Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 49

Θέμα: Γνωμες για το Ktm Smc 690

  1. #1

    Angry Γνωμες για το Ktm Smc 690

    Την καλησπερα μου σε ολα τα μελη του forum.
    Μεχρι και σημερα ημουν κατοχος ενος ΧR 600. Εκανα την κινηση, αφου μπορουσα τελικα, και το εστειλα για αποσυρση.
    Σε μια ερευνα αγορας που εκανα και καθε αλλο mini θα την ελεγα διαπιζτωσα τα εξης.

    1. Το xr 650 δεν ερχετε πλεον ελλαδα συμφωνα παντα με τον εμπορο. (ονοματα 8α αποφυγω να χρησιμοποιησω)
    2. Το drz 400 ομοιως.
    3. Τα σκληροπυρινικα YZF 426 και WRF 450 δεν δεχονται πινακιδες και θελουν συντηρηση αλλου ειδους,
    4. Δεν μπορεσα να βγαλω ακρη τι τρεχει αυτη τη στιγμη με τη Husqvarna περι αντιπροσωπειας.





    κατεληξα και ειμαι ενα βημα πριν να ξεκινησω διαδικασιες για το 690 smc, καινουριο.



    Θα ηθελα να ξερω, το αν βγαζει τισ βλαβες που πολλοι που δεν εχουν ΚΤΜ αναφερουν, και αν υπαρχει καποιος στο φορουμ που να εχει την συγκεκριμενη μηχανη να μου πει μερικες εντυπωσεις και να με πορωσει ακομα λιγο


    http://www.blutigerschnee.de/wp-cont...02411766-m.jpg

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    πολυ ομορφο μηχανακι.


    κατι ειχε ακουστει οτι παρουσιαζε καποιια υγρασια στα οργανα....
    παντως εχει τον ιδιο lc4 κινητηρα των 640.

  3. #3
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal


    κατι ειχε ακουστει οτι παρουσιαζε καποιια υγρασια στα οργανα....
    παντως εχει τον ιδιο lc4 κινητηρα των 640.


    ο κινητηρας ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με τον προηγουμενο που αντικατεστησε, ειναι εντελως διαφορετικος και σε κατασκευη, και σε λειτουργια και σε αποδοση...


    τωρα για το μηχανακι αυτα που εχουν ακουστει ηταν αναμενομενα για το πως πηγαινει

  4. #4
    Αρχικα ευχαριστω για την αμεση αποκριση...

    Για υγρασια ναι, εχω ακουσει κατι παρομοιο.
    Αλλα δεν προκειται να φαει ευκολα βροχη οσο ειναι στο χερι μου.
    Τα μηχανικα προβληματα με απασχολουν κ με στεναχωρουν, αυτα θελω να ξερω αν υπαρχουν στον συγκεκριμενο κινητηρα. Στο ιντερνετικο ψαχτηρι μου παντως, δεν βρηκα καπου να λενε ασχημα λογια...

  5. #5
    Ποσαδιστής Το avatar του/της el_hymador
    Εγγραφή
    09/09/2005
    Μηνύματα
    3.918
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    ο κινητηρας ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με τον προηγουμενο που αντικατεστησε, ειναι εντελως διαφορετικος και σε κατασκευη, και σε λειτουργια και σε αποδοση...


    τωρα για το μηχανακι αυτα που εχουν ακουστει ηταν αναμενομενα για το πως πηγαινει
    Οντως ο κινητηρας ειναι εντελως διαφορετικος...

  6. #6
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
    ο κινητηρας ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με τον προηγουμενο που αντικατεστησε, ειναι εντελως διαφορετικος και σε κατασκευη, και σε λειτουργια και σε αποδοση...


    τωρα για το μηχανακι αυτα που εχουν ακουστει ηταν αναμενομενα για το πως πηγαινει

    Αρχικά δημιουργήθηκε από el_hymador
    Οντως ο κινητηρας ειναι εντελως διαφορετικος...

    παιδακια επειδη τα ματια μου μπορει να κανουν και πουλακια...
    για δειτε λιγο αυτα τα 2 link και μετα ξαναμιλαμε...

    http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_690_smc_2009.php

    http://www.bikez.com/motorcycles/ktm_660_smc_2007.php

    στο οτι το ενα εχει ψεκασμο και στο αλλο καρμπυρατερ δεν νομιζω οτι αλλαζει η χωρητικοτητα του μοτερ...
    ουτε η ανεβασμενη συμπιεση βοηθαει στο να αλλαξει το Bore x stroke

  7. #7
    balls of steel Το avatar του/της p@nos
    Εγγραφή
    04/09/2007
    Μηνύματα
    5.809
    re sy οι κινητηρες ειναι διαφορετικοι 100% μη με βαζεις να ψαχνω για τις ανακριβειες του σιτε...ειναι σιγουρα τελειως διαφορετικοι κινητηρες, δεν εχουν διαφορα μονο σε καρμπ/injection...

  8. #8
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Ο κινητήρας 690 (LC4) της KTM είναι εντελώς καινούριος σε όλα τα μοντέλα που τον φοράνε & δεν έχει καμιά σχέση με τον 660 ή τον 640.

    Ένα θέμα που είχε παρουσιαστεί στο συγκεκριμένο μοτόρι, είχε να κάνει με το ρεζερβουάρ και τη τροφοδοσία του ψεκασμού, όπου μερικές φορές δε γινόταν σωστά. Πλέον έχει επιλυθεί.

  9. #9
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Και εδώ το σχετικό με τους κινητήρες.


    http://www.horizonsunlimited.com/hub...0-engine-25981

  10. #10
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    μπορει να εχετε και δικιο...

    δεν τον κοβω κιολας..
    αλλα και εδω τα ιδια λεει...


    μπορει να εχει εξωτικα υλικα ή δεν ξερω και εγω τι, αλλα οι αναλογιες και η χωρητικοτητα ειναι ιδιες...

  11. #11
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
    μπορει να εχετε και δικιο...

    δεν τον κοβω κιολας..
    αλλα και εδω τα ιδια λεει...


    μπορει να εχει εξωτικα υλικα ή δεν ξερω και εγω τι, αλλα οι αναλογιες και η χωρητικοτητα ειναι ιδιες...
    Κάτσε ρε μαν, επειδή δηλαδή έχει ίδια χωρητικότητα και "αναλογίες" όπως λες, είναι ίδιος κινητήρας?
    Anyway, ασκόπως συζητάμε επαυτού μιας και οι κινητήρες είναι διαφορετικοί.

  12. #12
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    For 2008, KTM has presented at the Paris Motorcycle show the new 690 Duke. Deeply renewed!
    New frame, new fairings, new engine, new exhaust and new seat...
    A whole new Duke, but who does not loose its soul!
    .
    .
    .
    .
    Its also powered by the same engine of its sister, the 654cc monocylinder four valves who delivers 65 Hp at 75°00 Rpm and 67 Nm of Toorque at 5500 Rpm.



    http://www.motorcyclists-online.com/...-690-Duke.html




  13. #13
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της devil's animal
    Εγγραφή
    05/01/2005
    Μηνύματα
    11.991
    Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
    Κάτσε ρε μαν, επειδή δηλαδή έχει ίδια χωρητικότητα και "αναλογίες" όπως λες, είναι ίδιος κινητήρας?
    Anyway, ασκόπως συζητάμε επαυτού μιας και οι κινητήρες είναι διαφορετικοί.
    δεν ξερω ρε Μικε.

    ισως....λεω..ισως....οι Αυστριακοι μετα απο καποια χρονια research and development με τον lc4 654cc να λεγανε:
    "να μωρε, αφου παμε για κατι καλο, γιατι να μην του δωσουμε λιγα κυβικουλια παραπανω??"

    επισης δεν μπορω να καταλαβω την διαφορετικοτητα οταν εχει ιδια χωρητικοτητα.

    ειπαν δλδ "εχουμε ενα 654cc μοτερ.ομορφα".

    "ε, για το 2008-2009 ας φτιαξουμε αλλο ενα 654cc αλλα εντελως διαφορετικο, με την ιδια διαμετρο και διαδρομη εμβολου και ας το ονομασουμε 690"

    δεν ξερω. εγω ειμαι ενας απλος βοσκος.

  14. #14
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.830
    Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal

    δεν ξερω. εγω ειμαι ενας απλος βοσκος.

    Συγνώμη φίλε, αλλά βοσκοί είμαστε εμείς, και λόγω καταγωγής κιόλας


    By the way, αντιλαμβάνομαι το σκεπτικό σου, όμως σε ένα κινητήρα υπάρχουν τόσα μα τόσα ματζαφλάρια... Βαλβίδες, τρόπος λειτουργίας βαλβίδων, έμβολα, κεφαλές, τρόμπες νερού, πιστόνια κ.α.....


    Εξού και άλλα διαστήματα service πλέον & άλλη αξιοπιστία

  15. #15
    τι εννοεις οταν λες αλλα διαστηματα service?

Σελίδα 1 από 4 1234 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Γνώμες για το Kawasaki Kle 500??
    από tsolias στο forum Kawasaki
    Απαντήσεις: 24
    Τελευταίο μήνυμα: 04/08/2023, 12:06
  2. Γνωμες για το Suzukomania???
    από fallenheaven στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 25/10/2010, 19:22
  3. KTM SMC 690,690 Enduro,690 SMR,Duke 690
    από Aitherobamwn στο forum KTM
    Απαντήσεις: 29
    Τελευταίο μήνυμα: 07/05/2008, 14:30
  4. γνώμες για το ABS του V-Strom 650
    από Skakinen στο forum Suzuki V-Strom series
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 08/11/2007, 11:43
  5. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο μήνυμα: 05/11/2004, 21:47

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF