Καλησπέρα στα παιδιά.
Λοιπόν το πρόβλημα μου...
Έχω ένα TZR125 του '89, το οποίο ήταν περί τα 160cc. Πριν από κανά χρόνο του έκαψα τα πηνία κι επειδή γενικά ήταν καταταλαιπωρημένο το μοτέρ και πέτυχα μια καλή περίπτωση, πήρα ένα άλλο.
Το νέο κάρτερ είναι από 125 με καινούριο κυλινδροπίστονο και στρόφαλο από WR. Έχει φάει ένα γενικό ξεχείλωμα αλλά είναι καλή δουλειά. Το κακό είναι πως είχαν καταργήσει το YPVS γιατί όπως μου είπε το παλικάρι που μου το πούλησε, δεν γινόταν (?!) να δουλέψει λόγω του ξεχειλώματος.
Άφησα το μαμάτο καρμπυρατέρ και το έβαλα μπροστά. Το μοτέρ ακούγεται πολύ δυνατό, όμως δεν ανεβάζει πάνω από 5-6.000 στροφές. Μοιάζει πιο πολύ σαν να πνίγεται και δεν μου κάνει για θέμα ανάφλεξης. Να σημειώσω πως έπαιξα με τη βαλβίδα του YPVS εξωτερικά, με το χέρι, αλλά σε όλες τις θέσεις παρατηρείται το ίδιο.
Έχω ένα 28άρι Mikuni το οποίο έδω και ένα χρόνο δεν έχω δοκιμάσει να του το βάλω. Δυστυχώς το μηχανάκι έχει μείνει στην αχρηστία εδώ κι ένα χρόνο γιατί έτρεχα στα ξένα και δεν είχα χρόνο.
Ιδέες; Είναι θέμα εισαγωγής; φταίει το κατηργημένο YPVS; είναι ηλεκτρικό το θέμα;Ξέρω αν δεν το δεις, τι να μου πεις... αλλά ίσως κάποιος με διαφωτίσει.
Πάντως μου έχουν λείψει τα νευρικά ανοίγματα του powervalve και τα μπαντιλίκια στις 10+.000rpm![]()