PDA

View Full Version : Περί αλλαγής σε υψηλότερα κλιμάκια!!!



Σελίδες : [1] 2

Metageitnion
24/11/2009, 11:25
Καλημέρα παίδες Αφρικάνοι και μη,
θα ήθελα την άποψή σας για κάτι το οποίο με προβληματίζει σχετικά με την Αφρικάνα μου!
Μου αρέσει πολύ και είναι για μένα ένα μηχανάκι που ανταποκρίνεται σε αυτά τα οποία ζητάω είναι πολύ καλή και στα ταξίδια στα οποία την χρησιμοποιώ κατά κόρον, τη φορτώνω σαν γαϊδούρι και δεν κάνει κιχ δεν ρουφάει και δεν μου έχει δημιουργήσει προβλήματα, αλλά σκεφτόμουν να την αλλάξω και να πάω σε Varadero:cool:
Σαν μηχανάκια και τα δύο είναι για σχεδόν την ίδια χρήση, απλά το Varadero λογικά έχει και κάτι παραπάνω όχι μόνο σε κυβικά αλλά και σε δύναμη, ροπή, και θέση οδήγησης!
Περιμένω την άποψή σας όσο μπορείτε αντικειμενικά.:)

Cpt. Haddock
24/11/2009, 11:33
Σκέψου πάντως οτι υπάρχουν κι άλλες μάρκες εκτός απο τη Χοντα :wave2:

Λεωνίδας
24/11/2009, 11:43
Vstrom 1000 :lol: :look:

Metageitnion
24/11/2009, 12:00
Δεν αμφιβάλλω στο ότι υπάρχουν κι άλλες μάρκες, αλλά θα προτιμούσα να παραμείνω πιστός στην Honda :D χωρίς να θέλω να θίξω την αξιοπιστία των άλλων εταιρείων Ιαπωνικών ή Ευρωπαϊκών:nono:

LOUKILOUK
24/11/2009, 12:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Σκέψου πάντως οτι υπάρχουν κι άλλες μάρκες εκτός απο τη Χοντα :wave2:

Μην τα λες αυτά έτσι απότομα...με το μαλακό θέλει...και ένα -ένα...Το πρώτο μεγάλο βήμα ειναι που ανακαλυφθηκε και άλλη αξιόλογη μηχανή πέρα απο το Άφρικα...Ο κατεγισμός πληροφοριών μπόρει να δημιουργήσει προβληματα στην ψυχική υγεία του πληροφορούμενου και αυτό είναι κάτι που δεν το θέλουμε...:winka:


Πέραν της πλάκας τώρα νομίζω οτι το Βαραντέρο είναι η φυσική εξέλιξη του Άφρικα...δυνατότερο, βαρύτερο και περισσότερο ασφάλτινο...Αν το προορίζεις για ασφάλτινα ταξίδια τότε είσαι σε καλό δρόμο...μη σου πω ότι θα πάθεις πολιτισμίκο σοκ απο τα 40 αλογα παραπανω που θα σέρνουν την βαρκα...(ααα ναι, αυτό θα παραμείνει ως "χαρακτήρας" Honda) :lol: Κατά τα άλλα σέλα θρόνος, δύναμη ικανοποιητική, φόρτωμα μπούνια, προστασία απο αερα καλή, φρένα καλουτσικα, μπροστινό σύστημα κ ανάρτηση "λίγη", η πίσω βουτηράτη...:winka:
Το βασικό σημείο που υστερεί το Βάρα είναι το χώμα και δεν νομίζω να χρειάζεται να το αναπτύξουμε παραπέρα αυτό...
Καλές αγορές :wave2: :beer:

υ.γ. Αν πάντος καταφέρεις και ξεπεράσεις το ψυχολογικό "εμπόδιο" της "Μαμάς" και ρίξεις μια ματιά γύρο σου θα γίνεις κοινωνός μιας μικρής "αποκάλυψης"...τολμησέ το:winka: :D

Cpt. Haddock
24/11/2009, 12:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από Metageitnion
Δεν αμφιβάλλω στο ότι υπάρχουν κι άλλες μάρκες, αλλά θα προτιμούσα να παραμείνω πιστός στην Honda :D χωρίς να θέλω να θίξω την αξιοπιστία των άλλων εταιρείων Ιαπωνικών ή Ευρωπαϊκών:nono:

Μαζί σου, απλά το Βαραντέρο για μένα έτσι όπως ειναι, είναι ενα ξεπερασμενο μηχανάκι.

Τόσα χρόνια ειναι στα ίδια κυβικά, στα ίδια άλογα.... και σε περισσότερα κιλα (σκρίνιο ολόκληρο :p )

Σίγουρα ειναι καλύτερο απο το Αφρικα σε όλα τα σημεία, αλλα υπάρχουν πολλές επιλογές σε αυτή την κατηγορία, οπότε καλό ειναι να ρίξεις μια ματια

:wave2: :beer: :wave2:

Operater
24/11/2009, 12:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
..... αλλα υπάρχουν πολλές επιλογές σε αυτή την κατηγορία, οπότε καλό ειναι να ρίξεις μια ματια

:wave2: :beer: :wave2:

τώρα τελευταία βαριέσαι να επαναλαμβάνεις βασικές σου θέσεις...:p

Cpt. Haddock
24/11/2009, 12:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από Operater
τώρα τελευταία βαριέσαι να επαναλαμβάνεις βασικές σου θέσεις...:p

Θεωρώ οτι τις ξέρετε :smokin:

Metageitnion
24/11/2009, 12:25
Μπορείτε να προτείνετε εσείς κάποιο μηχανάκι που να είναι ανώτερο από το Varadero έτσι ώστε να προσδιορίσω τα υπέρ και τα κατά!:confused:

Cpt. Haddock
24/11/2009, 12:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από Metageitnion
Μπορείτε να προτείνετε εσείς κάποιο μηχανάκι που να είναι ανώτερο από το Varadero έτσι ώστε να προσδιορίσω τα υπέρ και τα κατά!:confused:

Δεν είναι θέμα ανώτερου ή όχι. Εαν ψάχνεις τη μετεξέλιξη του Αφρικα, τότε πάρε Βαραντέρο.

Εαν θέλεις ενα καινούριο μηχανάκι που να υπερτερεί του Αφρικα, υπάρχουν πολλές επιλογές, όχι απαραίτητα στην κατηγορία των μεγάλων onoff που όσο πάει και φθίνει.

Ενα θέμα είναι πόσα λεφτά μπορείς να δώσεις

:wave2: :wave2: :wave2:



υ.γ. Μηπως το θρεντ να μεταφερθεί στα "Μοντέλα" ;

el_hymador
24/11/2009, 12:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από Metageitnion
Μπορείτε να προτείνετε εσείς κάποιο μηχανάκι που να είναι ανώτερο από το Varadero έτσι ώστε να προσδιορίσω τα υπέρ και τα κατά!:confused:


Πηγαινες και χωμα στα ταξιδια σου, σε ενδιαφερει αυτη η προοπτικη;

NikosR
24/11/2009, 12:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Πηγαινες και χωμα στα ταξιδια σου, σε ενδιαφερει αυτη η προοπτικη;

Πές τα Χρυσόστομε... Τόση ώρα το Varadero το ένα, το Varadero το άλλο... το Varadero ΣΥΝΟΛΙΚΑ καλύτερο απ' το Αφρικα...

McGyver
24/11/2009, 12:32
To Varadero είναι εξέλιξη του Africa όσο τα koala εξέλιξη των grizzly...

Metageitnion
24/11/2009, 12:39
Δεν είναι και η πρώτη επιλογή το χώμα, βασικά άσφαλτο κινούμαι :)

Cpt. Haddock
24/11/2009, 12:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από Metageitnion
Δεν είναι και η πρώτη επιλογή το χώμα, βασικά άσφαλτο κινούμαι :)

Πόσα λεφτά δίνεις;

Metageitnion
24/11/2009, 12:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Πόσα λεφτά δίνεις;

Το θέμα δεν είναι τα πόσα δίνω αλλά εάν θα πουληθεί πρώτα το ένα για να δω τι περισσεύει για το δεύτερο, εά και εφόσον το αποφασίσω δηλαδή!!!
Εξάλλου ψάχνεις και βρίσκεις αυτό που λένε οι "φίλοι οι Αμερικάνοι" value for money

Cpt. Haddock
24/11/2009, 12:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από Metageitnion
Το θέμα δεν είναι τα πόσα δίνω αλλά εάν θα πουληθεί πρώτα το ένα για να δω τι περισσεύει για το δεύτερο, εά και εφόσον το αποφασίσω δηλαδή!!!
Εξάλλου ψάχνεις και βρίσκεις αυτό που λένε οι "φίλοι οι Αμερικάνοι" value for money

Δε διαφωνώ, αλλα άλλο να λες πουλάω το Αφρικα και +3000 ακόμα ό,τι βρω και άλλο εχω 20,000 στη άκρη και γλυκοκοιτάζω το Multistrada 1200Se :lol:

Ακόμα και το βεστρωμ 650 πάντως ειναι καλύτερο απο το αφρικα :wave2:

McGyver
24/11/2009, 12:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Ακόμα και το βεστρωμ 650 πάντως ειναι καλύτερο απο το αφρικα :wave2:

Έλα έλα, αρχίσαμε τις μ@λ@κίες τώρα...

Cpt. Haddock
24/11/2009, 12:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Έλα έλα, αρχίσαμε τις μ@λ@κίες τώρα...

Συγγνώμη, το Transalp ήθελα να πω :lol:

McGyver
24/11/2009, 13:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Συγγνώμη, το Transalp ήθελα να πω :lol:

Ενδεχομένως και υπό προϋποθέσεις...

Metageitnion
24/11/2009, 13:03
ε όχι και 20.000 Καπετάνιε, αν είχα τόσα μπικικίνια θα άλλαζα μηχανάκι κάθε χρόνο :rotflmao:
Αλλά και για το Vstrom δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσιάζει προσωπικά, αλλά απόψεις είναι αυτές :rolleyes:

road spirit
24/11/2009, 13:27
tiger 1050 :wave2:

XJR_Billy
24/11/2009, 13:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
tiger 1050 :wave2:

+660

Φοβερή μηχανή...:)

avlihos
24/11/2009, 14:13
Προσωπική άποψη....

Εχω άφρικα και τα μειονεκτήματα της είναι λίγα αλλά κύρια. Το βάρος, το γκάζι και τα φρένα του είνα αδύναμα σημεία. Το βάρος και τα φρένα διορθώνονται (αν βάλεις βαθιά το χέρι στη τσέπη) αλλά το γκάζι πώς να το διορθώσεις;

Ναι, οκ, είναι η μηχανή που πάει παντού, χωρίς προβλήματα, μόνο λάδι, βενζίνη και χιλιόμετρα (και χρόνο), γυρνάς τον κόσμο.

Αλλά,

η εξέλιξη του άφρικα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ το βαραντέρο. Βαρύ (πολύ βαρύ δηλαδή), δεν πάει χώμα και ασουλούπωτο. Γκάζι και ροπή για χίλια κυβικά είναι λίγα. Αναρτήσεις για γέλια. Αρχοντική θέση, ναι, γομάρι στο φόρτωμα. Αλλά τα μειονεκτήματά του είναι αρκετά για να είναι η εξέλιξη του XRV.

Θεωρώ ότι η εξέλιξη του άφρικα είναι το ΚΤΜ 990 Adventure S. Βέβαια, εκεί πρέπει να είσαι ευλαβικός με το book service κάτι που στο άφρικα δεν συμβαίνει και να βάλεις το χέρι στη τσέπη για να το πάρεις, το σκέφτεσαι.

Βέβαια, δεν έχουμε δει και το Tenere 1200. Αλλά με τα τωρινά δεδομένα, πιστεύω ότι αν θες μηχανή μετά την άφρικα το ΚΤΜ είναι μονόδρομος αν πας και χώμα ή αν είσαι μόνο άσφαλτο το Tiger 1050 είναι η άλλη λύση (και το MotoMorini Granpasso, αλλά αυτό εναπόκειται στα γούστα σου).

Πάντα όρθιος!

:beer:

Λεωνίδας
24/11/2009, 14:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Έλα έλα, αρχίσαμε τις μ@λ@κίες τώρα... :rolleyes: :rolleyes:

Metageitnion
24/11/2009, 15:32
Από όλα αυτά που διαβάζω από όλους εσάς καταλαβαίνω ότι πρέπει να περάσω σε άλλο στρατόπεδο (ΚΤΜ, Tiger κλπ). Πράγμα το οποίο με παραξενεύει μετά από τόσο καιρό πιστός στην Honda βέβαια όλα αυτά τα οποία αναφέρετε είναι λογικά και έτσι όπως τα βάζω σε μια σειρά, υποθέτω ότι μάλλον θα παραμείνω κάτοχος της Αφρικάνας μου :D (εκτός και αν φλασάρω και την αλλάξω εν τω μέσω μίας νυκτίς).

Cpt. Haddock
24/11/2009, 15:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από Metageitnion
Από όλα αυτά που διαβάζω από όλους εσάς καταλαβαίνω ότι πρέπει να περάσω σε άλλο στρατόπεδο (ΚΤΜ, Tiger κλπ). Πράγμα το οποίο με παραξενεύει μετά από τόσο καιρό πιστός στην Honda βέβαια όλα αυτά τα οποία αναφέρετε είναι λογικά και έτσι όπως τα βάζω σε μια σειρά, υποθέτω ότι μάλλον θα παραμείνω κάτοχος της Αφρικάνας μου :D (εκτός και αν φλασάρω και την αλλάξω εν τω μέσω μίας νυκτίς).

Πάντως εαν επιμένεις, πουλάει ενας συναδελφος ενα βαραντέρο. Κανονίζουμε και το βλέπεις :wave2: :beer:

McGyver
24/11/2009, 15:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Πάντως εαν επιμένεις, πουλάει ενας συναδελφος ενα βαραντέρο. Κανονίζουμε και το βλέπεις :wave2: :beer:

Να υποθέσω τον έπεισες κι αυτόν να πάρει Triumph;

Λεωνίδας
24/11/2009, 15:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Να υποθέσω τον έπεισες κι αυτόν να πάρει Triumph; οχι, ΤΑ700, ήταν παιδικό του όνειρο :lol: :lol: :lol:

peskandritsos
24/11/2009, 15:42
Παρε ενα καπονορντ!!!:smokin:

Metageitnion
24/11/2009, 15:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Πάντως εαν επιμένεις, πουλάει ενας συναδελφος ενα βαραντέρο. Κανονίζουμε και το βλέπεις :wave2: :beer:

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον, εφόσον το αποφασίσω θα είσαι μέσα σε αυτούς που θα ενοχλήσω για να την δω :D
Λογικά με τα γραφόμενα από τον Λεωνίδα και τον McGyver έχεις Triumph :winka: ή κάνω λάθος;
Πάντως το Transalp είναι καλό μηχανάκι για μια μέση κατάσταση :smilea:
Λεωνίδα εσύ σίγουρα θα μου πρότεινες Vstrom ασυζητητή :rotflmao:

Λεωνίδας
24/11/2009, 15:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από Metageitnion
Λογικά με τα γραφόμενα από τον Λεωνίδα και τον McGyver έχεις Triumph :winka: ή κάνω λάθος;
έεεεελα ... πού το κατάλαβες :lol: :lol: :lol:

950dim
24/11/2009, 16:21
Εγω τι λες θα σου προτεινα?????:D

xristoforos
24/11/2009, 16:50
Με το africa σε χαλαρό χωματόδρομο με ασφάλτινα , κουμπώνεις και μια τρίτη , με το βαραντερο το κάνεις ?


181405

avlihos
24/11/2009, 16:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από xristoforos
Με το africa σε χαλαρό χωματόδρομο με ασφάλτινα , κουμπώνεις και μια τρίτη , με το βαραντερο το κάνεις ?

Κόβεις τις μαμακίες και δεν πας στον χωματόδρομο; :eyepop:

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

xristoforos
24/11/2009, 16:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από avlihos
Κόβεις τις μαμακίες και δεν πας στον χωματόδρομο; :eyepop:

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:




:a5: :rotflmao: :rotflmao:

Cpt. Haddock
24/11/2009, 17:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από xristoforos
Με το africa σε χαλαρό χωματόδρομο με ασφάλτινα , κουμπώνεις και μια τρίτη , με το βαραντερο το κάνεις ?

με το συμπάθειο κιόλας αλλα αυτό δεν είναι σοβαρός χωματοδρομος να δικαιολογεί αφρικα... και με SS πας εκεί :wave2:

LOUKILOUK
24/11/2009, 18:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από Metageitnion
Δεν είναι και η πρώτη επιλογή το χώμα, βασικά άσφαλτο κινούμαι :)

Το Βαραντέρο θα είναι αρκετό για τις απαιτήσεις σου όπως φαίνεται και με κάνα 7αρι χιλιάρικα θα βρεις ένα καλό μεταχείρο με έξτρα για τα ταξίδια σου...Ο τίγρης είναι σαφώς καλύτερος και ομορφότερος(υποκειμενικό...οκ) αλλά ΚαΤεμΕ όπως αντιλαμβάνεσαι η καλύτερη λύση είναι ADV990...χώμα και άσφαλτο...και άλλα πολλα...
Το θέμα γενικότερα πάντως έχει να κάνει με τι ζητάει ο καθένας από το οχημά του μιας και καλά μηχανακια είναι πλέον τα περισσότερα ακόμα και τα ΚΤΜ... :winka: :lol:
κάνε και κανα test ride...θα ξεδιαλύνεις κάποια πραγματάκια...:beer: :wave2:

LOUKILOUK
24/11/2009, 18:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από xristoforos
Με το africa σε χαλαρό χωματόδρομο με ασφάλτινα , κουμπώνεις και μια τρίτη , με το βαραντερο το κάνεις ?

Με το Βαραντέρο και μια 2α σε αυτόν τον χωματόδρομο φαντάζομαι οτι το Άφρικα τρώει πολύ χώμα... :rotflmao: :lol: :bigcry: :wave2:

Metageitnion
24/11/2009, 18:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από 950dim
Εγω τι λες θα σου προτεινα?????:D

Κανα ΚΤΜ, λογικά αν κρίνω από την φωτογραφία και βλέπω καλά ακόμη :eyepop:

Metageitnion
24/11/2009, 19:01
Ειρήνη υμίν παίδες,
όπως γνωρίζουμε όλα τα μηχανάκια δεν είναι ίδια, απλά σαν Ελληνάρες που είμαστε θέλουμε να παινέψουμε το "δικό μας" πράγμα από παπί έως και τριαξονικό:D
Βλέπω ότι από τα μηχανάκια που μου προτείνατε υπερισχύουν τα ΚΤΜ και οι Τίγρεις, κοινώς τα Varadero πιάσανε πάτο σαν άμεσοι διάδοχοι του Africa οπότε τα πράγματα δυσκολεύουν για μια πιο άμεση απόφαση:confused: λόγω κολήματος που έγραψα πριν βέβαια.
Άρα σύσκεψη μετ' εμού του ιδίου και με σκονάκι τα γραπτά σας και ότι προερίστε, θα είμαι όλος αυτιά :beer:

ermiss
24/11/2009, 19:48
Πέρασα και εγώ απο την ίδια φάση.

Πολλά εξαρτώνται 1. απο τα λεφτά που διαθέτεις 2. απο την χρήση που θες (χώμα/ταξίδι/πόλη)

Καλώς ή κακώς η αφρικάνα έχει μια πολύ ικανοποιητική αναλογία και στις 3 παραπάνω κατηγορίες. Μέτριες επιδόσεις αλλά σαφώς ανάλογες και στις 3.
+ ότι είναι ΦΤΗΝΗ
+ ότι είναι αξιόπιστο σκυλί χωρίς απαιτήσεις.

Για να πας σε παραπάνω κατηγορία θα πρέπει να θυσιάσεις κάτι απο αυτά σίγουρα.

Αν δεν θες χώμα (που συνήθως δεν το έχουμε ανάγκη αλλά το θέλουμε σαν επιλογή) πας σε κάτι πιο ΟΝ
Strom 650 κλπ. Προσωπικά δε θα πήγαινα σε στρώμα 1000ρι, μετά την άφρικα το 650 είναι ήδη μερικά σκαλιά πιο πάνω. Το 1000ρι είναι αρκετά πιο πάνω, αλλά για εμένα προσωπικά είναι too much.(απο εμπειρία με KLV αυτό)
Μπορείς επίσης να το πας σε κάτι πιο spor fazer,tdm κλπ Αλλά ξεφεύγεις απο onoff και δεν ξέρω αν το θέλεις.
Ο τίγρης είναι απο τις καλύτερες επιλογές imao. Αλλά "ξεφεύγεις" κατά πολύ απο HONDA :winka:
Βαραντέρο δεν το συζητάμε καν. Ανέβα οδήγησε εντός πόλης και θα καταλάβεις διαφορά...
Όταν αποφάσισαν να βγάλουν το varadero σαν "εξέλιξη" της Άφρικα, μάλλον κάτι άλλο θα είχαν στο μυαλό τους...

miscelano
24/11/2009, 22:53
και το gs 800 ειναι φυσικη εξελιξη του αφρικα κατ εμε...και κουκλα ετσι ;)

Metageitnion
25/11/2009, 08:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από ermiss
Πέρασα και εγώ απο την ίδια φάση.

Πολλά εξαρτώνται 1. απο τα λεφτά που διαθέτεις 2. απο την χρήση που θες (χώμα/ταξίδι/πόλη)

Καλώς ή κακώς η αφρικάνα έχει μια πολύ ικανοποιητική αναλογία και στις 3 παραπάνω κατηγορίες. Μέτριες επιδόσεις αλλά σαφώς ανάλογες και στις 3.
+ ότι είναι ΦΤΗΝΗ
+ ότι είναι αξιόπιστο σκυλί χωρίς απαιτήσεις.

Ο τίγρης είναι απο τις καλύτερες επιλογές imao. Αλλά "ξεφεύγεις" κατά πολύ απο HONDA :winka:
Βαραντέρο δεν το συζητάμε καν. Ανέβα οδήγησε εντός πόλης και θα καταλάβεις διαφορά...
Όταν αποφάσισαν να βγάλουν το varadero σαν "εξέλιξη" της Άφρικα, μάλλον κάτι άλλο θα είχαν στο μυαλό τους...

Έχεις δίκιο στο ότι είναι φθηνή και σκυλί μαύρο και μπορώ να πω ότι με ικανοποιεί σε αρκετές περιπτώσεις, βέβαια το να πάω σε Vstrom ή KLV δεν το νομίζω όχι ότι τα θεωρώ κατώτερα αλλά δεν μου κάνουν κλικ, τώρα στο θέμα που προκύπτει με την Τίγρη δεν γνωρίζω το πόσο αξιόπιστη σε αναλογία με την Αφρικάνα είναι γιατί δεν έχω φίλους να την έχουν οδηγήσει ή να την είχαν!
Τώρα σχετικά με την BMW GS 800 όπως αναφέρεις miscelano ναι την είναι όμορφη και τυχαία σήμερα το πρωί την είδα αραγμένη στο πεζοδρόμιο και την ψιλοχάζεψα, δεν είναι too much αλλά συνάμα εντυπωσιακή:winka:

NikosR
25/11/2009, 09:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από miscelano
και το gs 800 ειναι φυσικη εξελιξη του αφρικα κατ εμε...και κουκλα ετσι ;)


Στη νοοτροπία και τους στόχους ναι, συμφωνώ απόλυτα. Αλλά ειναι μπεμπα ρε γμτ..

Road67
25/11/2009, 09:30
To ETV (caponord) 1000 δε σου κάνει κλικ; :D


181437

Multijohn
25/11/2009, 09:35
Καταρχάς είναι οντως πολύ καλές μοτοσυκλέτες τα 1050. Σε στήσιμο, ποιότητα κύλισης και άλλα πολλά. Ομως η προσωπική μου εμπειρία απο τα συγκεκριμένα είναι 5 φίλοι μου απο τους οποίους οι 2 πέσαν(ο ένας με 120 και ο άλλος με 70-80) και κόψαν πλαίσιο στο σημείο του λαιμού τιμονιού και ακόμη ένας του οποίου με 10000 χλμ, στέγνωσε ο κινητήρας απο λάδια και κάηκε το μοτέρ. Με το ζόρι μάλιστα τον κάλυψε η εγγύηση και μέσω γνωστού μονο, μιας και το εγχειρίδιο χρήσης, ελεγε έλεγχο στη στάθμη κάθε κάποια χλμ. κι εκείνος αμέλησε.
Ο 4ος απο τους 5, η μοτοσυκλέτα του καίει λάδια(κάπως έτσι εξηγήται και το προηγούμενο περιστατικό) αλλά το ξέρει, έχει το νου του και έτσι κανένα πρόβλημα.
Το ΚΤΜ επίσης φανταστική μοτοσυκλέτα αλλά αυτό είναι προσωπική μου άποψη ΧΩΡΙΣ να έχω κάτι συγκριμένο εμπειρια υπόψιν περί αξιοπιστίας. Σιγουρα όμως αν το 1050 είναι ON/OFF το 990 είναι OFF/ON.
Τώρα αν πούμε για vara & dl είναι χιλιοειπωμένα και θα βρείς πολλές πληροφορίες στο φορουμ.

NikosR
25/11/2009, 09:47
Οποιος 1050ς καίει λάδια να πάει να το φτιάξει. Δε καίει λάδια αυτός ο κινητήρας (ουτε οι πρόγονοί του) κι ας λένε ότι θέλουν τα 'επίσημα' στόματα. Υπήρχε μια παρτίδα με ελαττωματικά κυλινδροπίστονα από έμενταλ (κυρίως καποια μοντέλα 08 και όχι μόνο Tiger), αυτά κυρίως κάιγαν λάδια αλλα αυτό ειναι το προοίμιο του μεγάλου προβλήματος.

Από την άλλη όποιος κάνει 10000 με οποιοδήποτα μηχανάκι και δεν τσεκάρει λάδια ειναι ηλίθιος (κατά τη γνώμη μου), κι αν τον κάλυψε η εγγύηση αυτό ειναι θετικό για την Τ και όχι αρνητικό.

Cpt. Haddock
25/11/2009, 09:55
Μεγάλη και ζουμερή αυτή η καραμέλα με τα λάδια της triumph...

Έκανα 45,000 χλμ με το 955, έχω κάνει 27,000 με το 1050 και ποτέ δεν είχα θέμα με τα λάδια. Αλλαγή καθε 5,000 (καμια φορά και λίγο παραπανω) και που και που έλεγχος στάθμης.

Στο 955 χρειάστηκε να συμπληρώσω μια φορά κανενα μισόλιτρο+, μια εποχή που έκανα πολλά μαζεμένα χλμ σε εθνική με υψηλές ταχύτητες.

:wave2: :wave2: :wave2:

Metageitnion
25/11/2009, 09:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από estranged
Καταρχάς είναι οντως πολύ καλές μοτοσυκλέτες τα 1050. Σε στήσιμο, ποιότητα κύλισης και άλλα πολλά. Ομως η προσωπική μου εμπειρία απο τα συγκεκριμένα είναι 5 φίλοι μου απο τους οποίους οι 2 πέσαν(ο ένας με 120 και ο άλλος με 70-80) και κόψαν πλαίσιο στο σημείο του λαιμού τιμονιού και ακόμη ένας του οποίου με 10000 χλμ, στέγνωσε ο κινητήρας απο λάδια και κάηκε το μοτέρ. Με το ζόρι μάλιστα τον κάλυψε η εγγύηση και μέσω γνωστού μονο, μιας και το εγχειρίδιο χρήσης, ελεγε έλεγχο στη στάθμη κάθε κάποια χλμ. κι εκείνος αμέλησε.
Ο 4ος απο τους 5, η μοτοσυκλέτα του καίει λάδια(κάπως έτσι εξηγήται και το προηγούμενο περιστατικό) αλλά το ξέρει, έχει το νου του και έτσι κανένα πρόβλημα.
Το ΚΤΜ επίσης φανταστική μοτοσυκλέτα αλλά αυτό είναι προσωπική μου άποψη ΧΩΡΙΣ να έχω κάτι συγκριμένο εμπειρια υπόψιν περί αξιοπιστίας. Σιγουρα όμως αν το 1050 είναι ON/OFF το 990 είναι OFF/ON.
Τώρα αν πούμε για vara & dl είναι χιλιοειπωμένα και θα βρείς πολλές πληροφορίες στο φορουμ.

Αν διαβάζω για λάδια, κολλημένα μοτέρ και έλεγχος κάθε λίγο και λιγάκι είναι αγχωτικό οπότε απορρίπτονται μόνο και μόνο γι αυτό:sick:
Τώρα περί on/off, off/on θεωρώ την πρώτη επιλογή πιο κοντά στους δρόμους που κυκλοφορώ :D

Cpt. Haddock
25/11/2009, 10:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από Metageitnion
Αν διαβάζω για λάδια, κολλημένα μοτέρ και έλεγχος κάθε λίγο και λιγάκι είναι αγχωτικό οπότε απορρίπτονται μόνο και μόνο γι αυτό:sick:
Τώρα περί on/off, off/on θεωρώ την πρώτη επιλογή πιο κοντά στους δρόμους που κυκλοφορώ :D

Διάβασε και λίγο παρακάτω :wave2:

Multijohn
25/11/2009, 10:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από NikosR
Οποιος 1050ς καίει λάδια να πάει να το φτιάξει. Δε καίει λάδια αυτός ο κινητήρας (ουτε οι πρόγονοί του) κι ας λένε ότι θέλουν τα 'επίσημα' στόματα. Υπήρχε μια παρτίδα με ελαττωματικά κυλινδροπίστονα από έμενταλ (κυρίως καποια μοντέλα 08 και όχι μόνο Tiger), αυτά κυρίως κάιγαν λάδια αλλα αυτό ειναι το προοίμιο του μεγάλου προβλήματος.

Από την άλλη όποιος κάνει 10000 με οποιοδήποτα μηχανάκι και δεν τσεκάρει λάδια ειναι ηλίθιος (κατά τη γνώμη μου), κι αν τον κάλυψε η εγγύηση αυτό ειναι θετικό για την Τ και όχι αρνητικό.
Καταρχάς συγγνώμη σε όλους για το off topic αλλά το 1050 που καίει λαδια οπως γράφω παραπάνω, είναι 2007 μοντέλο. Δεν ξέρω τι λένε τα επίσημα στόματα εγώ πάντως μιλάω εκ προσωπικής εμπειρίας. Έπειτα, δεν είναι κακό ένας κινητήρας να καίει λάδια, αρκει να το γνωρίζει ο ιδιοκτήτης για να προσέχει. Τέλος περί του σχολίου οτι όποιος δεν κοιτάει λάδια για 10000 χλμ κτλ έχεις δίκιο αλλά η μοτοσυκλέτα ήταν του κουτιού οπότε κάπου είναι λογικός ο εφησυχασμός. Δεν διάβασα όμως σχόλιο περί των κομμένων πλαισίων και θα το εκτιμούσα, μιας και φαίνεται οτι ξέρεις κάτι παραπάνω.:)

McGyver
25/11/2009, 10:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από estranged
Δεν διάβασα όμως σχόλιο περί των κομμένων πλαισίων και θα το εκτιμούσα, μιας και φαίνεται οτι ξέρεις κάτι παραπάνω.:)

Ήταν απλά μια αποτυχημένη απόπειρα συνεργασίας με τη Suzuki και τίποτε παραπάνω...

Cpt. Haddock
25/11/2009, 10:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από estranged
Καταρχάς συγγνώμη σε όλους για το off topic αλλά το 1050 που καίει λαδια οπως γράφω παραπάνω, είναι 2007 μοντέλο. Δεν ξέρω τι λένε τα επίσημα στόματα εγώ πάντως μιλάω εκ προσωπικής εμπειρίας. Έπειτα, δεν είναι κακό ένας κινητήρας να καίει λάδια, αρκει να το γνωρίζει ο ιδιοκτήτης για να προσέχει. Τέλος περί του σχολίου οτι όποιος δεν κοιτάει λάδια για 10000 χλμ κτλ έχεις δίκιο αλλά η μοτοσυκλέτα ήταν του κουτιού οπότε κάπου είναι λογικός ο εφησυχασμός. Δεν διάβασα όμως σχόλιο περί των κομμένων πλαισίων και θα το εκτιμούσα, μιας και φαίνεται οτι ξέρεις κάτι παραπάνω.:)

Βγαίνουμε εκτός θέματος, αλλα:

1. Τα πρώτα 1050 ('07 ) είχαν θεματάκια. Λύθηκαν.
2. Το οτι ενα μηχανάκι ειναι καινουριο δε σημαίνει οτι εφησυχάζουμε. Αν είναι έτσι να μην του κάνουμε και σερβις :lol:
3. Για κομμένα πλαίσια μετα απο πτώση, πως να σχολιάσουμε εαν δε γνωρίζουμε ΑΚΡΙΒΩΣ τις συνθήκες; (εδώ αλλα πλαίσια κόβονται εν στάσει :evil: )

:wave2:

NikosR
25/11/2009, 10:12
Δε καίει κανονικά ο 1050 λάδια (εκτός από τά ελάχιστα φυσιολογικότατα). Ουτε ο 955 ουτε ο 900 (οι πρόγονοί του). Αντιθέτως ο 675 καίει (από φυσικού του). Επιμένω να συνιστώ λύσιμο για διερεύνηση σε οποιον 1050 καίει παραπάνω από ελάχιστα, ακόμα περισσότερο όταν ειναι στην εγγύηση..

Για τα πλαίσια ουδεν σχόλιον, βλέπε απάντηση του καπετάνιου παραπάνω. Δεν εχει ακουστεί τέτοιο θέμα γενικώς.

Ξαναλέω πώς αν δεν ελέγχεις τα λάδια σε 10000χλμ είσαι αξιος της τύχης σου. Ακόμα περισσότερο όταν ειναι καινούργιος ο κινητήρας οπου ναι θα κάψει κατι τις παραπάνω από το φυσιολογικό του όταν ειναι άστρωτος.

ΥΓ Και σε 08 βγήκε το θέμα με τα πιστόνια και όχι μόνο σε Tiger. Γενικώς κανείς δεν ξέρει ακριβώς ποιές σειρές είχαν προβλήματα. Κανένας φόβος για τα καινούργια όσο αφορά αυτό το θέμα.

Metageitnion
25/11/2009, 10:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Βγαίνουμε εκτός θέματος, αλλα:

1. Τα πρώτα 1050 ('07 ) είχαν θεματάκια. Λύθηκαν.
2. Το οτι ενα μηχανάκι ειναι καινουριο δε σημαίνει οτι εφησυχάζουμε. Αν είναι έτσι να μην του κάνουμε και σερβις :lol:
3. Για κομμένα πλαίσια μετα απο πτώση, πως να σχολιάσουμε εαν δε γνωρίζουμε ΑΚΡΙΒΩΣ τις συνθήκες; (εδώ αλλα πλαίσια κόβονται εν στάσει :evil: )

:wave2:

Δηλαδή περιμένεις στο φανάρι και ξαφνικά από όρθιος ακούς ένα κρακ και ρίχνεις μια ξάπλα :confused:
Και φυσικά δεν αφήνουμε χωρίς σέρβις το μηχανάκι για 10.000 χλμ. ούτε και χωρίς έλεγχο αλλά δεν έχω ακούσει κάτι παρεμφερές σε Ιαπωνικό:nono:
Μήπως, παρόλο που παραδέχομαι τις ευρωπαϊκές μοτοσυκλέτες από σχεδιασμό, τεχνολογία κλπ, μήπως όμως έχουν ένα θεματάκι αξιοπιστίας σε κάποια μοντέλα;:confused:

NikosR
25/11/2009, 10:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από Metageitnion
Δηλαδή περιμένεις στο φανάρι και ξαφνικά από όρθιος ακούς ένα κρακ και ρίχνεις μια ξάπλα :confused:
Και φυσικά δεν αφήνουμε χωρίς σέρβις το μηχανάκι για 10.000 χλμ. ούτε και χωρίς έλεγχο αλλά δεν έχω ακούσει κάτι παρεμφερές σε Ιαπωνικό:nono:
Μήπως, παρόλο που παραδέχομαι τις ευρωπαϊκές μοτοσυκλέτες από σχεδιασμό, τεχνολογία κλπ, μήπως όμως έχουν ένα θεματάκι αξιοπιστίας σε κάποια μοντέλα;:confused:

Ναι ναι, κανένα γιαπωνέζικο δεν είχε ποτέ πρόβλημα με κινητήρα...Τώρα άρχισες τις παπαριές που εχουν να κάνουν με την έλλειψη εμπειρίας σου μάλλον και τη προφανή τάση σου να ραδιοαρβυλίζεσαι, οπότε αποχωρώ απ' τη συζήτηση και πάω να φέρω τα ποπκόρν.

Cpt. Haddock
25/11/2009, 10:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από Metageitnion
Δηλαδή περιμένεις στο φανάρι και ξαφνικά από όρθιος ακούς ένα κρακ και ρίχνεις μια ξάπλα :confused:
Και φυσικά δεν αφήνουμε χωρίς σέρβις το μηχανάκι για 10.000 χλμ. ούτε και χωρίς έλεγχο αλλά δεν έχω ακούσει κάτι παρεμφερές σε Ιαπωνικό:nono:
Μήπως, παρόλο που παραδέχομαι τις ευρωπαϊκές μοτοσυκλέτες από σχεδιασμό, τεχνολογία κλπ, μήπως όμως έχουν ένα θεματάκι αξιοπιστίας σε κάποια μοντέλα;:confused:

Σόρυ ρε φίλε, αλλά απ' όσα γράψαμε αυτά κατάλαβες; :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

road spirit
25/11/2009, 10:22
ok, μετά απο όλα τα παραπάνω, προτείνω να πάρεις το νέο ΤΑ700 και πραγματικά δεν σε απασχολήσει τίποτα....

μη περιμένεις συγκινήσεις όμως :smokin: (σορρυ Θωμά :D )

Multijohn
25/11/2009, 10:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Βγαίνουμε εκτός θέματος, αλλα:

1. Τα πρώτα 1050 ('07 ) είχαν θεματάκια. Λύθηκαν.
2. Το οτι ενα μηχανάκι ειναι καινουριο δε σημαίνει οτι εφησυχάζουμε. Αν είναι έτσι να μην του κάνουμε και σερβις :lol:
3. Για κομμένα πλαίσια μετα απο πτώση, πως να σχολιάσουμε εαν δε γνωρίζουμε ΑΚΡΙΒΩΣ τις συνθήκες; (εδώ αλλα πλαίσια κόβονται εν στάσει :evil: )

:wave2:
Σαφώς συμφωνώ οτι με τα νέα μοντέλο πρέπει να είμαστε επιεικείς σχετικά με παιδικές ασθένειες κτλ! Ούτε κουβέντα περί αυτού!
Όμως θυμίζω όπως κάθε κάτοχος καινούριου μοτοσακού, πήγε στα πρώτα 1200 χλμ για την πρώτη αλλαγή λαδιών. Έπειτα ξαναπήγε στις 5000 χλμ. Αυτό σημαίνει οτι εκεί ΕΛΕΓΞΑΝ τα λάδια στην αντιπροσωπεία, ίσως και να συμπλήρωσαν και επομένος η καταστροφή του κινητήρα ήρθε μέσα στα επόμενα 4000 χλμ. περίπου! Σορρυ αλλά κι εγώ ακόμα, δεν ελέγχω λάδια σε λιγότερο απο 5000 χλμ και ας με θεωρήσετε...''άξιο της μοίρας μου''. Είναι σημαντικό νομίζω να το διευκρινίσουμε. Επειτα, δε μιλάω για άκρα που αναφέρεις να μην κάνουμε σέρβις κτλ. Μιλάω για φυσιολογική χρήση και ΕΞΩ απο την κόκκινη περιοχή στροφών που υποτίθεται οτι η μοτοσυκλέτα λειτουργεί άψογα.
Συμφωνώ επίσης οτι δεν ανέφερα συνθήκες πτώσεις και έχετε δίκιο. Στην περίπτωση με τα πολλά χλμ έπεσε σε σταματημένα οχήματα καθώς σερνόταν(αρα με λιγότερα απο 120) και στην δεύτερη ίσα που ακούμπησε μπαριέρα σε ενθνική οδο.
Σχετικά με τα πλαίσια που κόβωνται εν στάσει, σε ποιο αναφέρεστε? Υποψιάζομαι στη Suzuki αλλά εκείνα νομίζω κόβαν λαιμό στο κατέβασμα απο σούζα και όχι σε στάση. Οπως και να χει, και στη μια και στην άλλη περίπτωση, η υπόθεση βρωμάει. Στο βωμό του μικρού βάρους θυσιάζεται η αξιοπιστία του σκελετού και that sucks!

Cpt. Haddock
25/11/2009, 10:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από estranged
[...]Συμφωνώ επίσης οτι δεν ανέφερα συνθήκες πτώσεις και έχετε δίκιο. Στην περίπτωση με τα πολλά χλμ έπεσε σε σταματημένα οχήματα καθώς σερνόταν(αρα με λιγότερα απο 120) και στην δεύτερη ίσα που ακούμπησε μπαριέρα σε ενθνική οδο.[...]

Και που τις ανέφερες δεν μπορούμε να βγάλουμε άκρη, ούτε πόρισμα γιατί πάλι οι συνθήκες ειναι μοναδικές καθε φορά...
Από τη στιγμή που υπήρχε πτώση και τρακάρισμα, δεν μπορούμε να μιλάμε για αστοχία υλικού, το οποίο θα ίσχυε εαν κοβόταν στα καλά καθούμενα ή εάν ήταν στραβό.

:wave2:



Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
ok, μετά απο όλα τα παραπάνω, προτείνω να πάρεις το νέο ΤΑ700 και πραγματικά δεν σε απασχολήσει τίποτα....

μη περιμένεις συγκινήσεις όμως :smokin: (σορρυ Θωμά :D )

Συμφωνω. Μη φύγεις απο τη χονδα φίλε, καλά είσαι εκεί :wave2:

NikosR
25/11/2009, 10:38
Φίλε ειναι πιθανότατο το συγκεκριμένο μηχανάκι να είταν από την παρτίδα με τα βουτυρο-πιστονα. Για αυτό το έθεσα το θέμα αυτό πιο πάνω.

Για το πλαίσιο νομίζω πώς η συζήτηση ειναι αστεία γιατί οταν έχεις πτώση και σύγκρουση κανείς δεν ξέρει, δεν μπορεί να προβλέψει και απομένως δεν μπορεί να βγάλει και συμπέρασμα για τις δυνάμεις και τους μοχλισμούς που αναπτύσσονται. Τα περί λιγότερων από 120, ίσα που ακούμπησε κλπ τα ακούω βερεσέ. Εχεις δεί πως γίνονται τα αμάξια με 40χλμ την ώρα σύγκρουση? Δεν σχεδιάζονται τα πλαίσια για να μη σπάνε σε συγκρούσεις οι πτώσεις εν κινήσει οπότε η όλη συζήτηση ειναι γελοία κατα τη γνώμη μου.

road spirit
25/11/2009, 10:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από NikosR
Δεν σχεδιάζονται τα πλαίσια για να μη σπάνε σε συγκρούσεις οι πτώσεις εν κινήσει οπότε η όλη συζήτηση ειναι γελοία κατα τη γνώμη μου. +1

byron
25/11/2009, 10:43
Πόσο στοιχίζει ένα μεταχειρισμένο triumph ή Varadero ή αυτής της κατηγορίας τέλος πάντων με 20.000 χλμ (2ετίας-3ετίας μοντέλο)?

Cpt. Haddock
25/11/2009, 10:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Πόσο στοιχίζει ένα μεταχειρισμένο triumph ή Varadero ή αυτής της κατηγορίας τέλος πάντων με 20.000 χλμ (2ετίας-3ετίας μοντέλο)?

triumph 955 μοντέλο '06 (τελευταίο) βρίσκεις με 4,000 - 5,000 ευρώ αναλόγως χιλιομέτρων και αξεσορις

Τα πρώτα 1050 ('07) πωλούνται γύρω στα 8,000 εαν δεν κάνω λάθος

Metageitnion
25/11/2009, 10:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από NikosR
Ναι ναι, κανένα γιαπωνέζικο δεν είχε ποτέ πρόβλημα με κινητήρα...Τώρα άρχισες τις παπαριές που εχουν να κάνουν με την έλλειψη εμπειρίας σου μάλλον και τη προφανή τάση σου να ραδιοαρβυλίζεσαι, οπότε αποχωρώ απ' τη συζήτηση και πάω να φέρω τα ποπκόρν.

Το να αναφἐρεσαι στο θέμα εμπειρίας για κάποιον που δεν γνωρίζεις τι γνωρίζει είναι υποτιμητικό για το άτομο που αναφέρεσαι, δεν ραδιοαρβυλίζομαι απλά δεν μπορεί κάποιος να έχει ακούσει και να έχει μάθει τα πάντα αλλά ούτε και έχει φίλους και γνωστούς από όλες τις σχολές Ιαπωνική ή Ευρωπαϊκή.
Φιλικά και χωρίς παρεξήγηση να φέρω τις μπύρες :beer:

byron
25/11/2009, 10:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
triumph 955 μοντέλο '06 (τελευταίο) βρίσκεις με 4,000 - 5,000 ευρώ αναλόγως χιλιομέτρων και αξεσορις

Τα πρώτα 1050 ('07) πωλούνται γύρω στα 8,000 εαν δεν κάνω λάθος

Δηλαδή Caponord με 20.000 χλμ, 2006 μοντέλο με ABS και κατάσταση χαρτί, είναι καλά στα 5.500? ?

Metageitnion
25/11/2009, 10:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Σόρυ ρε φίλε, αλλά απ' όσα γράψαμε αυτά κατάλαβες; :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Όταν αναφέρεστε σε θέματα που έχουν κεντρική ιδέα προβλήματα και επιστούν την προσοχή του αναγνώστη εγείρουν το ενδιαφέρον του σε αυτό που είναι το αρνητικό, δε νομίζεις
Φιλικά.:smilea:

Cpt. Haddock
25/11/2009, 10:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Δηλαδή Caponord με 20.000 χλμ, 2006 μοντέλο με ABS και κατάσταση χαρτί, είναι καλά στα 5.500? ?

Καλό ακούγεται. Ο τίγρης δεν έχει ABS (τα 955) αλλα έχει στανταρ τις πλαϊνές βαλίτσες στα '06 μοντέλα που - νομίζω - δεν έχει το Κάπο.

Συν κ πλην, αναλόγως τι θέλει ο καθένας.

Ωραίο το Κάπο και αρκετά ευκολοδήγητο (πιο πολύ απο το 955)


Αρχικά δημιουργήθηκε από Metageitnion
Όταν αναφέρεστε σε θέματα που έχουν κεντρική ιδέα προβλήματα και επιστούν την προσοχή του αναγνώστη εγείρουν το ενδιαφέρον του σε αυτό που είναι το αρνητικό, δε νομίζεις
Φιλικά.:smilea:

Όχι, γιατί εαν ειναι να πιάσουμε τα αρνητικά του άφρικα και του βαραντέρο θα μας πιάσει η νύχτα :wave2: :lol:

Δες και το Καπονορντ σαν επιλογη :winka:

zezes
25/11/2009, 10:57
Προσωπικές Απόψεις

1ον : ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗΣ ΤΟΥ XRV750 ΑΠΟ ΤΗ HONDA . ΤΕΛΕΙΑ

Εννοώντας ότι για λόγους που έχουν προαναφερθεί και δεν θέλω να κουράσω.
Η honda τράβηξε μια μολυβιά και το σταμάτησε απο την παραγωγή γράφοντας στα α@@@@@ της το πραγματικά μεγάλο κοινό του. ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ κατ'εμέ.:nono:
2ον : Άν πηγαίνεις και χώμα απο ΕΠΙΛΟΓΗ τότε πας σε 950/990 ADVENTURE.
3ον : Άν όχι τότε οι επιλογές σου είναι περισσότερες.

Αν πάλι είσαι κολλημένος και αναποφάσιστος μαζί, ρίχτου κανά 2000 σε περιφεριακά και μοτέρ
και έφυγες για 100000χλμ+:winka:

Φιλικά
:wave2:

Metageitnion
25/11/2009, 11:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Καλό ακούγεται. Ο τίγρης δεν έχει ABS (τα 955) αλλα έχει στανταρ τις πλαϊνές βαλίτσες στα '06 μοντέλα που - νομίζω - δεν έχει το Κάπο.

Συν κ πλην, αναλόγως τι θέλει ο καθένας.

Ωραίο το Κάπο και αρκετά ευκολοδήγητο (πιο πολύ απο το 955)



Όχι, γιατί εαν ειναι να πιάσουμε τα αρνητικά του άφρικα και του βαραντέρο θα μας πιάσει η νύχτα :wave2: :lol:

Δες και το Καπονορντ σαν επιλογη :winka:

Τελικά το αποτέλεσμα της συζήτησης μέχρι στιγμής είναι ότι όλα τα μηχανάκια είναι μές τα προβλήματα και καλύτερα να καταλήξουμε να φτιάξουμε κάνα τέθριππο:rotflmao:
Έτσι δε θα έχουμε την έννοια να ελέγχουμε τα λάδια:D

road spirit
25/11/2009, 11:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από zezes
2ον : Άν πηγαίνεις και χώμα απο ΕΠΙΛΟΓΗ τότε πας σε 950/990 ADVENTURE.

μη ξεχνάτε το bmw 800 gs

McGyver
25/11/2009, 11:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
μη ξεχνάτε το bmw 800 gs

Μηχανή ψάχνει ο άνθρωπος :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: ...

Cpt. Haddock
25/11/2009, 11:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
μη ξεχνάτε το bmw 800 gs

Δε φταίμε εμείς ρε φίλε... Όλο μένει πίσω και έτσι το ξεχνάμε :smokin:

road spirit
25/11/2009, 11:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Μηχανή ψάχνει ο άνθρωπος :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: ... a ναι, ξεχάστηκα ... :lol:

το 800 gs είναι playbike (http://vimeo.com/4975261) , δεν είναι μηχανή...

και δε πάει χώμα (http://www.youtube.com/watch?v=FNeQujgDvDI&feature=PlayList&p=AF5DA1A3805F7823&index=1) με την καμία


:a48:

byron
25/11/2009, 11:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Μηχανή ψάχνει ο άνθρωπος :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: ...

Ρε Θωμά, όποτε σε βλέπω να κάνεις ειρωνικά σχόλια για αλλα μηχανάκια με πιάνουν τα γέλια :rotflmao: :bawl: :lol: :rotflmao: . Sorry re man :bigcry: :lol: :rotflmao:

McGyver
25/11/2009, 11:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Ρε Θωμά, όποτε σε βλέπω να κάνεις ειρωνικά σχόλια για αλλα μηχανάκια με πιάνουν τα γέλια :rotflmao: :bawl: :lol: :rotflmao: . Sorry re man :bigcry: :lol: :rotflmao:

Εμένα να δεις όταν ξαναδιαβάζω τι γράφω...

:beer:

MikeG
25/11/2009, 11:08
Όλα τα Africa είναι ένα μεγάλο κομμάτι τσιμέντο για κινητήρα & 150 κιλά σίδερα. Όταν θα οδηγήσετε κανά σοβαρό μηχανάκι με αναρτήσεις, φρένα, πλαίσιο, γκάζι, κινητήρα μιλήστε.


Άντε φιλάκια τώρα!

LOUKILOUK
25/11/2009, 11:13
Και φυσικά δεν αφήνουμε χωρίς σέρβις το μηχανάκι για 10.000 χλμ. ούτε και χωρίς έλεγχο αλλά δεν έχω ακούσει κάτι παρεμφερές σε Ιαπωνικό:nono:

Άκου καλύτερα....CBR1000 ας πούμε..ναι ναι αυτό της Honda...


Μήπως, παρόλο που παραδέχομαι τις ευρωπαϊκές μοτοσυκλέτες από σχεδιασμό, τεχνολογία κλπ, μήπως όμως έχουν ένα θεματάκι αξιοπιστίας σε κάποια μοντέλα;:confused: [/B][/QUOTE]


Οι Ευρωπαικές μοτο έχουν βελτιωθεί πολύ στο θέμα αξιοπιστία αλλά σίγουρα δεν έχουν ακόμα αποκτήσει την φήμη του Ιάπωνα, που κρατάει ακόμα παρόλα τα παρατράγουδα που έχουν εμφανιστεί... Σίγουρα οι Ευρωπαίοι έχουν πολλά βήματα να κάνουν για να θεωρούνται "Ιάπωνες" αλλά τα πράγματα δεν είναι τραγικά...μην τρελενεσαι...Ανορθωτή και τρόμπα βενζίνης στο Άφρικα έχεις αλλάξει? Αν τα θεωρείς ασήμαντα ή αναγκαιο κακό ρίξε λίγο νερό στο κρασί σου και για τους άλλους...

Θεωρώ πάντος ότι το Βαραντέρο θα κάνει την δουλειά σου και στην τελική και ένα βατο χωματόδρομο θα τον περάσεις άνετα (ποιο άνετα απο τον τίγρη ισως...ο κάπταιν τι γνώμη έχει για αυτό?)
:beer: :wave2:

Metageitnion
25/11/2009, 11:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από zezes
Προσωπικές Απόψεις

1ον : ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΗΣ ΤΟΥ XRV750 ΑΠΟ ΤΗ HONDA . ΤΕΛΕΙΑ

Εννοώντας ότι για λόγους που έχουν προαναφερθεί και δεν θέλω να κουράσω.
Η honda τράβηξε μια μολυβιά και το σταμάτησε απο την παραγωγή γράφοντας στα α@@@@@ της το πραγματικά μεγάλο κοινό του. ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ κατ'εμέ.:nono:
2ον : Άν πηγαίνεις και χώμα απο ΕΠΙΛΟΓΗ τότε πας σε 950/990 ADVENTURE.
3ον : Άν όχι τότε οι επιλογές σου είναι περισσότερες.

Αν πάλι είσαι κολλημένος και αναποφάσιστος μαζί, ρίχτου κανά 2000 σε περιφεριακά και μοτέρ
και έφυγες για 100000χλμ+:winka:

Φιλικά
:wave2:

Όντως έχεις δίκιο για το θέμα, ήταν χοντράδα της Honda να σταματήσει αλλά κάτι ξέρουν παραπάνω (να κάνω και τον δικηγόρο του Διαβόλου) :evil:
:wave2:

Cpt. Haddock
25/11/2009, 11:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από Metageitnion
[...]ήταν χοντράδα της Honda να σταματήσει αλλά κάτι ξέρουν παραπάνω [....]

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

ρε, έχετε πλάκα εσείς οι χονδαίοι :bigcry:

Και το καρτερ να σας τρυπήσει θα πείτε "κατι ξέρει η χονδα και το έκανε λεπτό" :bawl: :lol:



Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK
Θεωρώ πάντος ότι το Βαραντέρο θα κάνει την δουλειά σου και στην τελική και ένα βατο χωματόδρομο θα τον περάσεις άνετα (ποιο άνετα απο τον τίγρη ισως...ο κάπταιν τι γνώμη έχει για αυτό?)
:beer: :wave2:

Δεν είναι σίγουρο. Κατ' αρχήν το 955 σίγουρα πάει καλύτερα στο χώμα απο το βαραντερο (μονο το βάρος να σκεφτείς...)

Για το 1050 πάλι... δύο κολλητοι μου πήγαν Κερατέα απο χωματόδρομους, ο ένας με το 955, ο άλλος με 1050 και πέρασαν απο σημεία που εγω τα θεωρώ δύσκολα, αλλα αυτό είναι σχετικό.

Και πάλι όμως, με δεδομένο οτι το 1050 ειναι καμια 60αρια κιλα πιο ελαφρυ απο το Βαρα, ειναι πιο εύκολο στο χώμα. Βέβαια, "χώμα" εννοούμε χωματόδρομο πατημένο, όχι κροκάλες.

:beer:

Metageitnion
25/11/2009, 11:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK
Και φυσικά δεν αφήνουμε χωρίς σέρβις το μηχανάκι για 10.000 χλμ. ούτε και χωρίς έλεγχο αλλά δεν έχω ακούσει κάτι παρεμφερές σε Ιαπωνικό:nono:

Άκου καλύτερα....CBR1000 ας πούμε..ναι ναι αυτό της Honda...


Μήπως, παρόλο που παραδέχομαι τις ευρωπαϊκές μοτοσυκλέτες από σχεδιασμό, τεχνολογία κλπ, μήπως όμως έχουν ένα θεματάκι αξιοπιστίας σε κάποια μοντέλα;:confused:


Οι Ευρωπαικές μοτο έχουν βελτιωθεί πολύ στο θέμα αξιοπιστία αλλά σίγουρα δεν έχουν ακόμα αποκτήσει την φήμη του Ιάπωνα, που κρατάει ακόμα παρόλα τα παρατράγουδα που έχουν εμφανιστεί... Σίγουρα οι Ευρωπαίοι έχουν πολλά βήματα να κάνουν για να θεωρούνται "Ιάπωνες" αλλά τα πράγματα δεν είναι τραγικά...μην τρελενεσαι...Ανορθωτή και τρόμπα βενζίνης στο Άφρικα έχεις αλλάξει? Αν τα θεωρείς ασήμαντα ή αναγκαιο κακό ρίξε λίγο νερό στο κρασί σου και για τους άλλους...

Θεωρώ πάντος ότι το Βαραντέρο θα κάνει την δουλειά σου και στην τελική και ένα βατο χωματόδρομο θα τον περάσεις άνετα (ποιο άνετα απο τον τίγρη ισως...ο κάπταιν τι γνώμη έχει για αυτό?)
:beer: :wave2: [/B][/QUOTE]


Και βέβαια έχω αλλάξει τα εν λόγω εξαρτήματα και φυσικά δε θα το αρνηθώ :D όσο για το θέμα του κρασιού πάντα νερωμένο για να μην μας πειράξει κιόλλας:blush:
Τώρα για το θέμα των Ευρωπαϊκών και Ιαπωνικών μηχανών μπορούμε να πούμε ότι περι ορέξεως κολοκυθόπιτα, μου αρέσουν οι Ευρωπαϊκές πάρα πολύ και αντίστοιχα παραδέχομαι τις μέχρι "πρότινως" αξιόπιστες Ιαπωνικές, βάσει των παρατράγουδων, που αναφέρεις πιο πάνω:)
:beer:

Metageitnion
25/11/2009, 11:39
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
[B]:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

ρε, έχετε πλάκα εσείς οι χονδαίοι :bigcry:

Και το καρτερ να σας τρυπήσει θα πείτε "κατι ξέρει η χονδα και το έκανε λεπτό" :bawl: :lol:


Έχεις δίκιο για τους χονδαίους :D ήταν πετυχημένο το σχόλιο σου:a18:,μάλλον κατατασόμαστε στους κολλημένους των δικύκλων :rotflmao:
Χωρίς παρεξήγηση για τους ομόσταυλους:beer:

Cpt. Haddock
25/11/2009, 12:01
Χωρίς παρεξήγηση, ξαναδές λίγο πως κάνουμε quote(παράθεση), έχεις ενα θεματάκι εκεί :p

Λεωνίδας
25/11/2009, 12:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Χωρίς παρεξήγηση, ξαναδές λίγο πως κάνουμε quote(παράθεση), έχεις ενα θεματάκι εκεί :p μου θύμισες τα πρώτα 2-3 χρόνια του αλχημιστή στο φόρουμ ρε :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Metageitnion
25/11/2009, 12:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Χωρίς παρεξήγηση, ξαναδές λίγο πως κάνουμε quote(παράθεση), έχεις ενα θεματάκι εκεί :p

Δεν παρεξηγώ, απλά κάνω ότι έκανα και τις προηγούμενες φορές, απλά πατάω του κουμπί της παράθεσης και τα εμφανίζει έτσι όπως τα βλέπεις :eyepop: και μένα μου έκανε εντύπωση αλλά δεν έχω τροποποιήσει κάτι:)

Metageitnion
25/11/2009, 12:20
Να το κουλό τώρα είναι μια χαρά :wave2: τι να πω ο Λεωνίδας θα φταίει :beer:

Cpt. Haddock
25/11/2009, 12:22
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από Λεωνίδας
[B]μου θύμισες τα πρώτα 2-3 χρόνια του αλχημιστή στο φόρουμ ρε :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


σωστά :rotflmao:

zezes
25/11/2009, 12:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από Metageitnion
Όντως έχεις δίκιο για το θέμα, ήταν χοντράδα της Honda να σταματήσει αλλά κάτι ξέρουν παραπάνω (να κάνω και τον δικηγόρο του Διαβόλου) :evil:
:wave2:

Όπως ;;;;

VARADERO ;;;; :eek:

Τες πα . Εμεις οι ελέφαντες τείνουμε προς εξαφάνιση. Και κάποτε έλεγα να το δώσω να πάρω Africa !!
:beer:

Metageitnion
25/11/2009, 13:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από zezes
Όπως ;;;;

VARADERO ;;;; :eek:

Τες πα . Εμεις οι ελέφαντες τείνουμε προς εξαφάνιση. Και κάποτε έλεγα να το δώσω να πάρω Africa !!
:beer:

Μάλλον κάποια στιγμή θα αναγκαστούμε να τα βάψουμε μπλε και τα πετάξουμε στη θάλασσα αν συνεχίσουν τα Τέλη να αυξάνονται, να γιατί οι εταιρείες δεν τα βγάζουν τόσο αξιόπιστα πλέον τα μηχανάκια:smilea: σου λέει τι να το κάνω σκυλί και να σπάσω το κεφάλι μου αφού σε 5 χρονάκια θα έχει πάει για φούντο :sick:
Θα τα βάλουμε σε μουσείο του χρόνου...
:beer:

zezes
25/11/2009, 13:45
Η οικολογία δεν ισχύει εδώ ;;
Δεν είναι προτιμότερο να επισκευάζουμε τα παλιά απο το να πετάμε με όλες τις επιπτώσεις για το μάταιο τούτο κόσμο (μόλυνση απο λάδια,λάστιχα,σίδερα,χημικα κ.α.);;
Αλλά η καταναλωτική μανία του να αγοράσω το καινούριο που έχει ABS,EBD,SOUPA,MOUPES κ.α. μας έχει οδηγήσει στην απαξίωση του όρου μοτοσυκλέτα. Κάποτε ήταν απλή, βολική, προσιτή, και γρήγορη. Γιατί, πόσοι απο εμάς μπορούμε να κάνουμε καλά 80 ή 100 άλογα και υπο ποιές συνθήκες;;; Ελάχιστοι πιστεύω. Γιαυτό εγώ θα το κρατήσω μέχρι να πεθάνει. Άλλωστε έχω ήδη δύο κλασσικά, γιατί όχι και ένα τρίτο

:smilea:

Cpt. Haddock
25/11/2009, 13:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από zezes
Η οικολογία δεν ισχύει εδώ ;;
Δεν είναι προτιμότερο να επισκευάζουμε τα παλιά απο το να πετάμε με όλες τις επιπτώσεις για το μάταιο τούτο κόσμο (μόλυνση απο λάδια,λάστιχα,σίδερα,χημικα κ.α.);;

Όχι απαραίτητα. Όλα τα παλιά οχηματα όταν αποσύρονται απο την κυκλοφορία πάνε υποχρεωτικά για ανακύκλωση. Το ποσοστό επαναχρησιμοποίησης φτάνει το 90-95%, οπότε αυτό που λές δεν ισχύει.

Αντίθετα εαν κυκλοφορεις ένα παλαιό όχημα, ρυπαίνεις.

Δεν μιλάω προφανώς για τα κλασσικά, που βγαινουν έξω μια στο τόσο αλλα για μηχανάκια 15-20 ετών που κυκλοφορούν καθημερινά

:winka:

McGyver
25/11/2009, 13:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Δεν μιλάω προφανώς για τα κλασσικά, που βγαινουν έξω μια στο τόσο

Πάω να βγάλω πινακίδες λέσχης :sad: ...

zezes
25/11/2009, 13:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Πάω να βγάλω πινακίδες λέσχης :sad: ...

Ρώτα πρώτα σε τι κατάσταση πρέπει να είναι η μοτό. Το δικό μου είναι BMW R50s και πιστοποιημένο 94% original. Το άλλο δεν είναι ακόμα έτοιμο.
Sorry, αυτό για την ανακύκλωση είναι επιβεβαιωμένο ;;; Γιατί ζούμε στο Ελαδιστάν βλέπεις.....

Cpt. Haddock
25/11/2009, 13:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από zezes
Sorry, αυτό για την ανακύκλωση είναι επιβεβαιωμένο ;;; Γιατί ζούμε στο Ελαδιστάν βλέπεις.....

Ναι, εάν αποφασίσεις να αποσύρεις ενα όχημα απο την κυκλοφορία, καταθέτοντας πινακίδες, πρέπει υποχρεωτικά να το πας σε ενα κέντρο ανακυκλωσης.

Αυτό ισχύει βέβαια για τα αυτοκίνητα, για τις μηχανές δεν τον κόβω :blush: , αλλα λογικά...




Αρχικά δημιουργήθηκε από zezes
Ρώτα πρώτα σε τι κατάσταση πρέπει να είναι η μοτό.

Η μοτο του McGyver ειναι σε άριστη κατάσταση και 100% γνήσια :D

zezes
25/11/2009, 14:05
:a18:

Τότε πας κατευθείαν ΕΛΠΑ δυστυχώς :a14:

Cpt. Haddock
25/11/2009, 14:06
Άντε Θωμά, τη βρήκαμε την άκρη :a08:

Metageitnion
25/11/2009, 14:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Όχι απαραίτητα. Όλα τα παλιά οχηματα όταν αποσύρονται απο την κυκλοφορία πάνε υποχρεωτικά για ανακύκλωση. Το ποσοστό επαναχρησιμοποίησης φτάνει το 90-95%, οπότε αυτό που λές δεν ισχύει.

Αντίθετα εαν κυκλοφορεις ένα παλαιό όχημα, ρυπαίνεις.

Δεν μιλάω προφανώς για τα κλασσικά, που βγαινουν έξω μια στο τόσο αλλα για μηχανάκια 15-20 ετών που κυκλοφορούν καθημερινά

:winka:

Ας ελπίσουμε ότι έχεις δίκιο σχετικά με το ποσοστό ανακύκλωσης που αναφέρεις αλλά ελπίζω ότι πρέπει να λάβουμε υπόψιν ότι για να πραγματοποιηθεί η ανακύκλωση χρειάζεται και η απαραίτητη ενέργεια που θα λιώσει όλα αυτά τα υλικά για να επαναχρησιμοποιηθούν αν όχι πλήρως αλλά σε μεγάλο ποσοστό. Το θέμα αυτό μπάζει λιγουλάκι και δε θα μπω σε λεπτομέρειες απλά εφόσον υπάρχουν ΙΚΤΕΟ και ΚΤΕΟ δημόσια όλα αυτά που ρυπαίνουν ασυστόλως και αδιακρίτως να κόβονται για να μην τα βάζουμε όλα στο ίδιο καζάνι:nono:
:beer:
Αν το πάμε και οικολογικά γιατί οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν έγκριση να παράγουν αυτοκίνητα με προδιαγραφές EURO 2 και 3 στην Κίνα μια αναπτυσσόμενη αγορά που πουλάει τρελλά νούμερα:confused: αυτά δεν ρυπαίνουν ή απλά θέλουν να ξεφορτωθούν τα παλιά μοτόρια οι πολιτισμένοι οικολόγοι βιομήχανοι σε συνεργασία με τις ευαισθητοποιημένες "πράσινες" κυβερνήσεις :wave2:

Cpt. Haddock
25/11/2009, 14:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από Metageitnion
Ας ελπίσουμε ότι έχεις δίκιο σχετικά με το ποσοστό ανακύκλωσης που αναφέρεις αλλά ελπίζω ότι πρέπει να λάβουμε υπόψιν ότι για να πραγματοποιηθεί η ανακύκλωση χρειάζεται και η απαραίτητη ενέργεια που θα λιώσει όλα αυτά τα υλικά για να επαναχρησιμοποιηθούν αν όχι πλήρως αλλά σε μεγάλο ποσοστό.[...]

Σύμφωνοι, αλλά είναι προτιμότερο να ξοδέψεις λίγη ενέργεια και να επαναχρησιμοποιήσεις σίδερο πλαισίου, χαλκό καλωδίων, μπαταρία, λάδια, πλαστικά και λάστιχα, απο το να πάνε κατ' ευθείαν σε μια χωματερή :winka:

Ξεφεύγουμε όμως :look:

avlihos
25/11/2009, 14:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock


Ξεφεύγουμε όμως :look:

Μπαααααα... Δεν γίνεται και συχνά άλλωστε. Άστο μια φορά να πάει μόνο του, μωρέ....:smokin: