Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 16

Θέμα: Ktm smc 690 (στάζει "κάτι")

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    06/04/2019
    Μηνύματα
    25

    Ktm smc 690 (στάζει "κάτι")

    Καλησπέρα στα αλάνια..
    Για να μην τα πολυλογω..
    Προχθές είδα μια σταγόνα-κηλιδα μαύρη (κυριολεκτικά σταγόνα) κάτω από τη μηχανη..κοίταξα από κάτω το μοτέρ πεντακάθαρο..
    Αυτό που στάζει ότι και να είναι είναι στο ύψος του μπροστά γραναζιού της αλυσίδας..υποψιάζομαι ότι αυτό που στάζει και γλύφει εκεί πέρα γίνεται μαύρο λόγο του γρασου..οπότε δεν νομίζω να είναι λάδι..λίγο που σκούπισα με ένα πανακι εκτός από γράσο σε ένα σημείο μου άφησε και καφέ χρώμα..
    Τι μπορεί να είναι αυτό και από πού..δυστυχώς δεν μπόρεσα να εντοπίσω από πού μπορεί να στάζει..
    Τα φώτα σας

  2. #2
    Π@ΥΤΑΝΑ ΕΥΣΤΡΟΦΙΑ Το avatar του/της S705
    Εγγραφή
    23/03/2007
    Μηνύματα
    1.416
    Καφέ χρώμα έχουν τα λάδια εάν είναι σχετικά φρέσκα μέσα στο μοτέρ ,έκανες πρόσφατα αλλαγή λαδιων?
    Κάπου εκεί κοντά καταλήγει ο σωλήνας αναθυμιασεων από το Κάρτερ. Μήπως έβαλαν λίγο παραπάνω λάδι ή είχες σκίσει το μοτέρ πριν το παρκάρεις?
    Το πιο πιθανών παντός είναι να είναι γρασο από την αλυσίδα που μαζεύτηκε στο εμπρός γρανάζι.
    Η ΚΑΛΗ Η ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ
    ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΟΜΑΞΕΙ...
    ....ΤΟΝ ΠΑΠΠΟΥ
    ΣΤΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ!!!!!

  3. #3
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.059
    Ή καποιο λιπαντικο αλυσιδας ή διαρροη λαδιου κινητηρα απο την τσιμουχα του αξονα κινησης του γραναζιου της αλυσιδας ή λιγο κ απο τα δυο.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  4. #4
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    06/04/2019
    Μηνύματα
    25
    Ναι τα άλλαξα πριν μιάμιση βδομάδα..
    Δεν το είχα σκίσει αλλά είχε ανεβάσει πολύ θερμοκρασία λόγο κίνησης και πρώτη δευτέρα πρώτη δευτέρα ανέβασε θερμοκρασία τίγκα και άναψε βεντιλατερ και άστα να πάνε..και μετά ναι παρκαρα!
    Και έσταξε η πρώτη σταγόνα μετά από ώρα την είδα εγώ ποτέ έσταξε δεν ξέρω..και γενικά επειδή 3 μέρες τώρα δεν το κούνησα λόγο δουλειας έχει κάνει μια πολύ μικρή κηλίδα από κάτω..τώρα 5 ώρες περίπου που το κούνησα λίγο πιο κει για να δω αν στάζει δεν έχει σταξει ακόμα κάτι..
    Και αν σταξει λογικά θα ειναι μια σταγόνα..απότι είχα δει πριν το σκουπίσω γλύφει το καπακι του μπροστά γραναζιού μέχρι που μαζεύει τόσο ώστε να φύγει μια σταγόνα κάτω..γι'αυτό αργεί δεν στάζει απευθείας δηλαδή..αλλά δεν μπορώ να εντοπίσω την πηγή

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    06/04/2019
    Μηνύματα
    25
    Φίλε άμα είναι από την τσιμουχα που λες γνωρίζεις πως μπορεί να προκλήθηκε αν θέλει επείγουσα αλλαγή και τι ζημιά μπορεί να προκληθεί στη μηχανή αν κινηθεί έτσι μέχρι να φτιαχτεί?

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MAIK72
    Εγγραφή
    01/05/2013
    Μηνύματα
    1.410
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Mpoufos Προβολή μηνύματος
    Καλησπέρα στα αλάνια..
    Για να μην τα πολυλογω..
    Προχθές είδα μια σταγόνα-κηλιδα μαύρη (κυριολεκτικά σταγόνα) κάτω από τη μηχανη..κοίταξα από κάτω το μοτέρ πεντακάθαρο..
    Αυτό που στάζει ότι και να είναι είναι στο ύψος του μπροστά γραναζιού της αλυσίδας..υποψιάζομαι ότι αυτό που στάζει και γλύφει εκεί πέρα γίνεται μαύρο λόγο του γρασου..οπότε δεν νομίζω να είναι λάδι..λίγο που σκούπισα με ένα πανακι εκτός από γράσο σε ένα σημείο μου άφησε και καφέ χρώμα..
    Τι μπορεί να είναι αυτό και από πού..δυστυχώς δεν μπόρεσα να εντοπίσω από πού μπορεί να στάζει..
    Τα φώτα σας
    Επιπλέον γράσσο από την αλυσίδα μαζί με βρωμιά χωματίλα . Με την αφή και την μυρωδιά θα καταλαβαίνες ακόμα περισσότερα. Και ίσως με ένα καλό πλυσιμο για να δεις απο προέρχεται.

  7. #7
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.962
    Το σωληνάκι του breather κάτω απ' τον κινητήρα είναι ταπωμενο ή ανοιχτό;

    Έβαλες πρόσφατα λιπαντικό στην αλυσίδα;

  8. #8
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    06/04/2019
    Μηνύματα
    25
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από daz Προβολή μηνύματος
    Το σωληνάκι του breather κάτω απ' τον κινητήρα είναι ταπωμενο ή ανοιχτό;

    Έβαλες πρόσφατα λιπαντικό στην αλυσίδα;
    Επειδή δεν σκαμπαζω και πολλά από αυτά..που περίπου είναι αυτό το σωληνάκι να κοιτάξω?
    Λιπαντικό μπήκε στην αλυσίδα πριν μιάμιση δύο βδομάδες που το πηρα..μαζί με την αλλαγή λαδιών δηλαδή..

  9. #9
    270° firing order Το avatar του/της katsar
    Εγγραφή
    16/12/2017
    Μηνύματα
    2.660
    Ε παρακολούθησε το λίγο ακόμα.Τα γράσα από το γρανάζι συνήθως πετάει μια-δυο πηχτές σταγόνες κάτω και σταματάει.Αν είναι φλάτζα θα χάνει συνέχεια.
    when life gets complicated... i ride.

  10. #10
    Κύριος Σουπιάς Το avatar του/της daz
    Moderator
    Εγγραφή
    02/12/2008
    Μηνύματα
    11.962
    Θα το δεις κάτω απ' τον κινητήρα. Ξεκινάει από ένα κουτί δίπλα απ' το φίλτρο.

  11. #11
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    31/01/2017
    Μηνύματα
    804
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Mpoufos Προβολή μηνύματος
    Φίλε άμα είναι από την τσιμουχα που λες γνωρίζεις πως μπορεί να προκλήθηκε αν θέλει επείγουσα αλλαγή και τι ζημιά μπορεί να προκληθεί στη μηχανή αν κινηθεί έτσι μέχρι να φτιαχτεί?
    Από ανάλογη δική μου εμπειρία σε ένα ΚΤΜ enduro, δεν παθαίνεις κάτι όσο έχει λάδι να χάσει, καμία ζημιά δεν παθαίνει και φυσικά μπορεί να κινηθεί όσο η απώλεια λαδιού είναι μικρή που δύσκολο πιστεύω να γίνει μεγάλη διαρροή.

    Απλά χάνει λάδι.

    Επίσης η αλλαγή της τσιμούχας αυτής είναι πολύ εύκολη και φθηνή και ούτε τα λάδια δεν χρειάζεται να βγάλεις άμα το γύρεις το μηχανάκι από την άλλη.

  12. #12
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    ktm που να χανει λαδια ειναι κατι φυσιολογικο οποτε μη σε νοιαζει ιδιαιτερα

    μπορει να ειναι καποια μιρκη διαρροη οπως ειπαν παραπανω (αν και αμφιβαλω αν θα ειναι απο το γραναζι κινησης)
    καπακι φιλτρου λαδιου, αισθητηρας πιεσης οι συνηθεις υποπτοι αλλα και διαφορες βιδες στο μοτερ

    επισης μπορει απλα να ειναι λαδια απο το φιλτροκουτι που ανεβηκαν απο την αναπνοη του κινητηρα, οποτε σε αυτη την περιπτωση δεν εχεις κατι να ασχοληθεις...θα σου ελεγα να ξεκινησεις απο εκει, δηλαδη να δεις αν εχει λαδια το φιλτροκουτι

  13. #13
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    06/04/2019
    Μηνύματα
    25
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από p@nos Προβολή μηνύματος
    ktm που να χανει λαδια ειναι κατι φυσιολογικο οποτε μη σε νοιαζει ιδιαιτερα

    μπορει να ειναι καποια μιρκη διαρροη οπως ειπαν παραπανω (αν και αμφιβαλω αν θα ειναι απο το γραναζι κινησης)
    καπακι φιλτρου λαδιου, αισθητηρας πιεσης οι συνηθεις υποπτοι αλλα και διαφορες βιδες στο μοτερ

    επισης μπορει απλα να ειναι λαδια απο το φιλτροκουτι που ανεβηκαν απο την αναπνοη του κινητηρα, οποτε σε αυτη την περιπτωση δεν εχεις κατι να ασχοληθεις...θα σου ελεγα να ξεκινησεις απο εκει, δηλαδη να δεις αν εχει λαδια το φιλτροκουτι
    Κοίτα το duke του 04 που έχω 5 χρόνια τώρα όχι λάδι δεν έχει σταξει..ούτε έχει ζητήσει τιποτα..πέρα από ηλεκτρονική που βραχυκυλκωσε από δικιά μου Μ***κια.
    Γενικά είμαι ψυρας θέλω να τα έχω τα μηχανάκια στη πένα..γι'αυτό σκαλωσα τώρα γιατί το προσέχω..και το έκανε ξαφνικά όταν ανέβασε θερμοκρασία..
    Το πήγα σε φίλο μηχανικό που μου φτιάχνει χρόνια τις μηχανές..
    Και αυτός μου είπε ότι λογικά είναι τσιμουχα στον άξονα κίνησης του μπροστά γραναζιού και ότι δεν φταίει που ανέβασε θερμοκρασία στην κίνηση..απλά έτυχε....το.αφησα εκεί τώρα θα σας ενημερώσω για την εξέλιξη
    Ευχαριστώ πάντως όλους για την ανταπόκριση!!

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της telegonos
    Εγγραφή
    18/03/2015
    Μηνύματα
    3.059
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Mpoufos Προβολή μηνύματος
    Φίλε άμα είναι από την τσιμουχα που λες γνωρίζεις πως μπορεί να προκλήθηκε αν θέλει επείγουσα αλλαγή και τι ζημιά μπορεί να προκληθεί στη μηχανή αν κινηθεί έτσι μέχρι να φτιαχτεί?
    Αν ρωτάς εμένα,
    1-Οι τσιμούχες δεν κρατάνε για πάντα, κάποτε χαλάνε. Σε 1 χρόνο, σε 2, σε 5, σε 10, σε 20.... Ήρθε κι η ώρα της δικής σου (αν είναι αυτό). Δεν χρειάζεται κάποιο λόγο να χαλάσει, απλά κάποτε γερνάει και πεθαίνει.

    2-Μια σταγόνα λάδι, που ίσα-ίσα την παρατηρείς, όχι επείγουσα αλλαγή είναι, ούτε καν για αλλαγή δεν είναι. Στο VFR750F μου, έχει χαλάσει η τσιμούχα και χάνει 2 σταγόνες το μήνα. Ίσα ίσα βρέχει την περιοχή. Αυτό το κάνει εδώ και 2 χρόνια που το έχω. Ε δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ περίπτωση να κάτσω να ασχοληθώ, όσο είναι τόσο λίγο. Αν φτάσει να τρέχει σοβαρά, τότε, ναι, άλλαξέ την. Απλά έχε το υπόψιν σου, να ρίχνεις καμιά ματιά.

    3-Τίποτα δεν θα προκληθεί για μια σταγόνα στο τόσο. Με αυτόν τον ρυθμό και από αυτό το πράγμα μόνο, θέλεις 50 χρόνια να αδειάσει το λάδι, θα έχει πάθει κάτι άλλο, πολύ νωρίτερα. Απλά να το έχεις κατανού, να ρίχνεις που και που καμιά ματιά, στην στάθμη του λαδιού του μοτέρ σου (που έτσι κι αλλοιώς πρέπει να κοιτάς) και που και που, μια ματια από κάτω μην δεις να έχει καμιά διαρροή σοβαρή (που κι αυτό πρέπει να κοιτάς έτσι κι αλλοιώς).

    Αυτά και take it easy που λένε και οι Εγγλέζοι.
    Έχω ζάλη, ζάλη στο κεφάλι, έχω ζούρλα στο μυαλό,
    παίζουν βιφόρια και αρβιεφίδια, γραναζιωτικό σκοπό

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της MAIK72
    Εγγραφή
    01/05/2013
    Μηνύματα
    1.410
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από telegonos Προβολή μηνύματος

    2-Μια σταγόνα λάδι, που ίσα-ίσα την παρατηρείς, όχι επείγουσα αλλαγή είναι, ούτε καν για αλλαγή δεν είναι. Στο VFR750F μου, έχει χαλάσει η τσιμούχα και χάνει 2 σταγόνες το μήνα. Ίσα ίσα βρέχει την περιοχή. Αυτό το κάνει εδώ και 2 χρόνια που το έχω. Ε δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ περίπτωση να κάτσω να ασχοληθώ, όσο είναι τόσο λίγο. Αν φτάσει να τρέχει σοβαρά, τότε, ναι, άλλαξέ την. Απλά έχε το υπόψιν σου, να ρίχνεις καμιά ματιά.
    Σας αρέσει να βασανίζεστε ?? 2 σταγόνες στο πάτωμα και 10 στο μοτέρ Εγώ το μοτεράκι μου το θέλω καθαρό απο κάτω και να χω το κεφάλι μου ήσυχο. 'Η την τσιμούχα θα κοιτάω συνεχώς ή την στάθμη στα λάδια. Και για μισή σταγόνα τον μήνα ,θα την άλλαζα. Εφόσον ήρθε η ώρα της , πέταμα και αλλαγή
    Τελευταία τροποποίηση από MAIK72; 06/05/2019 στις 18:37.

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Γνωμες για το Ktm Smc 690
    από keikenhate στο forum KTM
    Απαντήσεις: 48
    Τελευταίο μήνυμα: 03/12/2018, 20:47
  2. KTM SMC 690,690 Enduro,690 SMR,Duke 690
    από Aitherobamwn στο forum KTM
    Απαντήσεις: 29
    Τελευταίο μήνυμα: 07/05/2008, 14:30

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF