Εγω το βρίσκω μπούρδα.
Κι εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι.
Προφανως απευθύνεται σε κουλούς που δεν θέλουν να λερώσουν τα χέρια τους, και τους δίνει μια λύση.
Ομως αν σκεφτούμε τι θα γίνει αν το παπαράκι χαλάσει, κι η βαλβίδα απελευθερώσει τα λάδια στον πίσω τροχό σας ενω είστα χαλαροί κι ωραίοι, καλύτερα το παλιό καλό σύστημα. Στο κάτω κάτω μια βίδα είναι, αν μάθεις να την σφίγγεις και να την ξεσφίγγεις όπως πρέπει και αλλάζεις και μια ροδέλλα κάθε τόσο δεν εχεις πρόβλημα.
Επίσης ξέρω αρκετά παραδείγματα φίλτρων λαδιού FRAM όπου μετα την αλλαγή απο original φίλτρο σε τετοιο, το λαμπάκι πιεσης λαδιού παρέμεινε αναμμένο λόγω λαθος βαλβίδας....περιττό να συνεχίσω νομίζω.
Επίσης στους αγώνες που βάζουν συρματασφαλίσεις δεν είναι κορόιδα.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Μηπως δεν καταλαβες την λειτουργια του ? (Γιατι στις φωτο δεν φαινεται πολυ σωστα)Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Εγω το βρίσκω μπούρδα.
Κι εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι.
Προφανως απευθύνεται σε κουλούς που δεν θέλουν να λερώσουν τα χέρια τους, και τους δίνει μια λύση.
Ομως αν σκεφτούμε τι θα γίνει αν το παπαράκι χαλάσει, κι η βαλβίδα απελευθερώσει τα λάδια στον πίσω τροχό σας ενω είστα χαλαροί κι ωραίοι, καλύτερα το παλιό καλό σύστημα. Στο κάτω κάτω μια βίδα είναι, αν μάθεις να την σφίγγεις και να την ξεσφίγγεις όπως πρέπει και αλλάζεις και μια ροδέλλα κάθε τόσο δεν εχεις πρόβλημα.
Επίσης ξέρω αρκετά παραδείγματα φίλτρων λαδιού FRAM όπου μετα την αλλαγή απο original φίλτρο σε τετοιο, το λαμπάκι πιεσης λαδιού παρέμεινε αναμμένο λόγω λαθος βαλβίδας....περιττό να συνεχίσω νομίζω.
Επίσης στους αγώνες που βάζουν συρματασφαλίσεις δεν είναι κορόιδα.
Στην βαλβιδα που εξεχει...προσαρμοζεις ενα σωληνακι....την αλλη ακρη του την βαζεις μεσ τη λεκανη που θες να μαζεψεις τα λαδια...και μετα απλα ξεσφυγγεις την βιδα...οτι κανεις και τωρα δλδ. απλα δεν γινεσαι χαλια ή να ψαχνεις για ταπα μεσα στη λεκανη με το μαγνητοκατσαβιδο.
Οχι οτι ειναι κατι απαραιτητο....αλλα εξυπνη πατεντα θα ελεγα.
![]()
Καλα στα λεει ο Αρης.Η βιδα εξεχει αρκετα κι αν φαει καμμια πετρα ποιος μου λεει οτι δεν θα αδειασει τα λαδια?Επισης αν κολησει η βαλβιδα?Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
Μηπως δεν καταλαβες την λειτουργια του ? (Γιατι στις φωτο δεν φαινεται πολυ σωστα)
Στην βαλβιδα που εξεχει...προσαρμοζεις ενα σωληνακι....την αλλη ακρη του την βαζεις μεσ τη λεκανη που θες να μαζεψεις τα λαδια...και μετα απλα ξεσφυγγεις την βιδα...οτι κανεις και τωρα δλδ. απλα δεν γινεσαι χαλια ή να ψαχνεις για ταπα μεσα στη λεκανη με το μαγνητοκατσαβιδο.
Οχι οτι ειναι κατι απαραιτητο....αλλα εξυπνη πατεντα θα ελεγα.
![]()
Σιγα την ευκολια μωρε.Ετσι κι αλλιως οποτε αλλαζω λαδια χαλια γινομαι.![]()
![]()
![]()
«Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε “από ημάς” συνθήκην με “έναν” κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω θα μου κλάσουν τον πούτσο!»
Στρατηγός Γεώργιος Καραϊσκάκης (1782-1827)
http://www.youtube.com/watch?v=Ggd3TkJjlk8&feature=related
Μάλλον εσύ δεν το εχει καταλάβει.Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
Μηπως δεν καταλαβες την λειτουργια του ? (Γιατι στις φωτο δεν φαινεται πολυ σωστα)
Στην βαλβιδα που εξεχει...προσαρμοζεις ενα σωληνακι....την αλλη ακρη του την βαζεις μεσ τη λεκανη που θες να μαζεψεις τα λαδια...και μετα απλα ξεσφυγγεις την βιδα...οτι κανεις και τωρα δλδ. απλα δεν γινεσαι χαλια ή να ψαχνεις για ταπα μεσα στη λεκανη με το μαγνητοκατσαβιδο.
Οχι οτι ειναι κατι απαραιτητο....αλλα εξυπνη πατεντα θα ελεγα.
![]()
Δεν ξεσφίγγεις καμμια βίδα.
Αφού αντιkαταστήσεις την τάπα σου με αυτό το σύστημα, εφαρμόζεις το σωληνάκι, το στρίβεις και αυτόματα απελευερώνεται μια βαλβίδα που αφήνει τα λάδια να τρέξουν.
Εγω προσωπικά δεν εμπιστεύομαι καμμια βαλβίδα για την τάπα λαδιών.
![]()
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
OK ναι δεν εχεις αδικο...εξαλλου δεν αλλαζεις και καθε μερα λαδια...απλα δεν ξερω...μου εκανε εντυπωση και ειπα να το ποσταρω.Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Μάλλον εσύ δεν το εχει καταλάβει.
Δεν ξεσφίγγεις καμμια βίδα.
Αφού αντιkαταστήσεις την τάπα σου με αυτό το σύστημα, εφαρμόζεις το σωληνάκι, το στρίβεις και αυτόματα απελευερώνεται μια βαλβίδα που αφήνει τα λάδια να τρέξουν.
Εγω προσωπικά δεν εμπιστεύομαι καμμια βαλβίδα για την τάπα λαδιών.
![]()
![]()
Η μaλακίτσα ίσως βοηθάει στο ν'αδειάσεις λίγο λάδι σε περίπτωση που βάλεις περισσότερο μέσα στο μοτέρ απ'όσο χρειάζεται (την έχω πατήσει αρκετές φορές και το ρουφάω με το καλαμάκι από πάνω για να το αφαιρέσω)![]()
Κι εγώ δεν το εμπιστεύομαι και πολύ όμως, η απλή λύση είναι και αυτή που δουλεύει καλύτερα τις περισσότερες φορές..
![]()
145 ευρουλάκιαΑρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
Η τιμή του? Απλά ρωτάω δε θα ρίσκαρα ποτέ να βάλω κάτι τέτοιο στη μηχανή μου!
Αφού δεν πρόκειται να το βάλεις...![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
145 ευρουλάκια
Αφού δεν πρόκειται να το βάλεις...![]()
![]()
Έλα ρε πες πως κάνεις πλάκα!!!
![]()
![]()
Ε ναι ρεΑρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
![]()
Έλα ρε πες πως κάνεις πλάκα!!!
![]()
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Αφού δεν πρόκειται να το βάλεις...![]()
![]()
μΕ φαίνεται πάντως ότι οι βίδες υπάρχουν όπου υπάρχουν για να λύνονται και όχι να μένουν καμιά πενταετία πάνω στα κάρτερ ...![]()
(άσε που μερικές αυτομολούν έτσι κι αλλιώς ...)
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Ε ναι ρε
![]()
![]()
Κι εγώ που θέλω δυο μια για το σκελετό και μια για το κάρτερ θέλω 290? ε???? :rotflmao: :rotflmao:
Είναι τρελοί αυτοί οι γαλάτες!![]()
![]()
300? για να ρισκάρω τη ζωή του κινητήρα ή ακόμα και μιας ενδεχόμενης πτώσης άμα αποτύχει αυτή η μ@λ@κία!:hypnotize
Για τις τάπες ναι συμφωνώ για τις άλλες βίδες όχι!Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
μΕ φαίνεται πάντως ότι οι βίδες υπάρχουν όπου υπάρχουν για να λύνονται και όχι να μένουν καμιά πενταετία πάνω στα κάρτερ ...![]()
![]()
![]()