Αληθεια φιλοι, το κρυο παιζει κανενα ρολο στην καταναλωση του v stromακιου; Αν η ερωτηση ειναι κοτσανα ριχτε τα. Απλα εχω μια τετοια εντυπωση...![]()
Αληθεια φιλοι, το κρυο παιζει κανενα ρολο στην καταναλωση του v stromακιου; Αν η ερωτηση ειναι κοτσανα ριχτε τα. Απλα εχω μια τετοια εντυπωση...![]()
mustili
Έχεις βάλει και κλίμα ?Αρχικά δημιουργήθηκε από MUSTILI
Αληθεια φιλοι, το κρυο παιζει κανενα ρολο στην καταναλωση του v stromακιου; Αν η ερωτηση ειναι κοτσανα ριχτε τα. Απλα εχω μια τετοια εντυπωση...![]()
![]()
Αρχικά δημιουργήθηκε από MUSTILI
Αληθεια φιλοι, το κρυο παιζει κανενα ρολο στην καταναλωση του v stromακιου; Αν η ερωτηση ειναι κοτσανα ριχτε τα. Απλα εχω μια τετοια εντυπωση...![]()
Η συχνή χρήση του air-condition αναβάζει κατά 15% την κατανάλωση... :rotflmao: :rotflmao:
Ασχέτως πλάκας, χοντρικά συμβαίνει το εξής.
Ο κρύος αέρας έχει μεγαλύτερη πυκνότητα αρα και οξυγόνο για ορισμένο όγκο.
Ετσι, θεωρητικα πάντα, εχεις αλλο μίγμα τον χειμώνα και άλλο το καλοκαίρι, με συνέπεις στις επιδόσεις και στην κατανάλωση.
sapila racing team
bimota SB6 1995
Hornet 900 2005
Yamaha SR500 1981
BMW R75/6 1975
BMW R26 1957
Θεωρητικά πάντα....υποτίθεται ότι μία από τις κύριες δουλειές του ψεκασμού είναι να κρατάει σταθερό το μίγμα ασχέτως πυκνότητας, θερμοκρασίας και υψομέτρου.... :smilea:Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
Ο κρύος αέρας έχει μεγαλύτερη πυκνότητα αρα και οξυγόνο για ορισμένο όγκο.
Ετσι, θεωρητικα πάντα, εχεις αλλο μίγμα τον χειμώνα και άλλο το καλοκαίρι, με συνέπεις στις επιδόσεις και στην κατανάλωση.
Οριστε για να μαθετε να κοροιδευετε καπου ειχα δικιο. Χμχμ ειχα ιδεα για μηχανη με τζακι χτιστο στο ντεποζιτο (ειχαμε πιει λιγο παραπανω)![]()
mustili
Ισχυει αυτό μόνο εάν υπάρχει αισθητήρας θερμοκρασίας αέρα στο φιλτροκούτι ή στην εισαγωγή (ή ακόμη καλύτερα και πίεσης αέρα) όπως πχ στα BMW (ακόμη και στα F650) και ρυθμίζεται ο ψεκασμός ανάλογα.Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Θεωρητικά πάντα....υποτίθεται ότι μία από τις κύριες δουλειές του ψεκασμού είναι να κρατάει σταθερό το μίγμα ασχέτως πυκνότητας, θερμοκρασίας και υψομέτρου.... :smilea:
.
[size=2pt]--- Πωλείται αμορτισέρ ΜΑΧΤΟΝ για GSXR K5 ---[/size]
[size=2pt]--- Πωλούνται διάφορα για TL1000R ---[/size]
Europe RULEZ !!! ...και για να μην ξεχνιόμαστε... FUCK USA
Οριστε για να μαθετε να κοροιδευετε καπου ειχα δικιο. Χμχμ ειχα ιδεα για μηχανη με τζακι χτιστο στο ντεποζιτο (ειχαμε πιει λιγο παραπανω)![]()
mustili
Πάντα η εξωτερική θερμοκρασία έχει σημασία για την απόδοση και την κατανάλωση ενός κινητήρα.Δεν αναρωτήθηκες ποτέ γιατί με 40 βαθμούς στην Αθήνα όλα σέρνονται?![]()
I love deadlines.I love the whoosing sound they make as they go by. Douglas Noel Adams
Σε περίπτωση που σας ενδιαφέρει δείτε εδώ http://bilaguras.blogspot.com/
Κατ' αρχήν τουλάχιστον 3 ψεκαστά που είχα μέχρι τώρα είχαν τέτοιους αισθητήρες, και δεν φαντάζομαι ότι είναι προνόμιο των BMW...Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Ισχυει αυτό μόνο εάν υπάρχει αισθητήρας θερμοκρασίας αέρα στο φιλτροκούτι ή στην εισαγωγή (ή ακόμη καλύτερα και πίεσης αέρα) όπως πχ στα BMW (ακόμη και στα F650) και ρυθμίζεται ο ψεκασμός ανάλογα.
Αλλά άσχετα από λεπτομέρειες, τώρα ειλικρινά θέλετε να με πείσετε ότι ανάλογα την εξωτερική θερμοκρασία αλλάζει σε μετρήσιμα νούμερα η κατανάλωση ???![]()
![]()
![]()
Όπως ΠΧ BMW έγραψα βρε, κι αυτό γιατί γι αυτά ήξερα από πρώτο χέρι για τους αισθητήρες τους αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας ποιο ψεκαστό έχει και ποιο όχι...Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Κατ' αρχήν τουλάχιστον 3 ψεκαστά που είχα μέχρι τώρα είχαν τέτοιους αισθητήρες, και δεν φαντάζομαι ότι είναι προνόμιο των BMW...
Αλλά άσχετα από λεπτομέρειες, τώρα ειλικρινά θέλετε να με πείσετε ότι ανάλογα την εξωτερική θερμοκρασία αλλάζει σε μετρήσιμα νούμερα η κατανάλωση ???![]()
![]()
![]()
.
[size=2pt]--- Πωλείται αμορτισέρ ΜΑΧΤΟΝ για GSXR K5 ---[/size]
[size=2pt]--- Πωλούνται διάφορα για TL1000R ---[/size]
Europe RULEZ !!! ...και για να μην ξεχνιόμαστε... FUCK USA