Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 30

Θέμα: Αγορά Τιμονιού / Στραβό τιμόνι. Μαμίσιο, Αftermarket ή Μόντα;

  1. #1

    Arrow Αγορά Τιμονιού / Στραβό τιμόνι. Μαμίσιο, Αftermarket ή Μόντα;

    Καλημέρα φίλοι μου.

    Ψάχνοντας στο forum δεν μπορεσα να βρω μια ανάλυση όσον αφορά τα τιμόνια. Μετά από την πρόσφατη τούμπα που έφαγα είμαι στην αναζήτηση τιμονιού και έπεσα στο εξής δίλημμα.

    1) Αγορά Original μαμίσιου και προβλεπόμενου;

    2) Αγορα ΑfterMarker; Και αν ναι γιατί υπάρχει τόσο μεγάλη διαφοροποίηση

    3) Αγορά τιμονιού από παρόμοια μηχανή που πατάει και αλλαγή συμπεριφοράς της;


    Όσον αφορά το 1) τα πράγματα είναι απλά; Πας στα σιγουρα και δεν κανεις πειράματα.

    Όσον αφορά το 2) υπάρχει πληθώρα από επιλογές. Άλλα χιλιοστά, αλλα ύψη, άλλες καμπύλες και και και… Τι σκοπό εξυπηρετούν οι αλλαγές αυτές;

    Όσον αφορά το 3) έχω δει πολλούς που κανουν αλλαγές και παιρνουν τιμόνια από άλλη μηχανή. Πχ εγώ εχω fazer 600 και αρκετοι βάζουν από fazer 1000 που είναι πιο ίσιο. Γιατι;

    Πιστεύω είναι μεγάλο θέμα αλλά θα βοηθήσει πάρα πολύ κόσμο που δεν ξέρει να διαλέξει σωστά αυτό που θέλει για τις ανάγκες του.

    Κυκλοφορεί πολύ παραπληροφόρηση εκεί έξω.
    The R is for Respect.

  2. #2
    Στρογγυλοφάναρος Το avatar του/της sapila racing
    Moderator
    Εγγραφή
    26/07/2005
    Μηνύματα
    18.227
    Αλλάζοντας το τιμόνι με άλλο aftermarket, αλλάζεις και την θέση οδήγησης.
    πχ ενα τιμόνι πιο χαμηλό και πιο μπροστά βοηθάει στην πίστα και σου κουλαίνει τα χέρια στην πολη.

    Διαλεγεις και παίρνεις.
    sapila racing team

    bimota SB6 1995

    Hornet 900 2005
    Yamaha SR500 1981
    BMW R75/6 1975
    BMW R26 1957

  3. #3
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ViceZ Προβολή μηνύματος
    .......
    Κυκλοφορεί πολύ παραπληροφόρηση εκεί έξω.
    εσυ φίλε μου τι ψάχνεις?

    χαμηλότερο? στενότερο? φαρδύτερο? ομορφότερο (όπως αυτό του FZ1)?

    Η διαφοροποίηση στα aftermarket υπάρχει λόγω της προσπάθειας εύρεσης πελατών.

  4. #4
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ViceZ Προβολή μηνύματος
    Καλημέρα φίλοι μου.

    Ψάχνοντας στο forum δεν μπορεσα να βρω μια ανάλυση όσον αφορά τα τιμόνια. Μετά από την πρόσφατη τούμπα που έφαγα είμαι στην αναζήτηση τιμονιού και έπεσα στο εξής δίλημμα.

    1) Αγορά Original μαμίσιου και προβλεπόμενου;

    2) Αγορα ΑfterMarker; Και αν ναι γιατί υπάρχει τόσο μεγάλη διαφοροποίηση

    3) Αγορά τιμονιού από παρόμοια μηχανή που πατάει και αλλαγή συμπεριφοράς της;


    Όσον αφορά το 1) τα πράγματα είναι απλά; Πας στα σιγουρα και δεν κανεις πειράματα.

    Όσον αφορά το 2) υπάρχει πληθώρα από επιλογές. Άλλα χιλιοστά, αλλα ύψη, άλλες καμπύλες και και και… Τι σκοπό εξυπηρετούν οι αλλαγές αυτές;

    Όσον αφορά το 3) έχω δει πολλούς που κανουν αλλαγές και παιρνουν τιμόνια από άλλη μηχανή. Πχ εγώ εχω fazer 600 και αρκετοι βάζουν από fazer 1000 που είναι πιο ίσιο. Γιατι;

    Πιστεύω είναι μεγάλο θέμα αλλά θα βοηθήσει πάρα πολύ κόσμο που δεν ξέρει να διαλέξει σωστά αυτό που θέλει για τις ανάγκες του.

    Κυκλοφορεί πολύ παραπληροφόρηση εκεί έξω.
    Εγώ θα σου πρότεινα Aftermarket ποθ να ταιριάζει στο στυλ οδήγησής σου και στη χρήση της μηχανής. Μπούσουλας ακριβής δεν υπάρχει. Πας δοκιμάζοντας και ψάχνοντας
    ...next thing you know, they'll take my thoughts away...
    KTM RC8
    Moto Guzzi V85TT
    SYM Symphony ST 125

  5. #5
    ναι, αλλα και πάλι για να δοκιμάσεις θέλει λίγο θεωρεία για να ξέρεις τι μπορείς να κάνεις. δεν ειναι να πετάς τιμόνια πάνω και να ψάχνεις να βρεις τι άλλαξε.

    Αυτό με το FZ1 τιμονι το ειπα ως παράδειγμα και μονο διοτι το προτιμούνε πολλοί, λενε οτι ειναι καλυτερο, οτι τα σπάει αλλά δεν εξηγουνε το γιατί.

    Αυτό ψάχνω. Εξήγηση του στυλ "αν βαλεις εκεινο τότε αλλάζεις το τάδε, χάνεις σε αυτό τον τομέα και κερδίζεις στον αλλο."
    The R is for Respect.

  6. #6
    Εχω το fazer fz6και εβαλα τιμονι από το fz1.
    1.οι καρποι σου θα είναι πολύ ποιο ανετα ,επειδη το τιμονι δεν εχει κλιση προς τα πανω.
    2.αποκτας ελαφρος ποιο σκυφτη θεση ,όχι όμως τοσο να σε επηρεαζει η οδηγηση στην πολη
    3.φαινεται και ποιο ωραιο(αντικειμενικο αυτό)
    Γενικα δεν καταλαβα γιατι δεν μπηκε από την αρχη σαν μαμα τιμονη.
    Υ.Γ αν το αγορασεις, να παραγγειλεις αυτό με σπειρωμα για αντιβαρα

  7. #7
    To θεμα δεν ειναι να αναφερουμε συγκεκριμένα για το fazer. Είναι να δωθεί μια εξήγηση όσον αφορά το τι προσφέρουν οι αλλαγές τιμονιών και γιατί είναι καλύτερο σε καποιο τομεα το ενα τιμόνι έναντι του άλλου
    The R is for Respect.

  8. #8
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    σορυ φίλε μου αλλά τα έχεις μπερδέψει λίγο.
    Το τιμόνι είναι μια μεταλλική / αλουμινένια μπάρα. Δεν περιέχει κάποια ιδιαίτερη τεχνολογία πάνω της για να της προσδώσεις και ιδιαίτερα χαρακτηριστικά συμπεριφοράς στην οδήγηση. Άντε να μιλήσεις λίγο για περισσότερη αίσθηση στα αλουμινένια έναντι των μεταλλικών. Κάποιοι υποστηρίζουν αυτό και για τα τύπου fatbar αν και δε καταλαβαίνω γιατί.
    Νομίζω ότι έχεις μπερδέψει την έννοια τιμόνι vs θέση οδήγησης.
    Καλά κάνεις και το ψάχνεις αλλά πρέπει να δεις πρώτα τι είναι αυτό που θέλεις εσύ με βάση το στυλ οδήγησης σου, τη μηχανή σου και τη στάση που θέλεις να έχεις. Άμα τα βρεις αυτά τότε ακόμα και με δικιά σου κατασκευή βάζεις τα χέρια (grip) εκεί που θέλεις εσύ.

    Τα περισσότερα after market τιμόνια πουλιούνται λόγω ομορφιάς. Ένα μικρό ποσοστό μόνο γιατί κάποιος το έχει ψάξει και έχει καταλάβει ότι χρειάζεται διαφορετικού τύπου τιμόνι, όχι γιατι είναι καλύτερο ή χειρότερο) αλλά γιατί θα τον φέρει σε διαφορετική θέση οδήγησης, το οποίο είναι και το πιο σοβαρό σε αυτού του είδους τις αναζητήσεις.

  9. #9
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dmf
    Εγγραφή
    26/10/2009
    Μηνύματα
    1.393
    Και να μην ξεχνάμε και πόσο πιο δυνατά είναι τα μαμίσια τιμόνια...
    Σε ενδεχομενη πτώση, θα στραβώσει λίγο, αλλά μπορείς να ξαναοδηγήσεις την μηχανή.
    Τα αλουμινένια μετά από πτώση γίνονται clip on

  10. #10
    Σπύρο εχω δει σε φορουμ να μιλάνε για αλλαγές σε συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας με βάση την επιλογή του τιμονιού. υποθέτω οτι οι διαφορές σε κλίσεις και σε πάχη θα έχουν κάποιο αντίκτυπο πέραν του οπτικού μέρους.

    dmf δεν ξερω τι ξερεις για τα μαμίσια τιμόνια αλλά εγώ 2/2 πτώσεις στράβωσα τιμόνι. Και τα 2 μαμά και η μια πτώση ηταν με 10χλμ την ώρα σχεδον.

    The R is for Respect.

  11. #11
    Ο σημειολόγος Το avatar του/της spyro
    Εγγραφή
    02/05/2008
    Μηνύματα
    3.245
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ViceZ Προβολή μηνύματος
    Σπύρο εχω δει σε φορουμ να μιλάνε για αλλαγές σε συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας με βάση την επιλογή του τιμονιού. υποθέτω οτι οι διαφορές σε κλίσεις και σε πάχη θα έχουν κάποιο αντίκτυπο πέραν του οπτικού μέρους.

    .....
    ???

    γιατί?

    Ότι να ναι μπορείς να διαβάσεις σε φόρουμ.

    το τιμόνι δεν αλλάζει τη συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας εκτός και αν ζυγίζει καμια 10αριά κιλά και φορτίζει το μπροστινό σύστημα λόγω βάρους.

    αυτό που αλλάζει τη συμπεριφορά είναι η στάση οδήγησης που έχεις εσύ με το διαφορετικό τιμόνι. Όντως έχει διαφορά εάν βάλεις ένα πιο χαμηλό τιμόνι που θα σε φέρει πιο μπροστά. Αλλά δε φταίει το τιμόνι. φταίει το βάρος το δικό σου. αυτό κάποιοι το μεταφράζουν ως «φταίει το τιμόνι»?
    δηλαδή αμα φέρεις το μαμα λίγο πιο μπροστά? Θα έχεις τα ίδια αποτελέσματα?

    αυτό που πρέπει να κοιτάξεις είναι αν σε βολεύει η στάση του μαμα ή όχι. αρχικά θα πρέπει να παίξεις (εάν είναι εφικτό) με το μαμα. Λίγο πιο μπροστά λίγο πιο πίσω. Πρέπει να είσαι σε θέση να αναγνωρίσεις το πώς επηρεάζει η διαφορετική θέση οδήγησης την όλη διαδικασία. Αισθάνεσαι πιο άνετα στις στροφές? Σε παίρνει η κατηφόρα στα φρένα και πιέζεις το τιμόνι περισσότερο? Σου δίνει τη δυνατότητα να στηριχτείς καλύτερα στα πόδια έτσι ώστε να αποφορτίσεις το τιμόνι? Ο μοχλός σε βολεύει στα επιτόπια? Είσαι πολύ πίσω και δε παίρνεις πληροφόρηση ή νιώθεις αποκομμένος? Θέλεις μεγάλο μοχλό για σε βοηθάει στις σούζες ή θες μικρό για να αισθάνεσαι ότι οδηγείς SS με clip ons?

    Από εκεί και πέρα αφου δεις τι σου ταιριάζει βλέπεις αν δε σε καλύπτει το μαμα και κοιτάς να το βρείς κάπου άλλου.

    Ή αλλιώς αλλάζεις το μαμα με κάτι πιο όμορφο (όπως σου πα ότι κάνουν και οι περισσότεροι), άσχετα εάν του προσδίδουν και διάφορα χαρακτηριστικά για δικαιολογήσουν ότι μόλις χάλασαν 150 ευρώ τσάμπα.

  12. #12
    The fine art of sliding Το avatar του/της Aνεμος
    Εγγραφή
    11/10/2012
    Μηνύματα
    494
    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	barracuda-racing-handlebar-diameter-22-mm.jpg 
Προβολές:	271 
Μέγεθος:	39,8 KB 
ID:	296554

    Κάντε click στην εικόνα για μεγαλύτερο μέγεθος. 

Όνομα:	Tapered bar dimensions.jpg 
Προβολές:	269 
Μέγεθος:	52,8 KB 
ID:	296555
    Στα απο πάνω σχήματα μπορείς να δεις τις διαστάσεις που μπορεί να αλλάζουν απο τιμόνι σε τιμόνι.Για κάποιον ο οποίος πχ οδηγάει στο χώμα κυρίως όρθιος και δεν του κάνει το μαμα τιμόνι γιατι τον βάζει να σκύβει πολύ, η αλλαγή με ενα τιμόνι το οποίο είναι ψηλότερο (μεγαλύτερη η απόσταση στο 8cm του πρώτου σχήματος) θα τον διευκολύνει γιατι δεν θα σκύβει τόσο και θα του προσφέρει καλύτερο έλεγχο.
    Αντίστοιχα σε κάποιον άλλον που οδηγεί πχ γυμνό και το μαμά του πέφτει πλατύ,η αλλαγή με κάποιο στενότερο (μικρότερη τιμή για το 74cm του πάνω σχήματος) πιθανότερα να του κάθεται καλύτερα.
    Γενικά,η επιλογή τιμονιού έχει να κάνει με την ικανότητα σου να αναγνωρίζεις ακριβώς τι αλλαγή θέλεις στην θέση οδήγησης και ποια χαρακτηριστικά του τιμονιού θα πρέπει να αλλάξεις ωστε να έρθεις πιο κοντά σε αυτό που θές.

    Τα υπόλοιπα νομίζω οτι τα κάλυψε ο spyros απο πάνω
    there's no such thing as impossible

  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της dmf
    Εγγραφή
    26/10/2009
    Μηνύματα
    1.393
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από ViceZ Προβολή μηνύματος
    Σπύρο εχω δει σε φορουμ να μιλάνε για αλλαγές σε συμπεριφορά της μοτοσυκλέτας με βάση την επιλογή του τιμονιού. υποθέτω οτι οι διαφορές σε κλίσεις και σε πάχη θα έχουν κάποιο αντίκτυπο πέραν του οπτικού μέρους.

    dmf δεν ξερω τι ξερεις για τα μαμίσια τιμόνια αλλά εγώ 2/2 πτώσεις στράβωσα τιμόνι. Και τα 2 μαμά και η μια πτώση ηταν με 10χλμ την ώρα σχεδον.

    Υπάρχει στράβωμα και ΣΤΡΑΒΩΜΑ.. Άλλο να πάρει λίγο και να μπορείς να ξαναοδηγήσεις αν χρειαστεί, και άλλο να σχηματίσει κάθετη γωνία.
    Έχω δοκιμάσει παρόμοιο πέσιμο, με την ίδια μηχανή με 2 διαφορετικά τιμόνια, και κάτι ξέρω..
    Δεν λέω, και στις 2 περιπτώσεις για πέταμα είναι τα τιμόνια, αλλά αν π.χ δεν έχεις οδική, μπορείς να το οδηγήσεις κουτσά στραβά.

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tedvj23
    Εγγραφή
    05/02/2010
    Μηνύματα
    1.540
    Συμφωνω με sapila racing...

    Υ.γ.Απο fz1 εχω αν θες στηλε πμ..

  15. #15
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.964
    @dmf

    Όπως υπάρχουν πτώσεις και πτώσεις έτσι υπάρχουν και διαφορετικές ποιότητες στα τιμόνια, είτε αυτά είναι after market είτε OEM.

    Οπωσδήποτε το τιμόνι ενός ktm είναι καλύτερο απ' ότι ενός low budget honda, αλλά αν στο τελευταίο βάλεις ένα Renthal τότε σίγουρα θα είναι καλύτερο από πολλών εργοστασιακών.

    Και φυσικά δεν είναι όλα τα after market Renthal η Magura. Υπάρχουν και τα φθηνά που μερικές φορές είναι χειρότερα ακόμα και απ' των ΧΤ.

    Τα OEM συνήθως είναι μια μέση λύση και στην αντοχή και στα χαρακτηριστικά τους.
    Sent from me using a computer.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. στραβο τιμονι;
    από sotiris68 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 30/10/2006, 20:14
  2. Στραβό τιμόνι (fzs600 '04)
    από baran στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 18/08/2006, 09:50
  3. ΣΤΡΑΒΟ ΤΙΜΟΝΙ...
    από banditgr στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 19/03/2006, 11:34
  4. Στραβό τιμόνι???
    από zeli στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 20/10/2005, 16:38

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF