PDA

View Full Version : Ποια ειναι η γνωμη σας παρακαλω??? ΧR 600 R sm H ευρωπαικο sm?



kouremenos
22/09/2009, 18:29
Θα ηθελα την αποψη σας ...ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΧR600R sm H καποιο ευρωπαικο sm???- ΤΑΒΑΝΙ ΤΑ 4000? Η 5000? :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

Elle
22/09/2009, 18:44
ΧR600R!

p@nos
22/09/2009, 19:20
το xr600 ειναι μηχανακι 15ετιας πλεον...στα λεφτα που λες περνεις sm ειτε πολιτικο ειτε αγωνιστικο πολυ ανωτερο απο xr

kouremenos
22/09/2009, 20:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
το xr600 ειναι μηχανακι 15ετιας πλεον...στα λεφτα που λες περνεις sm ειτε πολιτικο ειτε αγωνιστικο πολυ ανωτερο απο xr δηλαδη ενα ktm smc660 2003μοντ στα 3900? με ενα χρονο εγγυηση το βρισκεις καλη περιπτωση? χλμ δεν τα πιστευω ειναι απο εκθεση...

p@nos
22/09/2009, 20:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από kouremenos
δηλαδη ενα ktm smc660 2003μοντ στα 3900? με ενα χρονο εγγυηση το βρισκεις καλη περιπτωση? χλμ δεν τα πιστευω ειναι απο εκθεση...


η τιμη ειναι νορμαλ...το μηχανακι δεν ειναι νορμαλ:lol:

το 660 ειναι το πιο δυνατο lc4 με 60 αλογα περιπου...χιλιομετρα μπορει οντως να εχει λιγα γιατι ειναι ''ειδικο'' μηχανακι...


παντως με το XR600 δεν εχει ΚΑΜΙΑ σχεση...


εγω στη θεση σου αμα το ηθελα για 2ο για βολτες να ξεσκαω και να μπαινω και καμια πιστα θα το παιρνα

kouremenos
22/09/2009, 20:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
η τιμη ειναι νορμαλ...το μηχανακι δεν ειναι νορμαλ:lol:

το 660 ειναι το πιο δυνατο lc4 με 60 αλογα περιπου...χιλιομετρα μπορει οντως να εχει λιγα γιατι ειναι ''ειδικο'' μηχανακι...


παντως με το XR600 δεν εχει ΚΑΜΙΑ σχεση...


εγω στη θεση σου αμα το ηθελα για 2ο για βολτες να ξεσκαω και να μπαινω και καμια πιστα θα το παιρνα σορρυ για την αγνοια μου!!!!....οταν λες ειδικο ??? σερβις σε τι διαστηματα ωρες?, η χιλιομετρα? ,λαδια φιλτρα η πιστονομπιελα κτλ...? εγω το θελω για καθημερινη χρηση και κανα track day που και που...:wave2:

p@nos
22/09/2009, 20:27
δε ξερω να σου πω σιγουρα αν εχει σερβις με ωρες λειτουργειας...ισως και να εχει μιας και ειναι λιγο τουμπανιασμενο το μοτερ...


αλλα αν μιλας για καθημερινη χρηση και το απλο lc4 η κανα duke ειναι μια χαρα και τα διαστηματα σερβις ειναι οπως σε ολες τις μοτο για δρομο

kouremenos
26/09/2009, 18:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
δε ξερω να σου πω σιγουρα αν εχει σερβις με ωρες λειτουργειας...ισως και να εχει μιας και ειναι λιγο τουμπανιασμενο το μοτερ...


αλλα αν μιλας για καθημερινη χρηση και το απλο lc4 η κανα duke ειναι μια χαρα και τα διαστηματα σερβις ειναι οπως σε ολες τις μοτο για δρομο βρηκα ενα δουκα πορτοκαλι 2003 η 2004 μοντ 3500 ? ,με τελικα εξατμισης ,καλος ακουγετε απο μοτερ τον εκανα και μια βολτα δεν πρεπει να εχει τρακαρει ασχημα ποτε ,,,μαλλον θα τον τσιμπησω και οτι βγει !!!!!:beer: :wave2: :beer: :wave2: :beer:

reinmeister
26/09/2009, 19:02
XR 650 R...

Zid
26/09/2009, 19:14
Εγώ δε θα έπαιρνα XR για πολιτικο μηχανακι χωρις μίζα.. εκτος και βρεις κατι dal ara που κυκλοφορήσαν...

kouremenos
26/09/2009, 19:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zid
Εγώ δε θα έπαιρνα XR για πολιτικο μηχανακι χωρις μίζα.. εκτος και βρεις κατι dal ara που κυκλοφορήσαν... βρήκα ένα 650L αλλά είναι πολύ ταλαιπωρημένο και του λοιπούν τα μίσα πλαστικά είναι και αρχαίο 199? Μάλλον θα πάρω τον δούκα . Ελπίζω να μην με βρείτε πουθενα να κλαίω την μοίρα μου.....

Zid
26/09/2009, 19:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από kouremenos
βρήκα ένα 650L αλλά είναι πολύ ταλαιπωρημένο και του λοιπούν τα μίσα πλαστικά είναι και αρχαίο 199? Μάλλον θα πάρω τον δούκα . Ελπίζω να μην με βρείτε πουθενα να κλαίω την μοίρα μου.....

ΝΤάξει αμα μπορεις να πας.. σε ενα εξουσιοδοτημενο KTM να το δει το μηχανακι... πριν το πάρεις..

:wave2:

veletzas
05/10/2009, 12:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zid
Εγώ δε θα έπαιρνα XR για πολιτικο μηχανακι χωρις μίζα.. εκτος και βρεις κατι dal ara που κυκλοφορήσαν...



με μιζα (κ χωρις μανιβελα) κυκλοφορησε το 650"L" παλιο μοτο δεκαετεια 90ς
το το νταλλαρα (δεν μας χεζεις) απο 2008 κ μετα (επισημη εισαγωγη)
παντως το θεμα της μιζας δεν ειναι κ τοσο τραγικο παιρνεις ενα xr του βαζεις μπαταρια κ κοτσαρεις κ μια μιζα...αλλα ποιος χρειαζετε μπαταρια την σημερον ημερα βεβαιως-βεβαιως



τελος φιλε κουρεμενε γιατι λες xr600 που ειναι παλια στα χρηματα που διαθετεις παιρνεις το650,

μπαι δε γουει που λεν κ στο χωριο, τα xr εχουν αξιοπιστα μοτερ αλλα ειναι τεχνολογια αλλης εποχης κ ειδικα για sm δεν θα το προετεινα( για εκδρομικο enduro ας πουμε ειναι μια χαρα)

Zid
05/10/2009, 13:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από veletzas
με μιζα (κ χωρις μανιβελα) κυκλοφορησε το 650"L" παλιο μοτο δεκαετεια 90ς
το το νταλλαρα (δεν μας χεζεις) απο 2008 κ μετα (επισημη εισαγωγη)
παντως το θεμα της μιζας δεν ειναι κ τοσο τραγικο παιρνεις ενα xr του βαζεις μπαταρια κ κοτσαρεις κ μια μιζα...αλλα ποιος χρειαζετε μπαταρια την σημερον ημερα βεβαιως-βεβαιως



τελος φιλε κουρεμενε γιατι λες xr600 που ειναι παλια στα χρηματα που διαθετεις παιρνεις το650,

μπαι δε γουει που λεν κ στο χωριο, τα xr εχουν αξιοπιστα μοτερ αλλα ειναι τεχνολογια αλλης εποχης κ ειδικα για sm δεν θα το προετεινα( για εκδρομικο enduro ας πουμε ειναι μια χαρα)

Ρε με σκέφτεσε στα φανάρια με πίσω τη γυναίκα να βαράω μανιβέλα... :lol: :yuck:

veletzas
05/10/2009, 13:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zid
Ρε με σκέφτεσε στα φανάρια με πίσω τη γυναίκα να βαράω μανιβέλα... :lol: :yuck:

δεν εχεις αναγκη εσυ :smokin:

kouremenos
05/10/2009, 19:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zid
Ρε με σκέφτεσε στα φανάρια με πίσω τη γυναίκα να βαράω μανιβέλα... :lol: :yuck: ε ρε και να ξεχάσει να τραβήξει το πόδι με το πέδιλακι:uplate: :hypnotize :uplate:

indianos950
12/10/2009, 23:46
το καλυτερο ειναι να βαρας μανιβελα με κλειστο διακοπτη. εργο!!

ειχα δουκα για 15000χιλ

φανταστικος και χωρις προβληματα
αλλα με πολυ προσοχη σε σερβις

kaoukas
26/11/2009, 19:02
φιλε θα σου προτεινα να μην αγορασειs δουκα γιατι θα εισαι 11 μηνεs στο μαστορα και ενα μηνα βολτα!!!!!!καλυτερα ιαπωνικο 10αs παρα ΚΤΜ!!!!!!!ασε που μπορει να σου σφινωσει καμια κεφαλη στα μαλακα σου μορια οταν οδηγαs!!!!!!εχουν καλα φρενα αναρτησειs στησιμο τα οποια τα πληρωνειs βεβαια αλλα να ξερειs οτι οταν το παρειs πολλοι μαστοροι θα τριβουν τα χερακια τουs οταν σε βλεπουν!!!!!αν ειναι να παιρνουμε ενα μηχανακι και να πληρωνουμε αλλο ενα σε ζημιεs καλυτερα ιαπωνικο και αs ειναι χρεπι!!!πιο πολυ θα κρατησει!!!!!!!:nono: :nono: :nono: να εισαι καλα φιλε και πανω απο ολλα ασφαλη χιλιομετρα

paranoid
26/11/2009, 19:53
.




:look: :look: :a014:





.

johnpan
26/11/2009, 19:58
an se pairnei file tsimpa auto me kleista matia. http://www.husqvarna-motorcycles.com/_vti_g5_ver.aspx?IdVer=119&rpstry=198_

ypospin, service XWRIS wres leitourgias, nomizw ka8e 6000 :wave2: :wave2: :wave2:

LOUKILOUK
26/11/2009, 20:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
XR 650 R...

+1...
αλλα βρες κανένα με ανεστραμένο μπροστινό και βελτιωμένα φρένα ειδικά μπροστινά ...ο κινητήρας απλά σκοτώνει αλλά η "μαμά χόντα" άγνωστο γιατί δεν τον χρησημοποίησε ποτέ ξανά (αν κάνω λάθος διορθώστε με...). φαντάσου το FMX με αυτόν τον κινητήρα... :winka: :evil:
Σε άλλη περίπτωση ΚΤΜ με σουπερ περιφεριακά αλλά προσοχή γιατί πολλα είναι κακοσυντηρημένα...Παίζουν και άλλα ευρωπαικά αλλα θέλει ψαξιμο...
Καλή μελέτη και καλές αγορές...

mivvo
26/11/2009, 23:02
XR650 δαγκωτό! οχι μην παρεις ευρωπαϊκο! :)

johnpan
26/11/2009, 23:09
για το xr650 φυσικά ναι, για το 600 αστο καλυτερα. Πάντως με το husqvarna κάποιοι πήγαν αλβανία και γύρισαν και πήραν μερος και σε αγωνα! Τωρα βεβαια αν πιστευεις τα περιιοδικα ειναι αλλο θεμα!

reinmeister
27/11/2009, 09:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK
+1...
αλλα βρες κανένα με ανεστραμένο μπροστινό και βελτιωμένα φρένα ειδικά μπροστινά ...ο κινητήρας απλά σκοτώνει αλλά η "μαμά χόντα" άγνωστο γιατί δεν τον χρησημοποίησε ποτέ ξανά (αν κάνω λάθος διορθώστε με...). φαντάσου το FMX με αυτόν τον κινητήρα... :winka: :evil:
Σε άλλη περίπτωση ΚΤΜ με σουπερ περιφεριακά αλλά προσοχή γιατί πολλα είναι κακοσυντηρημένα...Παίζουν και άλλα ευρωπαικά αλλα θέλει ψαξιμο...
Καλή μελέτη και καλές αγορές...

ασχετο,αλλα μια και αναφερθηκε, το μοτερ του Fmx με 500 ευρω και εργασια βγαζει 50 κατω σχετικα ευκολα...

@ngelos
27/11/2009, 12:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από kouremenos
σορρυ για την αγνοια μου!!!!....οταν λες ειδικο ??? σερβις σε τι διαστηματα ωρες?, η χιλιομετρα? ,λαδια φιλτρα η πιστονομπιελα κτλ...? εγω το θελω για καθημερινη χρηση και κανα track day που και που...:wave2:
Αν το θες για να πηγαίνεις και στη δουλειά σου και ίσως και καμιά κοντινή βόλτα ξέχνα ότι έχεις σκεφτεί μέχρι ψάχνεις οπωσδίποτε κάτι με μίζα και όχι παλιό μοντέλο.Το Xr είναι καλό και σκυλί αλλά χωρίς μίζα συνήθως και με αρκετούς κραδασμούς.
Επίσης κατα τη γνώμη μου μακριά από Duke,γιατί πέρα από το ότι δεν το θεωρώ καθαρό Sm,δεν πρόκειται να πάρεις σε καμιά περίπτωση σοβαρά λεφτά όταν αργότερα θα θες να το πουλήσεις.
Καλύτερα να πας σε κάτι ιαπωνικό να έχεις και το κεφάλι σου ήσυχο,αλλά αν επιμένεις για KTM κοίτα και κανένα LC4(πολύ πιο όμορφο και αρκετά πιο αλλήτικο από τα άλλα αν έχεις σκοπό να μπαίνεις και πίστα μια στο τόσο).

@ngelos
27/11/2009, 12:26
Επίσης...Γιατί ειναι στις αντιπαραθέσεις???
Εχουμε σκοπό να το τραβίξουμε...???
:blush: :blush: :blush:

paranoid
27/11/2009, 13:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από mead5600
Επίσης...Γιατί ειναι στις αντιπαραθέσεις???
Εχουμε σκοπό να το τραβίξουμε...???
:blush: :blush: :blush:


Κι εμένα μου κάνει εντύπωση πώς και δεν έχει γίνει βιετνάμ ακόμα εδώ μέσα...:D :D

DrBig
27/11/2009, 13:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
ασχετο,αλλα μια και αναφερθηκε, το μοτερ του Fmx με 500 ευρω και εργασια βγαζει 50 κατω σχετικα ευκολα...

ασχετο, αλλα μιας και το 'πεταξες', δε γινεσαι πιο σαφης? Ειμαι σιγουρος οτι θα ενδιεφερε πολυ κοσμο!

Παντως για να ειμαι ειλικρινης, μου φαινονται πολυ λιγα τα 500!

DrBig
27/11/2009, 13:40
....εκτος κι αν χρησιμοποιησεις περισσεματα απο χαγιαμπουσα....

reinmeister
27/11/2009, 13:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
ασχετο, αλλα μιας και το 'πεταξες', δε γινεσαι πιο σαφης? Ειμαι σιγουρος οτι θα ενδιεφερε πολυ κοσμο!

Παντως για να ειμαι ειλικρινης, μου φαινονται πολυ λιγα τα 500!

ορθη επιλογη σε πιστονι,εκκεντροφορο,μια καλη ροϊκη και τελος...

γιατι σου φανηκαν λιγα τα 500 για ανταλλακτικα μοτερ?ενα κυλινδρακι ειναι...

DrBig
27/11/2009, 13:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
ορθη επιλογη σε πιστονι,εκκεντροφορο,μια καλη ροϊκη και τελος...

γιατι σου φανηκαν λιγα τα 500 για ανταλλακτικα μοτερ?ενα κυλινδρακι ειναι...

γιατι σκεφτηκα οτι μονο 500 θα κοστιζε μια εξατμιση της προκοπης!

...εχεις πμ!

DUKASII
27/11/2009, 14:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
γιατι σκεφτηκα οτι μονο 500 θα κοστιζε μια εξατμιση της προκοπης!

...εχεις πμ! file 500 na ta kaneis esy sti koyzina soy sto pago ennoei etsi?
den exei balei ergasia..

reinmeister
27/11/2009, 16:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
γιατι σκεφτηκα οτι μονο 500 θα κοστιζε μια εξατμιση της προκοπης!

...εχεις πμ!

για μοτερ μονο μιλησα εγω...εξυπακουεται οτι οποιος κανει τετοια δουλεια υπολογιζει 1000 για εξατμιση-καρμπ,500 για ανταλλακτικα μοτερ και για εργασια-ροϊκη οπου τον πιασουν...

εχω ακομη pm?:rotflmao: :rotflmao: :bawl: :bawl:

υ.γ. μλκ δουκα...:bawl: :bawl: :lol: :lol:

LOUKILOUK
01/12/2009, 15:15
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
[B]για μοτερ μονο μιλησα εγω...εξυπακουεται οτι οποιος κανει τετοια δουλεια υπολογιζει 1000 για εξατμιση-καρμπ,500 για ανταλλακτικα μοτερ και για εργασια-ροϊκη οπου τον πιασουν...

Δηλαδή κανά 2000άρo τουλάχιστον...για 50 άλογα που το XR650R τα έβγαζε μαμα αν δεν κάνω λάθος...και αν του έσκαγες και κανα χιλιάρικο εξατμίσεις, καρμπ και τάποτα άλλα ψιλά χωρίς να ανοίξεις κινητήρα πόσα έδινε μάστορα? Anyway το μειονέκτημα του XR ήταν τα περιφεριακά όπως άλλωστε και στα περισσότερα honda...
Aυτό που κανείς δεν μπορεί να απαντήσει είναι γιατι δεν ξαναχρησημοποιήθηκε ένας τόσο καλός κινητήρας από τους Ιάπωνες.... :confused: :sad:
Πάντος αφού τελικά το παλικάρι το θέλει ποιο "πολιτικό" το μηχανάκι θα πρότεινα και εγώ lc4640 (αυτό με τις διπλές εξατμίσεις είναι :a8:...).

camen
01/12/2009, 15:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK
lc4640 (αυτό με τις διπλές εξατμίσεις είναι :a8:...).

Σα το δικο μου εεεε????:lol: :lol: :lol:

reinmeister
01/12/2009, 15:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK
[QUOTE][i
Δηλαδή κανά 2000άρo τουλάχιστον...για 50 άλογα που το XR650R τα έβγαζε μαμα αν δεν κάνω λάθος...και αν του έσκαγες και κανα χιλιάρικο εξατμίσεις, καρμπ και τάποτα άλλα ψιλά χωρίς να ανοίξεις κινητήρα πόσα έδινε μάστορα? Anyway το μειονέκτημα του XR ήταν τα περιφεριακά όπως άλλωστε και στα περισσότερα honda...
Aυτό που κανείς δεν μπορεί να απαντήσει είναι γιατι δεν ξαναχρησημοποιήθηκε ένας τόσο καλός κινητήρας από τους Ιάπωνες.... :confused: :sad:
Πάντος αφού τελικά το παλικάρι το θέλει ποιο "πολιτικό" το μηχανάκι θα πρότεινα και εγώ lc4640 (αυτό με τις διπλές εξατμίσεις είναι :a8:...).

καμια 45αρα το πολυ εβγαζε μαμα και με περιφερειακα πηγαινε 50ψιλα...

στην ελλαδα οντως πανακριβο για τα περιφερειακα του...οι μαμα αναρτησεις βεβαια ηταν παρα πολυ καλες αν δεν χαλουσε καποιον το λουκ του συμβατικου...

τωρα,το γιατι η χοντα τον "ξεχασε" τον κινητηρα ειναι κατι πραγματικα αποριας αξιον...

DrBig
01/12/2009, 16:35
Ο κινητηρας οχι μονο δεν ξεχαστηκε, αλλα φορεσε ψεκασμο, μεγαλωσε στα 686 κυβικα και ζει ευτυχισμενος σε quad.

LOUKILOUK
01/12/2009, 19:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Ο κινητηρας οχι μονο δεν ξεχαστηκε, αλλα φορεσε ψεκασμο, μεγαλωσε στα 686 κυβικα και ζει ευτυχισμενος σε quad.

Aυτό δεν το γνώριζα...πάλι καλά...Κρίμα όμως που δεν ξαναμπήκε σε δίτροχο...:sad:

Κατά τα άλλα η πίσω ανάρτηση ήταν σχετικά καλή, αλλά η μπροστά "λίγη" για αυτά που το μοτέρ σε σπρωχνε να κάνεις...(έτσι νομίζω...το είχε κολλητός και το μηχάνημα όργωνε...φρένα :yuck: ...ανάρτηση μέτρια...)
:beer: :wave2:

LOUKILOUK
01/12/2009, 19:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
Σα το δικο μου εεεε????:lol: :lol: :lol:

Σαν το δικό σου το κουκλί Θωμά...ναι...αλλα και σαν το επόμενο που βγήκε με διπλές εξατμίσεις απο "μαμά"...και λίγο διαφορετικό μούτρο...το έχει και αυτό κολλητός...:a8:
:beer: :wave2:

υ.γ. Θωμά θα σου ρθει πμ....

DrBig
01/12/2009, 19:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK
Aυτό δεν το γνώριζα...πάλι καλά...Κρίμα όμως που δεν ξαναμπήκε σε δίτροχο...:sad:

Κατά τα άλλα η πίσω ανάρτηση ήταν σχετικά καλή, αλλά η μπροστά "λίγη" για αυτά που το μοτέρ σε σπρωχνε να κάνεις...(έτσι νομίζω...το είχε κολλητός και το μηχάνημα όργωνε...φρένα :yuck: ...ανάρτηση μέτρια...)
:beer: :wave2:

φημες/ευσεβεις ποθοι λενε για ψεκαστο XR700.
Ειδομεν!
Αλλα τα Husky στην ελλαδα θα τα παρει η BMW και ερχεται το ΤΕ630 του χρονου, οποτε κλεινει το θεμα 'μεγαλο μονοκυλινδρο' για μενα :beer:

camen
01/12/2009, 19:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK
Σαν το δικό σου το κουκλί Θωμά...ναι...αλλα και σαν το επόμενο που βγήκε με διπλές εξατμίσεις απο "μαμά"...και λίγο διαφορετικό μούτρο...το έχει και αυτό κολλητός...:a8:
:beer: :wave2:

υ.γ. Θωμά θα σου ρθει πμ....

Δε μου ηρθε τιποτα φιλαρακι:bigcry: :bigcry: :bigcry:


Οντως,με το αλλο μουτρο ειναι πιο γαματο...Αλλα λες το prestige εσυ γτ δε νομιζω να υπαρχει
640 απλο με διπλες εξατμισεις...Κ οι δικες μου πατεντα ειναι:winka:

belvedere
19/12/2009, 14:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
καμια 45αρα το πολυ εβγαζε μαμα και με περιφερειακα πηγαινε 50ψιλα...

στην ελλαδα οντως πανακριβο για τα περιφερειακα του...οι μαμα αναρτησεις βεβαια ηταν παρα πολυ καλες αν δεν χαλουσε καποιον το λουκ του συμβατικου...

τωρα,το γιατι η χοντα τον "ξεχασε" τον κινητηρα ειναι κατι πραγματικα αποριας αξιον...

είχα πάρει καινουριο το 6μισι λιγο πριν γινει η αλλαγη σε ευρω, και με fcr και fmf τελικο+λαιμους ήταν απιαστο για μονοκυλινδρο. Το εξτι που χω τωρα με ροικη, εκκεντροφορο, λαιμους, τελικα, κομμαντερ δεν εχω καταφερει να το κανω τοσο δυνατο αν και στο δυναμομετρο εχει δειξει αρκετα αλογα

xr 600 μετατροπη σε μοταρντ ειχε παρει ενας γειτονας καποιο καλοκαιρι και το ξεφορτωθηκε πριν μπει το φθινοπωρο