Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 19

Θέμα: Ζιγκλερ και κατανάλωση

  1. #1

    Ζιγκλερ και κατανάλωση

    Έχοντας πρόσφατα αλλάξει την τετράδα καρμπιρατέρ που έτρεχε με την "κάβα" από νεότατο fzs εκ μεγάλης βρεττανίας (είχα πάρει και πίσω δίσκο που δεν είχε καν πατηθεί από το τακάκι μεταξύ άλλων για αυτό λέω νεότατο), παρατήρησα το εξής περίεργο. Καίει "τη μάνα του και τον πατέρα του" πιά, ενώ η τροφοδοσία (θεωρητικά) είναι 100% στοκ με την "κάβα" τετράδα καρμπιρατέρ. Διαφορά της τάξης των 2λ/100χλμ, από 6 μέσο όρο στα 8, διόλου αμελητέα. Άντε το πρώτο γέμισμα είπα ότι έφταιγε το βαρύ το χέρι που χάρηκα, άντε το δεύτερο που βιαζόμουν, δεν το βλέπω να πέφτει όμως ούτε με ευλαβική αυτοσυγκράτηση... Όχι ότι με αφήνει να είμαι συγκρατημένος εύκολα γιατί μου φαίνεται πολύ πιο ζωηρό, αλλά το έκανα πολύ συνειδητά για τεστ.

    Μου λέει λοιπόν ο Θεόφιλος888 σήμερα "μάλλον έκαιγε πολύ με τα δικά του και σε αυτά που φορούσες έβαλαν μικρά ζιγκλέρ". Όχι παράλογο μεν, με δεδομένο όμως ότι μύριζε από πάντα άκαυστη πίσω, απίθανο. Αλλά δεν το είχα ελέγξει κιόλας...
    Ανοίγω σήμερα ένα ακριανό λεκανάκι και βλέπω το "pilot jet" (προζιγκλερ πως το λέμε) στο νούμερο 15. Το "main jet" ζιγκλέρ ήταν στο 132,5 νούμερο. Στοκ δηλαδή αμφότερα. Ανοίγω ένα μεσιανό λεκανάκι, 15 και 130 αντίστοιχα, οπότε στοκ και αυτό.
    Οι παντεντιάρηδες στο Αμέρικα τα βάζουν από 125 ως 130 ανάλογα το μέσο υψόμετρο κίνησης, όλα ίδια και σηκώνουν τις βελόνες. Οπότε λέω τα ζιγκλέρ στοκ, να δούμε τις βελόνες μου τις παλιές...
    Τούμπα η τετράδα, ξεβιδώνω το πρώτο καπάκι, η βελόνα στην μεσαία χαρακιά από τις πέντε που έχουν (αν την στήσεις με το κλιπ προς τα επάνω) άρα ήταν σωστά. Και αν ισχύει αυτό που διαβάζω ότι της dynojet έχουν οκτώ χαρακιές, είναι όντως οι στοκ βελόνες. Η μία που άνοιξα ήταν νούμερο 129, άρα το κανονικό. Μεμβράνες φαίνονται μιά χαρά επίσης, ελαστικές και χωρίς σημάδια τσακίσματα κλπ και τα σλάιντς δεν είναι τρυπημένα "για καλύτερη απόκριση".

    Το ερώτημα το σοβαρό είναι... Βγήκαν στοκ καρμπιρατέρ, μπήκαν στοκ καρμπιρατέρ, γιατί να καίει περισσότερο;

    Η σκέψη πιά είναι να πάρω ένα κιτ επισκευής, θα το πληρώσω κανένα 80άρι, να αλλάξω και τα 132.5 ζιγκλέρ με τα 130άρια που λένε οι Αμερικανοί (ή και όχι) και να ξαναβάλω τα παλιά επάνω, ρυθμίζοντας και το ύψος του φλοτέρ εκεί που λένε οι Αμερικανοί ότι δεν μπουκώνει παρκαρισμένο στο πλαϊνό σταντ. Δεν συμφέρει η αλλαγή στην τσέπη, θα έχω ρεφάρει σε τέσσερα-πέντε γεμίσματα
    Αλλά μου έχει μείνει η απορία!

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της kostaspetrou
    Εγγραφή
    09/07/2010
    Μηνύματα
    712
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Έχοντας πρόσφατα αλλάξει την τετράδα καρμπιρατέρ που έτρεχε με την "κάβα" από νεότατο fzs εκ μεγάλης βρεττανίας (είχα πάρει και πίσω δίσκο που δεν είχε καν πατηθεί από το τακάκι μεταξύ άλλων για αυτό λέω νεότατο), παρατήρησα το εξής περίεργο. Καίει "τη μάνα του και τον πατέρα του" πιά, ενώ η τροφοδοσία (θεωρητικά) είναι 100% στοκ με την "κάβα" τετράδα καρμπιρατέρ. Διαφορά της τάξης των 2λ/100χλμ, από 6 μέσο όρο στα 8, διόλου αμελητέα. Άντε το πρώτο γέμισμα είπα ότι έφταιγε το βαρύ το χέρι που χάρηκα, άντε το δεύτερο που βιαζόμουν, δεν το βλέπω να πέφτει όμως ούτε με ευλαβική αυτοσυγκράτηση... Όχι ότι με αφήνει να είμαι συγκρατημένος εύκολα γιατί μου φαίνεται πολύ πιο ζωηρό, αλλά το έκανα πολύ συνειδητά για τεστ.

    Μου λέει λοιπόν ο Θεόφιλος888 σήμερα "μάλλον έκαιγε πολύ με τα δικά του και σε αυτά που φορούσες έβαλαν μικρά ζιγκλέρ". Όχι παράλογο μεν, με δεδομένο όμως ότι μύριζε από πάντα άκαυστη πίσω, απίθανο. Αλλά δεν το είχα ελέγξει κιόλας...
    Ανοίγω σήμερα ένα ακριανό λεκανάκι και βλέπω το "pilot jet" (προζιγκλερ πως το λέμε) στο νούμερο 15. Το "main jet" ζιγκλέρ ήταν στο 132,5 νούμερο. Στοκ δηλαδή αμφότερα. Ανοίγω ένα μεσιανό λεκανάκι, 15 και 130 αντίστοιχα, οπότε στοκ και αυτό.
    Οι παντεντιάρηδες στο Αμέρικα τα βάζουν από 125 ως 130 ανάλογα το μέσο υψόμετρο κίνησης, όλα ίδια και σηκώνουν τις βελόνες. Οπότε λέω τα ζιγκλέρ στοκ, να δούμε τις βελόνες μου τις παλιές...
    Τούμπα η τετράδα, ξεβιδώνω το πρώτο καπάκι, η βελόνα στην μεσαία χαρακιά από τις πέντε που έχουν (αν την στήσεις με το κλιπ προς τα επάνω) άρα ήταν σωστά. Και αν ισχύει αυτό που διαβάζω ότι της dynojet έχουν οκτώ χαρακιές, είναι όντως οι στοκ βελόνες. Η μία που άνοιξα ήταν νούμερο 129, άρα το κανονικό. Μεμβράνες φαίνονται μιά χαρά επίσης, ελαστικές και χωρίς σημάδια τσακίσματα κλπ και τα σλάιντς δεν είναι τρυπημένα "για καλύτερη απόκριση".

    Το ερώτημα το σοβαρό είναι... Βγήκαν στοκ καρμπιρατέρ, μπήκαν στοκ καρμπιρατέρ, γιατί να καίει περισσότερο;

    Η σκέψη πιά είναι να πάρω ένα κιτ επισκευής, θα το πληρώσω κανένα 80άρι, να αλλάξω και τα 132.5 ζιγκλέρ με τα 130άρια που λένε οι Αμερικανοί (ή και όχι) και να ξαναβάλω τα παλιά επάνω, ρυθμίζοντας και το ύψος του φλοτέρ εκεί που λένε οι Αμερικανοί ότι δεν μπουκώνει παρκαρισμένο στο πλαϊνό σταντ. Δεν συμφέρει η αλλαγή στην τσέπη, θα έχω ρεφάρει σε τέσσερα-πέντε γεμίσματα
    Αλλά μου έχει μείνει η απορία!
    Tα κιτ επισκευής δε συμφέρουν σε καμμιά περίπτωση διότι περιλαμβάνουν και πράγματα που ενδεχομένως δεν χρειάζεται ν'αλλάξεις.

    Κοίτα το ορινγκ κατ' απ'τη βίδα του μίγματος αν έχει φθαρεί.

    Επίσης τα νέα καρμπς είναι ίδια διάμετρο με τα παλιά;

  3. #3
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostaspetrou Προβολή μηνύματος
    Tα κιτ επισκευής δε συμφέρουν σε καμμιά περίπτωση διότι περιλαμβάνουν και πράγματα που ενδεχομένως δεν χρειάζεται ν'αλλάξεις.

    Κοίτα το ορινγκ κατ' απ'τη βίδα του μίγματος αν έχει φθαρεί.

    Επίσης τα νέα καρμπς είναι ίδια διάμετρο με τα παλιά;
    Μεγάλο ορινγκ για το λεκανάκι, κάτι άλλα ψιλά και έχουν και το βαρελάκι του φλοτέρ το οποίο λογικά δεν χάνει αλλά ΚΣέρω και 'γω, το αλλάζεις έτσι επειδή μπορείς. 16 ευρώ το τεμάχιο.


    Στοκ με στοκ, το έγραψα ξεκάθαρα....Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	$_12.JPG 
Προβολές:	127 
Μέγεθος:	4,1 KB 
ID:	331732
    Τελευταία τροποποίηση από amyroukai; 25/02/2015 στις 19:16.

  4. #4
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Δες την σταθμη των φλοτέρ, παίζει μεγάλο ρόλο οχι μονο για να μην κανει υπερχείλιση αλλα και για το μίγμα και άρα και την κατανάλωση.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  5. #5
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    συγχρονισμος και ρυθμιση με καυσαναλυση εχει γινει;

  6. #6
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    συγχρονισμος και ρυθμιση με καυσαναλυση εχει γινει;
    Στο εργοστάσιο πριν το πάρει ο πρώτος ιδιοκτήτης μάλλον...

    Όπως το πήρα, έτσι δούλευε τις τελευταίες 95000 χιλιόμετρα, αλλά έκαιγε μόλις 6λ/100 μέσο όρο! (βενζίνη, όχι λάδι, σας προλαβαίνω)

    Στοκ τα λεκανάκια είναι ψηλά, οι αμερικανοί τα βάζουν από 12.5mm στα 14mm.

  7. #7
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Τα ελατηρια στις βελονες τα τσεκαρες μηπως δεν ειναι τα μαμα?
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  8. #8
    ε τώρα... αυτό που στο καλό να το ξέρω; ο Ivan θυμάμαι ότι έκοβε τα ελατήρια των slides δύο σπείρες αλλά αυτά δεν φαίνονται να έχουν πειραγμένα τελειώματα.
    Αν εννοείς τα τοσοδούλια που πατάνε τη βελόνα κάτω από την πλαστική ασφάλεια, επίσης κανονικά φαίνονται. Αλλά πόσο άκυρο θα ήταν κάποιος να μην πειράζει τίποτα άλλο και να πειράξει τα ελατήρια εκεί;
    Τελευταία τροποποίηση από DrBig; 25/02/2015 στις 19:55.

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.573
    εισαι σιγουρος οτι τα αγορασμενα εχουν σωστα ζιγκλερ και οτι ειναι σωστα ρυθμισμενα;
    πως μπορεις να ξιολογησεις καρμπ χωρις να τα ρυθμισεις;
    πριν ξεκινας να λυνεις δεν δοκιμαζεις να αντιγραψεις τις ρυθμισεις του μιγματος απο τα παλια στα νεα;

  10. #10
    Έχεις δίκιο σε αυτό που λες.
    Με την διαφορά ότι (θεωρητικά) μπήκε πάλι ένα "ίδιο" εξάρτημα, από πολύ πιο φρέσκο μηχανάκι, δεν είχε ούτε λεκέ από νερό επάνω, τόσο φρέσκο, απορούσα γιατί το "κόψανε" ανταλλακτικά. Και αυτό που έβγαλα ήταν με 150,000 χιλιόμετρα στην πλάτη (τόσα έλεγε το κοντέρ τουλάχιστον). Οπότε αν μη τι άλλο, από το "φρέσκο" θα περίμενα να καίει το ίδιο ή λιγότερο, αυτό με εκπλήσσει. Ούτε το ένα το πείραξα ποτέ, ούτε το άλλο (λογικά) είχε προλάβει να το πειράξει άλλος. Από επιδόσεις δε, η μέρα με τη νύχτα το παλιό με το νέο, υπέρ του νέου εννοώ. Ρελαντί κανονικότατο και γουργουριστό, καλύτερο από το παλιό.

    Εν τω μεταξύ το άλλο "παράδοξο" είναι ότι οι Αμερικανοί δυναμομετρώντας στοκ και "πειραγμένο" με μικρότερα ζιγκλέρ (και φίλτρο που έχω και ένα κόψιμο στο φιλτροκούτι που είχε γίνει λίγο μπακάλικα από κάποιον παλιότερο) και τη βελόνα μιά θέση επάνω έπαιρνε 10 ίππους και έγραφαν για ίδια κατανάλωση. Ανώμαλο μηχανάκι γμτ...

  11. #11
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    ε τώρα... αυτό που στο καλό να το ξέρω; ο Ivan θυμάμαι ότι έκοβε τα ελατήρια των slides δύο σπείρες αλλά αυτά δεν φαίνονται να έχουν πειραγμένα τελειώματα.
    Αν εννοείς τα τοσοδούλια που πατάνε τη βελόνα κάτω από την πλαστική ασφάλεια, επίσης κανονικά φαίνονται. Αλλά πόσο άκυρο θα ήταν κάποιος να μην πειράζει τίποτα άλλο και να πειράξει τα ελατήρια εκεί;
    Εγω θα εβαζα τα ελατηρια των δυο καρμπ διπλα διπλα για να δω αν εχουν το ιδιο μηκος και ιδιο αριθμο σπειρων. Τα κιτ της δυνοτζετ για παραδειγμα εχουν τα δικα τους ελατηρια.

    Ακυρο ναι θα ηταν, αλλα εχουν δει πολλα τα ματια μου...
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  12. #12
    2 λίτρα στα 100 από τα ελατήρια της βελόνας;;;;;

  13. #13
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    Από επιδόσεις δε, η μέρα με τη νύχτα το παλιό με το νέο, υπέρ του νέου εννοώ. Ρελαντί κανονικότατο και γουργουριστό, καλύτερο από το παλιό.

    Εν τω μεταξύ το άλλο "παράδοξο" είναι ότι οι Αμερικανοί δυναμομετρώντας στοκ και "πειραγμένο" με μικρότερα ζιγκλέρ (και φίλτρο που έχω και ένα κόψιμο στο φιλτροκούτι που είχε γίνει λίγο μπακάλικα από κάποιον παλιότερο) και τη βελόνα μιά θέση επάνω έπαιρνε 10 ίππους και έγραφαν για ίδια κατανάλωση. Ανώμαλο μηχανάκι γμτ...
    Tην απάντηση εν μέρει την έδωσες μόνος σου.
    Εφ όσον παει εμφανώς καλύτερα σημαίνει οτι τώρα δουλέυει καλύτερα και κατα πάσα πιθανότητα έχει πιο πλούσιο μίγμα τώρα.
    Πως γίνεται αυτό? Ευκολα μια και αυτα που εβαλες ειναι σχεδόν καινούρια σε σχέση με αυτά που έβγαλες. Οπερ σημαίνει οτι ολο και καπου καποιο θα είχε καποια στένωση.
    Τα ζιγκλέρ δεν βουλώνουν εύκολα τελείως, αλλά σταδιακά μπορεί να μειθεί η πραγματική διάμετρος. Οι βελόνες φθείρονται σιγά σιγά κι ας μην φαίνεται με το μάτι.

    Οσο για τους Αμερικάνους και τα μικρότερα ζιγκλέρ σε συνδυασμό με πιο ανοιχτό φίλτρο τώρα.
    Οποιος το κάνει αυτό απλά παίρνει τα 'ευκολα' άλογα που δίνει ψηλά το ελαφρώς φτωχό μίγμα ρισκάροντας βέβαια ταυτόχρονα αφού αν ειναι αρκετά 'στεγνό΄και δουλεύει και ψηλά καραδοκεί η υπερθέρμανση, ακόμα και η καταστροφή του κινητήρα αν δεν είναι σχεδιασμένος για φτωχά μίγματα.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  14. #14
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.558
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από amyroukai Προβολή μηνύματος
    2 λίτρα στα 100 από τα ελατήρια της βελόνας;;;;;
    Το ειπα σα μια πιθανοτητα αλλα ναι καλλιστα θα μπορουσες να δεις μεγαλη διαφορα στη καταναλωση απο ελατηρια. Και πολυ μεγαλυτερη μαλιστα.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  15. #15
    700 ευρώ το χρόνο παραπάνω θα μου κοστίζουν τα τιμημένα υπό τις παρούσες...

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Περί ζιγκλέρ και μπουκώματα ο λόγος...
    από chaly honda στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 11/01/2008, 18:05
  2. Κρυο και καταναλωση
    από MUSTILI στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 19/12/2006, 18:18
  3. Τελικη ΤαΧυτητα Και Καταναλωση
    από giannisman στο forum Kawasaki Z series
    Απαντήσεις: 31
    Τελευταίο μήνυμα: 28/06/2005, 16:16
  4. ζιγκλερ και ριντερ
    από geo13rs στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο μήνυμα: 04/03/2004, 00:59

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF