Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 40

Θέμα: Τα ηλεκτρικά τρελάθηκαν

  1. #1

    Τα ηλεκτρικά τρελάθηκαν

    Προσπαθώ να βάλω μπροστά τη μηχανή του παρακάτω thread http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=122984

    Αλλά δεν παίρνει.Ο κεντρικός διακόπτης υποπτευόμασταν οτι έχει χαλάσει,οπότε τον παρακάμψαμε,problem solved μέχρι εδώ.Αλλά και πάλι δεν έπαιρνε με κανέναν τρόπο.Είπαμε να κοιτάξουμε αν δίνει σπινθήρα το μπουζί,δεν βγάλαμε αυτό που έχουμε πάνω(καινούργιο είναι) γιατί είναι δύσκολα προσβάσιμο,αλλά συνδέσαμε στην πίπα το παλιό.Διαπιστώσαμε οτι δεν δίνει σπινθήρα.Δοκιμάσαμε και ένα άλλο σε περίπτωση που αυτό ήταν χαλασμένο,αλλά ούτε αυτό έδινε σπινθήρα.

    Το θέμα είναι πως εκτός απο το οτι δεν έχουμε σπινθήρα,τα ηλεκτρικά δεν μας τα λένε καλά.Τραβάω μανιβελιά (δεν έχει μπαταρία η μηχανή,θυμίζω,ούτε ασφάλειες) και ανάβουν στο κοντέρ ενδείξεις που δεν πρέπει.Για παράδειγμα,με αποσυνδεδεμένο τον αριστερό διακόπτη (φώτα,φλας κλπ) μου ανάβει-στιγμιαία-η ένδειξη της μεγάλης σκάλας.Άλλες φορές ανάβει η ένδειξη speed.Ξανασύνδεσα τον αριστερό διακόπτη,άναψα στιγμιαία τα φλάς και φωτίστηκαν όλες οι ενδείξεις.Έχω νεκρά αλλά το λαμπάκι δεν ανάβει όταν τραβάω μανιβελιά (όλα τα λαμπάκια στο κοντέρ είναι αλλαγμένα,γνήσια).Σκέφτηκα μήπως έχω κάνει λάθος στη συνδεσμολογία,γιατί στον ανορθωτή είχαν χαθεί τα καρτελάκια που είχα βάλει.Έβαλα όλες τις πιθανές συνδεσμολογίες και απλά κάθε φορά που τραβάω μανιβελιά αλλάζουν οι ενδείξεις που ανάβουν στιγμιαία (βασικά εναλλάσεται το speed με το high beam,άλλοτε ανάβει το ένα ή το άλλο,άλλοτε και τα 2.Επίσης,ενώ έχω κλειστό το kill switch,εξακολουθεί να ανάβει όταν τραβάω μανιβελιά,το high beam.

    Τι μπορεί να φταίει;

  2. #2
    Ημίκουλο μέλος Το avatar του/της KostasV2
    Εγγραφή
    20/09/2011
    Μηνύματα
    1.515
    Ψάξε καλά τις γειώσεις.

  3. #3
    Μέρος του ηλεκτρικού διαγράμματος,αν καταλαβαίνει κανείς τίποτα

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Ηλεκτρικό διάγραμμα.jpg 
Προβολές:	332 
Μέγεθος:	69,6 KB 
ID:	296350

    Εdit: Οι γειώσεις είναι συμβολίζονται με 3 γραμμές;

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της virus
    Εγγραφή
    21/02/2009
    Μηνύματα
    2.383
    Ασχολησου καταρχας με το σπινθηρα και να το βαλεις μπροστα. Και μετα ολα τα αλλα ηλεκτρικα. Εγω αυτό θα εκαχα!!!!

  5. #5
    Δεκτό,αλλά δε δίνει σπινθήρα με τίποτα! Οπότε ίσως συνδέονται αυτά τα 2 πορβλήματα!

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της virus
    Εγγραφή
    21/02/2009
    Μηνύματα
    2.383
    Το ματακι στο βολαν εχει το απαιτουμενο διακενο?? Μια εικασια κανω.

  7. #7
    Κατά την ταπεινη μου άποψή ( αυτό που έκανα και εγώ, αν και είναι λίγο μαζοχιστικο) ,κάλο θα ήταν να ανοίξεις την πλεξούδα και να την επιθεωρήσεις για τυχόν φθορές. Μετά με βάσή το διάγραμμα και ότι εσύ γνωριζεις και είναι οφθαλμοφανες να ξεχωρισεις και να σημάνεις με χάρτοταινια στα καλώδια τι είναί τι. Μετά δες το σύστημά της ανάφλεξης και μετά τα υπόλοιπά ηλεκτρικά όπως ενδείξεις φώτα κλπ. Δίκια μου εικασία είναί ότι κάποια καλώδια έχουν χάσει την μονωση τους και κάνουν επαφή ενω δεν πρέπει. Λογικά κάποια απο τις γειώσεις σου .το σήμα της γείωσης είναί αυτό που καταληγει η γραμμή σε τρεις άλλες που η μια είναί μικρότερή αποτην άλλη. Οι γειώσεις σχεδόν παντα είναί τα μαύρα καλώδια. Ελπίζω να τα κατάφερεις φίλε

  8. #8
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από virus72 Προβολή μηνύματος
    Ασχολησου καταρχας με το σπινθηρα και να το βαλεις μπροστα. Και μετα ολα τα αλλα ηλεκτρικα. Εγω αυτό θα εκαχα!!!!
    Με τετοια σχεδια που του κανει το μηχανακι (και χωρις ασφαλειες) κλαυτερα να μην το βαλει μπρωστα.



    Κατα τα αλλα
    Φιλε αν δεν εχεις ιδεα απο ηλεκτρικα πας σε ηλεκτρολογο (καροτσα-σπροχτο κτλπ) να ξεμπερδεψεις.

    Αν ξερεις να χειριζεσε πολιμετρο ή εχεις ορεξη να μαθεις πας διεξωδικα.
    Αρχικα αποσυνδεεις τα πηνια (ρευματος και σπηθηρα) και μετρας (αντισταση) και βολταζ οταν βαρας μανιβελιες (σε ποιο προχωρημένο σταδιο αφαιρεις μουζι και με ανταπτορα κοτσαρεις καριδακι σε τρυπανι και γυρνας το βολαν συνεχομενα).
    Αν τα βρεις ΟΚ ψαχνεις τις καλοδιωσεις και μετα τον πολλαπλασιαστη.
    Το αντιστοιχο και για τα ρευματα οπου μετρας τον ανορθωτη.

    Αμα εχεις ορεξη πες να σου τα πω ποιο αναλυτικα.

  9. #9
    Λοιπόν,τοποθέτησα σωστά μια γείωση που δεν είχε μπεί καλά (στο καλώδιο της πίπας του μπουζί ήταν),και πλέον το μπουζί δίνει σπινθήρα.Έχω βρεί και συνδέσει άλλες 2 γειώσεις,και δεν έχω καταφέρει να εντοπίσω άλλες.Εξακολουθούν όμως να ανάβουν οι ενδείξεις Speed και High Beam όταν τραβάω μανιβελιά.Σημείωσα όλες τις παρατηρήσεις σας,δυστυχώς όμως δεν έχω ολοκληρωμένο ηλεκτρικό διάγραμμα,και αν βρώ,πάλι θα είναι μόνο στα ιαπωνικά.Συν το ότι δεν ξέρω σχεδόν τίποτα απο ηλεκτρικά.Να την πάω σε μάστορα επίσης είναι δυσκόλο,ίσως σε λίγο καιρό που θα έχω τουλάχιστον τους τροχούς.

    Να ξαναεπισημάνω κάποια πράγματα να μου πείτε μήπως έχουν σχέση:

    -Στον κεντρικό διακόπτη,ενώσαμε τα 2 καλώδια με λίγη μονωτική και τον αφήσαμε έτσι,για να τον παρακάμψουμε.
    -Στον ανορθωτή,έλειπαν τα καρτελάκια που είχα βάλει και δεν ξέρω αν είναι όλα τοποθετημένα με σωστή σειρά.Ξέρω πως εννόνουμε καλώδια-φίσες ίδιου χρώματος,αλλά αυτά τα άτιμα είναι όλα κίτρινα!
    -Τα πίσω φλάς δεν είναι διαθέσιμα,άρα κάποιες φίσες στην πλεξούδα δεν έχουν συνδεθεί.Παρέλειψα να το αναφέρω και κακώς,μήπως έχει κάποια σχέση αυτό;

    Τώρα που δίνει σπινθήρα λέω να δοκιμάσω να το βάλω μπρος,αλλά ξέρω οτι αν γίνει μ@@κια στα ηλεκτρικά,αφού δεν υπάρχουν ασφάλειες,μπορεί να μου καούν τα πηνία.Φαντάζομαι πως για να γίνει κάτι τέτοιο θα πρέπει να γίνει βραχυκύκλωμα.Αν σιγουρευτώ πως δεν ακουμπάνε γυμνά καλώδια μεταξύ τους,να τη βάλω μπροστά;

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της virus
    Εγγραφή
    21/02/2009
    Μηνύματα
    2.383
    Εγω θα ελεγα τον διακοπτη να τον επαναφερεις. Ωστε αν δεις τιποτα στραβο να μπορεις να το κλεισεις αμεσα.
    Τα καλωδια του ανορθωτη τα κιτρινα τα ενωνεις σε τυχαια σειρα με τα τρια καλωδια που βγαίνουν απο την γενητρια. Κιτρινα ειναι κι αυτα!
    Τα φλας δεν μας ενδιαφερουν

  11. #11
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από virus72 Προβολή μηνύματος
    Εγω θα ελεγα τον διακοπτη να τον επαναφερεις. Ωστε αν δεις τιποτα στραβο να μπορεις να το κλεισεις αμεσα.
    Τα καλωδια του ανορθωτη τα κιτρινα τα ενωνεις σε τυχαια σειρα με τα τρια καλωδια που βγαίνουν απο την γενητρια. Κιτρινα ειναι κι αυτα!
    Τα φλας δεν μας ενδιαφερουν

  12. #12
    Σταμάτησαν να ανάβουν τα λαμπάκια speed και high beam όταν δίνω μανιβελιές,αλλά αυτό που θα έπρεπε να ανάβει,η νεκρά,δεν ανάβει καθόλου.Σπινθήρα το μπουζί δίνει,αλλά η μηχανή δεν παίρνει με τίποτα,ούτε καν σκάει.Αγνοόντως αρχικά τα προβλήματα με λαμπάκια που δεν ανάβουν,θα ξεκινήσω μετρήσεις με σημείο αναφοράς service manual απο XR250.Θα ενημερώσω σύντομα!

  13. #13
    Ημίκουλο μέλος Το avatar του/της KostasV2
    Εγγραφή
    20/09/2011
    Μηνύματα
    1.515
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Takata Dome Προβολή μηνύματος
    Σταμάτησαν να ανάβουν τα λαμπάκια speed και high beam όταν δίνω μανιβελιές,αλλά αυτό που θα έπρεπε να ανάβει,η νεκρά,δεν ανάβει καθόλου.Σπινθήρα το μπουζί δίνει,αλλά η μηχανή δεν παίρνει με τίποτα,ούτε καν σκάει.Αγνοόντως αρχικά τα προβλήματα με λαμπάκια που δεν ανάβουν,θα ξεκινήσω μετρήσεις με σημείο αναφοράς service manual απο XR250.Θα ενημερώσω σύντομα!
    Μήπως δεν κάνει επαφή / έχει χαλάσει η βαλβίδα της νεκράς; Πριν την ανακατασκευή δούλευε;

  14. #14
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από KostasV2 Προβολή μηνύματος
    Μήπως δεν κάνει επαφή / έχει χαλάσει η βαλβίδα της νεκράς; Πριν την ανακατασκευή δούλευε;
    Δεν είχαμε καν ρεύμα όταν την πρωτοπήραμε,πιθανότατα απο χαλασμένο κεντρικό διακόπτη.
    Τελευταία τροποποίηση από Takata Dome; 28/07/2013 στις 12:23.

  15. #15
    Για τον πολλαπλασιαστή:

    Αντίσταση μεταξύ των επαφών του πολλαπλασιαστή: 0.7Ω (Όρια: 0.1-0.3Ω) Εκτός ορίων
    Αντίσταση μεταξύ μπουζόπιπας και μιας εκ των επαφών: 7.680Ω (Όρια: 7.400-11000Ω) ΟΚ
    Αντίσταση μεταξύ καλωδίου μπουζόπιπας και μιας εκ των επαφών: 2.790Ω (Όρια: 3700-4500Ω) Εκτός ορίων

    Ό,τι σχετικό μπορώ να μετρήσω απο τα υπόλοιπα:

    Αντίσταση pulse generator: 508Ω (Όρια: 460-580Ω) ΟΚ

    Σημείωνω: Απο τότε που συνδέθηκαν όλες οι γειώσεις,όταν έχω κλειστά φώτα,φλας κλπ δεν ανάβουν πλέον άκυρα λαμπάκια <== Άκυρη αυτή η παρατήρηση,ακόμα ανάβουν.Σπινθήρα δίνει το παλιό μπουζι (ενα απλο NGK Resistor είναι),αλλά η μηχανή δεν παίρνει ούτε τότε.Έβγαλα και το καινούργιο μπουζί (Denso ιριδίου,ο κατασκευαστής λέει πως είναι κατάλληλο για το μηχανή μου),αυτό δε δίνει σπινθήρα.Τελικά να αρχίσω με αντικατάσταση πολλαπλασιαστή-μπουζόπιπας ή να ανοίξω όλες τις καλωδιώσεις και να αρχίσω αναλυτικά μετρήσεις;
    Τελευταία τροποποίηση από Takata Dome; 28/07/2013 στις 13:15.

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 29/03/2013, 09:29
  2. Η παπια εχει προβλημα με τα ηλεκτρικα...
    από Panos1313 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 06/08/2011, 15:34
  3. Πρόβλημα με τα ηλεκτρικά
    από psbabilh στο forum Yamaha Fazer
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 02/04/2010, 09:29
  4. CBF-250 προβλήματα με τα ηλεκτρικά
    από ale3andro στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 03/04/2009, 14:26

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF