PDA

View Full Version : Honda Cb175



Σελίδες : 1 2 [3] 4 5

giorgos.bmw
10/02/2014, 13:29
Εγώ πάντα πριν το βάψιμο πλένω με διαλυτικό νίτρου φύσημα να στέγνωση καλά και βάψιμο. Αν τα πιάνεις με γυμνά χέρια αφήνεις πάνω λίπος και δεν πιάνει η μπογιά. Αυτά που σου λέω είναι πειράματα και πληροφορίες αριστερά δεξιά, σίγουρα υπάρχουν πολύ πιο ειδική εδώ να σου πουν τη να κάνης ακριβός.

bikas
10/02/2014, 13:37
Σε ευχαριστώ Γιώργο,αν. Χρειαστεί σίγουρα θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου.ελπίζω βέβαια μαμην χρειαστεί για τα ίδια που ήδη έχω κάνει.Α στο χώρο έχω κ αεροθερμο για να στεγνώνει ο Άρτας από υγρασία κ το χρώμα πιο γρήγορα.

bikas
11/02/2014, 14:19
Γιώργο τελικά σήμερα εξυσα πάλι τα μπιμπικιασμένα για να τα ξανακάνω από την αρχή.
παρατήρησα ότι όντως το χρωμα δεν ειχε στεγνώσει ομοιόμορφα.επίσης παρατήρησα και κάτι άλλο. περνόντας απο πανω από το χρώμα χαρτί βρεγμένο με διαλυτικό το χρώμα έφευγε πολύ ευκολά πάνω από το αστάρι και μιλάμε για χρώμα περασμένο από σαββάτο απόγευμα.και αυτό δεν μου άρεσε καθόλου.
για τον πάνω σταυρο τιμκνιού με τα καβαλέτα αφού δεν μου κατσε το χρώμα επέστρεψα στην αρχική ιδέα που είχα
και το έκαν λίγο πρόχειρα για να δω πως θα δείχνει
309500
παντως ετσι μου αρεσουν περισσότερο από μαύρο.τι λέτε?

sapila racing
11/02/2014, 15:15
παντως ετσι μου αρεσουν περισσότερο από μαύρο.τι λέτε?

Εγώ λέω να τα αφήσεις έτσι.

bikas
11/02/2014, 15:18
Η επιθυμία σου,διαταγή.κι εμένα μου αρέσει περισσότερο κ έτσι θα γίνουν κ τα χειριστήρια που είναι μαύρα.

giorgos.bmw
11/02/2014, 15:45
Εγώ λέω να τα αφήσεις έτσι.

ναι ναι ναι :beer:

vag 70
11/02/2014, 16:33
ναι ναι ναι :beer:

ετσιιιιι.τσακο μια :beer:

sv9cvk
11/02/2014, 17:45
Εγώ λέω να τα αφήσεις έτσι.

+1:beer:

bikas
11/02/2014, 19:20
φωνή λαού οργή θεού
με 1 χερι αλοιφής
309534

και μετά απο 2 και σκουπισμα με σωβρακο βαμβακερο Medium

309535

309536

πρώτη φορά από την ώρα που ξεκίνησα κάτι με εκανε να νιώσω ικανοποίηση,και νιώθω πολύ ωραία.ελπίζω να ακολουθήσει το ίδιο αίσθημα σε όλη την πορεία της ανακατασκευής.

χρήστο,βαγγέλη πίνω τώρα μια στην υγειά σας :beer:

giorgos.bmw
11/02/2014, 19:27
τώρα μάλιστα :a18:

sv9cvk
11/02/2014, 21:20
φωνή λαού οργή θεού
με 1 χερι αλοιφής
309534

και μετά απο 2 και σκουπισμα με σωβρακο βαμβακερο Medium

309535

309536

πρώτη φορά από την ώρα που ξεκίνησα κάτι με εκανε να νιώσω ικανοποίηση,και νιώθω πολύ ωραία.ελπίζω να ακολουθήσει το ίδιο αίσθημα σε όλη την πορεία της ανακατασκευής.

χρήστο,βαγγέλη πίνω τώρα μια στην υγειά σας :beer:


:beer:

motomaniac
11/02/2014, 22:39
κι εγω συμφωνω με τα γυαλισμενα!

bikas
12/02/2014, 14:06
συνέχεια με τους διακόπτες όπου έκανα το λάθος και τους άνοιξα.να δω πως και αν θα τους ξανακλείσω ή αγοράσω νέους.αχχχχ καμμια φορά είναι καλύτερα να διαλέγεις τον εύκολο δρόμο.

το χρώμα ήταν αυτό το ταλαιπωρημένο μαύρο που λόγω πλέον τιμονόπλακας θα ήταν πιο καλά ασορτί
309606

μισό μισό γιαυί σκέφτηκα κατι για διχρωμία αλλά δεν επικρατησε τελικά
309607

ναι και μια το μαυρο ολόκληρο
309608

bikas
12/02/2014, 14:08
και βουαλά αλλά δεν το περασα ακόμα αλοιφή.το απογευμα μαλλον και μόνο τον ένα ενεκα και η δουλειά που δεν αφήνει πολύ ελευθερο χρόνο

309609

bikas
12/02/2014, 19:47
το απόγευμα ξεκίνησε πιο χαλαρά και με καινουρια πλάστικα και αφού τα μεταλλικ΄αμερη ειχα κολυμπίσει σε φωσφορικό οξύ και 3-4 μερες σε πετρέλαιο
309625

μετά σειρά είχε cola light με αλουμινόχαρτο σε αυτο που ξεχασα να βαλω φωτό απο την αρχική κατάσταση αλλά από την μέση της διαδικασίας.

309626

και αυτλη από το τέλος της διαδικάσίας που πιστευω ότι είναι τίμια για τα λεφτά της.

309627

bikas
12/02/2014, 19:55
και αφού καθάρισα και τον καθρέπτη και το κρύσταλλο το συναρμολόγησα και μπήκε στην άκρη περιμένοντας τη βάση.
309628




ακολούθησε και όλο το καβαλέτο με τις βίδες και αυτό στην άκρη και περιμένει την εξέλιξη.

309629


α ξεχασα να τραβήξω και το χειριστήριο μαζί με τη μανέτα γυαλισμένα και περιμένει το άλλο και το τιμόνι ώστε σιγά σιγά το κααθε τμήμα να ετοιμάζεται γα το τελικό στάδιο.
κάναμε και την κόρνα



βέβαια ήταν πού ταλαιπωρημένη αλλά είπαμε......οικονομία.

309631

giorgos.bmw
12/02/2014, 20:27
‘’Απόλαυση’’ έχουν αρχίσει τα ωραία.

sv9cvk
12/02/2014, 23:15
Οι διακοπτες δεν θα σε δυσκολεψουν Κωστα! Ειναι πολυ ευκολοι να ξανασυναρμολογηθουν!Αν ειναι στειλε τους να τους φτιαξω και να σου γραψω και τα γραμματα :beer:

georgeIII
13/02/2014, 00:06
Να ξερατε ποσο σας ζηλευω ολους εσας που κανετε ανακατασκευες!! πολυ ομορφη εμπειρια και πολυ ομορφα συναισθηματα οταν κανεις κατι παρατημενο καλυτερο και απο καινουριο!!Καλη συνεχεια και δεν θα ευχηθω λιγοτερες ή περισσοτερες δυσκολιες γτ στο τελος αυτες θυμομαστε....
Αυτο με το φωσφορικό οξυ μπορει να μου το εξηγησει καποιος;

bikas
13/02/2014, 05:43
χρήστο το προβλημα ειναι τα μικρα ελατηριάκια και ι μπίλιες που έχουν ,γιατι για να βγάλεις το κουμπί με το λαμάκι που επιλέγεις πρέπει να τα λύσεις όλα κι κάπου εκέι σου πετάγεται και ένα ελατηρι/άκι με την μπίλια...
καλημερα σε όλους

bikas
13/02/2014, 20:06
ΣΥΝΈΧΕΙΑ και σήμερα με το τιμόνι.

κομπλε οι διακόπτες και μάλλον λειτουργικοί,τα καταφερα μετα απο 2 ωρίτσες

νεα γκριπάκια

309707
309708

και μια πανοραμική για να δουμε συνολικα

309709

bikas
13/02/2014, 20:13
και μια απο μπρος

309710

πιστευω ότι την πιάσαμε την βάση. ;)

και είπα να ετοιμάσω τις ζαντες για την πολυπόθητη υαλοβολή αφού ερχετι και το πιστόλι.

309711

εξω παξιμαδια με την περιεργή ροδέλα της 8-type που θα αντικατασταθούν με νέα αλλά δεν υπολόγισα στο τι θα βρω από πίσω

309712

σπασμένη η κόντα βίδα του σινεμπλόκ......και δεν εχω παραγγείλει νέα οπότε θα μας καθυστερησει λιγάκι αυτο.


και μια ερώτηση προς τους ειδικούς.
πως θα βγαλω τα ρουλεμαν?παλαιότερα χρησιμοποίησα σφυρι και κατσαβιδι.ενδυκνειται?το φοβάμαι την κανω ζημιά μιας και ειναι πολύ καλα εφαρμοστα τα ρουλεμαν και που ήσουν δεν χρειαζόταν αντικατάσταση.

motomaniac
14/02/2014, 09:07
και μια απο μπρος

309710

πιστευω ότι την πιάσαμε την βάση. ;)

και είπα να ετοιμάσω τις ζαντες για την πολυπόθητη υαλοβολή αφού ερχετι και το πιστόλι.

309711

εξω παξιμαδια με την περιεργή ροδέλα της 8-type που θα αντικατασταθούν με νέα αλλά δεν υπολόγισα στο τι θα βρω από πίσω

309712

σπασμένη η κόντα βίδα του σινεμπλόκ......και δεν εχω παραγγείλει νέα οπότε θα μας καθυστερησει λιγάκι αυτο.


και μια ερώτηση προς τους ειδικούς.
πως θα βγαλω τα ρουλεμαν?παλαιότερα χρησιμοποίησα σφυρι και κατσαβιδι.ενδυκνειται?το φοβάμαι την κανω ζημιά μιας και ειναι πολύ καλα εφαρμοστα τα ρουλεμαν και που ήσουν δεν χρειαζόταν αντικατάσταση.

δυστυχως σφυρι και κατσαβιδι. υπαρχουν κι ειδικοι εξωλκεις αλλα δεν ξερω αν αξιζει τον κοπο. η ροδελα ειναι και ασφαλεια για να μην ξεβιδωνουν. κανονικα ειχε αυτακια τσακισμενα στην βιδα. η αλλη που ειναι κομμενη μεσα δεν βγαινει? παιζει να ταιριαζει απο παπι οποτε ισως βρεις πολυ πιο ευκολα απο οτι νομιζες. δυστυχως δεν εχω να σου στειλω αλλα σιγουρα εδω μεσα καποιος θα εχει. μετρα το μηκος και βγαλε μια φωτο της βιδας καλου κακου..

bikas
14/02/2014, 14:01
ευχαριστω Motomaniac αλλα τα συνεμπλοκ με τις περιεργες ροδελες τις ελυσα ,στο ρουλεμαν έμεινα για να ρωτησω πρωτα μην τυχον και κανω καμμια ζημια.όσο για τη βιδα κοντρα του σινεμπλοκ αφού λες ετσι θα κανω μια επισκεψη πρωτα στο καταστημα της περιοχης καθότι ενισχυουμε τις τοπικες επιχειρήσεις πρωτιστως.

motomaniac
14/02/2014, 14:05
ευχαριστω Motomaniac αλλα τα συνεμπλοκ με τις περιεργες ροδελες τις ελυσα ,στο ρουλεμαν έμεινα για να ρωτησω πρωτα μην τυχον και κανω καμμια ζημια.όσο για τη βιδα κοντρα του σινεμπλοκ αφού λες ετσι θα κανω μια επισκεψη πρωτα στο καταστημα της περιοχης καθότι ενισχυουμε τις τοπικες επιχειρήσεις πρωτιστως.

αντι για κατσαβιδι δοκιμασε κατι λιγοτερο αιχμηρο. πχ εναν παλιο αξονα.

mankam
14/02/2014, 14:23
αντι για κατσαβιδι δοκιμασε κατι λιγοτερο αιχμηρο. πχ εναν παλιο αξονα. αυτο ακριβώς, αν έχεις προέκταση από καστάνια είναι οτι πρέπει χτύπα γλυκά γύρω γύρω και αν μπορείς να πιάνει και τα 2 δαχτυλίδια του ρουλεμάν σε περίπτωση που χωρίσουν και μετά είναι πολύ δύσκολο μια και δεν δίνουν χερι , έλεγξε μην τυχόν εχει ασφάλειες στα ρουλεμάν.

bikas
14/02/2014, 20:15
Αφού περάλαβα το νέο πιστόλι για την υαλοβολή είπα να κάνω δοκιμαστικά ένα κομμάτι

πριν
309789

μετά
309790

bikas
14/02/2014, 20:19
οι ζάντες ληταν σε αντίστοιχη κατάσταση να η πίσω που δεν καθάρισα

309791

και η μπροστα που καθάρισα,βέβαια θέλει δουλειά ακόμα αλλά η διαφορά είναι παραπάνω από εμφανής.

309792






ερώτηση ξανά προς τους ειδικούς και έμπειρους σε υαλοβολές:
μετά τα πλενουμε με πετρελαιο ή δεν κανουμε τίποτα και τα αφήνουμε όπως είναι απλά σκούπισμα;
να υποθέσω ότι όμως σιγουρα ξεπλένουμε όπου το γυαλί έχει περάσει σε κινούμενα μέρη οπως πχ στον ατέρμονα του χιλιομετρητή.

sv9cvk
14/02/2014, 20:26
Το καθαριζεις πρωτα απο λαδια γιατι η βρωμια λερωνει το υλικο ,αλλα και δεν βγαινει ευκολα. η επομενη κινηση ειναι να μονωσεις καλα ολα τα κινουμενα μερη. Οπου υπαρχει σπειρωμα θες οπωσδηποτε καλο καθαρισμα με κολαουζο.

bikas
14/02/2014, 20:28
μετά την υαλοβολή?

καταλαβα απλά αν περάσει ΄λίγο πρεπει οποσδήποτε να φυγει.

sv9cvk
14/02/2014, 22:48
μετά την υαλοβολή?

καταλαβα απλά αν περάσει ΄λίγο πρεπει οποσδήποτε να φυγει.
Το κολαουζο μετα την υαλοβολη Κωστα!!:beer:

bikas
15/02/2014, 13:28
Γιώργο τα έβαψα αφου τα αφησα να στεγνωσει καλά το αστερι αλλά πάλι μου κανε τις φυσαλιδούλες και το χρωμα εκανε σαν να εφευγε από το ασταρι.πάντως ευτυχώς είναι λιγότερης έκτασης οπότε πάει για οκ το θέμα

giorgos.bmw
15/02/2014, 14:06
Το αστάρι όταν στεγνώσει καλά μετά θέλει ένα χάϊδεμα με scotch brite φύσημα ή πλύσιμο και μετά βάψιμο.

bikas
15/02/2014, 15:24
στερνη μου γνωση.....
εγω το καθαρισμα με φυσημα απλά και χάδι με χαρτι κουζινας.

δεν πειράζει όμως ας δουλέψει και να καταφερει να ξανακυκλοφορήσει μετα απο 20 χρόνια περίπου 96΄-97 και αν πανε όλα καλά (λεφτα και δουλειά καλή) θα κανω ηλεκτροστατική....

srxakias junior
15/02/2014, 15:50
:beer:
:a014:

bikas
18/02/2014, 19:30
αργ'ησα λίγο
αλλά όλο το σκ περασε βαφοντας τα απαραίτητα για την συναρμολόγηση και υαοβολώντας ότι μπορούσα,κινητήρα,καπάκια,ζαντες,εξαρτηματα

τον κινητήρα τον εκανα 2-3 φορές καθώς οι δουλειά στις ψύκρες δεν με ικανοποίησε.
τελικά κατάφερα και έκανα λίγο παραπάνω.το πρόβλημα ήταν ότι ο θάλαμος ναι μεν χώραγε τον κινητήρα αλλά όχι τόσο όσο να μου δίνει τον χώρο να τον χτυπήσω από όποια γωνία θέλω.σκέφτηκα μεχρι να τον χτυπήσω σε εξωτερικό χώρο αλλά με επιμονή κουτσοφτάσαμε σε επίπεδα ας πω ικανοποιητικά.βέβαια σίγουρα θα μπορούσε και καλύτερα.

310062

310063

310064

bikas
18/02/2014, 19:32
310065

310066

310067

bikas
18/02/2014, 19:35
πριν

310068

μετα

310069


ο σκελετός έχει τυλιχτεί για να προστατευθεί ο χρώμα από την τοποθέτηση του κινητήρα.αν και αύριο που θα ναι μέρα δω οτι ο κινητήρας είναι οκ θα τον βάλω ώστε σιγά σιγά να πε΄ρνουμε την τελική μορφή.

bikas
21/02/2014, 21:25
Λοιπόν σήμερα ανέβηκε κινητήρας και μπήκαν και μερικά πειφερειακά μαζί με νέα πλεξούδα.βεβαια μερικες βίδες δεν εχουν καθαριστει αλλά ευελπιστώ αύριο να βάλω μπρός για να δούμε τη λειτουργικότητα του κινητήρα.

310285

310286

310287

sv9cvk
21/02/2014, 23:20
Αντε τελειωνει !!! :beer:

bikas
22/02/2014, 06:15
καλημέρα σας,

310310

Ρουφαμε κι εναν

310311

και βουρ

virus
22/02/2014, 07:07
χανει το ρολοι σου

φτιαχτο και μετα την μηχανη :D


καλημερες :)

bikas
22/02/2014, 13:15
Όλη μέρα με τα ρεύματα.στην αρχή τίποτα.τώρα έφτασα. Να ανάβει τος φως νεκρας λαμπάκια τφωτός και φως πορείας.κόρνα κ μίζα. Κ φλας .τίποτα ακόμα.ψάχνω να βρω τι σκατα δεν πατάει η υπάρχει άλλο θέμα.

Πολλοί καφέδες.

giorgos.bmw
22/02/2014, 16:18
Όλη μέρα με τα ρεύματα.στην αρχή τίποτα.τώρα έφτασα. Να ανάβει τος φως νεκρας λαμπάκια τφωτός και φως πορείας.κόρνα κ μίζα. Κ φλας .τίποτα ακόμα.ψάχνω να βρω τι σκατα δεν πατάει η υπάρχει άλλο θέμα.

Πολλοί καφέδες.

Άσε τους καφέδες και πιες κανά ποτηράκι και να δεις όλα θα δουλέψουν. :beer: :beer:

bikas
22/02/2014, 20:44
τελικά κατά τις 4 το απόγευμα καταφερα κι εφερε ρεύμα η μίζα.έβαλα λαδάκια και καινούρια μπουζί
310340

310341
αλλά δεν θα χαμογελούσα τελέυταίος.

εβαλα σταυρο τιμονιύ πάνω αλλά βλέπω την πλεξούδα να μην φτάωει καλα στο καβούκι οπότε προσπάθησα να τραβήξω λίγο.μετά κατάλαβα ότι έπρεπε να την περάσω λίγο διαφορετικά μπροστά στο τιμόνι.
310343
μετά είπα να βάλω βενζίνη να τσεκάρω ότι δουλευει,αλλά εκεί πάλι έχασα τη μίζα.εψαξα, εψαξα έψαξα,έχανε και το ρουμπινέτο βενζινη,γεμισα το δάπεδο και εγώ από πάνω μέχρι κάτω.

τελικά εφυγα γιατί η κούραση και τα νεύρα δεν είναι καλός σύμβουλος κι επείδη άρχισα να εκσφεντονίζω πράγματα για να μήν κλάιω αργότερα είπα να σταματήσω και να ξεκινήσω πάλι αύριο.

bikas
23/02/2014, 11:27
μια απο τα ιδια και σημερα.με προβληματίζει οτι δεν ειχα πειραξει την πλεξουδα παρα μονο την συμμαζεμα.απο τοτε εχω 2 φωτάκια αλλά τιποτα απο τα άλλα.καπου βραχυκύκλωνε και ο θετικος με τον αρνητικό αλλά καταφερα και το έλυσα.καποιο καλωδιάκι ήταν.
εβαλα και την παλιά πάνω αλλά δεν είναι να την εμπιστευεσαι καθώς σε κάποια επισκευή την έκοψαν και την έραψαν πότε δεν είναι και για εμπιστοσύνη,αλλά παλι δεν δούλεψε.

τώρα κοιτάω να δω γιατί βαση της παλιάς βλεπω περίεργα πράγματα μηπωςκαι η ευρωπαική πλεξούδα έχει διαφορά με την αμερικάνική σε κάποιο χρώμα και γι αυτό δεν δίνει.


αρχισε και η υπομονή να εξαντλήται.:a11:

βασικά 10 λεπτα αργότερα βλέπω στο μάνουαλ ότι τα αγγλικά και αμερικάνικα είχα stop switch.το δικό μου δεν έχει.......:nono:

λες :hmm:

θα κάνω ένα διαλειματάκι και μετά θα ξαναπάω.καλού κακού πρώτα θα ετοιμάσω το αλυσοπρίονο και μετά θα προσπαθήσω.

bikas
23/02/2014, 17:26
αποτέλεσμα 0

φ'ωτα ανάβουν μπρος πίσω.
φως κοντερ ανάβει

στροφομετρο φως όχι,ούτε νεκρας,ουτε το ενδεικτικό του φλας.
φλας δεν τα έχω βάλει οπότε δεν ξέρω,αλλά ξέρω ότι το φλασερ δεν ακούγεται,οποτε πιθανολογω ότι δεν δουλευει

μπαταρια έπρεπε να είχα μια 9 ΑΗ αλλά δεν είχα και το δοκίμασα με 6ΑΗ

το περίεργο είναι ότι χθες όπως ξανάπα είχα και τη μίζα και στην προσπάθεια να βαλω το τεποζιτο πάνω να δω αν θα πάρει μπρος κάτι κάπου έγινε και δεν είχα τίποτα.

η πλεξούδα είναι ακριβως η ίδια με την παλιά που αν και χιλιομπαλωμένη δεν βλέπω εμφανή διαφορά σε καλώδια.
επίσης ανοιξα τον διακόπτη της μίζας να δω μήπως τρέχει κατι αλλά αφού χθες πήρε.

το μόνο ανησυχητικό είναι ότι κ'αποια στιγμή μου έκαψε την ασφάλεια και έτσι τα παράτησα αφού σκέφτηκα να την μπαλώσω πρόχειρα αλλά αν υπάρχει σοβαρό πρόβλημα.
έβαλα το πολύμετρο σε συνέχεια στον αρνητικό και θετικό πόλο , χωρίς μπαταρία και όταν ανοίγω τον διακόπτη μου δίνει συνέχεια(βραχυκύκλωμα δηλαδή) αλά σε αυτή τη φάση τα φώτα παίζουν.
επίσης σκέφτηκα επειδή στα πηνία είχα βρει λίγο λάδι μήπως από εκεί κανει βραχυκύκλωμα.ισχύει όμως κάτι τέτοιο λη σε μικρή ποσότητα όχι;

εχει κανεις καμμιά ιδέα όλα είναι καλοδεχούμενα ,ακόμα και αν κάποιος νομίζει ότι είναι χαζό μπορεί να το χω ήδη κάνει.

έχω ψιλοσαλταρει :a02::a02::a016::a016::a016::a016::a016::a016::a018:

bikas
23/02/2014, 19:46
Τα μεχρι εδώ που τα παρατησα αφού ακομα δεν καταφερα να βαλω μπρος,μην βάζω και ξαναβγάζω

310394

Takata Dome
23/02/2014, 21:02
Αυτά τα ηλεκτρικά είναι μεγάλο σπάσιμο νεύρων.Και εγώ στη δικιά μου όλα τα κατάφερα,αυτά τα άτιμα με τίποτα όμως...να βοηθήσω δεν μπορώ,καλό κουράγιο απο εμένα λοιπόν! :beer:

motomaniac
23/02/2014, 22:51
κατα πρωτον βρες τα ηλεκτρολογικα σχεδια αν δεν τα εχεις. βοηθανε πολυ. ημουν στην φαση με σενα και μετα απο μηνες ειδα ΚΑΙ σπινθηρα. τωρα απλως δεν λεει να παρει.. ψαξε για μαλακισμενα διακοπτακια που τυχων εχει η χειροτερα δεν εχει. πχ το δικο μου δεν μιζαρει για τι δεν κλεινουν τα δυο ρελε και της μιζας αν δεν: κλεινει το κυκλωμα το διακοπτακι του συμπλεκτη, του σταντ, της νεκρας, του δοχειου λαδιων (διχρονο) και δεν θυμαμαι αν ηθελε και το εμπρος φρενο. τα καλωδια (τα +) των λαμπακιων που δεν αναβουν τα κοιταξες αν φερνουν ρευμα? αν ναι ψαξε για "συνεχεια" με το μπαζερ του πολυμετρου σου. αν κι ετσι οπως μας τα λες μαλλον απο καποιο ρελε την εχεις παθει. αμερικανικο κι ευρωπαικο πρεπει να εχουν διαφορες στα φλας (το αμερικανικο εχει και αλαρμ) και δνε ξερω που αλλου. ο ασπομαλλης σοφος γεροντας τα ξερει αυτα...

sv9cvk
23/02/2014, 23:29
Κωστα καταρχην βρες το σχεδιαγραμμα . Θα σου προτεινα ,αν δεν το εχεις κανει,να λυσεις την πλεξουδα και να τσεκαρεις αν ολα τα καλωδια ειναι σωστα και σε καλη κατασταση.
Επειδη εισαι σχετικος με το αντικειμενο δεν θα δυσκολευτεις να βρεις τι παει που, ακολουθωντας το σχεδιαγραμμα .
Το φως του κοντερ με του στροφομετρου ειναι παραλληλα οποτε ισως ειναι το λαμπακι... τσεκαρε το!
Της νεκρας τσεκαρε την βαλβιδα (αν εχει αλλιως καπου εχει μια επαφη ) ισως ειναι χαλασμενος. (ισως και η λαμπα)
Μην αγχωνεσαι κατσε πιες ενα καφε και ξεκινα απο το σχεδιο και προχωρα.... Θα βγαλεις ακρη!!
Αν εχεις καποιο θεμα τα λεμε!!
Καλο ξεμπερδεμα και εδω ειμαστε να βοηθησουμε!!!:wave2:

Da.Vintage
24/02/2014, 09:38
Κωστα καταρχην βρες το σχεδιαγραμμα . Θα σου προτεινα ,αν δεν το εχεις κανει,να λυσεις την πλεξουδα και να τσεκαρεις αν ολα τα καλωδια ειναι σωστα και σε καλη κατασταση.
Επειδη εισαι σχετικος με το αντικειμενο δεν θα δυσκολευτεις να βρεις τι παει που, ακολουθωντας το σχεδιαγραμμα .

Καλο ξεμπερδεμα και εδω ειμαστε να βοηθησουμε!!!:wave2:


Όπως τα πε! :beer:

bikas
24/02/2014, 16:06
έχω φρικάρει.

έβαλα και τα φλας πάνω για να σιγουρευτω οτι ολα οκ
και όντως όλα παίζουν μια χαρά εκτός κόρνας και μίζας.
ακόμα τα δεξί φλας έχουν αλλο ρυθμό ναναβοσβησίματος από τα αριστερα.

δεν πάω καλά εχει αρχίσει να μου γυαλίζει το μάτι.
η ασφάλεια δικάιως κάηκε γιατί στο μάνουαλ έχει 15 κι όχι 10 που είχε.

αυτά για την ώρα .

virus
24/02/2014, 16:40
οσο ασχολεισε θα το βρεις ειμαι σιγουρος :beer:


κι εγω δεν τα παω καλα με τα ηλεκτρικα. αλλα το παλευω ψαχνοντας. μετα απο κατι ωρες-μερες το βρισκω. και παντα ο φταιχτης ειναι μια λεπτομερεια :confused:

bikas
24/02/2014, 19:27
πλεον τα εχω βρει όλα εκτος απο φως νεκρας,κορνα και μιζα.
στο σχεδιο που κοιταξα δεν ειδα κατι λάθος.βρηκα σε νεα μανουαλ να το μετρησω με πολύμετρο αλλα ειναι οκ.

το προβλημα με τα φλας ήταν λαμπες με διαφορετικα watt.

ψάχνοντας λίγο στο νετ βρήκα εναν τυπά αμερικάνο που έχει το αντίθετο από μενα πρόβλημα

http://www.hondatwins.net/forums/42-electrical-discussion/24819-what-am-i-not-seeing-cb175-question-all-though.html

sv9cvk
24/02/2014, 23:33
πλεον τα εχω βρει όλα εκτος απο φως νεκρας,κορνα και μιζα.
στο σχεδιο που κοιταξα δεν ειδα κατι λάθος.βρηκα σε νεα μανουαλ να το μετρησω με πολύμετρο αλλα ειναι οκ.

το προβλημα με τα φλας ήταν λαμπες με διαφορετικα watt.

ψάχνοντας λίγο στο νετ βρήκα εναν τυπά αμερικάνο που έχει το αντίθετο από μενα πρόβλημα

http://www.hondatwins.net/forums/42-electrical-discussion/24819-what-am-i-not-seeing-cb175-question-all-though.html

Μετρησες με το πολυμετρο ,οταν πατας το κουμπι της κορνας, αν παει η σωστη ταση στις επαφες της?
To λαμπακι της νεκρας νεκρας αναβει απο εναν διακοπτη πανω απο το γραναζι της αλυσιδας (κινησης) και γειωνει μια επαφη κανοντας το λαμπακι να αναψει... τσεκαρε οταν βαζεις νεκρα αν γειωνει σωστα ο διακοπτης και βρες το καλωδιο και γειωσε το να δεις που ειναι το προβλημα!!
Η μιζα τωρα εχει ενα ρελε δες τα ιδια με την κορνα ,παει ταση οταν πατας το μπουτον της μιζας? αν οχι κατι γινεται με τον διακοπτη...
Σιγα σιγα ολα θα γινουν!!!
Καλη συνεχεις!!!:beer:

bikas
25/02/2014, 05:49
Μετρησες με το πολυμετρο ,οταν πατας το κουμπι της κορνας, αν παει η σωστη ταση στις επαφες της?

Η μιζα τωρα εχει ενα ρελε δες τα ιδια με την κορνα ,παει ταση οταν πατας το μπουτον της μιζας? αν οχι κατι γινεται με τον διακοπτη...
Σιγα σιγα ολα θα γινουν!!!
Καλη συνεχεις!!!:beer:



οι διακόπτες της μίζας και της κόρνας ότα τους πατάς εχουν συνέχεια με τη γειωση,το τσεκαρα οπωε λέει και το μανουαλ.



καλημέρες.

Da.Vintage
25/02/2014, 11:12
το προβλημα με τα φλας ήταν λαμπες με διαφορετικα watt.


Αυτό ήθελα να σου πω ... το έχω πάθει

bikas
25/02/2014, 11:30
κι ομως το προβλημα το εντοπισα στα μπουτονακι μιζας και κορνας.τα καλώδια φέρνουν και τα 2 12 βολτα που σημαινει ότι το κουμπι δεν γειώνει.κάποια :a31: έκανα.
ευτυχως με βοήθησε ενα τηλ με λένα καρντασι bmwδακια


17:00 το προβλημα εντοπιστηκε και επιδιορθωθηκε.δια φυμνου οφθαλμου και δεν μπορειτε να φανταστητε.

το βραδι τα νεοτερα.

bikas
25/02/2014, 19:35
εδώ ληταν το πρόβλημα.
310578

bikas
25/02/2014, 19:38
και αφού επιλύθηκε δεν καταφερα να την βάλω μπροστα.οποτε ξεκινησα να κάνω κάτι παραπάνω.

310579


και το χρώμα που ελπίζω να βγει σε όλα τα μεταλικά μερη ειναι αυτό που ειναι στα καπάκια.απλά δεν αντιστάθηκα και τα έβαλα πάνω για να δω πως θα δείξει αν και θα ξαναβγουν για επαγγελματικό βαψιμο.

ελιχα ξεχάσει πόσο ασχημούλα ήταν.
310580

bikas
25/02/2014, 22:57
και επειδή μάλλον όλοι το βρήκατε , εναι ήταν τα σινεμπλοκ απο το καβαλέτου του τιμονιου που δεν έφηνε το τιμόνι να γειώσει στην τιμονοπλκακα,λύθηκε με προσθηκη ροδελας και λίγο φαγωμα του σινεμπλοκ από κατω.

καληνύχτα ....

bikas
26/02/2014, 13:42
άλλο πρόβλημα προεκυψε τώρα.


παρόλου που η μπαταρια ειναι καινουρια πατωντας τη μιζα ο διακόπτης (magnetic switch)που δίνει στη μιζα για να γυρίσει κανει ένα θόρυβο συρσίματος και εν γυρναει η μίζα.

γνωρίζει κανείς κάτι?κανει περίπου σαν να μην εχει δυναμη η μπαταρία αλλά είναι καινούρια και η δικιά της.

dimzan
26/02/2014, 14:07
άλλο πρόβλημα προεκυψε τώρα.


παρόλου που η μπαταρια ειναι καινουρια πατωντας τη μιζα ο διακόπτης (magnetic switch)που δίνει στη μιζα για να γυρίσει κανει ένα θόρυβο συρσίματος και εν γυρναει η μίζα.

γνωρίζει κανείς κάτι?κανει περίπου σαν να μην εχει δυναμη η μπαταρία αλλά είναι καινούρια και η δικιά της.

μετρα την ταση της μπαταριας χωρις φορτιο και με φορτιο

giorgos.bmw
26/02/2014, 14:33
μετρα την ταση της μπαταριας χωρις φορτιο και με φορτιο

Τσεκάρισε της γειώσεις μπαταρία > σκελετό, μπαταρία > μοτέρ.

bikas
26/02/2014, 16:40
γιώργο τις εχω τσεκαρει και ειναι οκ.

η μπαταρια όταν ειναι τοποθετημενη πάνω ζεστενεται που σημαίνει ότι κάπου βραχυκυκλώνει.είχα ακουσει ότι συμβαινει σε κάποια μοντέλα.για την δικιά μου δεν το ήξερα.

τελικά πήρε μπρος με τη μανιβέλα κρατησε ρελανρι 2 λεπτα και μετά έσβησε.

πωε να ρυθμίσω τις βίδες του καμπιλατερ γιατι όσο εβαζα με την μανιβλελα πήγαινε να αρπάξει αλλά δεν έπερνε.τα καρπυρατερ ειναι 20 αρια keihin

giorgos.bmw
26/02/2014, 18:36
γιώργο τις εχω τσεκαρει και ειναι οκ.

η μπαταρια όταν ειναι τοποθετημενη πάνω ζεστενεται που σημαίνει ότι κάπου βραχυκυκλώνει.είχα ακουσει ότι συμβαινει σε κάποια μοντέλα.για την δικιά μου δεν το ήξερα.

τελικά πήρε μπρος με τη μανιβέλα κρατησε ρελανρι 2 λεπτα και μετά έσβησε.

πωε να ρυθμίσω τις βίδες του καμπιλατερ γιατι όσο εβαζα με την μανιβλελα πήγαινε να αρπάξει αλλά δεν έπερνε.τα καρπυρατερ ειναι 20 αρια keihin


Αν κάπου σου βραχυκυκλώνει πρέπει οπωσδήποτε να το βρεις πριν κάνης οτιδήποτε άλλο. Με κλειστό διακόπτη βγάλε τον πόλο της μπαταρίας ( - ) και μετά ψιλό ακούμπησε των πάνω. Αν σπινθηρίζει έχεις βραχυκύκλωμα.
Τώρα για μηχανικά μέρη και ρυθμίσεις δυστυχώς δεν έχω τόσες γνώσης για να σε βοηθήσω.

bikas
26/02/2014, 19:37
σπινθιριζει γιώργο.καποιο εξαρτημα το κανει.\\πολλα cb ειχ τετοιο θεμα και ξελιγωναν την μπαταρια.και πριν αλλάξω πλεξουδα μου το χε κανει αυτο.

τα καρμπς πρεπει να ειναι 1,5 στροφη αερας το ιδιο για μιγμα
αλλα παει να παρει και σβηνει.

giorgos.bmw
26/02/2014, 21:30
σπινθιριζει γιώργο.καποιο εξαρτημα το κανει.\\πολλα cb ειχ τετοιο θεμα και ξελιγωναν την μπαταρια.και πριν αλλάξω πλεξουδα μου το χε κανει αυτο.

τα καρμπς πρεπει να ειναι 1,5 στροφη αερας το ιδιο για μιγμα
αλλα παει να παρει και σβηνει.

Άμα είναι βραχυκυκλωμένο δεν πρόκειται να δουλέψει. Ξεσηνδεσετα όλα (φώτα, φλας, κόρνα, όργανα, τα πάντα) δες αν έχεις ακόμα βραχυκύκλωμα, αν όχι σύνδεσε πρώτα πλατίνες, ανόρθωση και προσπάθησε να βάλεις προς. Αν πάρει, ρυθμίσετο, και όσο δουλεύει άρχισε να σύνδεσης τα υπόλοιπα. Αν κάποια στιγμή σβήσει μάλλον βρήκες το βραχυκύκλωμα.

bikas
26/02/2014, 21:41
Γιώργο σε ευχαριστώ.θα δοκιμασω αυριο.

αλλά φοβαμαι τα πηνία ή τον ροτορα γιατι θυμαμαι ότι πρεπει να ειχε θέμα εδώ και 20 χρονια.

παντως το γ@μημενο πήρε μπρος με τη μανιβελα και δούλεψε 3 λεπτα.την ξαναβαλα και δεν κραταγε αν τραβαγα γκάζι.μετά έσβησε κι από τότε.....

ευχαριστω παίδες για την συμπαράσταση.σήμερα που μπαινω στα 31 θα ταν καλό δώρο μια βολτίτσα.

giorgos.bmw
26/02/2014, 22:17
Χρόνια πολλά. :beer: :beer: :beer: :beer:

bikas
27/02/2014, 15:36
λοιπόν πηνία οκ.βραχυκυκλωνουν μεταξύ τους αλλά όχι με τη γείωση.

σήμερα αφού φορτισα τη μπαταρία κα την έβαλα πάνω ναι μεν δεν περνει με μίζα αλλά δεν καίει και δεν πέφτει η μπαταρία τουλάχιστον αυτές τις 2 ώρες.

βγαζου τα μπουζι τα οποία φαίνονται υγρα μαυρα κα τα καθαρίζω.τραβαω 2-3 μανιβελιές με ναοιχτους κυλίνδρους.βαζω μπουζι 1-2 μανιβελιές περνει αμέσως ανεβαζει στροφές 5-6000 χαμηλωνω τα καμπυλατερ δουλευει 2-3 λεπτα μα αρκετό καπνό ώσπο κανει σαν να τελειωνει η βενζίνα και σβήνει.

μετά η ίδια διαδικασία για ν αξαναπάρει.
δεν παρουσιάζει ομαλότητα στις στροφες,έχει ένα παιξιμο.

bikas
27/02/2014, 15:46
310664
310665

bikas
27/02/2014, 15:48
310666


310667

bikas
27/02/2014, 17:04
το θέμα με τη μίζα και το διακόπτη βρέθκε.πρέπει να εχει μπλοκαρει το αλυσιδάκι της μίζας.

την έβγαλα απο το κομπλερ και την έβαλα στον αέρα και γύρναγε μια χαρά.

virus
27/02/2014, 18:47
βγαζου τα μπουζι τα οποία φαίνονται υγρα μαυρα κα τα καθαρίζω.τραβαω 2-3 μανιβελιές με ναοιχτους κυλίνδρους.βαζω μπουζι 1-2 μανιβελιές περνει αμέσως ανεβαζει στροφές 5-6000 χαμηλωνω τα καμπυλατερ δουλευει 2-3 λεπτα μα αρκετό καπνό ώσπο κανει σαν να τελειωνει η βενζίνα και σβήνει.

μετά η ίδια διαδικασία για ν αξαναπάρει.
δεν παρουσιάζει ομαλότητα στις στροφες,έχει ένα παιξιμο.


δεν κανεις εναν καθαρισμο στο καρμπ;

bikas
27/02/2014, 18:52
Είχα κάνει με καθαριστικό πριν τα βάλω πάνω.μάλλον στο ρυθμισμα την πατάω.

virus
27/02/2014, 18:56
θα προτεινα να τα βγαλεις και να τα πας σε εναν καρμπυρατερα να τα βαλει στο φαρμακο. τα σπρευ δεν κανουν τιποτα.

παιζει και ο συγχρονισμος.

bikas
27/02/2014, 19:59
virus

αυτά που λες είναι καλά αλλά προυποθετει να υπαρχουν τα μέσα.αυτα στην μικρή επαρχία δεν υπάρχουν και ειδικά στα νησιά.

κατα δεύτερο αυτό σκεφτόμουν όλο το απόγευμα μου είχα την υποψία με τη μιζα και την άνοιγα για να το δω.
ξέρω ότι είναι δύσκολο για έναν άσχετο με το θέμα όπως εγώ να κάνε ένα τέτοιο εγχείρημα και πριν από λίγο καιρό και ίσω και τωρα θα συμφωνούσα, όμως αν έχεις διαβάσει στην αρχή πως ξεκίνησα,ήξερα ότι δεν είμαι ικανός και την έστειλα σε μηχανικό.κι αυτός δεν μπορούσε και την έστειλε σε έναν άλλον.


το αποτέλεσμα μετά από σχεδόν 1 χρόνο πήγα να την πάρω αφού δεν είχα κανένα νέο.ο μηχανικός μου πες πως δεν ήξερε πως να με βρει (στη σέλα ήταν ακόμα το χαρτι Α4 με τα στοιχεία μου και το τηλέφωνο).
τλος πάντων μου ζήτησ 300 ευρώ και μου πε πως ειναι εντάξει εκτός απο τις πλατίνες που ήταν λάθος γι αυτό το μοντέλο.


το αποτέλεσμα....;

μηχανή τελείως αρρύθμιστη, αλλα νταλλων
τα καπάκια χαμένα και αναγκάστηκα να ξαναγοράσω
η μιζα που βρήκα και σήμερα και ότι άλλο προκύψει.
τώρα βαλε και τα μεταφορικα και φορτωταξι (2*40 ευρώ)
και η μεταφορική....

δεν κατηγορώ όλους του μηχανικούς σιγουρα υπαρχουν και σωστοι επαγγελματίες αλλά και ερασιτέχνες,αλλά αν αναλογιστείς δεν άξιζε τον κόπο όλη αυτή η διαδικασία και αυτό οφείλεται στο ότι ζω σε νησι.
αλλά μεροκάμματο κάνω κι εγώ και δεν μου περισσεύουν πόσο μάλλον να τα στειλω κάπου,είναι πλέον απαγορευτικό.τα οικονομικά μου είναι στα κόκκινα

τελος πάντως μην σας μαυρίζω άλλο.

virus
27/02/2014, 22:43
απο την αρχη σε διαβαζω. αλωστε γιαυτο ειναι το φορουμ. ανταλαγη ιδεων ;)

τωρα ειδα οτι εισαι σε νησι. παω πασο :beer:

bikas
28/02/2014, 06:04
:beer:

motomaniac
28/02/2014, 09:49
με την μιζα το αλυσιδακι δυσκολα να κολαει. το κομπλερ ομως....

bikas
28/02/2014, 14:23
με την μιζα το αλυσιδακι δυσκολα να κολαει. το κομπλερ ομως....

Aυτά εννοείς
310705

ξερεις υποπτευομαι ότι εχει πηδηξει το αλυσιδάκι γιατί τις τελευταίες φορές έκανε σαν να βλεπεις παπάκι κινεζικο με αρυθμιστη αλυσίδα να πεφτει σε λακουβα και να το οδηγάει θεια 60 ετων.

δεν ξερω αν αντιλειβεσαι :a7:τι εννοώ.

supraman
28/02/2014, 16:47
ξερεις υποπτευομαι ότι εχει πηδηξει το αλυσιδάκι γιατί τις τελευταίες φορές έκανε σαν να βλεπεις παπάκι κινεζικο με αρυθμιστη αλυσίδα να πεφτει σε λακουβα και να το οδηγάει θεια 60 ετων.

δεν ξερω αν αντιλειβεσαι :a7:τι εννοώ.[/QUOTE]

χαχαχαχχαχα εγω ξερω βλεπω συνεχεια τετοιες θειαδες εδω περα:p

bikas
28/02/2014, 20:08
τελικά όμως επεσα έξω.ναι μεν το αλυσιδάκι ειχαι χαλαρό και κάνει κοιλιά και ακουμπάει πάνω σε μια μεταλλική γλίστρα (εξ ου κι ο θόρυβος )

ούτε το κομπλερ είναι κολλημένο όμως.θα κοιταξω για κερβουνάκια αν και πρεπει να ειναι μεσα στα όρια.

και να και σκάει τηλεγωνο στο καρντασι....γιατι είχα κάνει :a31:

μου το χε επισημάνει πωε η ντίζα στη θέση της πάιζει κι αυτή το ρόλο της και κρατά τις πεταλούδες ανοιχτες.......

αλλά εμένα μου είχαν στείλει μάλλον του αγγλικού μοντέλου που είναι πιο κοντή 4 εκατοστά περίπου και δεν την είχα βάλει τη γκαζιέρα.
και να που το καρντασι πρωην συνάδελφος,πρωην συγκάτοικος και αδελφός το μυρίστηκε και έπεσε διάνα.
η μηχανή άρχισε να κελαιδά.

τον αντάμειψα με τηλέφωνο σε Real time με την υπόκρουση του διδύμου του soichiro μιας και αυτός παράτησε τα ιαπωνικά και επικεντρώθηκε στα γερμανικα της εποχής του τείχους.


Χρηστάρα σε ευχαριστώ.

Wisdover
28/02/2014, 23:25
Ωραιοςςς!

bikas
01/03/2014, 07:25
σας την χρωστούσα από χθές.

310788

motomaniac
01/03/2014, 20:14
σας την χρωστούσα από χθές.

310788
το κομπλερ ειναι λογικα ενα σαν ρουλεμαν ακριβως στο μεγαλο γραναζι κατω απο το βολαν. ειναι σνα ρουλεμαν αλλα γυρναει μονο απο την μια απο την μια τρελα.

bikas
02/03/2014, 11:05
το κομπλερ ειναι λογικα ενα σαν ρουλεμαν ακριβως στο μεγαλο γραναζι κατω απο το βολαν. ειναι σνα ρουλεμαν αλλα γυρναει μονο απο την μια απο την μια τρελα.

το κομπλερ φαίνεται οκ.


αλλά εκεί που πας να σηκωσεις κεφάλι πάρτα.
παω να τσεκάρω και η μπαταρία άδεια.....
δεν θυμάμαι όμως αν είχα αφήσει το διακόπτη ανοιχτό ή όχι.πάντως ότι και να είχα αφ΄ησει δεν είχα ούτε φώτα όυτε λαμπάκια ανοιχτά,οπότε μου φαίνεται πρόβλημα.

τα εβγαλά όλα πάμω από την πλεξούδα και κατέληξα στο ότι ο διακότης μόλις γυρίσειν έχουμε συνέχεια μετάξυ θετικού και αρνητικού πόλου.

όμω συμφωνα με το σχέδιο έτσι πρέπει να είναι.
310848

bikas
02/03/2014, 11:15
τα παράτησα και είπα να κατευθυνθώ να τελειώσω με τις ρόδες με υαλοβολές και λοιπά
όμως εμεινα εκέι.τα σινεμπλοκ δεν βγαίνουν με τίποτα.το ένα το έβγαλα αφού με πυρωμένο κατσαβίδι έλιωσα το πλαστικό.αλλά θέλει πολύ καθάρισμα ακόμα.
310849

φευγουμε και από εκει και καθάρισα λίγο το γρανάζι γιατί λόγω οικονομικών είπαμε θα χρησιμοποιηθούν τα ίδια ώσπου να δουμε άσπρη μέρα.

310850


μπήκαν και καινούρια γομάκια στα πατητήρια οδηγόύ και συνοδηγού .
μπήκε μπρος φτερό και ρόδα.

και μια γενική για την πορεία αλλά με την σελλά τεπόζιτο πρόχειρα τοποθετημένα.

310851

το καβούκι του φωτός πρεπει να είναι έτοιμο (το είχα δώσει σε επαγγελματία) αλλά δεν πρόλαβα να το πάρω.
επίσης όλε οι ντίζες είναι πιο κοντες (ιμιτασιον) οπότε θα πρέεπι να παραγγείλω νέες αλλά κοκο δεν έχει τώρα....

bikas
02/03/2014, 11:19
η εξάτμιση θα ξαναβγει για να βαφτει με χρωμα θεροκρασίας οι λαιμοί. γιατί και οι καινούριες είναι φωτιά.γενικά γονατίσαμε και το χειρότερο είναι ότιι βρίσκεσαι κοντά στην πηγή και δεν 'εχεις να πιεις.

ότι ατελειες βλέπεται είναι (οι περισσότερες) γιατί εχω σκοπό στο μέλλον να το βελτιώσω όπως πχ τα φτερά μπρος πίσω που εχουν τα ελαττώματα τους αλλά κάποια στιγμή θα πάνε για νίκελα.

bikas
03/03/2014, 11:11
τελικά η μπαταρία ειναι λογικό να βραχυκυκλώνει όταν οι πλατίνες ειναι κλειστες,και αν μεινει το κλειδι στη θεση ον καληνυχτα.

τώρα βεβαια δεν περνει μπροστά κα βγαζοντας τα μπουζι τα είδα πάλι ζουμερα.τα καθάρισα αλλά μάλλον επειδή η μπαταρία ειναι οφφ δεν εχει βοήθεια, αν και οι προδιαγραφες ειναι να περνει κ χωρίς.
θελω να πιστευω ότι λογω νεων πιστονιων και ελατηρίων δεν ειναι από εκει.επίσης ε=έχβ μετρησει και το διάκενο των βαλβιδων.θελω να πιστευω ότι μόλις αρχισει και λειτουργει θα ξεκαθαρίσει και οτι είναι επειδή έχει υπερβολική ποσότητα βενζίνας αφού δεν πέρνει μπρος και δεν είναι πηχτό το μίγμα για να εχει πού ποσότητα λαδιου.
πολύ πακέτο όμως.....

αυτό που με απασχολει είναι τα σινεμπλοκ που δεν βγαινουν κ δεν βλεπω καποιο αλλο τρόπο να βγουν.είναι σαν να χουν κόλλα.καθώς θλελω να στηριχτει για να την δω και στο δρόμο πως λειτουργει κι όχι μόνο στο σταντ.

310896

virus
03/03/2014, 11:28
για φιξ μου κανουν τα σινεμπλοκ οπως βλεπω την φωτο. λες;

bikas
03/03/2014, 11:36
παντως εχω καινουρια και στο μανουαλ τα βγάζει για ανταλλακτικα
310900

virus
03/03/2014, 12:13
ειναι ανταλακτικο τελικα. δοκιμασε και καρυδακι με σφυρι. αλλα και με πυρωμενο σιδερο ειναι καλυτερα. αποφευγεις τα κοπανηματα και τυχων στραβωματα.

motomaniac
03/03/2014, 17:40
θες πρεσσα...

bikas
05/03/2014, 18:36
και τελικά με καμινέτο κατσαβίδι και πολύ ξύσιμο και πολλές ώρες εβγαλα το λαστιχο.
311036

μετά επαναφορτιζόμενο δράπανο για να ξύσω τα υπολείματα λαστιχου που ήταν κολλημένα.
και μετά από λίγο ξύσιμο πρόσεξα μια γραμμή σστη φωλιά.

φορτωμένος ανοίγω το σακουλάκι με τα σινεμπλοκ και βλέπω αυτό

311037

κάπου ε΄δωλεώ στου μοντερατορς να εγκαινιάσουν μια ενότητα μ@λακίες που γραφουν τα μάνουαλ.

bikas
05/03/2014, 18:41
και αρχίζουμε ξυλογλυπτική στν αρχή με μικρο και μετά μεγαλύτερο κατσαβίδι και ομολογουμένως πιο εύκολα απ ότι περίμενα.

311038

και μερικά χτυπήματα αργότερα

311039

τελικά ήταν πρεσαριστα ειχα δίκιο ο μοτομανιακ και ο ιος.

δεν πτοούμαστε όμως και επειδή θα πάνε κι αυτα σφικτα

μπήκαν στην κατάψυξη μαζί με τα ρουλεμάν για να γλιτώσουμε μερικά χτυπήματα.

311040

δίπλα στα φασολάκια και τον αρακά :lol:

αυτά για α:wave2:πόψε

motomaniac
05/03/2014, 23:34
xaxaxxaxaxa να μπουν με πρεσσα ναι. αλλα εγω εννοουσα να βγουν με πρεσσα πραγμα που βλεπω αδυνατο με τις τυφλες τρυπες-φωλιες τους.

Da.Vintage
06/03/2014, 08:48
:a014: