Σύνδεση

View Full Version : BMW S 1000 RR - Ξεκίνησε η διάθεση του στην Ελλάδα



Σελίδες : [1] 2 3 4

transporter
17/04/2008, 09:17
Τη 16η Απριλίου ανακοινώθηκε η νέα supersport μοτοσυκλέτα της BMW στη κατηγορία superbikes


127836

p@nos
17/04/2008, 09:23
ωχχχχχχχχχχχχχχ εχουν να κλεισουν σπιτια...


:eyepop: :eyepop: :eyepop:




κανα spec για αυτο???

el_hymador
17/04/2008, 09:29
Πολυ Γιαπωνεζικο ss θυμιζει...η ουρα ειναι copy -paste σχεδον απο Kawa 636 και το μουτρο φερνει πολυ σε gsxr.

Ττετρακυλινδρος σε σειρα κινητηρας, αλουνινενιο πλαισιο δυο δοκων και χωρις telelever και paralever φυσικα.

η κατασκευαστικη του φιλοσοφια ειναι 4Ι Japan εντελως.

Για αποδοση λενε πανω απο 220 ιππους και βαρος κατω απο 160 κιλα...

Cpt. Haddock
17/04/2008, 09:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Πολυ Γιαπωνεζικο ss θυμιζει...η ουρα ειναι copy -paste σχεδον απο Kawa 636 και το μουτρο φερνει πολυ σε gsxr.

+955 :sick: :sick: :sick:

αν και, οταν φτιαχνεις μηχανάκι SS οι σχεδιαστικες επιλογές ειναι λιγο-πολυ περιορισμένες...

H.A.Balafoutre
17/04/2008, 10:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Πολυ Γιαπωνεζικο ss θυμιζει...η ουρα ειναι copy -paste σχεδον απο Kawa 636 και το μουτρο φερνει πολυ σε gsxr.

Ττετρακυλινδρος σε σειρα κινητηρας, αλουνινενιο πλαισιο δυο δοκων και χωρις telelever και paralever φυσικα.

η κατασκευαστικη του φιλοσοφια ειναι 4Ι Japan εντελως.

Για αποδοση λενε πανω απο 220 ιππους και βαρος κατω απο 160 κιλα...


Πόσο συμφωνώ....και μάλιστα να προσθέσω πως η BMW μπαίνει τελευταία στο παιχνίδι.....χωρίς καινοτομίες.....και ήδη αποσβεσμένη τεχνολογία.....αλλά τα φράγκα θα τα ζητάει........καλύτερα να εξέλισαν τον boxer που δεν τον έχει άλλος παρά μια από τα ίδια και τελευταίος και ακριβός.:wave2:

Cpt. Haddock
17/04/2008, 10:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
Πόσο συμφωνώ....και μάλιστα να προσθέσω πως η BMW μπαίνει τελευταία στο παιχνίδι.....χωρίς καινοτομίες.....και ήδη αποσβεσμένη τεχνολογία.....αλλά τα φράγκα θα τα ζητάει........καλύτερα να εξέλισαν τον boxer που δεν τον έχει άλλος παρά μια από τα ίδια και τελευταίος και ακριβός.:wave2:

Πόσο να εξελιχθει ο μποξερ άλλο; Το μονο που μένει ειναι να γίνει υδροψυκτος :lol:

Vstrommer71
17/04/2008, 10:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
+955 :sick: :sick: :sick:

αν και, οταν φτιαχνεις μηχανάκι SS οι σχεδιαστικες επιλογές ειναι λιγο-πολυ περιορισμένες...
Nαι,αλλα και οι ΚΤΜαδες φτιαξανε supersport το οποιο ξεχωριζει απο εμφανιση(για μενα πολυ ομορφο).Οι βαυαροι θα μπορουσαν να φτιαξουν κατι πιο πρωτοτυπο

Cpt. Haddock
17/04/2008, 11:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από Vstrommer71
Nαι,αλλα και οι ΚΤΜαδες φτιαξανε supersport το οποιο ξεχωριζει απο εμφανιση(για μενα πολυ ομορφο).Οι βαυαροι θα μπορουσαν να φτιαξουν κατι πιο πρωτοτυπο

Εβγαλαν το HP2 Sport (έχει και μποξερ :D :lol: )

H.A.Balafoutre
17/04/2008, 11:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Πόσο να εξελιχθει ο μποξερ άλλο; Το μονο που μένει ειναι να γίνει υδροψυκτος :lol:

Κάτι πήγαν να κάνουν με το πρωτάθλημα Endurance, 1οι βγήκαν στην κατηγορία τους....αλλά μάλλον θα έχουν αυξημένη προστιθέμενη αξία με το Ι4 και το όνομα BMW.

el_hymador
17/04/2008, 11:52
http://www.mototriti.gr/news/preview_news.asp?CATEGORY_id=80&NEWS_DATA_ID=69288

apav
17/04/2008, 13:16
:eyepop:

p@nos
17/04/2008, 18:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από apav
:eyepop:


+:eyepop: :eyepop:



παιδια μη τη συγκρινετε με τα ιαπωνικα Ι4,αυτη ειναι στην κατηγορια της 1098R...

DimChios
17/04/2008, 19:31
δεν παυει να ειναι μ00ναρα παντως!

οτι κι αν λετε!

:wave2:

Tigas
17/04/2008, 20:50
εμένα εμπρός πάντως μου κάνει GSX-R K6 και πίσω K4, δέν με αρέσει εάν είναι πραγματική φωτογραφία και όχι photoshop.

felter
17/04/2008, 21:03
αυτο μου κανει για ABS :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:


127899

alximistis
18/04/2008, 00:35
Παίδες να με συγχωρείτε... αλλά ακριβώς επειδή είναι ουσιαστικά η πρώτη της προσπάθεια και θα θέλει να δει πως θα κινηθεί γι αυτό και δεν προχώρησαν σε κάτι εξεζητημένης εμφάνισης. Επίσης μην ξεχνάτε επιτέλους ! τη φιλοσοφία του κάθε κατασκευαστή! Οι Γερμανοί πάντα μα πάντα κάνουν τη δουλειά τους άψογα βασισμένοι πάνω στον ορθολογισμό και στην τετράγωνη λογική τους και σε δεύτερη μοίρα βάζουν την εμφάνιση!
Διαβάσατε τα πρώτα στοιχεία εάν φυσικά ισχύουν;
τετρακίλυνδρος σε σειρά πάνω από 220 ίππους και κάτω από 160 κιλά; αστειέυεστε;;;
Και όπως είπε ο μητσάρας σόρι κιόλας προς την ομήγυρη αλλά είναι μουνάρα η μοτοσικλέτα!!!

el_hymador
18/04/2008, 01:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από felter
αυτο μου κανει για ABS :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

ΑBS σε racing μηχανη; :nono: κατι αλλο παιζει, υπαρχει αντιστοιχως δισκος και στο πισω φρενο παντως.

Κατι τσεκαρουν με την περιστροφη των τροχων...κανα anti spin ισως...

ειμαι 100% σιγουρος πως το μηχανακι θα ειναι πολυ ''φορτω'' απο τεχνολογια....ισως να γραφει και μονο του γυρους στην πιστα :lol:

περα απο την πλακα θα του εχουν βαλει πολυ πραμα απανω...BMW χωρις καινοτομιες δεν γινεται, αυτοι εχουν κανει σημαια τους την διαφορετικοτητα!

Και τωρα που δεν εχουν paraleverotelelverιες στο μηχανακι θα εχουν βγαλει το αχτι τους αλλου.

Καλα, για την εκδοση δρομου θα ζητανε κανα 30.000ευρω για πλακα μαλλον...με τα extra θα φθανει 40.000... :wave2:

rsp
18/04/2008, 02:16
tsampaaaaaaaaa

byron
18/04/2008, 02:38
καλή προσπάθεια...

Απ΄τη suzuki γερμανίας το πήραν ή παραεισαγωγή? :confused:

DrIoannis
18/04/2008, 08:53
Καθαρά Japan look...Δεν είναι κακό σε αυτήν την περίπτωση.Είναι όμορφη από το πλάι.

transporter
19/04/2008, 07:30
Μαλλον εδω βρίσκονται οι απαντησεις σε πολλα ερωτηματα. Λιγο μεγαλο αλλα με λιγη υπομονη διαβαζεται

Hendrik von Kuenheim -General Director BMW Motorrad -Munich, 16 April 2008

Dear Motorcycle Friends,
I also bid you a very warm welcome here today. This is indeed the first time I am addressing you in my new function as the President of BMW Motorrad. Some of you already know me however from my former activities – my last positions was the President of BMW Spain.
I joined BMW about 20 years ago and over the years I have gained a great deal of experience in international car and motorcycle sales. Now I am happy to invest this experience in BMW Motorrad, helping to shape the futures of BMW’s motorcycle business.
At BMW as well as at Husqvarna Motorcycles, we are working all-out on a whole series of fascinating project. We are in the middle of a broad-based model initiative.
It is essential that this model initiative is turned into a success stories over the next few years. It is our objective to expand the motorcycle business significantly and to achieve profitable growth.
In my presentation today I will be focusing on two highlights in particular:
First, I would like to give you some background information on our ambitious growth targets. Second, I will offer you the first status report on our Supersport project.
Allow me to start with some essential aspects of our growth strategy.
This year we again plan to deliver more motorcycles to our customers than in the previous year, continuing the many years of success BMW Motorrad is now able to report.
Considering that motorcycle markets show a rather irregular and inconsistent development, this is and remains a very demanding target.
We are of course focusing in particular on our core models in the Tourer, Sports Tourer, and Enduro markets. Indeed, these models remain indispensable within BMW’s future range of motorcycles.
This applies particularly to our Boxers: The Boxer engine is just as much part of BMW as the white-and-blue logo. For this reason alone, this unique engine concept has a long and great future with BMW Motorrad. A future which, just like the past, will again offer numerous innovations.
We are continuing our powerful initiative not only with our core models. BMW Motorrad has ambitious growth targets: As part of the strategic reorientation of the BMW Group, we have announced that customer deliveries by BMW Motorrad are to increase by approximately 50 per cent by the year 2012 to 150,000 units.

To meet this objective, we are making BMW Motorrad even more sporting and dynamic. This means that we are specifically entering market segments where BMW Motorrad was not represented so far.
We have already taken the initiative in this respect with the HP2 models and the F Series. Now we are taking on the competition to an increasing extent with brand-new, innovative and sporting products, moving ahead strongly also in international motorcycle racing.
But why are we doing all this?
Because we see a great potential in the Enduro segment, for example, for further growth. In the Tourer and Sports Tourer segments, on the other hand, we are reaching the limits to growth, since in this case we have largely exhausted our market potentials in the meantime. Precisely this is why we plan to address additional new customers we have not been able to win over so far.
So this is why we are expanding our product portfolio to other market segments BMW Motorrad has not served in the past. Two examples are our entry into the Sports Enduro segment and our entry into the Supersport segment.
Ladies and Gentlemen,
To make our approach in this area even clearer and more specific, we are pursuing a two-brand strategy, which is precisely why we purchased Husqvarna Motorcycles last year. Together with Husqvarna Motorcycles, we are confident that we will reach our sales target of 150,000 machines a year.
Husqvarna Motorcycles is the second-oldest motorcycle manufacturer still building motorcycles today and is one of the most famous names worldwide in the motorcycle business. Over the years, Husqvarna have won more than 70 World Championships in offroad and Supermoto racing.
With Husqvarna’s very sporting machines, we are able to expand our product range even faster to new groups of purchasers throughout the entire offroad and Supermoto segments than we could with BMW alone.

transporter
19/04/2008, 07:32
The highly competitive offroad segment is particularly large in the USA, Southern Europe and Australia. And holding a very good position in all of these markets, Husqvarna is already very strong, offering BMW Motorrad a perfect partner.
We are very happy indeed with our new brand in the motorcycle segment, which is giving the entire Company extra momentum. So we have given ourselves ambitious growth targets right from the start, as of 2008: This year we plan to boost sales by approximately 30 per cent over the previous year, and we are already proceeding all-out to this objective.
To reach this target we initiated and implemented a number of activities right from the start when taking over Husqvarna.
Production output is developing according to plan. And after re-organising our parts business, we have solved our former problems in the supply of spares.
At the same time we have launched special programmes and activities for the further improvement of product quality.
We are also very happy with Husqvarna in motorsport, with the season so far developing very positively. We are active in both Enduro and Motocross events and in Supermoto racing. Indeed, the first results of the season in these various disciplines already exceed our expectations.
And we are particularly happy that customer interest in Husqvarna has increased very significantly following the takeover by BMW, particularly in the amateur motorsport segment.
We are moving ahead quickly and strongly not only with Husqvarna. Rather, our own model initiative at BMW Motorrad is also continuing at a fast pace and on a high level.
In 2008, we offer our customers the substantially upgraded R 1200 GS and GS Adventure. On 8 March we started sales of the exclusive BMW HP2 Sport, and in the second half of the year the BMW G 450 X Sports Enduro will round off BMW’s model range in a brand-new segment.
On 8 March the new BMW F 800 GS and BMW F 650 GS two-cylinders celebrated the start of sales.
Initial response from the markets makes us very optimistic. In fact, global demand even exceeds our production capacities, with demand particularly from the Southern European markets in Spain, Italy and Greece exceeding our greatest hopes. Particularly the F 800 GS is the choice of many customers who have so far ridden another make.
So much on the new models in 2008 you already know. But let me add that we will be presenting further surprises at the major motorcycle shows in Cologne and Milan, the Intermot and EICMA, which we cannot talk about yet today.
So you see that we are well-prepared for the future.
Despite all this good news, the fact remains that BMW Motorrad – like all European motorcycle manufacturers – currently faces special challenges. We see almost daily how conditions are becoming tougher, with the prices of raw materials and energy going up all the time and currency risks becoming greater.
Let me explain briefly just how much the currency issue affects our competitive situation:
In the last seven years alone, the dollar and the Japanese yen have lost about 80 per cent of their value versus the euro.
That means that our main competitors are benefiting from even the slightest weakness of the dollar and the yen, from every drop in value even behind the decimal point. They are able to offer their products at lower prices in the world market and make significant profits all the same.
Obviously, we must find answers to these challenges, since we cannot pass on these cost disadvantages directly to our customers in a one-to-one process.
To remain competitive we are therefore continuing to enhance our efficiency in Development, Production and Sales, we are intensifying our international Purchasing activities, and we are creating a very attractive, innovative product portfolio.
This, Ladies and Gentlemen, takes me on to the highlight I am sure you are all looking forward to.
I stated before that we are actively looking for new options, for profitable growth and for the planned increase in volume. Precisely that is why we have decided, among other things, to take on the competition in the Supersports segment on both the road and the race track.
We naturally realise that we are taking on a great challenge. Particularly the Japanese are some 20 years ahead of us in this class and have lots of experience. But even so, the spirit of this competition alone encourages us in our efforts. From the start we wish to be on par with our well-established competitors also in the Supersports segment.Our development team is highly motivated to achieve our goals. And I can tell you today that the status we have achieved so far is very promising.
We are confident that we will be able to start the Superbike World Championship next year with a convincing all-round package, and that our series motorcycle will be just as convincing. In both terms of both its technology and price, our Supersports will be absolutely competitive.
Dear Motorcycle friends, what motivates us to move into this segment in particular?
First:
The very fascination of this motorcycle with its racing DNA expands and upgrades the brand image of BMW Motorrad by offering an additional, sporting and emotional element winning over new customers for the brand.
The Superbike World Championship is becoming increasingly popular among motorcycle riders, since here, unlike the MotoGP, they are able to watch and admire their motorcycles in a direct comparison with competitors.
And they can enjoy this thrill all around the world! This year the Superbike World Championship is being held on four continents and in 13 countries.
Second:
For the first time we are demonstrating the innovative power of BMW Motorrad also in the segment of the most dynamic, top-performance onroad motorcycles, since our Supersports motorcycle is an all-BMW development from the ground up and will be built at our plant in Berlin.
Third:
We are expanding our product portfolio also with a view to worldwide growth.
Today sales in the 1,000-cc class amount to some 100,000 units worldwide. The vast majority of these motorcycles goes to the USA and Europe. And the four large Japanese manufacturers account for about 85 per cent of the market.

transporter
19/04/2008, 07:33
BMW Motorrad is looking at a long-term involvement in this segment. Clearly, that means we must speak the language of the segment and follow the usual market standards. And indeed – we are confident that we will set new benchmarks in this scene, winning over an appropriate market share.
This, takes me on to the motorcycle as such.
It is our objective to offer the customer a high-performance motorcycle with absolutely outstanding qualities and features on both the road and race track in terms of rideability, performance, and ergonomics.
Since we are still in the middle of the development process, it would be too soon to mention any specific technical data. But you naturally know the usual level of performance our competitors have to offer. So with this in mind, I leave it to you today to speculate on what the specifications might be.
Our Supersports is based on a highly proven fundamental concept. Before choosing this concept, we naturally analysed the market and the appropriate technologies with utmost care and precision. And we will use the technical parameters required to develop our own solutions.
In the early project phase we checked out various engine concepts. And as you know, we then decided in favour of a four-cylinder, with the straight-four offering the best qualities to meet the power, performance, weight, and package requirements to be fulfilled. In typical BMW style, the engine will of course offer a number of special features, especially on the cylinder head.
For package reasons we have decided against the BMW Duo-Lever on the suspension. Taking up more space, this kind of front-wheel geometry would have presented disadvantages with the very compact structure of BMW’s new Superbike.
But you can be sure that the innovations we are introducing are absolutely convincing. One example is the special traction control you will find on the new machine. Again, however, we cannot give you any further information today.
As you may expect of BMW Motorrad, the design of our BMW Supersports will be absolutely unique and very different. While it will of course reflect the usual design language in the segment, it will at the same time offer a strong and powerful message from the BMW brand.
Now let me briefly give you the status of our entry into the Superbike World Championship:
Today I can confirm that our preparations are proceeding according to plan in every respect: In compliance with the rules of the Series, the new motorcycle will be available to customers in 2009 and we will build 1,000 production models by the end of next year.
We are implementing our racing activities in close cooperation with our partner Alpha-Racing, a specialist very experienced in motorsport. Located near Munich, Alpha-Racing have already started work in a special production hall specifically for this purpose.
The process of building up the team is proceeding at full swing and we have already filled the key positions.
The team is a combination of specialists from BMW and members of the Alpha-Technik racing crew, as well as further specialists from professional Superbike racing.
Choosing the development and test riders for our racing machine, we are currently operating in a revolving system to gain as much experience as possible. The selection of test riders ranges from experienced riders still active today all the way to young “top guns”.
In the upcoming weeks and months we will systematically start production of the racing machine in its individual power and performance stages, testing the new model as we go along.
We naturally realise that the established teams have many years of experience. But we wish to take up this challenge in particular and have put together a highly motivated team precisely for this purpose, a team which will prove the performance of our new motorcycle in professional racing.
Naturally, we will have to go through a certain process of learning – which is precisely why we have set ourselves realistic targets for the time being: In our first year in the Superbike World Championship we seek to bring home several places in the Top 10 and to consistently close the gap to the top teams. In year 2 we plan to catch up with the top teams and to win our first places on the podium. And our medium-term objective, obviously, is to win the World Championship!
So much on this project, the current status of the project and our preparations for entering the World Superbike Championship next year.
You have been speculating a lot on the designation of our new model. So let us put an end to this speculation today.
BMW Motorrad’s first Supersports will be the “S 1000 RR”.
In choosing the name and designation of BMW’s new Supersports, we are consistently following our nomenclature at BMW Motorrad. In this name, the “S“ stands for Supersports, marking a new class of motorcycles from BMW. The “1000” designates the size of the engine, and the “RR” naturally stands for the model itself.


Thank you for your attention.

madox
19/04/2008, 21:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από alximistis
Παίδες να με συγχωρείτε... αλλά ακριβώς επειδή είναι ουσιαστικά η πρώτη της προσπάθεια και θα θέλει να δει πως θα κινηθεί γι αυτό και δεν προχώρησαν σε κάτι εξεζητημένης εμφάνισης. Επίσης μην ξεχνάτε επιτέλους ! τη φιλοσοφία του κάθε κατασκευαστή! Οι Γερμανοί πάντα μα πάντα κάνουν τη δουλειά τους άψογα βασισμένοι πάνω στον ορθολογισμό και στην τετράγωνη λογική τους και σε δεύτερη μοίρα βάζουν την εμφάνιση!
Διαβάσατε τα πρώτα στοιχεία εάν φυσικά ισχύουν;
τετρακίλυνδρος σε σειρά πάνω από 220 ίππους και κάτω από 160 κιλά; αστειέυεστε;;;
Και όπως είπε ο μητσάρας σόρι κιόλας προς την ομήγυρη αλλά είναι μουνάρα η μοτοσικλέτα!!!



αυτα τα νουμερα ειναι πιθανον της αγωνιστικης εκδοσης η πολιτικη (1000 κοματια)θα ειναι 190-190.

Vourkoufales
02/05/2008, 09:42
Σαν R με ΖΧ και ABS είναι! :rotflmao:

ΥΓ: Το τριβάλιτσο θα το δίνουν έξτρα ή θα είναι στο βασικό εξοπλισμό? :confused: :D

jasondakar
02/05/2008, 13:17
θα κλεισει σπιτια αν το θελει η bmw. ποτε δεν ηταν σκοπος της ο ανταγωνισμος αλλα απο την στιγμη που σκεφτετε να μπει στο αγωνιστικο κλιμα. . . .

+ οτι τωρα που θα κατεβει και στους αγωνες θα εχει απιστευτη εξελιξη.

ελπιζω μονο να μην κανει την μλκ οπως ολοι οι γιαπωνεζοι καθε χρονο και καινουργιο ss που γαμαει μεταπωληση του παλιου κτλ


μουναρααααα παντως:cool:

Vourkoufales
02/05/2008, 13:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από jasondakar
θα κλεισει σπιτια αν το θελει η bmw. ποτε δεν ηταν σκοπος της ο ανταγωνισμος αλλα απο την στιγμη που σκεφτετε να μπει στο αγωνιστικο κλιμα. . . .

+ οτι τωρα που θα κατεβει και στους αγωνες θα εχει απιστευτη εξελιξη.


Όπως τα έκλεισε και η Ducati, η Husqvarna και οι άλλες ευρωπαϊκές εταιρίες? :rolleyes:
Δε νομίζω να είναι στα 14+- χιλιάρικα το BMW ειδικά αν βγει στην Παραγωγή με τα Ohlins!

θα έχει βέβαια κ αυτο το κοινό του όπως και τα υπόλοιπα!

δυστυχώς για μας τα SS είναι μια κατηγορία που εξελίσσεται συνέχεια και όποιος μένει πίσω χάνει το παιχνίδι απ τ αποδυτήρια!

siraxanz
06/05/2008, 20:41
Να ήταν η ζήλεια ψώρα, θα ψάχνατε για δερματολόγο....:rotflmao: :lol: :wacko: :sun:

el_hymador
06/05/2008, 22:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από siraxanz
Να ήταν η ζήλεια ψώρα, θα ψάχνατε για δερματολόγο....:rotflmao: :lol: :wacko: :sun:

πεθαναμε απο την ζηλια...

ειδικα οταν η εναλλακτικοι, υπεροπτικοι και ''ειμαστε αλλου'' Βαυαροι καταλαβαν οτι τα teleleveroparaleveria ειναι μια μ@λ@κι@ και μιση και δεν μπορουν να φτουρησουν σε ενα ανταγωνιστικο πεδιο οπως οι αγωνες...:lol: :lol: :lol:

αραγε τους διακοπτες θα τους αφησουν ιδιους;



:confused:

marios8
06/05/2008, 23:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από jasondakar
θα κλεισει σπιτια αν το θελει η bmw.

Κάτσε ρε Ιάσονα. Πότε έκλεισε σπίτια η BMW και δεν το θυμάμαι ??

Στο εντούρο? στο ΜΧ ? στα σουπερ μοτάρ ? Τα στριτάδικα δεν τα αναφέρω γιατί απλά δεν υπάρχει.

Ούτε καν στο Ντακάρ που ήταν και ο μεγάλος της καημός δεν τα κατάφερε .

Αξιόλογη προσπάθεια αλλα έως εκεί :beer: :beer: :wave2:

el_hymador
06/05/2008, 23:20
Στο Dakar εχεςι παρει αρκετες νικες με τον Rahier την δεκαετια του 80 και με τον Sainct το 2000 νομιζω...μετα ηρθε η ΚΤΜ...:D

jasondakar
06/05/2008, 23:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από marios8
Κάτσε ρε Ιάσονα. Πότε έκλεισε σπίτια η BMW και δεν το θυμάμαι ??

Στο εντούρο? στο ΜΧ ? στα σουπερ μοτάρ ? Τα στριτάδικα δεν τα αναφέρω γιατί απλά δεν υπάρχει.

Ούτε καν στο Ντακάρ που ήταν και ο μεγάλος της καημός δεν τα κατάφερε .

Αξιόλογη προσπάθεια αλλα έως εκεί :beer: :beer: :wave2:

ποτε δεν ασχοληθηκε με το mx ουτε με το enduro. Τωρα ξεκιναει να μπαινει προς τα εκει.
Αλλα εγω μιλαω για τεχνογνωσια απιστευτη με μεγαλες υποδομες απο πισω. Μιλαμε για πολυ μεγαλη τεχνογνωσια οποτε αν θεληση να αναπτυξει enduro μηχανακια κτλ θα τα κανει πολυ πολυ καλα με σχεσει τον ανταγωνισμο. Δεν ξερω αν μπορεις να πιασεις το σκεπτικο μου. :wave2:

MikeG
07/05/2008, 01:13
Η BMW αγόρασε τη Husqvarna για να πάρει τεχνογνοσία.. Ότι ακριβώς έκανε & με τη Land Rover, όπου στη συνέχεια τη πούλησε & έφτιαξε τα πρώτα Χ3 & Χ5.
Επίσης το μόνο που έχω να πω είναι ότι όσο περνάει ο καιρός τόσο απογοητεύομαι από αυτά που βλέπω στο service της BMW. Ξέρετε πόσα boxer (1200GS) έχω δει σπασμένα...? Χθες κιόλας σπασμένη μπιέλα που τα γ@μησε όλα! & στο μηχανάκι μόλις είχε λήξει η εγγύηση...:bigcry:
Πλέον τα υλικά που χρησιμοποιεί είναι για τα πανυγήρια, σε σχέση με παλιότερα.

:wave2:

V-TEC
07/05/2008, 10:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από felter
αυτο μου κανει για ABS :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

:D ο μπροστινός σένσορας του traction control :D

Karaiskakis
08/05/2008, 22:07
Το μοντελο αυτο της BMW κατα τη γνωμη μου ειναι απο τα καλυτερα της BMW εχει κατι clopy-paste απο Ιανπωνια αλλα και αυτα την ομορφαινουν!

byron
12/10/2008, 22:54
:smokin:


145093

byron
12/10/2008, 22:55
:bigcry:


145094

byron
12/10/2008, 22:55
:D :D


145095

byron
12/10/2008, 22:55
:evil: :smilea:


145096

byron
12/10/2008, 22:56
:p :cool:


145097

p@nos
12/10/2008, 22:57
μονο σε εμενα μοιαζει λιγο με το Μ1???

:D

byron
12/10/2008, 22:59
:ZZZ: :cry:


145100

byron
12/10/2008, 23:00
:sick:


145101

byron
12/10/2008, 23:00
:wacko:


145102

byron
12/10/2008, 23:00
:evil: :winka:


145103

filipp0s
12/10/2008, 23:23
τσιρκο τελείως... κιτς χρωματισμός και η μια ζαντα μπλε κι άλλη ασπρη(?) :yuck:

stefanos
13/10/2008, 00:01
Μακάρι να καταφέρουν κάτι οι Γερμανοί.
Ο ανταγωνισμός είναι πάντα σε όφελος του καταναλωτή.:p

jasondakar
13/10/2008, 00:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Ο ανταγωνισμός είναι πάντα σε όφελος του καταναλωτή.:p


+1200

Bavarian
13/10/2008, 00:45
Πανέμορφη είναι...πότε έρχεται ?

el_hymador
15/10/2008, 19:43
:D

http://www.s1000rr.com/

φωτογραφιες και video

el_hymador
15/10/2008, 20:04
Παντως μου γεννηθηκαν καποια ερωτηματα παρακολουθωντας το action video (νο2)....

