Σύνδεση

View Full Version : καλές μηχανές υπάρχουν?



Σελίδες : 1 2 [3]

hidefnick
06/11/2009, 23:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Καπετάνιε καλός ο Τίγρης αλλά το Hornet 900 τα κάνει αυτα με τα μισά λεφτά σήμερα, απλά θέλει ενα τζαμάκι.
Και είναι και Honda :winka:

Το οτι είναι Honda σημαίνει οτι δεν κοιτας ποτέ την στάθμη λαδιών ανάμεσα στις αλλαγές και ρύθμιση βαλβίδων χρειάζεται για πρωτη φορά γύρω στις 70.000 χλμ.

Αν δεν σκάσει η τρόμπα.... (ακόμα να έρθει το μοτέρ)

Ζεύκας
07/11/2009, 01:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από alexarav
μάγος είσαι?
είχα μια vespa! primavera 125 με τις ταχύτητες στο χέρι, φοιτητής στην ιταλία...
τό εργαλείο!
με αυτό τελειοποίησα την τεχνική μου (στις ακούσιες σούζες και στις πτώσεις)
:rotflmao:

ξαναπάρε βέσπα.:wave2:

jimtarasxt660x
07/11/2009, 06:37
6 σελίδες με θέμα αν τα σκούτερ είναι καλύτερα από τις μηχανές ενώ το παλικάρι ρωτάει αν υπάρχει καλή μηχανή...:bawl:

Όπως λες φίλε alexarav έχεις διαβάσει πολλά εδώ μέσα και δεν έχεις μείνει ικανοποιημένος από αυτά που βλέπεις...

Το θέμα όμως είναι να βρεις κάποια που να σου αρέσει αλλά και να την καβαλήσεις ώστε να σου αρέσει και στη οδήγηση...

Το να μας ρωτάς ενώ δεν ξέρεις σε τι κατηγορία θες να πας δεν πρόκειται να βγάλεις άκρη...

Βρες τι κατηγορία μηχανής θες να πάρεις, βρες κάποιο μοντέλο και τότε ρωτά η ψάξε για αντίστοιχες συζητήσεις στο forum!!!

Φιλικά :beer: :beer: :beer:

DUKASII
07/11/2009, 10:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από sf1n4k1
Δάσκαλε Μιγιάγκι..οι σαγιονάρες είναι αξεσουάρ μόνο κατόχων γυμνών..και ss γενικά..αφού τα ξέρεις ..

Δεν υπάρχουν κανονικές μότο..υπάρχουν μότο διαφορετικών χρήσεων ;-)

Τι δλδ το gixxer σου είναι κανονική μότο?ΧΑΧ μη χέ..

Ζητάμε γνώμες για καλές μότο..χεις να μας προτείνεις κανα ΚΤΜ?ΧΑΧΑΧΑΧΑΧ zitame gnomes Gia moto k tou Les pare allo scooter I krata auto p exeis...koinos xese psila k agnanteye...
To gixxer soy eipa kremoyli...an thes na matheis an einai k ti einai prepei na pareis ena tora apo do k apo ta grapta na nioseis ti kanei k ti prosferei de paizei.ta ktm episis einai idietera mixanakia k makari na ta vreis sta xeria soy na ta xareis opos osoi ta exoun.meta tha moy peis monos sou an axizoyn I oxi
genika pantos to na exei kapoios scooter na leei oti thelei Kati perissotero k na toy Les esy pare pali scooter...me kanei na pisteyo oti eisai ikanos na vretheis se kana motogp dipla sta pits na vlepeis kana stoner provlimatismeno me tin apodosi tis duc k esy na tou fonazeis :stoner agori moy poy pas me ti mpaxatela ti mi xeso moto ela na se doko ego agori mou mikro k asxeto ti moto gp tou melontos yamapa tmax ti 500ara me to malosi moter..ti sela xaplosi...k AMA laxei meta perneis k dikavalo ti gynaika na ti pas sto kentro Gia psonia...

alexarav
07/11/2009, 11:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από jimtarasxt660x
6 σελίδες με θέμα αν τα σκούτερ είναι καλύτερα από τις μηχανές ενώ το παλικάρι ρωτάει αν υπάρχει καλή μηχανή...:bawl:

Όπως λες φίλε alexarav έχεις διαβάσει πολλά εδώ μέσα και δεν έχεις μείνει ικανοποιημένος από αυτά που βλέπεις...

Το θέμα όμως είναι να βρεις κάποια που να σου αρέσει αλλά και να την καβαλήσεις ώστε να σου αρέσει και στη οδήγηση...

Το να μας ρωτάς ενώ δεν ξέρεις σε τι κατηγορία θες να πας δεν πρόκειται να βγάλεις άκρη...

Βρες τι κατηγορία μηχανής θες να πάρεις, βρες κάποιο μοντέλο και τότε ρωτά η ψάξε για αντίστοιχες συζητήσεις στο forum!!!

Φιλικά :beer: :beer: :beer:

φαντάζομαι η κατηγορία για αυτά που ψάχνω είναι street <<για χρήση καθημερινή, βόλτες, ταξιδάκια και κανένα στροφιλίκι για να ανάβουν τα αίματα...>>
αν τα ιεραρχούσα θα έλεγα πρώτα η καθημερινή ευχρηστία και μετά η συμπεριφορά στο στροφιλίκι τα υπόλοιπα έπονται.
ΑΝ διάβαζα οτι η TDM ας πούμε είχε καλό κράτημα μάλλον θα την έπαιρνα . το hornet 600 επίσης μου φαίνεται καλό και διαβάζω οτι είναι σχετικά ήπιο μηχανάκι οπότε θα μπορώ να μάθω πράγματα και να πάω ενα βήμα παραπέρα. Για το cbf διαβάζω τα ίδια...

;)

kawazoyras
07/11/2009, 12:26
ελπίζω να κατατοπίστηκες πώς πρέπει να πάρεις όχι μία αλλά ένα versys 1 hornet 1 tiger 1 cb900r
1 tdm 1 vstrom 1 bandit 1 απ όλα!!!!!!!!

σόρι φιλικά πάντα εε! εγώ πού είμαι kawasakias προτίνω το z750 όπως βλέπεις ο καθένας έχει τη κλίση του!!!!!!!

:confused: :confused: :confused:

XJR_Billy
07/11/2009, 12:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από alexarav
φαντάζομαι η κατηγορία για αυτά που ψάχνω είναι street <<για χρήση καθημερινή, βόλτες, ταξιδάκια και κανένα στροφιλίκι για να ανάβουν τα αίματα...>>
αν τα ιεραρχούσα θα έλεγα πρώτα η καθημερινή ευχρηστία και μετά η συμπεριφορά στο στροφιλίκι τα υπόλοιπα έπονται.
ΑΝ διάβαζα οτι η TDM ας πούμε είχε καλό κράτημα μάλλον θα την έπαιρνα . το hornet 600 επίσης μου φαίνεται καλό και διαβάζω οτι είναι σχετικά ήπιο μηχανάκι οπότε θα μπορώ να μάθω πράγματα και να πάω ενα βήμα παραπέρα. Για το cbf διαβάζω τα ίδια...

;)

H TDM είναι μανούλα για γρήγορο ταξίδι, όπως και το στρωματέξ.
Για μένα είναι καλή μηχανή για αυτό που το θέλεις.

Η Hornet600 θα σου βγάλει τα χέρια από την επιτάχυνση.
Είναι πολύ δυνατή αλλά το ταξίδι δεν θα είναι τόσο άνετο. Ιδιαίτερα για τον πίσω.
Κατά τα άλλα εξαιρετική αγορά.

Road67
07/11/2009, 13:08
Γειά σου φίλε μου.
Εγώ ανέκαθεν είχα ένα μικρό κι ένα μεγάλο. Κάνουν διαφορετικά πράγματα και σου λύνουν τα χέρια. Στην περίπτωση μου ένα xmax κι ένα fazer ήταν τα τελευταία. Αυτό δε σημαίνει πως δεν έκανα γρήγορο ταξίδι με το xmax αλλά ούτε και πως δεν πήγα Σύνταγμα με το fazer. Καθένα μπορεί να κάνει κάποια πράγματα καλά, κάποια μέτρια και κάποια απαράδεκτα. Για 'μενα είναι μονόδρομος να έχεις δύο μηχανάκια. Σε διαφορετική περίπτωση που θες ένα και καλό αν κι έχω πάψει να είμαι hondakias εδώ και αρκετά χρόνια θα πρότεινα το cbf600. Από τα 600άρια είναι το λιγότερο υστερικό (έως καθόλου μη σου πω). Κινείται άνετα στις χαμηλομεσαίες στην πόλη και μπορεί να κάνει μεγάλα ταξίδια με καλή μέση ωριαία άλλα και κάποια ''τσακ'' στην τελική του. Τώρα όσον αφορά την αισθητική του, γούστα είναι αυτά, αλλά μπορεί να σ' αρέσει. Πάντως είναι στρωτό μηχανάκι κι ο κινητήρας χρόνια δοκιμασμένος.

alexarav
08/11/2009, 10:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από XT_Billy
H TDM είναι μανούλα για γρήγορο ταξίδι, όπως και το στρωματέξ.
Για μένα είναι καλή μηχανή για αυτό που το θέλεις.

Η Hornet600 θα σου βγάλει τα χέρια από την επιτάχυνση.
Είναι πολύ δυνατή αλλά το ταξίδι δεν θα είναι τόσο άνετο. Ιδιαίτερα για τον πίσω.
Κατά τα άλλα εξαιρετική αγορά.

ευχαριστώ φίλε μου!
όταν λες δεν είναι άνετη για τον πίσω η hornet εννοείς λόγω ανάρτησης ή λόγω αεροδυναμικής?:smilea:

alexarav
08/11/2009, 10:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από Road67
Γειά σου φίλε μου.
Εγώ ανέκαθεν είχα ένα μικρό κι ένα μεγάλο. Κάνουν διαφορετικά πράγματα και σου λύνουν τα χέρια. Στην περίπτωση μου ένα xmax κι ένα fazer ήταν τα τελευταία. Αυτό δε σημαίνει πως δεν έκανα γρήγορο ταξίδι με το xmax αλλά ούτε και πως δεν πήγα Σύνταγμα με το fazer. Καθένα μπορεί να κάνει κάποια πράγματα καλά, κάποια μέτρια και κάποια απαράδεκτα. Για 'μενα είναι μονόδρομος να έχεις δύο μηχανάκια. Σε διαφορετική περίπτωση που θες ένα και καλό αν κι έχω πάψει να είμαι hondakias εδώ και αρκετά χρόνια θα πρότεινα το cbf600. Από τα 600άρια είναι το λιγότερο υστερικό (έως καθόλου μη σου πω). Κινείται άνετα στις χαμηλομεσαίες στην πόλη και μπορεί να κάνει μεγάλα ταξίδια με καλή μέση ωριαία άλλα και κάποια ''τσακ'' στην τελική του. Τώρα όσον αφορά την αισθητική του, γούστα είναι αυτά, αλλά μπορεί να σ' αρέσει. Πάντως είναι στρωτό μηχανάκι κι ο κινητήρας χρόνια δοκιμασμένος.

έχεις δίκιο φίλε
με τα χρήματα που έδωσα για το tmax θα μπορούσα να έπαιρνα ενα hornet και να κρατούσα το beverly για την Αθήνα. το πρόβλημα είναι οτι πάλι θα κυκλοφορούσα καθημερινα με ενα σκούτερ που αν συμβεί η στραβή δεν εμπνέει καμία εμπιστοσύνη, τουλάχιστον στα δικά μου χέρια. γενικά σε δύσκολες καταστάσεις το beverly σημαίνει πτώση. οπότε μάλλον μια και καλή ψάχνω!:winka:

alexarav
08/11/2009, 10:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από kawazoyras
ελπίζω να κατατοπίστηκες πώς πρέπει να πάρεις όχι μία αλλά ένα versys 1 hornet 1 tiger 1 cb900r
1 tdm 1 vstrom 1 bandit 1 απ όλα!!!!!!!!

σόρι φιλικά πάντα εε! εγώ πού είμαι kawasakias προτίνω το z750 όπως βλέπεις ο καθένας έχει τη κλίση του!!!!!!!

:confused: :confused: :confused:

πλάκα πλάκα, τόσες θέλω!

camen
08/11/2009, 19:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από alexarav
πλάκα πλάκα, τόσες θέλω!

E τοτε μαλλον δε ξερεις τι πραγματικα θες...:winka: :wave2:

sf1n4k1
09/11/2009, 09:20
Γιατί να μη πάρει και ένα ΚΤΜ?990 πχ

:P

XJR_Billy
09/11/2009, 09:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από alexarav
ευχαριστώ φίλε μου!
όταν λες δεν είναι άνετη για τον πίσω η hornet εννοείς λόγω ανάρτησης ή λόγω αεροδυναμικής?:smilea:

Η Χόρνετ είναι άνετη. Όσο άνετη μπορεί να είναι για τον πίσω μιά τέτοιου είδους μηχανή.
Σίγουρα πιο άνετη από αντίστοιχα μοντέλα.

Αλλά δεν μπορεί να πλησιάσει την άνεση μιας ον-οφ.

Η τοποθέτηση των μασπιέ τοποθετεί τα γόνατα σε πιο κλειστή γωνία και αν ο πίσω είναι και λίγο ψηλός τρώει και αρκετό αέρα.

Δεν είπα ότι δεν μπορείς να ταξιδέψεις με τη Χόρνετ, αλλά δεν έχει τις ανέσεις πχ μιάς TDM.

Κατά τα άλλα, εξαιρετική μηχανή.

alexarav
04/02/2010, 11:03
Μετά από έξι μήνες και μερικές βόλτες με fazer και Bmw f800r στον Διόνυσο το αποφάσισα...

τέλος το τμαχ για εμένα όσο καλό και βολικό και αν είναι (που είναι).

tdm 900 abs λοιπόν...

παραλαμβάνω αύριο! άλλη αίσθηση οι π@@νες οι μηχανές... τι να κάνω...

τώρα για το θέμα των αναρτήσεων του tdm αν όντως είναι χάλια θα υπάρχουν aftermarket ελπίζω...

γεροντοέρωτας με τις μηχανές ήμαρτον!:beer:

αυτή η tiger 1050 πολύ δύναμη αλλά ήθελα κάτι πιο ήπιο για αρχή!

σας ευχαριστώ όλους για την βοήθεια!

πείτε τώρα τι μ@@κια έκανα!:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

SUZUKAKIAΣ
06/02/2010, 03:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από alexarav
εννοούσα αν έβγαινε με abs!

χωρίς abs δεν το συζητάω, δεν είμαι κανένας γάτος, αλλά και να ημουν πάλι με abs θα έπαιρνα:smilea:

Ελεος με τα αβσ......δηλ θες το αβσ για να χουφτωνεις την μανετα και να μην πεσεις???

:yuck: :wave2: :wave2: :wave2: γκουτ ναιτ σερ

alexarav
06/02/2010, 11:14
φίλε μου στο βρεγμένο και μάλιστα σε Ελληνικο βρεγμένο νομίζω οτι είναι απαραίτητο, ξέρεις δεν ξέρεις να φρενάρεις...

όσο για μένα δεν τα χουφτώνω ποτέ αλλά αν χρειαστεί να τα χουφτώσω δεν θέλω να πέσω για πλάκα...

το abs μου έχει ενεργοποιηθεί 1 φορά και γλύτωσα ένα (απαλό έστω) ακούμπημα στο πίσω μέρος ενος λεωφοριου...

TheFace
06/02/2010, 11:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από alexarav
ΑΝ διάβαζα οτι η TDM ας πούμε είχε καλό κράτημα μάλλον θα την έπαιρνα .
;)

Κι ΑΝ εβλεπες πχ καποιον να ξυνει εξατμηση στριβοντας το tdm, τι θα εκανες?

Εν ολιγης αυτο που θα σου προτεινα ειναι να μην μενεις ΜΟΝΟ σε αυτα που διαβαζεις και στο χαβαλε που γινεται εδω μεσα.
Επισης να ξερεις οτι τον μεγαλυτερο ρολο τον παιζει ο οδηγος... το μηχανακι ακολουθει!

Θα εχεις διαβασει φανταζομαι κι απο εδω μεσα τι εκανε ο μπουστας με ενα kle σε κατι "γρηγορους" με ss 1000αρια στα μεγαρα... :a021:

alexarav
08/02/2010, 09:42
φίλε μου μάλλον έχεις δίκιο! έτσι ακούω από τους πιο καλούς οδηγούς...
ότι ο οδηγός κάνει την μηχανή!
πάντως οι πρώτες εντυπώσεις από το tdm είναι πολύ καλές! αν κ στο στρώσιμο ακόμα...;)

thePrince
08/02/2010, 09:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από alexarav
φίλε μου στο βρεγμένο και μάλιστα σε Ελληνικο βρεγμένο νομίζω οτι είναι απαραίτητο, ξέρεις δεν ξέρεις να φρενάρεις...

όσο για μένα δεν τα χουφτώνω ποτέ αλλά αν χρειαστεί να τα χουφτώσω δεν θέλω να πέσω για πλάκα...

το abs μου έχει ενεργοποιηθεί 1 φορά και γλύτωσα ένα (απαλό έστω) ακούμπημα στο πίσω μέρος ενος λεωφοριου...
Δεν είναι το ABS εκείνο που χρειάζεσαι, είναι το μην είσαι καν πίσω από το λεωφορείο...

dimr1
08/02/2010, 10:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από TheFace
Κι ΑΝ εβλεπες πχ καποιον να ξυνει εξατμηση στριβοντας το tdm, τι θα εκανες?

Εν ολιγης αυτο που θα σου προτεινα ειναι να μην μενεις ΜΟΝΟ σε αυτα που διαβαζεις και στο χαβαλε που γινεται εδω μεσα.
Επισης να ξερεις οτι τον μεγαλυτερο ρολο τον παιζει ο οδηγος... το μηχανακι ακολουθει!

Θα εχεις διαβασει φανταζομαι κι απο εδω μεσα τι εκανε ο μπουστας με ενα kle σε κατι "γρηγορους" με ss 1000αρια στα μεγαρα... :a021:

Μιλάμε για μηχανές στην ίδια κατάσταση και ίδιο αναβάτη:
Αυτά που αναφέρονται είναι συγκριτικά τις περισσότερες φορές. Πχ μια μηχανή κρατάει ή πληροφορεί καλύτερα από μια άλλη της ίδιας κατηγορίας. Σήμερα έχουν εκλείψει οι μηχανές που πραγματικά δεν κρατάνε ή είναι επικίνδυνες όταν οδηγούνται γρήγορα, με κορυφή τις supersport που είναι πολύ πιο πάνω από τις δυνατότητες του λεγόμενου μέσου αναβάτη. Ωστόσο σε φθηνές καθημερινές μοτοσυκλέτες και σκούτερ κυρίως μπορεί να αρχίσουν οι ασάφειες όταν ανέβει ο ρυθμός, μπορεί ελαστικότητες , απροθυμία της μοτο να αλλάξει γρήγορα κατεύθυνση, διωξίματα, και γενικά να γίνει αποτρεπτική η μοτοσυκλέτα για τέτοιου είδους οδήγηση. Άν θέλει ο αναβάτης συνεχίζει ακάθεκτος αλλά η μηχανή έχει προειδοποιήσει.
Από την άλλη αν μπει κάποιος σε μια στροφή με μια τέτοια μοτο και κινδυνέψει γιατί είχε λίγη σκόνη παραπάνω ή ανάποδη κλίση που δεν την υπολόγιζε, κράτησε τα φρένα λίιιιγο περισσότερο , ή το οτιδήποτε άλλο τότε ναι, υπάρχει σημαντικότατη διαφορά μεταξύ των διαφόρων κατηγοριών μοτοσυκλέτας στο κράτημα, όχι τόσο στις μηχανές των διαφόρων κατασκευαστών στην ίδια κατηγορία.
Τέλος πιστεύω ότι υπάρχει διαφορά στο κράτημα των μοτοσυκλετών κάθε 5-6 χρόνια όπου μπορεί να την δει κι ο μέσος αναβάτης, για το κάθε μοντέλο. Πχ το χειρότερο R1 από θέμα κρατήματος ήταν του 1998, βελτιωμένο του 2004 κι ασφαλώς το καλύτερο του 2010 για το συγκεκριμένο μοντέλο, όπως θα τα δούμε αν τα οδηγήσουμε σήμερα.

stefanos
08/02/2010, 10:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από alexarav
φίλε μου μάλλον έχεις δίκιο! έτσι ακούω από τους πιο καλούς οδηγούς...
ότι ο οδηγός κάνει την μηχανή!
πάντως οι πρώτες εντυπώσεις από το tdm είναι πολύ καλές! αν κ στο στρώσιμο ακόμα...;)

Το να είναι κάποιος καλός οδηγός δεν σημαίνει οτι δεν λέει και μαλακίες
:smokin:

alexarav
08/02/2010, 11:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από thePrince
Δεν είναι το ABS εκείνο που χρειάζεσαι, είναι το μην είσαι καν πίσω από το λεωφορείο...

θεωρητικά ναι...
αλλά η θεωρεία με την πράξη διαφέρει

στους δρόμους έχω εμπειρία πολλά χρόνια <<γρήγορης>> οδήγησης χωρίς ατυχήματα αλλά φίλε εδώ διαφωνώ.
δεν είναι προβλεπόμενες όλες οι κακοτοπιές..
κ αν νομίζεις οτι είναι τότε τότε μάλλον είσαι τυχερός ή δεν έχεις δσει αρκετά.

μου έχουν σπάσει φρένα... εχω πατήσει λάδια νύχτα σε βρεγμένο... ρυάκι με λάσπες σε μέση στροφής νύχτα (ενδεικτικά) και σου λέω οτι δεν υπάρχει οδηγός που δεν είναι υποψήφιος για ατύχημα όσο καλός και έμπειρος κ αν είναι. Απλά μειώνει κατά πολύ τις πιθανότητες.

οπότε το να μην ήσουν εκεί δεν μου λέει κ πολλά... μάλλον κλισέ μου ακούγεται...
και αν συμβούν ταυτόχρονα (γιατί έτσι γίνονται τα περισσότερα ατυχήματα) πολλά στραβά γύρω σου, καλό είναι να έχεις abs