To λεπόν...
Στο ΤΑ προκειμένου να αλλάξω λάδια χωρίς να κάνω τα πάντα σαλάτα (καλολαδωμένη) πρέπει να βγάλω την ποδιά. Για να βγάλω την ποδιά πρέπει να βγάλω τα εμπρός κάγκελα. Κοινώς μια δουλειά που γίνεται σε 20 λεπτά πάει στο δίωρο με τα βγάλε - βάλε - σφίξε - μέτρα.
Έχω δει για κάτι παπαρίτσες που αντικαθιστούν την τάπα στο κάρτερ και στην ουσία είναι βαλβίδες στις οποίες συνδέεις ένα "σωληνάκιον", τις ανοίγεις και τα παλιά λάδια ρέουν όμορφα και καθαρά στο δοχείο συλλογής τους.
Ο θείος Γκούγκλης που έβγαλε κάτι Femco (βιδωτές) και κάτι Fumoto ("βρυσάκια").
Έχει βάλει κανείς να πει καμιά άποψη;
Λένε τίποτα ή μετά την πρώτη χρήση θα γίνει Ducati το Honda (θα χάνει λάδια στο δρόμο);