Ολοκληρη BMW και δοκιμαζει το καμαρι της σε πιστα οπου τρεχουν μαζι και ιδιωτες;

Οκ, πες οτι εχει τελειωσει η εξελιξη του και το βγαλαν επισημα ενα video, ετσι για το promotion ρε γαμοτο...

Σε ανοιχτη στον κοσμο πιστα βρηκαν να το κανουν;

Δηλαδη σκασαν στην πιστα οπου ειχε Track Day και ειπαν:

Μαγκες μην ενοχλειστε, ενα μηχανακι που δεν εχει κυκλοφορησει ακομα θα δοκιμασουμε μωρε, καντε τους γυρους σας εσεις...

Αυτα που καταφερα να αναγνωρισω ηταν ενα YZF-R1, ενα CBR1000RR και ενα GSX-R 1000..."τυχαια" δηλαδη ολα χιλιαρια...

και τα περασε ολα....

τι λε ρε παιδι μου...

πω...πω...:rolleyes:

Ο Γκεμπελς ειναι στο τμημα διαφημισης της BMW-Motorrad;

H.A.Balafoutre
16/10/2008, 17:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
Παντως μου γεννηθηκαν καποια ερωτηματα παρακολουθωντας το action video (νο2)....

Ολοκληρη BMW και δοκιμαζει το καμαρι της σε πιστα οπου τρεχουν μαζι και ιδιωτες;

Οκ, πες οτι εχει τελειωσει η εξελιξη του και το βγαλαν επισημα ενα video, ετσι για το promotion ρε γαμοτο...

Σε ανοιχτη στον κοσμο πιστα βρηκαν να το κανουν;

Δηλαδη σκασαν στην πιστα οπου ειχε Track Day και ειπαν:

Μαγκες μην ενοχλειστε, ενα μηχανακι που δεν εχει κυκλοφορησει ακομα θα δοκιμασουμε μωρε, καντε τους γυρους σας εσεις...

Αυτα που καταφερα να αναγνωρισω ηταν ενα YZF-R1, ενα CBR1000RR και ενα GSX-R 1000..."τυχαια" δηλαδη ολα χιλιαρια...

και τα περασε ολα....

τι λε ρε παιδι μου...

πω...πω...:rolleyes:

Ο Γκεμπελς ειναι στο τμημα διαφημισης της BMW-Motorrad;

Πέστααααα πέστααααα...απλό, παλιό και δοκιμασμένο νταϊλίκι......για να φοβερίζουν τον κόσμο.:lol: :lol: :lol:

transporter
16/05/2009, 16:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Η BMW αγόρασε τη Husqvarna για να πάρει τεχνογνοσία.. Ότι ακριβώς έκανε & με τη Land Rover, όπου στη συνέχεια τη πούλησε & έφτιαξε τα πρώτα Χ3 & Χ5.
Επίσης το μόνο που έχω να πω είναι ότι όσο περνάει ο καιρός τόσο απογοητεύομαι από αυτά που βλέπω στο service της BMW. Ξέρετε πόσα boxer (1200GS) έχω δει σπασμένα...? Χθες κιόλας σπασμένη μπιέλα που τα γ@μησε όλα! & στο μηχανάκι μόλις είχε λήξει η εγγύηση...:bigcry:
Πλέον τα υλικά που χρησιμοποιεί είναι για τα πανυγήρια, σε σχέση με παλιότερα.

:wave2:

Αγόρασε τη Husqvarna για να πάρει τεχνογνοσία. Οχι, αγόρασε έτοιμο εργοαστάσιο και σειρα παραγωγής.

Ότι ακριβώς έκανε & με τη Land Rover, όπου στη συνέχεια τη πούλησε & έφτιαξε τα πρώτα Χ3 & Χ5
Με τη διαφορά ότι απο τότε τα Land Rover απόκτησαν ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστία απο εκεί που ήταν πολυτελείς συλλογές προβλημάτων (εξαίρεση το Defender)
Και απο τότε το Range Rover επανασχεδιαστηκε και μοιάζει καταπληκτικα στα Χ5

όσο για το RR. Προς το παρόν πάει καλά. Χωρίς πρωτιές αλλά με μια καλη περίοδο real-world racing.

Με τις φωτό αυτές μπορεί να πει κανείς ότι το μηχανακι "πετάει"
Απο τη τελευταια συμμετοχή στη Μονζα
http://www.metro.co.uk/sport/extra/article.html?in_article_id=109115&in_page_id=52 (http://)


163766

siraxanz
06/06/2009, 22:42
Δηλαδη βγηκε η αποφαση?

Ειναι κακη και ασχημη μηχανη επειδη ειναι BMW???

Θα σας περασει ο καυμος σιγα-σιγα:rotflmao:

Μηπως δεν εχεται δει οτι εχει γεμισει η Αθηνα με 1200GS? απο αφτα που σπανε και χαλανε...λεω εγω τώρα....:smilea:

Αφηστε να δειται τι ειναι και μετα κανεται συγκρισεις και τελεσιδικες καταδικαστικες αποφασεις στη διαφορετικοτητα. :wave2:

SVX
27/06/2009, 00:02
BMW Motorrad released today that the base MSRP of the S1000RR will cost ?15,800 , expect the US pricing to be below that (we’re guessing $14,500-ish).

In typical BMW fashion the real fun features will cost more. The BMW Race ABS system will cost ?950, while the Race ABS with Dynamic Traction Control (DTC) will cost a combined ?1,250. BMW is also offering an electric shifter for ?370, and an alarm system for ?220.

As we reported earlier, the bike will be available in four colors: Thunder grey, Lupin blue-Magma Red-Acid green, Mineral Silver, and Alpinewhite (BMW Motorrad Red, White, & Blue) will cost ?600 more.

Expect to see the S1000RR in showrooms by the end of the year.


167063

ilias24
08/07/2009, 10:36
Καλημερα σε ολους και ολες....:sun: :sun: :sun:

Ετυχε σημερα και ειχα μια κουβεντα με ενα πολυ καλο φιλαρακι που δουλευει στην εδω αντιπροσωπεια της BMW και ειναι σε θεση να γνωριζει πολυ καλα καποια πραγματα.... σε ερωτηση μου λοιπον για το ποσο θα κοστιζει τελικα το νεο οπλο τους μου απαντησε πως θα το βγαλουν με τιμη ακριβως 50? φτηνοτερο απο το νεο R1, προφανως για να μπορεσουν να μπουν ανταγωνιστικα στη κατηγορια... Υποψην δεν εχω ιδεα αν αυτη η τιμη θα ειναι με full εξτρα η εντελως γυμνο.....απλα μιας και το εμαθα ειπα να το μοιραστω μαζι σας....

Α...να μη το ξεχασω, η μηχανη θα βγει στα μαγαζια σε ενα μηνα απο τωρα....

TOLISTOLAROS
08/07/2009, 13:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
.....
Το χρώμα δεν παίζεται!
Θα το πάρω για 2ο μηχανάκι για να έχει το SV έναν άξιο αντίπαλο...

golis
02/12/2009, 14:40
Σε ότι αφορά στη τιμή της μοτοσικλέτας η οποία όπως αναφέρθηκε διατίθεται ήδη στην Ελλάδα,
είναι 15.950€ στη βασική της έκδοση που περιλαμβάνει το εξής εξοπλισμό:

· Σταμπιλιζατέρ
· Ψηφιακή διαχείριση κινητήρα (BMS-KP)
· Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο γκάζι (e-gas)
· Πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις
· LED πίσω φανάρι
· Σύστημα CAN-BUS στα ηλεκτρικά
· Επίπεδη οθόνη με ψηφιακές ενδείξεις για ώρα, ολικό χιλιομετρητή, μερικό χιλιομετρητή,lap timer mode,
προγραμματιζόμενη λυχνία αλλαγής ταχύτητας,ενδείξεις απόστασης και τεχνικών λαθών, ενδείξεις ρυθμού αλλαγής ταχυτήτων και τηλεμετρίας
· Ρυθμιζόμενη μανέτα φρένου 6 θέσεων και ρυθμιζόμενη μανέτα συμπλέκτη
· Αποθηκευτικός χώρος με κιτ εργαλείων κάτω από τη σέλα

Η λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού περιλαμβάνει: :D :D :D :D

Αγωνιστικό ABS 4 προγραμμάτων με δυνατότητα απενεργοποίησης 1.000€
Αγωνιστικό ABS και DTC (Dynamic Traction Control ) 4 προγραμμάτων 1.340€
Υποβοήθηση αλλαγής ταχυτήτων 400€
Συναγερμός 230€
Special Color (λευκό-κόκκινο-μπλε) 520€
Μηχανισμός υποβοήθησης αλλαγής ταχυτήτων 450€
Βάση μαρσπιέ οδηγού HP σετ 612,49€
Βάση μαρσπιέ συνεπιβάτη HP 187,5€
Διακόπτης φώτων φρένων πίσω τροχού αρχικής τοποθέτησης 15,12€
Αναδιπλούμενη μανέτα συμπλέκτη HP 206,26€
Αναδιπλούμενη μανέτα φρένου HP 206,26€
HP Δέκτης υπερύθρων για Laptimer 225,01€
HP Πομπός υπερύθρων για Laptimer 187,5€
Βάση πλακέτας εμβλήματος HP, Carbon, σετ 825€
Διακοσμητικό κάλυμμα ρεζερβουάρ HP, Carbon, σετ 775€
Προστατευτικό αλυσίδας HP, Carbon 325€
Κάλυμμα τροχού HP, Carbon μπροστά 387,5€
Κάλυμμα τροχού HP, Carbon πίσω 356,26€
Σετ τοποθέτησης καλύμματος τροχού HP, Carbon πίσω 31,25€
Μονόσελο HP, Carbon 493,74€
Σετ τοποθέτησης μονόσελου 31,25€
Κύλινδρος κλειδαριάς σύμφωνα με τον κωδικό για το ενιαίο σύστημα κλειδώματος 43,67€
Καρίνα κινητήρα HP, Carbon 1.625€
Προστατευτικό φτέρνας HP, Carbon αριστερά ή δεξιά 74,87€
Αυτοκόλλητο HP (1 τεμάχιο) 2,5€
Tank bag 174,73€
Πίσω σάκος 162,23€
Μονόσελο πλαστικό alpinweis 274,95€
Μονόσελο πλαστικό acidgreen / thundergrey / mineralsilver 274,95€
Σετ τοποθέτησης μονόσελου 29,25€
Σπορ τελικό εξάτμισης Akrapović R τιτάνιο 973,43€
Ζελατίνα φιμέ 145,75€
Ζελατίνα ψηλή, διάφανη 140,8€
Ζελατίνα ψηλή, φιμέ 165,35€
Φλας LED (παραγγελία 4x) 43,67€
Σετ τοποθέτησης φλας LED 26,5€

Οι χρωματικές επιλογές για τη μοτοσικλέτα είναι οι εξής:

Thunder gray Metallic
Alpine white/lupin blue/magma red
Acid green metallic
Mineral silver metallic

http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/79651.asp

golis
02/12/2009, 19:14
.


182131

Elle
04/12/2009, 15:34
RESPECT! :beer: :beer: :beer:

gixxerpap
04/12/2009, 16:09
τι είπες τωρα! (http://www.mrbike.gr/website/index.php/street/BMW-S-1000-RR-%E2%80%93-On-Board.html)

σκούρα τα πράγματα για τους γιαπωνεζόφιλους ....:lol:

McGyver
04/12/2009, 16:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
τι είπες τωρα! (http://www.mrbike.gr/website/index.php/street/BMW-S-1000-RR-%E2%80%93-On-Board.html)

σκούρα τα πράγματα για τους γιαπωνεζόφιλους ....:lol:

Καλορίζικο ρε Γιώργο...

gixxerpap
04/12/2009, 16:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Καλορίζικο ρε Γιώργο...

ποιός κερατάς με κάρφωσε?

sniper
04/12/2009, 16:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
τι είπες τωρα! (http://www.mrbike.gr/website/index.php/street/BMW-S-1000-RR-%E2%80%93-On-Board.html)

σκούρα τα πράγματα για τους γιαπωνεζόφιλους ....:lol:

Kάτι τέτοια γράφανε και για το RC8 κάποτε και πήγε άπατο.....

Αντε ρε παπ, πάρτο να το δούμε.... Και δώστο στον ορκωτό για tunning! :lol: :lol: :lol:

Cpt. Haddock
04/12/2009, 16:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Kάτι τέτοια γράφανε και για το RC8 κάποτε και πήγε άπατο.....

Αντε ρε παπ, πάρτο να το δούμε.... Και δώστο στον ορκωτό για tunning! :lol: :lol: :lol:

Νικολάκη εσύ πρόσεχε μη μπερδευτείς και το αγοράσεις γιατί κι αυτό RR γράφει :evil: :D :evil:

sniper
04/12/2009, 16:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Νικολάκη εσύ πρόσεχε μη μπερδευτείς και το αγοράσεις γιατί κι αυτό RR γράφει :evil: :D :evil:

Εμεις γεράσαμε ρε.... αυτα είναι μηχανάκια για τον αμάνικο....

Κάνα βαραντέρο, κάπο, άντε τούονο τώρα για εμάς....

:smokin:

Cpt. Haddock
04/12/2009, 16:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Εμεις γεράσαμε ρε....


και μυαλό δεν έβαλες :sick:


Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Κάνα βαραντέρο

:bigcry:

sniper
04/12/2009, 16:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
και μυαλό δεν έβαλες :sick:



:bigcry:


Καλά..... λες να πάρω αυτό το RR και να προλαβαίνω τον αμάνικο Μεγαρα και Σέρρες; :lol: :lol: :lol:

sapila racing
04/12/2009, 16:34
Εγω θέλω μόνο αυτο

Καρίνα κινητήρα HP, Carbon 1.625€

κι αυτό
Βάση πλακέτας εμβλήματος HP, Carbon, σετ 825€
να το βάλω στο R26

:rotflmao: :lol: :rotflmao:

sniper
04/12/2009, 16:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Εγω θέλω μόνο αυτο

Καρίνα κινητήρα HP, Carbon 1.625€

κι αυτό
Βάση πλακέτας εμβλήματος HP, Carbon, σετ 825€
να το βάλω στο R26

:rotflmao: :lol: :rotflmao:

Διότι Άρη.... το τυρί το είδαν όλοι.... την φάκα ουδείς.... :rotflmao: :rotflmao: :lol:

sapila racing
04/12/2009, 16:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Διότι Άρη.... το τυρί το είδαν όλοι.... την φάκα ουδείς.... :rotflmao: :rotflmao: :lol:

Μωρέ εγω θα έπαιρνα και το shifter αλλά θα μου χαλάσει το κιβώτιο, και θα πρέπει να αλλάζω συνέχεια βαλβολίνες, ασε που μάλλον δεν αξίζει γiα τo R26 και δεν ξέρω αν μπαίνει στο R75. :dizzy:

Χωρίς πλάκα τώρα, το μηχανάκι είναι πολύ καλό, αλλά πανάκριβο. Χωρίς τα extra δεν είναι και τίποτα special, και με τα μισά λεφτά των extra εγω προσωπικά θα έπαιρνα άλλο ενα bimota.

:winka:

McGyver
04/12/2009, 16:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
ποιός κερατάς με κάρφωσε?

Σιγά μωρή Βασίλω που έπρεπε να μας το πουν κιόλας :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: ...

DrIoannis
04/12/2009, 16:42
Το είδα αντιπροσωπεία.Καλό είναι:D

sniper
04/12/2009, 16:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrIoannis
Το είδα αντιπροσωπεία.Καλό είναι:D

Και η Scarlet Johansson επίσης....

gixxerpap
04/12/2009, 16:47
για καθίστε ρε παιδιά..... μέχρι τώρα όλοι το θάβανε γιατί φαντάζονταν ότι θα βγει σε τιμή απαγορευτική.
τώρα που ανακοινώθηκε η τιμή του και είναι μια χαρα, (πάντα σε σύγκριση με τον άμεσο ανταγωνισμό) μας φταίει η τιμή των εξτρά?

McGyver
04/12/2009, 16:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από gixxerpap
για καθίστε ρε παιδιά..... μέχρι τώρα όλοι το θάβανε γιατί φαντάζονταν ότι θα βγει σε τιμή απαγορευτική.
τώρα που ανακοινώθηκε η τιμή του και είναι μια χαρα, (πάντα σε σύγκριση με τον άμεσο ανταγωνισμό) μας φταίει η τιμή των εξτρά?

Ό,τι και να λες το κράξιμο μόλις το πάρεις δεν το γλιτώνεις λέμεεεεεεε...

Tpap
04/12/2009, 16:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από golis
Η λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού περιλαμβάνει: :D :D :D :D

Αγωνιστικό ABS 4 προγραμμάτων με δυνατότητα απενεργοποίησης 1.000€
Αγωνιστικό ABS και DTC (Dynamic Traction Control ) 4 προγραμμάτων 1.340€
Υποβοήθηση αλλαγής ταχυτήτων 400€
Συναγερμός 230€
Special Color (λευκό-κόκκινο-μπλε) 520€
Μηχανισμός υποβοήθησης αλλαγής ταχυτήτων 450€
Βάση μαρσπιέ οδηγού HP σετ 612,49€
Βάση μαρσπιέ συνεπιβάτη HP 187,5€
Διακόπτης φώτων φρένων πίσω τροχού αρχικής τοποθέτησης 15,12€
Αναδιπλούμενη μανέτα συμπλέκτη HP 206,26€
Αναδιπλούμενη μανέτα φρένου HP 206,26€
HP Δέκτης υπερύθρων για Laptimer 225,01€
HP Πομπός υπερύθρων για Laptimer 187,5€
Βάση πλακέτας εμβλήματος HP, Carbon, σετ 825€
Διακοσμητικό κάλυμμα ρεζερβουάρ HP, Carbon, σετ 775€
Προστατευτικό αλυσίδας HP, Carbon 325€
Κάλυμμα τροχού HP, Carbon μπροστά 387,5€
Κάλυμμα τροχού HP, Carbon πίσω 356,26€
Σετ τοποθέτησης καλύμματος τροχού HP, Carbon πίσω 31,25€
Μονόσελο HP, Carbon 493,74€
Σετ τοποθέτησης μονόσελου 31,25€
Κύλινδρος κλειδαριάς σύμφωνα με τον κωδικό για το ενιαίο σύστημα κλειδώματος 43,67€
Καρίνα κινητήρα HP, Carbon 1.625€
Προστατευτικό φτέρνας HP, Carbon αριστερά ή δεξιά 74,87€
Αυτοκόλλητο HP (1 τεμάχιο) 2,5€
Tank bag 174,73€
Πίσω σάκος 162,23€
Μονόσελο πλαστικό alpinweis 274,95€
Μονόσελο πλαστικό acidgreen / thundergrey / mineralsilver 274,95€
Σετ τοποθέτησης μονόσελου 29,25€
Σπορ τελικό εξάτμισης Akrapović R τιτάνιο 973,43€
Ζελατίνα φιμέ 145,75€
Ζελατίνα ψηλή, διάφανη 140,8€
Ζελατίνα ψηλή, φιμέ 165,35€
Φλας LED (παραγγελία 4x) 43,67€
Σετ τοποθέτησης φλας LED 26,5€


:rotflmao: :bigcry:

McGyver
04/12/2009, 16:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Kάτι τέτοια γράφανε και για το RC8 κάποτε και πήγε άπατο.....

Αντε ρε παπ, πάρτο να το δούμε.... Και δώστο στον ορκωτό για tunning! :lol: :lol: :lol:


Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Νικολάκη εσύ πρόσεχε μη μπερδευτείς και το αγοράσεις γιατί κι αυτό RR γράφει :evil: :D :evil:


Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Εμεις γεράσαμε ρε.... αυτα είναι μηχανάκια για τον αμάνικο....

Κάνα βαραντέρο, κάπο, άντε τούονο τώρα για εμάς....

:smokin:


Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
και μυαλό δεν έβαλες :sick:



:bigcry:


Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Καλά..... λες να πάρω αυτό το RR και να προλαβαίνω τον αμάνικο Μεγαρα και Σέρρες; :lol: :lol: :lol:




Αξία... αντεκτίμητη!!!

sniper
04/12/2009, 16:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Αξία... αντεκτίμητη!!!

Για το ΤΑ θα μιλάς....

:smokin:

DrIoannis
04/12/2009, 18:55
Στην αντιπροσωπεία ...


182302

el_hymador
04/12/2009, 19:22
:a01: λενε διαφορα οσοι την οδηγησαν....θα δειξει....θα εχει πολυ γελιο...

reinmeister
04/12/2009, 19:39
θελω ενα service manual και μιλαμε μετα...:D

velisaris
04/12/2009, 19:42
Pantws sto episimo site tis Akrapovic exei dynamometrisi me 180 aloga roda peripou me mama exatmisi...twra kata poso einai alitheia auto den xerw...pantws gia BMW einai paraaaaaa polla!!!!:D

golis
04/12/2009, 19:47
Μήκος 2,056 mm

Πλάτος (με καθρέπτες) 826 mm

Ύψος (χωρίς τους καθρέπτες) 1,138 mm

Ύψος σέλας, χωρίς φορτίο 820 mm

Καμπύλη στο εσωτερικό του ποδιού, χωρίς φορτίο 1,810 mm

Βάρος χωρίς φορτίο, έτοιμο για οδήγηση, με γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμων * 204 kg (206,5 kg με αγωνιστικό ABS)
*Σύμφωνα με την οδηγία 93/93/ΕΟΚ με όλα τα υγρά, πληρούμενο ρεζερβουάρ κατά τουλάχιστον το 90% της ωφέλιμης χωρητικότητας

Βάρος κενό ** 183 kg
**Βάρος χωρίς φορτίο και χωρίς τα υγρά

Επιτρεπόμενο μέγιστο βάρος 390 kg

Ωφέλιμο φορτίο (με τον στάνταρ εξοπλισμό) 187 kg

Ωφέλιμη χωρητικότητα ρεζερβουάρ 17.5 l Ρεζέρβα περίπου 4,0 l


182307

golis
04/12/2009, 19:52
Εντυπωσιακή αναλογία διαμέτρου/διαδρομής (80x49,7mm),
βαλβίδες που κινούνται από ωστήρια για να εξασφαλίζεται η σταθερή λειτουργία στις υψηλές στροφές,
συμπαγής κατασκευή και σχεδίαση χαμηλού βάρους –
μία πραγματική μονάδα παραγωγής ισχύος που δείχνει τις ικανότητες της σε όλα τα επίπεδα ισχύος.


182308

reinmeister
04/12/2009, 20:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από golis
Εντυπωσιακή αναλογία διαμέτρου/διαδρομής (80x49,7mm)


ωχ...(αστο παπ)...

DrBig
10/12/2009, 13:32
To βρετανικο BIKE την δυναμομετρησε.

183 ΕΕC
188 DIN


Να υποθεσω οτι το εχετε υπ'οψιν αυτο το τεστ:
http://www.ashonbikes.com/content/bmw-s-1000-rr

TOLISTOLAROS
10/12/2009, 14:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από golis
Εντυπωσιακή αναλογία διαμέτρου/διαδρομής (80x49,7mm),
βαλβίδες που κινούνται από ωστήρια για να εξασφαλίζεται η σταθερή λειτουργία στις υψηλές στροφές,
συμπαγής κατασκευή και σχεδίαση χαμηλού βάρους –
μία πραγματική μονάδα παραγωγής ισχύος που δείχνει τις ικανότητες της σε όλα τα επίπεδα ισχύος.
Λίγα δεν είναι τα 49,7mm;Μήπως θα'ναι ψόφιο χαμηλά;

reinmeister
11/12/2009, 13:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
Λίγα δεν είναι τα 49,7mm;Μήπως θα'ναι ψόφιο χαμηλά;

ψοφιο ψηλα θα ναι μολις αρχισουν τα σκαλισματα...τεραστιο εμβολο για μοτερ χωρητικοτητας 1000cc...

μεγαλα τα προβληματα σωστης πληρωσης στις ψηλες στροφες...

sapila racing
11/12/2009, 13:50
Εμένα πάντως μου έστειλαν σπίτι ενα προσπέκτους κι εχει μαζί κι ενα αυτοκόλλητο 1000RR πολύ ωραίο για το γκαράζ!

:beer: :lol:

Cpt. Haddock
11/12/2009, 13:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Εμένα πάντως μου έστειλαν σπίτι ενα προσπέκτους κι εχει μαζί κι ενα αυτοκόλλητο 1000RR πολύ ωραίο για το γκαράζ!

:beer: :lol:

Πόσο εκανε το αυτοκολλητο; :lol:

sapila racing
11/12/2009, 13:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Πόσο εκανε το αυτοκολλητο; :lol:

Κι όμως ηταν τζάμπα!! Ο τζάμπας υπάρχει ακόμα ρε παιδιά! :sun:

byron
11/12/2009, 14:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Κι όμως ηταν τζάμπα!! Ο τζάμπας υπάρχει ακόμα ρε παιδιά! :sun:

Demo είναι και θα αυτοδιαλυθεί για να πας να πάρεις το γνήσιο. :lol:

sapila racing
11/12/2009, 14:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Demo είναι και θα αυτοδιαλυθεί για να πας να πάρεις το γνήσιο. :lol:

Ωχ ωχ λες να μου χαλάσει και την πόρτα αμα το κολλησω πάνω?? :eek:

TOLISTOLAROS
11/12/2009, 15:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
ψοφιο ψηλα θα ναι μολις αρχισουν τα σκαλισματα...τεραστιο εμβολο για μοτερ χωρητικοτητας 1000cc...

μεγαλα τα προβληματα σωστης πληρωσης στις ψηλες στροφες...
Να υποθέσω ότι λέγοντας σκάλισμα μιλάς για ροϊκή,μεγαλύτερες βαλβίδες,ανέβασμα κόφτη κλπ(για ολόσωμη δε το συζητάμε);

DrBig
11/12/2009, 15:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
Να υποθέσω ότι λέγοντας σκάλισμα μιλάς για ροϊκή,μεγαλύτερες βαλβίδες,ανέβασμα κόφτη κλπ(για ολόσωμη δε το συζητάμε);

Πας καλα? Τι να το κανεις μηχανακι 200 κιλα με μονο 190 αλογα???????????????
Θα σερνεται! :wave2:

reinmeister
11/12/2009, 21:32
για τα superbikes ομιλω...εκει θα υπαρξει μεγαλο προβλημα...πιστευω οτι ποτε δεν θα μπορεσει να σταθει διπλα στα υπολοιπα ,απο πλευρας δυναμης...οχι τουλαχιστον αξιοποιησιμης και αξιοπιστης...

στον δρομο,αν επιβεβαιωθουν τα νουμερα του δυναμομετρου και στην πραξη, θα ναι μια χαρα εφ οσον δεν σκορπαει...

ιδωμεν...

boussias
13/12/2009, 12:38
Αντώνη δες και αυτά:

http://www.youtube.com/watch?v=nWDmsgjhozw&feature=player_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=U-tAIKAu8j4&feature=player_embedded

183 τροχό, 194 με Full σύστημα απο Akrapovic.

Θα πέσει πολυ ξύλο...:D

reinmeister
13/12/2009, 13:08
οντως θα πεσει...και θα το φαει η Bmw...στο παγκοσμιο παντα...

αναφορικα με τον δρομο ειλικρινα δεν ξερω...μπορει να εδειξε 180φευγα αλλα στο βιντεο με τον τυπο,οι δευτερες τριτες που επαιζε κατα βαση, δεν μπορω να πω οτι με εντυπωσιασαν...

η σουζες με 4η στην ευθεια δεν λενε κατι λογω της ραμπας που εχει εκει...

T.R.E
13/12/2009, 15:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
οντως θα πεσει...και θα το φαει η Bmw...στο παγκοσμιο παντα...

αναφορικα με τον δρομο ειλικρινα δεν ξερω...μπορει να εδειξε 180φευγα αλλα στο βιντεο με τον τυπο,οι δευτερες τριτες που επαιζε κατα βαση, δεν μπορω να πω οτι με εντυπωσιασαν...

η σουζες με 4η στην ευθεια δεν λενε κατι λογω της ραμπας που εχει εκει...


Πάντως όπως και να'χει,με + 20 σχεδον απ'τα περισσότερα γιαπωνέζικα δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα επιδόσεων... Άντε μπας και ξυπνήσουν και οι σχιστομάτηδες και βγάλουν κάτι καλό... :smokin: