View Full Version : CBF-1000 2010
Τζαπάν CBF 1000 2010 ! :look:
CBF 1000 2010 (http://www2.solomoto30.com/noticia.asp?ref=23608)
Μια βασικη αλλαγη εχει στα φαναρια αλλα αλλαζει ολη την εικονα επιτελους εμοιαζε σαν V-strom:confused:
χμμμ
πολυ πιο ομορφο απο το προηγουμενο ειναι...
makis206
09/11/2009, 14:12
Να πω την αλήθεια προτιμούσα το προηγούμενο, ειδικά αυτό το φαίρινγκ είναι αίσχος!:uplate:
180065
makis206
09/11/2009, 14:14
Χμμμμ...:ninja:
180069
Αρχικά δημιουργήθηκε από jimmis5
Μια βασικη αλλαγη εχει στα φαναρια αλλα αλλαζει ολη την εικονα επιτελους εμοιαζε σαν V-strom:confused:
Όχι ακριβώς...:nono:
ΑλουμΙΝΙΑ διαβάζω,λεντ,χταποδια κτλ...
Thus, retains virtually all of the engine (then talk about it) and some components such as tires, -296/240 mm brake discs and calipers,
two / three-piston Nissin optional C-ABS, front fender, the plates of the footrest, fork and some detail.All of these components that influence in a new model.
Adopt a new sportier and semicarenado that stretches down hugging the radiator and the flashing LEDs fitted to your profile.
The front is equipped with a dual-rate optical torn Beam Line, "the style of the CBR 600 RR.
The transparent dome is manually adjustable to 4 positions and 120 mm high, and after that a new mixed analog-digital instrumentation, with a central speedometer flanked by two LCD displays for speedometer and other information.
The deposit changes, rises and leans forward, while earning a sum-liter and 20 liters.
Behind the rear seat and post caps and trim, height-adjustable driver's 3 positions like the handlebars are also new.
The backlight, LEDs also separates the intermittent and completely loses its similarity to the rear seat of the scooter Honda Scoopy
In the cycle, the new central rate monocuna Backbone chassis is now aluminum, but virtually no change is seen to be quite hidden.
The swingarm-equipped with a type HMAS single shock, without links "remains as the fork, although the rectangular steel swingarm is longer than before because of the new chassis that advances the motor position from the previous model.
This hangs the same engine chassis tetracilíndricas online cross from the family CBR 1000 RR, but disempowered as in the previous model but now with all the feed system PGM-FI electronic fuel injection renovated pool with new air box the filter inlet nozzle of 36 mm and four 12-hole injectors.
In addition, Honda says the engine is 7% more fuel efficient, which is not bad at times.
Also new are collector exhaust system with a new silencer 4 in 1 stainless steel, replacing the joint 4 in 1 in 2, double outlet from the previous model.
The new CBF 1000 is available in four colors, black, silver, white and yellow pearl.
Touring kit optionally be three suitcases and a few more details to suit most users.
Money on their marketing and Honda has not decided, although it is expected for early 2010.
road spirit
09/11/2009, 14:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Να πω την αλήθεια προτιμούσα το προηγούμενο, ειδικά αυτό το φαίρινγκ είναι αίσχος!:uplate: ψιτ κύριος, το κάτω μέρος του μούτρου (φανάρια, μύτη, και γύρω απο τα φώτα) είναι απο cbr και για αυτό ειναι ωραίο :a43:
makis206
09/11/2009, 14:21
Πείτε εσείς, εμένα για αρχή δεν με τρελαίνει κιόλας..
:beer:
180073
makis206
09/11/2009, 14:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
ψιτ κύριος, το κάτω μέρος του μούτρου (φανάρια, μύτη, και γύρω απο τα φώτα) είναι απο cbr και για αυτό ειναι ωραίο :a43:
Λες να μην το κατάλαβα.., μείνανε πολλά απούλητα και πήραμε τ'αποφάγια κατάλαβες κύριέ μου;:evil:
:lol:
road spirit
09/11/2009, 14:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Πείτε εσείς, εμένα για αρχή δεν με τρελαίνει κιόλας..
:beer: από αυτή τη γωνία σαν ΤιΝτιΕμ μοιάζει γαμώ το φελέκι μου :mad:
makis206
09/11/2009, 14:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
από αυτή τη γωνία σαν ΤιΝτιΕμ μοιάζει γαμώ το φελέκι μου :mad:
Περισσότερο απ'όλα με χαλάει ο κώλος του Χόρνετ..:alien:
road spirit
09/11/2009, 14:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Περισσότερο απ'όλα με χαλάει ο κώλος του Χόρνετ..:alien: γάμα το Μάκη, πάμε να πάρουμε ένα tiger :lol:
makis206
09/11/2009, 14:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
γάμα το Μάκη, πάμε να πάρουμε ένα tiger :lol:
Τρ...άλπ!:D
road spirit
09/11/2009, 14:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Τρ...άλπ!:D σπαμάρουμε τώρα, αλλά ... άμα είναι να πάρεις ευρωπαϊκό ον-οφφ, έχεις καλύτερες επιλογές :smokin:
el_hymador
09/11/2009, 14:49
Γαμάτο είναι! :beer:
αν και αυτό που θα προτιμούσα πιο πολύ είναι ένα CB1000R με μισό fairing...
τοθλάχιστον του έβαλαν όργανα....:a46: :a46: :a46:
el_hymador
09/11/2009, 19:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Πείτε εσείς, εμένα για αρχή δεν με τρελαίνει κιόλας..
:beer: .
εμα πας και εσυ και βαζεις το χειροτερο χρωμα και τη χειροτερη γωνια...
el_hymador
09/11/2009, 19:13
α, να μην ξεχασω...με το Bandit 1250 στα 7.995? πλεον, τιποτα αλλο σε αυτη τη κατηγορια δεν εχει τυχη...
reworked inline-four that now produces 106 horsepower (an increase of about 9bhp over the old engine)
2010 Honda CBF1000: Specs
Engine: Liquid-cooled, fuel-injected, DOHC, 998cc inline-four
Power: 106bhp@9,000rpm
Torque: 96Nm@6,500rpm
Fuel tank capacity: 20 litres
Fuel consumption: 18.4km/l
Gearbox: Six-speed, with hydraulic clutch
Final drive: Chain
Front Suspension: 41mm telescopic fork with adjustable preload
Rear Suspension: Preload adjustable HMAS shock absorbers
Wheels and Tyres: 17-inch alloy wheels, 120/70 (front) and 160/60 (rear) tyres
Brakes: Twin 296mm discs with 3-piston callipers (front) and single 240mm disc (rear), with C-ABS
Kerb weight: 345kg
Other changes include a four-position adjustable windscreen, broader, re-shaped seat, LED indicators and tail-lamp,
revised instrument panel, new 41mm fork, a more robust swingarm,
new, preload adjustable rear shock and Combined-ABS as standard fitment.
The styling has also been sharpened up a bit and the CBF’s headlamps now look as they’ve been taken off a CBR600RR.
Honda are also offering a wide range of accessories for the bike, including purpose-build panniers and heated grips.
Αρχικά δημιουργήθηκε από κάφρος
τοθλάχιστον του έβαλαν όργανα....:a46: :a46: :a46:
tvra menei να του βαλουν και μοτερ
:D :evil:
αργα αλλα σταθερα βηματα...
σε 30 χρονια θα εχει και 150 αλογα...(τα αλλα θα πετανε ομως τοτε αλλα αυτο δε θα χαλαει :lol: )
George20vt
09/11/2009, 21:41
Μια χαρά φαίνεται, αλλαγές "στα σημεία" για να δείχνει πλέον φρέσκο και επιτέλους με όργανα που δε θυμίζουν transalp της περασμένης δεκαετίας, για να μην πω τίποτα χειρότερο...
Το μηχανάκι δε φτιάχτηκε για wannabe ανήσυχους και οποιαδήποτε σύγκριση με κατασκευές των 150-170 ίππων είναι μάλλον ατυχής. Το σκοπό για τον οποίο σχεδιάστηκε τον πληρεί 100% και προσφέρει στο target group των "μπαρμπάδων" (εμού συμπεριλαμβανομένου) μια επιλογή της απολύτου αρεσκείας τους. Δεν είναι ένα "φτηνό" RR και οποιαδήποτε αναφορά στο detuned μοτεράκι είναι μάλλον ατυχής. Το μοτέρ υπήρχε έτοιμο, κόστος εξέλιξης μηδέν, ένα γερό retuning για 100 ίππους και ηλεκτρική ροπή και έτοιμη η συνταγή.
Η μονομαχία με το Bandit 1250 θα έχει ενδιαφέρον τόσο από πλευράς εμπορικότητας & πωλήσεων όσο και από πλευράς ουσίας, μιας και είναι δυό κατασκευές με παραπλήσια φιλοσοφία αλλά και παρόμοιο κόστος κτήσης και χρήσης.
Ενδιαφέρον θα έχει να δούμε και τις τιμές των μεταχειρισμένων όταν κυκλοφορήσει το μοντέλο του 2010, οι οποίες βρίσκονται ούτως ή άλλως σε χαμηλά επίπεδα. Η απουσία των RR, SS και λοιπών χαρακτήρων της αλφαβήτου ευτυχώς λειτουργούν προς όφελος των αγοραστών που τους αρκούν τα 100 αλογάκια για τις καθημερινές τους μετακινήσεις και για τις μικρές ή και μεγάλες βόλτες τους.
kondoras
23/11/2009, 16:57
Aν δεν ειναι θεόβαρο μόλις ερθει το αγόρασα..........ΜΑΥΡΟ πάλυ:D
panathas
30/11/2009, 09:50
kakasximo!!!to plaino fairing to xalaei para poly!!!
[i]
Η μονομαχία με το Bandit 1250 θα έχει ενδιαφέρον τόσο από πλευράς εμπορικότητας & πωλήσεων όσο και από πλευράς ουσίας, μιας και είναι δυό κατασκευές με παραπλήσια φιλοσοφία αλλά και παρόμοιο κόστος κτήσης και χρήσης.
[/B]
Συμφωνω σε ολα οσα ειπες εκτος απο το παραπανω.
Το cbf δεν παιζει να βγαινει με 8000 που κοστιζει τωρα το bandit.
Αρα το κοστος κτησης θα διαφερει σημαντικα.
καλα εμφανισιακά ειναι μαυρο χαλι... αλλα αυτα ειναι γουστα... πασο...
ΤΙ ΨΑΛΙΔΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ!!!
(ΚΑΡΦΙ ΓΙΑ ΑΡΗ SAPILA RACING):lol: :lol: :lol: :lol: :wave2: :beer:
dimitrioskosmas
30/11/2009, 14:04
ακριβως την ιδια που εχει το super streetfighter Ζ750
sapila racing
30/11/2009, 14:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από idi
καλα εμφανισιακά ειναι μαυρο χαλι... αλλα αυτα ειναι γουστα... πασο...
ΤΙ ΨΑΛΙΔΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ!!!
(ΚΑΡΦΙ ΓΙΑ ΑΡΗ SAPILA RACING):lol: :lol: :lol: :lol: :wave2: :beer:
εεεεεπππ το είδα!! :lol: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
tvra menei να του βαλουν και μοτερ
:D :evil:
αργα αλλα σταθερα βηματα...
σε 30 χρονια θα εχει και 150 αλογα...(τα αλλα θα πετανε ομως τοτε αλλα αυτο δε θα χαλαει :lol: )
+ οσα γουσταρεις
christostr
30/11/2009, 14:58
[i]Η μονομαχία με το Bandit 1250 θα έχει ενδιαφέρον τόσο από πλευράς εμπορικότητας & πωλήσεων όσο και από πλευράς ουσίας, μιας και είναι δυό κατασκευές με παραπλήσια φιλοσοφία αλλά και παρόμοιο κόστος κτήσης και χρήσης.[/B]
ΔΕΝ παίζει. Νομίζω ο ληστής μακράν καλύτερος από το συγκεκριμένο μοντέλο της χόντα:wave2:
Από το περιοδικό MOTO NEWS - Τεύχος 3 - 20 Νοεμβρίου 09:
Για την επόμενη χρονιά, η Honda παρουσίασε μια ολοκαίνουρια CBF 1000, στην
προσπάθεια της για την κορυφή των μοτοσυκλετών δρόμου γενικής χρήσης του
ενός λίτρου. Η νέα CBF διαθέτει ένα νέο πλαίσιο από χυτό αλουμίνιο, ώστε να γίνει
ακόμη πιο ευέλικτη και φιλική στην οδήγηση, ενώ ο κινητήρας αναβαθμίστηκε και
πλέον είναι πιο ισχυρός κατα 9 ίππους, καταναλώνει λιγότερο και διαθέτει ακόμη
πιο επίπεδη καμπύλη απόδοσης όντας ισχυρότερος στις χαμηλές και μεσαίες στροφές.
Η σχέση συμπίεσης του είναι υψηλότερη 11:2 αντί του 11:1 και τροφοδοτείται μέσω
ενός συστήματος ηλεκτρονικού χεκασμού PGM-FI. Το μεταξόνιο της νέας μοτοσυκλέτας
είναι 1495 χλστ και οι αναρτήσεις συνιστώνται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χλστ, με
ρυθμιζόμενη προφόρτιση και απόσβεση επαναφοράς.
Η αισθητική της, όχι ολοκληρωματικά διαφοροποιημένη δανείζεται στοιχεία από τις
ss της εταιρίας, τα φωτιστικά σώματα μπροστά για παράδειγμα θυμίζουν εκείνα της
CBR600RR, ενώ η ουρά εκείνη των Hornet, η δε εξάτμιση έχει ένα τελικό τοποθετημένο
πλευρικά.
Οι χρωματισμοί θα είναι 4 και η λίστα των aftermarket εξοπλισμού θα περιλαμβάνει ο,τι
θα χρειαστείτε, από θερμαινόμενα γκριπ και συστήματα μεταφοράς αποσκευών μέχρι
αντικλεπτικά συστήματα.
:winka: :winka: :winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από christostr
ΔΕΝ παίζει. Νομίζω ο ληστής μακράν καλύτερος από το συγκεκριμένο μοντέλο της χόντα:wave2: Δεν νομίζω...:cool:
sarkuthelos
03/12/2009, 00:28
ΤΟΥΜΠΑΝΟ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΛΕΜΕ..... ΚΑΙ 9 ΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΕΛΙΚΟ ΚΑΙ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΚΑΙ ΓΑΜΑΤΟ ΚΟΝΤΕΡ. ΠΩΩΩΩΩ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΠΑΝΤΕΝΤΑ ΣΤΟ 600 ΜΟΥ.ΧΑΧΑΧΑ
Εσείς τι λέτε για το νέο αυτό CBF;
Θα έχει περισσότερες πωλήσεις στον Ελλαδικό χώρο σε σχέση με το ήδη υπάρχον μοντέλο
ή θα θαφτεί ίσως επειδή το αγοραστικό κοινό στρέφεται σε πιο δυνατά αν όχι ξεκούραστα
1000άρια; Εγώ πιστεύω πως κάτι θα πετύχει, βέβαια όχι σε σημαντικό βαθμό. :wave2:
makis206
10/12/2009, 21:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από Elle
Εγώ πιστεύω πως κάτι θα πετύχει, βέβαια όχι σε σημαντικό βαθμό. :wave2:
Μια απ'τα ίδια υπολογίζω εγώ, αν πάνε καλύτερα τα πράγματα με την παγκόσμια οικονομία εννοείται..:p
el_hymador
10/12/2009, 22:55
To καλο το CBF ειναι το 600....οταν το κανανε 1000 το χαλασανε....:wacko:
εγω το γουσταρω τρελλά
ετσι και αλλιως το θεωρουσα απο τα best value for the money άλλα με χαλαγε τρομερα αισθητικα
τωρα ειναι αλλο πραμα
καθημερινη μετακινηση, ταξιδι, ευκολια, ηλεκτρικη λειτουργια και χοντα
ε τι αλλο θες?
και μεταξυ μας στην ελλαδα απετυχαν το μπαντιτ, το sv και πολλα αλλα για να μην μιλησω οτι ποτε δεν ηρθε επισημα τα sf400!
τελευταιως μονο ορθολιγοποιουνται τα κριτηρια αγορων αυτο-μοτο.
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
To καλο το CBF ειναι το 600....οταν το κανανε 1000 το χαλασανε....:wacko:
Σε αυτό συμφωνώ και εγώ.
Πρέπει να ομολογήσω όμως, ότι το καινούριο cbf1000 του 2010 μου αρέσει .
Μου έχουν μπει σκέψεις πονηρές.:smilea:
chris_honda
11/12/2009, 09:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από Elle
Εσείς τι λέτε για το νέο αυτό CBF;
Θα έχει περισσότερες πωλήσεις στον Ελλαδικό χώρο σε σχέση με το ήδη υπάρχον μοντέλο
ή θα θαφτεί ίσως επειδή το αγοραστικό κοινό στρέφεται σε πιο δυνατά αν όχι ξεκούραστα
1000άρια; Εγώ πιστεύω πως κάτι θα πετύχει, βέβαια όχι σε σημαντικό βαθμό. :wave2:
Προσοπική μου άποψη, θα το φάει η μαρμάμγκα...
Παρόλο που φαίνεται πολύ καλό εργαλείο.
boldor900f
11/12/2009, 18:50
Αν είναι όντως Made in Japan δείχνουν οτι επι τέλους
σοβαρεύονται και πήραν τα σωστά μηχανάκια απο τους Ιταλούς
και Ισπανούς,που με τίποτα δεν τα φτιάχνουν όπως οι Σαμουράι.
HONDA MOTOR COMPANY
TOKYO JAPAN
theofilos888
25/12/2009, 09:26
ενα καλο εχει αυτη η ιστορια για μενα! θα φτηνηνει κι αλλο το απερχομενο μοντελο κ ετσι θα παρω κ ενα 1000 μαζι με τα αλλα 2 που εχω! μπραβο χοντα!
υποκειμενικα παντως εμενα μου αρεσε με 2 εξατμισεις! το νεο το μονο ωραιο που εχει ειναι τα οργανα!
Αν και μου αρέσει πάρα πολύ, βλέποντας τις τιμές έξω :
http://ww1.honda.co.uk/motorcycles/DispatcherServlet?hidActionDetail=viewproductdetail&hidAction=Lookup&hidProductID=89&hidSelectedProductCode=CBF1000+ABS&hidProductName=CBF1000+ABS&hidMSGID=10&hidMSGCode=TRADITIONAL&hidMSGName=Traditional& hidBannerPath=%2FmcStatic%2Fen%2Fpicture%2Fproduct<br />%2FCBF1000+ABS%2Fprd_main_Banner.jpg&hidHomePath=%2Fjsp%2FmsgTRADITIONALHome.jsp#focusHere
θα άνοιωθα πολύ κορόϊδο να την αγοράσω στις εδώ τιμές...
manhunter
13/01/2010, 10:31
Eιχε απο τις πιο όμορφες εργοστασιακές εξατμίσεις που έχω δεί.
Τώρα έχει μακράν την πιο άσχημη....
:rolleyes: :rolleyes:
Αταίριαστος
18/01/2010, 21:22
Ξέρει κανείς πότε θα έρθει στην Ελλάδα ;
wolfpack
27/01/2010, 09:17
Τελικά σε ποια χώρα θα κατασκευάζεται η μηχανή; Στο πρώτο ποστ κάποιος έγραψε japan. Σε άλλο forum είδα ιταλία. Τι απο όλα ισχύει; Σε κανένα λινκ στο νετ δεν έχω βρει χώρα κατασκευής. Αν ξέρει κάποιος ας πει αλλά ας δώσει και το λινκ για επιβεβαίωση. Ευχαριστώ.
dimitrioskosmas
27/01/2010, 10:35
ιταλια σίγουρα
όπως το παλιοτερο και όλα τα cbf,hornet,cb1000r
Φαινεται πιο ωραιο, απο οτι στις φωτο
http://www.youtube.com/watch?v=ybj6L6N2YfI&feature=fvw
Ωραιο το ανεβα κατεβα της ζελατινας με το χερι,πολυ πρακτικο,
πως γινεται ομως δεν καταλαβα:confused:
Στα μειον, βλεπω μικροτερο και οχι επιπεδο χωρο για τανκ μπαγκ
Ωραία όργανα,καλύτερο πλαίσιο κ +άλογα.
Άθλιο μούτρο κ εξάτμιση...
Πολύ ωραίο βίντεο ανάθεμα τα Ολλανδικά όμως.
Στο 5ό λεπτό κάτι λέει για την ποιότητα κατασκευής του CBF αλλά δεν έβγαλα νόημα.Μάλλον κράζει.
4-1-in exhaust system
For better performance of the CBF1000F the newly developed 4-1 in-plant contributes its fair share.
The lightweight exhaust system that bears the muffler on the right side of the vehicle is equipped with two regulated catalysts for emission control.
A catalyst is placed in the collector under the engine casing, a second in the final pot.
The Lambda-controlled system (HECS3) minimizes the output of emissions below the limits of the currently valid emission limits.
Windscreen
The half-faired the CBF1000F also comes equipped with an adjustable windshield.
Four different positions can be adjusted without tools, the range is 120 mm.
Απ ότι καταλαβαίνω είναι πάλι χειροκίνητη αλλά δεν χρειάζεσαι κατσαβίδι για να την μετακινήσεις.
The lowest position is ideal for athletic trips and prevents unwanted wind pressure and thus against premature fatigue of the driver.
The highest position improves comfort especially on long trips and excursions.
In each position of the aerodynamic windshield to function properly in conjunction with a perfect vehicle to ensure stability.
CBF1000F ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΤΙΜΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ EUR 10.890,00*
* Recommended retail price of Honda Motor Europe (North) GmbH, including 19% VAT.
For the final price including all charges, please consult your Honda contract
Honda Γερμανίας :
http://www.honda.de/content/motorraeder/modelle_cbf1000f_daten.php
Αταίριαστος
14/02/2010, 18:30
Στην ιστοσελίδα του περιοδικού 0300, υπάρχει καταχώρηση που αναφέρει ότι το νέο CBF1000 διατίθεται ήδη για τεστ-ντράιβ, στο επίσημο μαγαζι της χόντα, στην λεωφόρο Ποσειδώνος, στον Άλιμο.
Όσοι "πιστοί" προσέλθετε...
dimitrioskosmas
19/02/2010, 19:38
το είδα σήμερα στο φάληρο
δεν είναι ακόμα διαθέσιμο για τεστ
11920 η επίσημη τιμή λιανικής
:lol: :lol: :lol: :lol:
μας δουλεύει η honda?
Αρχικά δημιουργήθηκε από dimitrioskosmas
το είδα σήμερα στο φάληρο
δεν είναι ακόμα διαθέσιμο για τεστ
11920 η επίσημη τιμή λιανικής
:lol: :lol: :lol: :lol:
μας δουλεύει η honda?
Πέρασα κι εγώ από εκεί και μου είπαν ότι βιάστηκε το περιοδικό να βγάλει την καταχώρηση και δεν το δίνουν :lol:
Μάλλον ναι μας δουλεύει η Honda τόσα λεφτά για κάτι που ουσιαστικά είναι ίδιο με το προηγούμενο με άλλα πλαστικά και όργανα.Ακόμα το 160άρι λάστιχο φοράει πίσω.Το περίμενα το μηχανάκι αλλά με αυτή τη τιμή δεν...Bandit 1250 σου 'ρχομαι :smilea:
boldor900f
19/02/2010, 21:38
Συμφωνώ.
Ακριβό για Ιταλικό.
Το 1250 bandit είναι πολύ μα πολύ περεξηγημένο.
καλό αξιόπιστο μηχανάκι και japan.
το ειδα απο κοντα και μου ψυθιρισε υποσχεσεις που με εκαναν να το ονειρευομαι...Ομως εχω μια απορια...600 ανανεωμενο δε θα παιξει?
javaneze
22/02/2010, 15:09
Ρε μαλακα πανε καλα στην χοντα;
Στην ιταλια, εδω απεναντι δλδ, εχει 9.800!
http://www.hondaitalia.com/modelli/moto/cbf1000fa
Πως το πλασαρουν με 11920 εδω;;;; :confused: :cry: :dizzy:
Δλδ αν πεταχτω αυθημερον ιταλια, το παρω και το φερω πισω, ποσο παραπανω απο 9800 θα πληρωσω για ταξινομηση;
Μ'αρεσει πολυ, και το εχω βαλει στο ματι, παναθεμα τους ομως αν δωσω 12 χιλιαρικα....
@Orfeus μονο χρωματα στο 600 για το 2010. Στο πιο πανω ιταλικο λινκ μπορεις να τα δεις ...
harisdei
23/02/2010, 00:28
το παρελαβα την παρασκευη κι εχω καμει ηδη 800 χλμ.
τιμη 11.700
μικροκαμωμενο οσο το 600αρι και με πολυ βολικη ζελατινα που μπορεις να τη ρυθμισεις κι εν κινησει.
αν δεν ξεπερνας τα 130 καιει 5 λιτρα τα 100,με αρκετα ανοιγματα παντως,μια δυο φορες μεχρι 220
μοχλικο πισω γιοκ,αλλα τα καταφερνει μια χαρα,χωρις αναπηδησεις.
απουσιαζει ο δεικτης θερμοκρασιας κ η ενδειξη σχεσης κιβωτιου.
ρυθμιζεται το πηρουνι,η σελα,η ζελατινα...κι εχει κεντρικο σταντ.
το μπροστα αν το ζορισεις θα καταφερεις να δουλεψει το abs.
το πισω...μαλλον δε γινεται!αγκυρες!κλασικο χοντα και βαλε..
απο αερηδες δεν καταλαβαινει σχεδον τπτ,(το σαββατο 10+ μποφωρ)
η μεσαια στα φωτα απλωμενη,αλλα δεν ειμαι σιγουρος πως θα ναι σε ταξιδι με βροχη.
τι αλλο τι αλλο..φωτο και περιμενω βαλιτσες, γκριπ,πριζα κλπ
http://i430.photobucket.com/albums/qq29/harisdei/album2/000-47.jpg
http://i430.photobucket.com/albums/qq29/harisdei/album2/024-10.jpg
http://i430.photobucket.com/albums/qq29/harisdei/album2/018-13.jpg
http://i430.photobucket.com/albums/qq29/harisdei/album2/004-29.jpg
http://i430.photobucket.com/albums/qq29/harisdei/album2/015-18.jpg
http://i430.photobucket.com/albums/qq29/harisdei/album2/022-11.jpg
http://i430.photobucket.com/albums/qq29/harisdei/album2/025-6.jpg
http://i430.photobucket.com/albums/qq29/harisdei/album2/023-8.jpg
http://i430.photobucket.com/albums/qq29/harisdei/album2/016-18.jpg
http://i430.photobucket.com/albums/qq29/harisdei/album2/027-5.jpg
καλοταξιδο και παντα ορθιος:beer:
Shaolin Monk
23/02/2010, 07:21
Ειμαστε καλογουστοι εμεις στο Ρεθυμνο τελικα....
Καλοριζικο φιλε και να το προσεχεις το μωρο...:wave2:
Κανονισε να το δουμε και απο κοντα και εμεις που δεν το εχουμε δει...
Μας αναψες φωτιες βλεπεις...:a8:
makis206
23/02/2010, 07:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από harisdei
το παρελαβα την παρασκευη κι εχω καμει ηδη 800 χλμ.
Εσύ λοιπόν πρέπει να ήσουν το παλικάρι που με προσπέρασε (ήμουν με το αυτοκίνητο) το Σάββατο στις στροφές του Αγίου Φανουρίου στον Αποκόρωνα στο ρεύμα προς Ρέθυμνο, και την Κυριακή κάπου στο Ρέθυμνο στο ρεύμα προς Χανιά! Αν θυμάμαι καλά φορούσες ένα μαύρο Dainese δερμάτινο;:winka:
Είδα κάποιον και μάλλον εσύ θα ήσουν στα πρώτα σας χιλιόμετρα, να είσαι καλά να το χαρείς όσο πάει φίλε!
:beer: :beer:
με γειες με γειες και καλοταξιδο!
Καλορίζικο και καλά χλμ !
Απο ήχο η μαμά εξάτμιση τι λέει ;
Απο ζύγισμα και ευελιξία μέσα στην κίνηση σε σχέση με το προηγούμενο cbf αν το έχεις οδηγήσει;
:wave2:
νΑ ΚΑΙ κατι ομορφο που εβγαλε φετο η Honda... :wacko:
Επιτελους το εκαναν οπως επρεπε να ειναι ! :a013:
ΜΕ γεια το μαυρο Αλογο φιλε καλοταξιδο παντα ορθιος ....Βαλε κι ενα ματακι να μη στο ματιαξουμε :beer:
Καλοταξιδο κ παντα ορθιος!!!!!!!:beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
Καλοτάξιδο φίλε, πολύ όμορφο.
:beer: :wave2:
franki26gr
23/02/2010, 11:00
καλοταξιδο φιλαρακι.παντα ορθιος να μπορεις να χαιρεσαι την κουκλα σου.....
.......τι ωραιο κ@λαρακι........ (χωρις την πινακιδα)
φτου φτου φτου!!!!!!!
καλοταξιδο φιλε...
γενικα παντως ειναι υπερτιμημενο σα μηχανακι το cbf.
@ javaneze:θελω να παρω το cbf 600 abs st αλλα τα 8700 ειναι πολλα....
τι πληρωνω?Το δε σπαει δε χαλαει?
Με χαλαει που το 600 το αφηνουν με οργανα 10ετιας και το 1000 το κανουν πιο επιθετικο...
Οι 600αρηδες δεν εχουν ζωη??
Ασχετη ερωτηση!Εχει stabilizater το εργαλειο η τσου?
Πανέμορφο είναι!!!:a52: :a52:
Καλορίζικο και προσοχή!!! :a013:
harisdei
23/02/2010, 17:07
σας ευχαριστω παιδια!
οποτε θελετε κανονιζουμε και καφεδακι!
ναι μακη,νταϊνιζ αλλα οχι δερμα.ειχα παει σαββατο παλιοχωρα και κυριακη ζακρο-αρχανες.
πολυς αερας, ειδικα το σαββατο γυριζα με 10+ μποφωρ κι απο σκονη τιγκα.
φορμα και μηχανη ειναι ασπρα!
σταμπιλιζατερ?μπαααα ουτε τα ss:lol:
απο ηχο τπτ παιδια.βζζζζ ραπτομηχανη και δεν αλλαζει ουτε ψηλα.αν θες ηχο,μια αφτερμαρκετ επιβαλεται.νομιζεις οτι ειναι ηλεκτρικο το μηχανακι:sick:
τις περισσοτερες κυριακες εχει καφεδακι πρωινο στο μπαλι ν ανοιξει το ματι πριν τη βολτα:)
οι τιμες για σχαρες βαλιτσες και θερμαινομενα ειναι φωτια και λαυρα!
1.200 οι πλαϊνες,η πισω 665 και τα θερμαινομενα 245.φτηνια λεμε!ποια κριση?:mad:
και θελω και πισω φτερο γιατι στ αμορτισερ γινεται χαμος!
makis206
23/02/2010, 22:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από harisdei
ναι μακη,νταϊνιζ αλλα οχι δερμα.ειχα παει σαββατο παλιοχωρα και κυριακη ζακρο-αρχανες.
πολυς αερας, ειδικα το σαββατο γυριζα με 10+ μποφωρ κι απο σκονη τιγκα.
φορμα και μηχανη ειναι ασπρα!
Έννοια σου παλίκαρε μα τα κατάλαβε για τα καλά και το μποντώ κουτί που με πήγε και μ'έφερε απ'το Ηράκλειο, βγήκε πολύ μηχανάκι πάντως στο δρόμο όλο το διήμερο!
Με το καλό κι από κοντά!:beer: :beer:
Καλορίζικο φίλε...
μια ερώτηση, η ζελατίνα ανεβαίνει συρταρωτά όπως και στη Deauville του 09 ??
makis206
28/02/2010, 20:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από astrag
Καλορίζικο φίλε...
μια ερώτηση, η ζελατίνα ανεβαίνει συρταρωτά όπως και στη Deauville του 09 ??
Aκριβώς, κάτι που μπορεί να γίνει και εν κινήσει!:winka:
PANOS MOTO
09/03/2010, 14:28
καλοταξιδο φιλε μου παντα ορθος κ καλα χιλιομετρα πανος cbf 1000
boldor900f
09/03/2010, 19:27
Καλοτάξιδη πάντα.
>> Mototriti << (http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/80812.asp) : Δοκιμή CBF 1000 10
Χρώματα: μαύρο, ασημί, λευκό, κίτρινο
Τιμή: 11.920 ευρώ
(+)Φρένα, φιλική συμπεριφορά, ολοκληρωμένο
(-)Τριγμοί στα όργανα από συντονισμούς
"Οι πρώτες, άμεσες, θετικές επιρροές στη χρήση αλουμινένιου πλαισίου ήταν στο βάρος,
το οποίο χαμήλωσε κατά 5 ολόκληρα κιλά (245 κιλά), πλησιάζοντας μάλιστα και την ιδανική κατανομή βάρους (50% εμπρός - 50% πίσω),
μιας και πλέον τα συνολικά κιλά της μοτοσικλέτας μοιράζονται -120 κιλά εμπρός και 125 κιλά πίσω (120/130 στο μοντέλο του ’09).
Το νέο πλαίσιο έφερε αλλαγές και στη γεωμετρία και συγκεκριμένα επηρέασε το μεταξόνιο που μεγάλωσε κατά 15 χιλ., φτάνοντας συνολικά τα 1.495 χιλ."
194479
Αρχικά δημιουργήθηκε από Shaolin Monk
Ειμαστε καλογουστοι εμεις στο Ρεθυμνο τελικα....
Καλοριζικο φιλε και να το προσεχεις το μωρο...:wave2:
Κανονισε να το δουμε και απο κοντα και εμεις που δεν το εχουμε δει...
Μας αναψες φωτιες βλεπεις...:a8:
Δεν υπαρχει αμφιβολια οτι ειμαστε καλογουστοι οι Ρεθυμνιωτες :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από harisdei
σας ευχαριστω παιδια!
οποτε θελετε κανονιζουμε και καφεδακι!τηλ 6955063772 Χαρης.
ναι μακη,νταϊνιζ αλλα οχι δερμα.ειχα παει σαββατο παλιοχωρα και κυριακη ζακρο-αρχανες.
πολυς αερας, ειδικα το σαββατο γυριζα με 10+ μποφωρ κι απο σκονη τιγκα.
φορμα και μηχανη ειναι ασπρα!
σταμπιλιζατερ?μπαααα ουτε τα ss:lol:
απο ηχο τπτ παιδια.βζζζζ ραπτομηχανη και δεν αλλαζει ουτε ψηλα.αν θες ηχο,μια αφτερμαρκετ επιβαλεται.νομιζεις οτι ειναι ηλεκτρικο το μηχανακι:sick:
τις περισσοτερες κυριακες εχει καφεδακι πρωινο στο μπαλι ν ανοιξει το ματι πριν τη βολτα:)
οι τιμες για σχαρες βαλιτσες και θερμαινομενα ειναι φωτια και λαυρα!
1.200 οι πλαϊνες,η πισω 665 και τα θερμαινομενα 245.φτηνια λεμε!ποια κριση?:mad:
και θελω και πισω φτερο γιατι στ αμορτισερ γινεται χαμος!
Καλοριζικη Χαρη:wave2:
Καλοταξιδη να ειναι !!!
Χρηστος Ρεθυμνο και εγω !!!(ρωτα την Ποπη στην Δεη ποιος ):rotflmao: :rotflmao: :wave2:
Shaolin Monk
25/04/2010, 23:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από sv9cvk
Δεν υπαρχει αμφιβολια οτι ειμαστε καλογουστοι οι Ρεθυμνιωτες :beer:
Καλοριζικη Χαρη:wave2:
Καλοταξιδη να ειναι !!!
Χρηστος Ρεθυμνο και εγω !!!(ρωτα την Ποπη στην Δεη ποιος ):rotflmao: :rotflmao: :wave2:
Το φανταζομαι..
-Καλημερα, η Ποπη;
-Ναι
-Ξερετε, ψαχνω τον sc9cvk...
-Εεεεε, ποιον;
- Να μωρε, ειναι ο τυπος που ξερει τον Harisdei, με το cbf το 1000. Να του πειτε οτι περασε ο Shaolin Monk με το Haya και οτι το cb το εφταμιση γινεται τρομερο. Οκ;
-Ναι, ναι, θα το μεταφερω (ε, ρε κατι τρελοι που μας ερχονται καθε πρωι...).
:rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Shaolin Monk
Το φανταζομαι..
-Καλημερα, η Ποπη;
-Ναι
-Ξερετε, ψαχνω τον sc9cvk...
-Εεεεε, ποιον;
- Να μωρε, ειναι ο τυπος που ξερει τον Harisdei, με το cbf το 1000. Να του πειτε οτι περασε ο Shaolin Monk με το Haya και οτι το cb το εφταμιση γινεται τρομερο. Οκ;
-Ναι, ναι, θα το μεταφερω (ε, ρε κατι τρελοι που μας ερχονται καθε πρωι...).
:rotflmao:
Δεν μπορεις να φανταστεις την εξελιξη της κουβεντας αυτης φιλε Νικο
O Χαρης πρεπει να καταλαβε :rotflmao:
FotisFz1
16/08/2010, 04:56
τι λαμπες φοραει??
θελω να παραγγειλω ξενον για ενα φιλο....
moutoulos
21/08/2010, 04:55
Φίλε καλορίζικη καλοτάξιδη και πάντα προσοχή (αν και με το C ABS δεν έχεις πρόβλημα :p ).
Λοιπόν το μηχανάκι μου αρέσει πάρα μα πάρα πολύ, πούλησα (πουλάω) το μικρό CBF, αλλά μάλλον
θα δώσω κάποια στιγμή και το TDM, και θα πάω για το CBF1000. Αλλά όμως πολλά τα 11500 +.
Γειά σου Χρήστο (sv9cvk) :wave2:, φαντάζομαι κατάλαβες ποιός είμαι.
Τελικά το μηχανάκι είναι Ιταλικό ή Γιαπωνέζικο ?. Είναι πολύ σημαντικό αυτό για μένα
(και για άλλους φαντάζομαι).
Αρχικά δημιουργήθηκε από moutoulos
Γειά σου Χρήστο (sv9cvk) :wave2:, φαντάζομαι κατάλαβες ποιός είμαι.
Γεια χαρα Γρηγορη !!!:wave2:
Χαιρομαι που σε βρισκω και εδω:beer:
moutoulos
23/08/2010, 17:14
Να'σαι καλά φίλε Χρήστο :smilea: .
Λοιπόν παιδιά πήγα στη HONDA Πάτρας, για να δω το μηχανάκι. Αρκετά ωραίο, και μάλιστα είχα
άμεση σύγκριση και το προηγούμενο μοντέλο, μιας και τα είχε δίπλα δίπλα.
Μπορώ να πω οτι μου άρεσε αρκετά (New)..., όμως όταν ρώτησα τιμή, πήρα την εξής απάντηση:
12300ε σε σχέση με 10700ε που μου είπε για το παλιό. Να διευκρινίσω οτι είχαν και τα δυο ABS,
διπλό στάντ.
Σαν "καβάλα" (εν στάση, δεν τα είχε TestRide) είναι ίδια, για να μην πω ακριβώς ολόιδια :lol:, μου
άρεσε η ζελατίνα του καινούργιου (4 θέσεων) που ανεβοκατεβαίνει με το χέρι, οχι όμως "εν κινήσει",
αυτό, γιατί με το ένα χέρι πρέπει να είσαι ράμπο για να το ανεβάσεις. Δεν ρώτησα όμως :rolleyes: αν θες
να βάλεις εσύ αργότερα μια aftermerket φιμε, αν την παίρνει (λόγο της συρταρωτής ιδιομορφίας της).
Διαφορές?, εντάξει απο 4 σε 2 οι εξατμίσεις γίνανε στο καινούργιο 4 σε 1. Περίπου 8 ίππους παραπάνω
το καινούργιο μοντέλο (έτσι μου είπε), καθώς και ψηφιακό (εν μέρει) καντράν (έτσι το είδα).
Σε ερώτησή μου τι είναι τελικά, Ιαπωνικό ή Ιταλικό?, ... δεν μου είπε τίποτα, και μου είπε θα το
κοιτάξει. Προσπάθησα να βρώ "ταμπελάκι" στο σκελετό, αλλά τίποτα.
Αυτά ..., περισσότερα στον κοντινό σας αντιπρόσωπο HONDA .:wave2:
tzeronymo
24/08/2010, 11:23
δηλαδη πως το ειδες εντυπωσεις πες μας 8α το παρης ?
moutoulos
27/08/2010, 10:55
Με 12000ε σίγουρα οχι, σαν μεταχειρισμένο σε κάνα χρόνο με κάνα 8000ε σίγουρα ναι.
ισχύει οτι οι τιμες των ανταλλακτικών ειναι αρκετα ακριβες,μπορει να καποιος να το επιβεβαιώσει.
H.A.Balafoutre
09/09/2010, 11:47
To 2010 το cbf1000 κατασκευάζεται στην Ιταλία. Ή πιο σωστά τα τελευταία χρόνια...συναρμολογείται εκεί και μόνον ο κινητήρας έρχεται έτοιμος.
Ορίστε πως...http://www.youtube.com/watch?v=jrnHIVPv_9I
εχω ακουσει οτι οι τιμες ανταλλακτικών των cbf ειναι πανακριβες ισχυει κατι τετοιο ?
harisdei
18/12/2010, 18:39
update
στα 20.000 χλμ πλεον,με ηλιο και βροχη,ολα τουριστικα μιας και για την πολη εχω ενα pcx.
στο μηχανακι μπηκαν εξ αρχης μαμα πλαϊνες βαλιτσες,δεικτης ενδειξης σχεσεων και ξενον φωτα.
επισης λαστιχα dunlop στα 3.000χλμ.
καλα για τουρισμο,αλλα την επομενη θα προτιμησω τη γνωστη ποιοτητα των bridgestone.
κατω απ τις 6.000 στροφες που κινουμαι συνηθως(= μεχρι 150χλμ ταχυτητα ταξιδιου) η καταναλωση ειναι (μονο) 5,5 λιτρα για καθε 100 χλμ και με το 20αρι τεποζιτο επιτυγχανει πολυ καλη αυτονομια.
ανταλλακτικα φανταζομαι θα ειναι ακριβα σε περιπτωση πτωσης.
τα αναλωσιμα παντως στα σερβις δεν ειναι,ασε που ειναι αραια.
το μονο που αλλαζω καθε 5.000 χλμ ειναι τα λαδια κ ανα δευτερη αλλαγη το φιλτρο.
επι τη ευκαιρια αν κι εχω αλλαξει πολλες μαρκες στα μηχανακια μου,για πρωτη φορα εβαλα agip τωρα, και οι πρωτες εντυπωσεις ειναι θετικοτατες.
τουλαχιστον στο cbf ειναι τα καλυτερα που εχω δοκιμασει μεταξυ των honda,yamalube,motul.
http://img99.imageshack.us/img99/558/05102010227.jpg
http://img151.imageshack.us/img151/1038/07102010293.jpg
http://img833.imageshack.us/img833/7346/07102010290.jpg
http://img243.imageshack.us/img243/9033/07102010294.jpg
http://img89.imageshack.us/img89/8210/04102010220.jpg
http://s430.photobucket.com/albums/qq29/harisdei/album3/?action=view¤t=107.jpg
http://s430.photobucket.com/albums/qq29/harisdei/album3/?action=view¤t=086.jpg
http://s430.photobucket.com/albums/qq29/harisdei/album3/?action=view¤t=066.jpg
καλες βολτες σε ολους
kostis_s
26/08/2011, 20:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από harisdei
update
στα 20.000 χλμ πλεον,με ηλιο και βροχη,ολα τουριστικα
Τι λέει η κούκλα;
Σκέπτομαι να το πάρω μιας και είδα από κοντά το Crossrunner και είναι μικρό για τις διαστάσεις μου. Επίσης όλα αυτά τα χρόνια έχω δικύλινδρα και θέλω πλέον ένα "μαγικό" χαλί 4-in-line...με γλυκό σασμάν.
gs 500 f
12/10/2011, 13:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
από αυτή τη γωνία σαν ΤιΝτιΕμ μοιάζει γαμώ το φελέκι μου :mad:
γαμώ το φελέκι μου
εσυ πρεπει να εισαι καταυλακιωτης!!!!χαχαχαχα!!!
harisdei
01/12/2011, 23:21
41.000 + τα χλμ πλεον.
27.000 απροβληματιστα χλμ με ηλιο και βροχη για τα Dunlop roadsmart.
τα BT023 τα κρατησα για 7.000 χλμ και τα πουλαω. πολυ καλα στο στεγνο,αλλα στο βρεγμενο δε μ αρεσουν.
εβαλα τα Michelin road1 και ειναι μια χαρα.
θεμα στο βρεγμενο ειχα και με τα αρχικα μπριτζεστον που φορουσε απο μαμα (057).
εκεινα τα ειχα αλλαξει στα 3.000 χλμ.αυτα οσον αφορα τα λαστιχα.
το μεγαλο θεμα ηταν το μαλακο πηρουνι.
εβαλα Olins ελατηρια για το παλιο χιλιαρι (θελει λιγο "κατεβασμα" ο εσωτερικος σωληνας του πηρουνιου για να μπορεις να το ρυθμιζεις,αλλοιως χανεις τη ρυθμιση) κι επιτελους εχω μηχανακι.
μπηκε και λαδι ολινς στο πηρουνι για να "δεσει" το πραμα.ακριβο ομως.
ετσι κι αλλοιως παντως το λαδι του πηρουνιου ειχε μαυρισει και ηθελε αλλαγη.
αλλαχτηκαν και τα ρουλεμαν τιμονιου με κωνικα μιας και το πανω ειχε προβλημα.
το πισω αμορτισερ αντεχει ακομα για λιγο,αλλα φωναζει αλλαγη για να μπορεσει ν ακολουθησει το πηρουνι.
τα λαδια της Agip ειναι κορυφη για το cbf.
τα καλυτερα απ ολα που δοκιμασα.βαλτε τα και θα με θυμηθειτε.
στο σερβις των 35.000, ρυθμιστηκαν και τα ιντζεκσιον. το μηχανακι παει καλυτερα,αλλα η καταναλωση ανεβηκε στα 6,5 ανα εκατο χλμ!
απο αξεσουαρ,εχουν μπει φερινγκ,πισω φτερο,ζελατινα φυμε,δεικτης ενδειξης σχεσης κιβωτιου,θερμαινομενα γκριπ,gps,τριβαλιτσο.
καλες βολτες σε ολους!
http://img233.imageshack.us/img233/8403/cbfedit.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/233/cbfedit.jpg/)
καλημέρα και από μένα.
Αισίως έφτασα τα 26000 από τον Αύγουστο του '10 που το έχω.
Έγινε το μεγάλο service στις 24000 και έβαλα το δεύτερο ζευγάρι Bridgestone BT023 μετά τις 14000χλμ του πρώτου.
Εγώ ομολογώ ότι έχω μείνει ευχαριστημένος, αν και την επόμενη φορά θα περάσω Dunlop Roadsmart II.
Το μηχανάκι είναι άψογο σε όλα του εκτός από το απαράδεκτο μπροστινό που χαντακώνει όλη τη μοτοσυκλέτα. Έιμαι στο ψάξιμο για να σετάρω εμπρος και πίσω ελατήρια για το συγκεκριμένο μοντέλο και όχι για το προηγούμενο. Νομίζω ότι έχουν καποιες διαφορές και δε θέλω να το ρισκάρω.
Φίλε Harisdei το κάτω φερινκ θα με βοηθούσε πολύ αν μου έδινες κάποια στοιχεία καθώς επίσης και για τα θερμαινόμενα. Η μοτό σου είναι κουκλί.
Μακάρι να μέναμε πιο κοντά.
harisdei
04/12/2011, 01:40
το φερινγκ το πηρα απο εδω http://www.tcpsa.net/shop/index.php?cPath=21
μπορει να μην εμφανιζεται στη λιστα,αλλα το εχουν.
ερχεται βαμμενο στο χρωμα της μηχανης.
επικοινωνησε μαζι τους με email.
ειναι εξυπηρετικοι και απαντουν αμεσα. ο Patric Janke ειναι υπευθυνος. ρωτα τιμη.
κανει 500+ ευρω
θερμαινομενα εβαλα της oxford κι οχι τα πανακριβα μαμα.
ελατηρια δε νομιζω να βρεις για το δικο μας.
αμορτισερ πισω ειδα κι εβγαλε η ολινς.
http://imageshack.us/photo/my-images/803/wallpapercbf1000.jpg/
Μπήκα και εγω στο club των CBF παιδια, το ερχόμενο Σάββατο το παραλαμβάνω απο Αθήνα cbf1000 2011, ελπίζω να εχω κανει καλη επιλογή, εχω πολλά χρόνια να οδηγήσω HONDA, απο τότε που πούλησα το varadero 2001, στην συνεχεια xtx και μετα δανεικό για πολύ καιρο gs1100, ακόμη πιο πίσω βέβαια africa 1998, αλλα όλα ψηλά μηχανάκια και όχι τετρακύλινδρα.
harisdei
21/06/2012, 16:07
το μονο βασικο "θεμα",ειναι το μπροστινο πηρουνι που ειναι πολυ μαλακο και μαλακωνει ακομα περισσοτερο πολυ γρηγορα.
ρυθμισε την προφορτιση τερμα εξ αρχης (στις πανω εγκοπες της βιδας) κι ας σου φαινεται λιγο σκληρο στην αρχη. θα αποφυγεις τη γρηγορη "φθορα" του.
οι ταλαντωσεις και η ασαφεια του μπροστινου πανω απ τα 150, οφειλονται στο ελατηριο του πηρουνιου.
επισης το πισω αμορτισερ,ενα κλικ πριν απ το τερμα στο σκληρο και λιιιγο τη βιδα επαναφορας προς τα δεξια.
αν καθεσαι και το μηχανακι σκαμπανεβαζει ομοιομορφα μπρος και πισω,εχεις πετυχει την καλυτερη ρυθμιση μ αυτες τις (χαλια μαμα) αναρτησεις.
με γειες και καλοταξιδο!
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.