Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 15

Θέμα: Εναλλακτικη λυση για βιδα αποστραγγισης λαδιων

  1. #1
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PortisHead
    Εγγραφή
    25/05/2006
    Μηνύματα
    2.616

    Εναλλακτικη λυση για βιδα αποστραγγισης λαδιων

    Για δειτε λιγακι ΑΥΤΟ...

    Και ΝΑ...πως δουλευει.

    Ειναι βασικα για αυτοκινητα...αλλα το μεγεθος του σπειρωματος νομιζω βρίσκεται ευκολα.

  2. #2
    poli kalo nomizo

  3. #3
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Εγω το βρίσκω μπούρδα.

    Κι εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι.

    Προφανως απευθύνεται σε κουλούς που δεν θέλουν να λερώσουν τα χέρια τους, και τους δίνει μια λύση.
    Ομως αν σκεφτούμε τι θα γίνει αν το παπαράκι χαλάσει, κι η βαλβίδα απελευθερώσει τα λάδια στον πίσω τροχό σας ενω είστα χαλαροί κι ωραίοι, καλύτερα το παλιό καλό σύστημα. Στο κάτω κάτω μια βίδα είναι, αν μάθεις να την σφίγγεις και να την ξεσφίγγεις όπως πρέπει και αλλάζεις και μια ροδέλλα κάθε τόσο δεν εχεις πρόβλημα.

    Επίσης ξέρω αρκετά παραδείγματα φίλτρων λαδιού FRAM όπου μετα την αλλαγή απο original φίλτρο σε τετοιο, το λαμπάκι πιεσης λαδιού παρέμεινε αναμμένο λόγω λαθος βαλβίδας....περιττό να συνεχίσω νομίζω.

    Επίσης στους αγώνες που βάζουν συρματασφαλίσεις δεν είναι κορόιδα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PortisHead
    Εγγραφή
    25/05/2006
    Μηνύματα
    2.616
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Εγω το βρίσκω μπούρδα.

    Κι εξηγούμαι για να μην παρεξηγούμαι.

    Προφανως απευθύνεται σε κουλούς που δεν θέλουν να λερώσουν τα χέρια τους, και τους δίνει μια λύση.
    Ομως αν σκεφτούμε τι θα γίνει αν το παπαράκι χαλάσει, κι η βαλβίδα απελευθερώσει τα λάδια στον πίσω τροχό σας ενω είστα χαλαροί κι ωραίοι, καλύτερα το παλιό καλό σύστημα. Στο κάτω κάτω μια βίδα είναι, αν μάθεις να την σφίγγεις και να την ξεσφίγγεις όπως πρέπει και αλλάζεις και μια ροδέλλα κάθε τόσο δεν εχεις πρόβλημα.

    Επίσης ξέρω αρκετά παραδείγματα φίλτρων λαδιού FRAM όπου μετα την αλλαγή απο original φίλτρο σε τετοιο, το λαμπάκι πιεσης λαδιού παρέμεινε αναμμένο λόγω λαθος βαλβίδας....περιττό να συνεχίσω νομίζω.

    Επίσης στους αγώνες που βάζουν συρματασφαλίσεις δεν είναι κορόιδα.
    Μηπως δεν καταλαβες την λειτουργια του ? (Γιατι στις φωτο δεν φαινεται πολυ σωστα)
    Στην βαλβιδα που εξεχει...προσαρμοζεις ενα σωληνακι....την αλλη ακρη του την βαζεις μεσ τη λεκανη που θες να μαζεψεις τα λαδια...και μετα απλα ξεσφυγγεις την βιδα...οτι κανεις και τωρα δλδ. απλα δεν γινεσαι χαλια ή να ψαχνεις για ταπα μεσα στη λεκανη με το μαγνητοκατσαβιδο.

    Οχι οτι ειναι κατι απαραιτητο....αλλα εξυπνη πατεντα θα ελεγα.

  5. #5
    Canibalise Legallis Το avatar του/της the who
    Εγγραφή
    27/06/2006
    Μηνύματα
    1.619
    Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
    Μηπως δεν καταλαβες την λειτουργια του ? (Γιατι στις φωτο δεν φαινεται πολυ σωστα)
    Στην βαλβιδα που εξεχει...προσαρμοζεις ενα σωληνακι....την αλλη ακρη του την βαζεις μεσ τη λεκανη που θες να μαζεψεις τα λαδια...και μετα απλα ξεσφυγγεις την βιδα...οτι κανεις και τωρα δλδ. απλα δεν γινεσαι χαλια ή να ψαχνεις για ταπα μεσα στη λεκανη με το μαγνητοκατσαβιδο.

    Οχι οτι ειναι κατι απαραιτητο....αλλα εξυπνη πατεντα θα ελεγα.
    Καλα στα λεει ο Αρης.Η βιδα εξεχει αρκετα κι αν φαει καμμια πετρα ποιος μου λεει οτι δεν θα αδειασει τα λαδια?Επισης αν κολησει η βαλβιδα?
    Σιγα την ευκολια μωρε.Ετσι κι αλλιως οποτε αλλαζω λαδια χαλια γινομαι.
    «Γαμώ την πίστιν σας και τον Μωχαμέτη σας. Δεν εντρέπεσθε να ζητείτε “από ημάς” συνθήκην με “έναν” κοντζιά σκατο-Σουλτάν Μαχμούτην -να τον χέσω και αυτόν και τον Βεζίρην σας και τον Εβραίον Σιλιχτάρ Μπόδα την πουτάνα! Άμα ζήσω, θα τους γαμήσω. Άμα πεθάνω θα μου κλάσουν τον πούτσο!»

    Στρατηγός Γεώργιος Καραϊσκάκης (1782-1827)

    http://www.youtube.com/watch?v=Ggd3TkJjlk8&feature=related

  6. #6
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
    Μηπως δεν καταλαβες την λειτουργια του ? (Γιατι στις φωτο δεν φαινεται πολυ σωστα)
    Στην βαλβιδα που εξεχει...προσαρμοζεις ενα σωληνακι....την αλλη ακρη του την βαζεις μεσ τη λεκανη που θες να μαζεψεις τα λαδια...και μετα απλα ξεσφυγγεις την βιδα...οτι κανεις και τωρα δλδ. απλα δεν γινεσαι χαλια ή να ψαχνεις για ταπα μεσα στη λεκανη με το μαγνητοκατσαβιδο.

    Οχι οτι ειναι κατι απαραιτητο....αλλα εξυπνη πατεντα θα ελεγα.
    Μάλλον εσύ δεν το εχει καταλάβει.
    Δεν ξεσφίγγεις καμμια βίδα.
    Αφού αντιkαταστήσεις την τάπα σου με αυτό το σύστημα, εφαρμόζεις το σωληνάκι, το στρίβεις και αυτόματα απελευερώνεται μια βαλβίδα που αφήνει τα λάδια να τρέξουν.

    Εγω προσωπικά δεν εμπιστεύομαι καμμια βαλβίδα για την τάπα λαδιών.

    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  7. #7
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της PortisHead
    Εγγραφή
    25/05/2006
    Μηνύματα
    2.616
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
    Μάλλον εσύ δεν το εχει καταλάβει.
    Δεν ξεσφίγγεις καμμια βίδα.
    Αφού αντιkαταστήσεις την τάπα σου με αυτό το σύστημα, εφαρμόζεις το σωληνάκι, το στρίβεις και αυτόματα απελευερώνεται μια βαλβίδα που αφήνει τα λάδια να τρέξουν.

    Εγω προσωπικά δεν εμπιστεύομαι καμμια βαλβίδα για την τάπα λαδιών.

    OK ναι δεν εχεις αδικο...εξαλλου δεν αλλαζεις και καθε μερα λαδια...απλα δεν ξερω...μου εκανε εντυπωση και ειπα να το ποσταρω.

  8. #8
    Η μaλακίτσα ίσως βοηθάει στο ν'αδειάσεις λίγο λάδι σε περίπτωση που βάλεις περισσότερο μέσα στο μοτέρ απ'όσο χρειάζεται (την έχω πατήσει αρκετές φορές και το ρουφάω με το καλαμάκι από πάνω για να το αφαιρέσω)

    Κι εγώ δεν το εμπιστεύομαι και πολύ όμως, η απλή λύση είναι και αυτή που δουλεύει καλύτερα τις περισσότερες φορές..


  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sakisvolos
    Εγγραφή
    08/07/2007
    Μηνύματα
    879

    Re: Εναλλακτικη λυση για βιδα αποστραγγισης λαδιων

    Αρχικά δημιουργήθηκε από PortisHead
    Για δειτε λιγακι ΑΥΤΟ...

    Και ΝΑ...πως δουλευει.

    Ειναι βασικα για αυτοκινητα...αλλα το μεγεθος του σπειρωματος νομιζω βρίσκεται ευκολα.
    Η τιμή του? Απλά ρωτάω δε θα ρίσκαρα ποτέ να βάλω κάτι τέτοιο στη μηχανή μου!

  10. #10
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
    Η τιμή του? Απλά ρωτάω δε θα ρίσκαρα ποτέ να βάλω κάτι τέτοιο στη μηχανή μου!
    145 ευρουλάκια




    Αφού δεν πρόκειται να το βάλεις...

  11. #11
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sakisvolos
    Εγγραφή
    08/07/2007
    Μηνύματα
    879
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    145 ευρουλάκια




    Αφού δεν πρόκειται να το βάλεις...
    Έλα ρε πες πως κάνεις πλάκα!!!

  12. #12
    Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
    Έλα ρε πες πως κάνεις πλάκα!!!
    Ε ναι ρε
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Αφού δεν πρόκειται να το βάλεις...

  13. #13
    μΕ φαίνεται πάντως ότι οι βίδες υπάρχουν όπου υπάρχουν για να λύνονται και όχι να μένουν καμιά πενταετία πάνω στα κάρτερ ...

    (άσε που μερικές αυτομολούν έτσι κι αλλιώς ... )

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sakisvolos
    Εγγραφή
    08/07/2007
    Μηνύματα
    879
    Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
    Ε ναι ρε


    Κι εγώ που θέλω δυο μια για το σκελετό και μια για το κάρτερ θέλω 290? ε???? :rotflmao: :rotflmao:

    Είναι τρελοί αυτοί οι γαλάτες!

    300? για να ρισκάρω τη ζωή του κινητήρα ή ακόμα και μιας ενδεχόμενης πτώσης άμα αποτύχει αυτή η μ@λ@κία!:hypnotize

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της sakisvolos
    Εγγραφή
    08/07/2007
    Μηνύματα
    879
    Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
    μΕ φαίνεται πάντως ότι οι βίδες υπάρχουν όπου υπάρχουν για να λύνονται και όχι να μένουν καμιά πενταετία πάνω στα κάρτερ ...
    Για τις τάπες ναι συμφωνώ για τις άλλες βίδες όχι!

Παρόμοια θέματα

  1. Γκέτες; Οικονομική λύση για στεγνά πόδια;
    από anf125 στο forum Εξοπλισμός και αξεσουάρ αναβάτη
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο μήνυμα: 21/12/2006, 17:53
  2. Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 01/12/2006, 15:29
  3. ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ ΤΗΛΕΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ
    από TARAXIAS στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 01/12/2005, 11:55
  4. best λύση για ανορθωτή??
    από Afrikaner στο forum Honda Africa
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 07/06/2005, 16:51
  5. Εναλλακτικη Λυση για το TopCase
    από jprotop στο forum BMW
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 24/05/2005, 12:01

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF