Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 55

Θέμα: max ταχυτητα με πλαινες βαλιτσες..

  1. #1
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2006
    Μηνύματα
    205

    max ταχυτητα με πλαινες βαλιτσες..

    αγαπητοι φιλοι

    προσφατα αγορασα πλαινες βαλτσες καπα 41λτ κ καγκελα βεβαια..μεσα στο εγχειριδιο των βαλιτσων γραφει οτι μεγιστη ταχυτητα ειναι τα 120χλμ/ωρα..

    Σε ενα απο τα πλοια που ταξιδευα ενα παληκαρι με ενα bmw gs 1200 με πλαινες βαλιτσες μου ειπε οτι μπορω και μεχρι 170 να τρεχω..εγω φυσικα κοτεψα και πανω απο 135 δεν πηγα..

    Ποια ειναι η γνωμη σας για την μεγιστη ταχυτητα που μπορω να παω?

    σσ εχω το 650αρι στρωμα (το οποιο 2καβαλο με τρεις βαλιτσες και μπακστερ πηγαινε ανετα)
    Leave it to Random to needlesly complicated things

  2. #2
    αράζω άρα ζω Το avatar του/της LOUKILOUK
    Εγγραφή
    10/01/2009
    Μηνύματα
    1.685
    Με 41lt αλουμινενιες μπαγαζιερες με 990adv διακοσαρισα με δυσκολια και ταξιδευα με 150-180 σε εθνικες... τωρα εσυ με το στρωμα, βαση αυτων που διαβαζω, μπορει να πας και με λιγα παραπανω... :rotflmao:
    Το εγχειριδιο αναφερει την ταχυτητα ασφαλειας που πρεπει να κρατας φορτωμενος ωστε να μην χαλαει η οδικη συμπεριφορα της μηχανης σου...
    μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια

  3. #3
    Ηράκλειο, Κρήτη Το avatar του/της mikios400
    Εγγραφή
    09/06/2008
    Μηνύματα
    195
    και η πάνω βαλίτσα GIVI και KAPPA λένε μεχρι 10κιλά φόρτο και μέχρι 120 χαω, αλλά συχνά τις πάνε και με 200+ (τα V-strom 1000 πχ)
    Από προσωπική εμπειρία σου λέω 2κάβαλος κ 3βάλιτσος ταξίδευα autostrada με ένα R1200R και τον ακολουθούσα και στα 170 στις ευθείες χωρίς πρόβλημα. Τώρα θα σε συμβούλευα στις πλαϊνές να βάζεις ιμάντα (όπως έκανα εγώ) ή τουλάχιστον χταποδάκι γιατί άκουσα ένας αμερικανός μάζευε τα πράγματά του από την άσφαλτο όταν άνοιξε η πλαϊνή... τι να σου πω, φύλαγε τα ρούχα σου...
    ντιελεξιμισι καπα οχτώ .. Scientia est potentia
    "καβάλα παν στην εκκλησά, καβάλα προσκυνάνε..."

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της pepes1gr
    Εγγραφή
    02/09/2003
    Μηνύματα
    373
    Εγώ πάντως με τις ίδιες μπαγαζιέρες ΚΑΡΡΑ 41λιτ φορτωμένες υπερβολικά έκανα 2500 χιλ σε autostrada αλλά και σε ορεινό όγκο Alpes δεν είχα κανένα πρόβλημα και σε συνεχόμενες ταχύτητες 140 διπλός.Φυσικά και με tankbag ανοιγμένο τέρμα.
    Σε τοπικό επίπεδο έφτασα και τα 170χιλ/ώρα χωρίς πρόβλημα.
    Για να πούμε όμως και την μαύρη αλήθεια δεν θα πρέπει να ταξιδεύουμε και να τις εμπιστευόμαστε με τόσα χιλιόμετρα γιατί αν ανοίξουν το σίγουρο είναι .......ότι θα πέσουμε.Ελάχιστοι οδηγοί πιστεύω θα μπορέσουν να αντιδράσουν σωστά σε ξαφνικό άνοιγμα.Γιαυτό και οι εταιρίες συνιστούν τα 120 ΜΑΧ.
    Τελικό συμπέρασμα ......πάμε βόλτα να απολαύσουμε την φύση και όχι για να κάνουμε ταρζανιές.

  5. #5
    BMW R 1200 GS Adventure. Το avatar του/της felter
    Εγγραφή
    21/03/2007
    Μηνύματα
    309
    Το 1100GS Έγραφε 120 χλμ. ανετα πήγαινα παραπάνω 160 χλμ.
    Το 1200GS adv λέει 180 χλμ. ανετα πηγαίνω παραπάνω.


    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	dsc_0136d.jpg 
Προβολές:	1491 
Μέγεθος:	98,8 KB 
ID:	172178
    Shoei X-Spirit
    r1200gs@hotmail.gr

  6. #6
    αράζω άρα ζω Το avatar του/της LOUKILOUK
    Εγγραφή
    10/01/2009
    Μηνύματα
    1.685
    Οι βαλιτσες-μπαγαζιερες δινουν ενα νουμερο για την δικη τους ταχυτητα (δεν ανοιγουν, δεν παραμορφωνονται κτλ). Οι εταιριες παραγωγης μηχανων δινουν μια ταχυτητα οριο που εχει να κανει με την ευσταθεια και οδηγικη, γενικα, συμεριφορα της μηχανης...Συνηθως και οι 2 ειναι αρκετα συντηρητικοι στις εκτιμησεις τους (και καλα κανουν). Εμεις τελος παμε παντα παραπανω απο καθε οριο... και μετα τα συζηταμε...
    Καλα ταξιδια παλικαρια
    μη ζητας μονο χρονια απο τη ζωη,δωσε ζωη στα χρονια

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της x-rider
    Εγγραφή
    13/08/2002
    Μηνύματα
    504
    ειχα το 1000 φορτωμενο τρεισ βαλιτσες 2 ατομα σκηνες κ.α.

    μεχρι 180ανετα, δοκιμασα να δω τι κανει παραπανω και επαθα το σοκ της ζωης μου, οταν ανοιξα κι αλλο πατημενα 200, η μηχανη αρχιζε και ταλαντευοταν δεξια αριστερα, με φοβερους ρυθμους, αποτομα το γκαζι να κλεισω δεν γινοταν γιατι ενοιωθα οτι αν το εκλεινα θα με πεταγε σε κανα δεντρο στο πλαι οποτε σιγα, σιγα εριχνα τα χιλιομετρα μεχρι τα 180 οποτε και σταθεροποιηθηκε (δοξα τω Θεο).
    υ.γ1 για να πεσει απο τα 200 στα 180 περασαν αρκετα χιλιομετρα σε αποσταση καιδεν ξερω ποσα λεπτα? γιατι ειχα μεινει καγκελο!

    υ.γ 2 μαλλον ειχε πολυ βαρος πισω το ενα και το δευτερο (αυτο το προσεξα) χρειαζεται να εχουν οι βαλιτσες (πλαινες) ισο βαρος (οσο ειναι εφικτο)
    πωλειται tank bag μαυρο 30ltτης bagster gia transalp 650
    http://www.moto.gr/forums/showthread...threadid=52567[url]





  8. #8
    Ηράκλειο, Κρήτη Το avatar του/της mikios400
    Εγγραφή
    09/06/2008
    Μηνύματα
    195
    Αρχικά δημιουργήθηκε από x-rider

    υ.γ 2 μαλλον ειχε πολυ βαρος πισω το ενα και το δευτερο (αυτο το προσεξα) χρειαζεται να εχουν οι βαλιτσες ισο βαρος (οσο ειναι εφικτο)
    Σωστά, καλή κατανομή παίζει ρόλο. Προσωπικά βάζω τα βαρύτερα αντικείμενα (πχ εργαλεία) στο κάτω μέρος και τέρμα μπροστά, ώστε να είναι όσο πιο κοντά στο κέντρο βάρους της μοτο γίνεται

    Πάλι καλά που δεν πάθατε τπτ φίλε!
    ντιελεξιμισι καπα οχτώ .. Scientia est potentia
    "καβάλα παν στην εκκλησά, καβάλα προσκυνάνε..."

  9. #9
    Αλλη μηχανή μεν (ΧΧ) αλλα το προσθετω ετσι για τον πλουραλισμό των εμπειριών.
    Τριβάλιτσο, με βάρος 12-13 κιλα (ΖΥΓΙΣΜΈΝΟ) την κάθε βαλίτσα, και με βαριά σχετικά πράγματα στο τακ-μπάκ, ταξίδευα με 180 σταθερότατα.
    Οταν προσπάθησα να δω το όριο (ετσι για να το ξερω) φτάνοντας στα 220 αρχισε η μηχανή να ψαρεύει. Σαν να έχανε επαφή ο μπροστινός τροχός.
    Χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα τελικά, πήγαινα με 200 για καμιά 100στη χλμ

  10. #10
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    16/12/2007
    Μηνύματα
    270
    Εγώ απλά δεν βρίσκω κανέναν μα κανέναν λόγο με 3βάλιτσο και tankbag να πάω με τόσα χλμ... Προτιμώ να φτάσω....
    Κότα;;; Μπορεί... τι να πω!!!!

    Απο κει και πέρα ποτέ δεν φορτώνω(ουμε) τις βαλίτσες με τα κιλά που λέει ο κατασκευαστής (ομολογουμένως πολύ λίγα) ... Πάντα μου βγαίνουν παραπάνω... οπότε πάντα τις δένω με χταπόδι 60cm ωστε να τεντώνει καλά και να τις κρατάει και πάω συγκαταβατικά... άντε 130 σε προσπέρασμα!!

    Ειδικά με τις μαμά αναρτήσεις του 650 δηλαδή, εσεις πάτε με 170 και 3βάλιτσο και αισθάνεστε άνετα;;;

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της McGyver
    Εγγραφή
    23/06/2005
    Μηνύματα
    7.133
    Αρχικά δημιουργήθηκε από tai
    στα 220 αρχισε η μηχανή να ψαρεύει. Σαν να έχανε επαφή ο μπροστινός τροχός.
    Μετά τα 200 χ.α.ώ. με βαλίτσες κατεβάζουμε τα flaps τους θείοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο...

  12. #12
    Ηράκλειο, Κρήτη Το avatar του/της mikios400
    Εγγραφή
    09/06/2008
    Μηνύματα
    195
    Αρχικά δημιουργήθηκε από domiemic65
    ... άντε 130 σε προσπέρασμα!!

    Ειδικά με τις μαμά αναρτήσεις του 650 δηλαδή, εσεις πάτε με 170 και 3βάλιτσο και αισθάνεστε άνετα;;;
    καλά τα λες. Προσωπικά παω και λίγο γρηγορότερα αμα λάχει. Πρέπει να έχουμε στο νου βέβαια ότι φόρτος και μεγάλη ταχύτητα, ειδικά σε συνδυασμό ευρωπαϊκής ασφάλτου και μεγάλες ευθείες, αλλάζουν τα φώτα στα λάστιχα σε χρόνο dt !!! :hypnotize Ενα βλέφαρο στα λάστιχα κάθε τόσο σε ταξίδι είναι απαραιτητότατο.
    ντιελεξιμισι καπα οχτώ .. Scientia est potentia
    "καβάλα παν στην εκκλησά, καβάλα προσκυνάνε..."

  13. #13
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    15/01/2006
    Μηνύματα
    205
    Με ολα αυτα που διαβασα συμπεραινω οτι δεν θα πρεπει σε καμμια περιπτωση να υπερβω τα 120 αντε 130 χλμ-ωρα.Και για να ειμαι ασφαλης αλλα και για να μην κανω ζημια στην μηχανη..Αλλα σε μεγαλες ευθειες τα 120-130 ειναι κουραστικα...
    Απο την αλλη το 650αρι στρωμα μου πηγαινε πολυ καλα ακομα και με φουλ φορτιο..δλδ ανεβαζε χλμ το καημενο αρκετα γρηγορα αν και ηταν φορτωμενο μεχρι τα μπουνια
    Leave it to Random to needlesly complicated things

  14. #14
    BMW R 1200 GS Adventure. Το avatar του/της felter
    Εγγραφή
    21/03/2007
    Μηνύματα
    309
    Ψάξου λίγο μόνος σου βρες τα όρια της μηχανής και τα δικάσου και πήγαινε λίγο πιο κάτω από αυτά, πάντα να νιώθεις άνετα όταν οδηγάς και ειδικά για πολλές ώρες.
    Τα χλμ που λέμε είναι θεωρητικά εξαρτάτε τον δρόμο, το φορτίο, τον αέρα, ακόμα και την διάθεση μας.





    Shoei X-Spirit
    r1200gs@hotmail.gr

  15. #15
    To infinity...and beyond! Το avatar του/της argy_kap
    Εγγραφή
    11/08/2005
    Μηνύματα
    864
    Αρχικά δημιουργήθηκε από felter
    Ψάξου λίγο μόνος σου βρες τα όρια της μηχανής και τα δικάσου και πήγαινε λίγο πιο κάτω από αυτά, πάντα να νιώθεις άνετα όταν οδηγάς και ειδικά για πολλές ώρες.
    Τα χλμ που λέμε είναι θεωρητικά εξαρτάτε τον δρόμο, το φορτίο, τον αέρα, ακόμα και την διάθεση μας.


    +10000
    Σωστότατος....όλα τα άλλα είναι θεωρία

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF