Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 7 από 7

Θέμα: Πρόβλημα σε παπάκι

  1. #1

    Πρόβλημα σε παπάκι

    Σε ένα παπάκι με μοτεράκι λίφαν, ενώ όταν είναι κρύο παίρνει μπρός με μια μανιβελιά και χωρίς τσοκ, όταν το σβήσω μετά από βόλτα, για να ξαναπάρει θέλει 4-5 μανιβελιές.
    Βιδώνοντας κατά μια στροφή τη βίδα ρύθμισης μίγματος δεν παίρνει μπροστά καθόλου, είτε ζεστό είτε κρύο.
    Τι παίζει;

  2. #2
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Παίζει ότι εξυπηρετείς τα οργανωμένα συμφέροντα της κοινωνικής ανισότητας....
    (κοινώς, το "πλούσιο" το κάνεις "πλουσιότερο" ..)

    Y.Γ.
    Η βίδα ρύθμισης είναι πριν ή μετά το Venturi ..??
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  3. #3
    Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
    Παίζει ότι εξυπηρετείς τα οργανωμένα συμφέροντα της κοινωνικής ανισότητας....
    (κοινώς, το "πλούσιο" το κάνεις "πλουσιότερο" ..)

    Y.Γ.
    Η βίδα ρύθμισης είναι πριν ή μετά το Venturi ..??

    Δηλαδή να τη ξεβιδώσω κι άλλο λες;
    Το βιδάκι είναι πριν το βεντούρι.

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της jimmis5
    Εγγραφή
    20/11/2008
    Μηνύματα
    2.116
    Τσεκαρε για καμια φλατζα στο λαιμο
    Οι μοτοσυκλέτες δεν εχουν πια ψυχή γιατί οι άνθρωποι δεν εχουν πια ψυχή
    Είτε έχεις είτε δεν έχεις αν δεν σε τρέχουνε μην τρέχεις...
    Αν δεν ξερεις που πας γυρνα πισω!!!

  5. #5
    Αρχικά δημιουργήθηκε από jimmis5
    Τσεκαρε για καμια φλατζα στο λαιμο
    Θέμα ρύθμισης είναι πιστεύω, οι φλάτζες είναι καινούργιες.

  6. #6
    It seems to me that Το avatar του/της OldMan
    Moderator
    Εγγραφή
    24/11/2004
    Μηνύματα
    17.696
    Αρχικά δημιουργήθηκε από notakos600
    Το βιδάκι είναι πριν το βεντούρι.
    Τότε ρυθμίζει την ροή του αέρα και όχι του καυσίμου..

    Βιδώνοντάς την (προς τα ΜΕΣΑ), ελαττώνεις την ποσότητα του αέρα και πλουτίζεις το μίγμα.
    Ξεβιδώνοντάς την (προς τα ΕΞΩ), αυξάνεις την ποσότητα του αέρα και φτωχαίνεις το μίγμα.

    Y.Γ.
    Αν χρειατείς πάνω από 2 πλήρεις στροφές για να σου κρατήσει ικανοποιητικό ρελαντί, μάλλον χρειάζεσαι αλλαγή ζιγκλέρ αέρα (pilot jet) σε αμέσως μεγαλύτερο ..
    (ή ξεβούλωμα και καθάρισμα του υπάρχοντος αν δεν βαριέσαι..)
    Όμορφα παιδιά, η περιπέτεια πέθανε...

  7. #7
    Αντώνη σε ευχαριστώ πολύ.

Παρόμοια θέματα

  1. Προβλημα εκκινηση σε παπακι
    από antoniskox στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο μήνυμα: 07/07/2013, 20:17
  2. προβλημα σε παπακι honda
    από petss στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 19/01/2012, 21:12
  3. Προβλημα σε 3 κινητηρες Cbf250.
    από oulas στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο μήνυμα: 28/09/2005, 15:56
  4. Προβλημα σε φωτα σε Duke II '02
    από Alki_Viades στο forum KTM
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 01/08/2005, 11:48

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF