View Full Version : max ταχυτητα με πλαινες βαλιτσες..
αγαπητοι φιλοι
προσφατα αγορασα πλαινες βαλτσες καπα 41λτ κ καγκελα βεβαια..μεσα στο εγχειριδιο των βαλιτσων γραφει οτι μεγιστη ταχυτητα ειναι τα 120χλμ/ωρα..
Σε ενα απο τα πλοια που ταξιδευα ενα παληκαρι με ενα bmw gs 1200 με πλαινες βαλιτσες μου ειπε οτι μπορω και μεχρι 170 να τρεχω..εγω φυσικα κοτεψα και πανω απο 135 δεν πηγα..
Ποια ειναι η γνωμη σας για την μεγιστη ταχυτητα που μπορω να παω?
σσ εχω το 650αρι στρωμα (το οποιο 2καβαλο με τρεις βαλιτσες και μπακστερ πηγαινε ανετα)
LOUKILOUK
26/08/2009, 16:48
Με 41lt αλουμινενιες μπαγαζιερες με 990adv διακοσαρισα με δυσκολια και ταξιδευα με 150-180 σε εθνικες... τωρα εσυ με το στρωμα, βαση αυτων που διαβαζω, μπορει να πας και με λιγα παραπανω... :eek: :confused: :rotflmao:
Το εγχειριδιο αναφερει την ταχυτητα ασφαλειας που πρεπει να κρατας φορτωμενος ωστε να μην χαλαει η οδικη συμπεριφορα της μηχανης σου...
mikios400
26/08/2009, 21:04
και η πάνω βαλίτσα GIVI και KAPPA λένε μεχρι 10κιλά φόρτο και μέχρι 120 χαω, αλλά συχνά τις πάνε και με 200+ (τα V-strom 1000 πχ)
Από προσωπική εμπειρία σου λέω 2κάβαλος κ 3βάλιτσος ταξίδευα autostrada με ένα R1200R και τον ακολουθούσα και στα 170 στις ευθείες χωρίς πρόβλημα. Τώρα θα σε συμβούλευα στις πλαϊνές να βάζεις ιμάντα (όπως έκανα εγώ) ή τουλάχιστον χταποδάκι γιατί άκουσα ένας αμερικανός μάζευε τα πράγματά του από την άσφαλτο όταν άνοιξε η πλαϊνή... τι να σου πω, φύλαγε τα ρούχα σου...
pepes1gr
27/08/2009, 11:24
Εγώ πάντως με τις ίδιες μπαγαζιέρες ΚΑΡΡΑ 41λιτ φορτωμένες υπερβολικά έκανα 2500 χιλ σε autostrada αλλά και σε ορεινό όγκο Alpes δεν είχα κανένα πρόβλημα και σε συνεχόμενες ταχύτητες 140 διπλός.Φυσικά και με tankbag ανοιγμένο τέρμα.
Σε τοπικό επίπεδο έφτασα και τα 170χιλ/ώρα χωρίς πρόβλημα.
Για να πούμε όμως και την μαύρη αλήθεια δεν θα πρέπει να ταξιδεύουμε και να τις εμπιστευόμαστε με τόσα χιλιόμετρα γιατί αν ανοίξουν το σίγουρο είναι .......ότι θα πέσουμε.Ελάχιστοι οδηγοί πιστεύω θα μπορέσουν να αντιδράσουν σωστά σε ξαφνικό άνοιγμα.Γιαυτό και οι εταιρίες συνιστούν τα 120 ΜΑΧ.
Τελικό συμπέρασμα ......πάμε βόλτα να απολαύσουμε την φύση και όχι για να κάνουμε ταρζανιές.
Το 1100GS Έγραφε 120 χλμ. ανετα πήγαινα παραπάνω 160 χλμ.
Το 1200GS adv λέει 180 χλμ. ανετα πηγαίνω παραπάνω.
172178
LOUKILOUK
27/08/2009, 12:44
Οι βαλιτσες-μπαγαζιερες δινουν ενα νουμερο για την δικη τους ταχυτητα (δεν ανοιγουν, δεν παραμορφωνονται κτλ). Οι εταιριες παραγωγης μηχανων δινουν μια ταχυτητα οριο που εχει να κανει με την ευσταθεια και οδηγικη, γενικα, συμεριφορα της μηχανης...Συνηθως και οι 2 ειναι αρκετα συντηρητικοι στις εκτιμησεις τους (και καλα κανουν). Εμεις τελος παμε παντα παραπανω απο καθε οριο... και μετα τα συζηταμε... :D
Καλα ταξιδια παλικαρια:wave2:
ειχα το 1000 φορτωμενο τρεισ βαλιτσες 2 ατομα σκηνες κ.α.
μεχρι 180ανετα, δοκιμασα να δω τι κανει παραπανω και επαθα το σοκ της ζωης μου, οταν ανοιξα κι αλλο πατημενα 200, η μηχανη αρχιζε και ταλαντευοταν δεξια αριστερα, με φοβερους ρυθμους, αποτομα το γκαζι να κλεισω δεν γινοταν γιατι ενοιωθα οτι αν το εκλεινα θα με πεταγε σε κανα δεντρο στο πλαι οποτε σιγα, σιγα εριχνα τα χιλιομετρα μεχρι τα 180 οποτε και σταθεροποιηθηκε (δοξα τω Θεο).
υ.γ1 για να πεσει απο τα 200 στα 180 περασαν αρκετα χιλιομετρα σε αποσταση καιδεν ξερω ποσα λεπτα? γιατι ειχα μεινει καγκελο!
υ.γ 2 μαλλον ειχε πολυ βαρος πισω το ενα και το δευτερο (αυτο το προσεξα) χρειαζεται να εχουν οι βαλιτσες (πλαινες) ισο βαρος (οσο ειναι εφικτο)
mikios400
27/08/2009, 13:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από x-rider
υ.γ 2 μαλλον ειχε πολυ βαρος πισω το ενα και το δευτερο (αυτο το προσεξα) χρειαζεται να εχουν οι βαλιτσες ισο βαρος (οσο ειναι εφικτο)
Σωστά, καλή κατανομή παίζει ρόλο. Προσωπικά βάζω τα βαρύτερα αντικείμενα (πχ εργαλεία) στο κάτω μέρος και τέρμα μπροστά, ώστε να είναι όσο πιο κοντά στο κέντρο βάρους της μοτο γίνεται :wave2:
Πάλι καλά που δεν πάθατε τπτ φίλε!
Αλλη μηχανή μεν (ΧΧ) αλλα το προσθετω ετσι για τον πλουραλισμό των εμπειριών.
Τριβάλιτσο, με βάρος 12-13 κιλα (ΖΥΓΙΣΜΈΝΟ) την κάθε βαλίτσα, και με βαριά σχετικά πράγματα στο τακ-μπάκ, ταξίδευα με 180 σταθερότατα.
Οταν προσπάθησα να δω το όριο (ετσι για να το ξερω) φτάνοντας στα 220 αρχισε η μηχανή να ψαρεύει. Σαν να έχανε επαφή ο μπροστινός τροχός.
Χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα τελικά, πήγαινα με 200 για καμιά 100στη χλμ
domiemic65
27/08/2009, 19:07
Εγώ απλά δεν βρίσκω κανέναν μα κανέναν λόγο με 3βάλιτσο και tankbag να πάω με τόσα χλμ... Προτιμώ να φτάσω....
Κότα;;; Μπορεί... τι να πω!!!!
Απο κει και πέρα ποτέ δεν φορτώνω(ουμε) τις βαλίτσες με τα κιλά που λέει ο κατασκευαστής (ομολογουμένως πολύ λίγα) ... Πάντα μου βγαίνουν παραπάνω... οπότε πάντα τις δένω με χταπόδι 60cm ωστε να τεντώνει καλά και να τις κρατάει και πάω συγκαταβατικά... άντε 130 σε προσπέρασμα!!
Ειδικά με τις μαμά αναρτήσεις του 650 δηλαδή, εσεις πάτε με 170 και 3βάλιτσο και αισθάνεστε άνετα;;;
Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
στα 220 αρχισε η μηχανή να ψαρεύει. Σαν να έχανε επαφή ο μπροστινός τροχός.
Μετά τα 200 χ.α.ώ. με βαλίτσες κατεβάζουμε τα flaps τους θείοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο...
mikios400
27/08/2009, 19:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από domiemic65
... άντε 130 σε προσπέρασμα!!
Ειδικά με τις μαμά αναρτήσεις του 650 δηλαδή, εσεις πάτε με 170 και 3βάλιτσο και αισθάνεστε άνετα;;;
καλά τα λες. Προσωπικά παω και λίγο γρηγορότερα αμα λάχει. Πρέπει να έχουμε στο νου βέβαια ότι φόρτος και μεγάλη ταχύτητα, ειδικά σε συνδυασμό ευρωπαϊκής ασφάλτου και μεγάλες ευθείες, αλλάζουν τα φώτα στα λάστιχα σε χρόνο dt !!! :hypnotize Ενα βλέφαρο στα λάστιχα κάθε τόσο σε ταξίδι είναι απαραιτητότατο.
Με ολα αυτα που διαβασα συμπεραινω οτι δεν θα πρεπει σε καμμια περιπτωση να υπερβω τα 120 αντε 130 χλμ-ωρα.Και για να ειμαι ασφαλης αλλα και για να μην κανω ζημια στην μηχανη..Αλλα σε μεγαλες ευθειες τα 120-130 ειναι κουραστικα...
Απο την αλλη το 650αρι στρωμα μου πηγαινε πολυ καλα ακομα και με φουλ φορτιο..δλδ ανεβαζε χλμ το καημενο αρκετα γρηγορα αν και ηταν φορτωμενο μεχρι τα μπουνια
Ψάξου λίγο μόνος σου βρες τα όρια της μηχανής και τα δικάσου και πήγαινε λίγο πιο κάτω από αυτά, πάντα να νιώθεις άνετα όταν οδηγάς και ειδικά για πολλές ώρες.
Τα χλμ που λέμε είναι θεωρητικά εξαρτάτε τον δρόμο, το φορτίο, τον αέρα, ακόμα και την διάθεση μας.
:winka:
argy_kap
28/08/2009, 06:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από felter
Ψάξου λίγο μόνος σου βρες τα όρια της μηχανής και τα δικάσου και πήγαινε λίγο πιο κάτω από αυτά, πάντα να νιώθεις άνετα όταν οδηγάς και ειδικά για πολλές ώρες.
Τα χλμ που λέμε είναι θεωρητικά εξαρτάτε τον δρόμο, το φορτίο, τον αέρα, ακόμα και την διάθεση μας.
:winka:
+10000
Σωστότατος....όλα τα άλλα είναι θεωρία
Αρχικά δημιουργήθηκε από Random
Με ολα αυτα που διαβασα συμπεραινω οτι δεν θα πρεπει σε καμμια περιπτωση να υπερβω τα 120 αντε 130 χλμ-ωρα.Και για να ειμαι ασφαλης αλλα και για να μην κανω ζημια στην μηχανη..Αλλα σε μεγαλες ευθειες τα 120-130 ειναι κουραστικα...
Όπως και να εχει μη ξεχνάς να βάζεις τη σωστή πίεση στα ελαστικά και να προφορτίζεις περισσότερο το ελατήριο στο αμορτισέρ (πιθανός στο τέρμα - δικάβαλος/βαλίτσες)
TH3_B3ST
31/08/2009, 02:03
Και οι ταμπέλες λένε απαγορεύται ταχύτητα μεγαλύτερη των 120 χιλ στην εθνική και 130 χιλ στην εγνατία αλλά αυτές τις προσπερνάμε και κολλάμε στις ταμπέλες που έχουν οι βαλίτσες?:confused: :confused:
Όλα με μέτρο παίδες και πάντα όρθιες βόλτες με ασφάλεια πάνω απο όλα για να έχουμε να χαιρόμαστε!!!
:wave2: :wave2: :wave2:
ermis1975
07/09/2009, 11:29
Προσοχή με τις βαλίτσες...γιατί καμία φορά φεύγουν! Απο τότε που έφυγε πίσω μαμά βαλίτσα στο Piaggio X8 400(σαν βολίδα.... και παραλίγο να σκοτώσει άνθρωπο, τις φοβάμαι).
Κάτι μου λέει οτι το σαμάρια που δοκίμασα, είναι καλύτερα στα ταξίδια και σίγουρα πούπουλα σε σχέση με τις βαλίτσες. Και το κυριότερο...δε φευγουν και δεν ανοίγουν.
domiemic65
07/09/2009, 18:03
Για αυτό όταν είναι να κάνουμε πολλά και γρήγορα χλμ με βαλιτσούλες δένουμε την καθε μια και με έναν ιμάαααααντααααα..... ή με ένα καλό και σφιχτό χταποδάαααααακιιιιιι....
:beer: :beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από domiemic65
Για αυτό όταν είναι να κάνουμε πολλά και γρήγορα χλμ με βαλιτσούλες δένουμε την καθε μια και με έναν ιμάαααααντααααα..... ή με ένα καλό και σφιχτό χταποδάαααααακιιιιιι....
:beer: :beer: :beer:
Προσέχουμε ΠΑΝΤΑ με τους ιμάντες να είναι καλής ποιότητας και καλά ασφαλισμένοι, μην τυχόν και φύγει κανένας, πάει σε κανένα αλυσιδογράναζο και έχουμε ντράβαλα...
domiemic65
10/09/2009, 09:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Προσέχουμε ΠΑΝΤΑ με τους ιμάντες να είναι καλής ποιότητας και καλά ασφαλισμένοι, μην τυχόν και φύγει κανένας, πάει σε κανένα αλυσιδογράναζο και έχουμε ντράβαλα...
Σωστόοοοοοοος!!!!!!!!!!!!!!!
paulopoulos
17/09/2009, 11:04
Εγώ που πήγα από Θεσσαλονίκη Αλεξανδρούπολη διπλός με βαλίτσα της givi 28ara νομίζω πίσω, πλαινές βαλίτσες soft bag. Πάνω στην πίσω βαλίτσα είχα δεμένη την σκηνή για το καμπίγκ. Έφτασα μέχρι 160, παραπάνω δεν πήγαινε..
Ενώ Αθήνα που κατέβηκα μόνο με την πίσω και tagbag έφτασα τα 180
Μόλις γύρισα απο ατ.οδο οπου και παρατηρησα οτι το στρομα με τη βαλίτσα πισω(οχι τις πλαινες)πανω απο 180-185 σε ευθεια και με τον αερα που εχει σημερα δε παει που να το χτυπαω κατω σαν χταπόδι..
φορα μεν και αλλη ζελατινα Mra παμπριζακι..
οπότες φανταζομαι ειναι και τα φυσιολογικά του σε τελικη με αυτα τα έξτρα?
το οτι πλέει σα τρατα απο τα 140-150..φανταζομαι οτι ειναι ο συνδιασμός των παραπάνω έξτρα μαζί με την ready to race φυσιογνωμία του?
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
Μόλις γύρισα απο ατ.οδο οπου και παρατηρησα οτι το στρομα με τη βαλίτσα πισω(οχι τις πλαινες)πανω απο 180-185 σε ευθεια
Τι ?? :eyepop:
Δεν 200 αρισε ??:eyepop:
Πρόβλημα θα έχει , να πας να στο αλλάξουν !!!:lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
Μόλις γύρισα απο ατ.οδο οπου και παρατηρησα οτι το στρομα με τη βαλίτσα πισω(οχι τις πλαινες)πανω απο 180-185 σε ευθεια και με τον αερα που εχει σημερα δε παει που να το χτυπαω κατω σαν χταπόδι..
φορα μεν και αλλη ζελατινα Mra παμπριζακι..
οπότες φανταζομαι ειναι και τα φυσιολογικά του σε τελικη με αυτα τα έξτρα?
το οτι πλέει σα τρατα απο τα 140-150..φανταζομαι οτι ειναι ο συνδιασμός των παραπάνω έξτρα μαζί με την ready to race φυσιογνωμία του? Οντως φιλαρακι πρεπει να δουλευε μονοκυλινδρο και να ειχε χασει και συμπιεση και να ειχε χτυπησει μπιελα και να ειχε πατησει και τσιχλα. Τετοια ταχυτητα σε στρωμα δεν νοειται. Ψαξ'το οπωσδηποτε...:lol: :rotflmao: :bigcry: :bigcry:
πόσα πρέπει να πιάνει ωρε το θεριό λέμε?????:sad:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
πόσα πρέπει να πιάνει ωρε το θεριό λέμε?????:sad: Οι αντιδρασεις που παρεθεσες παραπανω ειναι απολυτα λογικες για τον χαρακτηρα της μηχανης:winka:
ΥΓ μην το πεις πουθενα γιατι ετσι και μας παρουν χαμπαρι οι στρωματζηδες τη βαψαμε:wave2:
devil's animal
24/04/2011, 20:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
πόσα πρέπει να πιάνει ωρε το θεριό λέμε?????:sad:
σε mach ή σε metres/sec??
http://www.youtube.com/watch?v=ObcL0BNL1_k&feature=related
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
σε mach ή σε metres/sec??
http://www.youtube.com/watch?v=ObcL0BNL1_k&feature=related
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: epeidi poly gelio rixnoyme me ti vstromara moy...provlepo na vazo mia aspri nitrompoykala poy moy periseyei..sti mpagaziera kai na kano polles kidies..:mad:
palioalites pitsirikades me ta rimadosm poy xetsoytsoynisate..
devil's animal
24/04/2011, 21:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
epeidi poly gelio rixnoyme me ti vstromara moy...provlepo na vazo mia aspri nitrompoykala poy moy periseyei..sti mpagaziera kai na kano polles kidies..:mad:
palioalites pitsirikades me ta rimadosm poy xetsoytsoynisate..
δεν νομιζω να με φτασεις ουτε με το ζουμακι του Δρυϊδη...
και δεν θα ειμαι με το sm...
:a22: :a22: :a22:
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
δεν νομιζω να με φτασεις ουτε με το ζουμακι του Δρυϊδη...
και δεν θα ειμαι με το sm...
:a22: :a22: :a22: κανε μας τη χάρη φιλε εδω μιλαμε για το απόλυτο εργαλειο..παρε τα παιχνιδια σου και πανε σε καμια παιδική χαρα να παιξεις σε παρακαλώ και μη σπαμαρεις σε τοπικ για μοτοσυκλέτες.
μπεμπη.
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
Μόλις γύρισα απο ατ.οδο οπου και παρατηρησα οτι το στρομα με τη βαλίτσα πισω(οχι τις πλαινες)πανω απο 180-185 σε ευθεια και με τον αερα που εχει σημερα δε παει που να το χτυπαω κατω σαν χταπόδι..
φορα μεν και αλλη ζελατινα Mra παμπριζακι..
οπότες φανταζομαι ειναι και τα φυσιολογικά του σε τελικη με αυτα τα έξτρα?
το οτι πλέει σα τρατα απο τα 140-150..φανταζομαι οτι ειναι ο συνδιασμός των παραπάνω έξτρα μαζί με την ready to race φυσιογνωμία του?
η τελικη που επιασες ειναι αρκετα καλη για αερα και
βαλιτσα μαζι,το κουνιμα στα 150 πρεπει να ηταν απο καποιον
πλευρικο δεν ειναι λογικο για το στρωμα!!
τωρα...
δεν ξερω τι σου ειπαν πριν το παρεις αλλα μην περιμενεις
να δεις κατι παραπανω (στο κοντερ παντα!!πραγματικα δεν ξερω ποσα ειναι)
απο 200 με 210 σε ελαφρια κατηφορα,μονος παντα
και 180-190 δικαβαλος η φορτωμενος!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από nic mor
η τελικη που επιασες ειναι αρκετα καλη για αερα και
βαλιτσα μαζι,το κουνιμα στα 150 πρεπει να ηταν απο καποιον
πλευρικο δεν ειναι λογικο για το στρωμα!!
τωρα...
δεν ξερω τι σου ειπαν πριν το παρεις αλλα μην περιμενεις
να δεις κατι παραπανω (στο κοντερ παντα!!πραγματικα δεν ξερω ποσα ειναι)
απο 200 με 210 σε ελαφρια κατηφορα,μονος παντα
και 180-190 δικαβαλος η φορτωμενος!!! για το βαρκα γυαλο ρε φίλε μπας εχει να΄κανει η βαλιτσα πισω και το ξυλο που τρωει μπροστα λογω του παμπριζ που φορα αυτο?κατι δε μου καθεται καλα..εχεις οδηγησει αλλα μοτο με αυτα τα χιλ?για τα χιλ στα @@ δε το πηρα να κανω κοντρες παρα μονο τα χρ κερναω τσαι γιατι την εβλεπουνε..
δεν φταιει η βαλιτσα απο μονιτσ!!
θα ειχε καποιον πλευρικο ανεμο που αν δεν
την ειχες οντως θα περναγες χαλαρα,αλλα με την
βαλιτσα σε ταλαιπωρισε!!
εγω παντα ταξιδευω με 150-170 σταθερα με βαλιτσα
και ειμαι η μονος η διπλος (διπλος βεβαια δεν κουναει τοσο)
επισης φοραω και εγω mra.
Αρχικά δημιουργήθηκε από nic mor
δεν φταιει η βαλιτσα απο μονιτσ!!
θα ειχε καποιον πλευρικο ανεμο που αν δεν
την ειχες οντως θα περναγες χαλαρα,αλλα με την
βαλιτσα σε ταλαιπωρισε!!
εγω παντα ταξιδευω με 150-170 σταθερα με βαλιτσα
και ειμαι η μονος η διπλος (διπλος βεβαια δεν κουναει τοσο)
επισης φοραω και εγω mra. οκ μπος θα το δοκιμασω κ χωρις αγερα και θα επανελθω...
διπλος δε κουνα καθολου αλλα αυτό μου κανει λογικο.
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Αναρτήσεις έσιαξες; μη με λες τετοια..δε κοιταξα καν..τι ρυθμίζονται????????
ooo yes αλλα δεν ξερω απο αυτα :o
Αρχικά δημιουργήθηκε από nic mor
ooo yes αλλα δεν ξερω απο αυτα :o οκ θα το "μαλακωσω" λιγο δω μπας φταιει αυτο.
devil's animal
24/04/2011, 22:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
για τα χιλ στα @@ δε το πηρα να κανω κοντρες παρα μονο τα χρ κερναω τσαι γιατι την εβλεπουνε..
αμα σε περασει και μονοκυλινδρο με τα ιδια κυβικα να δω που θα πας να κρυφτεις...:rotflmao: :bigcry: :rotflmao:
δεν φτανει η ντροπη που πηγες και φορτωθηκες, μου θες και ανοιγματα στα γεραματα με βαλιτσα και μπαρμπριζ αυτοκινητου...
:lol: :bawl: :lol: :bawl:
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
αμα σε περασει και μονοκυλινδρο με τα ιδια κυβικα να δω που θα πας να κρυφτεις...:rotflmao: :bigcry: :rotflmao:
δεν φτανει η ντροπη που πηγες και φορτωθηκες, μου θες και ανοιγματα στα γεραματα με βαλιτσα και μπαρμπριζ αυτοκινητου...
:lol: :bawl: :lol: :bawl: καλα αντε να αλλαξεις καμια μπιελιτσα εσυ τωρα κ ασε με εμενα με το υπερτατο εργαλειο που καταφερα και πηρα..να δω πως θα ρυθμίσω αποσβεση επαναφορα μπας δε πλεει στα "πολλά"..
CBF - HRC
24/04/2011, 22:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από Random
Με ολα αυτα που διαβασα συμπεραινω οτι δεν θα πρεπει σε καμμια περιπτωση να υπερβω τα 120 αντε 130 χλμ-ωρα.Και για να ειμαι ασφαλης αλλα και για να μην κανω ζημια στην μηχανη..Αλλα σε μεγαλες ευθειες τα 120-130 ειναι κουραστικα...
Απο την αλλη το 650αρι στρωμα μου πηγαινε πολυ καλα ακομα και με φουλ φορτιο..δλδ ανεβαζε χλμ το καημενο αρκετα γρηγορα αν και ηταν φορτωμενο μεχρι τα μπουνια
Εγώ με το 650αρι στρωμα της Ομάδας Ζ με τις πλαινες (ο θεος να τις κανεις βαλιτσες), τερμα σφυγμενο μπροστινο και σφυγμένη πίσω ανάρτηση, στην Αττική οδο με 180+ κουναει αλλά οχι για να τρομοκρατηθεις, απλα ενας εκνευριστικος συντονισμος( υποψην οτι εχουμε πανω και τις κολοσειρηνες και φαρους σε καγκελα του( κωλου - πατεντα ελας) τα οποια τρεμουν και αυτά.
Σε αντιθεση με την ιχ CBF600S εχω κανει ταξιδι δικαβαλος με 2xGivi 41lt & Givi 52lt top case με 160 και κανενα πλοβλημα, απο εκει και πανω ζοριζοταν να ανεβασει. με πλευρικο όμως με εκανε λιγο βολτα , αλλα καμια σχεση με το στρωμα ενα βραδυ που δουλευα κανελλοπουλου με τρελο αερα με πηγαινε απο λωριδα σε λωριδα ( αλλα αερα που δεν στεκοσουν εξω)
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
αμα σε περασει και μονοκυλινδρο με τα ιδια κυβικα να δω που θα πας να κρυφτεις...:rotflmao: :bigcry: :rotflmao:
:lol: :bawl: :lol: :bawl: και με περασε ενα μες τη βδομάδα φανάρι φαναρι καμια 300 μετρα..αλλα ειχα τα ψωνια του σ.μαρκετ στη βαλίτσα και με χαλαγαν τη αναλογια hp/kg..:sad:
Αρχικά δημιουργήθηκε από CBF - HRC
Εγώ με το 650αρι στρωμα της Ομάδας Ζ με τις πλαινες (ο θεος να τις κανεις βαλιτσες), τερμα σφυγμενο μπροστινο και σφυγμένη πίσω ανάρτηση, στην Αττική οδο με 180+ κουναει αλλά οχι για να τρομοκρατηθεις, απλα ενας εκνευριστικος συντονισμος( υποψην οτι εχουμε πανω και τις κολοσειρηνες και φαρους σε καγκελα του( κωλου - πατεντα ελας) τα οποια τρεμουν και αυτά.
Σε αντιθεση με την ιχ CBF600S εχω κανει ταξιδι δικαβαλος με 2xGivi 41lt & Givi 52lt top case με 160 και κανενα πλοβλημα, απο εκει και πανω ζοριζοταν να ανεβασει. με πλευρικο όμως με εκανε λιγο βολτα , αλλα καμια σχεση με το στρωμα ενα βραδυ που δουλευα κανελλοπουλου με τρελο αερα με πηγαινε απο λωριδα σε λωριδα ( αλλα αερα που δεν στεκοσουν εξω) ετσι αυτό λέω και εγω ενα συντονισμο σα να χω βγει για βαρκαδα ρε παιδι μου με 3-4 μποφορακια..τιποτα σπουδαιο αλλα σπαστικο.
εχεις παίξει καθολου με αναρτησεις για να προτυνεις καμιά ρύθμιση που να το εξαφανίζει?
υ.γ¨και μενα τιγκα στο καγκελο είναι σα μπαλκόνι ενα πράμα.
CBF - HRC
24/04/2011, 22:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
ετσι αυτό λέω και εγω ενα συντονισμο σα να χω βγει για βαρκαδα ρε παιδι μου με 3-4 μποφορακια..τιποτα σπουδαιο αλλα σπαστικο.
εχεις παίξει καθολου με αναρτησεις για να προτυνεις καμιά ρύθμιση που να το εξαφανίζει?
υ.γ¨και μενα τιγκα στο καγκελο είναι σα μπαλκόνι ενα πράμα.
εχω σφιξει τη πισω αναρτηση και τα μπροστινα καλαμια οσο παιρνει αλλα δεν μπορω να παω να βαλω WP ή Ohlins στο υπηρεσιακο στρωμα, στο CBF600 μου εχω WP αναρτηση πισω και ελατηρια μπροστα και κραταει καλα, αλλα δεν εχω και τα καγκελα του κερατα τα οποια γαμανε την αεροδυναμικη του στρωμα.
σε μας η μονη μοτο που εχει ερθει ετοιμη στημενη για Police Bike ειναι το Aprilia Pegaso 650, οσο και αν ειναι απιστευτο είναι το μονο που δεν κουναει οσο τα αλλα, αλλά δεν παει πανω από 180-185. pegaso εχει το ζευγαρι μου και τον βλεπω πως ειναι πολυ καλα στημμενο, οχι σαν τα αλλα που εχουμε που ειναι πατεντα ελας.
Αρχικά δημιουργήθηκε από CBF - HRC
εχω σφιξει τη πισω αναρτηση και τα μπροστινα καλαμια οσο παιρνει αλλα δεν μπορω να παω να βαλω WP ή Ohlins στο υπηρεσιακο στρωμα, στο CBF600 μου εχω WP αναρτηση πισω και ελατηρια μπροστα και κραταει καλα, αλλα δεν εχω και τα καγκελα του κερατα τα οποια γαμανε την αεροδυναμικη του στρωμα.
σε μας η μονη μοτο που εχει ερθει ετοιμη στημενη για Police Bike ειναι το Aprilia Pegaso 650, οσο και αν ειναι απιστευτο είναι το μονο που δεν κουναει οσο τα αλλα, αλλά δεν παει πανω από 180-185. pegaso εχει το ζευγαρι μου και τον βλεπω πως ειναι πολυ καλα στημμενο, οχι σαν τα αλλα που εχουμε που ειναι πατεντα ελας. νομίζω φίλε πως το τερμα σφιχτο το κανει χειρότερο στο κουνημα...
CBF - HRC
24/04/2011, 23:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
νομίζω φίλε πως το τερμα σφιχτο το κανει χειρότερο στο κουνημα...
ισως να κανει χειροτερο το κουνημα αλλα με τερμα σφιχτο η μοτο μπανει καλυτερα στις στροφες και πλησιαζει τη δικια μου.
με βολευει στην οδηγηση, ετσι κι' αλλιως δεν παμε 6 ωρες με 180+. αν τυχει να περναμε απο αττικη οδο ( καθε μερα αφου απο εκει βολευει να παω για υπηρεσια) τη παταω λιγακι.
devil's animal
24/04/2011, 23:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
καλα αντε να αλλαξεις καμια μπιελιτσα εσυ τωρα κ ασε με εμενα με το υπερτατο εργαλειο που καταφερα και πηρα..να δω πως θα ρυθμίσω αποσβεση επαναφορα μπας δε πλεει στα "πολλά"..
ρε συ δεν βρισκεις τον αλλον που ανταλλασει το sxv550 και να του δωσεις το στρωμα...??
δικυλινδρα και τα 2...ενταξει εσυ με το στρωμα εχεις παραπανω αλογα αλλα αυτος εχει καλυτερο στησιμο...
κατσε να δεις που ηταν.....αααα.....νατο!!! (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=116552&perpage=15&pagenumber=1)
αντε μηπως κανεις καμια τραμπα της προκοπης...
:lol: :lol: :lol:
Σταυρακο το strom το πηρα....
...
τσαμπα..οπότε και με ένα κίλό μπανάνες τσικιτα να το αναταλλάξω παλι κερδισμένος θα μαι...
δε δινω εγω λεφτα για τετοια μηχανακια..
;)
τωρα εχω βρει κατι που αξιζει να δωσω και τα 2 που εχω για να το παρω..αλλα είμαι σε σκεψεις..
θα δείξει.:wave2:
παντως να ξαναπάρω μονοκυλινδρο το βλεπω χλωμό..
τα κανα αυτα πριν 10 χρονια.
μπέμπη.:lol: :rotflmao:
devil's animal
25/04/2011, 15:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
Σταυρακο το strom το πηρα....
...
τσαμπα..οπότε και με ένα κίλό μπανάνες τσικιτα να το αναταλλάξω παλι κερδισμένος θα μαι...
δε δινω εγω λεφτα για τετοια μηχανακια..
;)
τωρα εχω βρει κατι που αξιζει να δωσω και τα 2 που εχω για να το παρω..αλλα είμαι σε σκεψεις..
θα δείξει.:wave2:
παντως να ξαναπάρω μονοκυλινδρο το βλεπω χλωμό..
τα κανα αυτα πριν 10 χρονια.
μπέμπη.:lol: :rotflmao:
το ξερω Σπυρακο οτι το πηρες τσαμπα το στρωμα...γι'αυτο ειπα και για την τραμπα...μπας και παρεις απο το πουθενα κανα οπλο....και ας σπαει... :lol: :lol:
αν σου κατσει τωρα αυτο που λες ...για τον σουζουκα και το στρωμα για να παρεις κατι αλλο (μαλλον SMT :a13: )...με το καλο ρε φιλε...και να προσεχεις...
α,και που'σαι.....
αυτο σου μοιαζει για μονοκυλινδρο??:winka:
224464
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
το ξερω Σπυρακο οτι το πηρες τσαμπα το στρωμα...γι'αυτο ειπα και για την τραμπα...μπας και παρεις απο το πουθενα κανα οπλο....και ας σπαει... :lol: :lol:
αν σου κατσει τωρα αυτο που λες ...για τον σουζουκα και το στρωμα για να παρεις κατι αλλο (μαλλον SMT :a13: )...με το καλο ρε φιλε...και να προσεχεις...
α,και που'σαι.....
αυτο σου μοιαζει για μονοκυλινδρο??:winka: SUZUKI θα πάρεις ρε μουργο???
devil's animal
25/04/2011, 18:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
SUZUKI θα πάρεις ρε μουργο???
τωωωωωρα....να'ταν κι'αλλο....πλεον εχω και εγω 3 μηχανακια (cb-1, gsxr k9, xr) και ο Θεος ας με βοηθησει με τα εξοδα..:lol: :lol:
:beer: :beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
τωωωωωρα....να'ταν κι'αλλο....πλεον εχω και εγω 3 μηχανακια (cb-1, gsxr k9, xr) και ο Θεος ας με βοηθησει με τα εξοδα..:lol: :lol:
:beer: :beer: :beer: gia valtoy mia re malaka moy plaines valitses kai pes moy an koynaei sta polla giati exoym ena thema me ta suzukia edo mesa...
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
gia valtoy mia re malaka moy plaines valitses kai pes moy an koynaei sta polla giati exoym ena thema me ta suzukia edo mesa...
Που 'σαι Σπυράκο... Ποια πολλά; Το παλικάρι ψάχνει να μακρύνει λιγάκι την γκαζιέρα :lol:
devil's animal
28/04/2011, 18:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Που 'σαι Σπυράκο... Ποια πολλά; Το παλικάρι ψάχνει να μακρύνει λιγάκι την γκαζιέρα :lol:
σωστα. δεν ειμαστε ολοι χεραδες σαν τον Sniper...που στιβει το γκαζι και δεν του φτανει...:smokin:
ασε και πρεπει να παω να παρω σαμαρια για το Mugello...:rolleyes: :sad:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.