Σύνδεση

View Full Version : BMW S 1000 RR - Ξεκίνησε η διάθεση του στην Ελλάδα



Σελίδες : 1 [2] 3 4

stefanos
13/12/2009, 15:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από T.R.E
Πάντως όπως και να'χει,με + 20 σχεδον απ'τα περισσότερα γιαπωνέζικα δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα επιδόσεων... Άντε μπας και ξυπνήσουν και οι σχιστομάτηδες και βγάλουν κάτι καλό... :smokin:

Το καλό είναι τα άλογα?

T.R.E
13/12/2009, 17:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Το καλό είναι τα άλογα?


To καλό είναι ένα μηχανάκι με σοβαρά φρένα και αναρτήσεις, ναι και άλογα γιατί όχι, traction κτλ που θα κοστίζει 15.000 ? ...:D

boussias
14/12/2009, 21:30
Έλα Αντώνη.... Για δες και αυτό και πες μου αν στροφάρει...

http://www.youtube.com/watch?v=EjdOTr-rKi4&feature=related

DrIoannis
14/12/2009, 21:59
Βασικά 18000 ευρώ κάνει με αυτά που περιγράφεις T.R.E ...

DrIoannis
16/12/2009, 20:40
Το άρθρο από το συγκριτικό για τα 1000αρια από MCN
http://www.mediafire.com/?sharekey=115c9f6ab9b5120daf924764f9977b1d33a2552a8abea40e38538f5672f1b9df

DrIoannis
21/12/2009, 19:36
Η διορθωμένη καμπύλη από το MCN


183756

road spirit
21/12/2009, 19:56
Γιάννο δεν παίζει το λινκ

DrIoannis
21/12/2009, 19:59
Είναι ανεβασμένη photo

dimr1
21/12/2009, 20:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrIoannis
Η διορθωμένη καμπύλη από το MCN
Είναι το πιο υψηλόστροφο και φαίνεται με τη χαμηλότερη ροπή 4-9000, στα όρια του θεωρητικού μιλώντας. Δεν νομίζω ότι θα φαίνεται αυτή η διαφορά στο δρόμο, πιστεύω όμως ότι θυσιάσανε ροπή για να κερδίσουν δύναμη ψηλά.

DrIoannis
21/12/2009, 20:57
Καλά μετά τις 9000 απογείωση κανονική!

dimr1
21/12/2009, 21:02
Βάλανε τα γυαλιά στα Γιαπόνια !

DrIoannis
22/12/2009, 07:33
BMW S1000RR vs Aprilia RSV4
http://www.youtube.com/watch?v=kfdxFSbrBUM

DrBig
22/12/2009, 07:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrIoannis
BMW S1000RR vs Aprilia RSV4
http://www.youtube.com/watch?v=kfdxFSbrBUM


ζαλιστηκα πρωινιατικα :uplate:

αν και οι δυο οδηγοι εχουν το ιδιο μηκος ανδρικου μοριου, η διαφορα των 20 ιππων ειναι καπως ακαδημαικη τολμω να πω...

DrIoannis
22/12/2009, 07:52
Οδηγοί με γνώσεις και μηχανές με εξαιρετικές δυνατότητες!

dimr1
22/12/2009, 07:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
ζαλιστηκα πρωινιατικα :uplate:

αν και οι δυο οδηγοι εχουν το ιδιο μηκος ανδρικου μοριου, η διαφορα των 20 ιππων ειναι καπως ακαδημαικη τολμω να πω...
Με την παραπάνω προυπόθεση και αν μπορεί κανείς να βγάλει συμπέρασμα απο ένα video στο youtube, φαίνεται το ΒΜW να καθαρίζει στις ευθείες καi το Aprilia στις στροφές.

DrBig
22/12/2009, 08:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrIoannis
Η διορθωμένη καμπύλη από το MCN

κατι δεν παει καλα με αυτες τις καμπυλες....Το R1 στις 7000 ειναι πανω απ'ολα σε ροπη, αλλα στις ιδιες στροφες δεν εχει την μεγαλυτερη ισχυ.

edit 1
Αν κρινω και απο τους κοφτες στο R1 και CBR, μαλλον οι δυο ειναι αναποδα στο διαγραμμα ισχυος και ροπης.

edit 2
Τι αναποδα δηλαδη...της κακομοιρας γινεται εκει μεσα....

notakos600
22/12/2009, 08:41
O ''γιαγιά ΑΡΚΟΥΔΑ'' το έχει δει το θρεντάκι άραγε ;

p@nos
22/12/2009, 22:23
ρε τους κεραταδες τους γερμαναραδες τι μοτορι βγαλανεεεεεε...



εκει που τα αλλα ψοφανε αυτο εχει +20pς και ανεβαζει κι αλλο κιιολας:a53:


και κοφτης 1000 στροφες παραπανω...παντως συγχαρητηρια αξιζουν στη BMW...επαιξε με τους ιαπωνες στην εδρα τους που ηταν οι 4κ κινητηρες των ss και τους εβαλε και τα γυαλια!





παντως ρε παιδια, θυμαμαι το ρ1 του 2000 ειχε γυρω στα 130 αλογα...τωρα βγαινουν μηχανακια με 180 αλογα τροχο στην παραγωγη:hypnotize και τα αγωνιστικα superbikes τοτε, αν και με πιο λιγα κυβικα, δεν ειχαν πανω απο 170 αλογα...ηθελα να ξερα που θα το πανε με τα αλογατα τα επομενα χρονια:look:

notakos600
22/12/2009, 22:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
ρε τους κεραταδες τους γερμαναραδες τι μοτορι βγαλανεεεεεε...



εκει που τα αλλα ψοφανε αυτο εχει +20pς και ανεβαζει κι αλλο κιιολας:a53:


και κοφτης 1000 στροφες παραπανω...παντως συγχαρητηρια αξιζουν στη BMW...επαιξε με τους ιαπωνες στην εδρα τους που ηταν οι 4κ κινητηρες των ss και τους εβαλε και τα γυαλια!





παντως ρε παιδια, θυμαμαι το ρ1 του 2000 ειχε γυρω στα 130 αλογα...τωρα βγαινουν μηχανακια με 180 αλογα τροχο στην παραγωγη:hypnotize και τα αγωνιστικα superbikes τοτε, αν και με πιο λιγα κυβικα, δεν ειχαν πανω απο 170 αλογα...ηθελα να ξερα που θα το πανε με τα αλογατα τα επομενα χρονια:look:


Άπατο θα πάει Πάνο , σαν το RC8, μη το παιδεύεις.
Τώρα για τα αλόγατα τα πολλά, μόστρα στη καφετέρια και για τελικιάσματα στις ευθείες είναι, ζήτημα να μπαίνει πίστα το 5% από αυτά τα μηχανάκια...

p@nos
22/12/2009, 22:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από notakos600
Άπατο θα πάει Πάνο , σαν το RC8, μη το παιδεύεις.
Τώρα για τα αλόγατα τα πολλά, μόστρα στη καφετέρια και για τελικιάσματα στις ευθείες είναι, ζήτημα να μπαίνει πίστα το 5% από αυτά τα μηχανάκια...


εγω πιστευω οτι θα πουλησει...στην ελλαδα δεν ξερω, αλλα γενικα πιστευω πως θα τα παει καλα...τα +20 αλογα στο κεφαλι των japan ειναι οπως και να το κανουμε μεγαλος κραχτης...

τωρα βεβαια, μην ξεχναμε οτι αυτες οι μηχανες δεν προοριζοντε για πιστα, περισσοτερο για μοστρα και την κ@βλα του αρκουδογκαζου που εχει το 1000 ειναι...

πιστες ετσι κι αλλιως η ελλαδα δεν εχει για να πει οτι θα το παρει καποιος για πιστα, αλλα ετσι κι αλλιως αμα θες μηχανακι να το χαιρεσες στις πιστες παιρνεις 600

uberalles
22/12/2009, 23:02
μονο το καρμπον κουστουμι κανει κανα ταλιρο.. ωραια πραγματα!!

και ολα τα εξτρα εχουν κανα 15αρι! τ(ρ)ελεια!! :rotflmao: :rotflmao:

dimr1
22/12/2009, 23:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
εγω πιστευω οτι θα πουλησει...στην ελλαδα δεν ξερω, αλλα γενικα πιστευω πως θα τα παει καλα...τα +20 αλογα στο κεφαλι των japan ειναι οπως και να το κανουμε μεγαλος κραχτης...

τωρα βεβαια, μην ξεχναμε οτι αυτες οι μηχανες δεν προοριζοντε για πιστα, περισσοτερο για μοστρα και την κ@βλα του αρκουδογκαζου που εχει το 1000 ειναι...

πιστες ετσι κι αλλιως η ελλαδα δεν εχει για να πει οτι θα το παρει καποιος για πιστα, αλλα ετσι κι αλλιως αμα θες μηχανακι να το χαιρεσες στις πιστες παιρνεις 600
Συμφωνώ απόλυτα.
Η τιμή είναι μεγάλο πλεονέκτημα, δεν έχει να κάνει με Aprilia - Ducati, μόνο με Ιαπωνία άν και δεν είναι το ίδιο.
Αυτό που μπορεί να κόψει από πωλήσεις είναι η αισθητική. Δεν το έχω δει από κοντά, αλλά το σύγχρονο Γερμανικό design της ΒΜW ... :sad:

DrIoannis
24/12/2009, 07:24
Mini ανάλυση για το DTC και όχι μόνο
http://www.youtube.com/watch?v=FQ-n824N97k

gixxerpap
24/12/2009, 10:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrIoannis
BMW S1000RR vs Aprilia RSV4
http://www.youtube.com/watch?v=kfdxFSbrBUM


ωραίο βιντεακι.....
ξεκινάει με την έξοδο προς την ευθεία, ώστε να μη μπορούμε καν να δούμε ποιός άνοιξε που, ποιός είχε καλύτερη έξοδο κλπ...

συνεχίζει με το aprilia να τα πηγαίνει μια χαρά, να περνάει μπροστά, μέχρι που.....όχι ρε γμτ......στη τελευταία στροφή πριν απο την ευθεία, το χάνει στα φρένα οι γραμμές πάνε περίπατο και ανοίγει γκάζι όταν το bmw έχει φορτώσει ηδη όσο χρειάζεται για να γυριστεί το έργο...

στον τελευταίο βέβαια γύρο, που το aprilia είναι απο πίσω και όλα είναι μια χαρά, ακριβώς πριν βγούμε στην ευθεία, μας τελείωσε η κασέτα .....:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

πρέπει να ρίξανε όλα τα λεφτά στην εξέλιξη, και δε μείνανε ψιλά για ψηφιακη τεχνολογία:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

McGyver
24/12/2009, 10:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
ωραίο βιντεακι.....
ξεκινάει με την έξοδο προς την ευθεία, ώστε να μη μπορούμε καν να δούμε ποιός άνοιξε που, ποιός είχε καλύτερη έξοδο κλπ...

συνεχίζει με το aprilia να τα πηγαίνει μια χαρά, να περνάει μπροστά, μέχρι που.....όχι ρε γμτ......στη τελευταία στροφή πριν απο την ευθεία, το χάνει στα φρένα οι γραμμές πάνε περίπατο και ανοίγει γκάζι όταν το bmw έχει φορτώσει ηδη όσο χρειάζεται για να γυριστεί το έργο...

στον τελευταίο βέβαια γύρο, που το aprilia είναι απο πίσω και όλα είναι μια χαρά, ακριβώς πριν βγούμε στην ευθεία, μας τελείωσε η κασέτα .....:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

πρέπει να ρίξανε όλα τα λεφτά στην εξέλιξη, και δε μείνανε ψιλά για ψηφιακη τεχνολογία:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

To ανταλλάζεις δηλαδή το δικό σου;

p@nos
24/12/2009, 10:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
ωραίο βιντεακι.....
ξεκινάει με την έξοδο προς την ευθεία, ώστε να μη μπορούμε καν να δούμε ποιός άνοιξε που, ποιός είχε καλύτερη έξοδο κλπ...

συνεχίζει με το aprilia να τα πηγαίνει μια χαρά, να περνάει μπροστά, μέχρι που.....όχι ρε γμτ......στη τελευταία στροφή πριν απο την ευθεία, το χάνει στα φρένα οι γραμμές πάνε περίπατο και ανοίγει γκάζι όταν το bmw έχει φορτώσει ηδη όσο χρειάζεται για να γυριστεί το έργο...

στον τελευταίο βέβαια γύρο, που το aprilia είναι απο πίσω και όλα είναι μια χαρά, ακριβώς πριν βγούμε στην ευθεία, μας τελείωσε η κασέτα .....:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

πρέπει να ρίξανε όλα τα λεφτά στην εξέλιξη, και δε μείνανε ψιλά για ψηφιακη τεχνολογία:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


ρε παπ, 20 αλογα παραπανω εχει απο τα αλλα, τι να δειξουν?ντραγκ απο σταση?

για επιβεβαιωση, πηγαινε ζητα το για τεστ ride...Ειδικα εσενα με το ιστορικο που εχεις θα σε παρακαλανε να το παρεις :lol: :lol: :lol:

McGyver
24/12/2009, 10:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
για επιβεβαιωση, πηγαινε ζητα το για τεστ ride, ετσι κι αλλιως θα σε παρακαλανε να το παρεις :lol: :lol: :lol:

Στον pap ΔΕ ΔΙΝΟΥΝ ΠΟΤΕ μοτοσικλέτα για test ride.
Την τελευταία φορά ψάχνανε στα ΚΕΠ να βρουν σε ποιον το είχε μεταβιβάσει για να το πάρουν πίσω...

byron
24/12/2009, 10:24
Ελπίζω να πάει καλύτερα στις πωλήσεις απ΄ότι στους αγώνες. :D

p@nos
24/12/2009, 10:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Στον pap ΔΕ ΔΙΝΟΥΝ ΠΟΤΕ μοτοσικλέτα για test ride.
Την τελευταία φορά ψάχνανε στα ΚΕΠ να βρουν σε ποιον το είχε μεταβιβάσει για να το πάρουν πίσω...

εμ γι αυτο το λεω...οχι μονο θα πουλησει και η bmw, αλλα μετα θα φροντισει για την διακινηση του μεσα στην αγορα επειτα απο ανταλλαγες κλπ, και θα κυκλοφορισει η μηχανη στον κοσμο:lol:

road spirit
24/12/2009, 15:41
από ήχο πάντως γαμάει, το πέτυχα χτες στον Πειραιά και μου πήρε τα αυτιά

DrIoannis
28/12/2009, 17:09
Είδα στον δρόμο το 1000 και μίλησα με τον δοκιμαστή για γνωστό περιοδικό.Μου είπε τα καλύτερα λόγια.Εις αναμονή των τεστ που θα βγουν σύντομα.


184153

sniper
28/12/2009, 17:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
από ήχο πάντως γαμάει, το πέτυχα χτες στον Πειραιά και μου πήρε τα αυτιά


Αρχικά δημιουργήθηκε από DrIoannis
Είδα στον δρόμο το 1000 και μίλησα με τον δοκιμαστή για γνωστό περιοδικό.Μου είπε τα καλύτερα λόγια.Εις αναμονή των τεστ που θα βγουν σύντομα.

Γενικά ότι καινούργιο βγαίνει γαμεί, εκτός αν είναι Honda, οπότε αυτόματα είναι ξεπερασμένο, άσχημο κι αργό....

:smokin:

byron
28/12/2009, 17:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Γενικά ότι καινούργιο βγαίνει γαμεί, εκτός αν είναι Honda, οπότε αυτόματα είναι ξεπερασμένο, άσχημο κι αργό....

:smokin:

και καίει λάδια :lol:

devil's animal
28/12/2009, 17:46
φαινεται να τρωει πολυ ξυλο το aprilia...:rolleyes:

ομως δεν ειναι οτι καλυτερο η πολλη δυναμη στην πιστα,εκτος αν εισαι παγκοσμιος και ξερεις να την διαχειριστεις...:wacko:

ιδωμεν....:look:

MikeG
28/12/2009, 17:53
Τώρα μπορούν τα Japonia επίσημα να γλύψουν το παγωτό τους...












:a01: :a01: :a01:


184156

dimr1
28/12/2009, 18:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
φαινεται να τρωει πολυ ξυλο το aprilia...:rolleyes:

ομως δεν ειναι οτι καλυτερο η πολλη δυναμη στην πιστα,εκτος αν εισαι παγκοσμιος και ξερεις να την διαχειριστεις...:wacko:

ιδωμεν....:look:
Γιαυτό υπάρχουν τα προγράμματα. Βάζεις το S1000RR στο βρόχινο και πας κόντρα το ΑPRILIA με την ίδια ιπποδύναμη... :D

byron
28/12/2009, 18:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από dimr1
Γιαυτό υπάρχουν τα προγράμματα. Βάζεις το S1000RR στο βρόχινο και πας κόντρα το ΑPRILIA με την ίδια ιπποδύναμη... :D

Βασικά μια μάντρα του έκλασε του aprilia :lol:

Ας τρέχει σε 400άρια που είναι πύραυλος, γιατί στις μΠίστες κάνει καυσανάλυση στους άλλους. :D

dimr1
28/12/2009, 18:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Βασικά μια μάντρα του έκλασε του aprilia :lol:

Ας τρέχει σε 400άρια που είναι πύραυλος, γιατί στις μΠίστες κάνει καυσανάλυση στους άλλους. :D
Ναι απ'ότι φαίνεται και με τις προυποθέσεις που έθεσα προηγουμένως στις στροφές ζορίζεται πολύ από το Aprilia. Στις ευθείες το αντίθετο απότι φαίνεται. Εξού και το πρόγραμμα...

devil's animal
28/12/2009, 18:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Βασικά μια μάντρα του έκλασε του aprilia :lol:

Ας τρέχει σε 400άρια που είναι πύραυλος, γιατί στις μΠίστες κάνει καυσανάλυση στους άλλους. :D

Βυρωνα στην ευθεια φαινεται να το περναει σουβλακι..
δεν ξερω αν ειναι στημενο ή οχι,αλλα ετσι φαινεται...

τωρα για το στησιμο του bmw επιφυλασσομαι γιατι οι Γερμανοι τωρα αρχιζουν να χρησιμοποιουν upside down πιρουνια...:lol: :lol:

Ζεύκας
28/12/2009, 19:09
"Με την αγορά της νέας BMW S1000RR σας κάνουμε δώρο ένα μπουκάλι παρθένο φρέσκο λευκό μπαλσάμικο (sic) Καλαμάτας
να μοιράζετε στους φίλους σας.Μετά το πρώτο σέρβις και την συμπλήρωση των απαιτουμένων χιλιομέτρων για το στρώσιμο του μοτέρ
σας παρέχουμε μια γενναία δόση τσαγιού σε πολλές γεύσεις.Όχι για εσάς,για τους φουκαράδες που θα σταθούν δίπλα σας."

Πηγή: www.bmw.gr

:beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

DrIoannis
28/12/2009, 20:00
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί παθιάζεστε μερικοί τόσο πολύ.Λες και έχετε μετοχές στις εταιρίες(εκτός και αν έχετε ;) ).Χαλαρά παιδιά χαλαρά.Την μία θα έχει η μία εταιρία καλύτερο προϊόν, την άλλη η άλλη.Προς δικό μας όφελος είναι ο ανταγωνισμός.

dimr1
29/12/2009, 07:04
+1000:beer:

DrIoannis
08/01/2010, 09:59
Δυναμομέτρηση στην Γερμανία όπου έβγαλε πάνω από 200 άλογα στον στρόφαλο.Δεν το πιστεύανε και πήραν άλλο με 400χλμ και έβγαλε 196 άλογα.

http://translate.google.com/translate?hl=en&sl=de&tl=en&u=http%3A%2F%2Fwww.motorradonline.de%2Fde%2Fheft%2Fartikelvorschau%2Ftop-test-bmw-s-1000-rr%2F281428


184985

sapila racing
08/01/2010, 10:08
Η ιπποδύναμη όμως δεν είναι το παν.

Το αγωνσιτικό τους στα WSBK εχει μονο 17 ίππους πανω απο το πολιτικό απ οτι διάβαζα χτες στο Bike.
Ομως δεν εχω ξανακούσει σε αγωνιστικό μηχανάκι να αλλάζουν το βολλαν με πιο βαρυ και τοθς εκκεντροφόρους με πιο ήσυχους κατα την διάρκεια του πρωταθλήματος για να βελτιώσουν χρόνους.
Ειναι δύσκολο κι εχει μεγάλο πρόβλημα στις κλειστές πίστες, ενω σε ανοιχτες ειναι πολύ κοντα στους πρωτους.
Παντως για πρωτη προσπάθεια αγωνιστικής μοτοσυκλέτας μετα απο σχεδόν 50 χρόνια (των Dakar και των boxer HP στα endurance εξαιρουμένων) τους βγάζω το καπέλλο.
Αρκεί να μην εχει τίποτα ηλεκτρονικά glitch και μένει στη μεση του πουθενά όπως κατι αλλα συγχρονα BMW...

DrIoannis
08/01/2010, 11:01
Γιαυτό πιστεύω και τα ηλεκτρονικά είναι απολύτως επιβεβλημένα.Έχει μεν το μακρύτερο ψαλίδι,κάτι που βοηθάει σημαντικά να βάζει την δύναμη στο δρόμο αλλά το DTC είναι must.Διάβαζα ότι έχουν 2 φορές μειώσει την δύναμη στο αγωνιστικό γιατί ήταν πολύ δυνατό :eek: .
Διαβάζω ότι γενικά για την δύναμη που έχει είναι σχετικά εύκολο στην οδήγηση.Ο 1 που το έχει πάρει(αγωνιζόμενος) αλλά το στρώνει ακόμα ας μας πει την άποψή του.

sapila racing
08/01/2010, 11:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrIoannis
Γιαυτό πιστεύω και τα ηλεκτρονικά είναι απολύτως επιβεβλημένα.Έχει μεν το μακρύτερο ψαλίδι,κάτι που βοηθάει σημαντικά να βάζει την δύναμη στο δρόμο αλλά το DTC είναι must.Διάβαζα ότι έχουν 2 φορές μειώσει την δύναμη στο αγωνιστικό γιατί ήταν πολύ δυνατό :eek: .
Διαβάζω ότι γενικά για την δύναμη που έχει είναι σχετικά εύκολο στην οδήγηση.Ο 1 που το έχει πάρει(αγωνιζόμενος) αλλά το στρώνει ακόμα ας μας πει την άποψή του.

Το αγωνιστικό εχει τελείως διαφοετικά ηλεκτρονικά , οχι μόνο απο το παραγωγής, αλλά και από όλα τ άλλα αγωνιστικά WSBK.
Ducati και Yamaha πχ ψωνίζουν το κιτ της Marelli έτοιμο.
Η BMW εξέλιξε δικό της σύστημα απο την αρχή, ειχε δυσκολίες, αλλά τώρα θα αρχίσει να αποδίδει καρπούς.
Το 3κύλινδρο που δοκίμαζε ο Mc Williams πριν 2 χρόνια και κυκλοφορούσαν φημες οτι θα ετρεχε MotoGP χρησίμευσε στο να αποκτήσουν τεχνογνωσία τα μέλη της ομάδας της Oral, η οποία ενσωματώθηκε στην αγωνιστική ομάδα της BMW.
Τωρα μπορούν να επεμβαίνουν ανα πάσα στιγμή στο λογισμικό των βοηθημάτων, κατι που δεν μπορεί να κάνει άλλη ομάδα.

Αν περάσει και στο πολιτικό μοντέλο η τεχνογνωσία, θα ειναι πολύ μπροστά απο τους άλλους, αλλά ειναι πολύ νωρίς νομίζω...

DrIoannis
24/01/2010, 10:21
Τεχνικά σχεδιαγράμματα της μηχανής και κάποιες τιμές που έχουν βγει για ανταλλακτικά.
http://www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/DiagramsMain.aspx?model=S1000RR&prod=092008-112009

byron
24/01/2010, 10:26
Eίναι πολύ τούμπανο το μηχανάκι. Και στο WSBK θα πάνε καλύτερα πιστεύω φέτος. Και το μηχανάκι μαθαίνουν ακόμα και τις πίστες.

menelaos46
24/01/2010, 15:27
APRILIA φετος και ξερο ψωμι ΤΕΛΟΣ!
Το παιζω και στοιχημα...

byron
27/01/2010, 10:59
Το ελληνικό περιοδικό Power Bikes (http://www.powerbikes.gr/) που το μέτρησε, είδε 205 άλογα στρόφαλο, 188 τροχό στο πρόγραμμα slick και 185 στο race :hypnotize :dizzy: :uplate:

reinmeister
27/01/2010, 11:26
με την παρουσα σχεδιαση μοτερ,στο παγκοσμιο θα παρει τα @@ μου...υπομονη και θα το δειτε...

H.A.Balafoutre
27/01/2010, 16:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
με την παρουσα σχεδιαση μοτερ,στο παγκοσμιο θα παρει τα @@ μου...υπομονη και θα το δειτε...

Μου κάνει εντύπωση η σιγουριά σου για την μηχανολογική αποτυχία...όταν ξέρεις πολύ καλά πως είναι πάρα πολλοί οι παράγοντες που μεσολαβούν για να επιτύχεις στα WSBΚ και ο κυριότερος από αυτούς είναι ο αναβάτης.

2η χρονιά και θα πάρουν πρωτάθλημα???...Δεν έχουν όλοι την πολυτέλεια να πετύχουν στα καλύτερά τους χρόνια έναν Edwards να κάνει μηχανή μια πατάτα...ή έναν Spies να επιβεβαιώσει μια διάνοια με το καλημέρα.

stefanos
27/01/2010, 18:06
Η "μηχανολογική αποτυχία" με το "παρούσα σχεδιαση μοτερ,στο παγκοσμιο θα παρει τα @@ μου"
δεν είναι αλληλένδετα.
Μπορεί να γίνει το δεύτερο χωρίς να ισχύει το πρώτο.

Gi_4ce
27/01/2010, 18:35
Για πρωτη προσπαθεια ss, η BMW ειναι αστεράτη με αυτο...

Προσωπικα πιστευω οτι και πανω απο την κατηγορια να μη ειναι, το μηχανακι ειναι ήδη πολύ καλο!

Το θεμα είναι πόσοι με gsxr, cbr, r1 κλπ, θα αφησουν τα γιαπωνεζικα και θα παρουν ενα bmw...



Αρχικά δημιουργήθηκε από notakos600
O ''γιαγιά ΑΡΚΟΥΔΑ'' το έχει δει το θρεντάκι άραγε ;

Αν και δεν καταλαβαινω που το πας, το εχει δει... Εσυ εχεις δει το BMW της γιαγιας?

(Ο γιος του Γιωργου ειμαι αν θες να ξερεις τι ζορι τραβαω κ απανταω...)

H.A.Balafoutre
27/01/2010, 20:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Η "μηχανολογική αποτυχία" με το "παρούσα σχεδιαση μοτερ,στο παγκοσμιο θα παρει τα @@ μου"
δεν είναι αλληλένδετα.
Μπορεί να γίνει το δεύτερο χωρίς να ισχύει το πρώτο.

Δηλαδή η επιλογή της παρούσας σχεδίασης μοτέρ δεν είναι μια λανθασμένη μηχανολογική πράξη-απόφαση κατά τα λεγόμενά του αφού λόγω αυτής της επιλογής θα πάρουν τα @@ του στο παγκόσμιο, δηλαδή να αποτύχουν?

Shaolin Monk
27/01/2010, 21:09
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από Gi_4ce
[B]Για πρωτη προσπαθεια ss, η BMW ειναι αστεράτη με αυτο...

Προσωπικα πιστευω οτι και πανω απο την κατηγορια να μη ειναι, το μηχανακι ειναι ήδη πολύ καλο!

Το θεμα είναι πόσοι με gsxr, cbr, r1 κλπ, θα αφησουν τα γιαπωνεζικα και θα παρουν ενα bmw...


Δεν νομιζω οτι υπαρχει καποιο θεμα με τις μαρκες. Αν μαμαει θα το παρουμε ευχαριστως γιατι το μονο που μας συμφερει ολους στην τελικη ειναι ο ανταγωνισμος των εταιρειων...:a09:

p@nos
27/01/2010, 21:47
παντως αξιζει σεβασμος στη BMW, γιατι απο την αφανεια που ηταν πριν μερικα χρονια, με μετριοτατες μοτο, εχει ανοιξει πολεμο σε ΟΛΑ τα μετωπα

μεσσαια on-off, streetfighter, enduro(!), supermoto, και τωρα ss...και μαλιστα εφαγε τους ιαπωνες στην εδρα τους, στο παιχνιδι της ιπποδυναμης(που μεταξυ μας, ειναι ο μονος λογος που καποιος αγοραζει ενα ςς1000)


ειναι ακομα στην αρχη, και κανει εντυπωση παρ'ολα αυτα...αμα συνεχισει ετσι, πως θα ναι τα πραγματα σε 10 χρονια?

stefanos
27/01/2010, 21:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
Δηλαδή η επιλογή της παρούσας σχεδίασης μοτέρ δεν είναι μια λανθασμένη μηχανολογική πράξη-απόφαση κατά τα λεγόμενά του αφού λόγω αυτής της επιλογής θα πάρουν τα @@ του στο παγκόσμιο, δηλαδή να αποτύχουν?

Κατά την γνώμη μου οχι.
Το μηχανάκι σχεδιάστηκε με σκοπό τα άλογα (αυτό η BMW το έχει από τα αυτοκίνητα).
Και νομίζω οτι το κόλπο έπιασε, συζητήσεις γίνονται τζάμπα διαφήμιση...
Η συμμετοχή στους αγώνες ακόμα και χωρίς κορυφαία αποτελέσματα εξασφαλίζει τις φωτογραφίες μιας μοτο με εργοστασιακά χρώματα, και τελικά δεν αλλάζει το γεγονός ότι έχουν το πιό γρήγορο χιλιάρι.
Τι άλλο θα μπορούσαν να πουλήσουν?
Μονόδρομος μεν που μπορεί να αποδειχτεί σωστή κίνηση δε.
Θα δείξει στις πωλήσεις.

stefanos
27/01/2010, 22:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
παντως αξιζει σεβασμος στη BMW, γιατι απο την αφανεια που ηταν πριν μερικα χρονια, με μετριοτατες μοτο, εχει ανοιξει πολεμο σε ΟΛΑ τα μετωπα

μεσσαια on-off, streetfighter, enduro(!), supermoto, και τωρα ss...και μαλιστα εφαγε τους ιαπωνες στην εδρα τους, στο παιχνιδι της ιπποδυναμης(που μεταξυ μας, ειναι ο μονος λογος που καποιος αγοραζει ενα ςς1000)


ειναι ακομα στην αρχη, και κανει εντυπωση παρ'ολα αυτα...αμα συνεχισει ετσι, πως θα ναι τα πραγματα σε 10 χρονια?

Διαφωνώ.
Πάντα ήταν η πιό μεγάλη μοτοβιομηχανία της Ευρώπης,
Η μόνη που είχε "πελάτες"
Έβγαζε αναγνωρίσιμο και σεβαστό προιόν ακόμα και απο κόσμο που δεν θα την αγόραζε ποτέ.
Την προσπάθεια, "τα σβήνω όλα και αρχίζω απο την αρχή την έχει ξανακάνει, με τα τρικύλινδρα και τετρακύλινδρα πρίν πολλά χρόνια, και μάλιστα ήταν έτοιμη να σταματήσει τον boxer αλλά την κράξαν παγκοσμίως όλοι οι κάτοχοι και δεν το τόλμησε.
Νομίζω ότι στο παιχνίδι των μεγάλων κατασκευαστών δεν μπορεί να παίξει, με δανεικούς κινητήρες και κινέζικα εργοστάσια και enduro που δεν θα αγοράσει κανένας και δεν ξέρω τί άλλο.
Και οι Ιάπωνες έχουν σταματήσει να παίζουν το παιχνίδι της ιπποδύναμης από το 80.
Πουλάνε ο καθένας την άποψη του για το πώς πρέπει να είναι οι μοτοσυκλέτες.

p@nos
27/01/2010, 22:15
στεφανε, η bmw εκανε καινοτομιες, πριν πολλα χρονια...


μετα αυτα αλλαξαν, και αρχισε να βασιζεται σε πολυ περιορισμενο κοινο, που την αγοραζε λογω προπελας...
ειχε διαφορετικα πραγματα, χωρις κανενα ουσιαστικο νοημα...


τωρα ειναι μια νεα εποχη για τη bmw...και σε λιγο καιρο, θα βγαλει και δικους της κινητηρες...εγω βλεπω ανοδικη πορεια...

ο καιρος θα δειξει

golis
27/01/2010, 22:23
Να ρωτήσω και εγώ κάτι.Αυτό το BMW 1000άρι δεν είναι ;
180+ τροχό ;
Δηλαδή πλέον σε τσ0κ μορφή θα πατάει τα mp0yza ενα χιλιάρι χαλαρου-ήττα ;


O tempora o mores :sad:

stefanos
27/01/2010, 22:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
στεφανε, η bmw εκανε καινοτομιες, πριν πολλα χρονια...


μετα αυτα αλλαξαν, και αρχισε να βασιζεται σε πολυ περιορισμενο κοινο, που την αγοραζε λογω προπελας...
ειχε διαφορετικα πραγματα, χωρις κανενα ουσιαστικο νοημα...


τωρα ειναι μια νεα εποχη για τη bmw...και σε λιγο καιρο, θα βγαλει και δικους της κινητηρες...εγω βλεπω ανοδικη πορεια...

ο καιρος θα δειξει
H καινοτομία των BMW ήταν οτι συνήθως δούλευαν, σε εποχές που οι άλλοι κατασκευαστές πούλαγαν μηχανάκια που συνήθως δεν δούλευαν.
Το περιορισμένο κοινό τους ήταν ικανό να πληρώνει αστρονομικά νούμερα, και ταυτόχρονα
το επαναλαμβάνω να την έχει και πρώτη σε πωλήσεις Ευρωπαϊκή εταιρεία.
Δεν είναι λίγο.
Για το τι συμβαίνει τώρα δεν θέλω να σχολιάσω, αλλά νομίζω ότι ρισκάρει πολύ με την πολιτική της να χάσει το καλό της όνομα, ακόμα και αυτούς που αγοράζουν προπέλα.

project.breeze
27/01/2010, 22:52
Πανέμορφο είναι αλλά:

1.Δε μου αρέσουν τα χρώματα
2.Δε μου αρέσουν τα "βράγχια" στα πλαϊνά


Κατά τα άλλα είναι κούκλα και έχει ψαλιδάρα που προκαλεί ονειρώξεις.Εγώ πάντως θα προτιμούσα το RSV γιατί είναι πιο αλήτικο :smokin:

p@nos
27/01/2010, 23:02
stefane, για τις εποχες που λες, η bmw στην ουσια ηταν η μοναδικη ευρωπαικη εταιρια που εβγαζε μοτο για να τις πουλαει κιολας...οι υπολοιποι εκαναν το κεφι τους και εβγαζαν μοτο...

reinmeister
28/01/2010, 00:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
Μου κάνει εντύπωση η σιγουριά σου για την μηχανολογική αποτυχία...όταν ξέρεις πολύ καλά πως είναι πάρα πολλοί οι παράγοντες που μεσολαβούν για να επιτύχεις στα WSBΚ και ο κυριότερος από αυτούς είναι ο αναβάτης.

2η χρονιά και θα πάρουν πρωτάθλημα???...Δεν έχουν όλοι την πολυτέλεια να πετύχουν στα καλύτερά τους χρόνια έναν Edwards να κάνει μηχανή μια πατάτα...ή έναν Spies να επιβεβαιώσει μια διάνοια με το καλημέρα.

να μην σου κανει εντυπωση...φυσικη ειναι...κι εχει καποια ορια,τα οποια ειναι πολυ δυσκολο να ξεπεραστουν,ειδικα με το χαμηλο budget των wsbk...

το προβλημα θα προκυψει απο τη υπερβολικα μεγαλη διαμετρο,σε σχεση με τον κυβισμο του μοτερ...
ο λογος διαμετρου/διαδρομης περιοριζει φοβερα την επιλογη εκκεντροφορων...

για να πληρωθει σωστα ο συγκεκριμενος θαλαμος καυσης,χρειαζεται εκκεντροφορους με τεραστιο βυθισμα κι αντιστοιχα μικρη διαρκεια,μια και το εμβολο μενει ελαχιστο χρονο κοντα στο ΑΝΣ...

οπερ μεθερμηνευομενον...θεοσκληρα ελατηρια βαλβιδων για να μην προκυψει floating στις ψηλες στροφες...

2 προβληματα αξιοπιστιας απο αυτο...εδρες και βαλβιδες θα κοπανιουνται ανηλεως και λογω πολυ εντονου tip λοβου,θα την ακουει και ο ιδιος ο εκκεντροφορος...

ακομη κι αν καταφερουν να το κανουν να αντεξει,θα καταναλωνουν μεγαλο ποσοστο ισχυος για την μετακινηση των βαλβιδων...

επισης θα χρειαστουν πιο πλουσιο μιγμα για τα θεματα ψυξης που θα προκυψουν κλπ κλπ...

μαζευεται καπως ολο αυτο με τεραστια συμπιεση και milder βυθισμα με μεγαλυτερη διαρκεια,αλλα θα προκυψουν αλλα προβληματα απο κει...

μπορω να συνεχισω να γραφω κανα δυο ωρες για τα προβληματα...

το οτι εβγαλαν 180 ροδα σε μηχανακι παραγωγης ειναι καθαρα κινηση marketing κι οχι κανενα κατορθωμα...

τα Gsxr τα εβγαζαν ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ απο το 2005 με αξιοπιστια καθημερινης χρησης...

απλως επρεπε να κανουν κατι διαφορετικο για να τσιμπησουν πελατες ,διοτι αν δεν ξεχωριζαν σε κατι δεν θα αγοραζε κανεις...

μεγαλοπιαστηκαν και πολυ φοβαμαι οτι ολο αυτο θα τους γυρισει στα μουτρα...

μακαρι η ιστορια να με βγαλει λαθος,μια και απο περισσοτερο ανταγωνισμο μονο καλο μπορει να προκυψει...

DrIoannis
28/01/2010, 07:16
Δεν είναι το παν η ιπποδύναμη.Η S1000RR έχει πολλές καινοτομίες που δεν υπάρχουν στην αγορά σε αυτήν την τιμή.Έχει εξαιρετικά εξελιγμένο traction και ABS,είναι το πλέον πολύστροφο 1000 με διαφορά 1300σαλ πραγματικών στροφών και πολύ περιορισμένο βάρος.Βέβαια ακόμη ακριβή είναι...

byron
28/01/2010, 07:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrIoannis
.Βέβαια ακόμη ακριβή είναι...

Αν το συγκρίνεις με το CBR1000RR ABS μάλλον φθηνό είναι. Το aprilia είναι επίσης ακριβότερο αλλα έχει επώνυμα περιφερειακά που στο BMW θα στείλουν την τιμή στα 25....

reinmeister
28/01/2010, 09:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrIoannis
Δεν είναι το παν η ιπποδύναμη.Η S1000RR έχει πολλές καινοτομίες που δεν υπάρχουν στην αγορά σε αυτήν την τιμή.Έχει εξαιρετικά εξελιγμένο traction και ABS,είναι το πλέον πολύστροφο 1000 με διαφορά 1300σαλ πραγματικών στροφών και πολύ περιορισμένο βάρος.Βέβαια ακόμη ακριβή είναι...

στις πωλησεις ss και υπερωκεανιων ειναι...αν εξαιρεσεις μια μικρη μεριδα αναβατων που κοιταει το συνολο,ολοι οι υπολοιποι τσιμπανε απο το γκαζι...

αν προσεξεις,σε ολα τα τεστς της bmw ιδιαιτερη μνεια γινεται σε αυτο...

anyway...ολο και καποιος καμμενος θα το παρει κι εδω ελλαδα,να δουμε και στο δια ταυτα τι κανει...

DrIoannis
28/01/2010, 09:43
Προσωπικά το έχω οδηγήσει και ειλικρινά μου άρεσε.Φρένα,αναρτήσεις,αίσθηση και φυσικά το γκάζι είναι πολύ καλά.Δεν μπόρεσα να το στρίψω λόγω του περιορισμένου χρόνου.Δεν είχε τα ηλεκτρονικά και δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη για αυτά.

DrIoannis
28/01/2010, 11:41
Bike magazine
http://www.s1000rrforum.com/forum/attachments/bmw-s1000rr-general-discussion/326d1264671568-bike-magazine-new-group-test-s1.jpg

reinmeister
28/01/2010, 12:20
πρεπει να σαι μελος μαστορα...

Stabak
28/01/2010, 13:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
να μην σου κανει εντυπωση...φυσικη ειναι...κι εχει καποια ορια,τα οποια ειναι πολυ δυσκολο να ξεπεραστουν,ειδικα με το χαμηλο budget των wsbk...

το προβλημα θα προκυψει απο τη υπερβολικα μεγαλη διαμετρο,σε σχεση με τον κυβισμο του μοτερ...
ο λογος διαμετρου/διαδρομης περιοριζει φοβερα την επιλογη εκκεντροφορων...

για να πληρωθει σωστα ο συγκεκριμενος θαλαμος καυσης,χρειαζεται εκκεντροφορους με τεραστιο βυθισμα κι αντιστοιχα μικρη διαρκεια,μια και το εμβολο μενει ελαχιστο χρονο κοντα στο ΑΝΣ...

οπερ μεθερμηνευομενον...θεοσκληρα ελατηρια βαλβιδων για να μην προκυψει floating στις ψηλες στροφες...

2 προβληματα αξιοπιστιας απο αυτο...εδρες και βαλβιδες θα κοπανιουνται ανηλεως και λογω πολυ εντονου tip λοβου,θα την ακουει και ο ιδιος ο εκκεντροφορος...

ακομη κι αν καταφερουν να το κανουν να αντεξει,θα καταναλωνουν μεγαλο ποσοστο ισχυος για την μετακινηση των βαλβιδων...

επισης θα χρειαστουν πιο πλουσιο μιγμα για τα θεματα ψυξης που θα προκυψουν κλπ κλπ...

μαζευεται καπως ολο αυτο με τεραστια συμπιεση και milder βυθισμα με μεγαλυτερη διαρκεια,αλλα θα προκυψουν αλλα προβληματα απο κει...

μπορω να συνεχισω να γραφω κανα δυο ωρες για τα προβληματα...

το οτι εβγαλαν 180 ροδα σε μηχανακι παραγωγης ειναι καθαρα κινηση marketing κι οχι κανενα κατορθωμα...

τα Gsxr τα εβγαζαν ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ απο το 2005 με αξιοπιστια καθημερινης χρησης...

απλως επρεπε να κανουν κατι διαφορετικο για να τσιμπησουν πελατες ,διοτι αν δεν ξεχωριζαν σε κατι δεν θα αγοραζε κανεις...

μεγαλοπιαστηκαν και πολυ φοβαμαι οτι ολο αυτο θα τους γυρισει στα μουτρα...

μακαρι η ιστορια να με βγαλει λαθος,μια και απο περισσοτερο ανταγωνισμο μονο καλο μπορει να προκυψει...

:beer:

Σου περνα μια πιπα ανετα για αυτά που λες, ετσι για να σε ευχαριστησω :lol: :lol: :lol: :lol:

DimChios
28/01/2010, 13:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από Stabak
:beer:

Σου περνα μια πιπα ανετα για αυτά που λες, ετσι για να σε ευχαριστησω :lol: :lol: :lol: :lol:


:a014:

DrIoannis
28/01/2010, 13:36
H Photo


186972

reinmeister
28/01/2010, 14:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από Stabak
:beer:

Σου περνα μια πιπα ανετα για αυτά που λες, ετσι για να σε ευχαριστησω :lol: :lol: :lol: :lol:

ολο υποσχεσεις εισαι...:blush: :lol:

Stabak
28/01/2010, 14:20
Ασε, η ουλίτιδα μου για σενα δουλεύει.... :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

και να το πάρει το ποτάμι εδω μουσκεψα :p , απο εδώ με είχες πως οτ λενε...

για να πληρωθει σωστα ο συγκεκριμενος θαλαμος καυσης,χρειαζεται εκκεντροφορους με τεραστιο βυθισμα κι αντιστοιχα μικρη διαρκεια,μια και το εμβολο μενει ελαχιστο χρονο κοντα στο ΑΝΣ...

reinmeister
28/01/2010, 14:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από Stabak
Ασε, η ουλίτιδα μου για σενα δουλεύει.... :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

και να το πάρει το ποτάμι εδω μουσκεψα :p

για να πληρωθει σωστα ο συγκεκριμενος θαλαμος καυσης,χρειαζεται εκκεντροφορους με τεραστιο βυθισμα κι αντιστοιχα μικρη διαρκεια,μια και το εμβολο μενει ελαχιστο χρονο κοντα στο ΑΝΣ...

:rotflmao: :rotflmao:

περαν του χαβαλε παντως,το καλο μοτερ απο το πρωι φαινεται...και του απριλια πρωτοεμφανιζομενο ηταν αλλα εσπερνε...

gmitsiakis
02/02/2010, 23:48
Καλησπερα σε ολους!

καμμια γνωμη για αυτο το μηχανακι? υπαρχει κανεις που το εχει παρει εστω και μια βολτα να μας πει κατι?

με εχει διαολισει και το εχω στα πολυ υποψην (να δω βεβαια και απο αξιοπιστια τι θα λεει σε λιγο βαθος χρονου...)

ολα τα περιοδικα το επαινουν αλλα τα περιοδικα ειναι περιοδικα και απ

DrIoannis
30/03/2010, 08:53
Λοιπόν πρώτη είσοδο σε ελεγχόμενο περιβάλλον εχθές.Είναι η γνωστή πιστούλα στα Χανιά-Κρήτη όπου είναι το μοναδικό μέρος που έχουμε οι Κρητικοί για χρήση "πίστας" ελεύθερα.
Η μηχανή παρά το ότι έχει τουλάχιστον 10-15 κιλά παραπάνω απ ότι αν είχε πολυεστερικά και χωρίς καταλύτη σε ένα μόνο σημείο καταλάβαινα ότι οδηγούσα 1000cc μηχανή.Αυτό ήταν στην επιτόπια σχεδόν πριν την είσοδο στο εσάκι το τελευταίο.Τα φρένα είναι με σωστό-προοδευτικό δάγκωμα και πραγματικά αρκετή δύναμη.Το ABS δεν έπιασε σε κανένα σημείο στο Race πρόγραμμα και το θεωρώ το καλύτερο για εμένα ακόμη και σε βόλτα γιατί έχει γρήγορη απόκριση που μου αρέσει.Τώρα το DTC(traction) στο Race ήταν πραγματικά απολαυστικότατο.Μπήκε σε πολύ λίγα σημεία,γιατί ο ρυθμός ήταν πιο χαλαρός από συνήθως,και μόνο στο πρώτο στάδιο.Στο δρόμο γενικά λόγω της μειωμένης πρόσφυσης,της αδυναμίας να περνάμε 20 φορές από την ίδια στροφή σε 20min και γενικά μιλάμε για δρόμο, δεν είχα αισθανθεί το πρώτο στάδιο.Η αίσθηση είναι σαν κάποιος να μειώνει λίγο αλλά αποτελεσματικά το γκάζι,σε αντίθεση με το δεύτερο στάδιο όπου είναι σαν να κόβουν το ρεύμα.Πραγματικά άλλη αίσθηση σε σχέση με το Bazzaz όπου είχα μόνο κόψιμο ρεύματος.Τα γωνιόμετρα δεν τα πρόσεξα αλλά πιστεύω όταν εξοικειωθώ θα τα δουλέψω.Το anti-σούζα τώρα,είναι σχεδόν σαν να τρώτε σφαλιάρα και να σας τιμωρούν για την καγκουριά που κάνετε.Έχω μία επιφύλαξη γιατί πιθανόν να έχει και εκεί 2 στάδια γιατί στην 4η που σηκώνεται νομίζω ότι με έριξε πιο ομαλά,επιφυλάσσομαι.
Αυτά μέχρι τώρα...

Ιznogood
30/03/2010, 09:03
μιας και το δοκιμασα στο TD 28/2 στα Μεγαρα παραθετω και τη δικη μου γνωμη...:

S1000RR ταπατεζα φουλ στα ηλεκτρονικα PS3 λεμε.... :D
Μοτερ, μεχρι τις 7000 στροφες φορας κορντουρα και πας τη θειά στη λαικη να πουλησει τα αυγα. Ανοιγεις γκαζι σε αυτη τη περιοχη και θυμιζει τρακτερ, ροπη μεν αλλα τπτ. αλλο δε. Aυτος ο χαρακτηρας με βοηθησε να μπω στο πνευμα του μπεμβε γρηγορα κανοντας κανα δυο γυρους να καταλαβω πως δουλευει το υπολοιπο μηχανακι. Θα επιστρεψω στο μοτερ για το δευτερο μισο πιο κατω.
Τα φρενα του ειναι καταπληκτικα, δε κουραζονται ειναι δυνατα και πανω απο ολα ασφαλη (abs), δεν ενιωσα να με προδιδουν ουτε να χανουν σε αισθηση μονο που στο τελος μου φανηκαν πως εχασαν σε διαδρομη(?)... μολαταυτα δουλευαν σωστα και ηταν επαρκη.
Το πιρουνι του αψογο, η πληροφοριση επαρκης και μεσα στη στροφη και σε δυνατα φρεναρισματα, πρεπει να ενεργοποιηθηκε και το abs καποια στιγμη στο τελος της μεγαλης ευθειας αλλα δεν καταλαβα τπτ απο στη μανετα. Το υπολοιπο τμημα της μοτοσυκλετας δεν διαφερει σε αισθηση απο τα υπολοιπα της κατηγοριας (βλ. τζαπαν). Το λοιπον με αυτο το ss, θα μπορουσα να κανω πολλα χλμ. στην εθνικη οδο, οχι δεν μου φανηκε στριμοκωλο στη πιστα αλλα με τις ρυθμισεις και τα ηλεκτρονικα που εχει θα το χαιρομουν το ιδιο και καλυτερα σε ανοιχτο δρομο.
Το μοτερ μερος 2ο!... :cry: :cry: :cry: Εκει μετα τις 7 που να δεις στις 8...9...10 σορρυ μετα δεν κοιταζα! Δεν εχω ξανανιωσει τετοιο τραβηγμα απο μοτερ, με το κουικσιφτερ ολα ειναι ομως απλαααα και σιγουρααααα...3η αλλαγη 4η χωρις κλεισιμο απλα κοπανας το αριστερο σου ποδι και αυτο επιταχυνει σουζαροντας καλυπτοντας την ωφελιμη ανω περιοχη σε πολυ μικρο διαστημα, οταν λεω σε μικρο το εννοω. Η ευθεια των μεγαρων ειναι μικρη, με αυτο το μοτερ δεν υπαρχει ευθεια...!
Αυτα τα ολιγα και συντομα σχολια για το μπεμπε της μπεμβε.

dimr1
30/03/2010, 12:47
Kινητήρας: Ανάλογα με το πρόγραμμα που επιλέγει ο οδηγός κάθε στιγμή, μπορεί να γίνεται σταδιακά ευκολοοδήγητο ή άμεσο στην απόκριση του γκαζιού, από 150 έως 190 ίππους. Έτσι χαμηλά έχει ικανοποιητική ροπή, αν θέλει να κινηθεί κάποιος γρήγορα θα κρατήσει τις στροφές του κινητήρα πάνω από τις 7000. Από εκεί και πάνω εξαρτάται από τον αναβάτη πόσο θα ανοίξει το γκάζι ιδίως μετά τις 11000 στροφές μέχρι και τον κόφτη γιατί η δύναμη είναι πρωτόγνωρη και τα χιλιόμετρα που μαζεύει δεν έχουν προηγούμενο για την κατηγορία.


Κράτημα: Σταθερό, ακλόνητο και σίγουρο με πολύ καλή πληροφόρηση κάθε στιγμή. Τα φρένα δικαιολογημένα είναι πολύ δυνατά, θέλουν ακριβώς γι αυτό προσοχή σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης, αν η μοτοσυκλέτα δεν είναι εξοπλισμένη με ABS. Σε οδήγηση στην πίστα σχετικά αργή είσοδος αλλά ουδέτερο παντού. Η πληροφόρηση είναι κι εδώ πολύ καλή, ενώ προσφέρει αντίστοιχη σιγουριά.


Άλλα σχόλια: Οι δυνάμεις στην επιτάχυνση κι επιβράδυνση που έχει να διαχειριστεί ο οδηγός της μηχανής είναι πολύ μεγάλες. Άν κι ακριβότερη, για το δρόμο προτείνεται η έκδοση με όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια, ώστε η μηχανή από λιοντάρι να γίνει λίγο πιο φιλική, σαν μια αγριόγατα.

reinmeister
30/03/2010, 13:35
διαβαζω τα σχολια σας για την αποδοση του και μου δινετε την αισθηση οτι οδηγησατε διαστημοπλοιο...

εχω οδηγησει καμποσα 1000αρια με πανω εως πολυ πανω απο 180 ροδα και δεν μπορω να πω οτι ειναι κατι τοσο εντυπωσιακο ...

τι να πω...η ειστε υπερβολικοι η εγω δεν νιωθω...

ERRIKA
30/03/2010, 13:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
διαβαζω τα σχολια σας για την αποδοση του και μου δινετε την αισθηση οτι οδηγησατε διαστημοπλοιο...

εχω οδηγησει καμποσα 1000αρια με πανω εως πολυ πανω απο 180 ροδα και δεν μπορω να πω οτι ειναι κατι τοσο εντυπωσιακο ...

τι να πω...η ειστε υπερβολικοι η εγω δεν νιωθω...

Δεν..... δεν είναι αυτά μηχανάκια για σένα. Αυτά είναι για να πίνεις χαλαρά το καφεδάκι σου εσύ όπως έχουμε πει. :evil: :evil:

sniper
30/03/2010, 14:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
διαβαζω τα σχολια σας για την αποδοση του και μου δινετε την αισθηση οτι οδηγησατε διαστημοπλοιο...

εχω οδηγησει καμποσα 1000αρια με πανω εως πολυ πανω απο 180 ροδα και δεν μπορω να πω οτι ειναι κατι τοσο εντυπωσιακο ...

τι να πω...η ειστε υπερβολικοι η εγω δεν νιωθω...

και δλδ εσύ τι πρέπει να οδηγήσεις για να εντυπωσιαστείς;


Αν δεν νιώθεις ρε φιλαράκι, άντε κάνε παρέα με την Τζουλια να μην νοιώθετε μαζί....
:smokin:

p@nos
30/03/2010, 14:12
το εχω ξαναγραψει...

καποιος πρεπει επειγοντως να του το δωσει μια βολτα


:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


193991

golis
30/03/2010, 14:19
Το εντυπωσιακό έγκειται στο ότι είναι το μοναδικό στην κατηγορία 1000cc(και μεγαλύτερα του λίτρου)παραγωγής με 180 ρόδα στοκ,out of the box κτλ.
180 ρόδα,μαμά και με πολύ καλή αναλογία κιλών/ίππο.Ούτε αέρα στα λάστιχα δεν θέλει.Στρώνεις τα πρώτα 1000 χλμ και έχει 180 τροχό.
Απλά και φιλικά προς τον τελικό χρήστη.

camen
30/03/2010, 14:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
το εχω ξαναγραψει...

καποιος πρεπει επειγοντως να του το δωσει μια βολτα


:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

MΗν του βαζεις ιδεες λεμεεεεε...:rolleyes:


193992

reinmeister
30/03/2010, 14:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από golis

Απλά και φιλικά προς τον τελικό χρήστη.

α γεια σου...τωρα συνεννοουμαστε...

αυτο λεω...πως ειναι δυνατον με μονο 180 ροδα να βλεπω τετοια σχολια εντυπωσιασμου...

:confused:

υ.γ. οι υπολοιποι ειστε κακοι ανθρωποι που με βρηκατε γλυκο κι αθωο αγορι και με δουλευετε...:sad:

sniper
30/03/2010, 17:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
.....

αυτο λεω...πως ειναι δυνατον με μονο 180 ροδα να βλεπω τετοια σχολια εντυπωσιασμου...

....


Γιατί συνήθως τα BMW με τόσα άλογα τα βλέπεις πάνω σε Οδική..... αν αυτό κινείται χρησιμοποιώντας τον δικό του κινητήρα, εσύ δεν εντυπωσιάζεσαι;


(Σχόλια για τα CBR σε άλλο ποστ παρακαλώ - του Rea εκλασε προχθες οπότε τι να λέμε..... :sad: )

Δήμιος
30/03/2010, 18:07
Oπως και να το δεις η BMW ανεβασε το πηχη, τουλαχιστον οσο αναφορα την ιπποδυναμη. Τωρα για το handling θα δειξει, αλλα οι κηδειες που κανει στα stocksport ειναι μνημειωδεις.
Οποτε μαλλον θα δουμε και ιαπωνικη απαντηση σε ενα δυο χρονακια. Η τεχνολογια υπαρχει και υπο το βαρος των εξελιξεων θα προσφερθει και απο αλλους κατασκευαστες.

gixxerpap
30/03/2010, 18:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από Δήμιος
Oπως και να το δεις η BMW ανεβασε το πηχη, τουλαχιστον οσο αναφορα την ιπποδυναμη. Τωρα για το handling θα δειξει, αλλα οι κηδειες που κανει στα stocksport ειναι μνημειωδεις.
Οποτε μαλλον θα δουμε και ιαπωνικη απαντηση σε ενα δυο χρονακια. Η τεχνολογια υπαρχει και υπο το βαρος των εξελιξεων θα προσφερθει και απο αλλους κατασκευαστες.


στα superstock διαπρέπει επειδή οι βελτιώσεις είναι πολύ περιορισμένες. Στη μεγάλη κατηγορία που τα πράγματα σοβαρεύουν, τον πίνει μονορούφι ...

Δήμιος
30/03/2010, 19:00
Εμεις μηχανακια στοκ ή πολυ κοντα στα στοκ οδηγουμε, δεν ειδα κανα 1000αρι με αφτερ ψαλιδι, ολινς FG των 10Κ, κατω απο 165κιλα και φρενα brembo των 5Κ ευρω σε καμια πιστα...ουτε με traction των 100κ+ ευρω...

Οτι στα stocksport διαπρεπει δειχνει οτι ειναι πολυ καλη μοτοσυκλετα out of the box.

Ιznogood
30/03/2010, 19:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
...πως ειναι δυνατον με μονο 180 ροδα να βλεπω τετοια σχολια εντυπωσιασμου...
Για στοκ μηχανακι μιλαμε αν καταλαβα καλα ή για φτιαγμενα;
Ποσα ss1000 βγαζουν 180 αλογα τροχο απο το εργοστασιο;
Τα φτιαγμενα που βγαζουν 180 αλογα, ποσα ? δαπανηθηκαν;
16.000? για 184 (για την ακριβεια) τροχο οπως βγαινει απο τη γραμμη παραγωγης ειναι ακριβοτερο απο φτιαγμενο japan;

Υ.Γ. Η φωτο με το busaShuttle τα σπαει...:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

reinmeister
31/03/2010, 11:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ιznogood
Για στοκ μηχανακι μιλαμε αν καταλαβα καλα ή για φτιαγμενα;
Ποσα ss1000 βγαζουν 180 αλογα τροχο απο το εργοστασιο;
Τα φτιαγμενα που βγαζουν 180 αλογα, ποσα ? δαπανηθηκαν;
16.000? για 184 (για την ακριβεια) τροχο οπως βγαινει απο τη γραμμη παραγωγης ειναι ακριβοτερο απο φτιαγμενο japan;

Υ.Γ. Η φωτο με το busaShuttle τα σπαει...:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

η ενσταση μου δεν ειναι στον εντυπωσιασμο που πηγαζει απο την υπαρξη 180 εργοστασιακων ιππων, αλλα απο τον αντιστοιχο που πηγαζει απο την οδηγηση τους...

για να βγαλει ενα gsxr 1000 κ7-8-9, 180 ροδα,χρειαζεται ενα σετ εκκεντροφορους , μια φλαντζα κι ενα παπαρακι για ρυθμιση...κοστος ανταλλακτικων απο 800-1500 ,αναλογως σετ απ (reprofile η yosh)...

α...και εχει την στοκ αξιοπιστια...

εν τω μεταξυ,σταματηστε να πιπιλατε την καραμελα των 180 στοκ ιππων...δεν λεει τιποτα για τις δυνατοτητες του συγκεκριμενου μοτερ...το οτι στο παγκοσμιο δεν μπορει να δουλεψει ομως ,λεει πολλα...

επρεπε οι γερμανοι να κανουν κατι μπας και ξεχωρισουν και πουλησουν κανα κομματι...

βιαστηκαν ομως και γι αυτο πηραν τα @@ μου...

DUKASII
31/03/2010, 11:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
η ενσταση μου δεν ειναι στον εντυπωσιασμο που πηγαζει απο την υπαρξη 180 εργοστασιακων ιππων, αλλα απο τον αντιστοιχο που πηγαζει απο την οδηγηση τους...

για να βγαλει ενα gsxr 1000 κ7-8-9, 180 ροδα,χρειαζεται ενα σετ εκκεντροφορους , μια φλαντζα κι ενα παπαρακι για ρυθμιση...κοστος ανταλλακτικων απο 800-1500 ,αναλογως σετ απ (reprofile η yosh)...

α...και εχει την στοκ αξιοπιστια...

εν τω μεταξυ,σταματηστε να πιπιλατε την καραμελα των 180 στοκ ιππων...δεν λεει τιποτα για τις δυνατοτητες του συγκεκριμενου μοτερ...το οτι στο παγκοσμιο δεν μπορει να δουλεψει ομως ,λεει πολλα...

επρεπε οι γερμανοι να κανουν κατι μπας και ξεχωρισουν και πουλησουν κανα κομματι...

βιαστηκαν ομως και γι αυτο πηραν τα @@ μου... Ρε μαστορα σε ποιο παγκοσμιο δε μπορει να δουλεψει?:eek:

τι κανει λεει το κ7?με ενα σετ εκεντροφορους περνει 20 αλογα...!
στα παπαρια μας..
το bmv ενα σετ εκεντροφορουσ να μη παρει κ αυτο τιποτα?

επειδη ολα περνουν κανουν δειχνουν ..για αυτο λεμε οτι οπως βγαινουν απο το εργοστασιο..το κ ταδε ουτε να το κοιταξει δε μπορει..

DUKASII
31/03/2010, 11:55
τελικα...πονεσε πολυ μωρε η bmw... ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΛΕΜΕ ΕΤΣΙ?ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΑ ΤΟΥΜΠΑΝΑ ΣΑΣ ΤΑ ΚΩΛΟΦΤΙΑΓΜΕΝΑ ΠΟΥ ΧΟΥΝΕ ΠΑΕΙ 20 + ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΟ...
κανα μαμα bmw KAI ΑΓΧΩΝΕΣΤΑΙ ΜΩΡΕ?:bawl: :lol: :lol: :rotflmao:

reinmeister
31/03/2010, 12:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
Ρε μαστορα σε ποιο παγκοσμιο δε μπορει να δουλεψει?:eek:

τι κανει λεει το κ7?με ενα σετ εκεντροφορους περνει 20 αλογα...!
στα παπαρια μας..
το bmv ενα σετ εκεντροφορουσ να μη παρει κ αυτο τιποτα?

επειδη ολα περνουν κανουν δειχνουν ..για αυτο λεμε οτι οπως βγαινουν απο το εργοστασιο..το κ ταδε ουτε να το κοιταξει δε μπορει..

στο wsbk...

:rotflmao: :rotflmao: :bawl: :bawl:

τι να παρει ρε θειο? εδω γινεται χαρτοπολεμος στοκ,θα σηκωσει και φτιαξιματα?:lol:

οπως βγαινουν απο το εργοστασιο τα υπολοιπα δουλευουν...αυτο δεν...

επισης στα παπαρια του οποιουδηποτε κατοχου τζαπαν τα 180 του μπεμπε...αν θελει τα χει...και θα δουλευει...

ποια 20κ ρε? μην μπερδευεσαι με bmw τιμες...για τα τζαπαν ειναι φθηνα τα πραγματα... :D

DUKASII
31/03/2010, 12:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Θέλετε τιμή απ'τη μέση και μπροστά ή απ'τη μέση και πίσω κύριος; Να βγάλω πακέτο για κομπλέ;:bigcry: :bigcry: :lol: :rotflmao: :lol: :bawl:

Stabak
31/03/2010, 12:26
ποσο νομιζεις; :lol:


Τεσπα για να σοβαρευτουμε, κατ'εμε οποιος διαλεξει το μπεμπε θα το διαλέξει σαν συνολο, δηλαδη με τα abs του τα DTC του τα χρωματακια και τα κόλπα του και θα του φτασει κανα 17,5ράκι 18 συνολο και μεγεια του με χαρά του... Όποιος κατ'εμε παντα δεν παρει αυτο το πακετο και απλα περιοριστει στο απλο , να το πω κομψα ειναι ασχετος ή δεν εχει τα φραγκα, απολυτα κατανοητό και σεβαστό....

όμως οταν περνεις το απλό, υποτιθεται οτι το κομπετατιβ αντβαντιτζ (chic ε?) ειναι τα 180 ρόντα (δεν νομιζω ουτε το σουλουπι ουτε τα χρωματα πχ να κανουν την διαφορα). Συμφωνοι; Ε, αυτο που σας λεει η εξοχοτης του, ειναι πως αλογα βρισκεις και σε ενα οποιοδηποτε νιπονε των 10Κ αξιας κλπ κλπ.... με λιγα χρηματα... οπως κανανε παντα τοσα χρονια οι εκαστοτε ενδιαφερομενοι.... και μενουν και τσεπη, και τα σερβις τα κανεις και στην αυλή σου που λεει ο λόγος....

ποιο ειναι το κακο;

DUKASII
31/03/2010, 12:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από Stabak
ποσο νομιζεις; :lol:


Τεσπα για να σοβαρευτουμε, κατ'εμε οποιος διαλεξει το μπεμπε θα το διαλέξει σαν συνολο, δηλαδη με τα abs του τα DTC του τα χρωματακια και τα κόλπα του και θα του φτασει κανα 17,5ράκι 18 συνολο και μεγεια του με χαρά του... Όποιος κατ'εμε παντα δεν παρει αυτο το πακετο και απλα περιοριστει στο απλο , να το πω κομψα ειναι ασχετος ή δεν εχει τα φραγκα, απολυτα κατανοητό και σεβαστό....

όμως οταν περνεις το απλό, υποτιθεται οτι το κομπετατιβ αντβαντιτζ (chic ε?) ειναι τα 180 ρόντα (δεν νομιζω ουτε το σουλουπι ουτε τα χρωματα πχ να κανουν την διαφορα). Συμφωνοι; Ε, αυτο που σας λεει η εξοχοτης του, ειναι πως αλογα βρισκεις και σε ενα οποιοδηποτε νιπονε των 10Κ αξιας κλπ κλπ.... με λιγα χρηματα... οπως κανανε παντα τοσα χρονια οι εκαστοτε ενδιαφερομενοι.... και μενουν και τσεπη, και τα σερβις τα κανεις και στην αυλή σου που λεει ο λόγος....

ποιο ειναι το κακο; κατσε να σοβαρευτουμε ρε φιλε..εγω δεν ειμαι μηχανικος κ δεν εχω αυλες...
ΘΕς ΝΑ ΣΕ ΣΤΕΛΝΩ ΤΟ ΡΗΜΑΔΙ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕΡΒΙΣ..ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΤΕ ΠΑΩ ΣΤΟ ΜΑΣΤΟΡΑ..(ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Κ ΦΙΛΟΣ...) ενα πονο μετα τον εχω να σε πω κ την αληθεια...
....

θες να με πεις παλι οτι τα 180+ αλογα των φτιαγμενων τζαΜπαν..(το Μ γιατι γινανε ξαφνικα και τζαμπα τα τζαπαν..) ειναι αμεσα οδηγησιμα..ελεγχομενα..τα φρενα τους ειναι σουπερ πιανουν παντου κ παντα κτλ?
καλα το οτι ειναι ολα τα φτιαγμενα αξιοπιστα....δε το συζητω καν..θα το πω κ στον αλεξακη που το χει μεσα με καρφωμενες κανα δυο βαλβιδες να παρει τα πανω του...δε χαλασε βρε..ναζακια σου κανει..


φιλε...μεταξυ μας.. να πονεσει τοσο !!! δε το περιμενα ουτε εγω να σε πω την αληθεια..

αλλα τελικα πονεσαν πολυ αυτα τα +20...
ξαφνικα γινανε ολα τα γιαπον φτηνα....οι μαστορες δε χρειαζονται ντε, γιατι ολα σενιαρονται..αρκει να χεις αυλη..
ανακαλυψαμε κ τα σουπερμπαικς οπου η bmV(for ventoyza) τον πινει..

και το βγαλαμε κ αυτο τριμπουρδελο και παμ παρακατω...