Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 3 από 3

Θέμα: Στραβό τιμόνι (fzs600 '04)

  1. #1
    σημαίνει βροχή Το avatar του/της baran
    Εγγραφή
    22/11/2004
    Μηνύματα
    14

    Question Στραβό τιμόνι (fzs600 '04)

    Καταρχήν γειά σας .
    Να δώσω ένα ιστορικό:
    Την δικιά μου την πήρα με 3500klm 9 μηνών μεταχειρισμένη (σχεδόν καινούρια) και από τα πρώτα klm κατάλαβα πως τραβούσε λίγο-ελάχιστα αριστερά. Αυτό έγινε ενοχλητικό, όσο περισότερο το συνηδητοποιούσα. Ο πρώτος μάστορας ΥΑΜΑΗΑS, που την πήγα (την ήξερε και από τον προηγούμενο που την είχε) με έστειλε για "ψυχοτεχνικά" καθώς δεν μπορούσε με τίποτα να παραδεχθεί ότι τραβάει προς πουθενά. Ο δεύτερος μάστορας, πάλι YAMAHAS, με έστειλε και αυτός για "ψυχοτεχνικά" και ότι δεν τραβάει, είναι μιά χαρά ίσια και ατρακάριστη. Μέτά από ένα καιρό και εγώ (ενδιάμεση αλλαγή ελαστικών, σέρβις και μπόλικα klm έστω και ψιλοστραβά) πάω στην ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ στον Πραβή που αυτός είναι και ο πρώτος που δίνει μιά αρνητική απάντηση στον αν είμαι ψυχοπαθής και μου λέει πως έχω στραβό τιμόνι και ότι αυτό φταίει στο πως αισθάνομαι ότι στέκομαι πάνω στο όχημα. Δηλαδή το τιμόνι είναι στραβό πάνω στις τιμονόπλακες, (όχι πως έχω στραβή τιμονιέρα).
    Για να εξηγηθώ στο πώς το αισθανόμουνα εγώ, να πώ ότι την δεξιά μανέτα την έχω ελάχιστα πιο κοντά μου από την αριστερή με απότέλεσμα να τραβάει ελάχιστα αριστερά με ελεύθερα χέρια, αλλά και να αισθάνομαι και ολίγον σαν τον κάβουρα.
    Στην επόμενη επισκεψη στον 2ο YAMAHA, αφού έφερα και την διάγνωση του πρωτομάστορα της ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗΣ, δέχθηκε να την λύσει και να την μετρήσει με κανά μέτρο αφού η προηγούμενη διάγνωσή του με το μάτι απόδείχθηκε ανεπαρκής...
    Λύσιμο-δέσιμο και πρώτη βόλτα και εγώ γεμάτος χαρά για το προφανές στρώσιμο του τιμονιού-μπράβο στο μάστορα κλπ.
    Το θέμα είναι πως την άλλη μέρα ξαναπήγε στην αρχική θέση (τη στραβή δηλαδή-κάβουρας), ξαναλύθηκε, ξαναμετρήθηκε, ξαναδέθηκε, ξαναέστρωσε και ξανά κάβουρας μετά από 30klm για δεύτερη φορά!!!
    Ρε παιδιά μου το είπε και ο πρωτομάστορας ΜΟΤΟΔΥΝ ότι μπορεί να με ζορίσει μέχρι να κάτσει καλά αλλά τί στο καλό γίνεται;;; Μετά από πέντε λακούβες, δύο τρία γκάζια ξανά τα ίδια.
    Να σημειώσω πως γενικά μου είπαν πως οι τιμονόπλακες θα παρουσιάσουν λιγότερο ακαμψία σε ζόρια του μπροστινού τροχού για να προφυλάξουν τα πηρούνια (πεζοδρόμια, λακούβες, έντο, σούζες-εγώ μόνο λακούβες "κάνω") αλλά γιατί δεν κάθετε εκεί που το δένουμε καρφί και να το βουλώσει!!!
    Μήπως έχουν πάρει οι τιμονόπλακες (από παπαριές που έκανε ο προηγούμενος) και δεν θέλουν να κάτσουν εκεί που τους λέμε

    Εύχομαι καλές διακοπές σε όσους δεν έχουν πάει και καλά καλοκαιρινά χιλιόμετρα στα νησάκια.
    Απαντήσεις και ιδέες ευπρόσδεκτες
    Νίκος
    Καλά χιλιόμετρα μάγκες!

  2. #2
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.703
    Οι τιμονόπλακες είναι μάλλον δύσκολο να στραβώσουν (μόνο μετά από ΜΕΓΑΛΗ στούκα και αφού ήδη το τιμόνι θα έχει γίνει "στραμπουληγμένο 8άρι").

    Προφανώς το τιμόνι σου είναι λίγο στραβό. Ο μάστορας το "φέρνει" με στρίψιμο πάνω στις τιμονόπλακες, αλλά αυτό ξαναστρίβει σε κάποιο "ζόρι" (είτε γιατί οι πατούρες του είναι φαγωμένες είτε γιατί τα καβαλέτα έχουν "πάρει" από το σφίξιμο).

    Αν δεις ότι τα καβαλέτα (σφιγμένα) έχουν ένα μικρό κενό ανάμεσά στους, αλλάζεις μόνο το τιμόνι.
    Αλλοιώς πας και για καινούρια καβαλέτα (τα πάνω μισά).

    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #3
    σημαίνει βροχή Το avatar του/της baran
    Εγγραφή
    22/11/2004
    Μηνύματα
    14

    Thumbs up

    Ευχαριστώ για την απάντηση αν και καθυστέρησα να γράψω κάτι...
    Μόλις συνειδητοποιώ ότι γύρισα επιτέλους από τις διακοπές και είναι χάλια.

    Στο θέμα μας τώρα, μετά από μπόλικα καλοκαιρινά χιλιομετράκια μου μπήκε η ιδέα να τσεκάρω με προσοχή την τιμονιέρα. Έκατσα λοιπόν και μέτρησα το δεξιό και το αριστερό άκρο του τιμονιού σε σχέση με άλλα σταθερά σημεία πάνω στην μηχανή και ανακάλυψα αυτό που με βασανίζει τόσο καιρό και που δεν φαινόταν με γυμνό μάτι: το τιμόνι ήταν βιδωμένο πιο αριστερά από ότι πρέπει και δεν είχε κεντράρει ακριβώς!!!! Τώρα το ποιός, το γιατί και το πώς είχε γίνει αυτό δεν μπορώ να ξέρω αλλά εμένα μου έφαγε πόσο καιρό να το βρω και κανένας μάστορας δεν είδε το απλό και μου έλυναν τις τιμονόπλακες τζάμπα.
    Από ότι φαίνεται, μετά τη δική μου παρέμβαση είμαι ολόισιος και δεν πηγαίνω πλέον σαν τον κάβουρα!!!!
    Επιπλέον κατέβασα και λίγο το τιμόνι και τώρα έχω πιο "αγωνιστική" στάση και μου φαίνεται πιο καλό έλεγχο στις στροφές.
    Όσον αφορά τα καβαλέτα μου, βλέπω και από άλλες μηχανές ότι προβλέπεται να έχουν ένα μικρό κενό, σφιγμένα, στην κάτω μεριά τους, όπως έχουν. Κατά τα άλλα δεν τα είδα να έχουν φθορές και γραμμές από σφίξε-ξέσφιξε και θεωρώ πιθανό το τιμόνι να βιδώθηκε στραβά από την αρχή.
    Θα μπορούσα λέτε να βρω τιμόνι που να με φέρνει πιο κάτω, με πιο κλειστά χέρια για το fazerακι ή θα είναι βλακεία;

    Άντα καλά κουράγια σε όσους επέστρεψαν και ευχαριστώ για ιδέες
    Καλά χιλιόμετρα μάγκες!

Παρόμοια θέματα

  1. Στραβό τιμόνι;
    από tamar στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 04/12/2008, 22:34
  2. στραβο τιμονι;
    από sotiris68 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 30/10/2006, 20:14
  3. ΣΤΡΑΒΟ ΤΙΜΟΝΙ...
    από banditgr στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 19/03/2006, 11:34
  4. Στραβό τιμόνι???
    από zeli στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 20/10/2005, 16:38

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF