς να είναι σίγουρο , πιθανότατα να ισχύει αυτό το πράγμα... δεν βλέπω πως μπορεί κάποιος να δεί ημερομηνία κατασκευής μοντέλου εκτός και αν έχουν δυνατότητα έρευνας σε αριθμό πλαισίου οχήματος. Διαφορετικά δεν μπορεί κάποιος να γνωρίζει απο την άδεια κυκλοφορίας πότε έχει κατασκευαστεί.
Το μόνο ορατό σημείο είναι η ημερομηνία 1ης αδείας. Βέβαια εδώ που τα λέμε , εισαγωγής Ι.Χ. μικρού κυβισμού (σαν το δικό μου δηλαδή) είναι ελάχιστα. Αυτά που ήρθαν απο έξω, είναι μεγάλων κυβικών > 1998 cc. Σπάνια θα περάσει και κάποιο 1.4 που θα έχει την μείωση που λέω.
Για τις κάρτες καυσαερίων ούτε κουβέντα και σωστά βέβαια καθώς θα πρέπει να υπήρχαν και μηχανολόγοι μηχανικοί σε κάθε τράπεζα για να κρίνουν ποιός και τι ποιότητα καυσαερίων εκπέμπει.
Αν ισχύουν λοιπόν τα παραπάνω θα έχω 184 + 24 (νομίζω για μηχανή) = 208 ευρώ απο 248 που έδωσα πέρισυ.
Αν δεν ισχύσει θα έχω 302+24 = 326... 118 παραπάνω δηλαδή...
Ίδωμεν.
Gandalf
Gandalf dr685sm
29/10/2009, 14:27
υπάρχει και ενας μηχανισμός υπολογισμού στο παρακάτω llink
http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=66114
και γιατί τελικά δεν θα γίνει βάση ρύππων...
http://www.energia.gr/article.asp?art_id=31063
Gandalf
Ειναι παλιο αυτο και μαλλον δεν θα ισχυει ακριβως οπως ειναι :wave2:
Προς απόσυρση η απόσυρση
Η Τίνα Μπιρμπίλη ανακοίνωσε το νέο τρόπο προσδιορισμού των τελών κυκλοφορίας
Στην κατάργηση του μέτρου της απόσυρσης προχωράει από τη Δευτέρα η κυβέρνηση επικαλούμενη το τεράστιο δημοσιονομικό κόστος και το μηδαμινό περιβαλλοντικό όφελος.
Όπως τόνισε ο υπουργός Οικονομικών, Γιώργος Παπακωνστανταντίνου, όσοι έχουν ήδη αποσύρει το αυτοκίνητό τους θα πληρωθούν κανονικά, σύμφωνα με τα κίνητρα που προέβλεπε η ρύθμιση Σουφλιά.
Παράλληλα, η υπουργός Περιβάλλοντος, Τίνα Μπιρμπίλη, ανακοίνωσε το νέο τρόπο προσδιορισμού των τελών κυκλοφορίας.
Προβλέπεται η ελάφρυνση σε σχέση με τις ρυθμίσεις Σουφλιά, έως και 50 ευρω για τα αυτοκίνητα μέχρι 1400 κυβικά εκατοστά και η επιβάρυνση μέχρι και 100 ευρώ για τα αυτοκίνητα άνω των 2.000 κυβικών.
Επίσης, αποσύρεται το μέτρο του πράσινου δακτυλίου που θα ίσχυε κανονικά από το 2011 στην Αθήνα.
Το θέμα θα επανεξεταστεί στο πλαίσιο του περιορισμού χρήσης του αυτοκινήτου, ενίσχυσης των μέσων μαζικής μεταφοράς και δημιουργίας δικτύου πεζοδρόμων και ποδηλατοδρόμων.
http://www.skai.gr
road spirit
03/11/2009, 11:51
τα νέα τέλη κυκλοφορίας :
εδώ (http://www.0300.gr/article.php?id=932)
Σύμφωνα με αυτό (http://www.capital.gr/articles.asp?showlist=0&catid=3&id=844860&expand=1) εγώ που έχω CBF-125 του 2009 δεν θα πληρώσω μια? Εφόσον όμως είναι Euro-3 δεν θα έπρεπε να μπει στην κλάση Β? Επίσης, όταν λέει "...Παρόλ’ αυτά καλούνται πλέον να πληρώσουν έως και 75 ευρώ ακριβότερα το σήμα κυκλοφορίας" τι εννοεί ο ποιητής??? (με ενδιαφέρει και για το αυτοκίνητο)
Αυτό που ξέρω εγώ είναι ότι η ημιακίνητη K100 του 84 την οποία αγόρασα θα μου κοστίσει τα κερατιάτικά μου σε τέλη κυκλοφορίας μέχρι να τη φτιάξω πλήρως. Για προσωρινή κατάθεση πινακίδων το βλέπω...
Γενικά αυτή η κλιμάκωση δε βοηθάει καθόλου τος ρετρολάγνους μεταξύ ημών.
Αυτό που δεν καταλαβαίνω με τις αποσύρσεις/τέλη κυκλοφορίας και λοιπά κίνητρα για να ξεσκιζόμαστε να παίρνουμε καινούρια οχήματα: εντάξει, οι Γερμανοί έχουν βιομηχανία, οπότε τα κίνητρα τα δίνουν για να τη συντηρήσουν, εμείς τι σκατά παράγουμε που να τα δικαιολογεί; Ή μήπως μας νοιάζει τόσο αν θα αντέξει η φάμπρικα στην Ιαπωνία την κρίση;
tifoso4ever
03/11/2009, 22:19
Οποιος πληρωσει τα νεα ΑΥΞΗΜΕΝΑ τελη κυκλοφοριας (γιατι δεν νομιζω η πλειοψηφια να εχει καινουριες μοτο...),
θα ειναι ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΘΥΜΑ...
Εγω ξεκιναω εκστρατεια ενημερωσης με σκοπο ΜΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ των "πρασινων" τελων κυκλοφοριας, που μονο αδικα ειναι και ΔΕΝ προκειται να συμβαλουν σε τιποτα εκτος απο το γεμισμα των κρατικων ταμειων.
Συντομα θα ποσταρω το χωρο που θα μαζευουμε υπογραφες...
ΠΡΟΤΑΣΗ:
Γιατι δεν δημιουργειτε κι εδω σαν moto.gr ενα τοπικ διαμαρτυριας, να μαζευτουμε ολοι οσοι ειμαστε γραμμενοι εδω (κι ειμαστε πολλοι...) και να στειλουμε επιστολη διαμαρτυριας στο υπουργειο???
hidefnick
03/11/2009, 23:13
OK Κλαφτήκατε όλοι? ΑΝ ξέρατε και πόσο φτιάχνετε μερικούς με αυτές τις κλάψες....
Οτι πρέπει να βρώ γκόμενα το ξέρω. Οτι θα φτηνήνει ΠΟΛΥ το Vulcan που ζαχαρώνω, μου το λέτε....
Μήπως και εκείνο το 205 1900cc που πήγαινε για απόσυρση, δεν πρόλαβε άραγε?
Και το βασικότερο: Οι 700αρες ήταν "εισπρακτικές" για τους περισότερους. Στα τέλη (Σταλόνε) αυτό αναφέρθηκε 1-2 φορές.
Και τέλος: Μηχανάκι και καρο είμαι + 200κάτι ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ. Μήπως να πάω να φεσωθώ 400κάτι ΤΟΝ ΜΗΝΑ για να τα αντικαταστήσω? ΜΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ:beer: :beer: :beer:
hidefnick
03/11/2009, 23:21
OUPS
Να κάνω 1 "χαζή" ερώτηση......
Υπάρχει περίπτωση να υπάρξει κάποιας μορφής μαζικής διαμαρτυρίας ?
babis italo
12/11/2009, 10:06
δεν ξερω αν το εχει αναφερει και καποιος αλλος αλλα εχω μια απορια
ενα αυτοκινητο παλιο 1400 κυβικα θα πληρωσει 150? παραπανω γιατι ρυπαινει....
αφου τα πληρωσει τα 150 μετα σταματαει να ρυπαινει δηλαδη?
η απλα δε μας ενδιαφερει?
μια απο τις ηλιθιοτερες δικαιολογιες που εχω ακουσει τα τελευταια χρονια...
περιμεναμε λοιπον τη νεα κυβερνηση να αλλαξει καπως τα πραγματα
αλλα οπως βλεπετε κι εσεις μια απο τα ιδια...
οι μονες αλλαγες που εγιναν ειναι στα πολλα κυβικα....
αλλη μια φορα ευνοουνται οι πλουσιοι σε αυτη τη χωρα...
αλλωστε ποιος πλουσιος εχει 1400ρακι 15ετιας?
κανενας οποτε παλι τα φτωχαδακια θα τη πληρωσουν τη νυφη...
Cpt. Haddock
12/11/2009, 10:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από babis italo
ενα αυτοκινητο παλιο 1400 κυβικα θα πληρωσει 150? παραπανω γιατι ρυπαινει....
αφου τα πληρωσει τα 150 μετα σταματαει να ρυπαινει δηλαδη?...
Απλά η επικρατούσα σύμβαση διεθνώς πλέον για θέματα περιβάλλοντος είναι "ο ρυπαίνων πληρώνει"
:wave2:
babis italo
12/11/2009, 10:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Απλά η επικρατούσα σύμβαση διεθνώς πλέον για θέματα περιβάλλοντος είναι "ο ρυπαίνων πληρώνει"
:wave2:
οταν δε φορας ζωνη πληρωνεις
οταν περνας με κοκκινο πληρωνεις
οταν τρεχεις πληρωνεις
οταν ρυπαινεις επειδη ρυπαινεις καθε μερα πληρωνεις για παντα....
δε ρωτησαν ενα ανθρωπο που εχει ενα παλιο αυτοκινητο 15 ετων
θελει τοσο πολυ να το εχει η για καποιους γνωστους λογους το τρωει στη μαπα 15 χρονια?
Cpt. Haddock
12/11/2009, 10:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από babis italo
οταν δε φορας ζωνη πληρωνεις
οταν περνας με κοκκινο πληρωνεις
οταν τρεχεις πληρωνεις
οταν ρυπαινεις επειδη ρυπαινεις καθε μερα πληρωνεις για παντα....
δε ρωτησαν ενα ανθρωπο που εχει ενα παλιο αυτοκινητο 15 ετων
θελει τοσο πολυ να το εχει η για καποιους γνωστους λογους το τρωει στη μαπα 15 χρονια?
Που θες να καταλήξεις; :confused:
babis italo
12/11/2009, 10:35
δεν υπαρχουν κινητρα να πεταξει ο ελληνας το παλιο του αυτοκινητο
το μετρο ειναι καθαρα εισπρακτικο απλα εχει πεσει και λιγο σαλτσα απο ρυπανση
για να μασησουν αλλη μια φορα τα κοροιδα...
δε ξερω αισθανομαι μεγαλο κοροιδο γενικα ασχετα με το τι θα πληρωσω
δε δεχομαι αυτα που μας πουλησαν σαν αυτοκινητα "νεας αντιρυπαντικης τεχνολογιας"
σημερα να πληρωνουν γιατι ρυπαινουν....
guzzistas
12/11/2009, 10:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από babis italo
δεν υπαρχουν κινητρα να πεταξει ο ελληνας το παλιο του αυτοκινητο
το μετρο ειναι καθαρα εισπρακτικο απλα εχει πεσει και λιγο σαλτσα απο ρυπανση
για να μασησουν αλλη μια φορα τα κοροιδα...
δε ξερω αισθανομαι μεγαλο κοροιδο γενικα ασχετα με το τι θα πληρωσω
δε δεχομαι αυτα που μας πουλησαν σαν αυτοκινητα "νεας αντιρυπαντικης τεχνολογιας"
σημερα να πληρωνουν γιατι ρυπαινουν....
σωστό κι αυτό.....
Cpt. Haddock
12/11/2009, 10:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από babis italo
δεν υπαρχουν κινητρα να πεταξει ο ελληνας το παλιο του αυτοκινητο
το μετρο ειναι καθαρα εισπρακτικο απλα εχει πεσει και λιγο σαλτσα απο ρυπανση
για να μασησουν αλλη μια φορα τα κοροιδα...
δε ξερω αισθανομαι μεγαλο κοροιδο γενικα ασχετα με το τι θα πληρωσω
δε δεχομαι αυτα που μας πουλησαν σαν αυτοκινητα "νεας αντιρυπαντικης τεχνολογιας"
σημερα να πληρωνουν γιατι ρυπαινουν....
Μισό...
Απο που κι ως που ειναι υποχρεωμένο το κάθε κράτος να σου δώσει κίνητρα (=λεφτά) για να αλλάξεις εσύ το αυτοκίνητό σου;
Έπειτα, αυτοκίνητα που πριν 15 χρόνια σε σχέση με οτι κυκλοφορούσε τότε στην Ελλάδα ήταν όντως αντιρυπαντικής τεχνολογίας, σήμερα έχουν ξεπεραστεί απο τις προδιαγραφές. Άρα;
babis italo
12/11/2009, 10:50
δηλαδη ενα αυτοκινητο του 2004 εχει ξεπεραστει?
βασικα δεν εχω προβλημα γιατι εχω αυτοκινητο του 08 και μηχανακι του 07
αλλα αν εσυ ολα αυτα τα θεωρεις σωστα παω πασο....
απλα μας κοροιδευουν φιλε μου
guzzistas
12/11/2009, 10:56
Συγγνώμη αλλά εγώ ένα punto 1200 κυβικά του 2000 έχω και ρυπαίνω τόσο πολύ? Ο πατέρας μου έχει ένα passat του 98 του κουτιού με 70.000 χλμ στο γκαράζ.... και αυτό ρυπαίνει??? Ποιός φτιάχνει τις προδιαγραφές και γιατί? για να δουλεύει η παγκόσμια βιομηχανία.... και εμείς να καταναλώνουμε... αν κρατήσουμε όλοι τα οχήματά μας για 15-20 χρόνια... πάνε τα εργοστάσια.... αυτό είναι το ζουμί...
Cpt. Haddock
12/11/2009, 11:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από guzzistas
... αν κρατήσουμε όλοι τα οχήματά μας για 15-20 χρόνια... πάνε τα εργοστάσια....
...και οι εργαζόμενοι σ' αυτά... :winka:
Filosofos
12/11/2009, 11:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
...και οι εργαζόμενοι σ' αυτά... :winka:
έέέέέέτσι...
Να και κάποιος που το κοιτάει το δάσος και όχι το δέντρο...:beer:
Cpt. Haddock
12/11/2009, 11:26
Εδώ δε μου απάντησε κανένας όμως...
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Απο που κι ως που ειναι υποχρεωμένο το κάθε κράτος να σου δώσει κίνητρα (=λεφτά) για να αλλάξεις εσύ το αυτοκίνητό σου;
Gandalf dr685sm
12/11/2009, 11:35
Cpt... απο την στιγμή που σε υποχρεώνει να πληρώνεις πολύ περισσότερους φόρους λόγω παλαιότητος , τέλη κυκλοφορίας λόγω παλαιότητος κτλ.
Δηλαδή ή αγοράζεις καινούριο για να πληρώνεις λιγότερα στα τέλη ή δεν αγοράζεις και πληρώνεις περισσότερα στα τέλη. Που μεταξύ μας παιδιά... το ποσό είναι αστείο συγκριτικά με το τι θα πληρώνεις αν πάρεις καινούριο Ι.Χ.
Έχεις δηλαδή στην κυριότητα σου (άλλη πονεμένη ιστορία αυτή) ενα Ι.Χ. 1400 κυβικών που είναι η πραγματική μέση κατηγορία και οχι τα 1600 που μας λένε συνεχώς. Έτος κατασκευής ας πούμε 2000 ή και νωρίτερα... η επιβάρρυνση είναι 50-100 ευρώ ετησίως.
Αν πάρεις καινούριο θα πληρώνεις για 5 χρόνια συνεχώς για ενα Ι.Χ. που θα είναι μερικώς δικό σου και θα είσαι υποχρεωμένος να πληρώνεις και μεγαλύτερη ασφάλεια που σου επιβάλλει η αντιπροσωπεία. Με μηνιαίο αντίτιμο απο 200 ευρώ και πάνω. Άστο... προτιμώ να κρατήσω αυτό που έχω και να δώσω ενα 100αρικο παραπάνω και να είναι δικό μου, παρά να πάρω καινούριο να δώσω μια μικρή περιουσία ακόμη και επιπλέον ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΙΚΟ ΜΟΥ για άλλα 5 έτη.
Gandalf
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
....
Έπειτα, αυτοκίνητα που πριν 15 χρόνια σε σχέση με οτι κυκλοφορούσε τότε στην Ελλάδα ήταν όντως αντιρυπαντικής τεχνολογίας, σήμερα έχουν ξεπεραστεί απο τις προδιαγραφές. Άρα;
Αν το αυτοκίνητο της 15ετίας πληρεί τις υπόλοιπες προυποθέσεις (Κάρτα καυσαερίων, ΚΤΕΟ κλπ) γιατί να τιμωρηθεί ο κάτοχός του;
LogOutGoRide
12/11/2009, 11:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Εδώ δε μου απάντησε κανένας όμως...
Δεν κατάλαβα όμως και γιατί σε ''υποχρεώνει'' τα το αλλάξεις ενώ δεν έχεις φράγκα και το αυτοκίνητό σου ,κάνει μια χαρά την δουλειά του
Όπως δεν κατάλαβα και γιατί ''πρέπει'' να αυξήσουμε τα γ@μισι@τικα που πληρώνουμε ''για να εναρμονιστούν'' με την Ε.Ε. ενώ οι αποδοχές μας δεν ''εναρμονίζονται'' ποτέ ,ούτε οι παροχές που πρέπει να απολαμβάνει ο κάθε πολίτης
sapila racing
12/11/2009, 11:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Εδώ δε μου απάντησε κανένας όμως...
Δεν νομίζω οτι τίθεται τέτοιο θέμα.
Εχει αποφασισθεί πανευρωπαικά να πληρώνουμε ανάλογα την ρύπανση που προκαλούμε.
Οκ, αλλά εγω θα έλεγα οτι θα πρέπει να πληρώνουμε και σύμφωνα με πόσο κάυσιμο καταναλώνουμε, εκτός κι αν βιάζονται να καει όλο το πετρέλαιο.
πχ δεν μπορεί να βαζει πρόστιμο 50 Ευρω στο παπί 70cc του 1995, (68 Ευρω) και ταυτόχρονα ενα 1800 του 2005 να πληρώνει 184.
Απο που κι ως που το παπί ρυπαίνει 3 φορές λιγότερο απο τι αυτοκίνητο 1800cc??? Ούτε το 1/10 δεν ρυπαίνει ειδικά αν υπολογίσουμε πόση ωρα λειτουργεί το καθένα μέχρι να φτάσει στον προορισμό του.
Κανονικά θα έπρεπε να μαζευτούμε τουλάχιστον 10.000 μηχανάκια στο σύνταγμα ΤΩΡΑ!
Cpt. Haddock
12/11/2009, 11:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από honda kos
Δεν κατάλαβα όμως και γιατί σε ''υποχρεώνει'' τα το αλλάξεις ενώ δεν έχεις φράγκα και το αυτοκίνητό σου ,κάνει μια χαρά την δουλειά του
Γιατί σε "υποχρεώνει" να το αλλάξεις; :confused:
LogOutGoRide
12/11/2009, 11:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
...και οι εργαζόμενοι σ' αυτά... :winka:
Και αυτοί που πρέπει να τα αλλάξουν εργαζόμενοι είναι .....φαντάζομαι
Cpt. Haddock
12/11/2009, 11:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Δεν νομίζω οτι τίθεται τέτοιο θέμα.
Εχει αποφασισθεί πανευρωπαικά να πληρώνουμε ανάλογα την ρύπανση που προκαλούμε.
Οκ, αλλά εγω θα έλεγα οτι θα πρέπει να πληρώνουμε και σύμφωνα με πόσο κάυσιμο καταναλώνουμε, εκτός κι αν βιάζονται να καει όλο το πετρέλαιο.
πχ δεν μπορεί να βαζει πρόστιμο 50 Ευρω στο παπί 70cc του 1995, (68 Ευρω) και ταυτόχρονα ενα 1800 του 2005 να πληρώνει 184.
Απο που κι ως που το παπί ρυπαίνει 3 φορές λιγότερο απο τι αυτοκίνητο 1800cc??? Ούτε το 1/10 δεν ρυπαίνει ειδικά αν υπολογίσουμε πόση ωρα λειτουργεί το καθένα μέχρι να φτάσει στον προορισμό του.
Κανονικά θα έπρεπε να μαζευτούμε τουλάχιστον 10.000 μηχανάκια στο σύνταγμα ΤΩΡΑ!
Εδώ συμφωνώ αν και υποτίθεται οτι αυτό ισχύει με τη φορολογία των καυσίμων. Εσύ με το παπί πληρώνεις ελάχιστους φόρους στα καύσιμα σε σχέση με το SUV, για την ακρίβεια πληρώνεις ακριβώς όσους καταναλώνεις μια και δεν υπάρχει κλιμάκωση.
:wave2:
LogOutGoRide
12/11/2009, 11:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Γιατί σε "υποχρεώνει" να το αλλάξεις; :confused:
Γιατί μου ζητάει συνεχώς όλο και περισσότερα απο αυτά που δεν έχω;;; :confused:
stefanos
12/11/2009, 11:55
Σε γενικές γραμμές το Ελληνικό κράτος είναι λαμόγιο και απατεώνας.
Η μόνη μας ελπίδα είναι η Ε.Ε. τελικά.
babis italo
12/11/2009, 12:21
λοιπον διαβασα σ'ενα φορουμ μια ιδεα που κατεβασε καποιος
λεει λοιπον
"καταργηση των τελων κυκλοφοριας και ενσωματωση τους στη βενζινη
ετσι αυτος που κυκλοφορει πολυ πληρωνει τα αναλογα τελη βαση χλμ και
αυτος που το εχει 300 μερες το χρονο στο γκαραζ (εγω ας πουμε)
να μη πληρωνει τα ιδια με ενα αυτοκινητο εταιρικο που κανει 200χλμ την ημερα"
κυκλοφορεις πολυ ? κανεις πολλα χλμ?
αυτο σημαινει οτι χρησιμοποιεις και πολυ τους δρομους και ρυπαινεις περισσοτερο
οποτε πληρωνεις....
δε κυκλοφορεις δε πληρωνεις παρα μονο οταν χρησιμοποιεις το αυτοκινητο....
πχ
ενα 1400 μοντ του 95 που σ' ενα χρονο κανει 40000 χλμ
ρυπαινει πολυ περισσοτερο απο ενα ιδιο αυτοκινητο που κανει 5000χλ το χρονο
αλλα πληρωνουν τα ιδια τελη 352?
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Αν το αυτοκίνητο της 15ετίας πληρεί τις υπόλοιπες προυποθέσεις (Κάρτα καυσαερίων, ΚΤΕΟ κλπ) γιατί να τιμωρηθεί ο κάτοχός του;
Aυτης της αποψης ειμαι & εγω. Αν το αυτοκινητο ειναι σωστα συντηρημενο & δεν ρυπαινει, γιατι να δωσεις 100-150ευρω+?????????Ας το μετρησουν για ρυπους & αν όντως ρυπαινει να πληρώσουμε παραπανω...
Cpt. Haddock
20/11/2009, 09:16
Μια σχετική είδηση απο την Ολλανδία. Αρκετά αμφιλεγόμενο μέτρο, αλλά εκεί οδηγούμαστε...
Πράσινος φόρος στα ΙΧ με το χιλιόμετρο
Στην Ολλανδία σχεδιάζουν να φορολογούν τα αυτοκίνητα ανάλογα με την κίνησή τους στους δρόμους των πόλεων
Θες να πας ως το περίπτερο της γειτονιάς σου με το αυτοκίνητο; Θα πληρώσεις. Θες να κατέβεις στο κέντρο της Χάγης ή του Αμστερνταμ χρησιμοποιώντας οδικές αρτηρίες γεμάτες αυτοκίνητα και μάλιστα σε ώρες αιχμής; Θα πληρώσεις... περισσότερα.
Κάπως έτσι σκέφτηκε το υπουργείο Συγκοινωνιών της Ολλανδίας, το οποίο προσανατολίζεται να επιβάλει έναν «πράσινο» φόρο στα ολλανδικά αυτοκίνητα, σε όλα τα ΙΧ και τα μικρά ιδιωτικά λεωφορεία και φορτηγά, ανάλογα με τα χιλιόμετρα που θα διανύουν.
Σύμφωνα με τους εμπνευστές της ιδέας, η οποία εκτιμάται ότι θα εφαρμοστεί το 2012, με τον τρόπο αυτόν θα μειωθεί τόσο το κυκλοφοριακό όσο και το οικολογικό πρόβλημα της χώρας. Με άλλα λόγια, πράσινοι φόροι με το... χιλιόμετρο. Σε αντάλλαγμα θα καταργηθούν τα τέλη κυκλοφορίας και τα διόδια στις εθνικές οδούς.
Συγκεκριμένα, σε κάθε ΙΧ θα τοποθετηθεί μια ειδική συσκευή GΡS, η οποία στο τέλος κάθε χρόνου θα υπολογίζει πόσα χιλιόμετρα διήνυσε το όχημα. Κατόπιν τα δεδομένα θα αποστέλλονται ηλεκτρονικά στο ολλανδικό υπουργείο Συγκοινωνιών και αυτό με τη σειρά του θα στέλνει τον λογαριασμό στον ιδιοκτήτη του οχήματος.
Σύμφωνα με το νομοσχέδιο, η αρχική ταρίφα θα είναι 0,03 ευρώ ανά χιλιόμετρο και ως το 2018 αναμένεται να φθάσει σταδιακά ακόμη και τα 6,7 ευρώ ανά χιλιόμετρο. Δεν θα πληρώνουν όλοι το ίδιο, ούτε όλες οι διαδρομές θα είναι το ίδιο «ακριβές».
Τ ο κάθε αυτοκίνητο θα έχει ξεχωριστή ταρίφα, η οποία θα διαμορφώνεται ανάλογα με το μέγεθος, το βάρος και τις εκπομπές καυσαερίων του, ενώ από το μέτρο θα εξαιρεθούν τα οχήματα των Ατόμων Με Ειδικές Ανάγκες, τα δημόσια λεωφορεία, τα ταξί, οι μοτοσικλέτες και τα αυτοκίνητα-αντίκες, ενώ για τα ξένα αυτοκίνητα θα ισχύσουν διαφορετικές ρυθμίσεις.
Το υπουργείο σε ανακοίνωσή του λέει ότι με τον τρόπο αυτόν «θα μειωθούν δραματικά τόσο τα μποτιλιαρίσματαόσο και οι ρύποι του διοξειδίου του άνθρακα στην ατμόσφαιρα κατά 10%» και υπολογίζει ότι ο κάθε ιδιοκτήτης αυτοκινήτου θα πληρώσει στο τέλος του χρόνου ένα ποσό που, κατά μέσον όρο, θα κυμανθεί γύρω στα 450 ευρώ.
Παράλληλα, το κράτος θα καταργήσει τόσο τα τέλη των αυτοκινήτων όσο και τα διόδια στο εθνικό οδικό δίκτυο.
Το σύστημα έχει, ασφαλώς, τις ιδιομορφίες του. Το ποσό που θα πληρώσει ο κάθε αυτοκινητιστής ανεβαίνει αν κινηθεί σε ώρες κυκλοφοριακής αιχμής ή σε οδικές αρτηρίες όπου παρατηρείται έντονο μποτιλιάρισμα, δίνοντας έτσι το κίνητρο στους οδηγούς να αφήσουν τα κλειδιά του αυτοκινήτου τους στο σπίτι και να χρησιμοποιήσουν τα μέσα μαζικής μεταφοράς, τουλάχιστον για τις ώρες όπου η κίνηση στους δρόμους «χτυπάει κόκκινο».
Τ ο μέτρο βρήκε κιόλας μιμητές. Ο υπουργός Συγκοινωνιών του Βελγίου Ετιέν Σουπ δήλωσε ότι σύντομα θα εκπονήσει ένα παρόμοιο σχέδιο φορολόγησης των βελγικών αυτοκινήτων ανά χιλιόμετρο, ενώ πολλοί είναι εκείνοι που ήδη βλέπουν με καλό μάτι τον ολλανδικό φόρο, τον οποίο θεωρούν ως «κίνηση ματ» στη μάχη της περιβαλλοντικής σκακιέρας. Το Υπουργικό Συμβούλιο της Ολλανδίας απεδέχθη κατ΄ αρχήν το σχετικό νομοσχέδιο την προηγούμενη Παρασκευή, το οποίο όμως θα χρειαστεί και την υποστήριξη του Κοινοβουλίου προκειμένου να τεθεί σε εφαρμογή.
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=300322&dt=20/11/2009
sapila racing
20/11/2009, 09:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Μια σχετική είδηση απο την Ολλανδία. Αρκετά αμφιλεγόμενο μέτρο, αλλά εκεί οδηγούμαστε...
Αν είναι να βάλουμε 'κρατικό΄ GPS στα οχήματά μας καλύτερα να πληρώνω 1000 Ευρω το χρόνο. :evil:
GiannisBlessed
20/11/2009, 09:27
na xwres re gmt....
ti na peis....?:(
se kamia 50ria xronia isws er8ei kai apo dw....
GiannisBlessed
20/11/2009, 09:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Αν είναι να βάλουμε 'κρατικό΄ GPS στα οχήματά μας καλύτερα να πληρώνω 1000 Ευρω το χρόνο. :evil:
εγω παντως δεν εχω προβλημε να με "παρακολουθουν"....δεν φοβαμαι κατι...και προτιμω να πηγαινω με 120-130 ΠΑΝΤΑ και να μην πεσει καποιος πανω μου με 220-230(λογικα θα ελγχει και την ταχυτητα μας)οπως και επισεις αν μου συμβει κατι στην μεση της ερημιας να μπορουν να βρουν περιπου την θεση μου κτλ κτλ...(ισως κανας αισθητηρας πτωσης και να καλει για βοηθεια...μεσο δορυφορου)
stefanos
20/11/2009, 09:34
Εχω μιά καλύτερη ιδέα.
Να απαγορεύεται η κίνηση αυτοκινήτων, και να πληρώνουμε τέλη ανάλογα με το μήκος του παρκαρίσματος που καταλαμβάνει το όχημά μας στο πεζοδρόμιο.
Θα υπάρχουν και εκπτώσεις "κίνητρα" για όσους φυτεύουν λουλούδια εντός του αυτοκινήτου.
stefanos
20/11/2009, 09:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
εγω παντως δεν εχω προβλημε να με "παρακολουθουν"....δεν φοβαμαι κατι...και προτιμω να πηγαινω με 120-130 ΠΑΝΤΑ και να μην πεσει καποιος πανω μου με 220-230(λογικα θα ελγχει και την ταχυτητα μας)οπως και επισεις αν μου συμβει κατι στην μεση της ερημιας να μπορουν να βρουν περιπου την θεση μου κτλ κτλ...(ισως κανας αισθητηρας πτωσης και να καλει για βοηθεια...μεσο δορυφορου)
Με 3 λεπτά το χιλιόμετρο τέλη καλύτερα να κάτσεις σπίτι.:p
SnakeMJK
20/11/2009, 09:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Με 3 λεπτά το χιλιόμετρο τέλη καλύτερα να κάτσεις σπίτι.:p
με μέσο όρο 15.000 χλμ το χρόνο... βγαίνει ένα κοστουμάκι 450 ευρώ... ακριβό σπορ η μετακίνηση :p βέβαια αν βάλεις μέσα ότι δεν θα χει διόδια... ίσως να βγαίνει πάνω-κάτω το ίδιο.
σαν ιδέα καλή είναι, ειδικά γι αυτούς που κινούν το όχημα τους ελάχιστα κ πληρώνουν "άδικα" τόσα χρήμαστα στα τέλη.
babis italo
20/11/2009, 10:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Εχω μιά καλύτερη ιδέα.
Να απαγορεύεται η κίνηση αυτοκινήτων, και να πληρώνουμε τέλη ανάλογα με το μήκος του παρκαρίσματος που καταλαμβάνει το όχημά μας στο πεζοδρόμιο.
Θα υπάρχουν και εκπτώσεις "κίνητρα" για όσους φυτεύουν λουλούδια εντός του αυτοκινήτου.
εγω δηλαδη που εχω γκαραζ και κανω το 5000 χλμ το χρονο?
εμενα θα μου δινουν κατι... :) :)
guzzistas
20/11/2009, 10:27
Προσπαθώ να καταλάβω που βαδίζουμε σαν ανθρωπότητα (αφού με τα πόδια θα πηγαίνουμε) στο τέλος......
τι πίνουνε εκεί πάνω ρε γμτ.....
stefanos
20/11/2009, 12:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από guzzistas
Προσπαθώ να καταλάβω που βαδίζουμε σαν ανθρωπότητα (αφού με τα πόδια θα πηγαίνουμε) στο τέλος......
Με τα πόδια θέλουνε να πάμε αλλά πρέπει να αγοράζουμε και ένα οικολογικό αυτοκίνητο κάθε 5 χρόνια για να έχουν δουλειά.
Αυτό προσπαθούνε να καταφέρουνε:p
pilotos_xtreme
20/11/2009, 14:09
και η λυση ειναι να μην αγοραζουμε τπτ κ μετα να μας κανουν π#$%%ς για ενα αμαξι.
αλλα δε γινετε :(
παιδια, για 400 κυβικα μοντελο 1997 ποσα θα ειναι τα τελη ξερουμε; Τελικα ισχυουν και τα πρασινα στις μηχανες;
posnightmist
01/12/2009, 07:50
Μάλλον στις μηχανές δεν άλλαξαν τα τέλη κυκλοφορίας!
Μόλις μου ήρθαν τα ειδοποιητήρια και στο παπί είναι 18 ευρώ και στο VFR είναι 46 ευρώ!!!
κάτι γλιτώσαμε...:a09: :a09: :a09:
babis italo
01/12/2009, 08:42
καλο μηνα παιδια!!
οντως τη γλιτωσαμε με τα μοτο
εχω ενα παπι 1992 μοντ και ηρθε το σημα 18
παλι καλα!
αλλα απο την αλλη τωρα επρεπε να το εχουν πει
οτι δεν αφορα τα μοτο το μετρο
τελος καλο ολα καλα...
κατσε να δουμε το 2007 μοντ τι θα μου ερθει.....
posnightmist
01/12/2009, 08:55
Ξέχασα να γράψω ότι το παπί είναι μοντ.1999 και το VFR μοντ.2002!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από posnightmist
Ξέχασα να γράψω ότι το παπί είναι μοντ.1999 και το VFR μοντ.2002!!!
κ εμενα τα ιδια!!!!!!! Λες να ειναι και στα κουτια τα ιδια με περυσι???
Αρχικά δημιουργήθηκε από FZR1000
κ εμενα τα ιδια!!!!!!! Λες να ειναι και στα κουτια τα ιδια με περυσι???
Στα αυτοκινητα θα ειναι δυστυχως αυξημενα...
danaos75
01/12/2009, 19:59
Μια απο τα ιδια και εγώ 46 στην μοτο ΧΤ 400 '95.
Το μόνο που πρόσεξα είναι οτι στο χαρτάκι πλέον γράφει
"Δίκυκλο ΙΧ, ετος 1ης κυκλοφορίας στην Ελλαδα 1995"
που δεν το εγραφε παλιότερα.
:beer: :beer:
jimtarasxt660x
02/12/2009, 08:13
Μου ήρθαν τα τέλη για το αυτοκίνητο, για τις μηχανές δεν ήρθαν!
Έχω μοντέλο 1995 και η άδεια γράφει 2005 λόγω ότι το αμάξι είναι από Γερμανία...το μέτρησαν σαν καινούργιο και τα τέλη είναι 94 ευρώ.
babis italo
02/12/2009, 09:20
ετσι γινεται,το γρφει και πανω πανω
ημερομηνια πρωτης κυκλοφοριας στην ελλαδα
αν ειναι του 95 αλλα εχει βγαλει πινακιδες το 2009 δε ρυπαινει...
αλλα ειναι μακακες κι εδω φαινεται οτι ειναι καθαρα εισπρακτικο το μετρο
Gandalf dr685sm
03/12/2009, 08:20
jimtarasxt660x
To ίδιο και σε μένα φίλε.. μοντέλο του 98 tigra 1,4 απο 302 κανονικά ήρθε 184ευρώ.
Απο όσο άκουσα πάντως αυτό θα ισχύσει μόνο για φέτος , αφού του χρόνου θα το αλλάξουν βάση εκπομπών ρύπων.
Θα δώσουν , απο όσο μου είπαν "απο μέσα", ενα κατάλογο στις τράπεζες με εκπομπές ρύπων ταξινομημένες ανά κατηγορία και απο εκεί και πέρα θα πρέπει με κάρτα καυσαερίων να προμηθεύεσαι το σηματάκι.
Αν βέβαια δεν αλλάξει κάτι πάλι στην πορεία για να βγάλουν περισσότερα.
Προς το παρόν απο 302 + 28 περίπου της μηχανής αν θυμάμαι καλά (με την μείωση η μοτό)...
Πάμε στα 184 + 28... μια χαρά για φέτος.
Gandalf
jimtarasxt660x
03/12/2009, 08:26
Ότι να ναι πάντως...
Αλλά και στις κάρτες καυσαερίων πάλι γίνεται μπινιά άμα θες......άρα και εκεί πάλι λάθος θα γίνεται!
Από την άλλη όμως να πάνε να :a021: , δεν το κάνουν για το περιβάλλον αλλά για την τσέπη τους:wave2:
Gandalf dr685sm
03/12/2009, 08:42
Θα θέλουν κάρτα καυσαερίων απο ΚΤΕΟ... θεωρημένη δηλαδή. Στα ΚΤΕΟ μόνο στα δημόσια μπορείς να το παίξεις τρελίτσα αλλά και εκεί η μίζα είναι απο 50€ και πάνω. Οπότε οτι είναι να γλυτώσεις απο τα τέλη θα τα δίνεις εκεί. Δεν συμφέρει...:D
Γεγονός είναι πάντως μιλώντας για ρύπους, οτι αρκετοί έχουν να αλλάξουν καταλύτη απο τότε που βγήκε το όχημα τους παραγωγή και έχουν κάνει 200.000+ ΚΜ...
Gandalf
honda bros 398 cc με πρώτη άδεια το 97 μου ήρθε 46 ευρώ
SUBMARINE
03/12/2009, 10:41
Παιδια μολις ηρθαν τα τελη κυκλοφοριας για honda grand 100 του αδερφου μου και ειναι 18ευρω οπως περισυ δηλαδη.Μαληστα πανω ψηλα γραφει δικυκλο ι.χ ετος 1ης κυκλοφορις στην ελλαδα 1993 οποτε τουλουχηστον τα 0-299 κυβηκα δε δειχνει να αλλαζει κατι ισως και γενικα στις μοτο δε ισχυσει οτι ειναι με τα αυτοκινητα.Αντε να δουμε τοτε θα ερθουν και τα υπολοιπα.
jimtarasxt660x
03/12/2009, 10:44
Μαγε για το ΧΤ σου ηρθαν?
Gandalf dr685sm
03/12/2009, 11:51
όχι ακόμα... αλλά απο όσο γνωρίζω ούτε οι μοτό θα γλυτώσουν ... εκτός και αν αυτός που μου τα είπε απο το Υπουργείο δεν τα είχε ακούσει σωστά...
Παίζει και αυτό.
Μόλις έρθει θα το δούμε.
Gandalf
Για το cbf250 του 2008 ήρθαν 18 και για το Terios1500 του 2009 ήρθαν 184.
guzzistas
04/12/2009, 21:52
Από ότι φαίνεται τα πράσινα τέλη τουλάχιστον για φέτος θα ισχύουν για τα κουτιά και όχι τις μηχανές....
Εμένα και μερικών φίλων ήρθαν τα τέλη ίδια με πέρισυ (μοτοσυκλέτα 1100 κυβικά και έτος κυκλοφορίας μετά το 2005).
http://www.taxheaven.gr/show_law.php?id=10588
Τα τέλη κυκλοφορίας για τις μοτοσυκλέτες είναι τα ίδια με πέρισυ. ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ & ΕΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ Ή 1ης ΑΔΕΙΑΣ
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.