Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 5 από 5

Θέμα: προβλημα σε παπακι honda

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/01/2012
    Μηνύματα
    24

    προβλημα σε παπακι honda

    παιδια καλησπερα σας!
    θα ηθελα τη βοηθεια σας για ενα τεχνικο θεμα σε ενα honda ss50
    προσφατα του εκανα μια ανακατασκευη, δυστυχως με οχι ολα τα γνησια μερη του γιατι δεν καταφερα να τα βρω.
    τα ιμιτασιον τμηματα στον κινητηρα ειναι το καρμπυρατερ ( ενα ιμιτασιον απο honda κατοσταρι )
    και ολο το μανιατο.
    ο κινητηρας ειναι στα 72cc.
    το παπακι δουλευει καλα γενικα αλλα παρουσιαζει 2 θεματακια
    οταν αναβει ενω ειναι κρυο σβηνει και θελει για 2-3 λεπτα να κρατησω το γκαζι λιγο ανοιχτο. μολις ζεσταθει κραταει ομορφα ρελαντι.
    οταν το παω με ψηλες στροφες ομως κανει καποια ρεταρισματα-μπερδεματα. η πλατινα του ειναι κομπλε ρυθμισμενη και το μπουζι του καθαρο.
    τι μπορω να κανω για να διορθωθει αυτο το προβλημα?
    σας ευχαριστω εκ των προτερων!

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Johnny_Nik
    Εγγραφή
    25/07/2011
    Μηνύματα
    186
    Μάλλον έχεις πρόβλημα στο καρμπυρατέρ, αν ήταν τα ηλεκτρικά θα στο έκανε συνέχεια.

    Πρέπει να παίξεις με τα ζιγκλέρ για να το "φέρεις" στη σωστή ρύθμιση για τα κυβικά σου. Αν έχει βίδα αέρα και δεν ρυθμίζει τον αέρα από ζιγκλέρ, τότε πρέπει να ασχοληθείς με αυτή. Ίσως πρέπει να ασχοληθείς και με τα δύο.

    Έχω το ίδιο πρόβλημα με 6βολτο χόντα στρογγυλοφάναρο, αλλά απλά περιμένω να ζεσταθεί καλά πριν ξεκινήσω γιατί δεν έχω χρόνο να ασχοληθώ.

    Το καλύτερο θα ήταν αν έβρισκες το δικό του καρμπυρατέρ και έκανες ότι έκανες εκεί πάνω. Αν είναι ιμιτασιόν μπορεί να έπεσες σε μάπα κομμάτι.
    2 stroke Sport Touring

  3. #3
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/01/2012
    Μηνύματα
    24
    εξωτερικα χει μια βιδιτσα για το ρελαντι και αλλη μια για το μειγμα.
    μπορει δηλαδη λογω φτωχου μειγματος καυσιμου να προκαλουνται αυτα τα μπερδεματα στις ψηλες? ο πολλαπλασιαστης παιζει να φταιει επισης?
    θα ελενξω την βιδα που μ ειπες και θα δουμε!
    σ ευχαριστω για την βοηθεια!

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Johnny_Nik
    Εγγραφή
    25/07/2011
    Μηνύματα
    186
    Αρχικά δημιουργήθηκε από petss
    εξωτερικα χει μια βιδιτσα για το ρελαντι και αλλη μια για το μειγμα.
    μπορει δηλαδη λογω φτωχου μειγματος καυσιμου να προκαλουνται αυτα τα μπερδεματα στις ψηλες? ο πολλαπλασιαστης παιζει να φταιει επισης?
    θα ελενξω την βιδα που μ ειπες και θα δουμε!
    σ ευχαριστω για την βοηθεια!
    Ο πολλαπλασιαστής δύσκολο. Νομίζω ότι θα σου έβγαζε πρόβλημα σε όλο το φάσμα των στροφών αν όντως έπαιζε κάτι. Αν δεν βγάλεις άκρη με το carb ΄και είσαι 100% σίγουρος ότι ειναι ρυθμισμένο σωστά τότε πιάνεις τα ηλεκτρικά.
    2 stroke Sport Touring

  5. #5
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/01/2012
    Μηνύματα
    24
    θα αυξησω μειγμα απ το καρμπ να δω πως θα συμπεριφερθει το παπακι.
    αν και το μπουζι βεβαια δεν αρχισει να καρβουνιαζει θα το αφησω με την νεα ρυθμιση!

Παρόμοια θέματα

  1. Προβλημα εκκινηση σε παπακι
    από antoniskox στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 07/07/2013, 20:17
  2. Πρόβλημα σε παπάκι
    από notakos600 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 02/06/2011, 12:26
  3. Ηλεκτρικό πρόβλημα σε Honda; Και όμως...
    από satel στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 16
    Τελευταίο μήνυμα: 14/06/2010, 10:07
  4. Πρόβλημα σε honda innova
    από Georg_ στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 05/11/2007, 15:11

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF