View Full Version : Πρώτη μέσα ..??
Sorry προκαταβολικά αν ρωτάω βλακεία (ως άσχετη με μηχανολογικά), αλλά εγώ που την κλείνω και έχω μέσα πρώτη έχει καμία διαφορά??? (συνήθως γυρίζω το κλειδί και βάζω νεκρά και μετά βάζω μπρος, άλλες φορές βάζω μπρος κρατώντας το συμπλέκτη και μετά αμέσως βάζω νεκρά μέχρι να βγω με την όπισθεν από το πάρκινγκ).
Αρχικά δημιουργήθηκε από mreth
εγώ που την κλείνω και έχω μέσα πρώτη έχει καμία διαφορά??? (συνήθως γυρίζω το κλειδί και βάζω νεκρά και μετά βάζω μπρος, άλλες φορές βάζω μπρος κρατώντας το συμπλέκτη και μετά αμέσως βάζω νεκρά μέχρι να βγω με την όπισθεν από το πάρκινγκ).
Προσπαθώ να καταλάβω, αλλά .... :confused:
el_hymador
23/11/2009, 12:16
Καταλαβα εγω, αν δεν παιζει θεμα κατηφορας, ανηφορας, η γενικα "σπρωχνω - πεφτει" κινδυνου, μην αφηνεις σχεση στο κιβωτιο, βαζε νεκρα.
Το είχα ποστάρει στο τοπικ που αφορά το ζέσταμα προτού ξεκινήσουμε τη μηχανή και μεταφέρθηκε. Μάλλον ούτε εκεί κολλούσε... Anyway, μιας και το 'χω απορία και δεν έχω δει κάπου να συζητιέται όσο καιρό παρακολουθώ το φόρουμ, επαναδιατυπώνω: όταν παρκάρουμε και κλείνουμε τη μηχανή είναι καλό να έχουμε μέσα ταχύτητα (εκτός του ότι είναι πιο δύσκολο να τη μετακινήσει κάποιος)? Επηρεάζει η ύπαρξη ή μη ταχύτητας στο κιβώτιο κάπου αλλού? Ευχαριστώ εκ των προτέρων και ζητώ συγγνώμη για τη δικαιολογημένη παρερμηνεία...
Αρχικά δημιουργήθηκε από mreth
Το είχα ποστάρει στο τοπικ που αφορά το ζέσταμα προτού ξεκινήσουμε τη μηχανή και μεταφέρθηκε.
Με τον καιρό θα συνηθίσεις τις παραξενιές του τοπικού Διαχειριστή ... :winka:
Gandalf dr685sm
23/11/2009, 12:38
Δεν νομίζω οτι παίζει πολύ διαφορά , εκτός απο το οτι ζορίζεις τον συμπλέκτη κρατώντας τον πατημένο φαντάζομαι όταν σβύνεις...
Τουλάχιστον στο εγχειρίδιο χρήσης και service που έχω για την δικιά μου δεν λέει κάτι σχετικό πέρα απο το οτι γνωρίζουμε , πως κρατώντας συνέχεια τον συμπλέκτη πατημένο φέρει και την σχετική φθορά σε δίσκους κτλ...κτλ...
Αν ξέρει κανείς κάτι άλλο, ας το πεί να μάθουμε και εμείς κάτι.
Gandalf
dirtbird
23/11/2009, 12:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
Δεν νομίζω οτι παίζει πολύ διαφορά , εκτός απο το οτι ζορίζεις τον συμπλέκτη κρατώντας τον πατ, πως κρατώντας συνέχεια τον συμπλέκτη πατημένο φέρει και την σχετική φθορά σε δίσκους κτλ...κτλ...
Τι κάνει λέει????????:confused: :winka:
Gandalf dr685sm
23/11/2009, 12:53
όταν κρατάς τον συμπλέκτη πολύ ώρα πατημένο , τρώγονται οι δίσκοι συμπλέκτη... τι λέω λάθος;
Gandalf
dirtbird
23/11/2009, 12:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
όταν κρατάς τον συμπλέκτη πολύ ώρα πατημένο , τρώγονται οι δίσκοι συμπλέκτη... τι λέω λάθος;
Gandalf
Αυτό που λες είναι λάθος.
Gandalf dr685sm
23/11/2009, 12:55
Είσαι σίγουρος;... γιατί απο όσο εχω μιλήσει με δεκάδες μηχανικούς όσον αφορά τουλάχιστον τα Ι.Χ. αυτο ΚΑΡΑ-ισχύει...
Στις μοτοσυκλέτες είναι διαφορετικό;.. μπορείς να το τεκμηριώσεις;
Gandalf
Gandalf dr685sm
23/11/2009, 12:57
και το σχετικό άρθρο...
http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/23870.asp
Τι μπορεί να προκαλέσει τη φθορά στο δίσκο του συμπλέκτη
• Η χρήση όσο προσεκτικοί κι αν είμαστε φθείρει το δίσκο του συμπλέκτη. Άλλωστε κανένα υλικό δεν αντιστέκεται στην τριβή, πόσο μάλλον το συγκεκριμένο αντικείμενο που το υλικό του είναι παρόμοιο με αυτό που υπάρχει στα τακάκια των φρένων.
• Συνήθως μέσα στην κίνηση που η χρήση του συμπλέκτη είναι συχνή αφαιρούμαστε και δε σηκώνουμε το πόδι από το συμπλέκτη. Η συγκεκριμένη (κακή) συνήθεια φθείρει το δίσκο ακόμα πιο γρήγορα.
• Πολλοί οδηγοί αρέσκονται σε εκκινήσεις από το φανάρι με το "γκάζι στο πάτωμα". Η κίνηση αυτή προκαλεί μεγάλη φθορά στο δίσκο εκτός από το ότι "βασανίζει" όλο το αυτοκίνητο.
Ισχύει κάτι άλλο στις μηχανές;;;
Gandalf
dirtbird
23/11/2009, 13:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
Είσαι σίγουρος;... γιατί απο όσο εχω μιλήσει με δεκάδες μηχανικούς όσον αφορά τουλάχιστον τα Ι.Χ. αυτο ΚΑΡΑ-ισχύει...
Στις μοτοσυκλέτες είναι διαφορετικό;.. μπορείς να το τεκμηριώσεις;
Gandalf
Ρώτα μηχανικούς που ΔΕΝ έχουν κάνει λοβοτομή.
Η απλά άκου αυτό που σου λέω..
Πολλοί 'μηχανικοί' το κανουν....:winka:
Επίσης κοίτα ένα διάγραμμα ανταλλακτικών υγρού πολύδισκου συμπλέκτη μοτό και θα καταλάβεις.
Όχι ότι αλλάζει και τίποτα στα αυτοκίνητα.....
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
και το σχετικό άρθρο...
http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/23870.asp
Ισχύει κάτι άλλο στις μηχανές;;;
Gandalf
Αυτο που φθειρει το συμπλεκτη, δεν ειναι να τον κρατας πατημενο, αλλα να τον πιανεις-αφηνεις εν κινησει με τον κινητηρα σε λειτουργια και με ταχυτητα στο κιβωτιο.
dirtbird
23/11/2009, 13:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
και το σχετικό άρθρο...
http://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/23870.asp
Ισχύει κάτι άλλο στις μηχανές;;;
Gandalf
Πλάκα κάνεις I suppose.....:o
Υποθέτω η φθορά προκαλείται μεταξύ συμπλοκής και απεμπλοκής και όχι στις 2 ακραίες καταστάσεις. Κοινώς, όταν πατινάρεις, όχι όταν απομπλέκεις πλήρως.
Gandalf dr685sm
23/11/2009, 13:09
Οχι δεν κάνω πλάκα...
Και έχω δεί ιδίοις όμασοι πως τρώγονται όπως λέμε οι δίσκοι συμπλέκτη ειδικότερα σε Ι.Χ κυριών/δεσποινίδων που "ξεχνάνε" το πόδι στον συμπλέκτη όπως λέει και στο άρθρο.
Ειδικότερα σε συνεργεία FORD που έχω περάσει αρκετά χρόνια ακόμα και σαν βοηθός κάποια στιγμή , είδα ΄δίσκους και πλατώ να έχουν τελειώσει στα 35000ΚΜ επειδή νομίζαν οτι κάνουν step πάνω στο πεντάλ συμπλέκτη όταν τα λογικά ΚΜ για αλλαγή στα νέα Ι.Χ. είναι περίπου 50-60.000ΚΜ.
Μην μου λές λοιπόν αερολογίες... στήριξε το. Εκτός όπως σου είπα αν μηχανολογικά αλλάζει ο τρόπος λειτουργίας εμπλοκής ταχύτητας στις μηχανές,.... οπότε πάσο και περιμένω να μάθω πραγματικά.
BLiTzeRR... αυτό λέω φίλε... όταν κρατάς πατημένο συμπλέκτη και έχεις ταχύτητα μέσα το ρελαντί πάντα είναι λίγο πιο ψηλά απο όταν έχεις νεκρά μέσα. Λίγες στροφές μόνο στον κινητήρα κινητήρα αλλά είναι ικανές να φθείρουν γρηγορότερα δίσκους-πλατό. Αν δεν με πιστεύει κάποιος ας το τσεκάρει στο μοτέρ του Ι.Χ. του... ας το αφήσει νεκρά και ας μετρήσει ρελαντί... βάλτε μετά πρώτη και τέρμα συμπλέκτη ξαναμετρήστε ρελαντί.
Gandalf
dirtbird
23/11/2009, 13:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από BLiTzERR
Υποθέτω η φθορά προκαλείται μεταξύ συμπλοκής και απεμπλοκής και όχι στις 2 ακραίες καταστάσεις. Κοινώς, όταν πατινάρεις, όχι όταν απομπλέκεις πλήρως.
H πρόωρη φθορά προκαλείται με παρατεταμένο συμπλεκτάρισμα (πατινάρισμα) κατά την εκκίνηση κτλ. δλδ. στη φάση που πραγματοποιείται σύμπλεξη.
Η φυσιολογική φθορά πέραν των ξεκινημάτων ή ΚΑΙ κατεβασμάτων σχέσεων, συμβαίνει και όταν ΔΕΝ χρησιμοποιούμε καθόλου το συμπλέκτη αφού και εκεί αναλαμβάνει να μεταδόσει τη ροπή στο κιβώτιο ταχυτήτων. Συνεπώς εάν επιταχύνουμε δυνατά έχουμε αυξημένη 'φυσιολογική' φθορά.
Ο συμπλέκτης δεν έχει καθόλου φθορά όταν τον κρατάμε πατημένο....
αλλά έτσι δεν πάμε πουθενά... ;)
Gandalf dr685sm
23/11/2009, 13:13
dirtbird...
Δήλαδή φίλε μου αν πατήσω γκάζι και έχω πατημένο συμπλέκτη τέρμα δεν τρώει δίσκους;... αυτό λες;...
Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω καθώς απο εμπειρία όπως είπα έχω άλλη άποψη. Εμπειρία λέγοντας βλέποντας αυτά που ερχόντουσαν συνεργείο και το πως μεταχειριζόντουσαν τον συμπλέκτη οι εκάστοτε οδηγοί τους.
Gandalf
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
BLiTzeRR... αυτό λέω φίλε... όταν κρατάς πατημένο συμπλέκτη και έχεις ταχύτητα μέσα το ρελαντί πάντα είναι λίγο πιο ψηλά απο όταν έχεις νεκρά μέσα.
Δεκτό, αλλά οι στροφές του κινητήρα δεν έχουν ιδιαίτερη σημασία εφόσον οι δίσκοι είναι σε θέση απεμπλοκής και δεν έχουν επαφή :P
Αν και ολίγον άσχετο με την αρχική μου απορία, κι εγώ είχα την εντύπωση πως ο δίσκος φθείρεται όσο πιο πολύ ώρα έχεις πατημένο το συμπλέκτη (άσχετα με το αν είσαι εν κινήσει ή σταματημένος). Κάνω λάθος??
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
dirtbird...
Δήλαδή φίλε μου αν πατήσω γκάζι και έχω πατημένο συμπλέκτη τέρμα δεν τρώει δίσκους;... αυτό λες;...
Gandalf
Τι σε κανει να πιστευεις το αντιθετο?
Η εμπειρια που αναφερεις δεν αποδεικνυει οτι η φθορα συνεβει κατα την διαρκεια της αποσυμπλεξης!
Στην πραγματικοτητα συνεβει κατα την διαρκεια της συμπλεξης.
Αρχικά δημιουργήθηκε από mreth
Αν και ολίγον άσχετο με την αρχική μου απορία, κι εγώ είχα την εντύπωση πως ο δίσκος φθείρεται όσο πιο πολύ ώρα έχεις πατημένο το συμπλέκτη (άσχετα με το αν είσαι εν κινήσει ή σταματημένος). Κάνω λάθος??
Ναι!
Αρχικά δημιουργήθηκε από mreth
Αν και ολίγον άσχετο με την αρχική μου απορία, κι εγώ είχα την εντύπωση πως ο δίσκος φθείρεται όσο πιο πολύ ώρα έχεις πατημένο το συμπλέκτη (άσχετα με το αν είσαι εν κινήσει ή σταματημένος). Κάνω λάθος??
Ναι. Το να κρατάς το συμπλέκτη πατημένο απλά κουράζει το χέρι/πόδι σου από τη μία και σπαταλάει περισσότερη βενζίνη από την άλλη (η νεκρά καίει πάντα περισσότερο από οποιαδήποτε σχέση χωρίς γκάζι).
dirtbird
23/11/2009, 13:20
Νομίζω ότι η επιστήμη έκανε το καθήκον της....:o :o
kawazoyras
23/11/2009, 13:21
η φθορά στο συμπλέκτη γίνεται όταν τόν κρατάς πατημένο με ταχύτητα όλα τά υπόλοιπα είναι φυσιολογική φθορά όσο πιο πολλές αλλαγές τόσο περισσότερη φθορά! κοπελιά ο καθένας έχει το τρόπο πως να παρκάρει τή μηχανή του. η κρίση δική σου!!!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από kawazoyras
η φθορά στο συμπλέκτη γίνεται όταν τόν κρατάς πατημένο με ταχύτητα ...
τρεις λαλουν και δυο χορευουν.....:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από kawazoyras
η φθορά στο συμπλέκτη γίνεται όταν τόν κρατάς πατημένο με ταχύτητα όλα τά υπόλοιπα είναι φυσιολογική φθορά όσο πιο πολλές αλλαγές τόσο περισσότερη φθορά! κοπελιά ο καθένας έχει το τρόπο πως να παρκάρει τή μηχανή του. η κρίση δική σου!!!!!
Το έγραψαν και από πάνω. Όταν ο συμπλέκτης είναι πατημένος δεν υπάρχει φθορά.
Gandalf dr685sm
23/11/2009, 13:26
DrBig... η σκέψη μου προκύπτει απο το εξής...
Δίσκος τριβής
Ο δίσκος τριβής μεσολαβεί μεταξύ σφονδύλου και πλατώ. Η επιφάνεια επαφής του εiναι από θερμουΐτ ή υλικά με μεγάλο συντελεστή τριβής ώστε να μπορεί να μεταφέρει τη ροπή στρέψης αλλά και να αντέχει την αναπτυσσόμενη θερμoκρασiα. Η επιφάνεια επαφής είναι συνδεμένη με περτσίνια πάνω σε ένα χαλύβδινο έλασμα που ονομάζεται μαργαρίτα. Το χαλύβδινο αυτό έλασμα είναι συνδεμένο ελαστικά με την πλήμνη με ελικοειδή ελατήρια. Σκοπός της σύνδεσης αυτής είναι η προοδευτική μετάδοση της κίνησης κατά τη σύμπλεξη. Τα ελατήρια αυτά ονομάζονται ελατήρια απορρόφησης κραδασμών ή ελατήρια σκορτσαρίσματος. Παραλλαγή που εμφανίζεται στα νέα μοντέλα αποτελεί να έχουμε συνδεμένο σταθερά το δίσκο με την πλήμνη και τα ελατήρια να είναι μέσα στο σφόνδυλο με ανάλογη εσωτερική διαμόρφωση. Το εσωτερικό της πλήμνης είναι πολύσφηνο και μέσα σφηνώνεται στο άκρο του ο πρωτευοντας άξονας που βρίσκεται έξω από το κιβώτιο που εivαι διαμορφωμένο εξωτερικό πολύσφηνο.
[Επεξεργασία] Πλατώ
Μηχανικός Ξηρός Συμπλέκτης-πλατώ με ελατηριωτό διάφραγμα
Το πλατώ είναι ένα σύνολο εζαρτημάτων το οποίο στερεώνεται με κοχλίες πάνω στον σφόνδυλο και περιστρέφεται μόνιμα μαζί με αυτόν. Απoτελεiται από:
Την πλάκα πιέσεως που ειναι ένας δίσκος με δακτυλιοειδή μορφή και κατασκευάζεται από χυτοσίδηρο και αναπτύσσει την απαραίτητη τριβή με το δίσκο.
Το κέλυφος ειναι μία θήκη από χαλύβδινο έλασμα που περιβάλλει και συγκρατεί την πλάκα πιέσεως και το σύστημα μοχλών
Σύστημα μοχλών αποσύμπλεξης με ελατήρια & ζύγωτρα
Τα ελατήρια τoπoθετoύvται περιφερειακά στην πλάκα πιέσεως και συγκρατούνται από το κέλυφος. Εξασκούν μόνιμη πίεση πάνω στην πλάκα πιέσεως. Όσο μεγαλύτερη ροπή θέλουμε να μεταφέρουμε τόσο πιο ισχυρότερα και περισσότερα πρέπει να είναι τα ελατήρια. Εξασθένιση των ελατηρίων επιφέρει ολίσθηση του δίσκου, θέρμανση και φθορά του δίσκου και απώλεια ισχύος. Τα ζύγωτρα ή κοκοράκια, εiναι μοχλοί που στη μια άκρη τους δέχovται τη δύναμη από τον ωστικό τριβέα και πλησιάζουν προς τον σφόνδυλο ενώ η άλλη τους άκρη απομακρύνεται με αποτέλεσμα να συσπειρώνονται τα ελατήρια και να απομακρύνεται η πλάκα πιέσεως.
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%BB%CE%AD%CE%BA%CF%84%CE%B7%CF%82
Gandalf
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
DrBig... η σκέψη μου προκύπτει απο το εξής...
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A3%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%BB%CE%AD%CE%BA%CF%84%CE%B7%CF%82
Gandalf
Αν εχεις κεντρικο σταντ και σηκωσεις τη μηχανη θα δεις οτι οντως σε καποιες μηχανες, με ταχυτητα στο κιβωτιο και πατημενο συμπλεκτη, ο πισω τροχος περιστρεφεται ελαφρα. Οποτε, οντως υπαρχει μια ολισθηση στο δισκο. Αυτη ομως η ολισθηση δεν μεταφερει ροπη (ελαχιστη) και η οποια φθορα συμβαινει ειναι ελαχιστη σε σχεση με αυτη που ο δισκος υφισταται κατα τη διαρκεια της αποσυμπλεξης και συμπλεξης με ταχυτητα και εν κινησει.
...ειναι σα να συκρινεις φθορα στα φρενα με δυνατο φρεναρισμα στη μια περιπτωση και με πολυ ελαφρο στην αλλη, ισα να σταματησει ενας τροχος που περιστρεφεται στον αερα.
Gandalf dr685sm
23/11/2009, 13:40
οκ.. δεκτόν σαν εξήγηση... Λογικά παίζει αρθροιστικά (έστω και ελάχιστα συγκριτικά)τον ρόλο του στην γενική κακομεταχείριση του συμπλέκτη ...Ευχαριστώ πολύ.
Gandalf
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
οκ.. δεκτόν σαν εξήγηση... Ευχαριστώ πολύ.
Gandalf
Και γενικά μην εμπιστεύεσαι τα λεγόμενα γυναικών οδηγών. Η πεθερά μου ορκίζεται ότι δεν έχει το πόδι της ποτέ πάνω στον συμπλέκτη εκτός των αλλαγων.
Τελευταία φορά που με φώναξε να δω τι έχει και δεν ξεκινάει :lol:, άφηνα τον συμπλέκτη με 1η μέσα και δεν κουνιόταν ούτε εκατοστό :lol: :rotflmao: :lol:
reinmeister
23/11/2009, 13:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Και γενικά μην εμπιστεύεσαι τα λεγόμενα γυναικών
και μεχρι εδω να εγραφες κομπλε θα μασταν....:rotflmao: :rotflmao:
dirtbird
23/11/2009, 13:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Αν εχεις κεντρικο σταντ και σηκωσεις τη μηχανη θα δεις οτι οντως σε καποιες μηχανες, με ταχυτητα στο κιβωτιο και πατημενο συμπλεκτη, ο πισω τροχος περιστρεφεται ελαφρα. Οποτε, οντως υπαρχει μια ολισθηση στο δισκο. Αυτη ομως η ολισθηση δεν μεταφερει ροπη (ελαχιστη) και η οποια φθορα συμβαινει ειναι ελαχιστη σε σχεση με αυτη που ο δισκος υφισταται κατα τη διαρκεια της αποσυμπλεξης και συμπλεξης με ταχυτητα και εν κινησει. Βέβαια επειδή μιλάμε για υγρούς πολύδισκους, εάν κάνεις το ίδιο 'τεστ' με ζεστό κινητήρα θα διαπιστώσεις ότι σχεδόν δεν γυρνάει η ρόδα αφού η -όποια- ροπή μεταδίδεται οφείλεται στο.... λάδι.
Επίσης φάινεται ότι είναι αμελητέα αφού μπορείς να σταματήσεις τη ρόδα σχεδόν με το χέρι (αλλά καλύτερα να μην το δοκιμάσετε αυτό....).Σίγουρα πάντως δεν έχει αντίκτυπο στη φθορά του συμπλέκτη η οποία δεν είναι αναλογική αλλά επηρεάζεται από τη βαρειά και επαναλμβανόμενη (βλέπε υπερθέρμανση) χρήση.
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
και μεχρι εδω να εγραφες κομπλε θα μασταν....:rotflmao: :rotflmao:
+990 :rotflmao:
Ρε ΄συ τέτοιο πράγμα δεν το έχω ξαναδεί. Αυτοκίνητο-μηχανάκι να πατινάρει έχω δει. Να πατινάρει του σκοτωμού επίσης. Να αφήνεις συμπλέκτη, να μένει ακίνητο και να κρατάει και ρελαντί αμα λάχει ήταν εκτός ύλης :lol: :bawl: :rotflmao:
reinmeister
23/11/2009, 13:53
εφ οσον θελετε να το πατε τοσο μακρυα να πουμε οτι ακομη και με νεκρα παρατηρειται πολλες κινηση του τροχου...
dirtbird
23/11/2009, 13:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
+990 :rotflmao:
Ρε ΄συ τέτοιο πράγμα δεν το έχω ξαναδεί. Αυτοκίνητο-μηχανάκι να πατινάρει έχω δει. Να πατινάρει του σκοτωμού επίσης. Να αφήνεις συμπλέκτη, να μένει ακίνητο και να κρατάει και ρελαντί αμα λάχει ήταν εκτός ύλης :lol: :bawl: :rotflmao:
Μπλε πλατό έχεις δει? :smokin: :smokin:
reinmeister
23/11/2009, 13:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
+990 :rotflmao:
Ρε ΄συ τέτοιο πράγμα δεν το έχω ξαναδεί. Αυτοκίνητο-μηχανάκι να πατινάρει έχω δει. Να πατινάρει του σκοτωμού επίσης. Να αφήνεις συμπλέκτη, να μένει ακίνητο και να κρατάει και ρελαντί αμα λάχει ήταν εκτός ύλης :lol: :bawl: :rotflmao:
εδω ερχομαι να επιβεβαιωσω των λογων σου το αληθες μια και υπηρξα παρων σε μια απο αυτες τις περιπτωσεις...
που ειχε ερθει στον σταθμο η πεθερα και μας ειπε οτι το αμαξι δεν τραβαει...
και ειχε ερθει μεχρι εκει με τραβηγμενο χειροφρενο...:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
dirtbird
23/11/2009, 13:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
εφ οσον θελετε να το πατε τοσο μακρυα να πουμε οτι ακομη και με νεκρα παρατηρειται πολλες κινηση του τροχου...
Εμένα μια φορά που άλλαζα αλυσίδα, γύρναγε μόνη της η ρόδα.....:winka:
αλλά για αυτό μάλλον θα φταίει η κακή αεροδυναμική των τρακτερωτών.....:lol: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Μπλε πλατό έχεις δει? :smokin: :smokin:
οχι, αλλά έχω δεί φωτό στο net από ένα νοικιασμένο Yaris ή Micra που το πήγαν Ηράκλειο-Χανιά με 1η και κάηκε το μισό αυτοκίνητο :uplate: :hypnotize
δηλαδη καταληγουμε, στο οτι ο χειροτερος εχθρος του συμπλεκτη, ειναι η πεθερα....
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
δηλαδη καταληγουμε, στο οτι ο χειροτερος εχθρος του συμπλεκτη, ειναι η πεθερα....
Ανεξαρτήτου ηλικίας και είσαι μέσα. :winka:
kawazoyras
23/11/2009, 14:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Το έγραψαν και από πάνω. Όταν ο συμπλέκτης είναι πατημένος δεν υπάρχει φθορά.
ακριβώς ο συμπλέκτης φθείρεται όταν δέν χρησειμοποιείς.!!!!
Cpt. Haddock
23/11/2009, 14:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από kawazoyras
ακριβώς ο συμπλέκτης φθείρεται όταν δέν χρησειμοποιείς.!!!!
:hypnotize :hypnotize :hypnotize :hypnotize
reinmeister
23/11/2009, 14:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από kawazoyras
ακριβώς ο συμπλέκτης φθείρεται όταν δέν χρησειμοποιείς.!!!!
προφυλακτικο:confused:
dirtbird
23/11/2009, 14:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
:hypnotize :hypnotize :hypnotize :hypnotize
Τι έγινε?
Ξανα 'έφτιαξαν' τον server?:mad: :mad:
επικό thread..
την ίδια συζήτηση είχα με τον πατέρα μου έναν μηχανικό και τον δάσκαλο οδήγησης.. τότε..
εγώ επέμενα ότι αν πατάς τον συμπλέκτη τέρμα.. και οκτώ 24ωρα να τον έχει απλά θα πιαστεί το πόδι σου..
Δάσκαλος και μηχανικός να επιμένουν ότι φθίρεται.. ο πατέρας μου να μουρμουρίζει ότι θα βγάλω τα μάτια του δίσκου..
80.000 χλμ μετά, ο δίσκος είναι μια χαρά.. :rolleyes: και από ότι μου είπαν στην kia έχω ψωμί..
kawazoyras
23/11/2009, 15:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από kawazoyras
ακριβώς ο συμπλέκτης φθείρεται όταν δέν χρησειμοποιείς.!!!!
:lol: :lol: σόρι: όταν δε ΤΟΝ χρησημοποιείς.:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από kawazoyras
:lol: :lol: σόρι: όταν δε ΤΟΝ χρησημοποιείς.:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
οκ, τωρα το εσωσες!
τελικα η αρχικη ερωτηση απαντηθηκε????
Πρώτη, αν υπάρχει φόβος ολίσθησης του μηχανακίου. Νεκρά, σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση.
ΥΓ: "Σύμπλεξη" και "αποσύμπλεξη". Αυτές ήταν οι λέξεις που έψαχνα :P
Τοσο καιρο φωναζει ο sfinakis να παρετε scooter,δεν τον ακουτε...Οριστε τωρα που μπλεκετε...:smokin:
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
εφ οσον θελετε να το πατε τοσο μακρυα να πουμε οτι ακομη και με νεκρα παρατηρειται πολλες κινηση του τροχου...
Συνέχιζε να βάζεις Torco εσύ και σε λίγο δεν θα χρειάζεσαι συμπλέκτη ... :winka:
Όλοι οι συμπλέκτες (ξηροί και υγροί πολύδισκοι) φθείρονται όταν είναι πατημένοι πατημένοι με το κινητήρα σε λειτουργία είτε χωρίς ταχύτητα είτε -περισσότερο με ταχύτητα . Ειδικά των μοτοσυκλετών επειδή η αξονική κίνηση στον συμπλέκτη είναι μικρή και τα στοιχεία τριβής πολλά και υπάρχει και το λάδι οι δίσκοι συνεχίζουν να τρίβονται μεταξύ τους και με πατημένο συμπλέκτη.
Η τριβή αυτή (ολίσθησης)λόγω μικρής δύναμης δεν μπορεί να μεταδώσει ροπή αλλά προκαλεί μια σχετική φθορά. Η φθορά του συμπλέκτη ελαχιστοποιείται όταν η σύμπλεξη είναι πλήρης δηλαδή τα τριβόμενα στοιχεία έχουν την ίδια ταχύτητα περιστροφής
dirtbird
23/11/2009, 21:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από toyar
. Ειδικά των μοτοσυκλετών επειδή η αξονική κίνηση στον συμπλέκτη είναι μικρή και τα στοιχεία τριβής πολλά και υπάρχει και το λάδι οι δίσκοι συνεχίζουν να τρίβονται μεταξύ τους και με πατημένο συμπλέκτη
Δλδ. το λάδι αυξάνει τη φθορά?
:smilea:
Αρχικά δημιουργήθηκε από epp1640
επικό thread..
την ίδια συζήτηση είχα με τον πατέρα μου έναν μηχανικό και τον δάσκαλο οδήγησης.. τότε..
εγώ επέμενα ότι αν πατάς τον συμπλέκτη τέρμα.. και οκτώ 24ωρα να τον έχει απλά θα πιαστεί το πόδι σου..
Δάσκαλος και μηχανικός να επιμένουν ότι φθίρεται.. ο πατέρας μου να μουρμουρίζει ότι θα βγάλω τα μάτια του δίσκου..
80.000 χλμ μετά, ο δίσκος είναι μια χαρά.. :rolleyes: και από ότι μου είπαν στην kia έχω ψωμί..
ολη μερα πατημενο τον ειχες?στα φαναρια δλδ 1η μεσα και συμπλεκτη?
για τα ρουλεμαν του συμπλεκτη στην ΚΙΑ τι αποψη ειχαν?
:evil: :D :D
Ας τα πάρουμε λίγο ένα-ένα για να μην χάσω και τις δυό τρίχες που μΕ έχουν μείνει...
Αρχικά δημιουργήθηκε από mreth
.... όταν παρκάρουμε και κλείνουμε τη μηχανή είναι καλό να έχουμε μέσα ταχύτητα (εκτός του ότι είναι πιο δύσκολο να τη μετακινήσει κάποιος)? Επηρεάζει η ύπαρξη ή μη ταχύτητας στο κιβώτιο κάπου αλλού? Ευχαριστώ εκ των προτέρων και ζητώ συγγνώμη για τη δικαιολογημένη παρερμηνεία...
Κοπελιά,
1. Καλό είναι όταν παρκάρεις την μηχανή σου να έχεις μιά ταχύτητα στο κιβώτιο. Καλλίτερα πρώτη.
2. Πρίν βάλεις μπροστά το μοτέρ, καλό είναι να βγάλεις νεκρά.
3. Όταν βάζεις μπροστά το μοτέρ καλό είναι να πατάς και συμπλέκτη (άς έχεις βγάλει νεκρά), αν και σε τελευταίας τεχνολογίας μοτο επιβάλλεται.
4. Πρίν βάλεις πρώτη να φύγεις, κράτα πατημένο για 5-8 δεύτερα τον συμπλέκτη σου και ρίξε μιά-δυό κοφτές γκαζιές.
5. Επίσης όταν την μετακινείς σβηστή, πρέπει να έχεις βγάλει νεκρά.
Αυτά.
Μην ρωτήσεις γιατί και πώς.
@Μάγε: έχει δίκιο ο dirtbird σε ότι έγραψε. Καθώς και οι mrbig/blitzer.
(Μην ακούς τον ραιηνμιστύριους δεν έχει ιδέα τι του γίνεται.:lol: )
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Ας τα πάρουμε λίγο ένα-ένα για να μην χάσω και τις δυό τρίχες που μΕ έχουν μείνει...
Κοπελιά,
1. Καλό είναι όταν παρκάρεις την μηχανή σου να έχεις μιά ταχύτητα στο κιβώτιο. Καλλίτερα πρώτη.
2. Πρίν βάλεις μπροστά το μοτέρ, καλό είναι να βγάλεις νεκρά.
3. Όταν βάζεις μπροστά το μοτέρ καλό είναι να πατάς και συμπλέκτη (άς έχεις βγάλει νεκρά), αν και σε τελευταίας τεχνολογίας μοτο επιβάλλεται.
4. Πρίν βάλεις πρώτη να φύγεις, κράτα πατημένο για 5-8 δεύτερα τον συμπλέκτη σου και ρίξε μιά-δυό κοφτές γκαζιές.
5. Επίσης όταν την μετακινείς σβηστή, πρέπει να έχεις βγάλει νεκρά.
Αυτά.
Μην ρωτήσεις γιατί και πώς.
@Μάγε: έχει δίκιο ο dirtbird σε ότι έγραψε. Καθώς και οι mrbig/blitzer.
(Μην ακούς τον ραιηνμιστύριους δεν έχει ιδέα τι του γίνεται.:lol: )
+1000...
Απλα,μην την σβηνεις με ταχυτητα μεσα.Βαλε νεκρα,σβησε και ξαναβαλε 1η αν χρειαζεται...
Να ριξω λιγο λαδι στην φωτια???:smilea:
Στα φαναρια,βαζουμε νεκρο και περιμενουμε το πρασινο ή κραταμε κουμπομενη πρωτη?!
Τι γινεται με την θερμοκρασια των δισκων?!
Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
Στα φαναρια,βαζουμε νεκρο και περιμενουμε το πρασινο ή κραταμε κουμπομενη πρωτη?!
Αν έχεις παπια, κρατάς πατημένο το λεβιέ γκαζώνεις του σκοτωμού και αφήνεις τον λεβιέ μόλις ανάψει πράσινο.
Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
Τι γινεται με την θερμοκρασια των δισκων?!
Καλά και σε χαιρετάει. :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
....Απλα,μην την σβηνεις με ταχυτητα μεσα.
επιτρέπεται να ρωτήσω γιατί...?
Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
Τι γινεται με την θερμοκρασια των δισκων?!
τι γίνεται...?
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
επιτρέπεται να ρωτήσω γιατί...?
Γτ καμια φορα αμα βιαζεσε αφηνεις τον συμπλεκτη πριν σβησει και κανει "γκαπ"
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Αν έχεις παπια, κρατάς πατημένο το λεβιέ γκαζώνεις του σκοτωμού και αφήνεις τον λεβιέ μόλις ανάψει πράσινο.
ΑΝ εχεις ΚΤΜ απλα βαζεις πρωτη και φευγεις καντηλι,να υποθεσω ε...???:lol: :lol: :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
:eyepop:
Ελα τι επαθες...:confused:
Δε σου εχει τυχει ποτε να βιαζεσε,να κλεινεις απο kill switch και να αφηνεις τον συμπλεκτη λιγο νωριτερα???Κ να κλωτσαει το μηχανακι???:look:
Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
Ελα τι επαθες...:confused:
Δε σου εχει τυχει ποτε να βιαζεσε,να κλεινεις απο kill switch και να αφηνεις τον συμπλεκτη λιγο νωριτερα???Κ να κλωτσαει το μηχανακι???:look:
μήπως εννοείς το γνωστό: καπ κατ καν ''γκάπ''...?
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
μήπως εννοείς το γνωστό: καπ κατ καν ''γκάπ''...?
Σε εχασα....:bawl: :p
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
ολη μερα πατημενο τον ειχες?στα φαναρια δλδ 1η μεσα και συμπλεκτη?
για τα ρουλεμαν του συμπλεκτη στην ΚΙΑ τι αποψη ειχαν?
:evil: :D :D
όχι ρε συ δεν τον είχα συνέχεια πατημένο.. απλώς στα φανάρια έχω το συνήθειο να βάζω πρώτη νωρίς..
:lol: θα τους ρωτήσω.. πάντως εμένα υγιέστατο μου φαίνεται και ακούγεται..
Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
Ελα τι επαθες...:confused:
Δε σου εχει τυχει ποτε να βιαζεσε,να κλεινεις απο kill switch και να αφηνεις τον συμπλεκτη λιγο νωριτερα???Κ να κλωτσαει το μηχανακι???:look:
συχνά πυκνά.. :p
kala mh to gelas, πολυς κοσμος το κανει αυτο, να ξεχναει ταχυτητα μεσα...
:o
edit:η μανα μου πρωτη και καλυτερη:rotflmao:
οπως εχει ηδη ειπωθει, φυσικα και δεν τρωγονται οι δισκοι οταν παταμε συμπλεκτη...
ομως ταλαιπωρουνται τα ρουλεμαν του συμπλεκτη...
οποτε εχουμε 2 επιλογες....η μια να μην παταμε το συμπλεκτη και να μην φθειρεται τιποτα, η αλλη να παταμε το συμπλεκτη, να μην φθειρονται οι δισκοι, αλλα να ταλαιπορουνται τα ρουλεμανια...
διαλεχτε και παρτε:D
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
kala mh to gelas, πολυς κοσμος το κανει αυτο, να ξεχναει ταχυτητα μεσα...
:o
edit:η μανα μου πρωτη και καλυτερη:rotflmao:
οπως εχει ηδη ειπωθει, φυσικα και δεν τρωγονται οι δισκοι οταν παταμε συμπλεκτη...
ομως ταλαιπωρουνται τα ρουλεμαν του συμπλεκτη...
οποτε εχουμε 2 επιλογες....η μια να μην παταμε το συμπλεκτη και να μην φθειρεται τιποτα, η αλλη να παταμε το συμπλεκτη, να μην φθειρονται οι δισκοι, αλλα να ταλαιπορουνται τα ρουλεμανια...
διαλεχτε και παρτε:D
υπάρχουν συμπτώματα? θα έπρεπε να καταλάβω κάτι? με έβαλες ψίλους.. :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από camen
ΑΝ εχεις ΚΤΜ απλα βαζεις πρωτη και φευγεις καντηλι,να υποθεσω ε...???:lol: :lol: :lol:
αυτό ισχύει και τις Τρίτες? :p
Αρχικά δημιουργήθηκε από epp1640
υπάρχουν συμπτώματα? θα έπρεπε να καταλάβω κάτι? με έβαλες ψίλους.. :lol:
ατιμουλικο αφηνεις ταχυτητες μεσα και πατας συμπλεκτη εεε?
σε τσακωσα:evil: :smokin: :smokin: :smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
ατιμουλικο αφηνεις ταχυτητες μεσα και πατας συμπλεκτη εεε?
σε τσακωσα:evil: :smokin: :smokin: :smokin:
:lol: :rotflmao: :lol:
Αφού σου πα ρε.. βάζω νωρίς πρώτη στο φανάρι..
pilotos_xtreme
24/11/2009, 01:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Αν εχεις κεντρικο σταντ και σηκωσεις τη μηχανη θα δεις οτι οντως σε καποιες μηχανες, με ταχυτητα στο κιβωτιο και πατημενο συμπλεκτη, ο πισω τροχος περιστρεφεται ελαφρα. Οποτε, οντως υπαρχει μια ολισθηση στο δισκο. Αυτη ομως η ολισθηση δεν μεταφερει ροπη (ελαχιστη) και η οποια φθορα συμβαινει ειναι ελαχιστη σε σχεση με αυτη που ο δισκος υφισταται κατα τη διαρκεια της αποσυμπλεξης και συμπλεξης με ταχυτητα και εν κινησει.
αυτο γινετε και με νεκρα σκετη στο κιβωτιο. το χα παρατηρησει σε cbr που ειχε μεσαιο σταντ , οτι με νεκρα ο πισω τροχος περιστρεφοτανε μεν, πολυ λιγο δε.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
3. Όταν βάζεις μπροστά το μοτέρ καλό είναι να πατάς και συμπλέκτη (άς έχεις βγάλει νεκρά), αν και σε τελευταίας τεχνολογίας μοτο επιβάλλεται.
[/B]
Καλο ειναι????μερικα δεν παιρνουν μπρος αν δεν πατησεις συμπλεκτη . Επισεις δεν καταλαβα αυτο το τελευταιας τεχνολογιας νομιζα οτι πχ ΟΛΑ τα σουζουκι πρεπει να εχουν πατημενο συμπλεκτη για να παρουν μπρος τα καβασακι παλι οχι.
dirtbird
24/11/2009, 05:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
kala mh to gelas, πολυς κοσμος το κανει αυτο, να ξεχναει ταχυτητα μεσα...
:o
edit:η μανα μου πρωτη και καλυτερη:rotflmao:
οπως εχει ηδη ειπωθει, φυσικα και δεν τρωγονται οι δισκοι οταν παταμε συμπλεκτη...
ομως ταλαιπωρουνται τα ρουλεμαν του συμπλεκτη...
οποτε εχουμε 2 επιλογες....η μια να μην παταμε το συμπλεκτη και να μην φθειρεται τιποτα, η αλλη να παταμε το συμπλεκτη, να μην φθειρονται οι δισκοι, αλλα να ταλαιπορουνται τα ρουλεμανια...
διαλεχτε και παρτε:D
Σωστός
...για τα τουτού όπου το ρουλεμάν πατάει τα χτένια, και όποιος έχει χτένια έχει και γένια, κτλ., κτλ.
Υπάρχουν επίσης πρόστυχες ιστορίες με δίχαλα, κολημένα τρομπάκια (νομίζατε ότι είναι προνόμιο των LC8? λάθος) ......
quiz: σε ένα σετ αμπραγιάζ (αυτοκινήτου) τα χτένια του πλατό είναι όλα στο ίδιο ύψος (πριν την τοποθέτηση)? :D
Αρχικά δημιουργήθηκε από EVI
Καλο ειναι????μερικα δεν παιρνουν μπρος αν δεν πατησεις συμπλεκτη . Επισεις δεν καταλαβα αυτο το τελευταιας τεχνολογιας νομιζα οτι πχ ΟΛΑ τα σουζουκι πρεπει να εχουν πατημενο συμπλεκτη για να παρουν μπρος τα καβασακι παλι οχι.
To ολο προβλημα(αν ειναι προβλημα) λυνεται με ενα κομματι συρμα τυλιγμενο γυρω απο την φισα του συμπλεκτη...
Βεβαια,μετα αν εχεις ξεχασει ταχυτητα μεσα και πας να βαλεις μπροστα,επειδη θα δωσει κανονικα ρευμα,θα ψαχνεις το μηχανακι καμια 10αρια μετρα πιο κατω...:lol: :lol: :lol:
Το επαθα με το ΚΤΜ οταν το πρωτοπηρα,ευτυχως το κρατησα και δεν επεσε:uplate:
ΔΕΝ θα ρωτήσω αφού μου είπατε να μην το κάνω :p αλλά πολλές φορές όταν ξεκινάω έχω μέσα πρώτη και αμέσως μετά βάζω νεκρά. Νόμιζα πως απλά μπορεί να φθειρόταν λίγο ο δίσκος, αλλά μιλάμε για 1-2 δευτερόλεπτα οπότε δεν έδινα και πολλή σημασία... Τώρα μου ανατρέψατε όλη την κοσμοθεωρία σχετικά με το τι νόμιζα εγώ για τη φθορά των δίσκων!!! Πάντως στο cbf-125 και με νεκρά μέσα δεν χρειάζεται να έχεις πατημένο συμπλέκτη για να πάρει μπρος και για να είμαι ειλικρινής μόνο εδώ μέσα διάβασα για suzuki που χρειάζεται να τον έχεις πατημένο για να πάρουν μπρος αλλιώς δεν θα το φανταζόμουν καν... (υποτίθεται ότι με την εξέλιξη της τεχνολογίας "αυτοματοποιούνται" οι διαδικασίες):confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από epp1640
αυτό ισχύει και τις Τρίτες? :p
Κ τις Τεταρτες μην σου πω:p :p :p :p
Αρχικά δημιουργήθηκε από EVI
Καλο ειναι????μερικα δεν παιρνουν μπρος αν δεν πατησεις συμπλεκτη . Επισεις δεν καταλαβα αυτο το τελευταιας τεχνολογιας νομιζα οτι πχ ΟΛΑ τα σουζουκι πρεπει να εχουν πατημενο συμπλεκτη για να παρουν μπρος τα καβασακι παλι οχι.
:D :D :D :D :D
Αρχικά δημιουργήθηκε από mreth
πολλές φορές όταν ξεκινάω έχω μέσα πρώτη και αμέσως μετά βάζω νεκρά.
Προφανώς θυμάσαι ότι ξέχασες κάτι (κλειδιά, λεφτά, κινητό, κράνος κ.λ.π.)... :winka:
reinmeister
24/11/2009, 11:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από mreth
ΔΕΝ θα ρωτήσω αφού μου είπατε να μην το κάνω :p αλλά πολλές φορές όταν ξεκινάω έχω μέσα πρώτη και αμέσως μετά βάζω νεκρά. Νόμιζα πως απλά μπορεί να φθειρόταν λίγο ο δίσκος, αλλά μιλάμε για 1-2 δευτερόλεπτα οπότε δεν έδινα και πολλή σημασία... Τώρα μου ανατρέψατε όλη την κοσμοθεωρία σχετικά με το τι νόμιζα εγώ για τη φθορά των δίσκων!!! Πάντως στο cbf-125 και με νεκρά μέσα δεν χρειάζεται να έχεις πατημένο συμπλέκτη για να πάρει μπρος και για να είμαι ειλικρινής μόνο εδώ μέσα διάβασα για suzuki που χρειάζεται να τον έχεις πατημένο για να πάρουν μπρος αλλιώς δεν θα το φανταζόμουν καν... (υποτίθεται ότι με την εξέλιξη της τεχνολογίας "αυτοματοποιούνται" οι διαδικασίες):confused:
οτι θες κανε κοριτσακι...δεν εχει αναγκη το μηχανακι...απλως μπλεξαμε 5 γεροντια εδω και το συζηταμε...
τα σουζουκι χρειαζονται πατημα συμπλεκτη ως εξτρα ασφαλεια σε περιπτωση που καποιος ξυπνιος πατησει μιζα με ταχυτητα μεσα και φαει τα μουτρα του...
χαλαρη να σαι...αν εχεις κι αλλες αποριες γραψτες να χουμε να μαλλιοτραβιομαστε...εσυ μην δινεις σημασια...
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
...τα σουζουκι χρειαζονται πατημα συμπλεκτη ως εξτρα ασφαλεια σε περιπτωση που καποιος ξυπνιος πατησει μιζα με ταχυτητα μεσα και φαει τα μουτρα του...
μαλακια ειπες κοπελια :winka:
dirtbird
24/11/2009, 11:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
μαλακια ειπες κοπελια :winka:
ren-miss-her? :confused: :confused:
reinmeister
24/11/2009, 11:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
μαλακια ειπες κοπελια :winka:
τι ηθελες να γραψω ρε παπαρα στοκατζη? σαν ΕΞΤΡΑ ασφαλεια σε περιπτωση που δεν δουλεψουν ολα τ'αλλα?:lol: :lol:
harris_x
24/11/2009, 11:52
Το ότι σε μερικά μηχανάκια πρέπει να πατάς συμπλέκτη για να πάρουν μπροστά ισχύει για πολλούς λόγους, δύο απο αυτούς είναι οι παρακάτω:
1. Μειώνεται η αντίσταση που συναντά η μίζα κατά την περιστροφή της γιατί δεν περιστρέφει και το σαζμάν.
2. Μειώνεται η φθορά της μπαταρίας γιατί λόγω του 1 το ρεύμα εκκίνησης της μίζας είναι μικρότερο.
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
τι ηθελες να γραψω ρε παπαρα στοκατζη? σαν ΕΞΤΡΑ ασφαλεια σε περιπτωση που δεν δουλεψουν ολα τ'αλλα?:lol: :lol:
οχι πασακα μου απλα δεν υπαρχει περιπτωση να γινει αυτο ---->''περιπτωση που καποιος ξυπνιος πατησει μιζα με ταχυτητα μεσα και φαει τα μουτρα του...''
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
''περιπτωση που καποιος ξυπνιος πατησει μιζα με ταχυτητα μεσα και φαει τα μουτρα του...''
Κι ομως υπαρχει και μου εχει συμβει...Γτ ειχαν βραχυκυκλωσει την φισα του συμπλεκτη...
Κ με εσερνε το μηχανακι...:lol: :lol: :lol: Ευτυχως δεν επεσα...:wacko:
dirtbird
24/11/2009, 12:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
οχι πασακα μου απλα δεν υπαρχει περιπτωση να γινει αυτο ---->''περιπτωση που καποιος ξυπνιος πατησει μιζα με ταχυτητα μεσα και φαει τα μουτρα του...''
:wave2:
To'χεις προσπαθήσει δηλαδή και δεν τα'φαγες?
:confused: :confused: :D
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
To'χεις προσπαθήσει δηλαδή και δεν τα'φαγες?
:confused: :confused: :D
Μπορει να ειχε μεινει απο μπαταρια...
:smilea:
reinmeister
24/11/2009, 12:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
οχι πασακα μου απλα δεν υπαρχει περιπτωση να γινει αυτο ---->''περιπτωση που καποιος ξυπνιος πατησει μιζα με ταχυτητα μεσα και φαει τα μουτρα του...''
:wave2:
κατι εχεις πιει εσυ σημερις...
για εξηγησε μου πως θα αποφευχθει η σαβουρδα...
Gandalf dr685sm
24/11/2009, 12:33
ρε παληκάρια... να το καθαρίσουμε λίγο γιατί απο το πολύ spam πάλι την χάσαμε την μπάλα.
1. Ο συμπλέκτης ή/και τα ρουλεμάν έχουν φθορά οταν η μανέτα είναι πατημένη. Δεν υπάρχει καμία φθορά όταν δεν κρατάμε συμπλέκτη πατημένο.
2. Η ΜΗΧΑΝΗ ΚΛΕΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ... οχι απο το KILL SWITCH. Τουλάχιστον έτσι έγραφαν και γράφουν όλα τα manual που είχα και έχω σε όσα καβάλησα ώς δίτροχα.
3. Ο συμπλέκτης γιατί πρέπει να είναι πατημένος όταν ξεκινάει το μοτέρ; Διευκολύνει την εκκίνηση/σύμπλεξη της μίζας (κομπλέρ); Μειώνει όντως την "ρουφήχτρα ρεύματος" που χρειάζεται κατά την εκκίνηση;.. τι ακριβώς;
4. Η σύμπλεξη/αποσύμπλεξη κατά την διάρκεια οδήγησης αλλάζοντας ταχύτητες... πρέπει να γίνεται με φουλ τραβηγμένη μανέτα ---- με μισή μανέτα πίσω;--- καρφωτά; (το τελευταίο είναι ρητορικό το ερώτημα... μην βαράτε ρε! ).
Για απαντήστε ρε γερόντια γιατί το κάναμε πάλι κάτι απο muppet show εδώ και τον εξώστη με τον Haxley an Ascott και οι απαντήσεις έχουν μπλέξει με το spam (ως συνήθως).
'Ετσι για να έχουμε και εμείς μια ιδέα δηλαδής...
Gandalf
reinmeister
24/11/2009, 12:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από harris_x
Το ότι σε μερικά μηχανάκια πρέπει να πατάς συμπλέκτη για να πάρουν μπροστά ισχύει για πολλούς λόγους, δύο απο αυτούς είναι οι παρακάτω:
1. Μειώνεται η αντίσταση που συναντά η μίζα κατά την περιστροφή της γιατί δεν περιστρέφει και το σαζμάν.
2. Μειώνεται η φθορά της μπαταρίας γιατί λόγω του 1 το ρεύμα εκκίνησης της μίζας είναι μικρότερο.
οταν λες σασμαν,σαφεστατα κι εννοεις τον πρωτευοντα αξονα μαζι με μερικα απο τα γραναζια του,ο οποιος εδραζεται σε ρουλεμαν και η εξτρα αντισταση ειναι αστεια ετσι ωστε να θεωρηθει αξια αναφορας...
περαν τουτου,επειδη 9 στις 10 φορες, ακομη και με πατημενο συμπλεκτη,υπαρχει μερικη εμπλοκη των δισκων,ο πρωτευων αξονας γυρναει στιγμιαια ουτως η αλλως...
οπερ μεθερμηνευομενον...ειτε πατησεις συμπλεκτη ειτε οχι,ο αξονας θα γυρισει...
αυτο αποδεικνυεται εμπρακτως εαν εχοντας ταχυτητα μεσα προσπαθησουμε να βαλουμε μπρος...με το που θα γυρισει η μιζα θα αισθανθουμε μια στιγμιαια ανεπαισθητη κινηση της μοτοσυκλεττας...με κρυο μοτερ η κινηση ειναι αισθητα εντονοτερη...
(Χαίρομαι που βρέθηκε κάποιος να ρωτήσει μιας κι εμένα μου είπατε να μη ρωτήσω :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Προφανώς θυμάσαι ότι ξέχασες κάτι (κλειδιά, λεφτά, κινητό, κράνος κ.λ.π.)... :winka
Όχι, απλά για να βγω από το πάρκινγκ μου πηγαίνω όπισθεν...
road spirit
24/11/2009, 12:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
οχι πασακα μου απλα δεν υπαρχει περιπτωση να γινει αυτο ---->''περιπτωση που καποιος ξυπνιος πατησει μιζα με ταχυτητα μεσα και φαει τα μουτρα του...''
:wave2: δεν έχεις διαβάκει το μάνιουαλ ε? :a027:
Cpt. Haddock
24/11/2009, 12:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
[...]4. Η σύμπλεξη/αποσύμπλεξη κατά την διάρκεια οδήγησης αλλάζοντας ταχύτητες... πρέπει να γίνεται με φουλ τραβηγμένη μανέτα ---- με μισή μανέτα πίσω;--- καρφωτά; (το τελευταίο είναι ρητορικό το ερώτημα... μην βαράτε ρε! ).[...]
Gandalf
Υπάρχει και το clutchless shifting (http://www.ehow.co.uk/how_2000670_clutchless-shift.html?cr=1) :wave2:
(θα γίνει κόλαση πάλι :lol: )
reinmeister
24/11/2009, 12:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
ρε παληκάρια... να το καθαρίσουμε λίγο γιατί απο το πολύ spam πάλι την χάσαμε την μπάλα.
1. Ο συμπλέκτης ή/και τα ρουλεμάν έχουν φθορά οταν η μανέτα είναι πατημένη. Δεν υπάρχει καμία φθορά όταν δεν κρατάμε συμπλέκτη πατημένο.
2. Η ΜΗΧΑΝΗ ΚΛΕΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ... οχι απο το KILL SWITCH. Τουλάχιστον έτσι έγραφαν και γράφουν όλα τα manual που είχα και έχω σε όσα καβάλησα ώς δίτροχα.
3. Ο συμπλέκτης γιατί πρέπει να είναι πατημένος όταν ξεκινάει το μοτέρ; Διευκολύνει την εκκίνηση/σύμπλεξη της μίζας (κομπλέρ); Μειώνει όντως την "ρουφήχτρα ρεύματος" που χρειάζεται κατά την εκκίνηση;.. τι ακριβώς;
4. Η σύμπλεξη/αποσύμπλεξη κατά την διάρκεια οδήγησης αλλάζοντας ταχύτητες... πρέπει να γίνεται με φουλ τραβηγμένη μανέτα ---- με μισή μανέτα πίσω;--- καρφωτά; (το τελευταίο είναι ρητορικό το ερώτημα... μην βαράτε ρε! ).
Για απαντήστε ρε γερόντια γιατί το κάναμε πάλι κάτι απο muppet show εδώ και τον εξώστη με τον Haxley an Ascott και οι απαντήσεις έχουν μπλέξει με το spam (ως συνήθως).
'Ετσι για να έχουμε και εμείς μια ιδέα δηλαδής...
Gandalf
μισο κιλο ρε μαγε γιατι εσυ ρωτας πραγματα που θελουν ενα βιβλιο αναλυση και τεχνικες γνωσεις για να καταλαβεις τι θα διαβασεις...
οποτε επιγραμματικα...
1.εχει φθορα το ρουλεμαν γιατι μονο τοτε δουλευει...το γιατι αστο...ειναι σημαντικη αυτη η φθορα σε βαθος χρονου? αν εισαι σε καθε φαναρι με πατημενο συμπλεκτη ναι...αντι να αντεξει το ρουλεμαν 100,000 χλμ. θα αντεξει 30,000
2. υπαρχει θρεντ καμια 10 σελιδες πανω σε αυτο...
3.οχι...το γιατι στο πιο πανω ποστ μου...
4.
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Υπάρχει και το clutchless shifting (http://www.ehow.co.uk/how_2000670_clutchless-shift.html?cr=1) :wave2:
(θα γίνει κόλαση πάλι :lol: )
otan ta lega gw...
:evil: :evil: :smokin: :smokin: :smokin: :smokin: :cool:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Υπάρχει και το clutchless shifting (http://www.ehow.co.uk/how_2000670_clutchless-shift.html?cr=1) :wave2:
(θα γίνει κόλαση πάλι :lol: )
Είσαι Μέγαρα με 200 και πλησιάζεις την Κ6.... θέλω ρε κ@υλιάρη να σε δω να φρενάρεις και να κατεβάζεις χωρίς συμπλέκτη.....
:smokin:
Cpt. Haddock
24/11/2009, 13:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Είσαι Μέγαρα με 200 και πλησιάζεις την Κ6.... θέλω ρε κ@υλιάρη να σε δω να φρενάρεις και να κατεβάζεις χωρίς συμπλέκτη.....
:smokin:
Ενώ το να με δεις στα Μέγαρα με 200 στην Κ6 το θεωρείς ευκολο, ε; :lol:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.