Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 8 από 8

Θέμα: Korres Project 4

  1. #1
    Αρχαιολογικό μέλος Το avatar του/της tomy
    Εγγραφή
    27/04/2006
    Μηνύματα
    163

    Korres Project 4

    Παρότι δεν έχει σχέση, ακόμα, με τους 2τροχούς ένα project που μου έχει τραβήξει την προσοχή του αρχιτέκτονα Δημήτρη Κορρέ..
    Επίσης είναι πολύ ενδιαφέρον να ψάξετε για τα επιτεύγματα του, όπως η μετακίνηση ενός ξωκλησιού βάρους 60 τόνων στην Λ. Κηφισίας. Ένα φωτεινό μυαλό, μια εξαίρεση στον σύγχρονο πολιτιστικό-πολιτισμικό "μεσαίωνα" που βιώνουμε.

  2. #2
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    πολυ καλο......
    αλλα υπαρχει κι αυτο:
    http://www.youtube.com/watch?v=eSi6J-QK1lw
    http://www.youtube.com/watch?v=z3gX2...ture=endscreen
    οπου αντικαθισταται η οποια μηχανικη περιπλοκοτητα απο ηλεκτρονια και μαθηματικα.
    Τελευταία τροποποίηση από DrBig; 27/08/2013 στις 10:17.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  3. #3
    Αρχαιολογικό μέλος Το avatar του/της tomy
    Εγγραφή
    27/04/2006
    Μηνύματα
    163
    Μα εδώ δεν μιλάμε μόνο για αμορτισέρ αλλά για ολόκληρη την διάταξη της ανάρτησης ώστε να κάνει αυτό
    http://www.youtube.com/watch?feature...&v=v94yzr3rDB8
    και αυτό
    http://www.youtube.com/watch?feature...&v=ManwNe-Zlmk
    που σίγουρα δεν μπορεί να κάνει το Lexus..

  4. #4
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.241
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από tomy Προβολή μηνύματος
    ....
    που σίγουρα δεν μπορεί να κάνει το Lexus..
    ναι αλλά όχι λόγω ανάρτησης αλλά λόγω κυβικών και ύψους

  5. #5
    Αρχαιολογικό μέλος Το avatar του/της tomy
    Εγγραφή
    27/04/2006
    Μηνύματα
    163
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από spyro Προβολή μηνύματος
    ναι αλλά όχι λόγω ανάρτησης αλλά λόγω κυβικών και ύψους
    Μα αυτή είναι η ουσία, η δυνατότητα (λόγω της πατενταρισμένης διάταξης της ανάρτησης) αυξομείωσης του ύψους του αυτοκινήτου ώστε να μπορεί να κινηθεί εξίσου καλά σε περιβάλλον πίστας έχοντας αυτό το ύψος

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Korres-Project-4-2-700x415.jpg 
Προβολές:	130 
Μέγεθος:	95,3 KB 
ID:	298283

    και ταυτόχρονα να μπορεί να κινηθεί εκτός δρόμου έχοντας αυτό το ύψος

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	1208682_10201222408316047_1537031407_n.jpg 
Προβολές:	130 
Μέγεθος:	23,4 KB 
ID:	298284

    υ.γ. Δεν γνωρίζω αν τα κυβικά παίζουν τόσο σημαντικό ρόλο μιας και ζυγίζει 1600 κιλά (πιθανώς με ένας μικρότερο και πιο σύγχρονο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα είχαν καλύτερη απόδοση και μικρότερο βάρος)..

  6. #6
    η ανάρτηση του κορρέ δεν δίνει μόνο την δυνατότητα αυξομείωση του ύψους,
    αλλά και να μοιράζει το βάρος ισόποσα σε κάθε τροχό,αρα και να βρίσκει πρόσφυση παντού

  7. #7
    Κουλό μέλος
    Εγγραφή
    31/12/2006
    Μηνύματα
    349
    Αυτό το έκανε η Citroen την δεκαετία του 70..
    ​The journey is the reward!

  8. #8
    Τι αρώτηξε; Το avatar του/της Acacius
    Εγγραφή
    21/01/2009
    Μηνύματα
    2.109
    Ο ίδιος ο Κορρές νομίζω ότι έχει δηλώσει πως τον ενέπνευσαν τα 2CV. Αυτό δε σημαίνει ότι απλά αντέγραψε κάτι και δε νομίζω ότι κάποιο Citroen έκανε ότι το Project 4 φαίνεται να μπορεί. Απ'όσο θυμάμαι στην αρχή είχαν καταλήξει σε κινητήρα από Nissan ( Z350; ) αλλά τελικά ήταν πιο συμφέρον και πρακτικό να βάλουν το θηρίο της GM. Με ενδιαφέρει πολύ να δω πώς θα καταλήξει, κρίμα μόνο που εμείς οι κοινοί θνητοί θα το βλέπουμε με το κυάλι.

    @DrBig: Εντυπωσιακό βίντεο και δεν πρέπει να είναι και πολύ πρόσφατο. Γενικά πάντως πιστεύω ότι τα ηλεκτρονικό κομμάτι της ανάρτησης είναι απαραίτητο να τοποθετείται στο μηχανολογικά αρτιότερο δυνατόν σύνολο. Μερικοί κατασκευαστές αρκούνται στο να χρησιμοποιούν ηλεκτρονικά για να βελτιώσουν κάτι μέτριο ή, ακόμα χειρότερα, να καλύψουν αδυναμίες.

Παρόμοια θέματα

  1. sf το project μου
    από sotpag στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο μήνυμα: 08/01/2008, 00:17
  2. TDR250 Project
    από KeLeYTiS στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 37
    Τελευταίο μήνυμα: 17/02/2006, 11:39
  3. R1 Turbo project...
    από free rider στο forum Υamaha R6, R7, R1, R...
    Απαντήσεις: 59
    Τελευταίο μήνυμα: 01/08/2005, 09:04
  4. Project SV/MV/RC30/Ducati/GSX-R
    από gcrook στο forum Suzuki V2's
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 25/05/2005, 08:16
  5. Project Z-1000
    από jimk στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 04/11/2004, 17:43

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF