Έχω ένα tenere 660 με το οποίο είχα μια πτώση (να μην επανέρχομαι σ'αυτά) και στο οποίο η μόνη ζημιά που προκλήθηκε ήταν να σπάσει η μανέτα του συμπλέκτη και τα πλαστικά του fairing (η μανέτα φτιάχτηκε). Από το χειμώνα μέχρι σήμερα δεν το κυκλοφόρησα καθόλου. Το έβαζα μπροστά μόνο, για να διατηρείται η λειτουργικότητα του κινητήρα (μπαταρία κλπ). Πριν μια βδομάδα και ενώ το είχα βάλει μπροστά, αισθάνθηκα υγρασία στο πόδι μου. Ήταν βράδυ και δεν είδα τι γίνονταν.. Μύριζε βενζίνη πάντως! Την επόμενη μέρα το ρεζερβουάρ ήταν άδειο. Δεν υποψιάστηκα τίποτα καθώς είχε λίγη βενζίνη, έτσι κι αλλιώς. Χθες ξαναέβαλα βενζίνη με ενα ειδικό πλαστικό δοχείο. Με έκπληξη διαπίστωσα ότι η βενζίνη έτρεχε από ένα λαστιχάκι που κρέμεται μέχρι το κάτω μέρος της μηχανής. Έκλεισα αμέσως τη βενζίνη και ενώ σταμάτησε να τρέχει από το σωληνάκι, η διαρροή συνεχίστηκε από το ρεζερβουάρ, όπου μετά από πιο προσεκτική ματιά, διαπίστωσα ότι είναι τρυπημένο και τρέχει βενζίνη κι από εκεί! Υποψιάζεται κανένας τι συμβαίνει; Εντάξει το ρεζερβουάρ, ίσως από κάποιο χτύπημα στην πτώση χτυπήθηκε και τρύπησε τώρα. Γιατί έτρεχε η βενζίνη από το σωληνάκι;
![]()